Reg. datum: 15 april 2005
Ik lees dat de 37PFL9603D/10 een een DBV-C tuner heeft. Betekent dit automatisch dat ik een Alphacrypt kaart kan gebruiken? Wij hebben thuis Ziggo.
Reg. datum: 06 december 2000
Dan heb je denk ik niet goed gelezen aangezien de 37PFL9603D/10 slechts een DVB-T tuner heeft.quote:ruffneck82 schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 10:16:
Ik lees dat de 37PFL9603D/10 een een DBV-C tuner heeft. Betekent dit automatisch dat ik een Alphacrypt kaart kan gebruiken? Wij hebben thuis Ziggo.
Dat betekent dat je alleen Digitenne kan gebruiken.
Intel C2D 6850/Asus P5K Dlx/Asus EN8800GTX/4x1024MB Corsair DDR2-800 CL4/36GB WD Raptor/2x200GB RAID0/2x750RAID0/4x500GB RAID5/24" Samsung 245BW Specs
Reg. datum: 14 februari 2003
Reg. datum: 14 februari 2003
De D heeft uitsluitend een DVB-T tuner, De H, welke nog niet gesignaleerd is geworden tot nog toe (althans ik heb er nog niemand over het bezit ervan gehoord) zou wel een DVB-C tuner hebben.
Bij die H versie komt vervolgens dus het hele verhaal dat het misschien, verlopig, werkt in combi met een Alphacrypt kaart.
Bij die H versie komt vervolgens dus het hele verhaal dat het misschien, verlopig, werkt in combi met een Alphacrypt kaart.
Is het niet zo dat de decoder in 1080i mode dan het beeld "upscaled" naar 1080i?quote:friander schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 16:11:
[...]
Klopt, maar waarom zou ik mijn decoder dan op 720p zetten?
Dan kan je beter 720p gebruiken vanwege het kwaliteitsverschil.
Intel C2D 6850/Asus P5K Dlx/Asus EN8800GTX/4x1024MB Corsair DDR2-800 CL4/36GB WD Raptor/2x200GB RAID0/2x750RAID0/4x500GB RAID5/24" Samsung 245BW Specs
Reg. datum: 05 december 2007
Zojuist voor de tweede keer een monteur langsgeweest. Toestel kan niet meer gerepareerd worden, zowel de brom als piep in standby kunnen niet verholpen worden. Toestel wordt aangeboden om om te ruilen. Maandag opnieuw een afspraak maken om het toestel om te ruilen, pas als het toestel op locatie van het servicebedrijf van Philips staat, kan er een nieuw toestel worden aangeboden. Dat betekend dus dat ik voor onbepaalde tijd geen TV heb....quote:Sjefke_koning schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 16:44:
[...]
Bij mij heeft dit niet geholpen, de zoem/brom wordt ook alleen maar duidelijker hoorbaar. Het klinkt soms bijna als een soort kortsluiting. Vrijdag komt er een monteur voor langs. Die komt tevens voor de tweede keer langs voor de piep in standby.
Toestel wordt dus opgehaald en ik krijg een toestel aangeboden. De medewerker van Philips gaf aan dat er dan vaak een minder toestel wordt aangeboden, die je dan niet moet accepteren (vrij apart, maar goed). Hij raadde mij aan om zelf in de winkel te bekijken wel toestel ik zelf zou accepteren. Dat voorstel wordt dan vervolgens beoordeeld. Goed, dat zal in mijn geval de 37pfl9603D zijn. Bij mijn huidige type kunnen ze tenslotte niet de garantie geven dat die piep er niet meer is.
Iemand bekend met deze werkwijze?
Reg. datum: 15 augustus 2006
Reg. datum: 15 augustus 2006
Hallo allemaal,
Vandaag een Philips 32PFL9632 aangeschaft onder andere voor de wedstrijd van vanavond. Omdat ze bij ons momenteel bezig zijn met het kabelnet is het op het moment niet mogelijk om digitale televisie via de kabel te ontvangen. Nou heeft deze tv een DVB-T tuner, maar ik krijg deze niet aan de praat. Ik ben al heel de middag bezig fora af te speuren maar kan niets vinden en in de handleiding staat ook niets. Er zit iets van een zoekfunctie in de tv, maar die vindt geen digitale zenders. Als er gezocht wordt naar frequenties begint deze bij 170MHz en blijft deze hangen op 170,50MHz. De tv vindt iets op deze frequentie, geeft niet aan wat maar wel dat het signaal zwak is. Kan iemand mij misschien uitleggen hoe ik Nederland 1, 2 en 3 kan ontvangen of op welke frequenties deze zitten? En als deze worden ontvangen, worden dan de analoge varianten van deze zender overschreven of moet ik de digitale varianten op een hele andere zender gaan zoeken? Alvast bedankt...
PS: woon in de omgeving van Eindhoven
Vandaag een Philips 32PFL9632 aangeschaft onder andere voor de wedstrijd van vanavond. Omdat ze bij ons momenteel bezig zijn met het kabelnet is het op het moment niet mogelijk om digitale televisie via de kabel te ontvangen. Nou heeft deze tv een DVB-T tuner, maar ik krijg deze niet aan de praat. Ik ben al heel de middag bezig fora af te speuren maar kan niets vinden en in de handleiding staat ook niets. Er zit iets van een zoekfunctie in de tv, maar die vindt geen digitale zenders. Als er gezocht wordt naar frequenties begint deze bij 170MHz en blijft deze hangen op 170,50MHz. De tv vindt iets op deze frequentie, geeft niet aan wat maar wel dat het signaal zwak is. Kan iemand mij misschien uitleggen hoe ik Nederland 1, 2 en 3 kan ontvangen of op welke frequenties deze zitten? En als deze worden ontvangen, worden dan de analoge varianten van deze zender overschreven of moet ik de digitale varianten op een hele andere zender gaan zoeken? Alvast bedankt...
Reg. datum: 30 november 2007
Reg. datum: 30 november 2007
Je moet een actieve antenne hebben of een versterkertje er tussen. Kijk anders even in het digitenne topic, ned1 is Free-to-Air dus je kan zo maar kijken.quote:Dennis Huiberts schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 17:19:
Hallo allemaal,
Met een scannen moet hij ned1,2, 3 en een regio zender vinden mits je antenne voldoende signaal geeft.
Reg. datum: 21 maart 2000
psies, er moet wel een antennetje op.
Dus nog snel ff naar de lokale tv-boer fietsen om er eentje te scoren
Dat hadden ze je er trouwens best bij kunnen vertellen, vanmiddag.
Dus nog snel ff naar de lokale tv-boer fietsen om er eentje te scoren
Dat hadden ze je er trouwens best bij kunnen vertellen, vanmiddag.
Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd naar de eerste indrukken, zeker met betrekking tot jouw punten van de 9632.quote:Vinzzz243 schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 12:19:
[...]
Redelijk relatief dit natuurlijk
Ik zag het gelijk als ik een film 1080p keek, bij een ingezoomd shot van een hoofd zie je bij de minste geringste beweging strepen IN het hoofd. Kon ik gewoon niet mee leven
BTW: Kheb van gister mn 42pfl9603d10 binnen (niet veel kunnen testen nog) maar dat er een ander chassis in zit is duidelijkgeen interlacing meer...
Reg. datum: 26 augustus 2007
Reg. datum: 26 augustus 2007
Heb zelf de actie van de MM de 42 inch 9632 gekocht voor 1500 euri :):)
Ik moet zeggen geen brom en geen bluring op me dvd speler (ext1 ingang)
Bij me schoonouders waar hij wel last had van bluring op de schotel aansluiting was opgelost met de firmware update in samenwerking met een gold plated scart kabel
Ik zal net een nieuwe dvd speler moeten aanschaffen want het beeld is van pisspoor quality
Zou het beste een philips nemen maar de vraag is welke leverd het mooiste beeld op deze schermen
iemand sugestie's ervaring's?
Bij me schoonouders waar hij wel last had van bluring op de schotel aansluiting was opgelost met de firmware update in samenwerking met een gold plated scart kabel
Ik zal net een nieuwe dvd speler moeten aanschaffen want het beeld is van pisspoor quality
Zou het beste een philips nemen maar de vraag is welke leverd het mooiste beeld op deze schermen
Canon 450D + 18-55mm IS Kitlens || Slingshot 100
Vinzzz243, heb je de TV al beter kunnen testen? Ben benieuwd naar de resultaten!quote:Sjefke_koning schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 12:45:
[...]
Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd naar de eerste indrukken, zeker met betrekking tot jouw punten van de 9632.
Ik heb zelf de 5980 welke binnenkort word opgevolgd door de 5990. Goeie kwaliteit, HDMI en een goeie upscaler naar 1080P. Vind de DVDs bij mij in ieder geval erg mooi geworden, zeker als ik bijvoorbeeld de Planet Earth DVD's er in gooi en die vergelijk met de Planet Earth 1080P WMVHD's via mijn XBOX360 over Component.quote:RoyPieters schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 18:50:
Heb zelf de actie van de MM de 42 inch 9632 gekocht voor 1500 euri :):)
Reg. datum: 31 oktober 2006
Reg. datum: 31 oktober 2006
Correct heeft de 42PFL9900D Aurea in de aanbieding (weet niet of andere dat ook hebben), 1000 euro korting!
http://www.correct.nl/aanbieding.php?ACTIE=ADV19_20-06-2008
http://www.correct.nl/aanbieding.php?ACTIE=ADV19_20-06-2008
http://www.gamespelen.nl voor je de leukste online spelletjes
Vinzzz243, nog kunnen testen? Is er iemand anders die eerst een 9632/9732 had en nu een 9603/9703 en de verschillen kan posten?quote:Sjefke_koning schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 14:03:
[...]
Vinzzz243, heb je de TV al beter kunnen testen? Ben benieuwd naar de resultaten!
Reg. datum: 23 augustus 2005
Reg. datum: 23 augustus 2005
Heb zelf ook een 47PFL9732D sinds een aantal weken. Echter ik heb/zie totaal geen interlacing en dergelijke bij 1080P weergave (getest met meerdere blu-ray spelers) Ook audio verloopt perfect, dus geen lipsync problemen etc. Menu's van mijn PS3 zien er ook gewoon goed uit zonder enige trillingen bij lijnen. Het enige probleem is een vertraging in het beeld als ik hem op mijn pc aansluit, maar dat is enkel als ik op het bureaublad ben, niet als ik HD content afspeel. Wellicht heeft Philips de modellen die later van de band kwamen wel voorzien van de juiste hardware?
David_TTT wijzigde dit bericht 28-06-2008 00:34 (9%)
Reg. datum: 29 mei 2008
Weet iemand het grote verschil tussen de 47PFL9632D en de nieuwe 47PFL9732D, behalve dat de rand zilver is en de 47PFL9732D volgens mij Ambilight Surround heeft.
Dat is niet een oude en een nieuwe, maar zijn twee high-end modellen van de vorige generatie. De 9603 en 9703 zijn van die twee de opvolgers.quote:ITC schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 15:55:
Weet iemand het grote verschil tussen de 47PFL9632D en de nieuwe 47PFL9732D, behalve dat de rand zilver is en de 47PFL9732D volgens mij Ambilight Surround heeft.
Benieuwd waar ik mee bezig ben? http://www.elmerproductions.com/igor en http://www.genexis.eu
Aah, juist, bedankt. Is er nog een groot verschil dan tussen bovengenoemde modellen, behalve wat ik al opsomde.
Reg. datum: 29 juni 2008
Reg. datum: 29 juni 2008
als je wil weten of er verschillen zijn moet je naar het chassi kijken wat er in zit en niet naar het type bij een zelfde chassi kan wel een ander lcd panel gebruikt worden of een andere kast mainboard wordt vaak in div app gebruikt !!!
Uit m'n hoofd is het kleur, AB, kaartlezer en Amblilight.quote:ITC schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 20:32:
Aah, juist, bedankt. Is er nog een groot verschil dan tussen bovengenoemde modellen, behalve wat ik al opsomde.
Je zou voor de gein ook de startpost kunnen lezen, daar staat het volgens mij ook in opgesomd.
Afgelopen vrijdag naar een lcd voor mijn vader gaan kijken. Ik heb zelf de 42pfl9632. Vrij irritant als je dan de nieuwe versie ervan (de 9603) erlangs ziet staan voor 2000 euro. Vorig jaar 2250,- voor mijn 9632 uitgegeven en nu staat de nieuwe er met o.a 2250 triljoen kleuren enz erlangs voor hetzelfde geld. Maar ja, blijf je toch houden. Ik moet zeggen, ik zag de plaatjes van de nieuwe series op internet en vond ze maar lelijk. In het echt zijn ze toch echt helemaal anders. Ik vind de modellen echt super.
Mijn vader heeft nu de 32PFL7403D gekocht. Het beeld is echt goed. Vooral de xbox 360. Mooie volle kleuren enz. Ik kan niet zeggen dat ik mijn 9632 nou strakker vind.
Alleen met DVD kon ik zien dat mijn tv toch wat beter was. Gewoon analoog tv is ook zeker goed te kijken. Het geluid viel me alleen gruwelijk tegen. Ik heb het bij proberen te stellen met de equalizer maar dat is niet echt gelukt. Er zit vrijwel geen bas in en het is nogal een "blikkerig" geluid. Erg jammer want voor de rest is het echt een super tv voor 900 eurie.
Mijn vader heeft nu de 32PFL7403D gekocht. Het beeld is echt goed. Vooral de xbox 360. Mooie volle kleuren enz. Ik kan niet zeggen dat ik mijn 9632 nou strakker vind.
Alleen met DVD kon ik zien dat mijn tv toch wat beter was. Gewoon analoog tv is ook zeker goed te kijken. Het geluid viel me alleen gruwelijk tegen. Ik heb het bij proberen te stellen met de equalizer maar dat is niet echt gelukt. Er zit vrijwel geen bas in en het is nogal een "blikkerig" geluid. Erg jammer want voor de rest is het echt een super tv voor 900 eurie.
Super, onwijs bedankt, had de begin post al gelezen, maar misschien over heen gelezen. Dat van die kaart lezer zie ik nu iig staan. Ik zal het eens gaan opzoeken over de panellen die ze gebruiken.
Ik ga nog een keer kijken bij de mediamarkt oid, even naast elkaar vergelijken. En dan vanavond de kogel door de kerk, probleem is dat de 47 inch 10 euro goedkoper te krijgen is als de 42 inch.. Altijd moeilijk die keuzes.
Nogmaals bedankt voor alle feedback!
Ik ga nog een keer kijken bij de mediamarkt oid, even naast elkaar vergelijken. En dan vanavond de kogel door de kerk, probleem is dat de 47 inch 10 euro goedkoper te krijgen is als de 42 inch.. Altijd moeilijk die keuzes.
Nogmaals bedankt voor alle feedback!
Als ik nu in de markt was voor een scherm, zou ik er eentje van de nieuwe serie halen en niet eentje van de 9632/9732 serie.
Reg. datum: 18 maart 2006
Reg. datum: 18 maart 2006
Hey, ik heb een vraag over mijn Philips 7762D (/12). Ik kan geen topic vinden over deze serie, en aangezien de 7862D hier wel besproken wordt, denk ik dat ik de vraag hier ook kan stellen.
Ik heb mijn TV analoog aangesloten, en ondervind vaak rastervormige vlekken, voornamelijk bij huidtinten, gradienten (kleurverlopen), en tijdens cartoons (grote kleurvlakken). Ik heb de beeldverbeterende opties onder Beeld - Extra opties allemaal aan- en uitgezet om te testen of het daar aan ligt, maar zonder resultaat. Heeft dit te maken met het aantal kleuren dat de TV kan weergeven? Of komt dit omdat er in analoog beeld net even andere kleuren zitten dan in digitaal beeld, waardoor dit soort gamut-problemen optreden? Of is dit een uniek probleem van mijn TV?
Ik heb mijn TV analoog aangesloten, en ondervind vaak rastervormige vlekken, voornamelijk bij huidtinten, gradienten (kleurverlopen), en tijdens cartoons (grote kleurvlakken). Ik heb de beeldverbeterende opties onder Beeld - Extra opties allemaal aan- en uitgezet om te testen of het daar aan ligt, maar zonder resultaat. Heeft dit te maken met het aantal kleuren dat de TV kan weergeven? Of komt dit omdat er in analoog beeld net even andere kleuren zitten dan in digitaal beeld, waardoor dit soort gamut-problemen optreden? Of is dit een uniek probleem van mijn TV?