Thx, handige tip van die centrale Databases en thumbs. Ik vond die thumbs daar toch al slecht staan.quote:
Wie heeft zijn databases nog centraal?
GoT Index » Client Software Algemeen » Media Portal alternatief voor Windows Media Center (Deel 2)
Pagina's: 1 2 3 4 ... 40 41 42 43 44 45 46 47 48 ... 61 62 63 64 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Thx, handige tip van die centrale Databases en thumbs. Ik vond die thumbs daar toch al slecht staan.quote:ThaClown schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 08:27:
@Justchill:
Yep reinstall is de enige optie.
Je kunt wel je Database terug kopieren en je Thumbs bewaren, zodat je je instellingen niet kwijt bent.
Misschien interresant:
Centrale database.
Update
Justchill wijzigde dit bericht 04-07-2008 21:19 (64%)
Laatste wat ik las is september, officiele prognose op t forum.quote:Justchill schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 20:48:
'k Zal er s aan beginnen se ;-)
PS: Wanneer komt RC2.0 ?
You want a piece of me? Take some of my fat please.
Nee dat bedoel ik niet.quote:Tsurany schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 22:53:
Als je ze gewoon toevoegt aan de IMDB database via configuratiescherm? Mijn hd films pakt hij ook, gewoon de folder de naam gegeven van de film met het jaartal in haakjes er achter, bijvoorbeeld "The Bank Job (2008) en de film dezelfde titel met de extension er achter, of gewoon de blu-ray of hd-dvd bestandsindeling. Enkel automatisch zal hij niet een blu-ray of hd-dvd cover erbij nemen.
Probeer dit eens,quote:kanariepiet schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 23:11:
[...]
Nee dat bedoel ik niet.
Ik bedoel ik heb een map genaamd High Definition en daarin staan gewoon de films (MKV en WMV) en die films hebben gewoon covers.
Maar ik bedoel ik wil de map die High definition heet een logo geven van bijv. Blu-ray en mijn map genaamd DVD het DVD logo
Heb ik ook al gebrobeerd en dat werkt ook nietquote:rene2004 schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 00:04:
[...]
Probeer dit eens,
Neem het plaatje van het DVD logo en zet dit in de map DVD, noem dit plaatje folder.jpg (moet wel een jpg zijn uiteraard)
Heb ik gedaan met mijn planet earth delen en het werkt hier. Plaatje moet wel een hoge resolutie hebben anders ziet het er niet uit
ja dat hebben ze, het vreemde is dat 1 film het dus wel gewoon doet en de rest niet..quote:Justchill schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 19:54:
[...]
Film en sub moeten zelfde naam hebben:
film.mkv
film.srt
Jordyvg wijzigde dit bericht 05-07-2008 19:25 (26%)
TSS_Droopy wijzigde dit bericht 05-07-2008 22:57 (4%)
"I see said the blind man, as he picked up his hammer and saw"
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht | specs
-- Mijn Systeem - Flickr foto's --
Canon 400D + grip - Canon 18-55 F3.5-5.6 - Canon 50 F1.8 - Tamron 70-300 F4-5.6
Tamron 17-50 F2.8 - 430ex
Ik heb net even 2 afleveringen gedownload om hier ff te testen.quote:Tsurany schreef op zondag 06 juli 2008 @ 02:35:
Oke dus mijn probleem met VMR9 Handler opgelost, maar weet iemand nu hoe ik doctor who 2005 kan indexeren zonder dat hij hem niet herkend of enkel herkend als doctor who 1960?
Buzzie wijzigde dit bericht 06-07-2008 18:09 (49%)
1&2: Zet in MP Config (General) een vinkje bij "Start at basic home screen" (of zoiets)quote:RonnieB82 schreef op zondag 06 juli 2008 @ 14:59:
Mp begint nu steeds meer naar mijn wensen te draaien, alleen heb ik nog een paar kleine vraagjes/probleempjes:
1- Als ik in de Aeon-skin naar de TV ga, dan zie ik geen mooi menu, net alsof er graphic files missen, er is dus geen mooi GUI.
2- Als ik de skin 2maal op de start toets druk, dan kom ik een mooi grafisch menu (film achtergrond, met een banner/ribbon waar ik doorheen kan scrollen voor de onderdelen). Is het mogelijk om MP na het opstarten direct naar dit menu te laten gaan?
[color=red]zie hierboven[/color]
3- Ik wil eigenlijk naar een nieuwe SVN, omdat ik wat problemen heb met de TV functie. Alleen nu heb ik net alle zenders ingeladen, en netjes gesorteerd en in groepen gezet. Is dit te backuppen, zodat ik niet alles weer opnieuw hoef te doen na de SVN installatie?
Wel dit is nou een vraag waar ik ook graag een antwoord op zou willen, het lukt mij niet omquote:karelbest01 schreef op zondag 06 juli 2008 @ 18:39:
kan iemand mij aub vertellen hoe ik de tv server moet instaleren
Antec Black, M2A VM HDMI, 3gb DDrII 800, 5600+, Scythe Ninja Mini, Mediaportal, TH-37px80
Dan toch maar mijn eerste forum post op Tweakers. Ik heb de 2 topics doorgelezen, hulde voor alle uitleg! Met wat tijd en moeite heb ik het voor elkaar dat mijn films, series en muziek netjes worden weergegeven zoals ik dat wil. Heb in het verleden de Windows MCE en Linux MCE geprobeerd, maar MediaPortal is tot nu toe een stuk beter bevallen!quote:Angelodv schreef op zondag 06 juli 2008 @ 21:46:
[...]
Wel dit is nou een vraag waar ik ook graag een antwoord op zou willen, het lukt mij niet om
in MP mijn hauppage pvr 150 aan de praat te krijgen.
Hebben jullie de Wiki (handleiding) al eens gelezen??? Deze zijn hier te vinden.quote:Angelodv schreef op zondag 06 juli 2008 @ 21:46:
[...]
Wel dit is nou een vraag waar ik ook graag een antwoord op zou willen, het lukt mij niet om
in MP mijn hauppage pvr 150 aan de praat te krijgen.
GoT Index » Client Software Algemeen » Media Portal alternatief voor Windows Media Center (Deel 2)
Pagina's: 1 2 3 4 ... 40 41 42 43 44 45 46 47 48 ... 61 62 63 64 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea