Hoofdcategorieën
Topicacties

[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
Coconut + Swallow = ?
Reg. datum: 12 maart 2003

quote:
brama schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 13:32:
Ik heb zo'n christmas pre-order geval gekocht voor een tientje. Hoe moet je die eigenlijk omzetten naar de echte versie, zodra die uit is? Gewoon naar de winkel waar je het gekocht hebt? Dat staat nl. niet eens op die pre-order kit beschreven.
Yup je gaat naar de winkel en betaalt 10 euro minder en dan ruil je je pre-order in dus voor de game. Zo heb ik ook mijn PS3 gekocht, pre-order 100 euro en 500 bij het ophalen!

There is no place like ::1 PSN-id: masticina My Game Blog My pathetic Backlog

Reg. datum: 03 juli 2005

De preview van Kikizo stelde een beetje teleur, echter de preview van GamesRadar was een stuk leuker om te lezen! In deel 1 gaat GamesRader doelloos los in Liberty City, in deel 2 gaan ze dieper in op de missies, bij elkaar zo'n 11 pagina's aan leesvoer, enjoy:

Deel 1: http://www.gamesradar.com...052/g-2006051014323586065
Deel 2: http://www.gamesradar.com...045/g-2006051014323586065

Edit:
Hier een wat meer aangevulde lijst van beschikbare hands-on previews (misschien iets voor in de OP?):

Kikizo
IGN
IGN UK
Team Xbox
CVG
1UP
GameSpy
Videogamer.com
Gamespot UK
Total Video Games
GameTap
GamesRadar
Virgin Media
Yahoo Games
Gamer.nl
InsideGamer
Gamez.nl

Sqall wijzigde dit bericht 29-02-2008 17:54 (61%)

PSN id: SolidSteve

Reg. datum: 05 januari 2008

ik zit eraan te twijfelen hem te pre-orderen.. ik denk datk hem gewoon in de winkel haal op 29 april, dan ben ik ook vrij :))

ik schat de kans dat hij op dezelfde dag al voor 12uur(middag) uitverkocht is, ERG klein :))

Op Fok lees ik in een reactie op de geposte controls van de ps3 en 360 versie waarbij iemand beweert dat de 360 meer functies heeft:
quote:
Dat komt omdat men de PS3-versie gecensureerd gaat verkopen, dus zonder bloed, geen animatie van het stelen van een auto en eigenlijk überhaupt geen geweld (wapens worden weggeblurred bijvoorbeeld). Dus je kunt alleen mensjes (zombies eigenlijk) duwen. (Net zoals toen je 6 was en je het niet eens was met dat andere jochie die je zandkasteeltje omschopte in de zandbak van de basisschoolspeelplaats.)
Lijkt me totale onzin toch? :)
Reg. datum: 07 augustus 2002

Mij ook.

SCIxX wijzigde dit bericht 29-02-2008 20:26 (81%)

www.martinspire.nl/

quote:
Nasty Nate schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 20:23:
Op Fok lees ik in een reactie op de geposte controls van de ps3 en 360 versie waarbij iemand beweert dat de 360 meer functies heeft:
[...]
Haha, fanboys :>

Maareh, enig idee of er trouwens nog een nieuwe trailer gaat komen voor de launch? Of blijft het nog een beetje misterieus. Op zich vind ik dat ook niet erg, want hoe meer ik er over lees, hoe leuker ik het vind, maar wat wel minder is, is dat je dan minder te ontdekken hebt. Ach, we zien wel denk ik ;)

Kan in ieder geval niet wachten. Trouwens ook fijn dat ze er weer gewoon cheats in doen. Is wel handig voor als mn vrienden komen en ik geen zin heb om al mn geld te verliezen 8)

Martinspire - 360 Gamertag = Martinspire

Turn it up loud, captain!
Reg. datum: 07 oktober 2003

quote:
Nasty Nate schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 20:23:

[...]

Volgens Rockstar zijn beide versies identiek op de controls en de DLC na.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

House M.D
Reg. datum: 06 mei 2007

Dat komt omdat men de PS3-versie gecensureerd gaat verkopen, dus zonder bloed, geen animatie van het stelen van een auto en eigenlijk überhaupt geen geweld (wapens worden weggeblurred bijvoorbeeld). Dus je kunt alleen mensjes (zombies eigenlijk) duwen. (Net zoals toen je 6 was en je het niet eens was met dat andere jochie die je zandkasteeltje omschopte in de zandbak van de basisschoolspeelplaats.)

van zoon bericht zak je toch de moed in de schoenen , wat mensen niet al doen om de ps3 af te zeiken :/

dell xps h2c(ATX gemod) msi p35 neo 3fir x3210 xeon Quad 3.00 ghz vcore 1,3 , 9800gx2 , 3gb corsair xms 700mhz, 2x samsung spinpiont raid 0, 2x xbox 360

Mighty Finder!
Reg. datum: 16 september 2005

Achja laat die mensen lekker, het zijn 2 prima consoles en mensen die er zoveel moeite voor doen om een van de twee naar beneden te halen hebben waarschijnlijk al te veel tijd verspild in hun leven.

Zolang de rest zich niet verlaagd naar dit niveau is het zo afgelopen, probleem is alleen dat iedereen er altijd op in gaat alsof het een persoonlijke aanval is.
Coconut + Swallow = ?

Misschien praat hij over de duitse verisie *smirk*
Okay, deze gast praat poep! En het is op kilometers afstand al te ruiken! Zielig geval maar ja zo zijn fanboys nou eenmaal. Als je 14-15 jaar bent ben je nou eenmaal makkerlijker om hier in te vallen omdat je simpelweg nog grotendeels door emoties gestuurt wordt.
Erger zou zijn de " verspreking" van die gast van microsoft dat de Xbox360 de enige zou zijn met online multiplayer. Oh well het was maar een verspreking!

You got n00bsticked.
Reg. datum: 12 februari 2005

En die gast bereikt preciés wat hij wil, doordat jullie dat nog serieusnemen ook. Wat een giller _O-

Geen bronvermelding, geen credits, klaar. Ontopic: dankzij die previews word ik nóg nieuwsgieriger naar dit spelletje. Al dat futuristische gedoe met Crysis en dergelijke bevalt me niet zo meer, geef mij maar iets wat realistischer is, iets meer ''here and now, BLAM'' :)

Rosetta@Home, 'cause we are worth it!

Icon nu nog kleiner!
Reg. datum: 22 augustus 2001

aah man, die filmpjes bij die reviews... kan ik hem al ergens voor de pc pre-orderen? >:)

/me loves m'n Moto-Guzzi V65 Florida!
www.hipkadootje.nl voor de leukste kadootjes!

w00t
Reg. datum: 14 februari 2002

Ach ja en aan het eind van het verhaal zijn die mensen met het grootste commentaar het snelst bij de winkel om toch maar een exemplaar in handen te krijgen! En zo door hun eigen kritiek begeerde game helemaal gek spelen omdat de game toch wel gaaf is.

De GTA IV hype loopt nu op volle toeren en iedereen ''ook ik zelf'' lezen de net uitgekomen previews en kijken de filmpjes en beoordelen zo op hun eigen manier een mening over deze game.

AMD XP 2800+ | Asus A7N8X Deluxe | 1024 MB DDR | XFX Geforce 7800 GS Extreme Edition | Maxtor 250 GB 7200 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | Samsung Syncmaster 930 BF 19'' | PSP 1.5 | Ps3 60gig |

www.martinspire.nl/

quote:
swampy schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 01:14:
Misschien praat hij over de duitse verisie *smirk*
Okay, deze gast praat poep! En het is op kilometers afstand al te ruiken! Zielig geval maar ja zo zijn fanboys nou eenmaal. Als je 14-15 jaar bent ben je nou eenmaal makkerlijker om hier in te vallen omdat je simpelweg nog grotendeels door emoties gestuurt wordt.
Erger zou zijn de " verspreking" van die gast van microsoft dat de Xbox360 de enige zou zijn met online multiplayer. Oh well het was maar een verspreking!
Dan mag je het spel ook helemaal niet spelen. Maarja, met die fantastische verkopers tegenwoordig zal het ze wel lukken denk ik.

Coconut + Swallow = ?

quote:
_VooDooMen_ schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 09:19:
Ach ja en aan het eind van het verhaal zijn die mensen met het grootste commentaar het snelst bij de winkel om toch maar een exemplaar in handen te krijgen! En zo door hun eigen kritiek begeerde game helemaal gek spelen omdat de game toch wel gaaf is.

De GTA IV hype loopt nu op volle toeren en iedereen ''ook ik zelf'' lezen de net uitgekomen previews en kijken de filmpjes en beoordelen zo op hun eigen manier een mening over deze game.
Als je de previews leest met de Hands-on die Rockstar gegeven heeft, ze hebben reviewers die heel veel games spelen dus weten wat special is en wat "meh dat hebben we al gedaan" is dus de kans gegeven om dingen zelf te doen. En daar zitten wat zuurpruimen tussen en het is een doorslaand succes. En tegenwoordig is het in om games zwaar te beoordelen! GTA is gewoon goed bezig! Natuurlijk hebben we Kane & Lynch gehad die *ahum* in sommige ogen goed was.

Wachten tot het uitkomt en de reviews maar he, toch heb ik alle vertrouwen in Rockstar om een game te maken die goed is.

Ik denk dat GTA IV zeker de Hype waard is en dat gebeurt weinig dat een game de Hype waard is, Zie Turok!

swampy wijzigde dit bericht 01-03-2008 14:42 (9%)

Dit gaat denk ik mijn eerste PS3 game worden die ik in NL koop :D Dan maar iets meer uitgeven, maar deze moet ik gewoon op 29 april hebben :)
Held
Reg. datum: 17 januari 2002

quote:
Martinspire schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 14:13:
[...]

Dan mag je het spel ook helemaal niet spelen. Maarja, met die fantastische verkopers tegenwoordig zal het ze wel lukken denk ik.
Het kan natuurlijk écht niet dat iemand van 14-15 zo'n game speelt, of een 16+ film ziet, want daar krijg je een vertiefde jeugd van :') . Gast, komop zeg.

www.martinspire.nl/

Afgezien van of je het aankan of niet. Het zijn regels en ik vind best dat je dit soort games niet mag verkopen aan dit soort kutkoters. Krijg je dadelijk weer dat geschreeuw online als ze dood worden gemaakt.

House M.D
Reg. datum: 06 mei 2007

Afgezien van of je het aankan of niet. Het zijn regels en ik vind best dat je dit soort games niet mag verkopen aan dit soort kutkoters. Krijg je dadelijk weer dat geschreeuw online als ze dood worden gemaakt.

ja doe effe dramatisch , je geeft zelf aan dat jij er dus in gelooft dat als een 14 jarig menneke iemand neersteekt van 13, en die toevallig gta zou hebben dat het daar dan automatisch aan ligt ? wat wil je dan zoon land als china waar je geleeft wordt door de regering , drank en drugs oke, maar vidoespelletjes komopzeg, ik speelde toen ik 12 was ook metal gear 1 op de ps1 , nou heb nog nooiet iemand neergestoken , ofzo hoor :O

dell xps h2c(ATX gemod) msi p35 neo 3fir x3210 xeon Quad 3.00 ghz vcore 1,3 , 9800gx2 , 3gb corsair xms 700mhz, 2x samsung spinpiont raid 0, 2x xbox 360

www.martinspire.nl/

quote:
racer13 schreef op zondag 02 maart 2008 @ 22:59:

ja doe effe dramatisch , je geeft zelf aan dat jij er dus in gelooft dat als een 14 jarig menneke iemand neersteekt van 13, en die toevallig gta zou hebben dat het daar dan automatisch aan ligt ? wat wil je dan zoon land als china waar je geleeft wordt door de regering , drank en drugs oke, maar vidoespelletjes komopzeg, ik speelde toen ik 12 was ook metal gear 1 op de ps1 , nou heb nog nooiet iemand neergestoken , ofzo hoor :O
Nee, ik zeg niet dat iemand daardoor beinvloed gaat worden, ik zeg alleen dat ik geen zin heb in die kutkoters online. Daarnaast is het inderdaad zo dat ik het wel mee vind vallen, al die agressie in games, maar dat wil nog niet zeggen dat iedereen er dan meteen al klaar voor is om dit soort games te gaan spelen. En ik heb de regels niet gemaakt, maar vind wel dat we in ieder geval onze regels es na moeten gaan leven!

Reg. datum: 05 februari 2008

Voor die kutkoters is iets héél handigs ontwikkeld: mute :) Gewoon negeren, wat pas echt een volwassen reactie daarop is ;), werkt ook prima.
Maar goed, het klopt dat nog niet iedereen klaar is om dergelijke games te spelen. Regels maken daarvoor is alleen héél erg problematisch omdat dat zo ontzettend individueel is. Toen ik 14 was kon ik games als Soldier of Fortune ook al goed rationaliseren, idem met mijn 14 jarige broertje nu met BioShock o.i.d. Een bepaalde minimum-leeftijd is op zich niet verkeerd, alleen die grens bepalen is zó lastig. Ik voelde me best genaaid dat ik als 16 jarige geen FEAR in huis kon halen.

Reg. datum: 23 september 2003

quote:
Assassinator schreef op maandag 03 maart 2008 @ 01:51:
Voor die kutkoters is iets héél handigs ontwikkeld: mute :) Gewoon negeren, wat pas echt een volwassen reactie daarop is ;), werkt ook prima.
Maar goed, het klopt dat nog niet iedereen klaar is om dergelijke games te spelen. Regels maken daarvoor is alleen héél erg problematisch omdat dat zo ontzettend individueel is. Toen ik 14 was kon ik games als Soldier of Fortune ook al goed rationaliseren, idem met mijn 14 jarige broertje nu met BioShock o.i.d. Een bepaalde minimum-leeftijd is op zich niet verkeerd, alleen die grens bepalen is zó lastig. Ik voelde me best genaaid dat ik als 16 jarige geen FEAR in huis kon halen.
tja het probleem is geestelijke leeftijd.
Ik ken kinderen die met 12 al erg volwassen zijn en echt wel goed verschil kunnen maken tussen goed en kwaad en weten dat all die dingen slecht zijn. Maar ik ken ook mensen van begin 20 die nog steeds niet volwassen zijn en criminele activiteiten zoals vernielingen leuk vinden.

En jammer genoeg kun je geestelijke leeftijd niet meten.

Reg. datum: 02 september 2007

Plotseling voel ik me 6,5 jaar jonger. Ongelofelijk zeg, dat ik nog maar 12 was.

Eindelijk kon ik ronddwalen in Rockstars virtuele wereldje, waar ik destijds ontzettend naar uitkeek. Het principe was niet eens veranderd: ik was, zoals ik gewend was van GTA, opnieuw vrij om te gaan en staan waar ik wilde, dingen te ondernemen die ik wilde ondernemen, en vooral ook dingen te doen die ik waarschijnlijk in werkelijkheid nooit zou doen. De 3d-weergave zorgde voor een meer menselijke vizie van de stad die me gek maakte, Liberty City.

GTA III is inmiddels wel een klassieker in mijn ogen. Ik herinner me nog dat de makers in een interview vertelden dat het spel tot voor ongeveer 3 maanden voor de release nog helemaal niet speelbaar was, en dat ook zij niet eens precies wisten hoe het er uiteindelijk uit zou komen te zien en of alles zou gaan werken. Toen ik de game uitspeelde, besefte ik me dat ik dit tijdens het spelen helemaal niet gemerkt had. Alles klopte.

Inmiddels zijn we dus al zo'n 6,5 jaar verder, en is Rockstar North 6,5 jaar ervaring rijker. Het is bekend dat het spel eigenlijk al een tijdje af is. Ook zijn we ontzettend veel screenshots, 3 trailers, andere video's en een grote hoop met informatie verder. Wat worden we verwend.

Ik laat mijn gedachten stoppen met afdwalen en ga verder met mijn leven, terwijl ik stiekem weer ontzettend verlang naar Rockstars volgende meesterwerk. Nog een paar dagen. Lange dagen.

Reg. datum: 06 november 2002

quote:
BaRF schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 08:23:
aah man, die filmpjes bij die reviews... kan ik hem al ergens voor de pc pre-orderen? >:)
Ik zie geen (ingame) filmpjes van de preview...
Alleen plaatjes...

Seeing is believing, but even a blind man can believe

Reg. datum: 23 juli 2004

Kan niet wachten op deze game. Dit word weer marathon gamen uiteraard!!

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: