Hoofdcategorieën
Topicacties

[iPhone] Ervaringen & Discussie Deel 6

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
quote:
darryl schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 21:14:
Ey ik wil een case kopen voor mn iPhone, maar die moet er natuurlijk wel spang uit zien ;)
nu zit ik tussen twee te twijvelen, eentje van Piel Frama en een van Norêve:
http://www.pielframa.net/pielframa_productos.asp?id=1790
http://www.noreve.com/cat...ple_iPhone_Tradition.html
respectievelijk die van Piel Frama en Norêve.
welke zouden jullie nemen,?
ik wil gewoon constant muziek kunnen luisteren met oortjes in.
Nu lijkt mij die van Piel Frama daar beter voor omdat daar t klepje naar boven opent en die van Norêve naar benee, wat niet egt handig is voor t kabeltje vh oortje....
Geen 1 echt verschrikkelijke hoesjes

Daar schiet de ander natuurlijk ook niets mee op ;). Beargumenteer dan iig waarom en wat je dan wel zou nemen.

Hoedje wijzigde dit bericht 30-04-2008 10:02 (7%)

Switcher

Reg. datum: 15 december 2002

Hoe lang duurt het volledig laden van de accu bij jullie? Hier (fw 1.1.4) zit hij na twintig minuten halfvol en duurt het bij elkaar een goed uur om hem op te laden (stopcontact, 1000mA). Dat vind ik voor m'n gevoel een beetje té snel. Is er iets mis hier? Ik heb hem tot twee keer toe helemaal leeg laten lopen en weer opgeladen. Dat maakte geen verschil.

Z-Dragon wijzigde dit bericht 30-04-2008 00:20 (3%)

^ Wat hij zegt.

Weet er iemand wanneer de Iphone in belgie uitkomt en tegen welke prijs ?

http://not2secure4u.myminicity.com E6750 - 2GB - Geforce 8800GT 512mb RAM

Reg. datum: 14 maart 2004

Dat mag wel wat vriendelijker. Daarbij, als je iets ziet waar je het niet mee eens bent, maak dan een topic report aan i.p.v. het topic te vervuilen.

Hoedje wijzigde dit bericht 30-04-2008 10:06 (128%)

www.myRoomii.nl

Acties: [view]

Door: Hoedje
Moderator APL / PMD
we know! we know!
Reg. datum: 24 april 2003

quote:
not2secure4u schreef op woensdag 30 april 2008 @ 08:29:
Met een beetje inzet is die vraag heel gemakkelijk te beantwoorden. Zoals je bijv. in de eerste alinea van de topicstart kunt lezen is dat nog niet bekend.

Hoedje wijzigde dit bericht 30-04-2008 10:07 (11%)

This is dirty water, but it's still something worth drinking down, if it can cure my dehydration from the words you let slip out. Cuz we've got dirty laundry and we've got closets with hinges that beg to bust.

Reg. datum: 24 februari 2001

quote:
Z-Dragon schreef op woensdag 30 april 2008 @ 00:18:
Hoe lang duurt het volledig laden van de accu bij jullie? Hier (fw 1.1.4) zit hij na twintig minuten halfvol en duurt het bij elkaar een goed uur om hem op te laden (stopcontact, 1000mA). Dat vind ik voor m'n gevoel een beetje té snel. Is er iets mis hier? Ik heb hem tot twee keer toe helemaal leeg laten lopen en weer opgeladen. Dat maakte geen verschil.
Ongeveer 2 maal zo lang via dock, maar dezelfde tijd in het stopcontact. Dat is niet té snel dus maar redelijk normaal :)

KooZ - Level70 Prot warrior, and proud of it !

Hi, I'm Sackboy!
Reg. datum: 09 juni 2003

quote:
Z-Dragon schreef op woensdag 30 april 2008 @ 00:18:
Van wikipedia:
quote:
Li-poly batteries typically require more than an hour for a full charge.

XBL/PSN: Freeply

Reg. datum: 05 maart 2002

quote:
not2secure4u schreef op woensdag 30 april 2008 @ 08:29:
Dat weet alleen Apple. Als hij beschikbaar is dan zal er zoveel gerucht aan worden gegeven dat iedereen het weet.

quote:
Hoedje schreef op woensdag 30 april 2008 @ 10:04:
[...]

Met een beetje inzet is die vraag heel gemakkelijk te beantwoorden. Zoals je bijv. in de eerste alinea van de topicstart kunt lezen is dat nog niet bekend.
Had ik ook gelezen maar kon best zijn dat die TS niet aangepast is op tijd ? :s

http://not2secure4u.myminicity.com E6750 - 2GB - Geforce 8800GT 512mb RAM

Reg. datum: 17 april 2005

Goeiemorgen iPhone guys,

ik zit met wat vragen en hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik heb sinds kort een HTC touch cruise maar nu kan ik die ruilen voor een 8gb iPhone. Weet nog niet hoe oud deze iPhone is en welke firmware erop zit. Is dit van belang om te weten? Zijn er specifieke dingen die ik aan diegene moet vragen over z'n phone alvorens tot ruil over te gaan? Als iemand mij hier op kan antwoorden, many thanx. _/-\o_
Sta beetje in dubio wel/niet.

greetz Neosto

Samsung PS42P5H - Harman Kardon AVR 4000 - HK DVD speler - Pioneer DVR 530H - UPC Digital HDMI - E65 - HX4700 - iPhone 16gb

Reg. datum: 27 juli 2005

quote:
Neosto schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 09:49:
Goeiemorgen iPhone guys,

ik zit met wat vragen en hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik heb sinds kort een HTC touch cruise maar nu kan ik die ruilen voor een 8gb iPhone. Weet nog niet hoe oud deze iPhone is en welke firmware erop zit. Is dit van belang om te weten? Zijn er specifieke dingen die ik aan diegene moet vragen over z'n phone alvorens tot ruil over te gaan? Als iemand mij hier op kan antwoorden, many thanx. _/-\o_
Sta beetje in dubio wel/niet.

greetz Neosto
De oudste iPhones zijn van eind Juni 2007. Maar omdat er toen niet zeker was of hij te unlocken was , kwam het importeren pas later op gang. Dus hij kan nog geen jaar oud zijn. Dat maakt ook niet uit , je hebt immers toch geen garantie. De firmware maakt niet uit , want je kunt in iTunes gewoon de nieuwste firmware downloaden. Voor de rest moet je natuurlijk kijken of hij werkt en misschien kijken naar beschadigingen.

Trouwens je hoeft niet te groeten op GOT ;)

carfreak02 wijzigde dit bericht 01-05-2008 10:18 (3%)

quote:
carfreak02 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 10:18:
[...]

De oudste iPhones zijn van eind Juni 2007. Maar omdat er toen niet zeker was of hij te unlocken was , kwam het importeren pas later op gang. Dus hij kan nog geen jaar oud zijn. Dat maakt ook niet uit , je hebt immers toch geen garantie. De firmware maakt niet uit , want je kunt in iTunes gewoon de nieuwste firmware downloaden. Voor de rest moet je natuurlijk kijken of hij werkt en misschien kijken naar beschadigingen.

Trouwens je hoeft niet te groeten op GOT ;)
Hehe ok dan, doe geen groeten meer! :X

Thanx voor je reply. Maakt het nog wat uit voor het geval ie ge-jailbreaked is? Geheugen is niet uit te breiden he? ook niet d.m.v. een sd card what so ever? Is de foto kwaliteit een beetje ok, of moet je daar niet te veel van verwachten? Hoe zit het met het aansluiten op een Alpine IDA X001 auto radio i.v.m. de full speed ipod aansluiting die daar op zit? Geeft dat geen problemen?, omdat ik las dat sommige dockin stations voor de ipod (aansluiten op je hifi installatie) niet meer werkt. Sorry voor alle questions..

Neosto wijzigde dit bericht 01-05-2008 12:02 (12%)

Samsung PS42P5H - Harman Kardon AVR 4000 - HK DVD speler - Pioneer DVR 530H - UPC Digital HDMI - E65 - HX4700 - iPhone 16gb

Reg. datum: 24 februari 2001

quote:
Neosto schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 11:58:
[...]

Hehe ok dan, doe geen groeten meer! :X

Thanx voor je reply. Maakt het nog wat uit voor het geval ie ge-jailbreaked is? Geheugen is niet uit te breiden he? ook niet d.m.v. een sd card what so ever? Is de foto kwaliteit een beetje ok, of moet je daar niet te veel van verwachten? Hoe zit het met het aansluiten op een Alpine IDA X001 auto radio i.v.m. de full speed ipod aansluiting die daar op zit? Geeft dat geen problemen?, omdat ik las dat sommige dockin stations voor de ipod (aansluiten op je hifi installatie) niet meer werkt. Sorry voor alle questions..
iPhone aansluiten en muziek draaien zal geen probleem zijn, opladen is wat anders (iig op pioneer) geheugen is idd niet uit te breiden, wat handigheid met playlists in iTunes lost bij mij in ieder geval dat probleem op (max 4GB bijvoorbeeld) fotokwaliteit is redelijk, snapshots gaat prima ook in lage lichtomstandigheden.

Jailbreak/restore kan je zelf gemakkelijk doen met de aanwezige tools

KooZ - Level70 Prot warrior, and proud of it !

Reg. datum: 05 december 2004

quote:
darryl schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 21:14:
Ey ik wil een case kopen voor mn iPhone, maar die moet er natuurlijk wel spang uit zien ;)
nu zit ik tussen twee te twijvelen, eentje van Piel Frama en een van Norêve:
http://www.pielframa.net/pielframa_productos.asp?id=1790
http://www.noreve.com/cat...ple_iPhone_Tradition.html
respectievelijk die van Piel Frama en Norêve.
welke zouden jullie nemen,?
ik wil gewoon constant muziek kunnen luisteren met oortjes in.
Nu lijkt mij die van Piel Frama daar beter voor omdat daar t klepje naar boven opent en die van Norêve naar benee, wat niet egt handig is voor t kabeltje vh oortje....
Wow, zijn allebei wel cool! Zo van de pics ziet de Pielframa er mooier uit. Maar ik heb geen ervaring...
Ik kan je iig geval aan raden niet deze te halen:
http://www.iphonegold.org/pictures/iphone-louis-vuitton.jpg
is echt een POS, hij valt er juist uit steeds :p

MTFBWY enne MB 4 Sale! Come and get it while its Hot!

Reg. datum: 19 mei 2006

Ik heb een Fabrix Case, zie ook http://fabrixcases.com/main.html
Bevalt prima, iPhone zit er strak in, ik kan hem op de kop houden en hij glijdt er niet uit.

Straks ben ik in het bezit van een 16gb iPhone!!! Ben benieuwd wat ie allemaal kan en niet kan. Ik ruil hem met een beetje bijbetalen tegen mijn HTC Touch cruise. Zal de navigatie wel missen dus heb maar weer mijn HX4700 uit het stof gehaald.
Alleen dat installeren van games e.d. zal wel niet meevallen op de iPhone. Heb op die download links geklikt van de games in het andere topic maar krijg allerlei rare code's te zien. Zijn dus geen normale installers zoals bij windows mobile.... :?
Wordt weer een hele uitzoekerij ben ik bang. Hoop dat ik hier wat hulp kan krijgen als ik er niet uitkom.

Reg. datum: 11 september 2003

Gewoon een source toevoegen in de Installer en vanuit je iPhone een applicatie aanklikken, that's it 8-). Installeren is juist heel makkelijk, nog makkelijker dan met WM.

MarcoC wijzigde dit bericht 02-05-2008 15:03 (23%)

Reg. datum: 27 juli 2005

quote:
Neosto schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 13:47:
Straks ben ik in het bezit van een 16gb iPhone!!! Ben benieuwd wat ie allemaal kan en niet kan. Ik ruil hem met een beetje bijbetalen tegen mijn HTC Touch cruise. Zal de navigatie wel missen dus heb maar weer mijn HX4700 uit het stof gehaald.
Alleen dat installeren van games e.d. zal wel niet meevallen op de iPhone. Heb op die download links geklikt van de games in het andere topic maar krijg allerlei rare code's te zien. Zijn dus geen normale installers zoals bij windows mobile.... :?
Wordt weer een hele uitzoekerij ben ik bang. Hoop dat ik hier wat hulp kan krijgen als ik er niet uitkom.
Je moet ook geen sources voor de iPhone openen op je computer. ;)

Reg. datum: 19 mei 2006

quote:
[b][message=30009827,noline]
Een tip: www.iphoneclub.nl!
Op die site staat alles wat je moet weten over de iPhone, inclusief een forum en een wiki met enorm veel tips/trucs en antwoorden.
Ik merk trouwens dat van best veel vragen die in dit topic staan de antwoorden op iphoneclub.nl te vinden zijn, dus laat dit een tip voor anderen zijn.

Op deze manier lijkt het verdacht veel op spam. Zolang je naar een concrete oplossing linkt (en quote) is het geen probleem, maar zo dus wel :).

Hoedje wijzigde dit bericht 03-05-2008 01:34 (14%)

Bedankt voor de tip!! Ga ff kijken of ik iets van msn op de iphone kan zetten. Want als ik dat niet heb........ 8)7 Het is wel een gaaf device hoor sjezus! Ik had alleen een docking station gekocht voor me ipod met 5 van die adaptors erbij (aansluiten op de hifi installatie) maar die werkt niet meer :'( Moet ik wat anders voor verzinnen. Voor de rest een top device!!
quote:
w.d schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 17:49:
[...]

Een tip: www.iphoneclub.nl!
Op die site staat alles wat je moet weten over de iPhone, inclusief een forum en een wiki met enorm veel tips/trucs en antwoorden.
Ik merk trouwens dat van best veel vragen die in dit topic staan de antwoorden op iphoneclub.nl te vinden zijn, dus laat dit een tip voor anderen zijn.

Reg. datum: 11 september 2003

Er zit een docking station bij toch?

quote:
MarcoC schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 01:27:
Er zit een docking station bij toch?
Jawel maar die is enkel voor de comp. Daar zit wel een line-out op dat weet ik, maar beneden heb ik voor me iPod 6 mnd terug zo'n docking station gekocht van apple die je op je hifi set kan aansluiten. met een line-out links/rechts en een video-out met een afstand bediening. Maar die werkt helaas niet meer. ik stopte die line-out kabel in de headphone aansluiting van de iPhone maar no sound over me speakers. :( Hij bleef gewoon over de phone zelf de muziek afspelen. Beetje vaag eigenlijk. Normaliter als je je headphone gebruikt moet ie niet meer over de speakertjes van de phone afspelen.

Past die line-out wel in de headphone-aansluiting van de iPhone (omdat die iets verzonken is)?

Laptop: Apple MacBook Wit, 2.2 Ghz 120 GB Phone: SE W910i Camera: Fuji F30

Reg. datum: 30 november 2007

quote:
iron_mike010 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 15:22:
[...]

Wow, zijn allebei wel cool! Zo van de pics ziet de Pielframa er mooier uit. Maar ik heb geen ervaring...
Ik kan je iig geval aan raden niet deze te halen:
[afbeelding]
is echt een POS, hij valt er juist uit steeds :p
Heb jij die hoesjes dan???
want die zijn van Louis Vuitton,
je hebt er ziek mooie van en van top kwaliteit mar ze zijn ook echt ziek duur (goedkoopste is dacht ik 199 dollar)
mar ik denk toch dat ik voor de Xylo T2 Special edition Raz-Red van IvySkin ga.
iemand hiermee ervaring? of met de gewone Xylo T2???

ZijZweep / SaaitSwiep !

quote:
w.d schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 15:49:
Ik heb een Fabrix Case, zie ook http://fabrixcases.com/main.html
Bevalt prima, iPhone zit er strak in, ik kan hem op de kop houden en hij glijdt er niet uit.
Hier ook en ik ben er zeer tevreden mee :)

Last.fm
Oh, my God. I care so little, I almost passed out. | Specs

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: