Gathering of Tweakers

Quicksearch
Een lamborghini is toch ook geen lada?
Beetje rare vergelijking.

Kill bill
I was an atheist until I realized I was God

quote:
torp schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 10:56:
Er wordt verwezen naar deze site van The Innovators (nooit van gehoord...).
Nee duh, dat is gewoon een Apple reseller in Tilburg, jij hebt waarschijnlijk ook nog nooit van MacMe Leeuwarden gehoord...

de leven is hard

FUD Führer.
Reg. datum: 12 oktober 2001

quote:
Bierkameel schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:38:
Een lamborghini is toch ook geen lada?
Beetje rare vergelijking.
Als je het dan toch wilt vergelijken, een Lamborghini heeft om het verbruik te compenseren een benzinetank van 99 liter. :)

2*2Ghz, 2GB, 20 centimeter.

Helemaal lijp.
Reg. datum: 18 december 2005

3 dagen redt ie wel, maar dan moet je niet gaan lopen iPodden, Safari-en en weet ik veel wat voor gein, gewoon puur sms-en en bellen.

quote:
Geqxon schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 13:36:
[...]

Als je het dan toch wilt vergelijken, een Lamborghini heeft om het verbruik te compenseren een benzinetank van 99 liter. :)
Je kan er een extra batterij aan hangen heb ik ergens gelezen. Dan wordt je iphone dus 3 keer zo dik.

Als je zo'n moeite heb met de levensduur van de batterij moet je gewoon geen iphone nemen.. Valt weinig anders van te maken dan he..
#king

Zou iemand me kunnen helpen..

Ik heb dus ook een iphone. En thuis hebben we een Wifi netwerk.
Ik kan daar dus niet op komen, raar want ik voeg het netwerk gewoon toe, heb ip/subnet mask, router, en DNS ingevuld. Hij geeft ook dat ik verbinding hebt met Wifi, maar ik kan niet op internet ofzo...
ip adress heb ik gewoon op static staan. (heb even in de router gekeken welke hij toegewezen kreeg)
Subnet is gewoon net als op mijn eigen pc
router is gewoon ip van me router
DNS zelfde als ip van mijn iphone

[edit] Me router ziet mijn iphone ook gewoon als online staan.

Iemand??

Blanco88 wijzigde dit bericht 28-03-2008 20:48 (5%)

Asus P5B Deluxe/Wifi || Duo Core E6750 ||Thermalright Ultra 120 Extreme (2x 120mm fan) || 4x1GB Crucial Ballistix Tracer || 1x 74GB WD Raptor 16MB 2x 250GB Maxtor Diamond 10 16MB || Jetway 8800GT || Samsung 226CW ||

Reg. datum: 11 september 2003

Doe het eens met DHCP?

quote:
LPiC schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 23:13:
[...]

GPRS van KPN krijg ik hier met geen mogelijkheid aan de praat, als ik 1200 bel dan krijg ik te horen dat mms en gprs aan staat. Verder heb ik diverse combinaties geprobeerd internet KPN KPN. Hoofdletters kleine letters, het maakt allemaal niet uit.
Alles leeg laten, alleen bij APN internet invullen werkt ook niet.
Weet iemand wat ik verkeerd doe?
Heb je toevallig prepaid?

#king

quote:
nu heb ik bij DHCP in me iphone ingevuld:

ipadress (ip wat de router aangeeft)
subnet mask (standaard)
router (ip van router)
DNS (zelfde als ipadress)

(of moet er wat anders bij DNS staan?

Asus P5B Deluxe/Wifi || Duo Core E6750 ||Thermalright Ultra 120 Extreme (2x 120mm fan) || 4x1GB Crucial Ballistix Tracer || 1x 74GB WD Raptor 16MB 2x 250GB Maxtor Diamond 10 16MB || Jetway 8800GT || Samsung 226CW ||

Hi, I'm Sackboy!

Het idee van DHCP is eigenlijk (meestal) dat je helemaal niets hoeft in te vullen. Controleer wel even of DHCP aanstaat op router.

XBL/PSN: Freeply

DNS zal ook je router moeten zijn, dus hetzelfde IP als de gateway gebruiken.
Je hebt nu wel verbinding maar je kan geen sites resolven door de foute DNS

Kill bill
I was an atheist until I realized I was God

#king

quote:
Bierkameel schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 23:10:
DNS zal ook je router moeten zijn, dus hetzelfde IP als de gateway gebruiken.
Je hebt nu wel verbinding maar je kan geen sites resolven door de foute DNS
Dankje.. het werkt :)

Work Smart - Not Hard

Damn vorige week is mijn pakket gearriveerd met daarin de LG PRADA touchscreen gsm :) Goed nieuws eigenlijk voor mij maar ik ben gisteren besmet geraakt met de Iphone virus want wat is dit ding GEIL zeg :D

Ik vond alles aan het apparaat veruit geniaal. Nu ben ik dus op internet aan het zoeken maar ze kosten in NL al gauw 450 euro terwijl het in the states ¤ 399 is (dacht ik). Dat wordt denk ik toch nog een tripje naar NY :)

.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.

Gsus is my homeboy

Met aangeven bij de douane wat de kosten weer opjaagt...

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)

quote:
Dagi schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 02:39:
Damn vorige week is mijn pakket gearriveerd met daarin de LG PRADA touchscreen gsm :) Goed nieuws eigenlijk voor mij maar ik ben gisteren besmet geraakt met de Iphone virus want wat is dit ding GEIL zeg :D

Ik vond alles aan het apparaat veruit geniaal. Nu ben ik dus op internet aan het zoeken maar ze kosten in NL al gauw 450 euro terwijl het in the states ¤ 399 is (dacht ik). Dat wordt denk ik toch nog een tripje naar NY :)
zie ook [iPhone] Importeren deel 2

me systeem en natuurlijk whatpulse

Cosmopoliet

Ik heb sinds vandaag wel een heel raar probleem. De foto's die ik aan mijn contacts heb toegevoegd zijn er niet meer terwijl de foto's nog op de iphone staan. Als ik de foto's opnieuw toevoeg staan ze er maar als ik dan uit mijn contacts ga en terug ga later zijn de links weer weg?

Ik heb een applicatie toegevoegd even om te testen van Bosstool die Spoof nog iets heette (heb iphone niet naast me liggen). Heb ik natuurlijk weer eraf gehaald maar dit wel een raar probleempje.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

quote:
Muthas schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 10:58:
The innovaters is een reseller van Apple. En al die sites die werkelijk geloven dat de iPhone dan naar Nederland komt zijn echt idioot. Waarom:
  1. Er zal binnen 2 dagen 1 dag dus 1.1.5 moeten komen om Nederland toe te voegen aan de operator bundles. Gebeurt niet.
  2. iPhones zijn tot nu toe alleen via telecom winkels en officiële Apple Stores verkocht, niet via resellers.
  3. Apple gaat een onbekende reseller uit Tilburg echt niet op deze vage wijze de iPhone laten promoten
  4. T-Mobile de meest waarschijnlijke kandidaat heeft tot nog toe alles ontkent met het binnenkort verschijnen van de iPhone
  5. Als de iPhone naar Europa had moeten komen was dat al lang gebeurd, er is een afzetmarkt hier die groot genoeg is om erg interessant te zijn, maar geen EDGE hier, oftewel: er wordt gewacht op de 3G iPhone
1. Misschien dat het alleen een aankondiging is, en dat de echte verkoop pas over een maand ofzo begint.
2. Volgens mij heeft Apple in Nederland geen echte Apple Stores, alleen resellers.
5. :? De iPhone is nu officieel uit in de UK, Ierland, Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk en ik dacht binnenkort ook in Belgie. Dus hoe kom je erbij dat de iPhone niet in Europa te krijgen is?

Dus blijft over waarom Apple die aankondiging via die winkel zou doen, ik vind dat ook raar. Maar ik ken die winkel, het is een echte Apple reseller en dus niet zomaar een flutwinkeltje waar ze ook Apples verkopen. De vooraankondiging maakt toch wel vrij opzichtig duidelijk dat het hier over de iPhone gaat, en ik neem aan dat ze niet iedereen voor niks laten opdraven.

Ik zal er iig zijn om 11 uur, ik woon er toch vlakbij :)

edit: de vraag is wel wat ik zou doen als de iPhone officieel naar Nederland komt. Ik wilde altijd een (officiele) iPhone, maar nu met die geruchten over een 3g toestel dit jaar, dan weet ik niet of ik 1-2 jaar aan een abonnement vast wil zitten.

TlighT wijzigde dit bericht 29-03-2008 10:18 (6%)

Wii code: 4186 9148 2438 4118

Helemaal lijp.

Zie de derde hint: laat je niet gek maken. Het kleine grapje heeft op eens iets te veel aandacht, dus proberen ze dat subtiel aan te geven. Over mijn argument 5: daar moet staan, Nederland ;) En als hier geen Apple Stores zijn, dan ligt ie echt alleen bij de winkels van de telco. Echt, dit gaat gewoon niet over de iPhone, maar een of andere gekke bluetooth headset oid.

Reg. datum: 07 januari 2001

quote:
Muthas schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 10:21:
Het kleine grapje heeft op eens iets te veel aandacht, dus proberen ze dat subtiel aan te geven.
Ik denk dat je gelijk hebt. Wel stom van ze want met al die 'hints' hebben ze natuurlijk duidelijk op de iPhone gezinspeeld. Vermoedelijk is Apple ook 'not amused' over deze aandachttrekkerij.

torp wijzigde dit bericht 29-03-2008 10:27 (5%)

quote:
Zie de derde hint: laat je niet gek maken. Het kleine grapje heeft op eens iets te veel aandacht, dus proberen ze dat subtiel aan te geven. Over mijn argument 5: daar moet staan, Nederland ;) En als hier geen Apple Stores zijn, dan ligt ie echt alleen bij de winkels van de telco. Echt, dit gaat gewoon niet over de iPhone, maar een of andere gekke bluetooth headset oid.
We zullen zien :) Zoals ik al zei, ik woon er echt 5 minuten vandaan dus het zal me niet veel doen als het een of ander flutding blijkt te zijn.

Als we het trouwens over afzetmarkt hebben, Nederland heeft 16 miljoen inwoners, Oostenrijk 8 miljoen en Ierland 6 miljoen. Dat zegt natuurlijk niet alles, maar toch :)

edit: ik hoop dat Steve Jobs persoonlijk komt aankondigen dat Nederland als eerste de 3g iPhone krijgt met 32Gb geheugen.... en GPS ;)

TlighT wijzigde dit bericht 29-03-2008 10:32 (7%)

quote:
Dat zegt natuurlijk niet alles, maar toch
Nee, maar het is inderdaad ERG onwaarschijnlijk dat de primeur van de nederlandse iPhone aan een of andere reseller zou worden gegeven. Maar als je Steve ziet, doe hem dan de groeten van torp (maar raak hem niet aan want dan wordt-ie boos).

torp wijzigde dit bericht 29-03-2008 10:35 (38%)

quote:
torp schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 10:33:
[...]

Nee, maar het is inderdaad ERG onwaarschijnlijk dat de primeur van de nederlandse iPhone aan een of andere reseller zou worden gegeven. Maar als je Steve ziet, doe hem dan de groeten van torp (maar raak hem niet aan want dan wordt-ie boos).
Ik had hun site nog niet gezien, maar nu ik het zo lees, denk ik wel dat jullie gelijk hebben. Vooral die laatste 'hint' laat wel merken dat ze terug komen op hun vorige aankondigingen, waarschijnlijk door de publiciteit.

Het zou toch wel leuk zijn als de zaak straks stikvol zit met mensen die allemaal de iPhone verwachten, en dat ze dan aankomen zetten met een flut bluetooth headset.

TlighT wijzigde dit bericht 29-03-2008 10:41 (12%)

Reg. datum: 07 april 2005

quote:
Het laat je niet gek maken, kan natuurlijk ook betekenen dat je je niet moet laten gek maken door alle mensen die zeggen dat het onmogelijk de iPhone kan zijn.. :)
Helemaal lijp.

quote:
TlighT schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 10:29:
[...]
Als we het trouwens over afzetmarkt hebben, Nederland heeft 16 miljoen inwoners, Oostenrijk 8 miljoen en Ierland 6 miljoen. Dat zegt natuurlijk niet alles, maar toch :)
Dat bedoel ik dus, ALS Apple die iPhone hier had willen uitbrengen met de versie zoals ie nu is, was dat al lang gebeurt, de afzetmarkt is groter als die van andere Europese landen waar de iPhone nu al wel is. Ik denk daarom dat ze wachten totdat de 3G iPhone bestaat, en dat we dan pas de iPhone hier gaan zien.

quote:
TlighT schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 10:39:
Het zou toch wel leuk zijn als de zaak straks stikvol zit met mensen die allemaal de iPhone verwachten, en dat ze dan aankomen zetten met een flut bluetooth headset.
Inderdaad TlighT, spring snel op je fiets en breng ons een (foto-)verslag van dit embarrassing moment!

torp wijzigde dit bericht 29-03-2008 11:24 (111%)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws