Hoofdcategorieën
Topicacties

[iPhone] Ervaringen & Discussie Deel 6

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Hi, I'm Sackboy!
Reg. datum: 09 juni 2003

quote:
osc4r schreef op zondag 20 april 2008 @ 21:13:
[...]

En dan? Want het internet doet het hier nog steeds niet zonder WiFi connectie. Moet Data-Roaming aan of uit? Heb het voor nu als test even aangezet, en uit doet het het ook niet.

EDIT: Hmm oké,ik heb het werkend met de volgende instellingen:

APN: internet
User: KPN
Pass: gprs

Echter zie ik nergens het E icoontje van GRPS verschijnen om dus te kunnen zien of je verbinding hebt met internet of niet. Wel zie ik rechts van 'NL KPN' (naast verbindings signaal dus) een wit rechthoekje staan wat sporadisch nog wel eens in het WiFi logootje wil veranderen. Is dit het dan, en is het blokje gewoon een error dat het een E moet zijn?
Ik heb ook zo'n egaal blokje en ik maak ook gebruik van NL KPN netwerk, werkt verder uitstekend.

XBL/PSN: Freeply

Reg. datum: 13 januari 2007

Dat egale blokje heb ik ook hier met KPN, ik denk dat dit te maken heeft dat er geen Edge in nederland is en alleen maar gprs. Van het weekend was ik duitsland en daar kreeg ik wel netjes een blauwe E....

Reg. datum: 18 oktober 2002

In de repo van ifoneguide kan je een pakketje installeren die van dat blokje een mooie G maakt van GPRS ;)
Reg. datum: 05 maart 2008

ik heb een probleem met een nieuwe gekochte iphone uit VS, met firmware 1.1.3.

de telefoon is simlock vrij etc, echter wanneer ik wil bellen, en een nummer in toets sluit de applicatie 'phone' volledig af.

hebben mensen hiermee ervaring.

Play B3yond

quote:
svdbcameleon schreef op maandag 21 april 2008 @ 10:15:
ik heb een probleem met een nieuwe gekochte iphone uit VS, met firmware 1.1.3.

de telefoon is simlock vrij etc, echter wanneer ik wil bellen, en een nummer in toets sluit de applicatie 'phone' volledig af.

hebben mensen hiermee ervaring.
Ik had dat probleem ook,update je iPhone naar 1.1.4 en unlock en jailbreak hem dan via ziphone werkte perfect bij mij!

Je kan volgens mij ook iWorld downloaden via installer maar weet niet of dat werkt.

Doominator wijzigde dit bericht 21-04-2008 10:36 (11%)

PLAYSTATION 3

ehm....?

quote:
Bierkameel schreef op zondag 20 april 2008 @ 16:12:
Ik begin de 3G wel aardig te missen, vooral het ophalen van mail duurt nogal lang soms, ook ff files bekijken is niet meer zo snel ondanks mijn web n walk.
Ik zit er zelfs over te denken om mijn iPhone in te ruilen voor een Tytn2 :X
Grappig, ik heb een TyTn II te koop omdat ik nou net zo blij ben met m'n iPhone!
Maar hoewel ik ook graag 3G snelheid wil hebben mis ik het niet echt. De meeste dingen die ik doe als ik geen Wifi heb (ff snel mail checken, teletekst raadplegen via mijn eigen webapp) gaat ook via GPRS snel genoeg. Ik heb toch geen flatrate internet dus als het te lang duurt via GPRS is het waarschijnlijk ook te duur ;)
Zodra de 3G iPhone officieel is te krijgen via een Nederlandse provider dan haal ik die natuurlijk wel. En dat zal naar mijn mening niet heel lang duren. Dat providers nog een half jaar nodig hebben om een telefoon te branden daar geloof ik niet zo in. Achter de schermen zal een nederlandse telco waarschijnlijk nu al daarmee bezig zijn. Ik verwacht zelf de 3G in nederland 2-3 maanden nadat hij in de USA is gelanceerd (dus augustus/september)

amphora wijzigde dit bericht 21-04-2008 10:46 (20%)

Reg. datum: 14 maart 2004

Ik heb sinds gisteren m'n iPhone. Echt geweldig apparaatje. Ook het installeren via Sources is goed uitgedacht, ook veel leuke apps.

Ik heb (op dit moment) 1 vraag: als ik via SIMport de contacten van mijn SIM kaartje overgezet naar mijn iPhone. Wanneer ik nu echter gebeld word, zie ik alleen de nummers verschijnen, maar niet de naam van de contactpersoon. Ik neem aan dat hier iets aan te doen is... kweet alleen niet wat :P

www.myRoomii.nl

Reg. datum: 29 september 2004

lees dit topic even door...is al een aantal keer iets over gezegd...

(heeft iets met ifoneguide te maken) ;)

PSN: Sluuz

Bij source van Ifoneguide.nl/114 zie ik niets meer bij staan wat hierbij zou kunnen helpen... Ik heb het niet over het herkennen van nummers in NL formats, maar over het herkennen van de naam van het nummer dat belt...

www.myRoomii.nl

Reg. datum: 06 augustus 2005

ik vlieg zaterdag naar orlando, florida.
beste is gewoon een te halen in een apple store? want zie ook dat ze daar refurbs verkopen voor 269 dollar.
wil wel een nieuwe.
verder nog tips voor douane? ik ga heen met een oude "wegwerp" nokia en wil dan deze gewoon in me handbagage meenemen en doosje weggooien.
wel vaker iets meegenomen zo maar misschien zijn ze hot op iphone's spotten bij de douane?

Reg. datum: 29 september 2004

quote:
XennOX schreef op maandag 21 april 2008 @ 12:45:
beste is gewoon een te halen in een apple store? want zie ook dat ze daar refurbs verkopen voor 269 dollar.
wil wel een nieuwe.
verder nog tips voor douane? ik ga heen met een oude "wegwerp" nokia en wil dan deze gewoon in me handbagage meenemen en doosje weggooien.
wel vaker iets meegenomen zo maar misschien zijn ze hot op iphone's spotten bij de douane?
Je moet niet gaan lopen google-mapsen als je door de douane loopt...gewoon in je zak doen...en anders gewoon pech. Risico van het importeren...

Doosje zou je ook nog op kunnen sturen i.p.v. weggooien. Vind t zelf altijd leuk (en handig) om de doos van dergelijke apparaten te hebben.

PSN: Sluuz

FUD Führer.
Reg. datum: 12 oktober 2001

Uit de OP:
quote:
Ook wordt email gesynced met je desktop computer, dit kan met Mail (Mac), Entourage (Mac) en Outlook (Windows).
Zijn het niet enkel de mail-settings die gesynct worden?

2*2Ghz, 2GB, 20 centimeter.

en blazen maar!

quote:
XennOX schreef op maandag 21 april 2008 @ 12:45:
wil wel een nieuwe.
Laat ook even weten hoe het ging ;)
Ik ga in augustus naar miami, en hoop dan een (2de gen) iPhone op de kop te kunnen tikken en meet te nemen. En evt 1 voor een vriend van mij
quote:
3lvis schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 16:28:
[...]

Heb je ze in Nederland gekocht? Kan je dan vertellen waar? :)
V-moda Duo Nero:
Macstore Amsterdam (die achter de Dam), prijs: 119 euro

Ze verkopen zowel de zwarte als de chromen, alleen is de chromen alleen met een plastic laagje over de kabels. Bij beide werkt het knopje voor pause/skip/opnemen.

Helox-in-a-box wijzigde dit bericht 21-04-2008 16:27 (28%)

dfi nf4 - amd64 3000 - 1024mb - ati x800xl - audigy 2zs: wow: Gracchus Priest Executus

O+
Reg. datum: 18 december 2005

quote:
Janusz schreef op zondag 20 april 2008 @ 18:20:
[...]

De vernieuwde iPhone heeft hoogstwaarschijnlijk wel meer updates dan alleen 3g.
Zoals wat? GPS lijkt me sterk, dan krijg je een accuduur van 3 uur als GPS tegelijk met 3G gebruikt, of hij wordt erg dik. Snellere hardware gaan ze ECHT niet doen, de huidige iPhone wordt verkocht met een 2-jarig contract. Door in juni een nieuw model uit te brengen wat bijvoorbeeld sneller is zouden ze de early adopters of weet ik veel hoe dat heet gewoon keihard naaien, die zitten namelijk nog steeds aan hun abbo vast. Snellere hardware zou bijvoorbeeld betekenen dat bepaalde games of applicaties '3G iPhone only!' zijn en dat doen ze niet.

Reg. datum: 29 maart 2007

quote:
Muthas schreef op maandag 21 april 2008 @ 16:45:
[...]
Door in juni een nieuw model uit te brengen wat bijvoorbeeld sneller is zouden ze de early adopters of weet ik veel hoe dat heet gewoon keihard naaien, die zitten namelijk nog steeds aan hun abbo vast. Snellere hardware zou bijvoorbeeld betekenen dat bepaalde games of applicaties '3G iPhone only!' zijn en dat doen ze niet.
Ik heb hier ook over na gedacht... En ik hoop ook echt dat je gelijk hebt en het lijkt me ook wel logisch, maar het zou niet de eerste keer zijn dat ze bij apple zich niets van de achterban aantrekken ;) Het lijkt me overigens ook het logischt als ze enkel 3g erin knallen. Een re-design doen ze niet, het design is nu bekend en ik heb nog niemand ontmoet die het design niet schitterend vond.

iPhone 8gb, Wii, AMD-windows bak

FUD Führer.
Reg. datum: 12 oktober 2001

2*2Ghz, 2GB, 20 centimeter.

Reg. datum: 31 augustus 2003

quote:
911GT2 schreef op maandag 21 april 2008 @ 14:35:
[...]

Laat ook even weten hoe het ging ;)
Ik ga in augustus naar miami, en hoop dan een (2de gen) iPhone op de kop te kunnen tikken en meet te nemen. En evt 1 voor een vriend van mij
Gisteren eentje gekocht in Las Vegas.
Alle Applestores waren uitverkocht, dus gewoon gekocht in een AT&T shop.
Ze hadden alleen nog 16GB modellen. Geen douane gezien op Schiphol >:)
En met Ziphone was het klusje zo geklaard na thuiskomst.

Reg. datum: 06 juni 2007

quote:
"De nieuwe iPhone zou een groter scherm hebben en een heus toetsenbord."

Van touch screen naar normaal toetsenbord? Ik denk het niet...

Reg. datum: 09 oktober 2004

quote:
joriske18 schreef op maandag 21 april 2008 @ 21:53:
[...]

"De nieuwe iPhone zou een groter scherm hebben en een heus toetsenbord."

Van touch screen naar normaal toetsenbord? Ik denk het niet...
misschien allebei ;) maar ik neem aan van niet, wordt de iphone weer een stuk dikker, en apple houdt nogal van dun.

Acties: [view]

Door: DaannO
Moderator WBM/TP/Pricewatch Admin
Phone Addicted

quote:
Ik ben het niet eens met de lay-out wijzigingen van dat bericht. Echter de genoemde datum komt wel overeen met wat ik lees en hoor. Volgens de geruchten zal in Mei/Juni een nieuwe versie worden aangekondigd en het is inmiddels zeker dat de huidige niet in Nederland zal worden gevoerd :)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op o.a een Stereo Bluetooth headset!

quote:
thewongandonly schreef op maandag 21 april 2008 @ 12:19:
Ik heb sinds gisteren m'n iPhone. Echt geweldig apparaatje. Ook het installeren via Sources is goed uitgedacht, ook veel leuke apps.

Ik heb (op dit moment) 1 vraag: als ik via SIMport de contacten van mijn SIM kaartje overgezet naar mijn iPhone. Wanneer ik nu echter gebeld word, zie ik alleen de nummers verschijnen, maar niet de naam van de contactpersoon. Ik neem aan dat hier iets aan te doen is... kweet alleen niet wat :P
Niemand.....? :/

www.myRoomii.nl

quote:
ik heb simport ook sinds vandaag in gebruik, ben erachter dat hij alle plusjes voor de nummers eruit knikkerd (dus +31612345678 word 31612345678), waardoor je phonebook niet klopt met de binnenkomende gesprekken. Plusjes toevoegen en netjes de nummers invoeren zal waarschijnlijk helpen!

quote:
Steve Jobs heeft zich meerdere malen uitgesproken tegen toestellen met een ingebouwd keyboard, dus het lijkt me sterk dat hij zich daar nu niet aan gaat houden.
Zie http://blog.wired.com/gadgets/2008/04/3g-iphone-rumor.html voor een fatsoenlijk artikel, lees vooral de comments eronder. ;)

fabio-c wijzigde dit bericht 22-04-2008 00:52 (11%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: