quote:
Minnema schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 19:06:
Toch is de iPod Touch bijna 1/3
e dunner, daar zitten toch ook diezelfde componenten in. Ik geloof dat de iPhone een dubbele printplaat heeft die de Touch niet (nodig) heeft, waar onder andere de GSM functionaliteit in zit.
1/3 is dat niet wat overdreven?
En dunner kan hij nog wel denk ik. Het scherm is niet het dikste maar het glas ervoor.
Ook was er overlaatst iets te lezen over een nieuwe all in 1 chip voor 3g, wifi etc dus ook daar zie ik wel iets in. Blijft een feit dat er niet is gekozen voor 3g om de batterij te sparen en zoals hierboven vermeld is er op dit vlak niks nieuws dus zal het zo een vaart wel niet lopen.
Of ik geloof dat er een nieuwere versie komt: nope
Of ik deze nieuwere versie dan ook echt nodig heb: nope
Wifi werkt prima, tweede camera voor videocalls is veels te vroeg in belgie, batterij gaat inderdaad niet lang mee maar gaat toch iedere avond in de dock en dunner hoeft hij ook niet.
Wel zouden ze meer gebruik mogen maken van de tilt functie (bvb bij sms etc) en een uitgebreidere versie van de sms functie zou ook geen kwaad kunnen (probeer nu maar eens een sms te forwarden)
Ik ben in ieder geval heel tevreden van de aankoop en heb er tot op heden zeker geen spijt van.
ThemNuts wijzigde dit bericht 22-04-2008 19:49 (59%)