Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Tije schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 22:18:
[...]

Ik begrijp absoluut wel dat het niet geloofwaardig over komt, maar ik denk niet dat de bron het zou waarderen als ik bekend maak wie het is ;). Anders zou ik geloofwaardiger over komen!

Maar dat terzijde, het ging me meer om mijn andere twijfels. Ik denk dat ik gewoon zo'n apparaat meeneem, vind hem toch wel erg mooi!
Tenzij jij Steve Jobs regelmatig spreekt is geen enkele bron betrouwbaar, Apple is vergelijkbaar met een Al Qaida cel, de linkerhand weet niet waar de rechter mee bezig is. Zie het artikel over Apple in de Wired van vorige maand:
http://www.wired.com/techbiz/it/magazine/16-04/bz_apple
quote:
Tije schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 20:06:
Ik ga over een week naar de VS en wil wellicht een iPhone kopen, maar ik hoor nu wat verhalen dat ik het beter niet kan doen.
De apple iPhone schijnt binnenkort toch echt naar NL te komen met de nieuwe software, dit heb ik via via gehoord van een betrouwbare bron.
Nou prima, die nieuwe software zal dan ook komen voor de 1st. gen iPhones, maar hoe makkelijk zal het gaan om dit ook op een gehackte iPhone te draaien?

Ik twijfel gewoon behoorlijk of het wel verstandig is om er nu één te kopen of dat het handiger is om te wachten op de release in NL.

Hopelijk kunnen jullie mn twijfels wegnemen.
9 tot 13 juni is de Apple WWDC in San Francisco.
De verwachting is dat daar de 2.0 firmware en de 2e generatie iPhone aan de wereld gepresenteerd gaan worden...
Dus ergens in de weken na die data ligt de opvolger van de huidige iPhone in de Amerikaanse Apple stores.

Voordat we dat ding in Nederland hebben zijn we minstens een jaar verder, al was het alleen maar omdat een iPhone in Nederland pas op de markt komt als de providers allemaal hun branded firmware klaarhebben, iets wat heel wat gaat worden omdat Apple als enige fabrikant een deel van de winst van de operator wil hebben.
Dit is leuk leesvoer:
http://www.wired.com/gadg.../magazine/16-02/ff_iphone

Lastig verhaal dus.
Als je waarde hecht aan UMTS, een camera met meer megapixels, en een hoger 1337heids gehalte, moet je zorgen dat je ergens eind juni in de US bent, of iemand dat ding mee laten nemen.
Zo niet, gewoon nu lekker een 1nd generation iPhone kopen en hem zelf unlocken.
Helemaal lijp.
Reg. datum: 18 december 2005

quote:
Sundown89 schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 16:45:
Ervaring met invisibleSHIELD, MarcoC? Of iemand anders? Ik wil namelijk ook een protector aanschaffen maar ik wil het uiterlijk van de iPhone behouden. Ik kan trouwens maar één leverancier in Nederland vinden.
Ik vind zo'n ding echt overbodig bij de iPhone. Waar beschermt het tegen: krasjes. Het scherm krast echt heeeeel moeilijk, ik heb na 3 maanden nog steeds slechts een mini krasje wat je alleen onder een bepaalde hoek met scherm uit kan zien, en zelfs dan valt ie niet op. Ook op de achterkant zitten geen krassen, alleen op het logo zelf, maar dat zijn gebruik sporen. Die hou je gewoon. Enigste wat minder is, is een deukje in de achterkant, maar geen normaal uitziende bescherming die daar tegen beschermt. Sowieso is een volledige inisibleSHIELD imo erg lelijk, omdat het er bij de ronde hoeken niet uit ziet.

Reg. datum: 28 augustus 2003

Werkt zo een case ook tegen vallen? Hoogst waarschijnlijk niet hé ... dus in dat geval blijft de enigste optie een sport zoeken of uitvinden waarbij je veel omgaat met voorwerpen van ongeveer dezelfde dimensies als een iPhone. Iets anders zit er niet op :D

quote:
SpoBo schreef op zondag 20 april 2008 @ 09:47:
Werkt zo een case ook tegen vallen? Hoogst waarschijnlijk niet hé ... dus in dat geval blijft de enigste optie een sport zoeken of uitvinden waarbij je veel omgaat met voorwerpen van ongeveer dezelfde dimensies als een iPhone. Iets anders zit er niet op :D
of gewoon je hand om je iphone heen te houden en anders in je broekzak te proppen? :+
geen

quote:
fabio-c schreef op zondag 20 april 2008 @ 03:51:
[...]

9 tot 13 juni is de Apple WWDC in San Francisco.
De verwachting is dat daar de 2.0 firmware en de 2e generatie iPhone aan de wereld gepresenteerd gaan worden...
Dus ergens in de weken na die data ligt de opvolger van de huidige iPhone in de Amerikaanse Apple stores.

Voordat we dat ding in Nederland hebben zijn we minstens een jaar verder, al was het alleen maar omdat een iPhone in Nederland pas op de markt komt als de providers allemaal hun branded firmware klaarhebben, iets wat heel wat gaat worden omdat Apple als enige fabrikant een deel van de winst van de operator wil hebben.
Dit is leuk leesvoer:
http://www.wired.com/gadg.../magazine/16-02/ff_iphone

Lastig verhaal dus.
Als je waarde hecht aan UMTS, een camera met meer megapixels, en een hoger 1337heids gehalte, moet je zorgen dat je ergens eind juni in de US bent, of iemand dat ding mee laten nemen.
Zo niet, gewoon nu lekker een 1nd generation iPhone kopen en hem zelf unlocken.
Het is toch wel zo dat de 'nieuwe' iphone dan dezelfde prijs krijgt als de huidige? Dat is toch het prijsbeleid van Apple? Oude producten er helemaal uit, nieuwe erin voor dezelfde prijs...

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

heeft iemand een indicatie Hoeveel toestellen zijn er bij gewoon gebruik echt defect geraakt ?

@ 11.854 rpm

quote:
SpoBo schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 21:51:
...

Maar, voor de 3G zou ik nu toch echt geen iPhone laten liggen. Als je er eentje wilt ga er dan nu een halen met die O2 actie ofzo als dat kan. Super cheap een geweldige telefoon waar je nog jaren mee verder moet kunnen. Dankzij de community kan je er echt alles mee. Behalve dan 3G :)

...
Grommels de O2 website laat mij niet toe die actie te bekijken.
Heb je misschien wat meer info?
Ik neem aan dat het er hier om gaat dat je voor die actie wel een abo moet nemen.
Of kan het ook zonder?

-edit-
Een webproxy doet wonderen.
Idd alleen met abo krijg je korting. :p

TheFruitNerd wijzigde dit bericht 20-04-2008 14:09 (6%)

- B.L.A.A.T. -

Beatport is my...

quote:
TheFruitNerd schreef op zondag 20 april 2008 @ 14:04:
[...]

Grommels de O2 website laat mij niet toe die actie te bekijken.
Heb je misschien wat meer info?
Ik neem aan dat het er hier om gaat dat je voor die actie wel een abo moet nemen.
Of kan het ook zonder?
Anders lees je gewoon een paar posts boven je dat het dus niet zo is.

EDIT: Huh, hij is toch gewoon mee te nemen zonder een abbo in de winkel af te sluiten? Stond in elk geval in het 'importeren' topic!

osc4r wijzigde dit bericht 20-04-2008 14:12 (14%)

heaven.

geen

quote:
osc4r schreef op zondag 20 april 2008 @ 14:09:
[...]

Anders lees je gewoon een paar posts boven je dat het dus niet zo is.

EDIT: Huh, hij is toch gewoon mee te nemen zonder een abbo in de winkel af te sluiten? Stond in elk geval in het 'importeren' topic!
ja, zeggen dat je hem thuis activeert

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

@ 11.854 rpm

quote:
Flipm0de schreef op zondag 20 april 2008 @ 14:14:
[...]

ja, zeggen dat je hem thuis activeert
Ok, dan heb ik daar overheen gekeken.
Als je hem via internet probeert te bestellen, dan moet je namelijk een abo er bij kiezen.

- B.L.A.A.T. -

Zo, ik ben echt dom. ik heb een case aangeschaft zodat mn mobiel lekker mooi kan blijven!

maar dat ding is zo dom dat hij er steeds uitvalt haha!!!

Dus ik heb nu echt een waanzinnige deuk er in zitten hehe! :+

MTFBWY enne MB 4 Sale! Come and get it while its Hot!

Ik begin de 3G wel aardig te missen, vooral het ophalen van mail duurt nogal lang soms, ook ff files bekijken is niet meer zo snel ondanks mijn web n walk.
Ik zit er zelfs over te denken om mijn iPhone in te ruilen voor een Tytn2 :X

Kill bill
I was an atheist until I realized I was God

quote:
Bierkameel schreef op zondag 20 april 2008 @ 16:12:
Ik begin de 3G wel aardig te missen, vooral het ophalen van mail duurt nogal lang soms, ook ff files bekijken is niet meer zo snel ondanks mijn web n walk.
Echt? Wow dat zou ik dus niet kunnen. Ik heb de eerste tytn gehad en praktisch elk ander WM toestel daarvoor, maar ik zou echt niet kunnen switchen nu!

MTFBWY enne MB 4 Sale! Come and get it while its Hot!

La Marmotte

quote:
Zou ik hem snel verkopen nu het nog niet tot de massa is doorgedrongen dat er een 3g variant komt. Nu krijg je er nog wel een redelijke prijs voor denk ik.

Paul Rusesabagina: If I give a businessman 10,000 francs, what does that matter to him? He is rich. But, if I give him a Cohiba cigar straight from Havana, Cuba. Hey, that is style, Dube.

Reg. datum: 24 augustus 2007

:') boeiend, net alsof 3G een wereld van verschil heeft, bij mij werkt internet toppie hoor! :)
Heb een e65 en die heeft 3G, kwa snelheid merk ik niet veel verschil..?

La Marmotte

quote:
Amp. schreef op zondag 20 april 2008 @ 18:12:
:') boeiend, net alsof 3G een wereld van verschil heeft, bij mij werkt internet toppie hoor! :)
Heb een e65 en die heeft 3G, kwa snelheid merk ik niet veel verschil..?
De vernieuwde iPhone heeft hoogstwaarschijnlijk wel meer updates dan alleen 3g.

Jeuj, post 5000 *O*

Janusz wijzigde dit bericht 21-04-2008 10:22 (3%)

Paul Rusesabagina: If I give a businessman 10,000 francs, what does that matter to him? He is rich. But, if I give him a Cohiba cigar straight from Havana, Cuba. Hey, that is style, Dube.

www.coolclocks.nl

quote:
Heel apart dat t lang duurt... ik heb zelfs op t platteland snel m'n mail binnen

WWW.COOLCLOCKS.NL - DE OVERCLOCK COMMUNITY VAN NEDERLAND VOOR BEGINNERS EN GEVORDERDEN!

Beatport is my...

Zijn er hier overigens mensen met de juiste instellingen voor mobiel internet met Hi? 'Ja' smsen naar 1300 pakt hij dus niet, en aangezien ik toch wel zo'n 'onbeperkt' abbo ga afsluiten moet ik wel de instellingen weten :)

heaven.

quote:
osc4r schreef op zondag 20 april 2008 @ 20:56:
Zijn er hier overigens mensen met de juiste instellingen voor mobiel internet met Hi? 'Ja' smsen naar 1300 pakt hij dus niet, en aangezien ik toch wel zo'n 'onbeperkt' abbo ga afsluiten moet ik wel de instellingen weten :)
Bij de APN zet je portalmmm.nl
Username en password leeg laten.

Wil je voor mij komen werken? http://nl.youtube.com/watch?v=0Ijzuu1Qopo

Beatport is my...

quote:
robertwebbe schreef op zondag 20 april 2008 @ 21:05:
[...]

Bij de APN zet je portalmmm.nl
Username en password leeg laten.
En dan? Want het internet doet het hier nog steeds niet zonder WiFi connectie. Moet Data-Roaming aan of uit? Heb het voor nu als test even aangezet, en uit doet het het ook niet.

EDIT: Hmm oké,ik heb het werkend met de volgende instellingen:

APN: internet
User: KPN
Pass: gprs

Echter zie ik nergens het E icoontje van GRPS verschijnen om dus te kunnen zien of je verbinding hebt met internet of niet. Wel zie ik rechts van 'NL KPN' (naast verbindings signaal dus) een wit rechthoekje staan wat sporadisch nog wel eens in het WiFi logootje wil veranderen. Is dit het dan, en is het blokje gewoon een error dat het een E moet zijn?

osc4r wijzigde dit bericht 20-04-2008 21:32 (38%)

heaven.

Reg. datum: 11 september 2003

Ik hoef niks in te vullen bij Hi.

Wel knap vervelend dat die Safari op de Iphone geen logingegevens onthoudt ... Op forums moet ik telkens opnieuw inloggen terwijl ik "onthou mijn logingevens" wel aanvink...

| weyland.be | shaidar@gmail.com | system specs

Dat is een bug in 1.1.4, er is een cookie fix beschikbaar in de installer.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws