Bovenstaande camera's zijn allen zeer goed, maar met je huidige budget zou ik kiezen voor de 450D of D80. Dit omdat de D60 totaal niet met de andere te vergelijken is. De A300 heb ik zelf niet zo'n denderend gevoel bij, maar ik ken ook mensen die dit weer een supercamera vinden. Het is echt iets persoonlijks.quote:
Als ik dan weer afga op je eigen gestelde criteria zou het voor jou dus de D80 worden. Dat hij uit 2006 stamt maakt echt niks uit, het is echt een supercamera!
Mag ik trouwens even vragen waar je hebt gelezen dat de kitlens van de Nikon beter is dan die van de Canon?? Want over de Canon IS kitlens heb ik nml. zeer goede verhalen gehoord/gelezen.
Meer lenzen komen er altijd, zowel van sigma, tamron, sony zelf en Zeiss. Daar gaat alleen wat tijd overheen.quote:
Als je het over de Aperture waarde hebt. Ja.. Alleen doet de D60 dit volgens mij visueel en de D80 gewoon met een getal, waar je meer dan genoeg aan hebt.quote:
Stof krijg je altijd, maar dit is met een blaasbalgje beter te verwijderen dat met die 'marketings-praatje-stof-functie'. Leuk idee, maar het werkt vaak voor geen meter.quote:
Omdat tot een paar jaar geleden beeld-stabilisatie niet bestond. Het is ook niet noodzakelijk, maar zorgt ervoor dat je met langere sluitertijden uit de hand kunt schieten.quote:
Sigh...