Hoofdcategorieën
Topicacties

[iPhone] Ervaringen & Discussie Deel 6

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
ANI
Reg. datum: 13 oktober 2005

http://www.lcd-info.nl/tweakers/iphone.jpg

http://www.lcd-info.nl/tweakers/iphone2.jpg

Eindelijk. Mijn iPhone :). Heb hem overgenomen van mijn baas, hij had hem ook gekocht maar deed er niks mee. Dus was gewoon nog helemaal nieuw. Hij komt uit de USA en draait nog op 1.0.2, was al geunlocked. Als ik klaar ben met examens maar eens verdiepen in het updaten naar 1.4, vind het nu wel even prima zo.

Werkt echt super zo'n ding. Altijd je muziek bij je, browsen gaat super en ook de mail functie is een stuk beter dan bij mij 'oude' Nokia N73. Daarnaast is de iPhone een stuk sneller in gebruik, voornamelijk met afbeeldingen, dan de Nokia.

Nu nog wachten op mijn bestelde iMac en ik ben compleet ;)

S2801 wijzigde dit bericht 03-05-2008 16:45 (5%)

Wat is HD-TV? Lees het op LCD-info.nl

Reg. datum: 30 november 2007

quote:
S2801 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 16:44:
[afbeelding]

[afbeelding]

Eindelijk. Mijn iPhone :). Heb hem overgenomen van mijn baas, hij had hem ook gekocht maar deed er niks mee. Dus was gewoon nog helemaal nieuw. Hij komt uit de USA en draait nog op 1.0.2, was al geunlocked. Als ik klaar ben met examens maar eens verdiepen in het updaten naar 1.4, vind het nu wel even prima zo.

Werkt echt super zo'n ding. Altijd je muziek bij je, browsen gaat super en ook de mail functie is een stuk beter dan bij mij 'oude' Nokia N73. Daarnaast is de iPhone een stuk sneller in gebruik, voornamelijk met afbeeldingen, dan de Nokia.

ey doe je HAVO, zo ja, als je wiskunde A12 hebt weet je wat we precies moeten leren??? :P

Reg. datum: 27 juli 2005

quote:
S2801 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 16:44:
[afbeelding]

[afbeelding]

Waarschijnlijk eerst virginizen omdat je 1.0.2. hebt. Maar goed dan moet je maar even bij iPhoneclub.nl kijken.

ANI
Reg. datum: 13 oktober 2005

quote:
darryl schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 16:58:
[...]

ey doe je HAVO, zo ja, als je wiskunde A12 hebt weet je wat we precies moeten leren??? :P
VWO Wiskunde B12, dus daar heb je niet veel aan denk ik ;)

Wat is HD-TV? Lees het op LCD-info.nl

Reg. datum: 10 december 2001

Wat gebruiken de Iphone users hier om zijn.haar Iphone schone te houden? Speciaal Spul? Tips? ben ik wel benieuwd naar...

ehhhh..HOI

Reg. datum: 04 maart 2004

Niks, want hij is binnen 5 minuten weer net zo vies. Schoonmaken van je iPhone is echt dweilen met de kraan open...

quote:
S2801 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 18:29:
[...]

VWO Wiskunde B12, dus daar heb je niet veel aan denk ik ;)
aight, heb ik idd nie zo veel aan nee,
mar suc6 met lrn en de examens zelf ;)

quote:
kRiZzZiZ schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 20:09:
Wat gebruiken de Iphone users hier om zijn.haar Iphone schone te houden? Speciaal Spul? Tips? ben ik wel benieuwd naar...
Dat doekje wat apple mee geeft + gewoon mn adem :P

Reg. datum: 29 maart 2007

quote:
darryl schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 20:13:
[...]

Dat doekje wat apple mee geeft + gewoon mn adem :P
die adem doet hem dan bij jou ;) Nee indd, dat doekje wat je erbij krijgt beetje vochtig maken en er ff overheen halen en klaar... Je moet gewoon zo denken: over twee jaar wil je weer een nieuwe, dus dan is het zonde als het product niet geleefd heeft ;)

iPhone 8gb, Wii, AMD-windows bak

Reg. datum: 27 juli 2005

quote:
kRiZzZiZ schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 20:09:
iClean van Monster.

quote:
Tijn89 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 20:49:
[...]

die adem doet hem dan bij jou ;) Nee indd, dat doekje wat je erbij krijgt beetje vochtig maken en er ff overheen halen en klaar... Je moet gewoon zo denken: over twee jaar wil je weer een nieuwe, dus dan is het zonde als het product niet geleefd heeft ;)
Ik heb hele frisse adem, dus je krijgt zo'n "ice" effect :P
marja ik kan nie om de 2 jaar een nieuwe telefoon veroorlofen, tenzij jij me der 1 geeft :P :P :P
mar je kunt idd gewoon t doekkie een beetje vochtig mkn jah

ga niet door start
Reg. datum: 16 januari 2001

Hallo allen!

Ik heb afgelopen vrijdag mijn nieuwe Toyota Aygo opgehaald :D helemaal blij mee, want je kunt er de iPhone op aansluiten, op de radio dan. Dus ik zo'n AUX kabeltje gehaald en dat werkt allemaal perfect, maar een ding werkt nog helemaal niet.

Ik heb een verlengstukje in mijn 12V aansteker gestopt, zodat ik er een USB kabeltje in kan klikken. Als ik het kabeltje erin klik en ik sluit hem aan op de iPhone, dan zegt hij helemaal niet dat ie opgeladen wordt. Heeft iemand enig idee hoe dit komt?

Heb al alles afgezocht, maar ik kan niet echt ervaringen hierover vinden. Ik gebruik gewoon de USB kabel die bij de iphone meegeleverd wordt, dus dat kan het niet zijn. Dezelfde kabel laadt het beestje wel op als ik hem gewoon in de stekker stop en dan in het stopcontact in huis.

Verder.. heeft iemand ervaring met de Active Auto Houder for iPhone -> https://www.isupplies.nl/...qpvfqm6d9k4huh4frpk638ko4

Ik wil die wel heel graag bestellen, omdat ik dan meteen een coole houder heb, maar hij moet natuurlijk wel werken.

Of zijn er mensen die andere houders beter vinden en aanraden?
Alvast bedankt!

Apple MacBook | 2,0-GHz Intel Core Duo | 2048 MB 667-MHz DDR2 SDRAM (PC2-5300) | Apple iPhone 8Gb

Reg. datum: 11 januari 2001

Kun je (en hoe) een Select All doen op de iPhone?
Wanneer ik een bulk mail wil verwijderen moet dit allemaal per e-mail.

Anyone?

damn..... be sure for sure

O+
Reg. datum: 18 december 2005

Standaard niet nee, moet je hem voor jailbreaken en een apart programma voor downloaden.

Reg. datum: 22 augustus 2005

met de nieuwe 2.0 Firmware die 9 juni uitkomt kan het wel, dan kan je de mails aanvinken en vervolgens verplaatsen/verwijderen etc...

| MBP 2.6Ghz, 4 GB 17" high res. | iPhone (US) 16 GB fw 2.0.2 |

Reg. datum: 28 januari 2002

quote:
SnoRt schreef op zondag 04 mei 2008 @ 13:59:
Verder.. heeft iemand ervaring met de Active Auto Houder for iPhone -> https://www.isupplies.nl/...qpvfqm6d9k4huh4frpk638ko4

Ik wil die wel heel graag bestellen, omdat ik dan meteen een coole houder heb, maar hij moet natuurlijk wel werken.

Of zijn er mensen die andere houders beter vinden en aanraden?
Alvast bedankt!
Ben toevallig ook aan het zoeken (nog niks gekocht), hier staan er meerdere:
http://www.pdaplus.nl/cat...hone-c-131_1010_1011.html

Vind deze wel wat:
- brodit-passieve-houder-875168
- brodit-houder-915193
- brodit-houder-915168

Reg. datum: 04 maart 2004

quote:
SnoRt schreef op zondag 04 mei 2008 @ 13:59:
Hallo allen!

Ik heb afgelopen vrijdag mijn nieuwe Toyota Aygo opgehaald :D helemaal blij mee, want je kunt er de iPhone op aansluiten, op de radio dan. Dus ik zo'n AUX kabeltje gehaald en dat werkt allemaal perfect, maar een ding werkt nog helemaal niet.

Ik heb een verlengstukje in mijn 12V aansteker gestopt, zodat ik er een USB kabeltje in kan klikken. Als ik het kabeltje erin klik en ik sluit hem aan op de iPhone, dan zegt hij helemaal niet dat ie opgeladen wordt. Heeft iemand enig idee hoe dit komt?
[...]
Voor de iPhone moet je speciale accessoires kopen waar een logo op staat 'made for iPhone'. Apple heeft voor de accessoires voor de iPhone een speciale chip ontwikkeld die in de dockconnector verborgen zit. Deze bepaald of het wel of niet op de iPhone werkt. Dit geldt overigens voor heel veel asseccoires, dus let goed op op wat je koopt.

Je moet dus een speciale 12volt oplader kopen die speciaal voor de iPhone is bedoelt.
ga niet door start
Reg. datum: 16 januari 2001

quote:
MadMark schreef op maandag 05 mei 2008 @ 10:35:
[...]

Voor de iPhone moet je speciale accessoires kopen waar een logo op staat 'made for iPhone'. Apple heeft voor de accessoires voor de iPhone een speciale chip ontwikkeld die in de dockconnector verborgen zit. Deze bepaald of het wel of niet op de iPhone werkt. Dit geldt overigens voor heel veel asseccoires, dus let goed op op wat je koopt.

Je moet dus een speciale 12volt oplader kopen die speciaal voor de iPhone is bedoelt.
Okee, maar meestal online staat er niet bij dat hij speciaal gemaakt is voor de iPhone, dus mijn vraag was dan ook of iemand echt ervaring heeft met houders, die ook kunnen opladen (het liefst gewoon via de 12V aansluiting)..

Apple MacBook | 2,0-GHz Intel Core Duo | 2048 MB 667-MHz DDR2 SDRAM (PC2-5300) | Apple iPhone 8Gb

Robert Webbe

http://www.nu.nl/news/1553436/51/%27Oostenrijk_testgebied_nieuwe_iPhone%27.html

Zo lijkt het verdacht veel op spam. Plaats bij voorkeur een quote met de interessante info uit het artikel en wat je er zelf van vindt :)

Hoedje wijzigde dit bericht 06-05-2008 11:15 (30%)

Wil je voor mij komen werken? http://nl.youtube.com/watch?v=0Ijzuu1Qopo

Hoe werkt die "find my location" op de iPhone/iPod Touch eigelijk? Is dat op basis van je IP address? Want ik heb geen enkele vergelijkbare website gevonden waar je dat ook kan opzoeken die zo precies is als die op de iPhone...

| weyland.be | shaidar@gmail.com | system specs

Acties: [view]

Door: Hoedje
Moderator APL / PMD
we know! we know!
Reg. datum: 24 april 2003

quote:
Shaidar schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:13:
Hoe werkt die "find my location" op de iPhone/iPod Touch eigelijk? Is dat op basis van je IP address? Want ik heb geen enkele vergelijkbare website gevonden waar je dat ook kan opzoeken die zo precies is als die op de iPhone...
Je bedoelt waarschijnlijk de functie van Google Maps. Dat werkt op basis van a-gps (triangulatie van GSM masten) en een database met daarin de plaatsen van bekende Wifi accesspoints. Helaas bevat die voornamelijk accesspoints in Noord-Amerika, dus werkt het hier over het algemeen niet zo precies als daar :)

This is dirty water, but it's still something worth drinking down, if it can cure my dehydration from the words you let slip out. Cuz we've got dirty laundry and we've got closets with hinges that beg to bust.

O+
Reg. datum: 18 december 2005

In Maps? Dat wordt gedaan aan de hand van twee dingen, het WiFi netwerk waar je mee bent verbonden en de zendmasten waar je mee bent verbonden. Er is een kleine database waarin een aardig wat maar lang niet alle WiFi netwerken staan, met de locatie daarbij. Het netwerk waar jij mee verbind is waarschijnlijk daar ook bij bekend, en vandaar dat jou locatie zou nauwkeurig is, het bereik van een draadloos netwerk is immers niet groot. Wanneer je niet verbonden bent met WiFi of dit netwerk is onbekend kan een iPod touch je positie niet meer bepalen, een iPhone probeert het dan nog aan de hand van de zendmasten, dit is echter veel minder nauwkeurig aangezien die zendmasten een gebied van vele kilometers beslaan (maar werkt wel in 99% van de gevallen).
quote:
Onzin. Zodra 3G er komt is verkrijgbaar in Amerika, en ik durf ook wel in te zetten op NL.

Muthas wijzigde dit bericht 06-05-2008 11:20 (20%)

[...]

Onzin. Zodra 3G er komt is verkrijgbaar in Amerika, en ik durf ook wel in te zetten op NL.
[/quote]
Het is helemaal geen onzin
zie deze link:
http://www.iphoned.nl/oos...or-de-nieuwe-iphone/1121/

T-mobile heeft t bekend gemaakt...

Reg. datum: 02 november 2006

quote:
Muthas schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:19:
[...]

En hoe kom je aan die wijsheid?

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: