Uit betrouwbare bron .... iedereen vermoed wel dat er in de landen waar nog geen iPhone uit is dat ze daar direct de 3G versie gaan uitbrengen. Maar, ik vermoedt dat ze eerst de 3G in de VS gaan uitbrengen en dan pas na een maand of 4 beginnen in de EU en dan gelijk de landen die dan al iPhones verkopen ook de 3G gaan geven.
Dus, ik schat pas dat die dingen er in NL/BE zullen zijn tegen het einde van de zomer ten vroegste. Maar dat is dan mijn voorspelling. Benieuwd of het uitkomt
Maar, voor de 3G zou ik nu toch echt geen iPhone laten liggen. Als je er eentje wilt ga er dan nu een halen met die O2 actie ofzo als dat kan. Super cheap een geweldige telefoon waar je nog jaren mee verder moet kunnen. Dankzij de community kan je er echt alles mee. Behalve dan 3G
En hoe simpel zal het zijn om de nieuwe firmware op de oude phones gehacked te krijgen? Waarschijnlijk een dag ofzo en dan is er een patch voor pwnage tool. Het grootste nadeel zal zijn dat alle apps weeral incompatibel zullen zijn. Maarjah

Dat zijn zorgen voor later.
Trouwens nog een opmerking .... voor mensen die van plan zijn om bv chat applications/cusomisation applicaties te downloaden via de officiële appstore ... not going to happen . Alle officiële apps draaien in een sandbox en kunnen dus niets aan het OS veranderen. Bovendien kunnen ze niet in background draaien en ben je bijna verplicht om je GSM te jailbraken. Dus dat zal zoiezo gebeuren bij de meeste iPhone eigenaars.
Dus wachten tot die in NL komt om dan niets te hoeven te kraken is de verkeerde instelling vind ik