Hoofdcategorieën
Topicacties

Media Portal alternatief voor Windows Media Center (Deel 2)

Pagina: 1 2 3 4 ... 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 23 februari 2004

quote:
Max|Burn schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 06:51:
[...]
TV Kaarten werken meestal gewoon met coax (althans als hoofdaansluiting) Je hebt ook digitale tv kaarten met coax hoor. Die werken net als je Ziggo kastje :) Deze hebben dan ook hun eigen slot voor je smartcard.
Ik heb UPC dus dan gaat dat niet werken helaas. :(
Vandaar de interesse in die HD PVR :)

-- .. ... .--- .- .-.-.-
Reg. datum: 01 augustus 2001

Ja sorry :D Wat voor uitgangen heb je op je UPC doos? Heeft UPC andere STB's voor b.v. HDTV die wel een knappe uitgang hebben? Eventueel kan een kastje met HDMI en dan een converter ook werken. (B.v. HDMI -> HDFury2 -> Component)
Reg. datum: 23 februari 2004

quote:
Max|Burn schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 10:29:
Ja sorry :D Wat voor uitgangen heb je op je UPC doos? Heeft UPC andere STB's voor b.v. HDTV die wel een knappe uitgang hebben? Eventueel kan een kastje met HDMI en dan een converter ook werken. (B.v. HDMI -> HDFury2 -> Component)
Ik heb nu nog een gewone digitale box en die heeft enkel RGB-scart en composite-scart en ik heb nu een converter om RGB naar s-video om te zetten. In de HD-box zit alleen een HDMI erbij volgens mij. Je mag er zelf geloof ik ook eentje van Philips aanschaffen maar ik weet niet wat daar opzit.

Reg. datum: 02 juli 2007

Van de UPC website:

Is het mogelijk de UPC MediaBox - HDTV of HD DVR aan te sluiten op dvd/vcr/mediacenter/
externe hd?

De UPC MediaBox - HDTV en HD DVR hebben beide 2 scartuitgangen, 1 HDMI uitgang, 1 antenne-ingang, 1 antenne-uitgang, 1 stereo (2x tulp) audiouitgang en 1 Electrical audio out uitgang. Het is dus mogelijk de UPC MediaBox - HDTV aan te sluiten op: DVD/VCR, audioapparatuur en TV (HDMI).

Ik ben ook met deze vraag bezig, omdat ik vind dat er een zeer groot verschil zit in beeldkwaliteit tussen de UPC STB (digitaal) en de analoge Hauppauge PVR-150 TV kaart. Ik zit er aan te denken die te vervangen door een Hauppauge HVR-2200 of een VistaView HB-220. Beiden schijnen een duidelijk beter analoog beeld te geven, alleen de vraag is hoeveel beter en hoe groot wordt dan het verschil met UPC digitaal?

Lost
Reg. datum: 05 mei 2004

quote:
-Leon- schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 10:11:
[...]

Je kan testen of de juiste codec gebruikt word met graphedt.

Ziggo heeft weer wat frequenties veranderd heeft en nu heb ik geen signaal op de Discovery zenders, SlamFM, TMF Radio, en nog een paar. (frequenties aangepast en opnieuw gescanned, maar werkt nog niet)

** EDIT **
SlamFM en andere radiozenders doen het weer. Discovery zenders krijgen nog geen signaal.
Zo ben ik nog steeds Film 1, 2 en 3 kwijt. Ook na diverse scans alleen nog Fim Action.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Reg. datum: 26 september 2008

quote:
Rainesh schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 11:41:
[...]

Je hebt deels gelijk, het wordt sowieso geupscaled naar de resolutie die je hebt ingesteld maar zaken als sharpening, noise reduction etc worden pas aangesproken als er gebruik wordt gemaakt van een codec die dit ondersteund. Bijv Powerdvd9 die ondersteund hardwarematige deinterlacing en noise reduction etc blablabla terwijl bepaalde andere codecs dit weer neit ondersteund
Hoi Rainesh,

Kun je mij vertellen hoe en waar je dit (deinterlacing, noise reduction etc.) hebt ingesteld in de PDVD9 codec?

Reg. datum: 24 januari 2004

quote:
doiviedee schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 10:50:
[...]

Hoi Rainesh,

Kun je mij vertellen hoe en waar je dit (deinterlacing, noise reduction etc.) hebt ingesteld in de PDVD9 codec?
Noise reduction, sharpening en deinterlacing methode kies je in de Avivo instellingen ( Catalyst control center) van je Ati videokaart. Bij nvideo stel je dit in je Forceware menu. Vervolgens kies je in Powerdvd9 Hardware matige versnelling en dan klik je op advanced in configuratiescherm en dan kan je je deinterlacing methode kiezen. Je moet eerst even kijken wat het beste beeld geeft, want in PDVD9 staan er dan van die rare strings ipv tekst.

Overigens hebben sharpening en Noise reduction direct effect als je die instelt in je videokaartinstellingen.

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Reg. datum: 26 september 2008

quote:
Rainesh schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 11:21:
[...]

Noise reduction, sharpening en deinterlacing methode kies je in de Avivo instellingen ( Catalyst control center) van je Ati videokaart. Bij nvideo stel je dit in je Forceware menu. Vervolgens kies je in Powerdvd9 Hardware matige versnelling en dan klik je op advanced in configuratiescherm en dan kan je je deinterlacing methode kiezen. Je moet eerst even kijken wat het beste beeld geeft, want in PDVD9 staan er dan van die rare strings ipv tekst.

Overigens hebben sharpening en Noise reduction direct effect als je die instelt in je videokaartinstellingen.
d:)b

Reg. datum: 04 februari 2002

1.1 werkt bij mij heel goed op vista. echter is het enige dat mijn radio weg is. :(

Now playing:

quote:
remcoXP schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 19:09:
1.1 werkt bij mij heel goed op vista. echter is het enige dat mijn radio weg is. :(
Je gebruikt de Alpha versie?
Of heb je een nog recentere versie?

Specs | i7 920 | MSI Eclipse SLI | 3GB OCZ 1333Mhz CL8 | HD4870 512MB | Corsair H50 | Creative X-Fi XtremeMusic | Zalman ZM600-HP

Reg. datum: 04 februari 2002

de alpha versie idd

Heb zojuist deel 3 gestart!

ThaClown wijzigde dit bericht 06-07-2009 11:13 (56%)

Acties: [view]

Door: pasta
Moderator BV/CSA
Michael Baysplosions!!!
Reg. datum: 15 september 2002

In the end, these are pittances. I am the one who gets to tell you, DANCE YOU WRETCHED MONGRELS

You have 80:00 minutes.

Pagina: 1 2 3 4 ... 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: