Iemand een idee?
Als ik mijn fysieke keypad gebruik, tik ik altijd nummeriek (0 t/m 9)... Het lukt me dus niet om letters te tikken (A t/m Z).
Iemand een idee?
Iemand een idee?
Reg. datum: 19 januari 2008
Reg. datum: 19 januari 2008
Was er niet kapot van tot ik er meer dan 5 minuten gebruik van maaktequote:Dimy be schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 17:28:
Al jaren volg ik diverse topics en lees dagelijks op tweakers. En heb dus sinds 3 weken een touch dual. En vandaag mini opera (www.miniopera.com) als browser ontdekt. Echt geweldig. Snel, volledige pagina's te zien (ook in landscape) en inzoomen op het gedeelte wat je wilt lezen. En geen scroll vertraging tov het traaaage IE. Gezien de klachten van diverse forumlezers dacht ik mijn steentje bij te dragen, eindelijk eens een keer een account aan te maken en te wijzen op miniopera. Maar ja, te laat. Boven mij is al gewezen op deze browser.
Iedereen veel plezier met z'n touch dual
Overigens klopt je link niet, dit is de juiste:
http://www.operamini.com/
Hoe kan ik instellen dat Opera-mini altijd de netwerkverbinding mag gebruiken?
sip68 wijzigde dit bericht 09-04-2008 22:38 (68%)
Opera mini werkt inderdaad best fijn, alleen dat constante gevraag naar netwerk toegang is idd erg irritant. Via programma's -> Jblend -> opera mini, kan je wel wat instellen, maar alleen dus dat ie vraagt bij toegang. Je zou haast denken dat dit een van de manieren is van Microsoft om andere browsers te weren
.
Edit:
Ben er al uit, operamini forum bood uitkomst:
Installeer eerst deze java manager (Jbed 3.1)
http://www.winmobiletech....rtecJbed_20071119.3.1.zip
Daarna opera mini 4.1 beta installeren, via browser telefoon naar www.mini.opera.com/beta
Installeren, dan krijg je als je via opera mini beta gaat browsen een mogelijkheid om altijd toegang te geven.
Edit:
Ben er al uit, operamini forum bood uitkomst:
Installeer eerst deze java manager (Jbed 3.1)
http://www.winmobiletech....rtecJbed_20071119.3.1.zip
Daarna opera mini 4.1 beta installeren, via browser telefoon naar www.mini.opera.com/beta
Installeren, dan krijg je als je via opera mini beta gaat browsen een mogelijkheid om altijd toegang te geven.
MaximusTG wijzigde dit bericht 09-04-2008 23:06 (38%)
Woj'n lik an de bek heb'n? Is ok mooi..
Reg. datum: 08 april 2008
Reg. datum: 08 april 2008
@sip86, bedankt voor de correctie (verkeerde link). 2 keer dezelfde fout gemaakt op 1 dag. Had ook al de verkeerde link verstuurd naar vrienden. En ja dat toegang vragen is echt irri, dus ga de tip van maximus TG uitproberen.
2 vragen:
1. Hoe voeg ik een favoriete personen tab toe aan de HTC Home plugin (net als op de kaiser)?
2. Hoe zet ik de HTC Cube uit?
Alvast bedankt.
1. Hoe voeg ik een favoriete personen tab toe aan de HTC Home plugin (net als op de kaiser)?
2. Hoe zet ik de HTC Cube uit?
Alvast bedankt.
Hallo,
Oplossing gevonden. Via registry kun je cube disablen.
Verder home customizer geinstalleerd. Krijg ik de favorieten ook terug. Echter de tab met profielen toont niet de juiste iconen. Zelfs met de home customizer is dat niet de fixen (door andere iconen te kiezen).
Iemand een suggestie?
Verder home customizer geinstalleerd. Krijg ik de favorieten ook terug. Echter de tab met profielen toont niet de juiste iconen. Zelfs met de home customizer is dat niet de fixen (door andere iconen te kiezen).
Iemand een suggestie?
Bedoel je dat de icoontjes van je contactpersonen niet juist zijn? Wat bedoel je met "tab met profielen toont niet de juiste iconen"quote:Hexepeth schreef op donderdag 10 april 2008 @ 11:59:
Hallo,
Iemand een suggestie?
Reg. datum: 23 november 2006
Die profielen van luid, stil en trillen die laatste tabquote:DaPoztMaster schreef op donderdag 10 april 2008 @ 15:53:
[...]
Bedoel je dat de icoontjes van je contactpersonen niet juist zijn? Wat bedoel je met "tab met profielen toont niet de juiste iconen"
Reg. datum: 07 juni 2005
Reg. datum: 07 juni 2005
zijn er mensen die ervaring hebben met zowel symbian s60 3rd als deze htc variant.
Ik ben in twijfel om de dual als opvolger van mij e65 te nemen en zou graag weten hoe de agenda functie van wm6 in vergelijking met nokia.
als iemand de dual kan vergelijken met de e65 is dat helemaal geniaal
Ik ben in twijfel om de dual als opvolger van mij e65 te nemen en zou graag weten hoe de agenda functie van wm6 in vergelijking met nokia.
Reg. datum: 07 november 2004
Reg. datum: 07 november 2004
Ik ben overgestapt van de Nokia N73 (enigzins vergelijkbaar met E65). Wat je vooral moet accepteren is dat je twee werelden tegenkomt. Nokia N73 en E65 werken op basis van Symbian. Hetgeen vrijwel in niets vergelijkbaar is met de Windows Mobile van de HTC Touch Dual. Andere besturing, andere software, maar vooral andere telefoon benadering.quote:wd200 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 22:55:
zijn er mensen die ervaring hebben met zowel symbian s60 3rd als deze htc variant.
Pro's van de HTC Touch Dual t.o.v. de N73 / E65:
- Groter scherm
- Touch Screen
- Groter software aanbod - meer tweak opties
- Snellere processor (hetgeen merkbaar is als je TomTom gebruikt)
- Outlook is zonder enige moeite direct te verwerken
- Geen Third party software nodig om met een Windows machine te werken
- Accepteert grotere geheugen modules (tot 8gb waar de N73 tot 2Gb of 4Gb gaat)
- Op te laden via je USB kabel aan de PC
- Slechtere speaker - Geluid van de speakers van de Nokia's is duidelijk beter
- Stroom verbruik. De HTC verbruikt duidelijk meer, of de accu is minder. Het is maar hoe je het bekijkt
- Waar de Nokia een echte telefoon is met de mogelijk tot smartphone, is de HTC een echte PDA met de mogelijkheid tot bellen. Het is maar wat je belangrijker vindt.
- Trager in opstarten
- Het toetsenbord van de Nokia's voelt steviger aan, maar reageert even goed
- Koptelefoon aanlsuiten via de USB aansluiting aan de zijkant. Dat lost Nokia via de onderkant beter op.
Reg. datum: 12 april 2007
Heb de stap toch maar gewaagd en gister de NIKI Project Rom en de nieuwste officiele Radio Rom op mijn Dual gezet. Heeft me meteen de kans gegeven om het NL XT9 stuk in de SP wat te verbeteren, want deze moest ik weer opnieuw installeren. Verder heb ik ook een link naar wat performance tweaks toegevoegd. Als er nog andere aanvullingen op de SP zijn dan hoor ik het graag.
Zal ook in de gaten houden of ik nu nog steeds af en toe die witte strepen krijg of dat het toch een software probleem was.,
Zal ook in de gaten houden of ik nu nog steeds af en toe die witte strepen krijg of dat het toch een software probleem was.,
wmn79 wijzigde dit bericht 11-04-2008 12:25 (29%)
Reg. datum: 02 november 2005
• Snellere TouchFlo?
Voor een snellere Touch Flo met een register editor, ga naar HKLM\Software\HTC\Biotouch\Biotouch\
Verander "DownFPS", "LightFPS" en "UpFPS" van 15 in 50
misschien een domme vraag, maar waar kan je het veranderen
Voor een snellere Touch Flo met een register editor, ga naar HKLM\Software\HTC\Biotouch\Biotouch\
Je moet wel een registry editor hebben zoals Total Commander.quote:Soussi schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 18:47:
• Snellere TouchFlo?
Of de toucheditor ===> http://forum.xda-develope...p;highlight=touchsettings
In het register kan je die waarden wijzigen. Om dit te kunnen doenheb je een register editor nodig. Total commander heeft er één in zich, je vindt een link naar Total commander in de startpost. Een andere is PHM registry editor.
DownFPS LightFPS en UpFPS vind je dus op de volgende plek in het register: HKLM\Software\HTC\Biotouch\Biotouch\
Ah Souclrusher was me net ff voor.
DownFPS LightFPS en UpFPS vind je dus op de volgende plek in het register: HKLM\Software\HTC\Biotouch\Biotouch\
Ah Souclrusher was me net ff voor.
wmn79 wijzigde dit bericht 11-04-2008 18:56 (5%)
ik kom er echt niet uit, ik heb Total commander geinstalleerd.. maar ik weet niet waar ik precies moet zijn 
Je moet naar de root van je dual gaan, dit is het pad "/".quote:Soussi schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 20:08:
ik kom er echt niet uit, ik heb Total commander geinstalleerd.. maar ik weet niet waar ik precies moet zijn
Daar zie je bovenaan de map "//" staan, deze open je, en dan krijg je weer 3 menu's waaronder registry.
Dan zit je in het register en kan je je dingen aanpassen
Open Total commander. Bovenaan zie je plugins staan, als je daar naar toe gaat dan heb je een mapje registry. Daarin kan je alle waarden vinden. Succes.
Het is me toch gelukt, heel er bedankt ouwequote:Souclrusher schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 20:18:
[...]
Je moet naar de root van je dual gaan, dit is het pad "/".
Daar zie je bovenaan de map "//" staan, deze open je, en dan krijg je weer 3 menu's waaronder registry.
Dan zit je in het register en kan je je dingen aanpassen(zolang je weet wat je doet want je device verneuken is eigenlijk te makkelijk via het register
)
wmn79 thnxx voor de moeite
ik heb nog een vraagje, waar kan ik leuke thema's downloaden zoals die van iphone enz enz
De enige iphone theme die ik een beetje de moeite vond was iFonz ===> http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=369241quote:Soussi schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 20:53:
[...]
Het is me toch gelukt, heel er bedankt ouwe![]()
wmn79 thnxx voor de moeite
ik heb nog een vraagje, waar kan ik leuke thema's downloaden zoals die van iphone enz enz
Maar echt handig is het niet want het is toch eigenlijk alleen maar een shell
Je kan ook Wisbar Advance downloaden en daar iphone theme op installeren.
En je kan ook nog de programma's S2P, S2U2 en S2V installeren.
Slide2Play: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=377627
Slide2Unlock2: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=381588
Slide2View: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=358187
PS. Over die S2P enzo, ik kan die allemaal niet gebruiken, volgens mij komt dat door die ontbrekende video/touchscreendrivers, wantik zie alleen maar een zwart scherm als ik ze opstart, en alles word super traag. Soms moet ik zelfs soft resetten om ervan af te komen
Iemand anders dit probleem??
Ik heb dus zelfde probleemquote:Souclrusher schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 21:04:
[...]
De enige iphone theme die ik een beetje de moeite vond was iFonz ===> http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=369241
Maar echt handig is het niet want het is toch eigenlijk alleen maar een shell![]()
Je kan ook Wisbar Advance downloaden en daar iphone theme op installeren.
En je kan ook nog de programma's S2P, S2U2 en S2V installeren.
Slide2Play: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=377627
Slide2Unlock2: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=381588
Slide2View: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=358187
PS. Over die S2P enzo, ik kan die allemaal niet gebruiken, volgens mij komt dat door die ontbrekende video/touchscreendrivers, wantik zie alleen maar een zwart scherm als ik ze opstart, en alles word super traag. Soms moet ik zelfs soft resetten om ervan af te komen...
Iemand anders dit probleem??
Reg. datum: 28 februari 2007
Reg. datum: 28 februari 2007
Ja bij mij werke slide2unlock heel langzaam. Als ik dat balkje schoof zag ik hem niet eens bewegen..quote:
Dat zal waarschijnlijk aan die drivers liggen maar ik kreeg hem nieteens zoverquote:Ventje26 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 23:47:
[...]
Ja bij mij werke slide2unlock heel langzaam. Als ik dat balkje schoof zag ik hem niet eens bewegen..
Maar ik heb nu een andere rom geflashed (touch surface) en ik heb geen last meer met het gebruiken van S2x. Maar nu heb ik wel erge last met scrollen in pie (gaat heeel langzaam), opera heb ik net ff geprobeerd en werkt wel heel goed (beta 9.33). ik denk dat ik de oude t-mobile rom maar weer terug flash
Hier heb ik ook steeds last van, het gebeurt bij mij steeds als ik na het installeren van een paar programma's het toestel soft-reset. Hierna verdwijnt het xt9 menu en kun je alleen nog maar nummers intypen. Ik heb ook een keer een registry backup gemaakt van toen het werkte en toen erna terug gezet, waardoor xt9 weer wel werkte. Dus het moet iets in het register zijnquote:DaPoztMaster schreef op woensdag 09 april 2008 @ 16:23:
Als ik mijn fysieke keypad gebruik, tik ik altijd nummeriek (0 t/m 9)... Het lukt me dus niet om letters te tikken (A t/m Z).
Iemand een idee?
Bij mij werkt het gewoon paar keer, daarna krijg ik een zwarte schermquote:Ventje26 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 23:47:
[...]
Ja bij mij werke slide2unlock heel langzaam. Als ik dat balkje schoof zag ik hem niet eens bewegen..
ik heb nog een probleempje met google map, de eerste keer na de installatie deed hij het prefect. Maar na paar keer.. krijg ik altijd een fout melding dat ik een dataverbinding nodig heb!!
Maar dat is toch alleen nodig als je graag wil weten waar je ongeveer bent!!
(ik hoef die functie niet