Reg. datum: 04 april 2003
Je hebt er dus weer een oudere radio rom opgezet? ik heb sleuth 3.0 (6.1dus) en heb daarbij gratis en voor niks 1.64.08.21 gekregenquote:
GoT Index » Windows Based Mobiles & PDA's » HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 7
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 52 53 54 55 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Je hebt er dus weer een oudere radio rom opgezet? ik heb sleuth 3.0 (6.1dus) en heb daarbij gratis en voor niks 1.64.08.21 gekregenquote:Huppie schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 10:00:
Voor zover ik gemerkt heb is de batterijduur voornamenlijk afhankelijk van de RADIO ROM die je gebruikt
Ik draai nu ongeveer een maand (misschien iets meer) de SLEUTH'S WM6.1 en had ook veel problemen met de accuduur (lees: 2 dagen = batterij leeg). Nu gebruik ik m'n telefoon behoorlijk intensief qua mobiel internet dus daar gaf ik in eerste instantie de schuld aan, echter ik draai nu sinds vorige week maandag een andere RADIO ROM (1.58.21.23) en sindsdien doet m'n telefoon het stukken beter
Het toetsenbord/touchscreen reageert beter, ik kan 5 dagen mee op de accu (als ik het niet overdrijf qua gebruik) en heb ook nog eens beter bereik
Sorry, ben nog van de generatie die netjes is opgevoed.quote:DaannO schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 11:45:
Done, en groeten mag je voortaan achterwege laten want dat doen we niet op GoT
Ik twijfel nog erg aan die flash. Ik prefereer toch altijd wel een NL language, en geen engelse. De NoThrills Rom is wel in het NL, maar weet niet wat hier de ervaringen van zijn..bijv, langere batterijduur..iemand???quote:tijntjethf schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 11:52:
[...]
Je hebt er dus weer een oudere radio rom opgezet? ik heb sleuth 3.0 (6.1dus) en heb daarbij gratis en voor niks 1.64.08.21 gekregen
blastajp wijzigde dit bericht 22-04-2008 12:35 (9%)
Jep, hoewel ik me afvraag of het echt 'oudere' ROMS zijn, volgens mij zijn het gewoon forks van een aantal verschillende roms.quote:tijntjethf schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 11:52:
Je hebt er dus weer een oudere radio rom opgezet? ik heb sleuth 3.0 (6.1dus) en heb daarbij gratis en voor niks 1.64.08.21 gekregen
Proud member of TCF - D2OL is zooooo 2005
Deddiekoel wijzigde dit bericht 22-04-2008 14:13 (28%)
FC: 068820790412 - Verlanglijstje: SMG, DBZ3, MKWii, Wii Fit, Z&W, Okami, SW:TFU - Most wanted: SW:TFU
Inderdaad, dit nu twee keer gehad. Heb hem sinds october denk ik.quote:Eastman schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 09:09:
Ik heb mijn vario III al zo'n half jaar, maar sinds een maandje of 2 heb ik steeds vaker last van vastlopers.. bij zo'n vastloper kan mijn telefoon ook niet meer uit standy. Een softreset helpt dan ook niet, na de softreset gaat alles wel weer aan, maar als het scherm eenmaal uit is, gaat het weer niet aan....
Als ik dan gebeld of gesmst wordt terwijl het scherm uit is, gaat me telefoon trillen tot ik hem weer softreset..
Enige oplossing die tot nu toe werkt is mijn telefoon aan de oplader hangen en softresetten... heel irritant omdat je niet altijd een oplader bij de hand hebt...
Iemand anders die dit probleem herkent?
Ben benieuwd!!!quote:Deddiekoel schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 13:52:
Ik ga eens die 1.58 Radio proberen. Will keep you posted!
Update 14:08: geinstalleerd; batterij 59%
betreffende contact openen, druk op menu, edit, nogmaals menu, remove picturequote:Eagle Creek schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 00:33:
Wel zit ik nog met het volgende:
Hoe -verwijder- je een afbeelding bij een contact? Ik kan wel een nieuwe opgeven maar ik wil alleen de bestaande verwijderen.
Stand-by houdt in dat het scherm helemaal uit is. Bij mij komen wel smsjes doorquote:Eagle Creek schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 00:33:
Om stroom te besparen heb ik ingesteld dat de verlichting na 30 seconden uit moet. Nu viel het me op dat het scherm wel blijft 'branden'. Is dit normaal? Wordt dit bedoelt met stand-by?
Ik heb ook ingesteld dat 'ie na x tijd op stand by moet, zodat het scherm -uit- gaat. Klopt het dan dat de SMS-jes niet doorkomen? Ik kan wel gebeld worden.
Je krijgt als het goed is 2 pop-ups. Als ie echt bijna leeg is ( 5%) dan verandert het knipperende rode lampje in een constante rodequote:Eagle Creek schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 00:33:
Klopt het dat als de accu leeg raakt je hier maar één melding van krijgen (of twee oid) ipv 'continu' (cq: meerdere)?
Het standaard tasje is wat aan de forse kant. Bovendien kan de riemclip niet worden verwijderd.quote:Eagle Creek schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 00:33:
Owja.. Ik heb nu gewoon de standaard screenprotector en tasje in gebruik, waarom zijn zoveel mensen op zoek naar alternatieven?
dlenstra wijzigde dit bericht 22-04-2008 17:15 (57%)
Windows Mobile FAQ En discussie over 6.1 staan we pas toe als hij er isquote:YoshiBignose schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 17:49:
Ik heb nu de Dutty Rom erop (Dutty's Official WM6.1 5.2.19209 Release) maar ik zie ook vaak bij mensen staan Radio Rom. Wat is dit dan weer precies? Ik heb nu Radio Verson 1.27.12.11 staat er. Ik zie veel mensen met nieuwere versies... Is dat dan weer iets wat je apart moet installeren? Dus is niet hetzelfde als een normale Rom?
Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!
Wil jij een mooie TS maken in WBM of TP? Tweakers host jouw plaatjes! DM een mod voor meer info!
Ik zou gewoon pTravelAlarm gebruiken als ik jou was.quote:-JeeDee- schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:28:
[...]
Verder heb ik ook nog al is problemen met mn wekker, die niet afgaat???terwijl tijd geluid en volume gewoon goed staan!nu stuk of 8x meegemaakt, gelukkig moest ik die dagen niet werken, anders had het vervelende consequensies gehad!Gebruik nu ook een Ambrilight haha
.KeN. wijzigde dit bericht 22-04-2008 19:53 (14%)
dj.verhulst wijzigde dit bericht 22-04-2008 21:05 (6%)
niet gehindert door enige vorm van inzicht
Dat is op zich een redelijke straffe uitspraak ... dus ga je toch nog even nadenken of je al dat geld er aan uit wil geven, maar aan de andere kant vind ik het ook overdreven want ik zou geen ander apparaat kunnen bedenken met dezelfde functionaliteit als de TyTN II maar voor de helft v/d prijsquote:In closing
Those who have bought any of these new HTC devices need to be aware that they have been suckered! They have sold you a grossly underperforming device, easily outperformed by devices that cost less than half.
>>> Het laatste nieuws en de geilste motoren??? Motorfreaks <<<
Microsoft heeft het al een tijdje op de site staan dat 6.1 beschikbaarkomt voor de TyTn IIquote:Ma.rkus.nl schreef op maandag 21 april 2008 @ 22:27:Operating System
Windows Mobile® 6 Professional
HTC heeft zijdelings aangekondigd dat er een officiële upgrade naar 6.1 uit zal komen.
Cobra_Lup wijzigde dit bericht 22-04-2008 21:38 (9%)
Weblog over Innovatie en nieuwe Technology
Mijn foto SHOWCASE
EOS350D - Canon 17-85 USM IS - Sigma 135-400 - Speedlight 430EX
't is met Orange World.quote:Nou, het probleem van dat QuickGPS soms geen verbinding kan krijgen is er ook nog steeds. Echter zodra ik PIE start kan ie gewoon de nieuwe gegevens downloaden.
En nog iets mafs. Youtube is traag als ik op laptop via de TyTn II internet.
Nu niet meteen commentaar geven!
Why? Het bufferen gaat namelijk snel zat, iig net zo snel danwel sneller dan het afspelen. Het is de tijd die tussen het klikken op play en het daadwerkelijk beginnen met inbufferen zit, soms gewoon bijna/ruim een minuut wat normaal amper een seconde is .
Enig idee waar dit aan kan liggen?
After the first glass you see things as you wish they were...
After the second you see things as they are not..
Finally you see things as they really are
and that is the most horrible thing in the world...
Ik neem aan dat je bedoelt dat het icoon in de balk voor andere icoontjes staat?quote:IkBel schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 22:52:
En alweer een nieuwe TYTNII bezitter met een vraagstelling...![]()
Ik heb GPRS monitor geïnstalleerd op mijn Vodafone 1615 Alleen in mijn "vandaag-scherm" staat dat pictogram bovenin precies voor mijn signaalsterkte pictogram. Ook een gemiste oproep kan ik niet zien vanwege dat ding.
Is er een mogelijkheid die pictogrammen bovenin te verschuiven/Herschikken ofzo
Of snap ik niet hoe de zoekfunctie van dit forum werkt????
Volgens mij zijn er van TomTom audio files te vinden waarbij achter de zinnen een korte stilte in de file zit.quote:Bakkenes schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:00:
Hands-free carkit van Carcomm en TyTN II
[KNIP]
Iemand een idee hoe het komt dat zinnen wegvallen en wat kan ik eraan doen?
Specs --- Mijn aquarium --- Motor
Dat zou mooi zijn, maar op internet kan ik die files niet vinden. Ik heb ook wel zoiets op het forum gezien maar dat ging meer over stiltes aan het begin van de zin. Wellicht is een stilte aan het einde van de zin een oplossing voor het deels wegvallen van zinnen.quote:My-life schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 23:49:
[...]
Volgens mij zijn er van TomTom audio files te vinden waarbij achter de zinnen een korte stilte in de file zit.
Dat heb ik volgens mij in een van de eerste delen van dit topic gelezen.
Mogelijk lost dat je probleem op?
Apple: 13'' MacBook 1.83Ghz, Vodafone 1516 (HTC TYTN II) Phillips SHB6100, Sony BT-DR30Q (te koop)
YoshiBignose wijzigde dit bericht 23-04-2008 10:11 (200%)
Een moderator wijzigde dit bericht 23-04-2008 10:04 (0%)
Reden: Groeten doen we niet aan op GoT
3 dreaded words when making love: 'Honey, I'm home...'
Comp: AMD Athlon 64 X2 4200+, 4Gb PQI DDR2 SDRAM PC6400 CL5.0 || Laptop: HP nc6320 || Mobile: HTC TyTN II
GoT Index » Windows Based Mobiles & PDA's » HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 7
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 52 53 54 55 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea