Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 7

Pagina: 1 2 3 4 ... 46 47 48 49 50 51 52 53 54 ... 72 73 74 75 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 13 november 2004

Iemand een idee wat er met XDA Dev. aan de hand is?
Kan er al een hele dag niet op, is ie offline gehaald en zo ja waarom????

Dank!!!

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!

Acties: [view]

Door: DaannO
Moderator WBM/TP/Pricewatch Admin
Phone Addicted

quote:
martijnd schreef op zondag 29 juni 2008 @ 22:38:
Iemand een idee wat er met XDA Dev. aan de hand is?
Kan er al een hele dag niet op, is ie offline gehaald en zo ja waarom????

Dank!!!
Server down wss, is wel vaker daar ;) Dit is overigens niet het topic daarvoor :)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op o.a een Stereo Bluetooth headset!

Reg. datum: 13 november 2004

quote:
DaannO schreef op zondag 29 juni 2008 @ 22:39:
[...]

Server down wss, is wel vaker daar ;) Dit is overigens niet het topic daarvoor :)
Ik kom er al jaren nooit gemerkt, maakte me een beetje zorgen. Laten we hopen dat het snel weer up and running is!

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!

Hoe kan ik dit dan opvragen? en welk certificaat zou dan verlopen moeten zijn of hoe moet ik dit dan verlengen?
quote:
Gerard v.d. Horst schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 21:13:
[...]

Je kunt ook opvragen waarom het fout gaat. Waarschijnlijk krijg je een foutcode. Die kan je opzoeken via google oid.

Kan het zijn dat je certificaat afgelopen is?

Reg. datum: 06 maart 2006

quote:
Don-Marc schreef op zondag 29 juni 2008 @ 23:41:
Hoe kan ik dit dan opvragen? en welk certificaat zou dan verlopen moeten zijn of hoe moet ik dit dan verlengen?
[...]
Maar komt er bij het inloggen geen foutmelding in beeld dan? Je kunt daar ff op Googlen. Dit soort dingen staan al lang en breed gedocumenteerd op internet.

Bijvoorbeeld dit: http://www.utexas.edu/its...swers/sign-winmobile6.php

Juicyhil wijzigde dit bericht 30-06-2008 00:05 (9%)

Blog: Thom Puiman .nl

Reg. datum: 30 juli 2001

quote:
kroegtijger schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 11:57:
[...]

Hoe heb je de email geregeld?? via Exchange?? ik krijg dat namelijk maar niet voor elkaar. Ik wil de exchange-server van mn werk via de HTC ontvangen. Helaas krijg ik dat maar niet voor elkaar. Het lijkt me dat je dan eerst het domein moet joinen, maar om een of andere vage reden wordt het domein maar niet gevonden :? zelfs als ik via de wireless probeer te connecten naar de DC. Heb al geprobeerd door een computer-account in AD te maken maar ook dat mocht niet baten :(
Heeft er dan nog niemand het via Exchange laten lopen of het ding in een domein gehangen?? Dat zijn imho de mooiste features van het ding dus kan me niet voorstellen dat nog niemand dit gepoogd heeft verder :?

I do NOT have an analprobe in my ass

Reg. datum: 13 februari 2002

quote:
Heeft er dan nog niemand het via Exchange laten lopen of het ding in een domein gehangen?? Dat zijn imho de mooiste features van het ding dus kan me niet voorstellen dat nog niemand dit gepoogd heeft verder :?
Ik heb zelf geprobeerd om mijn TyTN II in mijn domein thuis te hangen, maar volgens mij wordt het verkeer door mijn modem thuis tegen gehouden.
Ik heb geen idee welke poort er geblocked wordt, daar mijn modem zo'n fantastische logging heeft (NOT).

Exchange heb ik wel aan de gang gekregen (hier heb je geen domein voor nodig), alleen een certificaat wat op de Exchange-server staat.

cOOlrUnnINgs wijzigde dit bericht 30-06-2008 11:00 (23%)

Reg. datum: 06 januari 2001

quote:
Juicyhil schreef op zondag 29 juni 2008 @ 17:42:
[...]

Vast en zeker hoe hij het beter krijgt, zonder dat het beeld stottert.

Dat kan liggen aan de videodriver, check de OP ff.
een vraagje over dit 'probleem' met de drivers, waar precies uit zich dit? Want ik kan videos bekijken met TCPMP met een prima framerate. Het enige wat slecht lukt is streamen va online videos zoals bijvoorbeeld hollanddoc. De snelheid via wifi is echter ruim voldoende hiervoor. Dus is dit nu te wijten aan het probleem met de drivers of iets anders?

www.8thcontinent.nl - Travels Through Madagascar

Reg. datum: 12 oktober 2007

Sinds een paar dagen een htc tytn 2 gekocht. Nu doet het volgende probleem zich voor. Als ik mijn sim kaart in de telefoon doe start hij op, maar gaat meteen weer uit. Dit blijft hij doen. Weet iemand wat ik hier aan kan doen?

Weet iemand hoe ik de klok rechtsboven in kan veranderen van analoge weergave naar digitale weergave?
Ik heb het altijd op digitaal gehad maar is nu opeens veranderd naar de analoge versie?? Ik heb verder niets veranderd en alle opties al doorzocht maar kan het nergens vinden.
Ik vind die analoge klok echt totaal niet handig want kan er de tijd niet snel mee aflezen.

>> Signature?

quote:
ChiLLeR schreef op maandag 30 juni 2008 @ 11:59:
Weet iemand hoe ik de klok rechtsboven in kan veranderen van analoge weergave naar digitale weergave?
Ik heb het altijd op digitaal gehad maar is nu opeens veranderd naar de analoge versie?? Ik heb verder niets veranderd en alle opties al doorzocht maar kan het nergens vinden.
Ik vind die analoge klok echt totaal niet handig want kan er de tijd niet snel mee aflezen.
http://www.google.nl/sear...nG=Google+zoeken&meta=

1e hit

quote:
kroegtijger schreef op maandag 30 juni 2008 @ 10:16:
[...]

quote:
cOOlrUnnINgs schreef op maandag 30 juni 2008 @ 10:59:
[...]

Ik heb zelf geprobeerd om mijn TyTN II in mijn domein thuis te hangen, maar volgens mij wordt het verkeer door mijn modem thuis tegen gehouden.
Ik heb geen idee welke poort er geblocked wordt, daar mijn modem zo'n fantastische logging heeft (NOT).
Ik heb het (ook) allemaal vlekkeloos via Exchange lopen, maar in het domein hangen is andere koek. Het schijnt dat om een toestel in een domein te kunnen hangen, Microsoft System Center Mobile Device Manager 2008 eerst moet worden geinstalleerd.

SierdW wijzigde dit bericht 30-06-2008 12:20 (22%)

Reg. datum: 14 mei 2005

Kan je controleren of een HTC Tytan II gesimlocked is voor een bepaalde provider?
Thanx

ad fundem - PPC 4 ever
Reg. datum: 30 mei 2006

quote:
andreasfc schreef op maandag 30 juni 2008 @ 12:44:
Kan je controleren of een HTC Tytan II gesimlocked is voor een bepaalde provider?
Thanx
Ja, gebruik (leen) gewoon een SIM van een andere provider. :) Vaak zijn simlocked toestellen branded bijv.: T-Mobile MDA Vario III. Het rare is dat ik een geunlockte T-Mobile branded versie kreeg bij aanschaf?! :?

MDA Vario III - MDA Vario II - MDA Pro - Siemens SX1 - Psion 5MX - Olivetti Quaderno

quote:
SierdW schreef op maandag 30 juni 2008 @ 12:18:
[...]

[...]

Ik heb het (ook) allemaal vlekkeloos via Exchange lopen, maar in het domein hangen is andere koek. Het schijnt dat om een toestel in een domein te kunnen hangen, Microsoft System Center Mobile Device Manager 2008 eerst moet worden geinstalleerd.
In WM6 heb ik dat er gewoon standaard in zitten die funtie...

Ja, ik ook. Alleen op de server moet je dat (Microsoft System Center Mobile Device Manager 2008) installeren om ervoor te zorgen dat een WM6.1 device kan verbinden met de AD. ;)
quote:
damn! Ik maar zoeken op google met HTC tytn II analoge klok etc. en kreeg alleen maar hits over plugins. Thx! Het is gelukt!

>> Signature?

Reg. datum: 30 juli 2001

quote:
SierdW schreef op maandag 30 juni 2008 @ 12:18:
[...]

[...]

na wat zoeken bleek dat inderdaad het geval.... en uiteraard moet je daar weer extra voor betalen :')
Wat exchange betreft: ik was vergeten OMA te configureren :$ ben daar nu mee bezig en verwacht dat het dan ook wel zal werken :)

I do NOT have an analprobe in my ass

Reg. datum: 23 december 2006

Mijn audio beheer doet het niet meer. Ik start hem op , je ziet even audiobeheer in de linkerbovenhoek en poef weg... iemand tips of waar ik het programma kan her installeren
?

Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz, iPhone 1gen 2.1.0fw, Q-tek C3 (te koop) Sony BT-DR30Q (te koop)

Reg. datum: 11 november 2004

Weet iemand een programma waarmee ik kan nagaan hoeveel data ik heb verbruikt?
Ik ga nl op vakantie in griekenland en wil weten hoeveel data ik verbruik op een bepaalde dag.

XB360: OctagonQontrol
Reg. datum: 21 mei 2003

quote:
paoloA schreef op maandag 30 juni 2008 @ 16:28:
Weet iemand een programma waarmee ik kan nagaan hoeveel data ik heb verbruikt?
Ik ga nl op vakantie in griekenland en wil weten hoeveel data ik verbruik op een bepaalde dag.
GPRSMon? Volgens mij wordt dat trouwens standaard geleverd bij de TyTN II (tenminste, de unbranded version).

Hint: verbruik geen data in het buitenland tenzij je daar op exact dezelfde provider kan inloggen. Zelfs 10MB aan dataverkeer (zeg, voor wat mails sturen enzo), kan in sommige gevallen al een rekening van 3 cijfers voor de komma opleveren!
@ FOK!
Reg. datum: 25 maart 2001

Zo, na in een diep grijs ver verleden als een een Ipaq te hebben gehad, ben ik vandaag overgegaan tot de aanschaf van een TyTN II.

Dus als betrekkelijke Windows Mobile n00b zal ik me toch even gaan verdiepen in de topics alhier. Zal iig gaan beginnen met het installeren van Kaiser tweak ;)

-edit-

Heeft iemand een tip voor een programma voor twitter voor WM? IK kan er genoeg vinden met google, maar dat zijn er best wat...iemand met ervaringen?

LWaS wijzigde dit bericht 30-06-2008 21:41 (21%)

Nee.. ik heb hem gewoon als account ingesteld en wachtwoord enzo opgeslagen, ik hoef dus alleen op het knopje verzenden en ontvangen te duwen, dan krijg ik ook de foutmelding, zonder code..
quote:
Juicyhil schreef op maandag 30 juni 2008 @ 00:03:
[...]

Maar komt er bij het inloggen geen foutmelding in beeld dan? Je kunt daar ff op Googlen. Dit soort dingen staan al lang en breed gedocumenteerd op internet.

Bijvoorbeeld dit: http://www.utexas.edu/its...swers/sign-winmobile6.php

XB360: OctagonQontrol
Reg. datum: 21 mei 2003

quote:
LWaS schreef op maandag 30 juni 2008 @ 21:38:
Heeft iemand een tip voor een programma voor twitter voor WM? IK kan er genoeg vinden met google, maar dat zijn er best wat...iemand met ervaringen?
Ik lees op verschillende sites dat Tiny Twitter het lekkerst werkt. Geen idee of dat zo is want ik probeer zover mogelijk weg te blijven van Twitteraars ;)

quote:
MAX3400 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 22:41:
[...]

Ik lees op verschillende sites dat Tiny Twitter het lekkerst werkt. Geen idee of dat zo is want ik probeer zover mogelijk weg te blijven van Twitteraars ;)
ik ga altijd gewoon naar m.twitter.com, werkt prima _/-\o_

Pagina: 1 2 3 4 ... 46 47 48 49 50 51 52 53 54 ... 72 73 74 75 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: