Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 11 september 2003

quote:
Ron!n schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 00:34:
Nou, de camera is prima, het is juist voor het eerst dat ik een camera op een telefoon gebruik omdat het zo makkelijk is om er iets mee te doen (publiceren op flick dmv iFlickr, snel aan een contact koppelen, snel door je foto's bladeren, bij aansluiten iPhone direct naar je pc kopieren). En de telefoon zelf, tja ik ben er erg blij mee, heb wat samsungs en HTC/QTEK telefoons hiervoor gebruikt maar zou nu niets anders willen.
Die dingen die jij zegt kunnen met andere telefoons ook volgens mij hoor :?? Bij een SE iig wel, op het publiceren op Flickr na dan.

quote:
Metallica schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 21:45:
Sinds gisteren heb ik een probleem met de speaker van mijn iphone.
Gisteren luisterde ik muziek via de speaker. Tegelijkertijd kreeg ik een sms binnen. Vanaf dat moment krijg ik geen enkel geluid meer uit de speaker. Geen toetstonen, beltonen of muziek. Na een beetje googelen en forum zoeken kreeg ik een paar oplosingen.
Is mijn speaker stuk? Of heeft iemand nog een andere oplossing?

p.s. misschien is het niets, maar op het moment dat het geluid er gisteren mee stopte, lag mijn iphone bovenop een stereotoren, kan het zijn dat de speaker door magnetisme dood is?
Hij is blijven hangen Metallica. Is een software issue waarschijnlijk. Had ik zelf ook een keer. Wat ik gedaan had is met de headset erin, iemand bellen (je voicemail bijvoorbeeld) en dan de headset tijdens het gesprek eruit halen (en eventueel er weer in zetten als het niet werkt). Bij m'n zus die het ook had, heb ik ook voicemail gebeld met de headset erin, en daarna de iPhone uitgezet met headset erin. Headset losgekoppeld en daarna de iPhone weer aangezet. Probeer het eens.

offtopic:
groetjes aan de andere iPhone peeps, over 5 dagen weer terug uit India, dan kan ik naar hartelust weer alle posts nalezen :D

Creative clutter is better than tidy idleness | iPhone 1.1.4 | iMac 24" | PB 12" | Nikon D40

Reg. datum: 09 juli 2003

Kennen jullie goede iPhone sites? Of welke gebruiken jullie vaak? Om het dataverbruik zo minimaal mogelijk te houden, zoek ik goede sites die voor de iPhone eigenlijk alleen maar plain tekst tevoorschijn toveren. De paar goede die ik wel kan waarderen zijn deze twee:

http://ihpone.sossie.nl (enorm handig)
http://wap.fok.nl/pda

Eerst genoemde presenteert de content van een hoop sites in een iPhone jasje. Ideaal. Maar ik zoek er dus nog meer. :P

quote:
MarcoC schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 08:56:
[...]
Die dingen die jij zegt kunnen met andere telefoons ook volgens mij hoor :?? Bij een SE iig wel, op het publiceren op Flickr na dan.
ik zeg ook niet dat andere telefoons het niet kunnen, maar juist het gemak waarmee het op de iPhone gaat ervaar ik als zeer prettig.

Duty calls........on my mobile

quote:
MarcoC schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 08:56:
[...]
Absoluut, andere telefoons kunnen deze dingen zeker ook.
Mijn hele HTC verleden kan veel meer dan de iPhone.
Ook het versturen naar Flickr gaat prima met WindowsMobile toestellen hoor.
Ik heb ook altijd geroepen dat ik daarom voorlopig nog geen iPhone wilde hebben.
Mijn broer heeft vorig jaar als 1 van de eerste een iPhone gekocht,
heb ik veel mee gespeeld, maar bleef bij mijn standpunt.
Belangrijke punten op een mobiel zijn voor mij (naast bellen, duh) mailen, internet, muziek en navigatie.
Uiteindelijk heb ik er 1 gekregen van iemand en was de eerste 2 dagen nog steeds septisch.
Bottomline: ik heb sindsdien geen WM toestel meer aangeraakt!
(behalve de HTC Touch van mijn vriendin dan ;) )
Er iets gewoon niet 1 toestel die alle genoemde punten zo verschrikkelijk goed heeft geïntegreerd.
Sinds mijn iPhone gebruik ik alleen mijn PC bijna nooit meer, nu doe ik echt alles op de Mac :D
Alleen navigeren mis ik, daarvoor gebruik ik of HTC van vriendin of mijn oude Nokia N81,
verder is de iPhone helemaal mijn toestel!!

nu in gebruik:iPhone16Gb US1.1.4 - HTC Touch Diamond - TC TouchXL - Nokia N81 8Gb

quote:
Ron!n schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 23:22:
[...]

ik zeg ook niet dat andere telefoons het niet kunnen, maar juist het gemak waarmee het op de iPhone gaat ervaar ik als zeer prettig.
Ik vind de iPhone op veel punten fantastisch, en het gebruiksgemak waardoor ik enorm, maar op dit punt vind ik echt niet dat de iPhone uitblinkt. De SonyEricsson Cybershot toestellen zijn op dit gebied net een tikje beter vind ik.

quote:
TMC schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 20:16:
Kennen jullie goede iPhone sites? Of welke gebruiken jullie vaak? Om het dataverbruik zo minimaal mogelijk te houden, zoek ik goede sites die voor de iPhone eigenlijk alleen maar plain tekst tevoorschijn toveren. De paar goede die ik wel kan waarderen zijn deze twee:

http://ihpone.sossie.nl (enorm handig)
http://wap.fok.nl/pda

Eerst genoemde presenteert de content van een hoop sites in een iPhone jasje. Ideaal. Maar ik zoek er dus nog meer. :P
www.itweedehands.nl

Dus.....

iPhone graphic: Apple’s new map of the world
Countries where the iPhone is now available, or will be this summer, are marked in red:

http://fortuneapple20.files.wordpress.com/2008/05/picture-201.jpg?w=600&h=321
En welk landje valt er weer net buiten... ;(

Serenity wijzigde dit bericht 10-05-2008 12:27 (11%)

Why don't you go poke the plant for a while.

De iPhone is niet meer verkrijgbaar bij de online Apple store (UK én US), misschien komt de 3G iPhone sneller dan verwacht?

quote:
MarcoC schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 19:39:
De iPhone is niet meer verkrijgbaar bij de online Apple store (UK én US), misschien komt de 3G iPhone sneller dan verwacht?
Hij komt gewoon netjes volgens schema na de WWDC in SF, die is tussen 7 en 14 juni, in de week daarna is ie te koop in de USA, waarschijnlijk komt in de weken daarna de uitrol in de rest van de wereld, het oosten, delen van Europa, etc.

Reken er maar niet op dat hij anytime soon in Nederland uitkomt, dat duurt altijd minstens een half jaar of langer na de introductie van een toestel, met dank aan onze providers hier. En dat is met gewone Nokia's zo, laat staan een iPhone, waarbij Apple een deel van de winst wil hebben.

Dus als ie hier al uitkomt, gaat dat je achterlijk veel geld kosten in vergelijking met de rest van de wereld.

fabio-c wijzigde dit bericht 10-05-2008 20:32 (6%)

quote:
MarcoC schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 19:39:
Paar weken terug was er ook niets leverbaar. Vorige week kon ik toch een paar toestellen (16Gb) bestellen. Die komen dan weer uit China naar de VS. Er staat dan volgens mij momenteel geen stop op de productie voor deze modellen.

http://images.macrumors.com/article/2008/05/10/210120-3g.png

Earlier today we posted a screenshot on our dedicated iPhone blog (RSS) that claimed to depict a new On/Off option to enable 3G speeds. This new preference was found in the latest iPhone 2.0 Beta 5 distributed to developers. By default, the preference is hidden, but one developer (Chronic Productions) claims to have activated it. We have since confirmed that the text shown is indeed in the iPhone 2.0 Beta firmware, so the screenshot appears to be legitimate.

While the iPhone 2.0 firmware appears to contain 3G code, current iPhone owners will not be able to take advantage of the 3G speeds without buying the new iPhone. It appears that Apple will be using a common firmware for both the existing iPhone and the unreleased 3G-capable iPhone.

Also of interest is that due to the higher 3G power consumption, Apple is giving users an option to fall back to EDGE speeds in order to prolong battery life.

Bron: http://www.macrumors.com

geen

Is er ook een andere manier dan de wifi manier om het nl taalpakket enzo te installeren? De buren zijn hier allemaal goed ingelicht en hebben het netwerk beveiligd :S

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Reg. datum: 18 december 2005

GPRS, autolock uit, en heel lang wachen :P Andere manier is er voor jouw niet, je zou namelijk ook via SSH en WiFi het met de hand op je iPhone kunnen zetten, maar aangezien je geen WiFi hebt.. ;)

Reg. datum: 22 september 2000

quote:
Flipm0de schreef op zondag 11 mei 2008 @ 14:15:
Is er ook een andere manier dan de wifi manier om het nl taalpakket enzo te installeren? De buren zijn hier allemaal goed ingelicht en hebben het netwerk beveiligd :S
De nieuwste Installer kan ook installeren vanaf het flashgeheugen (vanuit ~/Media/Installer). Heb dit zelf nog niet geprobeerd, maar je zult de installatiebestanden van het taalpakket daar moeten plaatsen, bijvoorbeeld met MegaPhone (voorheen iPhoneDrive).

Een andere oplossing is een adhoc WiFi-verbinding tussen je iPhone en computer opzetten, maar dan moet je natuurlijk wel WiFi op je PC/Mac hebben :)

Als je dit ziet http://www.youtube.com/watch?v=czCCavcnNd8 dan denk je dat er niets kan gebeuren met je iphone. Maar helaas gold dat niet voor mijne :'( :'( :(
Na 1 week in mijn bezit viel ie buiten op de straat en ligt ie nu bij de iphone dokter ter reparatie. Hele display was te barsten. Ik dacht dat ik gek werd! Ze konden me 5 blokken verderop horen godver'en. K zooi. Kost slechts € 225,- ex de btw dit grapje. Dus iedereen hier wees gewaarschuwd hij kan dus wel kapot!

Samsung PS42P5H - Harman Kardon AVR 4000 - HK DVD speler - Pioneer DVR 530H - UPC Digital HDMI - E65 - HX4700 - iPhone 16gb

Reg. datum: 18 december 2005

quote:
Norckon schreef op zondag 11 mei 2008 @ 14:31:
[...]

De nieuwste Installer kan ook installeren vanaf het flashgeheugen (vanuit ~/Media/Installer). Heb dit zelf nog niet geprobeerd, maar je zult de installatiebestanden van het taalpakket daar moeten plaatsen, bijvoorbeeld met MegaPhone (voorheen iPhoneDrive).
Hmm, ze hebben iPhoneDrive dus geupdate. Toen ik dat probeerde kon ik slechts in een aantal folders komen, en ~/Media waar zowat alles in gebeurd dus niet. Dan kan ie inderdaad dat gebruiken :)

quote:
Neosto schreef op zondag 11 mei 2008 @ 14:32:
Als je dit ziet http://www.youtube.com/watch?v=czCCavcnNd8 dan denk je dat er niets kan gebeuren met je iphone. Maar helaas gold dat niet voor mijne :'( :'( :(
Na 1 week in mijn bezit viel ie buiten op de straat en ligt ie nu bij de iphone dokter ter reparatie. Hele display was te barsten. Ik dacht dat ik gek werd! Ze konden me 5 blokken verderop horen godver'en. K zooi. Kost slechts € 225,- ex de btw dit grapje. Dus iedereen hier wees gewaarschuwd hij kan dus wel kapot!
Ja hehe alles kan kapot. Het is ook niet zo slim om hem überhaupt te laten vallen.

Reg. datum: 11 februari 2006

quote:
Neosto schreef op zondag 11 mei 2008 @ 14:32:
Waar laat jij em maken? Mijne is namelijk ook kapot..

quote:
kyddil schreef op zondag 11 mei 2008 @ 16:08:
[...]Waar laat jij em maken? Mijne is namelijk ook kapot..
Amsterdam op de Lindegracht. Mac Repair heten ze. Zeer professionele firma!! Repareren alles van Apple. ff googlen voor het tel. nummer.

Samsung PS42P5H - Harman Kardon AVR 4000 - HK DVD speler - Pioneer DVR 530H - UPC Digital HDMI - E65 - HX4700 - iPhone 16gb

Ach ja, je kan nog zo zuinig met je spullen omgaan, het kan makkelijk stuk. Mijn iPhone is zaterdag 3 meter naar beneden gevallen (!!!) op een stenen straat. Alles werkt nog prima maar er zit een deuk rond de camera. Omdat deze een kleine milimeter is ingedeukt kan ik alleen nog maar wazige foto's maken (brandpuntafstand is kleiner geworden). Voor de rest werkt alles nog helemaal! Natuurlijk baal ik ervan dat het gebeurd is, maar ik ben zeer tevreden met de kwaliteit van het toestel. Al had ik waarschijnlijk ook gewoon geluk dat hij niet met het scherm op de straatstenen is beland. Maar dan nog: 3 meter op steen en hij overleeft het 'met gemak'!

EDIT: Natuurlijk echt een kwestie van 'hoe 'ie valt'. Zo kan je ook je nek breken als je raar valt vanaf het trottoir...

Puck wijzigde dit bericht 12-05-2008 02:33 (8%)

quote:
BAUKstEr schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 22:19:
[...]

Paar weken terug was er ook niets leverbaar. Vorige week kon ik toch een paar toestellen (16Gb) bestellen. Die komen dan weer uit China naar de VS. Er staat dan volgens mij momenteel geen stop op de productie voor deze modellen.
Dat staat er inderdaad ook niet op nee. Afgelopen week ben ik bij de 2 apple stores in New York wezen kijken en 1 in Washington. Er werd mij verteld dat nieuwe binnen kwamen, maar dan in magere oplages. Een van de stores in NY kreeg er maar een stuk of 10 terwijl de andere er maar een stuk of 60 kreeg. Gelukkig na een lange wachtrij toch nog twee kunnen bemachtigen.

Casemod delen Goud/Zilver/Nickel/Koper gegalvaniseeerd? Mail me!

geen

ik heb er ook 1tje uit de VS. Mijn ouders hebben deze in NY gevonden afgelopen week. Ding is echt perfect, toch nog de wifi aan de praat gekregen. Alleen nog 2 vragen mbt sms. Ik las ergens dat er een optie is dat je, als je een sms binnenkrijgt, je niet meteen op het scherm het bericht al ziet. Waar kan ik dit aanzetten? En is er een optie om individuele smsjes van 1 persoon te wissen? nu zet ie alle smsjes in een soort chat formaat en kan je alleen het hele gesprek wissen. Kan je dus ook alleen 1 of meerdere berichten hieruit wissen?

Ik vind het echt de beste telefoon die ik ooit heb gehad, moet alleen nog wennen aan de menus, maar dat is apple heb ik gehoord. Heb een half uur gezocht naar de autocorrectiefunctie, maar achteraf toch best logisch dat ie onder keyboard staat.... :)

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Niet meteen het bericht al zien, kun je regelen door een wachtwoord in te stellen voor je telefoon. Als je de tijd die er verstrijkt alvorens hij erom zal vragen, op de maximale duur zet (vier uur), heb je daar verder geen last van. Dat je individuele berichtjes niet kunt wissen is al vaker ter sprake gekomen. Om dat wel te kunnen doen, moet je werken met een programma als SMSD.

^ Wat hij zegt.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws