Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 11 september 2003

quote:
Helox-in-a-box schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 16:19:
iemand anders ook last dat Safari vastloopt als je mijnpostbank bezoekt? Bij mij klapt Safari er direct uit na het inloggen...

Gisteren even de V-moda Vibe Duo gehaald :D de knopjes werken met skip/pause en opnemen, dit zijn dus de nieuwe modellen: alleen in chroom of zwart. Het probleem is nu dat het "patroon" op de oorplugs langs mn oorranden schuren waardoor ze niet comfortable zitten. Kan ze dus niet echt aanraden voor mensen met kleine oren of weining ruimte naast hun gehoor-kanaal.
Safari klapt er bij mij ook meteen uit ja.

Wat ik me afvraag, bestaat er geen verloopje waardoor je je eigen oordopjes kan aansluiten én de headset functionaliteit kan behouden? Een beetje zoals de headsets van de SonyEricsson Walkmantelefoons. Dat mis ik namelijk wel :(.

quote:
Helox-in-a-box schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 16:19:
Gisteren even de V-moda Vibe Duo gehaald :D
Heb je ze in Nederland gekocht? Kan je dan vertellen waar? :)

Beatport is my...

Nou, mijn iPhone start dus niet meer op. Alles gedaan met iLiberty+, installeer toevoegd, en toen het NL nummerherkennings pakketje geinstalleerd. Vervolgens terug naar m'n SpringBoard, staat er zo'n nadenkend tekentje in het midden van het scherm, en deed de iPhone niets meer. Ik deze dus d.m.v. de home knop + de sleep/wake knop uitzetten. Vervolgens aangezet, en nu blijft het Apple logootje continue in beeld :S

Iemand een idee wat te doen? Want hem verbinden en dan via iLiberty in Recovery enzo zetten werkt dus niet.

heaven.

gewoon via je itunes even de laatste firmware restoren ,dan opnieuw libertyx eroverheen en dan zou het weer moeten functioneren.
Heb het zelf ook een keer gehad met ziphone 2.6 , en dat was voor mij de oplossing

PSN ID : brouwmeester

quote:
osc4r schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 18:27:
Nou, mijn iPhone start dus niet meer op. Alles gedaan met iLiberty+, installeer toevoegd, en toen het NL nummerherkennings pakketje geinstalleerd. Vervolgens terug naar m'n SpringBoard, staat er zo'n nadenkend tekentje in het midden van het scherm, en deed de iPhone niets meer. Ik deze dus d.m.v. de home knop + de sleep/wake knop uitzetten. Vervolgens aangezet, en nu blijft het Apple logootje continue in beeld :S

Iemand een idee wat te doen? Want hem verbinden en dan via iLiberty in Recovery enzo zetten werkt dus niet.
Home + sleepknop 10 seconden ingedrukt houden?

Ik zoek me rot naar een applicatie die ik via de installer op de iphone kan installeren om wat meer gegevens over de batterij te weten ... hoe lang ie nog meegaat, % leeg, hoelang het zal duren om hem terug op te laden, dat soort dingen ... iemand? Volgens mij bestaat het (nog) niet.

| weyland.be | shaidar@gmail.com | system specs

Beatport is my...

quote:
MarcoC schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 19:02:
[...]
Home + sleepknop 10 seconden ingedrukt houden?
Nee, dat helpt dus helaas niet, dan blijft het Apple logo in beeld staan. Heb door middel van iPhone uitzetten + Home knop indrukken terwijl je hem op de PC aansluit wel weer in Restore modus gekregen. Ben nu het restoren via iTunes aan het proberen, hoop echt zo ontzettend dat dat lukt...

Godver: The iPhone 'iPhone' could not be restored. Unknown error 1604

osc4r wijzigde dit bericht 18-04-2008 19:08 (7%)

heaven.

quote:
MarcoC schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 16:21:
[...]
Wat ik me afvraag, bestaat er geen verloopje waardoor je je eigen oordopjes kan aansluiten én de headset functionaliteit kan behouden? Een beetje zoals de headsets van de SonyEricsson Walkmantelefoons. Dat mis ik namelijk wel :(.
Ja, http://store.apple.com/1-...TM5NDk&nplm=TN544LL/A
quote:
osc4r schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 19:07:
[...]

Nee, dat helpt dus helaas niet, dan blijft het Apple logo in beeld staan. Heb door middel van iPhone uitzetten + Home knop indrukken terwijl je hem op de PC aansluit wel weer in Restore modus gekregen. Ben nu het restoren via iTunes aan het proberen, hoop echt zo ontzettend dat dat lukt...

Godver: The iPhone 'iPhone' could not be restored. Unknown error 1604
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=307007

Karlok[JY-616] wijzigde dit bericht 18-04-2008 19:21 (37%)

Foto's | Canon 30D | Canon EFs 18-55 | Canon EF 100-400L IS USM

Beatport is my...

quote:
Hehe thanks, gelukkig ben ik zelf ook een Tweaker dus had ik die allang gevonden ;). Een reboot inclusief een USB-stekker verandering heeft me geholpen. Heb wel eventjes peentjes gezweet zeg, heb hem pas sinds vandaag, en als je een uur nadat je hem pas voor het eerst werkzaam hebt hem gelijk onwerkzaam gekregen hebt... bah :P

heaven.

Boeiend, boeiend!

quote:
tja.. lelijk ding... en nog duur ook..
ik aas hier op: https://www.ultimateears....e/products/superfi4vi.php :)

dadj wijzigde dit bericht 18-04-2008 20:01 (19%)

XBOX 360 Gamertag P4 3.73GHz EE 1024FSB | 3Gb sd2-ddr | Ati x850 | Audigy II | Raid 0 RIP! Nu 3x 250Gb non raid | Wacom Intuos III A5 Wide - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Met wat zetten jullie WMVs over naar QT? Ik ben er nu eentje met SUPER aan het encoderen, maar dat duurt nog een poos...

Hi, I'm Sackboy!

Videora Iphone Converter werkt bij mij altijd erg goed.

XBL/PSN: Freeply

Met super werkt het ook geweldig goed, doet er wel lang over om te encoden, maar is wel superkwaliteit!

Boeiend, boeiend!

visualhub er wel erg nice ook.

XBOX 360 Gamertag P4 3.73GHz EE 1024FSB | 3Gb sd2-ddr | Ati x850 | Audigy II | Raid 0 RIP! Nu 3x 250Gb non raid | Wacom Intuos III A5 Wide - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

quote:
Tja, kan je vinden. Maar dat was de vraag niet van MarcoC. Gelukkig iedereen zijn eigen persoonlijke mening en smaak

Foto's | Canon 30D | Canon EFs 18-55 | Canon EF 100-400L IS USM

Heeft iemand weet van een (beschermende, grip verbeterende) skin met welke de iPhone nog wel in de dock past?

^ Wat hij zegt.

Potentiële F-16 Vlieger

Ervaring met invisibleSHIELD, MarcoC? Of iemand anders? Ik wil namelijk ook een protector aanschaffen maar ik wil het uiterlijk van de iPhone behouden. Ik kan trouwens maar één leverancier in Nederland vinden.

Sony Alpha A200K, 18-70 kitlens. Flickr.

Lekker Fris

quote:
Sundown89 schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 16:45:
Ervaring met invisibleSHIELD, MarcoC? Of iemand anders? Ik wil namelijk ook een protector aanschaffen maar ik wil het uiterlijk van de iPhone behouden. Ik kan trouwens maar één leverancier in Nederland vinden.
Ben hier ook erg benieuwd naar, dus iemand met ervaring graag even melden : ) thnx

Surf naar :: AppeltjesFris.nl :: - Voor relaxte Apple Software en nieuwtjes. Lekker Fris, Lekker Nuttig.

Ervaring aanwezig ja. Ik vind het wel een must. Het is écht invisible als je het niet weet, want als je het weet zie je het natuurlijk wel. Ik durf er nu ten minste mee om te gaan alsof het een gebruiksvoorwerp is, iets wat ik in eerste instantie niet durfde :'). Het aanbrengen van de shield is wel een crime alleen, vooral de achterkant aangezien je met de knopjes en gaatjes rekening moet houden, en die ronde vormen helpen ook niet echt mee. Maar voor $25 (¤16 toen) vind ik het echt wel het geld waard. Je iPhone is beter beschermd dan ooit en je ziet het bijna niet.

De verpakking is ook erg professioneel. Je krijgt er een spraytje bij met wat "magische vloeistof" die je op de screenprotector moet spuiten (beter teveel dan te weinig), vervolgens in één keer de protector er opdoen (hoe vaker je het probeert hoe minder mooi het resultaat wordt). Het is geen water dus je moet niet bang zijn als er een doorzichtige substantie over je iPhone heen druipt :+ . De grootste luchtbubbels kan je er meteen uitwrijven, voor de kleinere bubbels moet je wachten tot het een beetje opgedroogd is en het schild niet meer verschuifbaar is. De bubbels aan de achterkant hebben er bij mij wel een paar dagen over gedaan om te verdwijnen. Verder zijn de hoekjes erg lastig, ook hier geldt: even wachten tot het opgedroogd is, dan tegen de iPhone aanplakken en iets tegen je iPhone aanleggen zodat de hoekjes niet losspringen. Ik heb het zo een nachtje laten liggen en de volgende dag toen ik wakker werd vond ik het wel mooi zo :) .

MarcoC wijzigde dit bericht 19-04-2008 19:38 (45%)

Reg. datum: 24 augustus 2007

op samenkopen.net zijn eerder wel eens van die anti-kras skin acties geweest, zelfde kwaliteit als invisibleshield maar goedkoper, mss dat je daar wat aan hebt..
Ik begin er niet aan :d maakt iphone te glimment

Ik ga over een week naar de VS en wil wellicht een iPhone kopen, maar ik hoor nu wat verhalen dat ik het beter niet kan doen.
De apple iPhone schijnt binnenkort toch echt naar NL te komen met de nieuwe software, dit heb ik via via gehoord van een betrouwbare bron.
Nou prima, die nieuwe software zal dan ook komen voor de 1st. gen iPhones, maar hoe makkelijk zal het gaan om dit ook op een gehackte iPhone te draaien?

Ik twijfel gewoon behoorlijk of het wel verstandig is om er nu één te kopen of dat het handiger is om te wachten op de release in NL.

Hopelijk kunnen jullie mn twijfels wegnemen.

quote:
De apple iPhone schijnt binnenkort toch echt naar NL te komen met de nieuwe software, dit heb ik via via gehoord van een betrouwbare bron.
:'). No offense, maar dit komt niet erg geloofwaardig over, vind je niet?

Om je twijfels weg te nemen:
- Geen Apple stores in Nederland, dus kans is klein dat je hem zonder (duur) abonnement kan kopen.
- Waarschijnlijk veel duurder.

MarcoC wijzigde dit bericht 19-04-2008 20:19 (26%)

Reg. datum: 28 augustus 2003

Uit betrouwbare bron .... iedereen vermoed wel dat er in de landen waar nog geen iPhone uit is dat ze daar direct de 3G versie gaan uitbrengen. Maar, ik vermoedt dat ze eerst de 3G in de VS gaan uitbrengen en dan pas na een maand of 4 beginnen in de EU en dan gelijk de landen die dan al iPhones verkopen ook de 3G gaan geven.

Dus, ik schat pas dat die dingen er in NL/BE zullen zijn tegen het einde van de zomer ten vroegste. Maar dat is dan mijn voorspelling. Benieuwd of het uitkomt ;)

Maar, voor de 3G zou ik nu toch echt geen iPhone laten liggen. Als je er eentje wilt ga er dan nu een halen met die O2 actie ofzo als dat kan. Super cheap een geweldige telefoon waar je nog jaren mee verder moet kunnen. Dankzij de community kan je er echt alles mee. Behalve dan 3G :)

En hoe simpel zal het zijn om de nieuwe firmware op de oude phones gehacked te krijgen? Waarschijnlijk een dag ofzo en dan is er een patch voor pwnage tool. Het grootste nadeel zal zijn dat alle apps weeral incompatibel zullen zijn. Maarjah :) Dat zijn zorgen voor later.

Trouwens nog een opmerking .... voor mensen die van plan zijn om bv chat applications/cusomisation applicaties te downloaden via de officiële appstore ... not going to happen . Alle officiële apps draaien in een sandbox en kunnen dus niets aan het OS veranderen. Bovendien kunnen ze niet in background draaien en ben je bijna verplicht om je GSM te jailbraken. Dus dat zal zoiezo gebeuren bij de meeste iPhone eigenaars.

Dus wachten tot die in NL komt om dan niets te hoeven te kraken is de verkeerde instelling vind ik :)

quote:
MarcoC schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 20:17:
[...]
:'). No offense, maar dit komt niet erg geloofwaardig over, vind je niet?

Om je twijfels weg te nemen:
- Geen Apple stores in Nederland, dus kans is klein dat je hem zonder (duur) abonnement kan kopen.
- Waarschijnlijk veel duurder.
Ik begrijp absoluut wel dat het niet geloofwaardig over komt, maar ik denk niet dat de bron het zou waarderen als ik bekend maak wie het is ;). Anders zou ik geloofwaardiger over komen!

Maar dat terzijde, het ging me meer om mijn andere twijfels. Ik denk dat ik gewoon zo'n apparaat meeneem, vind hem toch wel erg mooi!

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws