Reg. datum: 04 oktober 2004
Reg. datum: 04 oktober 2004
Welkom bij de Gran Turismo 5 Prologue Topic! ![]()
|
inanc wijzigde dit bericht 02-04-2008 20:04 (65%)
PSN: incyi Online: [LBG]
Forum » Spielerij » Simulatie, Sport en Racing Games » [PS3] Gran Turismo 5 Prologue Topic
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicWelkom bij de Gran Turismo 5 Prologue Topic! ![]()
|
inanc wijzigde dit bericht 02-04-2008 20:04 (65%)
inanc wijzigde dit bericht 26-03-2008 18:36 (36%)
En sargad kropp i evig sömn.
Je krijg straf punten als je iemand weg beukt van de weg.quote:Halfkakkende schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 18:39:
Oef. Ik kan niet wachten totdat ik deze van Play ontvang. GT 1 helemaal grijs gespeeld, daarna een beetje uit het oog verloren. Onlangs voor 10 euro GT4 gekocht om in mijn ps3 te spelen en sindsdien weer helemaal hooked.
Heb helaas nogal wat slechte dingen gehoord over het online gedeelte. Niet zozeer het spel, maar de spelers, die je de heletijd van de weg beuken. Zou jammer zijn.
Xbox 360 Gamertag - Sp33dFr34k85 || PSN - Sp33dFr34k27
Dat is net dus wat ik ga doen.quote:Sp33dFr34k schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 18:42:
Alleen hiervoor zou ik al een PS3 willen aanschaffen....
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | "Security is just a state of mind" | Cinema 4D !
MacBook Pro! | Canon eos 500d | Iphone 3GS 32Gb
Als je bij S klasse komt oid dan kan je auto tunen (niet de onderdelen maar op de zelfde manier als bij GT4 in de arcade mode) overigens was dit bij de vorige prologue ook niet mogelijk daar was het nog minder linear, nu kan je tenminste auto kopen races winnen betere auto kopen.quote:DarknessAwaits schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 19:00:
Straftijden als je tegen een andere auto rijdt (offline!), straftijden als je een stukje 'afsnijdt' (in realiteit komt dit veelal neer op uit de bocht raken en zodoende heb je dus 2 maal pech)... daarbij mis ik het tunen van de auto's, dat vond ik een enorme meerwaarde bieden bij GT4 wat ervoor zorgde dat een aangeschafde auto veel interessanter was dan een auto nu is.
Kan zijn dat deze punten nog verbeterd worden omdat dit de Prologue is, maar vooralsnog moet ik concluderen dat het angstvallig lineaire gameplay is.
"Alcohol is not the answer, alcohol is the question. Yes is the answer"
Xbox 360 Gamertag - Sp33dFr34k85 || PSN - Sp33dFr34k27
Zou best kunnen, vooral bij de rally onderdelen was dit. Online zijn straftijden wel zo handig. Maar het zorgt voor veel frustratie en restarts offlinequote:Sp33dFr34k schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 19:09:
Prologue is altijd zonder het tune/onderdelen gedeelte, don't worry dat zit er straks wel in. Straftijden zijn inderdaad nogal jammer, ergerde ik me eerst ook al op bij GT4 volgens mij....?
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | "Security is just a state of mind" | Cinema 4D !
MacBook Pro! | Canon eos 500d | Iphone 3GS 32Gb
hehe gek onnie
Probeer ipv professional mode de andere (arcade oid was het vanuit japans vertaald)quote:Grannd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 19:30:
Ik heb nog helemaal niks gemerkt van de straftijden, ook nauwelijks gebeukt of uit de bocht gevlogen natuurlijk, nette bestuurder die ik ben
Ik had als eerste auto een Volkswagen Golf gekocht, gewoon om te zien of het dashboard ook op de mijne leek, maar voor de laatste race van de Sunday Cup is het dan echt wel moeilijk winnen vond ik.
Ook die Time Trial met die Cappuchino is niet niks zeg, ik heb nu 1:45 gehaald maar om 1:41 of 1:39 te halen heb ik echt geen idee hoe ik dat moet gaan doen, ik maak het voor mezelf ook moeilijk door zelf te schakelen enzo, misschien zou ik eens wat dingen moeten aanpassen met dat leuke ingame menutje, ik dacht eerst dat je dan maar gewoon achter die Audi TT die rondrijd aan moet gaan trekken maar da's toch een stuk makkelijker gezegd dan gedaan.
Bij de japanse kon dat iig welquote:Ook wel jammer dat online dus gewoon een verlengde van de career mode van de game zegmaar is, je eigen auto's enzo, en je moet eerst de A-klasse uitgespeeld hebben, dat hoeft natuurlijk niet alles goed maar toch vind ik het wel jammer, ookal scheelt het ook weer wat noobs op de weg waarschijnlijk. Weet iemand trouwens of je met online ook credits verdient? Het is online denk ik toch een stuk leuker sparen voor de F1 dan offline
Ik haalde direct een Focus ST 06 en daarmee won ik alles zonder problemen.quote:Grannd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 19:30:
Ik heb nog helemaal niks gemerkt van de straftijden, ook nauwelijks gebeukt of uit de bocht gevlogen natuurlijk, nette bestuurder die ik ben
Ik had als eerste auto een Volkswagen Golf gekocht, gewoon om te zien of het dashboard ook op de mijne leek, maar voor de laatste race van de Sunday Cup is het dan echt wel moeilijk winnen vond ik.
Ook die Time Trial met die Cappuchino is niet niks zeg, ik heb nu 1:45 gehaald maar om 1:41 of 1:39 te halen heb ik echt geen idee hoe ik dat moet gaan doen, ik maak het voor mezelf ook moeilijk door zelf te schakelen enzo, misschien zou ik eens wat dingen moeten aanpassen met dat leuke ingame menutje, ik dacht eerst dat je dan maar gewoon achter die Audi TT die rondrijd aan moet gaan trekken maar da's toch een stuk makkelijker gezegd dan gedaan.
Ook wel jammer dat online dus gewoon een verlengde van de career mode van de game zegmaar is, je eigen auto's enzo, en je moet eerst de A-klasse uitgespeeld hebben, dat hoeft natuurlijk niet alles goed maar toch vind ik het wel jammer, ookal scheelt het ook weer wat noobs op de weg waarschijnlijk. Weet iemand trouwens of je met online ook credits verdient? Het is online denk ik toch een stuk leuker sparen voor de F1 dan offline
inanc wijzigde dit bericht 26-03-2008 19:46 (21%)
Ja, ik ga maar eens wat met die instellingen klooien zometeen, en anders ga ik gewoon ff door naar B, alles goud dat komt ooit nog wel, we hebben nog ruim een jaar voor GT5 uit komtquote:Arm1n schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 19:33:
[...]
Probeer ipv professional mode de andere (arcade oid was het vanuit japans vertaald)
Sqall wijzigde dit bericht 26-03-2008 20:32 (16%)
PSN id: SolidSteve
Klinkt als overscan, wat gebruikelijk is voor een CRT en waar normaliter de software ook rekening mee dient te houden (door HUD elementen e.d. niet helemaal tegen de rand te plaatsen). Misschien dat je met zoom instellingen van je TV nog wat kunt proberen?quote:luxzenburcht schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 19:20:
Heb alleen een klein probleem, rechts en links van het scherm word 1 cm van het beeld afgesneden. Dit is niet echt hinderlijk tijdens het racen ma ik zie de hele ronde tijd niet en dat vlakje met oliedruk? oid wordt maar half weer gegeven.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Waar kan dat ? Ik ben dat niet tegen gekomen.quote:Sir_Killalot schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 20:38:
Je kan wel wat settings veranderen maar nog geen onderdelen kopen, het blijft natuurlijk maar Prologue
[afbeelding]
Je kan trouwens zelfs tijdens een race nog het 1 en ander aanpassen zoals de maker himself hier laat zien: http://www.gtplanet.net/k...i-shows-off-gt5-prologue/
in deel 2 heeft ie het ook nog over schade wat binnenkort schijnt te komen en op het einde zien we nog een stukje van de F1 op Daytona: http://www.youtube.com/watch?v=8wqm_wx7tgw
Morgen komt mijn PS3+GT5 bundel binnen
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.
© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden
Uitgever van: