Gathering of Tweakers

Quicksearch
Ook maar een plaatje van een nieuwe gebruiker van de iPhone 1.1.4 versie:
http://img384.imageshack.us/img384/1403/oyfoonau3.jpg
Heerlijk ding, super makkelijk en makkelijk in gebruik. Het enige gemis is het doorsturen van SMS-jes. Maar voor de rest ben ik er super tevreden mee :)

SideSwipe wijzigde dit bericht 31-03-2008 17:23 (1%)
Reden: Even een klein foutje verbeterd

Last.fm
Oh, my God. I care so little, I almost passed out. | Specs

@ 11.854 rpm

Ik wilde al een flinke poos de iPhone hebben, maarja die prijzen hier in Nederland... Dus maar kijken naar de N82. Echter nu de prijzen van de iPhone betaalbaar beginnen te worden en de N82 Black nog wel even op zich laat wachten... *knip*

V&A mag op de frontpage en niet op het forum ;)

Hoedje wijzigde dit bericht 31-03-2008 19:38 (22%)

- B.L.A.A.T. -

#king

Slowchatten zien we liever niet, een reactie mag best wat inhoud hebben. Daarbij geldt ook voor jou spullen aanbieden mag op de frontpage en niet op het forum :)

Hoedje wijzigde dit bericht 31-03-2008 22:43 (73%)

Asus P5B Deluxe/Wifi || Duo Core E6750 ||Thermalright Ultra 120 Extreme (2x 120mm fan) || 4x1GB Crucial Ballistix Tracer || 1x 74GB WD Raptor 16MB 2x 250GB Maxtor Diamond 10 16MB || Jetway 8800GT || Samsung 226CW ||

MacBook Pro & iPhone
Reg. datum: 04 december 2005

quote:
SideSwipe schreef op maandag 31 maart 2008 @ 17:16:
Ook maar een plaatje van een nieuwe gebruiker van de iPhone 1.1.4 versie:
[afbeelding]
Heerlijk ding, super makkelijk en makkelijk in gebruik. Het enige gemis is het doorsturen van SMS-jes. Maar voor de rest ben ik er super tevreden mee :)
Even 2 korte vraagjes, welk thema van Summerboard gebruik je? Ik vind je achtergrond van je springboard erg mooi! En verder vroeg ik me af welk dat chat programma'tje is op je springboard.

Systeem Intel Core 2 Duo E6300; 3GB RAM; Asus P5LD2/SE/C; MSI ATI-3850 OC-Edition. Camera Nikon D50 + Sigma 18-200mm DC 3.5-6.3D Consoles: Xbox 360 Premium; NDS; PSP

@ 11.854 rpm

offtopic:
Mea culpa voor de slowchat.

Is het trouwens mogelijk om zonder verloopje de iPhone in een JBL on stage te plaatsen?

- B.L.A.A.T. -

quote:
VeeGee schreef op maandag 31 maart 2008 @ 20:29:
En verder vroeg ik me af welk dat chat programma'tje is op je springboard.
MobileChat gebruikt hij. Ik zelf heb het programma niet meer in gebruik, ApolloIM evenmin. Ik vind ze allebei niet echt goed. Ik ben nu wel aan het uitkijken naar een nieuwe native im-client: iChabber voorlopig enkel gtalk support maar het is wel licht, snel en stabiel en er komt binnenkort support voor andere im-protocollen. Lijkt me wel zeer de moeite! Voorlopig gebruik ik het beste im-alternatief dat er op het moment is, helaas wel enkel via het web te bereiken: JiveTalk. Echt zonde dat deze ontwerpers hier geen native app voor maken, alhoewel ik wel denk dat dat zal komen eens firmware 1.2 voor iedereen toegankelijk is.

Reg. datum: 24 augustus 2007

quote:
VeeGee schreef op maandag 31 maart 2008 @ 20:29:
[...]

Even 2 korte vraagjes, welk thema van Summerboard gebruik je? Ik vind je achtergrond van je springboard erg mooi! En verder vroeg ik me af welk dat chat programma'tje is op je springboard.
zoals ik het zie denk ik panther ;)

Duty calls........on my mobile

quote:
TheFruitNerd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 20:56:
Is het trouwens mogelijk om zonder verloopje de iPhone in een JBL on stage te plaatsen?
Yep, gaat er gewoon in.
Ik was op zoek naar een goede iPhone dock/wekkerradio.
Lekker handig iedere ochtend wakker worden met eigen muziek en een volle iPhone,
hoe goed kan je dag beginnen ;)
Ik heb in verschillende winkels mijn iPhone getest op een JBL on-time.
Qua looks en geluid absoluut de beste, maar...... een heel groot nadeel:
De JBL is blijkbaar niet goed afgeschermd en geeft continue dat irri krakende
en piepende geluid van een GSM naast een speaker.
Omdat je na een nacht piepen en kraken 's morgens toch duidelijk minder vrolijk op staat
heb ik uiteindelijk niet voor de JBL gekozen.
Na wat langer doorzoeken kwam ik uit bij de Philips AJ300.
Ook getest in verschillende winkels, klinkt iets minder dan de JBL,
maar zeker acceptabel, en zonder piepen en kraken.
Ik heb deze nu ruim een week in gebruik, bevalt prima!
Enige minpunt is de display, zelfs in de dim stand zie je dat het een broertje is van de wake-up light.

nu in gebruik:iPhone16Gb US1.1.4 - Spijker Laviolette - HTC Touch Diamond - HTC TouchXL

quote:
Amp. schreef op maandag 31 maart 2008 @ 21:37:
[...]

zoals ik het zie denk ik panther ;)
Juist :) Panther thema

Last.fm
Oh, my God. I care so little, I almost passed out. | Specs

iBarL
Reg. datum: 02 december 2003

Werkt het ontvangen van TAN sms-jes van de Postbank nu ook overigens naar behoren ? Daar was in het begin wat gerommel mee, meen ik me te herinneren.

Antec P182, Tagan 600W, Asus P5KR, Intel Q6600, 4x1GB DDR2 Corsair C5, 2xWD 250GB Raid-0, Asus EN8800Ultra, 23" ACD, Logitech G15+Mx510 @ Windows Vista Business 64-bit

quote:
BaT schreef op maandag 31 maart 2008 @ 23:15:
Werkt het ontvangen van TAN sms-jes van de Postbank nu ook overigens naar behoren ? Daar was in het begin wat gerommel mee, meen ik me te herinneren.
Werkt prima hier. Ik zit op 1.1.4 en op 1.1.3 werkt het ook goed.

iBarL
Reg. datum: 02 december 2003

Prima, dan ga ik er nu een bestellen :)

Antec P182, Tagan 600W, Asus P5KR, Intel Q6600, 4x1GB DDR2 Corsair C5, 2xWD 250GB Raid-0, Asus EN8800Ultra, 23" ACD, Logitech G15+Mx510 @ Windows Vista Business 64-bit

toch maar besloten om toch ook een iphone te halen als ik in chicago ben. Kan mn nano voor een redelijke prijs kwijt dus eigenlijk valt het qua prijs nog wel mee. Nu alleen maar even kijken welke versie het wordt. Zal ook een beetje aan de dollarkoers in mei liggen want een macbook ga ik daar ook al halen :)

Suriname

quote:
bolleh schreef op maandag 31 maart 2008 @ 23:59:
toch maar besloten om toch ook een iphone te halen als ik in chicago ben. Kan mn nano voor een redelijke prijs kwijt dus eigenlijk valt het qua prijs nog wel mee. Nu alleen maar even kijken welke versie het wordt. Zal ook een beetje aan de dollarkoers in mei liggen want een macbook ga ik daar ook al halen :)
ik hoop voor je dat ze niet uitverkocht zijn. De laatste tijd hoor ik steeds meer berichten dat hij uitverkocht is in bepaalde steden.
vlieg vanavond naar london, hoop een aantal iphones mee te kunnen nemen morgen. lang op moeten wachten maar het gaat er nu dan toch van komen :)

Black Edition
Reg. datum: 08 november 2005

Even kort vraagje in verband met mobiel internetten met de iPhone, ik ben net bezig met een sim only abbo en daar zou ik voor 7 euro in de maand onbeperkt mee kunnen internetten mobiel maar dat gaat over een UMTS verbinding, nu weet ik dat de iPhone voor alsnog alleen EDGE ondersteunt en dat het nog even duurt voor er een 3G UMTS versie komt.
Kan ik nu dan alsnog gebruik maken van deze dienst of is EDGE niet compatibel met UMTS? Ik hoop er eig op dat ik er wel op deze manier mee kan internetten maar dat het trager is dan zou kunnen met UMTS. (Het gaat btw over een sim only abbo van Telfort)

AMD X2 5000+ BE - 4GB OCZ PC8000 - 1,5TB (Samsung T166 500GB - Samsung F1 1TB) - AMD 780G - Samsung 245B Intel Celeron 430 - 2GB OCZ PC12800 - 40GB - Asus P5Q3 - XFX8400GS

Het kan ook simpel
Reg. datum: 05 december 2000

Nederland heeft geen EDGE meer dus het zal terugvallen op GPRS.

Black Edition

Maar valt dat onder mijn mobiel internet abbo dan? Niet dat ik ineens superhoge telefoonrekening heb omdat ie niet gebruik maakt van die internet service maar afschrijft op belminuten, oid. Ik weet niet of ik nu iets heel doms zeg, ben er namelijk totaal niet in thuis.
En hoe langzaam is GPRS? EDGE gaat tot 384Kbps UMTS tot 2Mbps en GPRS?

AMD X2 5000+ BE - 4GB OCZ PC8000 - 1,5TB (Samsung T166 500GB - Samsung F1 1TB) - AMD 780G - Samsung 245B Intel Celeron 430 - 2GB OCZ PC12800 - 40GB - Asus P5Q3 - XFX8400GS

Acties: [view]

Door: Hoedje Moderator APL / PMD
look upon my face

bokkow, op GoT verwachten we wel wat eigen inzet. Dit zijn opzoekvraagjes die verder weinig met de iPhone, maar vooral met het mobiele abonnement te maken hebben, die je evt. zou willen afsluiten. Je an de antwoorden gewoon op de Telfort website vinden.

Om je op weg te helpen. Telfort kapt de databundel (Surf & Mail) op 128 kb/s. De theoretische maximumsnelheden zijn 384 kb/s voor UMTS en 160 kb/s voor GPRS. In de praktijk mag je echter blij zijn als je de helft daarvan haalt. Het grote voordeel van UMTS is echter dat de latency veel lager is en dat merk je bijv. sterk bij internetten (pagina is sneller geladen).

You can't tell famine from disease... You turn it off cause it turns you on. We all burn up under the sun. We're looking for you, I said... we're looking for you.

Black Edition

Srry was niet de bedoeling het topic te vervuilen, maar er is hier weinig over gesproken heb ik al gezien over mobiel internetten in combinatie met de iPhone al is het best een item aangezien er nu veel gesproken wordt over een mogelijke 3G versie van de iPhone.

Goed ik heb even met Telfort gebeld voor degene die het interesseert en die melden mij dat ze alleen UMTS en HSDPA bieden voor zo'n mobiel internet abbo en dat wanneer je gebruik wilt maken van GPRS dat het wordt bijgeschreven op je belkosten. Dat wordt voor mij dus een internetloos abbo voor zolang er nog geen 3G iPhone is, waren de geruchten maar wat duidelijker dan omstreeks 2008...

Gsus is my homeboy

Lijkt me niet.. aangezien GPRS backwards compatible is met EDGE / UMTS...maarja offtopic :)

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)

Acties: [view]

Door: Hoedje Moderator APL / PMD
look upon my face

Ik zou ze nog een keer bellen, blijkbaar weten ze niet wat ze zelf verkopen :P Voor zover ik weet valt bij elke NL provider GPRS onder het mobile data abonnement, dat moet ook wel want de GSM dekking is vooralsnog bij alle providers groter dan de UMTS dekking. Bij Telfort is dat sowieso het geval, kijk bijv. op hun site:
Tarieven mobiel internet voor privégebruik

Telfort biedt al haar klanten mobiel internet. Hiermee kan je onder meer surfen op het internet, heb je vrijwel altijd en overal toegang tot je e-mail en kan je gebruikmaken van messenger. Je kan het mobiele internet op met een internetbundel of -abonnement (via GPRS en UMTS) of zonder een internetbundel of -abonnement (alleen via GPRS).

You can't tell famine from disease... You turn it off cause it turns you on. We all burn up under the sun. We're looking for you, I said... we're looking for you.

Nu we het toch hebben over GPRS en Telfort Surf&Mail unlimited: Is streaming (bv YouTube) op de iPhone met Telfort Surf&Mail Unlimited nu wel of niet toegestaan? Idem voor Google Maps..Iemand hier ervaring mee?

Xbox 360 Gamertag: Thrace Grumble

Gsus is my homeboy

Daar bestaat nou een heel mooi topic voor: Het algemene "Data Abonnement Discussie" Topic deel 2

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)

Black Edition

Ja dat vraag ik me ook wel af maar daarnaast: in hoeverre is dat mogelijk? 160Kbit (Of toch byte? dan zou het namelijk wel kunnen) is geen vetpot als je het al haalt. Blijkbaar zijn ze idd niet echt op de hoogte bij telfort van hun eigen zaakjes bedankt CLB voor het antwoord op de vraag die ik eig bedoelde (of UMTS backwards compatible is met GPRS, ja dus) en Hoedje over hoe Telfort er mee om gaat.
Ik zit nu extreem te twijfelen of ik het zal doen of niet want dan zou de iPhone een ideaal apparaat zijn als je altijd en overal kan internetten maar dat het daarbij ook redelijke snelheid heeft.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws