Gathering of Tweakers

Quicksearch
Geen idee, ik MMS bijna nooit. Nog niet getest dus.

My-life wijzigde dit bericht 03-07-2008 23:33 (25%)

@ FOK!
Reg. datum: 25 maart 2001

Heeft iemand hier trouwens ervaringen met een houder voor de Kaiser voor in de auto? Ben aan het kijken voor 1 voor te tomtommen. Nu heb ik deze gezien:

http://www.pdashop.nl/pro...ichter-pda-houder-ii.html

Uiteraard staat de TyTN II in de lijst met ondersteunde apparaten, maar kan ik dan bijvoorbeeld nog wel bij de mini usb?

quote:
LWaS schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 00:06:
Heeft iemand hier trouwens ervaringen met een houder voor de Kaiser voor in de auto? Ben aan het kijken voor 1 voor te tomtommen. Nu heb ik deze gezien:

Uiteraard staat de TyTN II in de lijst met ondersteunde apparaten, maar kan ik dan bijvoorbeeld nog wel bij de mini usb?
heb zelf een actieve van brodit, niks anders dan lof daarover.....

PDA & HTC software (freeware en trials): http://www.htcdriver.com

quote:
ZakHooi schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:25:
Zijn er meer die het timezone probleem hebben?
Ik heb nogal eens dat mijn timezone zomaar ineens op 'GMT+1 Praag' staat, met als gevolg dat al mijn afspraken in mijn agenda ineens een uur te vroeg zijn.

Ik heb er al veel naar gezocht en over gelezen, bij mij phone-settings (start->settings->telefoon) staat 'automagisch timezone aanpassen' uit.
Ook heb ik gelezen dat het aan de quickgps update zou kunnen liggen, maar ook dat is niet de oorzaak in mijn geval.

Weet iemand wat ik aan dit probleem kan doen? Is er een mogelijkheid om je timezone gewoon keihard ergens in de registry te zetten?
Gebruik je toevallig IGO 8. Daarin kan je instellen dat je tijdzone automatisch aangepast wordt. Helaas kent IGO geen zomertijd, dus zal hij het altijd terugzetten naar GMT+1 Praag. Zorg dat je alle automagische dingen in IGO uitschakelt.

Gebruik je geen IGO, zoek dan een programma op die je gebruikt en iets met tijd/gps/sync doet. De tijdzone zal niet uit zichzelf veranderen.

quote:
Don-Marc schreef op zondag 29 juni 2008 @ 23:41:
Hoe kan ik dit dan opvragen? en welk certificaat zou dan verlopen moeten zijn of hoe moet ik dit dan verlengen?
[...]
Als het fout gaat binnen ActiveSync kan je de foutcode opvragen (op de mobiel). Je krijgt bij Activesync de melding 'er is iets foutgegaan' en dan kan je klikken op meer informatie. De foutcode die je dan ziet (of de tekst) moet je verder helpen.

Het certificaat is het certificaat van de website/server waarmee je verbinding maakt. Mocht het verlopen zijn, moet op de server een nieuw certificaat gemaakt worden. Is het certificaat op de server al geupdate dan moet jij op je mobiel het nieuwe certificaat importeren.

quote:
musiqman schreef op maandag 30 juni 2008 @ 16:21:
Mijn audio beheer doet het niet meer. Ik start hem op , je ziet even audiobeheer in de linkerbovenhoek en poef weg... iemand tips of waar ik het programma kan her installeren
?
Echt niemand?

Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz, Vodafone 1516 (HTC TYTN II te koop) Q-tek C3, Sony BT-DR30Q (te koop)

quote:
peugeot206gt schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 00:39:
[...]

heb zelf een actieve van brodit, niks anders dan lof daarover.....
Vind de houder van brodit maar een iel ding, met die usb connector. Daarnaast hoor ik (ook van mijn installateur die brodit fan is normaal) veel problemen. Eerst een serie die de usb poort van Tytns sloopte, nu weer een serie die niet altijd wil laden.
Mijn advies, ga voor een Carcomm, die doet het per-fect, geen ielige connectors, en de originele aanbevolen houder door HTC.

Xbox Live Gamertag: UltraSubX

90km/h-astronaut

Hey dit is raar: in Opera Mini 4.1 kan ik met het qwerty-toetsenbord geen cijfers invoeren in de url. De volgende cijfers veranderen:
van - in:
1 - .
2 - a
3 - d
4 - g
5 - j
6 - m
7 - p
8 - t
9 - w
0 - spatie
Hebben jullie dit ook? Da's verdraaid onhandig!

atjong wijzigde dit bericht 04-07-2008 13:26 (5%)

quote:
UltraSub schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 11:33:
[...]

Vind de houder van brodit maar een iel ding, met die usb connector. Daarnaast hoor ik (ook van mijn installateur die brodit fan is normaal) veel problemen. Eerst een serie die de usb poort van Tytns sloopte, nu weer een serie die niet altijd wil laden.
Mijn advies, ga voor een Carcomm, die doet het per-fect, geen ielige connectors, en de originele aanbevolen houder door HTC.
Klopt, ook ik heb veel problemen gehad met deze Brodit lader. Een heb ik moeten terugsturen omdat dat er een was van de serie die de usb poort kan slopen vanwege een verkeerde zekering en de opvolger stopte na een tijdje met laden. Dan ging het laden nog maar zo'n 10 minuten goed en dan stopte hij ermee. Ik heb maar een passieve brodit houder gekocht en een originele HTC car charger van 2A. Deze werkt ook met IGO8 goed. De Brodit is maar 800mA en dat kan te weinig zijn met bv IGO.

creda

\m/.([oO]).\m/
Reg. datum: 01 december 1999

quote:
atjong schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 13:25:
Hey dit is raar: in Opera Mini 4.1 kan ik met het qwerty-toetsenbord geen cijfers invoeren in de url.
[...]
Nope, ik heb het niet, maar dat komt waarschijnlijk omdat je 'auto complete address input' aan hebt.
Even afvinken et voila :)

quote:
atjong schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 13:25:
Hey dit is raar: in Opera Mini 4.1 kan ik met het qwerty-toetsenbord geen cijfers invoeren in de url. De volgende cijfers veranderen:
van - in:
1 - .
2 - a
3 - d
4 - g
5 - j
6 - m
7 - p
8 - t
9 - w
0 - spatie
Als ik die verandering van cijfers zo zie zou ik zeggen dat hij ingestelt staat op een gewoon telefoon toetsenbord. Heb je geen optie om zoiets aan te passen. Misschien een andere versie downloaden??

Acties: [view]

Door: BtM909 Moderator WEB/GFX/DTE
( o Y o )

quote:
LWaS schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 19:04:
[...]

Probleem dus wel opgelost nu? :)
Yep, enige is, je kan natuurlijk ook gewoon je MMS connectie instellingen wijzigen (klinkt mijn inziens ook iets logischer ;))

Fenomeen wat ik nu overigens heb, is dat ik alleen Exchange mail kan ophalen via GPRS (na de aanpassing) en standaard pop niet meer werkt :S

You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
Hell Yeah, ik heb FoOL z'n ondertitel weer gestolen (maar dan mooier :D)

Het zal ongetwijfeld langs zijn gekomen: hoe kan ik de 'woorden' die gesuggereerd worden bij een sms/email verwijderen (of iig de lijst opschonen?) Even in de Startpost gekeken, maar daar staat het (helaas) niet in :{

http://weblog.sjowhan.nl/http://specs.tweak.to/5253

quote:

Dat is een passieve houder, daar past alles wat rechthoekig is in :+

Persoonlijk vind ik het werkelijk schandalig om ¤30,- voor zo'n ding te moeten betalen; bij bijvoorbeeld DealExtreme (1, 2) of Brando (1, 2) heb je voor een paar USD (dus met 33% korting ;)) en wat geduld (ivm verzendtijd) een prima set voor in de auto.

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯

quote:
Sjowhan schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 15:38:
Het zal ongetwijfeld langs zijn gekomen: hoe kan ik de 'woorden' die gesuggereerd worden bij een sms/email verwijderen (of iig de lijst opschonen?) Even in de Startpost gekeken, maar daar staat het (helaas) niet in :{
Bij "Settings", "Input", "Word completion", "Clear stored entries"...

\m/.([oO]).\m/

quote:
Magicjjk schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 15:12:
[...]

Als ik die verandering van cijfers zo zie zou ik zeggen dat hij ingestelt staat op een gewoon telefoon toetsenbord. Heb je geen optie om zoiets aan te passen. Misschien een andere versie downloaden??
Of je leest eerst even verder - zodat je had gezien dat het aan de auto URL completion optie lag - voordat je post :P

Ik heb een vraagje.
Sinds een week ben ik in het bezit van mijn tytn 2 via vodafone.
Alles werkt perfect maar:

Ik kan filmpjes steamen van youtube, dit gaat perfect. maar zodat ik van bv stream4pda iets open werkt het niet. het is me opgevallen dat hij voor youtube de streaming media tool gebruikt en voor de rest mediaplayer. kan ik dit veranderen of fixen?

quote:
Ma.rkus.nl schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 15:52:
[...]

Persoonlijk vind ik het werkelijk schandalig om ¤30,- voor zo'n ding te moeten betalen; bij bijvoorbeeld DealExtreme (1, 2) of Brando (1, 2) heb je voor een paar USD (dus met 33% korting ;)) en wat geduld (ivm verzendtijd) een prima set voor in de auto.
Dat heb ik nou met die Brodit-houders. Tis gewoon een stuk kunststof, maar je betaalt er wel ¤50 voor. :/

f.k.a. The_Surfer

quote:
Ma.rkus.nl schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 15:52:
[...]

Precies, ik heb een vergelijkbare set voor een paar USD bij een eBay winkel gekocht. Was incl verzendkosten 10 euro ofzo kwijt.

À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille

hoi iedereen, had een vraagje, ben het beu dat mijn tytn2 altijd blijft hangen en niet naar behoren werkt! ik heb tot nu toe nog niet geprobeerd om een niet officiele rom erop te zetten.. tot nu..
maar ik weet niet goed welke.. ik zou eentje willen die vlotjes werkt en liefst in het nederlands.. heb gelezen dat dutty's rom wel goed is.. maar nu weet ik ook niet goed waar te vinden.. zou iemand mij een directe link ofzo willen geven.. op xda staat wel veel maar ik weet niet goed hoe of wat..
thx
Dani

^ vanwege de forumpolicy hier mogen we júist geen directe links geven, maar kies je één van de grotere namen in het Kaiser ROM development forum op XDA dan kan het eigenlijk niet fout gaan. 90% van de ROMs zijn in het Engels, maar er zijn wel degelijk ook een paar Nederlandse te vinden. Sowieso wordt er altijd zeer duidelijke documentatie meegeleverd bij de ROMs.

Ma.rkus.nl wijzigde dit bericht 05-07-2008 16:52 (23%)

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯

\m/.([oO]).\m/

Dutty is erg lekker inderdaad. Maar ik denk dat dat per persoon ook weer verschilt. Gewoon een kwestie van goed kijken naar de xda-wiki en dan maar wat uitproberen. Ik had eerst die L26, maar toen die na een uurtje niet beviel heb ik 'm maar vervangen door de Dutty Diamond.

Dutty heeft me net iets te veel troep er al in zitten die ik nooit zal gebruiken. Daarom prefereer ik NoThrills roms. Lekker kaal OS, geen fratsen, wel snel.

Xbox Live Gamertag: UltraSubX

Reg. datum: 06 januari 2001

quote:

ik gebruik deze van veripart en die kan ik aanbevelen, als je tenminste ook handsfree wilt bellen en geen parrot oid hebt.

www.8thcontinent.nl - Travels Through Madagascar

Ik heb het volgende probleem.

Tijdens het navigeren valt regelmatig mijn GPS uit ook als ik de download heb gedraait.
Ik maak gebruik van mio maps is er iemand die ook dit probleem kent ?

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws