Hoofdcategorieën
Topicacties

[iPhone] Ervaringen & Discussie Deel 6

Pagina: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 10 januari 2007

*edit* --> heb je em?

Lukt het met SSH en en zo? Is voor mij ook allemaal tamelijk nieuw, maar het werkt erg goed tot nu toe. Echter ben ik nu aan het k*tten met die Smb themes. Maar (ondanks de fix) zie ik ze niet in Smb.. :(

Je kan de Genesis op geniale wijze in landscape spelen (kom ik net achter), erg mooi systeem met transparante toetsen op het scherm waarmee het spel veel beter tot zijn recht komt! Op de screenshots zie je het veel duidelijker dan IRL (en dus minder hinderlijk);

Iedereen hier moet deze kennen:
http://www.artsvitae.com/iphone/ga1.jpg

http://www.artsvitae.com/iphone/ga2.jpg

http://www.artsvitae.com/iphone/ga3.jpg

http://www.artsvitae.com/iphone/ga4.jpg

http://www.artsvitae.com/iphone/ga5.jpg

http://www.artsvitae.com/iphone/ga6.jpg

rieeeees wijzigde dit bericht 29-03-2008 15:24 (72%)

Vista x64 - Mac OS X - Ubuntu

quote:
rieeeees schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 14:49:
*edit* --> heb je em?

Lukt het met SSH en en zo? Is voor mij ook allemaal tamelijk nieuw, maar het werkt erg goed tot nu toe. Echter ben ik nu aan het k*tten met die Smb themes. Maar (ondanks de fix) zie ik ze niet in Smb.. :(

Je kan de Genesis op geniale wijze in landscape spelen (kom ik net achter), erg mooi systeem met transparante toetsen op het scherm waarmee het spel veel beter tot zijn recht komt! Op de screenshots zie je het veel duidelijker dan IRL (en dus minder hinderlijk);

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Nou ik vind het echt, géniaal!! Vind je het nou echt goed spelen, met zo ongeveer alle vingers in beeld, je ziet geen flikker!
Voor mij gewoon normal view, zonder gestretch!

Dell XPS M1530 - T9300 - 4GB RAM - 8600M GT - WSXGA+

Gsus is my homeboy
Reg. datum: 24 oktober 2004

quote:
Yes dankje! Even opnieuw downloaden denk, want met uitpakken flipte die :9 :?
quote:
met OpenSSH heb ik geen probleempjes hoor, vandeweek al veel mee geklooit!
Die thema's zag ik ook niet allemaal in Summerboard hoor, waarom weet ik niet, maar zelfde probleem!
quote:
Golden Axe O-) O-) Daarom heb ik toendertijd de Sega Mega Collection gekocht voor de PS II

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)

Reg. datum: 07 maart 2003

quote:
rieeeees schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 13:54:
Via Marktplaats idd. Kerel had twee 1.1.4tjes uit de States meegenomen. Seal zat er nog op.
Had je geprobeerd een mail te sturen over de door jouw gebruikte software maar ben bang dat 'ie niet aan gekomen is het bij e-mail adres dat in jouw profiel staat. Bij deze dus: Welke software heb je gebruikt voor het klaar maken van de telefoon?

Reg. datum: 10 januari 2007

In vergelijking met de overall gameplay op zo een scherm is dit zeker een vooruitgang daar je geen echte feeling met "echte" toetsen hebt. Het bezwaar is zeker dat je met bepaalde spellen "geen flikker" kan zien, echter kom je met een hoop spellen zeker wel goed uit, je kan ook de lay-out aanpassen, bij Sonic zie je dat hij vaak in het "loze gedeelte" van het veld valt;

Wellicht in de weg:
http://www.artsvitae.com/iphone/sonicws1.jpg

http://www.artsvitae.com/iphone/sonicws2.jpg

Goed c.q. beter speelbaar (!):
http://www.artsvitae.com/iphone/sonicws3.jpg

http://www.artsvitae.com/iphone/sonicws4.jpg

http://www.artsvitae.com/iphone/sonicws5.jpg

FUD Führer.
Reg. datum: 12 oktober 2001

quote:
Bigg Balls schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 11:05:
Klopt, binnen de EU hoef je geen BTW af te dragen als je een product importeert. Dat is al betaald in het land van aankoopt. Dit is vanwege het verdrag van Schengen.
Mits het voor eigen gebruik is.
quote:
Binnen de Europese Unie (EU) is er in principe vrij verkeer van goederen. Uw bagage kunt u dus altijd van het ene naar het andere EU-land meenemen, zonder dat u belastingen bij invoer hoeft te betalen. Koopt u in een ander EU-land producten voor eigen gebruik en brengt u deze producten mee naar Nederland, dan zijn er in principe geen invoerbeperkingen. Voor accijnsgoederen gelden er daarentegen wel beperkingen.

2*2Ghz, 2GB, 20 centimeter.

Het kan ook simpel
Reg. datum: 05 december 2000

Even over dat hele GPS gedoe:

- Daar is de telefoon niet voor bedoeld, mensen die een iPhone kunnen kopen, kunnen ook wel een GPS voor paar honderd euro kopen.
- Apple moet het toestel groter maken en batterijduur gaat misschien achteruit
- Apple moet eigen software gaan schrijven voor hun foon-OS, wat immens veel resources zal innemen. Het is toch even wat anders dan het Google Maps gedoe
- Het toestel zal duurder worden voor iedereen, puur voor de paar mensen die het echt zou overtuigen

Het is geen HTC waar ze maar functies moeten bijproppen zodat het lekker allemaal niet goed meer gaat. Over HTC gesproken, de nieuwe interface:

http://cache.gawker.com/assets/images/4/2008/03/thumb463x_htcmanilla.jpg
Prachtig, als je van Cubisme en chaos houdt.

Gsus is my homeboy
Reg. datum: 24 oktober 2004

Nouja een ingebouwde GPS-module die icm Maps werkt is al 'n zeer mooie tussenoplossing :)

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)

iphoneclub.nl | palmclub.nl

quote:
racoon schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 14:33:
iemand enig idee hoe ik van een internet snelkoppeling het icoontje kan veranderen?
http://www.iphoneclub.nl/4369/webclip-icons-aanpassen/

-always ill, but highly intelligent - | iPhoneclub.nl | Palmclub.nl | Systeem specs

Het kan ook simpel
Reg. datum: 05 december 2000

Dat zou handig zijn maar ik zie het niet gebeuren. Zowiezo omdat het toestel groter wordt, de batterij mogelijk minder lang meegaat en dat het toestel onnodig duurder wordt voor de meesten. Want persoonlijk, iedereen die ik ken met een iPhone heeft al minstens een GPS en eerlijk gezegd zie ik Apple niet alle nodige accessoires voorzien. Apple Suction Cap, Apple 12V Adaptor, laat maar zijn :)

Zowiezo het feit dat de kaarten ofwel op het toestel moeten (kunnen ze daar weer in gaan voorzien ook) ofwel via internet. En eerlijk gezegd ben ik liever niet afhankelijk van een goed GSM signaal en betrouwbare verbinding om op de weg de goede afslag te nemen...

FUD Führer.
Reg. datum: 12 oktober 2001

Och, en iedereen die ik ken heeft een iPod, waarom zouden die een iPhone kopen? :)

2*2Ghz, 2GB, 20 centimeter.

Heb zelf 2 ipods. 1 eerste generatie ipod 15Gb en een eerste generatie 5gb ipod nano (allebei nog zwart/wit) en heb me nu ook een iphone 8gb gekocht (ook eerste editie :p )

Men eerste ipod is helemaal versleten en de nano word gebruikt door de dochter.
De iphone vind ik zelf niet te vergelijken met een ipod aangezien het veel meer is dan dat.
Moest ik kiezen tussen een nieuw 'handheld' en ik heb de keuze tussen de bekende ipod interface of opnieuw alles ontdekken (en meestal niet voor het betere) op een WM toestel... die is snel gemaakt.

Themnuts Dot Be Worklog -=Viva La Vida Verde=-

misschien is dit makkelijker dan openssh en winscp om je iphone te benaderen

wel windows only

http://code.google.com/p/iphonebrowser/

programma installeren. iphone aansluiten op je pc.
porgramma openenen en naar de map gaan waar je je bestanden in moet plaatsen. bestand erheen slepen en je bent klaar.

geen gedoe met verschillende programma's,wachtwoorden of wat dan ook.

Warez uitwisselen is absoluut niet toegestaan op GoT.

Hoedje wijzigde dit bericht 30-03-2008 10:56 (71%)

Duty calls........on my mobile

Van mij hoeft GPS niet perse IN het apparaat, als ik maar een GPS muisje er aan kan hangen.
Ik gebruik al sinds jaren mijn mobiel als navigator.
Ik vertik het om een losse SatNav mee te nemen, handig als je gaat stappen 8)7
In je jaszak neem je een Tomtom b.v. echt niet mee, in de auto laten doe je liever ook niet.
Zo'n muisje steek je nog wel in je zak, achterlaten durf ik ook nog wel.
Nu neem ik als ik onderweg moet naar een nieuw adres mijn "oude" Nokia N81 mee,
of de HTC Touch, die nu eigenlijk van mijn vrouw is ;)

nu in gebruik:iPhone16Gb US1.1.4 - Spijker Laviolette - HTC Touch Diamond - HTC TouchXL

Boeiend, boeiend!
Reg. datum: 13 februari 2000

quote:
Geqxon schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 17:11:
Och, en iedereen die ik ken heeft een iPod, waarom zouden die een iPhone kopen? :)
ik heb ook een 80Gb ipod en moest dus elke dag ipod + gsm (SE M600i) meeslepen, nu alleen nog mn iphone.. heb mn ipod nooit meer meegesleept..

XBOX 360 Gamertag P4 3.73GHz EE 1024FSB | 3Gb sd2-ddr | Ati x850 | Audigy II | Raid 0 RIP! Nu 3x 250Gb non raid | Wacom Intuos III A5 Wide - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Boeiend, boeiend!

ik heb sinds gister iets vreemds, Locate me in Maps werkt opeens niet meer.. heb vandaag een stukje rondgereden en elders werkt het ook niet.. ik zit bij KPN. Iemand anders hetzelfde gemerkt?
De losse applicatie "Locate Me" werkt wel, maar ook niet meer zo precies als voorheen.. zou KPN de gsm mast detectie uitgezet hebben ofzo?? :(

XBOX 360 Gamertag P4 3.73GHz EE 1024FSB | 3Gb sd2-ddr | Ati x850 | Audigy II | Raid 0 RIP! Nu 3x 250Gb non raid | Wacom Intuos III A5 Wide - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Since 1983
Reg. datum: 09 juli 2001

quote:
dadj schreef op zondag 30 maart 2008 @ 15:17:
ik heb sinds gister iets vreemds, Locate me in Maps werkt opeens niet meer.. heb vandaag een stukje rondgereden en elders werkt het ook niet.. ik zit bij KPN. Iemand anders hetzelfde gemerkt?
De losse applicatie "Locate Me" werkt wel, maar ook niet meer zo precies als voorheen.. zou KPN de gsm mast detectie uitgezet hebben ofzo?? :(
Locate me werkt hier nog perfect icm KPN :)

Boeiend, boeiend!

quote:
G-PHREAK schreef op zondag 30 maart 2008 @ 15:38:
[...]

Locate me werkt hier nog perfect icm KPN :)
heel weird.. ik heb gister Swirly en NES geinstaleerd, swirly er net weer afgehaald maar maakt geen verschil.. darn.. Locate Me was juist zo handig..

Mika rules!

Locate me werkte toch alleen als je even bij Navizon ingelogd had? En dan tot je de phone weer reboot. Of is dat alweer gefixt?

Powermac G5 casemod / PC specs / Macbook Pro 15.4", 2 GB mem, 7200rpm 100 GB HDD / iPhone US 8GB

Hi, I'm Sackboy!
Reg. datum: 09 juni 2003

Locate me werkt ook gewoon zonder andere apps als je de nieuwste Baseband hebt.

XBL/PSN: Freeply

Boeiend, boeiend!

ik heb mn iphone al een maand en het werkte uitstekend.. tot gisteren.. :(
Maandag in Amsterdam proberen..

Update: in amsterdam werkt het nog prima.. Zaandam niet meer.. Best weird..

dadj wijzigde dit bericht 31-03-2008 11:46 (44%)

Reg. datum: 11 september 2003

Onnodige post, mag weg :P .

MarcoC wijzigde dit bericht 30-03-2008 23:29 (100%)

Diesel Power

Ik als phone addict heb zeker al zo'n 140 telefoons versleten, de meeste doe ik niet langer dan 2 weken mee :P
De iPhone is wel een blijvertje, echt super zo snel als die interface is en het werkt ook gewoon goed.
Windows Mobile heb ik al langs afgeschoven, veel te traag en onstabiel.

Hopelijk bevalt de iPhone me tot de 3G versie komt, dan kan ik mijn web n walk weer volledige gebruiken :)

Kill bill
I was an atheist until I realized I was God

iBarL
Reg. datum: 02 december 2003

Omdat mijn huidige telefoon, SE w800i, steeds korter met z'n accu doet, ben ik binnenkort van plan een iPhone te gaan aanschaffen, alleen had ik nog wat vragen (die waarschijnlijk al een keer langs waren gekomen, maar kon het niet 1,2,3 vinden) :

1) Moet je iTunes gebruiken ? of is er ook een andere manier om filmpjes/muziek op 't ding te krijgen.

2) Als er een nieuwe firmware uitkomt; en je hebt dus een geunlocked iPhone, moet je die dan van iTunes installeren; of kan je die update fijn blijven negeren (zonder negatieve gevolgen) ?

3) Is er nog een bepaalde firmware versie die de voorkeur krijgt, zodat ik daar rekening mee kan houden met de aanschaf ? (Ik ga hem gewoon kopen bij een van de NL adressen die hem geunlocked leveren, heb geen zin om zelf met dat ding te klooien / importeren uit de US/UK).

Antec P182, Tagan 600W, Asus P5KR, Intel Q6600, 4x1GB DDR2 Corsair C5, 2xWD 250GB Raid-0, Asus EN8800Ultra, 23" ACD, Logitech G15+Mx510 @ Windows Vista Business 64-bit

Hi, I'm Sackboy!
Reg. datum: 09 juni 2003

quote:
BaT schreef op maandag 31 maart 2008 @ 09:57:
1) Moet je iTunes gebruiken ? of is er ook een andere manier om filmpjes/muziek op 't ding te krijgen.
Ik denk dat er wel andere oplossingen zijn, maar eerlijk gezegd vind ik het de moeite niet waard. iTunes is zo kwaad nog niet. ;)
quote:
2) Als er een nieuwe firmware uitkomt; en je hebt dus een geunlocked iPhone, moet je die dan van iTunes installeren; of kan je die update fijn blijven negeren (zonder negatieve gevolgen) ?
Op het moment is elke versie te unlocken, maar wacht bij toekomstige upgrades even op de bekende unlock teams voordat je upgrade. Volgens mij moet je sowieso altijd bevestigen voordat je een update installeert, dus dat kan je dan gewoon negeren. Je telefoon zal ook op een oude firmware blijven werken.
quote:
3) Is er nog een bepaalde firmware versie die de voorkeur krijgt, zodat ik daar rekening mee kan houden met de aanschaf ? (Ik ga hem gewoon kopen bij een van de NL adressen die hem geunlocked leveren, heb geen zin om zelf met dat ding te klooien / importeren uit de US/UK).
Als je hem geunlocked aangeleverd krijgt maakt OTB firmware versie voor jou niet uit.

XBL/PSN: Freeply

Pagina: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: