Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 06 augustus 2005

quote:
Sluuz schreef op maandag 21 april 2008 @ 13:21:
[...]

Je moet niet gaan lopen google-mapsen als je door de douane loopt...gewoon in je zak doen...en anders gewoon pech. Risico van het importeren...

Doosje zou je ook nog op kunnen sturen i.p.v. weggooien. Vind t zelf altijd leuk (en handig) om de doos van dergelijke apparaten te hebben.
nee das niet de bedoeling :) kan me fabrix hoesje van me ipod touch gebruiken voor me phone dan valt het ook niet op wat het is.
doosjes hebben geen waarde meer voor mij, op zolder hier tig dozen van vanalles staan waar ik ook niets meer mee doe :)

911GT2 ik zal wel ff posten hier als mijn iphone smokkel gelukt is. en als moet ik in ergste geval btw enzo betalen dan is 313 euro + eventuele import en btw nogsteeds goedkoop voor een 16 gb iphone.

tevens flash ik met mijn laptop gelijk via winpwn een pre made custom firmware erop en stop ik mijn sim erin. dus telefoon werkt gewoon als ik door de douane loop:)

XennOX wijzigde dit bericht 25-04-2008 11:17 (9%)

Reg. datum: 01 januari 2004

Heeft iemand ervaring met dit kabeltje ???

http://www.dekaufzusparen.com/Kaufzusparen/pics/iPod_Car_Stereo_Dock_white/iPod_Car_Stereo_Dock_white_g.jpg

Ik heb hem vandaag ontvangen, maar hij werkt niet met mijn iPhone, kan het niet proberen met een andere iPod, want die heb ik niet.

Gebruikte tot op heden gewone aux kabel op de autoradio, maar die begon zo nu en dan wat te kraken als ik een bocht maakte, dus ik dacht deze moet daar geen last meer van hebben... maar valt toch tegen :)...

Geluid gaat gewoon door via de interne speakers, komt geen geluid uit de speakers van de auto dus...

Bvd,

Hallo, ik heb een paar vraagjes over de garantie van de iphone:

1) Hoe zit het met de garantie van de Iphone, als je hem hebt geunlockt?
2) Zou je zelf een iphone kunnen verzekeren in Nederland?
3) Waar moet je heen, als je iphone kapot is gegaan? zijn er reparatie service, of kan je dan naar apple center in Nederland gaan?

alvast bedankt!.

quote:
KeeZ schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 00:33:
[...]

Genoeg 'geruchten' over een alu macbook ook, maar die is er ook nog steeds niet. Bronnen posten en bevestigen voordat ik überhaupt iets ga geloven over 3G iPhones, zowieso is het niet 'des apples' om een product te boosten in een 'grote' presentatie zonder daar iets extra's aan toe te voegen, een proc upgrade of andere vorm van boost komt nog wel eens gelijdelijk de apple store door (gaat dan vaak ff down) en ik vergelijk 2G-->3G met hetzelfde.
Dat is echt een slechte vergelijking. Er wordt nergens zoveel om geschreeuwd en gevraagd als 3G en gps op de iPhone. Dat staat niet in vergelijking met een andere processor in een macbook oid. En als er zoveel rook is....
http://www.engadget.com/2...ps-only-slightly-thicker/

Lt. Marx wijzigde dit bericht 26-04-2008 12:11 (7%)

quote:
Coenuh schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 20:34:
Heeft iemand ervaring met dit kabeltje ???

[afbeelding]

Ik heb hem vandaag ontvangen, maar hij werkt niet met mijn iPhone, kan het niet proberen met een andere iPod, want die heb ik niet.

Gebruikte tot op heden gewone aux kabel op de autoradio, maar die begon zo nu en dan wat te kraken als ik een bocht maakte, dus ik dacht deze moet daar geen last meer van hebben... maar valt toch tegen :)...

Geluid gaat gewoon door via de interne speakers, komt geen geluid uit de speakers van de auto dus...

Bvd,
Klopt dat dat niet werkt. Is van Logic3 en er staat geen "Made for iPhone" op de verpakking. In alle dockconnectors voor de iPhone moet een speciale chip zitten die door Apple is goedgekeurd, anders wordt het niet geaccepteerd. Heel veel producten werken daardoor niet op de iPhone. Andere iPods hebben deze controle nog niet.
Wat ik me afvraag, kon het niet vinden op Google...

Als je een autoradio heb met USB aansluiting. Zal deze de iPhone ook op laden?

PSN-ID: Dirkske1982

quote:
Lt. Marx schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 12:10:
[...]

Dat is echt een slechte vergelijking. Er wordt nergens zoveel om geschreeuwd en gevraagd als 3G en gps op de iPhone. Dat staat niet in vergelijking met een andere processor in een macbook oid. En als er zoveel rook is....
Er moet dan wel 'bijzondere' functionaliteit worden toegevoegd aan de iPhone om dat enigszins te rechtvaardigen, puur alleen 3G en GPS lijkt me een beetje teveel van het goede, tenzij het dus een 'minor upgrade' is, conform het stramien wat vaak aan een keynote hangt van apple.

Ik gok zelf idd ook op de 3G iPhone, met GPS, 16GB standaard en firmware 1.2 native. Als minor upgrade zijnde, ik verw8 ook nog een iPod touch met HDD en wellicht een vernieuwde iPod mini/maxi met touchscreen halve grootte.

KooZ - Level70 Prot warrior, and proud of it !

Duty calls........on my mobile

quote:
MadMark schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 12:13:
[..kabeltje..]

Klopt dat dat niet werkt. Is van Logic3 en er staat geen "Made for iPhone" op de verpakking. In alle dockconnectors voor de iPhone moet een speciale chip zitten die door Apple is goedgekeurd, anders wordt het niet geaccepteerd. Heel veel producten werken daardoor niet op de iPhone. Andere iPods hebben deze controle nog niet.
Ten dele waar, ook de oude originele apple kabels werken niet op de nieuwe iPod Touch en iPhone's.
ik heb het vermoeden dat Apple hun eigen spullen wel goed keurt ;) .
Verschil is alleen een iets andere connector aansluiting.
Een aantal pinnetjes heeft een andere volgorde gekregen (only Apple knows why :s )
Ook een nieuwe kabel in je oude dock geeft het geluid niet door.
Video is helemaal drama, ik heb alle kabels en dock's door het hele huis moeten vervangen.

Kortom, je hebt een oud kabeltje voor iPod classic of eerdere versies.

nu in gebruik:iPhone16Gb US1.1.4 - Spijker Laviolette - HTC Touch Diamond - HTC TouchXL

quote:
MadMark schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 12:13:
[...]

Ik heb een pioneer autoradio met ipod connector. iphone werkt daar prima mee, ik krijg wel de melding dat 'accesoire niet combatible' zou zijn. maar dat kan ik gewoon wegklikken.
Duty calls........on my mobile

quote:
amphora schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 14:45:
Ik heb een pioneer autoradio met ipod connector. iphone werkt daar prima mee, ik krijg wel de melding dat 'accesoire niet combatible' zou zijn. maar dat kan ik gewoon wegklikken.
Klopt, bij mij werkt de iPhone ook in mijn wekkerradio met dock, Harman Kardon drive&play in de auto, etc..
Melding krijg ik ook, gewoon nee klikken en gaan met die handel.
Alleen connector kabels met tulp of jack out voor muziek werken niet.
Ook als je je iPhone in een "oude" docking zet met jack aansluiting in de dock,
speelt de muziek gewoon over de standaard speakers.

nu in gebruik:iPhone16Gb US1.1.4 - Spijker Laviolette - HTC Touch Diamond - HTC TouchXL

quote:
RSD1982 schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 12:35:
Wat ik me afvraag, kon het niet vinden op Google...

Als je een autoradio heb met USB aansluiting. Zal deze de iPhone ook op laden?
Hangt van de voeding van je radio af. Als deze een stabiele 12V lijn heeft zal dit werken, mocht het een minder goede voeding hebben heb je grote kans dat hij niet of slecht oplaadt.

Drive it like you can afford to fix it.

Ik heb problemen met het verbinden via mijn eigen Wifi. Als ik het Wifi netwerk selecteer en me WEPkey invul dan gaat dat perfect en krijgt mijn Iphone een Ip toegwezen. Wil ik vervolgens via Safari browsen dan geeft safari aan dat de server niet beschikbaar is.

Een quick guide over de wifi settings heb ik op google zo even snel niet kunnen vinden. Iemand hier met wellicht een tip?

ehhhh..HOI

Wat voor wifi netwerk heb je? Router of adhoc?
quote:
amphora schreef op zondag 27 april 2008 @ 22:46:
Wat voor wifi netwerk heb je? Router of adhoc?
Router,

maar heb de hele avond gezocht en het is ondertussen gelukt. Er moesten in ieder geval wat rare setings ingevuld worden :/

ehhhh..HOI

Reg. datum: 06 augustus 2005

zo,

net een iphone hier gehaald vandaag in orlando, florida.
ben er op vakantie en damn wat heeft het wat moeite gekost om dat ding te bemachtingen.
geen enkele apple store hier had ding op voorraad en zou hem ook niet krijgen voorlopig.
ik zocht namenlijk de 16 gb versie.

na nog 13 at&t stores afgebeld te hebben en 2 ritjes naar stores van at&t is het toch gelukt.
eerste store wou de iphone niet verkopen zonder dat ik in de winkel al het ding activeerde met at&t en tja dat wil je niet als hollander :)
bel ik een andere store, ligt de 16 gb op voorraad en krijg hem gewoon mee met alleen mijn naam en email adres door te geven.... slaat ook op alles but hell, heb nu een 16 gb iphone voor 342 euri inc us tax. nu nog operatie smokkel door de douane :D

Ben benieuwd wie dan een navigatie applicatie op de iPhone zal gaan uitbrengen. Zal het TomTom worden?
Winnen ze wel een hoop extra klanten met name Amerikaanse.

quote:
FireStarter schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 08:19:
Ben benieuwd wie dan een navigatie applicatie op de iPhone zal gaan uitbrengen. Zal het TomTom worden?
Winnen ze wel een hoop extra klanten met name Amerikaanse.
Hoezo denk je dat? Aanname of zitten hier legitieme geruchten achter? Misschien heb je bronnen? ben namelijk erg benieuwd :)

Voor zover kun je er nog niet veel mee navi software op de Iphone gezien er geen link met een GPS module gemaakt kan worden. Dus ik neem aan dat je het over navi software voor de Iphone 2nd gen hebt.

ehhhh..HOI

Reg. datum: 19 mei 2006

quote:
kRiZzZiZ schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 08:36:
[...]

Voor zover kun je er nog niet veel mee navi software op de Iphone gezien er geen link met een GPS module gemaakt kan worden. Dus ik neem aan dat je het over navi software voor de Iphone 2nd gen hebt.
Er komt wel een externe GPS module voor de iPhone (1st gen.), zie http://www.gomite.com/

quote:
w.d schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 08:40:
[...]

Er komt wel een externe GPS module voor de iPhone (1st gen.), zie http://www.gomite.com/
Dit is volgens mij ook geen echte gps maar positie bepaling dmv wifi database net als navizon. Ik hoop echt dat de volgende iphone echt gps heeft met tomtom bijvoorbeeld.

quote:
amphora schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 09:06:
[...]

Dit is volgens mij ook geen echte gps maar positie bepaling dmv wifi database net als navizon. Ik hoop echt dat de volgende iphone echt gps heeft met tomtom bijvoorbeeld.
Ik vrees dat je de site niet goed gelezen hebt. Het is een echte GPS module, maar omdat de seriele poort van bluetooth bij de iPhone niet aanwezig is maakt deze GPS module verbinding met je iPhone via Wifi.
Zie ook http://www.gomite.com/faq.html

quote:
w.d schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 09:11:
[...]

Ik vrees dat je de site niet goed gelezen hebt. Het is een echte GPS module, maar omdat de seriele poort van bluetooth bij de iPhone niet aanwezig is maakt deze GPS module verbinding met je iPhone via Wifi.
Zie ook http://www.gomite.com/faq.html
Vaag ding dan. Maar je moet via je een browser je positie inlezen? Dus je kan nog steeds niet navigeren maar alleen maar je positie bepalen. Zinloos imo. Maar goed, het is een begin.

quote:
amphora schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 09:42:
[...]

Vaag ding dan. Maar je moet via je een browser je positie inlezen? Dus je kan nog steeds niet navigeren maar alleen maar je positie bepalen. Zinloos imo. Maar goed, het is een begin.
Heb je de site wel gelezen? Er staat duidelijk dat er tevens navigatiesoftware ontwikkeld wordt.
De webbrowser is alleen nodig om instellingen e.d. van het apparaat te kunnen vastleggen.

w.d wijzigde dit bericht 29-04-2008 10:32 (25%)

Gebaseerd op oude geruchten die inmiddels alweer deels ontkracht zijn doordat die achterkant een hoesje bleek te zijn.

Ey ik wil een case kopen voor mn iPhone, maar die moet er natuurlijk wel spang uit zien ;)
nu zit ik tussen twee te twijvelen, eentje van Piel Frama en een van Norêve:
http://www.pielframa.net/pielframa_productos.asp?id=1790
http://www.noreve.com/cat...ple_iPhone_Tradition.html
respectievelijk die van Piel Frama en Norêve.
welke zouden jullie nemen,?
ik wil gewoon constant muziek kunnen luisteren met oortjes in.
Nu lijkt mij die van Piel Frama daar beter voor omdat daar t klepje naar boven opent en die van Norêve naar benee, wat niet egt handig is voor t kabeltje vh oortje....

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws