Reg. datum: 28 april 2007
[PS3] Gran Turismo 5 Prologue Topic
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 28 april 2007
Chickens don't clap!
Ik wil voor de A klasse een M3 kopen, ook omdat ik het een onwijs mooie auto vind. Geen idee of er alles mee kan winnen maar dat zien we dan wel.
PSN ID: Pixxa_NL
Reg. datum: 04 januari 2005
Geweldige auto die M3 ik wil hem ook graag kopen @ A-klasse.. Nog even sparen en dan weer genieten! Wat een geweldig spel, hiervoor heb ik m'n ps3 gehaald.. Moet af en toe wel even de zonnebril op zetten als ik een tunnel uit rijquote:Pixxa schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 21:11:
Bijna 'B' uitgespeeld. Heerlijk spel. Inderdaad zoals hierboven ergens werd genoemd. In een grijs verleden de ps1 gehad en GT1 helemaal grijs gespeeld. Nu heb ik de PS3 weer gekocht en vooral voor dit spel. Wat een genot!! Mag misschien wel een proloque zijn maar 'demo' is tie niet.
Ik wil voor de A klasse een M3 kopen, ook omdat ik het een onwijs mooie auto vind. Geen idee of er alles mee kan winnen maar dat zien we dan wel.
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | Samsung Syncmaster 930 BF 19'' | PSP 1.5 | Ps3 60gig |
Volgens mij binnenkort gratis via de PSN store te krijgenquote:Chester schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 21:10:
Ik heb GT5-P vandaag ook gehaald, maar kan helaas Beyond The Apex nergens vindenIemand enig idee of het er überhaupt bij zit, of dat ie later op GT TV komt?
Net op youtube stukje gezien, must have!quote:_VooDooMen_ schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 21:27:
[...]
Geweldige auto die M3 ik wil hem ook graag kopen @ A-klasse.. Nog even sparen en dan weer genieten! Wat een geweldig spel, hiervoor heb ik m'n ps3 gehaald.. Moet af en toe wel even de zonnebril op zetten als ik een tunnel uit rij!
PSN ID: Pixxa_NL
Op het einde van de trailer staat er expliciet dat het alleen bij de blu-ray te zien is.quote:Sir_Killalot schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 21:37:
[...]
Volgens mij binnenkort gratis via de PSN store te krijgen
quote:Behind the scenes HD Video Feature
Only on Blu-Ray disc
Chickens don't clap!
Reg. datum: 04 oktober 2004
Op de voorkant van de Blu-Ray disc staat dat de trailers beschikbaar komen op PSN.quote:Chester schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 21:51:
[...]
Op het einde van de trailer staat er expliciet dat het alleen bij de blu-ray te zien is.
[...]
PSN: incyi Online: [LBG]
DE mediamarkt in rotterdam centrum heeft er wel een stuk of 50-100 liggen, ook in combinatie met ps3 pack.quote:Rushwood schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 21:14:
Ik kan niet wachten tot dat ik aan de slag kan met GT5:p , is het eerste spel dat ik koop voor mijn PS3 sinds CoD4 in november. Weet iemand toevallig of er een winkel in Rotterdam is die hem al in de schappen heeft liggen , of moet ik toch echt wachten tot vrijdag?
Spel voor maar 37 euro
Wii/DS/Ps3/PC gamer psnid: valentino1988
Klopt, maar Beyond The Apex is geen trailer.quote:inanc schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 21:58:
[...]
Op de voorkant van de Blu-Ray disc staat dat de trailers beschikbaar komen op PSN.
Chickens don't clap!
Morgen is het hopelijk tijd voor mij om GT5:P te testen
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zijn er veel meer, maar het lijstje moet nog bijgevuld worden.quote:SinergyX schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 22:34:
Voor de racestuurtjes, zover ik weet wordt nu de G25 van logitech ook volledig ondersteund.
Morgen is het hopelijk tijd voor mij om GT5:P te testenVan GT1 tot GT4 (en demo GT:HD) alles helemaal grijs gespeeld (incl de 4 zwarte wagens van GT4), dus we gaan het eens flink aan de tand voelen
Die C-8 heb ik op zilver, C-3 & C-9 op brons.quote:Grannd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 22:43:
Zo, ik heb alles bij A nu op goud behalve die Time Trial, echt geen idee hoe je moet rijden om onder de 1:40 seconden te komen, nuja het kostte al behoorlijk wat tries om die 'haal alle rijders in één rondje in' te halen maar ik heb hem wel en de replay staat op mijn harde schijf ^_^
Bij de B heb ik al een paar keer goud. Maar hoe krijg je die C-8 op goud ?
Hoe groot is zo een filmpje eigenlijk ? Ik heb het nog niet geprobeerd
Dat groepje dan haal je nadat je er zo lang mogelijk achter heb gezeten links in (een rooie en een witte dacht ik), dan wordt het een tikke tricky dan moet je die grijze inhalen en ervoor langs schieten weer naar rechts dan haal je drie auto's in volgens mij dan proberen de bocht te houden en de 2de geplaatste weer links inhalen en op blijven rijden naar de eerstgeplaatste ik haalde et met een autolengte voorsprong.
Hopelijk heb je er wat aan maar ik betwijfel of het duidelijk genoeg is
AMD Athlon XP 2200+ | Asus A7V 266 | Leadtek GeForce 3 | CTX 17 inch | 512 MB DDR | Seagate 20 GB | MS Intelly Explorer | MS Freestyle Pro | Win XP | PlayStation 2 + Network Adapter
Dankjewel, ik probeer het direct.quote:Grannd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 22:55:
FF denken, die eerste rooie auto achter gaan hangen en dan rechts inhalen, dan oprijden achter die zwarte en dan achter die gouden hangen als je de bocht in gaat, als je er langs schiet gewoon rechtsbovenin blijven hangen. Dan was mijn achterstand bij dat punt iets van -7.78 als je meer dan 8 seconden achterstand daar heb dan ga je het al niet meer redden.
Dat groepje dan haal je nadat je er zo lang mogelijk achter heb gezeten links in (een rooie en een witte dacht ik), dan wordt het een tikke tricky dan moet je die grijze inhalen en ervoor langs schieten weer naar rechts dan haal je drie auto's in volgens mij dan proberen de bocht te houden en de 2de geplaatste weer links inhalen en op blijven rijden naar de eerstgeplaatste ik haalde et met een autolengte voorsprong.
Hopelijk heb je er wat aan maar ik betwijfel of het duidelijk genoeg isals meer mensen er problemen mee hebben kan ik het wel filmen heb er nog best ff achter gezeten, hoewel al die keer 2de geplaatst worden gelukkig wel uitbetaald worden
Je bedoelt +7.78 ?
De eerste kom ik bij + 8.34
De tweede iets van 4
Bij de finish zit er iets van 0.9 0.240 seconden tussen.
En het is gelukt.
Iemand al een Ferrari F2007 ?
Ik zit hier met een dillema over het aantal auto's.
In het boekje wat bij GT5:P zit staat er in dat je 96 auto's hebt. Als je op internet kijkt of bij de ranking in het spel zelf heb je er echter maar 72
Het is bijna half 2 en ik speel nog steeds GT5:P hahahaha
1 uur verder en ik heb hem
Ferrari F430 '06 voor maar 243.200 credits
http://incyi.yigit.nl/P1000934.JPG Anders resize je even als je het wil embedden.
Nu even sparen voor de F2007 maar 2 milj.
Woow
TheZeroorez wijzigde dit bericht 27-03-2008 16:05 (28%)
PSN ID: Vince_NL
Hopelijk schieten ze beetje op met die Japanse update
"Alcohol is not the answer, alcohol is the question. Yes is the answer"
Mooi, ben lekker vroeg wakker. hahaha ik ga zo weer spelenquote:Arm1n schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 08:17:
Ik heb al lang de F430, 599, M3, Z06, GT-R![]()
Hopelijk schieten ze beetje op met die Japanse update
Je schrok wakker in een nachtmerrie dat je HDD van je PS3 gechrashed was?quote:inanc schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 08:34:
[...]
Mooi, ben lekker wer vroeg wakker. hahaha ik ga zo weer spelen
Nee hij werd gewoon wakker met de ps3 controller in zn hand, en meteen weer verder spelenquote:KappeNou schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 08:37:
[...]
Je schrok wakker in een nachtmerrie dat je HDD van je PS3 gechrashed was?
"Alcohol is not the answer, alcohol is the question. Yes is the answer"
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.