Hoofdcategorieën
Topicacties

[iPhone] Ervaringen & Discussie Deel 6

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
quote:
Hoedje schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:17:
[...]

Je bedoelt waarschijnlijk de functie van Google Maps. Dat werkt op basis van a-gps (triangulatie van GSM masten) en een database met daarin de plaatsen van bekende Wifi accesspoints. Helaas bevat die voornamelijk accesspoints in Noord-Amerika, dus werkt het hier over het algemeen niet zo precies als daar :)
Daar heb ik dus de grootste moeite mee om dat te geloven.

Op m'n iphone heb ik thuis 1 WIFI accesspoint (SSID wordt niet gebroadcast, macfiltering, WEP (wpa werkt de iPhone niet zo goed mee), en géén enkel ander WIFI signaal (getest met verschillende laptops). Ik denk dat er in het boerengat bij mij ver in de velden ook maar 1 enkele GSM mast beschikbaar is.

Dus dat m'n iPhone verbinding kan maken met meerdere WIFI accesspoints is al uitgesloten, laat staan triangulatie met die enkele mast!

Nu nog beter! Hier op m'n werk verbind ik 1 enkel WIFI access point (ook macfiltering, WEP, SSID niet gebroadcast, geen andere WIFI APs in de buurt). Ik connecteer door een HTTP proxy van het werk, en die haalt zijn internet van een server in nederland ergens. En toch vind die maps mijn locatie! Redelijk precies zelfs, zit er maar 500m naast...

Daarbij, als er al zo'n grote database zou bestaan, waarom hebben ze dan al alle wifi spots geindexeerd in België? Alleen voor die paar mensen die google maps op hun mobiel hebben?
quote:
Muthas schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:19:...Wanneer je niet verbonden bent met WiFi of dit netwerk is onbekend kan een iPod touch je positie niet meer bepalen, een iPhone probeert het dan nog aan de hand van de zendmasten, dit is echter veel minder nauwkeurig aangezien...
Ook moeite om te geloven, ik wil het wel best, maar zonder speciale toegangen tot de zendmasten is dat toch onmogelijk? Zijn die dingen niet voorbehouden voor de Providers, en doen die dat niet alleen in opdracht van het gerecht/politie???

Shaidar wijzigde dit bericht 06-05-2008 11:36 (16%)

| weyland.be | shaidar@gmail.com | system specs

Acties: [view]

Door: Hoedje
Moderator APL / PMD
we know! we know!
Reg. datum: 24 april 2003

quote:
darryl schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:24:
[...]
Het is helemaal geen onzin
zie deze link:
http://www.iphoned.nl/oos...or-de-nieuwe-iphone/1121/

T-mobile heeft t bekend gemaakt...
Het zit allemaal net iets anders. Er is een (1) krant die bericht van de persconferentie. Het is dus de vraag of die er wel echt is geweest. Of wellicht was het gewoon een vraag tijdens een persconferentie. Anyway, de persconferentie zelf is nergens terug te vinden. Dus dat blijft vreemd. Gezien al het andere "nieuws" en "feiten" in de kranten over de (3G) iPhone, zou ik dit ook weer met een grote korrel zout nemen.

Daarop neemt gelukkig niet iedereen dat "nieuws" klakkeloos over en heeft http://www.fscklog.com/ geinformeerd bij T-Mobile Oostenrijk. Die zeggen alleen dat ze de iPhone met 3G ondersteuning inderdaad op de markt zullen brengen. Maar zeggen helemaal niets over dat testen.

Helaas maakt onze FP en vrijwel elke andere website dit ervan:
Oostenrijk zal als testgebied voor de nieuwe 3g-versie van het mobieltje gaan fungeren. T-mobile bevestigt het bericht, maar kan niet zeggen wanneer de telefoon met umts-ondersteuning te koop zal zijn.
Maar nogmaals dat is gewoon incorrect. Het enige wat zeker is, is dat T-Mobile heeft bevestigd dat ze inderdaad in Oostenrijk de 3G versie op de markt zullen brengen. Dat lijkt logisch aangezien zij hem daar nu ook al verkopen. Daarnaast zijn er de laatste tijd heel veel aankondigingen van overeenkomsten tussen providers en Apple. Sommige blijven geruchten (Italie, Spanje & Australie bijv). andere zijn inmiddels bevestigd (de tien landen van Vodafone & Rogers in Canada).

Tot slot, weegt voor mij het zwaarst dat Apple niet doet aan publieke testen o.i.d., sterker nog vrijwel geen enkele fabrikant doet dat tegenwoordig nog (ook degene die minder geheimzinnig zijn dan Apple). Waarom hebben ze dat met de huidige iPhone dan niet gedaan? Waarom zouden ze dat met geen van hun producten doen, maar dan wel doen met de 3G iPhone?

Hoedje wijzigde dit bericht 06-05-2008 11:57 (74%)

This is dirty water, but it's still something worth drinking down, if it can cure my dehydration from the words you let slip out. Cuz we've got dirty laundry and we've got closets with hinges that beg to bust.

O+
Reg. datum: 18 december 2005

Het hele testen slaat imo gewoon nergens op. Waarom zou de 3G iPhone getest moeten worden? En als ie niet goed in Oostenrijk blijkt te werken hebben die mensen maar pech, ze waren toch maar het testgebied? De normale iPhone is toch ook nooit getest door consumenten die ervoor moesten betalen, die werd getest door Apple en ging daarna de markt op. Dat gaan ze met de 3G ook doen, en ze gaan echt niet een nieuw model wél in een klein landje als Oostenrijk verkopen en dan niet in Amerika.

O+

quote:
Shaidar schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:34:
[...]

Ook moeite om te geloven, ik wil het wel best, maar zonder speciale toegangen tot de zendmasten is dat toch onmogelijk? Zijn die dingen niet voorbehouden voor de Providers, en doen die dat niet alleen in opdracht van het gerecht/politie???
Dat gaat echt aan de hand van zendmasten, het gaat om je eigen informatie, niet om die van iemand anders.

edit:
Oeps :X

Acties: [view]

Door: Hoedje
Moderator APL / PMD
we know! we know!
Reg. datum: 24 april 2003

quote:
[...]

Daar heb ik dus de grootste moeite mee om dat te geloven.

Op m'n iphone heb ik thuis 1 WIFI accesspoint (SSID wordt niet gebroadcast, macfiltering, WEP (wpa werkt de iPhone niet zo goed mee), en géén enkel ander WIFI signaal (getest met verschillende laptops). Ik denk dat er in het boerengat bij mij ver in de velden ook maar 1 enkele GSM mast beschikbaar is.

Dus dat m'n iPhone verbinding kan maken met meerdere WIFI accesspoints is al uitgesloten, laat staan triangulatie met die enkele mast!

Nu nog beter! Hier op m'n werk verbind ik 1 enkel WIFI access point (ook macfiltering, WEP, SSID niet gebroadcast, geen andere WIFI APs in de buurt). Ik connecteer door een HTTP proxy van het werk, en die haalt zijn internet van een server in nederland ergens. En toch vind die maps mijn locatie! Redelijk precies zelfs, zit er maar 500m naast...

Daarbij, als er al zo'n grote database zou bestaan, waarom hebben ze dan al alle wifi spots geindexeerd in België? Alleen voor die paar mensen die google maps op hun mobiel hebben?
Apple heeft het gewoon gekocht van Skyhook, zie voor meer informatie: http://www.macrumors.com/...gy-for-iphone-ipod-touch/.
quote:
Neehoor, het is gewoon functionaliteit van het mobieltje en het wordt tegenwoordig op vrijwel alle netwerken aangeboden:
Base Station Triangulation
Also referred to as assisted GPS (AGPS), base station triangulation relies on measurements of time differences across wireless networks. AGPS uses cell ID detection to approximate a device's position based on the coordinates of the base station it's currently using. Accuracy depends on network infrastructure, primarily the density of base station placements. Density is typically much greater in urban areas, where GPS systems encounter screening problems. For this reason, AGPS and GPS are often used in conjunction, to provide blanket coverage for vehicles whether they're in the city or on the road.
Dat legt het uit, maar het is kort door de bocht. Dit artikel is interessanter: http://wmexperts.com/arti...gps_a_quick_tutorial.html. Het gaat namelijk wat dieper in op de rol van het mobieltje en de provider :)

This is dirty water, but it's still something worth drinking down, if it can cure my dehydration from the words you let slip out. Cuz we've got dirty laundry and we've got closets with hinges that beg to bust.

quote:
[...]

Hm, zou je toch even je instellingen moeten nakijken want ik heb zelf nergens last van, gebruik thuis WPA, bij mn ouders ook een wifi-router neergezet met WPA en hier op kantoor werken we ook met WPA. Alle andere collegas kunnen ook gewoon het wifi netwerk op met WPA (zo'n 12 iphones in totaal).

dfi nf4 - amd64 3000 - 1024mb - ati x800xl - audigy 2zs: wow: Gracchus Priest Executus

TOET'NKEAL ONIE DA!
Reg. datum: 23 januari 2005

Mijn iPhone trilt helaas niet . Hij heeft ook nog nooit getrilt...
Bij instellingen uiteraard alles aangevinkt paar keer ge-reboot.

FM :1.1.4
BL: 3.9 FB

Helaas doet hij het niet , kan dit een hardware matig defect zijn , zo ja dan ga ik mijn contactpersoon maar es aan de jas :P

E6600 @ 3.6Ghz ~ DFI Lanparty LT X38-T2R ~ ATi 3870 512 MB ~ 4096 RAM Corsair 800Mhz ~ Scythe Ninja ~ CM Stacker ~

= Devver
Reg. datum: 30 april 2008

Waar kan ik een iPhone 8 GB kopen? eBay vindt ik riskant, Geen probleem als het een winkel uit de US is, Aangezien de dollar zo laag staat wil ik nu me kans pakken, Me iPod Touch geef ik dan aan een naaste familie lid

♫ It is my pleasure to introduce you, The finest, The brightest, The meanest of them all: Y-Less

ga niet door start
Reg. datum: 16 januari 2001

Heeft nou echt NIEMAND ervaring met een carkit/holder-die-ook-oplaadt in de auto voor de iPhone ?

Apple MacBook | 2,0-GHz Intel Core Duo | 2048 MB 667-MHz DDR2 SDRAM (PC2-5300) | Apple iPhone 8Gb

R.I.P Mama

quote:
Y-Less schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:59:
Waar kan ik een iPhone 8 GB kopen? eBay vindt ik riskant, Geen probleem als het een winkel uit de US is, Aangezien de dollar zo laag staat wil ik nu me kans pakken, Me iPod Touch geef ik dan aan een naaste familie lid
Ik ben net terug uit New York en een 8GB versie zul je nieuw in de winkel niet vinden. In de apple store word alleen de 16GB verkocht en alle andere winkels in New York verkochten ook alleen maar de 16GB versie voor een lomp hoge prijs.

Wij hebben er 2 in de Apple store kunnen kopen op 5th Avenue op de eerste dag dat we er waren. Later wou ikzelf er ook één hebben maar op alle andere dagen geen succes. Ook in de andere twee Apple winkels hebben we geprobeerd.

Dutch3men wijzigde dit bericht 06-05-2008 16:18 (16%)

R.I.P Mama :: 05-06-2008 :(

Reg. datum: 24 februari 2001

quote:
Y-Less schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:59:
iphoneclub.nl --> Heb m zelf bij 1 van de mods van die site gekocht, goeie prijs, goeie afhandeling, geen koffie :P

KooZ - Level70 Prot warrior, and proud of it !

Reg. datum: 21 maart 2004

Dit is voor de rest echt niet interessant meer. Kijk gewoon even op de website/forum van iPhoneclub.

Hoedje wijzigde dit bericht 06-05-2008 20:03 (89%)

Reg. datum: 21 maart 2004

Het was ook maar een grapje hoor :p Ik ben zelf een club guru op die site

R.I.P Mama

In Augustus schijnen de 3G iPhones te komen.

Bron

R.I.P Mama :: 05-06-2008 :(

Geruchten geruchten... Ik wacht op de WWDC, maar heb m al in mn broekzak ;) 3G zal voor mij de wereld niet wezen, en GPS heb ik een tomtom voor...

Affijn, op zoek naar een 'normale' houder voor in de auto liep ik tegen deze van kensington aan en deze blijkt ook voor een redelijke prijs in de apple store te liggen. Iemand ervaring met dit item ?

Robert Webbe

Nog even over de plaatsbepaling zonder GPS ontvanger... Ik meen toch ergens een iets andere variant gelezen te hebben. En zover ik zelf na kan gaan, klopt dat ook. Zover ik begrepen hebt leert het Google systeem de plaatsbepaling van gebruikers die wel GPS ontvangers hebben. Als ik dus met mijn Nokia N82 (met GPS) Google Maps draait, dan stuurt die ondertussen de GPS informatie en de veldsterkte van alle masten even terug naar de Google server.

Ik heb dit onlangs vrij uitvoerig getest en het bleek zo te werken. In eerste instantie had ik met mijn iPhone niet echt een secuur signaal (een cirkel om de hele woonwijk heen). Ik heb mijn N82 gepakt, netwerk op GSM gezet (anders blijft die de 3G cell-ID's terugsturen) en eens flink rondjes gaan lopen door de wijk. Eerst vrij dicht rondom mijn huis en vervolgens steeds grotere omtrekken maken. Op een gegeven moment ben ik in de auto gestapt en na een paar uurtjes omtrekkende bewegingen gemaakt te hebben vond ik het wel welletjes. Ik verwachte niet dat Google onmiddelijk de data verwerkt zou hebben dus een week later weer een geprobeerd. En tadaa, veel nauwkeuriger. Ook ben ik weer eens wat gaan rondrijden en ook hier ging dat beter. Nu denk ik niet dat ondertussen alle wifi ssid's zijn gesnifed en gekoppeld (volgens mij werkt dat alleen in Amerika) maar het zou kunnen....

Natuurlijk nog lang geen vervanging voor echte GPS ontvangst maar je weet ongeveer waar je zit en aan de hand van dat kun je bijvoorbeeld googlen waar de dichtsbijzijnde bladiebla zit.

Ook meende iemand dat in Nederland AGPS beschikbaar is. Dat klopt wel maar het is niet beschikbaar voor gebruikers zelf. Het wordt alleen (nog) maar gebruikt intern bij de netwerken of het wordt gebruikt voor externe informatiebronnen zoals HD traffic van TomTom. Er is dus volgens mij geen enkele mogelijkheid dat je plaatsbepaling op je toestel kunt krijgen aan de hand van informatie uit je netwerk. De Nokia N82 ondersteunt deze functie ook en als ik GPS uitzet krijg ik bij geen enkel netwerk een fix.

Verder heb ik nog een idee dat ik nog steeds niet heb kunnen testen omdat ik mijn iPhone heb uitgeleend (en nog steeds niet terug heb). Op mijn Nokia N82 (of andere Symbian 60) kun je Walking Hotspot installeren. Dit is een applicatie die de internetverbinding (bijvoorbeeld HSDPA) weer kan uitzenden naar een ad-hoc wifi verbinding. Op deze manier kan ik mijn notebook dan weer voorzien van een internet verbinding op HSDPA snelheid zonder een los HSDPA modem nodig te hebben. Ik gebruik voor data meestal Vodafone en ze hebben een theoretisch maximum van 3.6 Mbps. Mijn idee is om de iPhone via ad-hoc wifi te koppelen aan mijn N82 en dan gebruik te kunnen maken van de Vodafone HSDPA verbinding. Op deze manier zou te toch al een beetje het 3G gevoel moeten kunnen krijgen op je iPhone. Heeft iemand anders dit wellicht al geprobeerd?

Wil je voor mij komen werken? http://nl.youtube.com/watch?v=0Ijzuu1Qopo

Reg. datum: 06 augustus 2005

quote:
Dutch3men schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 16:16:
[...]

Ik ben net terug uit New York en een 8GB versie zul je nieuw in de winkel niet vinden. In de apple store word alleen de 16GB verkocht en alle andere winkels in New York verkochten ook alleen maar de 16GB versie voor een lomp hoge prijs.

Wij hebben er 2 in de Apple store kunnen kopen op 5th Avenue op de eerste dag dat we er waren. Later wou ikzelf er ook één hebben maar op alle andere dagen geen succes. Ook in de andere twee Apple winkels hebben we geprobeerd.
same here, heeft mij dag of 4 gekost om een iphone te bemachtigen in orlando, florida.
alle apple stores zijn dun gezaaid met iphones, 8 gb is al een no go en 16 gb is amper te krijgen.
komen maar paar per dag binnen en reserveren kan niet. en om al nou 2 uur van te voren in een mall bij de apple store te gaan bivakeren, nah liggen al genoeg van die zielen elke dag standaard te hopen op een iphone.
en de zogenaamde electonics stores verkochten de 16 gb's unlocked voor een belabberde 699 dollar ex tax. of te wel een dikke 200 dollar rip off.
ik heb mijn 16 gb weten te krijgen door zooi at&t winkels af te bellen en uit eindelijk had ik er een gevonden die ze op voorraad hadden en ook verkochten zonder in de winkel al te activeren. + ik kon hem apart laten leggen voor mij, wat apple niet doet.
sommige at&t stores forceren je het activeren in de winkel te doen, anders krijg je hem niet mee.
de winkel waar ik hem kocht was alleen mijn naam en email nodig en 528 dollar inc tax.
liep er mee de deur uit zonder moeilijk heden.
op mijn vakantie adres gelijk op mijn laptop ff unlocked.
nu nog a.s vrijdag terug vliegen naar nederland met phone in me zak :)
alleen nu nog me 16 gb ipod touch verpatsen als ik thuis ben....
===========================
hier wat niet boeiende off-topic maar graag meegedeelde info.
me vakantie stekkie 6 slaapkamers, 3 badkamers en zwembad :) :
http://maps.google.com/ma...0.001754&t=h&z=19
en me waggie:
http://images.autobytel.com/view/aic/CHEVROLET/UPLANDER/van/usa_2007_chevrolet_uplander_van_4_x_exfrdrvr75_x.jpg

greetz uit davenport, florida waar de zon bakt tot 34 graden overdag 8)

XennOX wijzigde dit bericht 07-05-2008 05:04 (20%)

Reg. datum: 22 januari 2004

<blaat, foutje>

Apache4u wijzigde dit bericht 07-05-2008 08:12 (91%)

Reg. datum: 22 april 2004

Ik ben nog steeds een gelukkige iPhone gebruiker. Heb 'm nu al een paar weekjes en vind het ronduit perfect toestel. Het scherm imponeert mij (en elke kennis) nog elke dag.
Ook de agenda vind ik subliem. Zelfs de ALARM functie. Eindelijk een GSM die je per dag of zelfs meerdere alarmen per dag kan instellen. Op een gewone Nokia kon dit niet. Ondertussen heeft HTC en andere merken dit uiteraard weer wel.

Ik heb m'n eerste Invisible Shield cover versleten. Onverwoestbaar, maar toch niet. Er kwamen wat krassen op. Ik heb nu een BestSkinEver erop geplakt, eens zien wat dit geeft. Maar dit is off-topic.

Wat ik wilde zeggen: GPS en 3G. In België gebruiken we nog geen 3G toestanden. GPS heb ik mijn gewone navigator voor. Okay, Google Maps is een leuk gadget, en moest het echt accurate route berekening doen, dan zie ik mijzelf dit wel gebruiken in het stad of zo, als ik te voet ergens naartoe moet. Maar in de auto lijkt mij een "grote GPS" toch meer vertrouwen in te boezemen.

Als je alle geruchten moet geloven zal de nieuwe 3G iPhone er ongelooflijk anders gaan uitzien. Maar dat geloof ik niet. Waarom zou Apple het toestel kleiner maken? (kleiner scherm en een klavier zeggen sommigen). Just my two cent though.

O+

quote:
robertwebbe schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 23:09:
Op deze manier zou te toch al een beetje het 3G gevoel moeten kunnen krijgen op je iPhone. Heeft iemand anders dit wellicht al geprobeerd?
Dat zal gewoon werken ja, je kan zelfs je iPhone op deze manier instellen via wat terminal commando's, hoewel je jezelf kan afvragen hoe handig het delen van die slome GPRS verbinding is ;)

Reg. datum: 01 juni 2007

Ik krijg binnenkort een iPhone 16 GB. Iemand een tip voor goede bescherming? Ik wil absoluut geen beschadigingen oplopen.

Ik zag zelf dit:

Klik

Macbook 2.2Ghz, 2GB / iPod Nano 3G 4GB / Nokia E60 2GB

Reg. datum: 20 september 2006

Grappig.

Op http://www.vodafone.nl/prive/zoeken naar de Nokia N96 en vele andere toestellen die nog niet leverbaar zijn en er staat: Je zocht op Nokia N96 in de sectie Privé. Er zijn geen resultaten gevonden.

Zoek je echter op "iPhone" dan staat er meer:
Je zocht op iphone in de sectie Privé. Er zijn geen resultaten gevonden.
Bedoel je misschien: Online winkel Of ga rechtstreeks naar: Coming soon

Dacht te weten dat ie hier met T-Mobile zou gaan komen... maar toch opmerkelijk. :P

iMac 24" 2.8GHz 4gb ram 320 gb hdd wireless MM, Canon Pixma MP610, MyBook Studio 500GB

quote:
EdN schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 11:16:
Ik ben nog steeds een gelukkige iPhone gebruiker. Heb 'm nu al een paar weekjes en vind het ronduit perfect toestel. Het scherm imponeert mij (en elke kennis) nog elke dag.
Ook de agenda vind ik subliem. Zelfs de ALARM functie. Eindelijk een GSM die je per dag of zelfs meerdere alarmen per dag kan instellen. Op een gewone Nokia kon dit niet. Ondertussen heeft HTC en andere merken dit uiteraard weer wel.
Mijn sony ericssons (3 generaties versleten) hadden die alarm functies ook al een behoorlijke tijd. Alleen met deze interface is gewoon perfect ;)
quote:
Wat ik wilde zeggen: GPS en 3G. In België gebruiken we nog geen 3G toestanden. GPS heb ik mijn gewone navigator voor. Okay, Google Maps is een leuk gadget, en moest het echt accurate route berekening doen, dan zie ik mijzelf dit wel gebruiken in het stad of zo, als ik te voet ergens naartoe moet. Maar in de auto lijkt mij een "grote GPS" toch meer vertrouwen in te boezemen.
Het is idd erg afhankelijk van de software die daar aan 'hangt', en de hardware die dit moet gaan ondersteunen.
quote:
Als je alle geruchten moet geloven zal de nieuwe 3G iPhone er ongelooflijk anders gaan uitzien. Maar dat geloof ik niet. Waarom zou Apple het toestel kleiner maken? (kleiner scherm en een klavier zeggen sommigen). Just my two cent though.
Kleiner scherm ? neen, klavier is -zoals bij de aankondiging van de 1G iPhone- niet gewenst door de beperkingen die zo'n interface geven. Je beeldscherm kantelen is er niet meer bij, en de tactile feedback door middel van geluid vind ik zelf voldoende. Koppel daar de foutcorrectie aan en in mijn optiek is dit de eerste goeie implementatie van een softwarematig toetsenbord.

En geruchten genoeg, zoals we apple kennen lekt er weinig tot niets, totdat er een dag van tevoren wat dingen bekend worden over productpresentaties, vaak op sites die nu dus ook uit de lucht zijn (thinksecret.com bijv.)

Waizzit?
Reg. datum: 11 juni 2004

quote:
MightyTias schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 11:45:
Grappig.

Op http://www.vodafone.nl/prive/zoeken naar de Nokia N96 en vele andere toestellen die nog niet leverbaar zijn en er staat: Je zocht op Nokia N96 in de sectie Privé. Er zijn geen resultaten gevonden.

Zoek je echter op "iPhone" dan staat er meer:
Je zocht op iphone in de sectie Privé. Er zijn geen resultaten gevonden.
Bedoel je misschien: Online winkel Of ga rechtstreeks naar: Coming soon

Dacht te weten dat ie hier met T-Mobile zou gaan komen... maar toch opmerkelijk. :P
Ik lees net op nu.nl dat Vodafone de Iphone in 10 landen gaat verkopen. Nederland stond nog niet in die lijst. Wie weet dat het nog volgt? De deur voor T-mobile staat dus in ieder geval nog open..

PSN iD: AEON-M --- Canon 40D / Tamron 17-50 f2.8 --- Virtua Tennis 3 & NBA2K7 te koop voor PS3

en blazen maar!

quote:
XennOX schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 04:48:
[...]

===========================
hier wat niet boeiende off-topic maar graag meegedeelde info.
me vakantie stekkie 6 slaapkamers, 3 badkamers en zwembad :) :
http://maps.google.com/ma...0.001754&t=h&z=19
en me waggie:
[afbeelding]

greetz uit davenport, florida waar de zon bakt tot 34 graden overdag 8)
vanaf 11 augustus zit ik in Florida _/-\o_ Miami-->Key West-->Napels-->Kissemmee-->Orlando-->Miami 8)
Allemaal in een Mustang cabrio 8)

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: