[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 84.232 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2024
On_E schreef op maandag 21 april 2008 @ 17:26:
Ik verwacht eigenlijk dat ie pas op zijn vroegst op maandag de 28e beschikbaar is.
De FRS krijgt hem op maandag binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98664

bjorntju schreef op maandag 21 april 2008 @ 17:24:
Ik denk niet dat ze leveren op zondag :')
Doe dan maar zaterdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Ik ga dus maar op 29 April in de ochtend naar de winkel. :)

De 29ste sta ik bij de E-Plaza , wachten tot de deuren open gaan. :D

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:13

Angeloonie

Cheeseburger Addict

W1ckeD schreef op maandag 21 april 2008 @ 17:34:
Ik ga dus maar op 29 April in de ochtend naar de winkel. :)

De 29ste sta ik bij de E-Plaza , wachten tot de deuren open gaan. :D
8)7

Of je besteld hem gewoon online, dan heb je hem de 29e..

Daar ga ik tenminste van uit, heb 29 april vrij onder voorbehoud van verzending op 28 april :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-05 10:45

Grannd

da Granndest

En dan de kans lopen dat ze hem pas laat in de middag in de bus doen terwijl ik iig de hele dag vrij ben en kan spelen, dacht het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Grannd schreef op maandag 21 april 2008 @ 17:43:
En dan de kans lopen dat ze hem pas laat in de middag in de bus doen terwijl ik iig de hele dag vrij ben en kan spelen, dacht het niet.
Hehe :P

Ach, beter dan niet thuis zijn en de Special Edition niet in ontvangst kunnen nemen :+

Gelukkig komt de pakjespostbode altijd rond 11 uur 's ochtends :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Angeloonie schreef op maandag 21 april 2008 @ 17:37:
[...]

8)7

Of je besteld hem gewoon online, dan heb je hem de 29e..

Daar ga ik tenminste van uit, heb 29 april vrij onder voorbehoud van verzending op 28 april :+
Dus? :P

Ik heb hem online besteld (ook) en precies wat Grannd zegt, dan ben je er toch niet helemaal zeker van dat je em de 29ste hebt..

Hoe dan ook ik heb hem dan, dus bij Bol.com besteld en ik ga naar de winkel. _/-\o_

Ooh rond 11 uur, dat is een goeie misschien ook op maandag idd? >:)

[ Voor 17% gewijzigd door W1ckeD op 21-04-2008 18:08 ]

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-05 02:00

ijskonijn

Now MOVE!

W1ckeD schreef op maandag 21 april 2008 @ 18:07:
[...]

Dus? :P

Ik heb hem online besteld (ook) en precies wat Grannd zegt, dan ben je er toch niet helemaal zeker van dat je em de 29ste hebt..

Hoe dan ook ik heb hem dan, dus bij Bol.com besteld en ik ga naar de winkel. _/-\o_

Ooh rond 11 uur, dat is een goeie misschien ook op maandag idd? >:)
Ligt eraan wie ze levert, TNT post doet niet aan pakketten op maandag (behalve die wat ze Zaterdag niet zijn kwijt gekomen)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Laatst online: 11:42
Exorcist schreef op maandag 21 april 2008 @ 17:27:
[...]

Mwa, tegenwoordig slikt iedere TV dat signaal wel :)
En via HDMI maakt het toch niet uit welk beeldformaat het is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland_EM25
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-05 23:04

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

De moviemax heeft 'm ook vanaf 29 april liggen voor 49,95. Ik pik bij de mediamarkt/saturn (weet niet meer precies welke) een PS3 40gb pack op voor 375,00, dan ben ik altijd nog goedkoper uit dan met het GTA pack van consoleshop.nl.

Bron: http://www.moviemax.eu/eu_index_nl.php

Ik vind het raar dat ze het ps3+gta IV pack niet gewoon 399 maken, zou voor mij erg aantrekkelijk zijn.

Maargoed over de game, net als iedereen hier kan ik echt niet wachten! Die laatste paar daagjes zijn echt erg lang, zeker omdat ik bijna de helft ervan vrij ben...

Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-05 10:45

Grannd

da Granndest

Ik kreeg net folders binnen, heel veel hebben GTA IV staan, de Bart Smit en Intertoys hebben een actie van een Xbox 360 + Halo 3 + GTA IV, zo te zien is dit bij de Bart Smit een Xbox 360 Arcade en GTA IV waar je Halo 3 gratis bij krijgt. Bij de inertoys is het onduidelijk wat voor 360 je krijgt daarzo staat ook dat als je een 360 met Halo 3 koopt je GTA IV gratis krijgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tasjesdief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-04 21:12
Roland_EM25 schreef op maandag 21 april 2008 @ 19:02:
De moviemax heeft 'm ook vanaf 29 april liggen voor 49,95. Ik pik bij de mediamarkt/saturn (weet niet meer precies welke) een PS3 40gb pack op voor 375,00, dan ben ik altijd nog goedkoper uit dan met het GTA pack van consoleshop.nl.

Bron: http://www.moviemax.eu/eu_index_nl.php

Ik vind het raar dat ze het ps3+gta IV pack niet gewoon 399 maken, zou voor mij erg aantrekkelijk zijn.

Maargoed over de game, net als iedereen hier kan ik echt niet wachten! Die laatste paar daagjes zijn echt erg lang, zeker omdat ik bijna de helft ervan vrij ben...
Mooie info, goedkoper dan 50 euro heb ik gta4 nog niet gezien. Wel klein nadeeltje, ze zijn pas vanaf 13.00 uur open.

PSN: MojoR1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251423

tasjesdief schreef op maandag 21 april 2008 @ 20:54:
[...]

Mooie info, goedkoper dan 50 euro heb ik gta4 nog niet gezien. Wel klein nadeeltje, ze zijn pas vanaf 13.00 uur open.
Onder de 50 euro? Da's 15 euro onder de adviesprijs, en dat voor een gewone (niet web) winkel? Zit daar geen addertje onder het gras?
Als ik hem bestel, bestel ik hem wel bij GCshop.com, 55 euro daar met 2 euro verzendkosten. Vorige keer dat ik daar bestelde was het de vorige dag binnen, zelfs dat verwachte ik niet! Nu alleen nog proberen de kosten met mn broertje te delen, ik heb helaas niet zoveel geld beschikbaar (moet ook nog een WoW kaart kopen, al tijden niet geraid, waarschijnlijk ook nog beltegoed). Ach hij vind het heerlijk om hoertjes neer te knuppelen :P Zal wel goed komen, hoop ik. En anders...tsja, geen zin in ouder gezeik, dan maar een maandje wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
Iedereen zit hier wel te zeuren van ooh hier is ie goedkoper en Ooh ik heb em gepreorderd.

De preorders die ik heb geplaatst kwamen vaak 1 a 2 dagen later aan dan de officiele releasedates.
En op de dag van de release zelf moet je bijna elke winkel afspeuren ( ik werk dus kan niet s`morgens ff naar de Winkel om hem op te haalen).
K ga direct naar mijn werk ff langs de mm en als ze em daar niet meer hebben(wat ik overigens met
zo`n grote release betwijfel) dan moet ik de stad in.En als je hem dan eindelijk ziet liggen en hij is dan toch 20 euro duurder dan koop je hem echt wel hoor ;).iig ik heb er wel 60/70 euro voor over.
Vroeger kocht ik ook wel games voor 150 gulden.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tasjesdief
Welke game was dan 150 gulden? Ik kan me iig geen spel herinneren die zo duur was in de gulden tijd O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:12

Snippertje

Light up your life

tasjesdief schreef op maandag 21 april 2008 @ 21:23:
Welke game was dan 150 gulden? Ik kan me iig geen spel herinneren die zo duur was in de gulden tijd O-)
Alle spellen voor de N64 zowat ;) Heb super smash brothers nog voor 150 gulden gekocht 8)7

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-05 16:12

H3llSiNG

Meh.

ah dus echt wel. Voor sommige SNES games die ik had heb ik een bedrag neer geteld dat erg in die richting kwam.

Later alles verkocht voor 50 gulden :')

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-03 02:55
Anoniem: 251423 schreef op maandag 21 april 2008 @ 21:07:
[...]

Als ik hem bestel, bestel ik hem wel bij GCshop.com, 55 euro daar met 2 euro verzendkosten. Vorige keer dat ik daar bestelde was het de vorige dag binnen, zelfs dat verwachte ik niet! Nu alleen nog proberen de kosten met mn broertje te delen, ik heb helaas niet zoveel geld beschikbaar (moet ook nog een WoW kaart kopen, al tijden niet geraid, waarschijnlijk ook nog beltegoed). Ach hij vind het heerlijk om hoertjes neer te knuppelen :P Zal wel goed komen, hoop ik. En anders...tsja, geen zin in ouder gezeik, dan maar een maandje wachten.
Vooral niet bij GCshop bestellen, die fout heb ik ook gemaakt. Ik heb begin Maart daar de Limited Edition besteld, meteen netjes betaald. Een week later is die editie van hun website gehaald. Krijg ik vandaag, anderhalve maand later en een week voor release een email van hun dat ze er niet genoeg hebben en dat in plaats dat ze zelf het probleem oplossen het maar op mij afschuiven en mij gewoon de normale versie willen leveren of al mijn geld terug. Ze wisten dat anderhalve maand geleden ook al en dan had ik wel ergens anders een Limited Edition kunnen bestellen, nu is het overal uitverkocht of moet je er veel meer voor betalen. Stelletje amateurs zijn het bij GCshop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido09
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-01 21:56
ben nog aan het twijfelen of ik hem voor de ps3 koop of ga wachten op de pc versie.
Ben eigenlijk een console noob (kan niet echt wennen aan die controller, GT5 met stuur is wel heerlijk!) , meer een oude verstokte pc nerd :+
En heb dus GTASA suf gespeeld op de pc (combo mobo en muis is heerlijk imho) incl. Samp.

been there, done that, bought the T-shirt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Laatst online: 11:42
1shot1kill schreef op maandag 21 april 2008 @ 21:27:
[...]

Vooral niet bij GCshop bestellen, die fout heb ik ook gemaakt. Ik heb begin Maart daar de Limited Edition besteld, meteen netjes betaald. Een week later is die editie van hun website gehaald. Krijg ik vandaag, anderhalve maand later en een week voor release een email van hun dat ze er niet genoeg hebben en dat in plaats dat ze zelf het probleem oplossen het maar op mij afschuiven en mij gewoon de normale versie willen leveren of al mijn geld terug. Ze wisten dat anderhalve maand geleden ook al en dan had ik wel ergens anders een Limited Edition kunnen bestellen, nu is het overal uitverkocht of moet je er veel meer voor betalen. Stelletje amateurs zijn het bij GCshop..
Als ze er niet genoeg krijgen kunnen zij er ook weinig aan doen. Ze hadden het misschien eerder kunnen doorgeven, maar de oplossing die ze bieden is wel aardig ok. Maar vervelend is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
1shot1kill schreef op maandag 21 april 2008 @ 21:27:
[...]

Je besteld een CE anderhalve maand van tevoren en je bent teleurgesteld in het bedrijf dat je hem niet geleverd krijgt 8)7

A: Een beetje gewilde CE bestel je geen maand van tevoren maar een jaar. Ik heb mijn CE vorig jaar juni bij DimPlus besteld, en heb er over een week ook een.
B: Zij weten 1,5 maand geleden nog niet hoeveel ze er gaan krijgen, dus kunnen ze je geen melding geven of je hem ook echt krijgt. Dat horen ze pas 1-2 weken voor de release.
Donkey Kong Country was bij release 189,95 gulden (en ja, dat heb ik er voor betaald :P)

[ Voor 10% gewijzigd door pagani op 21-04-2008 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-04 10:21
streetfighter 2 voor de snes was maar liefst 200 gulden, ah the good old days...

[ Voor 4% gewijzigd door Scorchor op 21-04-2008 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243552

nu snap ik waarom iedereen die oude games zo veel speelde en ze nu sneller laat liggen

toen had je er zo veel voor betaald, je durfde niet te zeggen dat het niet leuk was voor dat geld :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tasjesdief
Het is duidelijk :P

Trouwens er staat bij de kleine letters van gta4 op de moviemax site dat niet alle vestigingen van moviemax gta4 zal hebben.
Er staat ook niet bij welke vestigingen wel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
johnnyv.nl schreef op maandag 21 april 2008 @ 21:52:
[...]

Je besteld een CE anderhalve maand van tevoren en je bent teleurgesteld in het bedrijf dat je hem niet geleverd krijgt 8)7

A: Een beetje gewilde CE bestel je geen maand van tevoren maar een jaar. Ik heb mijn CE vorig jaar juni bij DimPlus besteld, en heb er over een week ook een.
B: Zij weten 1,5 maand geleden nog niet hoeveel ze er gaan krijgen, dus kunnen ze je geen melding geven of je hem ook echt krijgt. Dat horen ze pas 1-2 weken voor de release.
Het is niet dat ze het niet op tijd kunnen leveren, ze kunnen het helemaal niet leveren. In andere woorden ze hebben mij iets verkocht waarvan ze allang wisten dat ze mij niet konden leveren. En anderhalve maand is meer dan genoeg voor een LE, er zijn zelfs winkels die 'm anderhalve maand geleden nog niet eens aanboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243552 schreef op maandag 21 april 2008 @ 22:15:
nu snap ik waarom iedereen die oude games zo veel speelde en ze nu sneller laat liggen

toen had je er zo veel voor betaald, je durfde niet te zeggen dat het niet leuk was voor dat geld :p
Nou, 60 euro is nog steeds kolere veel geld. Maja 180 gulden klinkt wel....eng veel. Maakt meteen duidelijk waarom ik pas op mn 13de mijn eerst console kocht, de Gamecube.

@1shot1kill:
Wegens 1 incidentje meteen niet bij GCshop bestelln? Hoe representatief is jouw voorval? Overigens, als ze van hun leveraar pas toen te horen kregen dat ze em niet konden krijgen, kunnen ze daar zelf ook niets aan doen. Ze hebben je ook nog eens zonder problemen die 2 opties aangeboden, da's service. Je hebt wel erug snel je oordeel geveld zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

GCShop is mijn vaste stek voor games. Heb er al 18x iets besteld, en in veel gevallen een pre-order. Heb bij de release van Halo 2 hetzelfde gehad, de LE was toen niet leverbaar omdat ze er veel minder kregen dan hun toegezegd was. Daar kunnen zij niets aan doen. Het ging toen per ordernummer, wie het eerste was, die kregen hem wel. Ik heb toen de normale editie gekregen. Verder doen ze het prima en heb ik telkens de spellen op tijd binnen.

Dus ja, dan is het idd dom om pas 1,5 maand van te voren te bestellen. (heb ik overigens nu ook gedaan hoor :P)

[ Voor 19% gewijzigd door Angeloonie op 21-04-2008 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

Ach ja en zeker omdat de game officieel on oktober eerst zou uitkomen. Ik bedoel maar laatste 2 maanden mag het wel duidelijk zijn dat er geen garanties kunnen zijn dat je de game de eerste dag krijgt. Als je dertegen vorig jaar bestelt hebt kun je hopelijk 100% daar zeker van zijn!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
Ze moeten het niet aanbieden als ze het niet kunnen leveren, en ze hadden mij daar al eerder van op de hoogte moeten stellen, ik heb zelf ook met game releases te maken gehad in een winkel waar ik werkte en ze moeten anderhalve maand geleden al lang hebben geweten dat ze er niet genoeg hadden, maar wel blijven aanbieden en dan nu pas diegene die er teveel hebben besteld op de hoogte brengen, dat is gewoon slechte service.

En dit is niet de eerste keer dat ze bij mij slechte service leveren, 1 keer kan ik zeker door de vingers zien maar als het bij 2 van de 3 bestellingen die ik bij hun heb geplaats voorkomt dat ze het verknallen dan geeft dat zeker geen goede indruk, ze hebben doodgewoon hun zaken niet op orde daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King_Tech
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-03-2023
Ik weet niet of het waar is, maar ik hoorde van een vriend van mij die bij Saturn in Rotterdam werkt, dat GTA misschien vrijdag al in de winkels ligt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148415

Nog wat nieuwe shots:

Afbeeldingslocatie: http://www.1up.com/media?id=3532936&type=lg

Afbeeldingslocatie: http://www.1up.com/media?id=3532935&type=lg

Afbeeldingslocatie: http://www.1up.com/media?id=3532934&type=lg

Afbeeldingslocatie: http://www.1up.com/media?id=3532933&type=lg

Afbeeldingslocatie: http://www.1up.com/media?id=3532932&type=lg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1shot1kill schreef op maandag 21 april 2008 @ 22:32:
Ze moeten het niet aanbieden als ze het niet kunnen leveren, en ze hadden mij daar al eerder van op de hoogte moeten stellen, ik heb zelf ook met game releases te maken gehad in een winkel waar ik werkte en ze moeten anderhalve maand geleden al lang hebben geweten dat ze er niet genoeg hadden, maar wel blijven aanbieden en dan nu pas diegene die er teveel hebben besteld op de hoogte brengen, dat is gewoon slechte service.

En dit is niet de eerste keer dat ze bij mij slechte service leveren, 1 keer kan ik zeker door de vingers zien maar als het bij 2 van de 3 bestellingen die ik bij hun heb geplaats voorkomt dat ze het verknallen dan geeft dat zeker geen goede indruk, ze hebben doodgewoon hun zaken niet op orde daar.
Als ze pas heel laat te horen krijgen dát ze hem niet kunnen leveren kunnen zij daar zelf niets aan doen. Ze zijn zoiezo geen groot bedrijf, kunnen best het nieuws laat te horen krijgen omdat er anderen voor gaan. You never know. Ze hebben wel heel makkelijk gedaan met een refund of normale versie, zo slecht is die service dus ook weer niet.
Anyway, ik denk dat ik hem toch maar niet ga bestellen. Het zal inderdaad per odernummer gaan, en tsja als ik hem nu bestel zal ik vast erug laat krijgen. Dan haal ik hem toch liever bij de FRS o.i.d, beetje duurder maar goed, als ik de kosten met mijn broertje kan delen dan scheelt dat toch een euro of 32 voor mij ;)
@nieuwe screenshots:
Het valt me op dat in de screenshots erg veel pistolen voorkomen, persoonlijk hóóp ik dat het inderdaad zo zal zijn dat het wapenaanbod niet zo gek uitgebreid is als in SA of VC. Daardoor kreeg ik niet echt het gangster gevoel, dat is ook een ding dat ik gemist heb ik de vorige GTA delen (dat je zo snel overpowerd wordt). Het zou dus heel vet zijn als GTA4 dat gevoel wél kan brengen.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 251423 op 21-04-2008 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP
  • Laatst online: 15-04 17:17

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

WizzieJP schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 17:47:
Hi Mates,

Ik zal hier geen prijsvergelijk laten losbarsten (daar hebben we op tweakers andere mogelijkheden voor ;)) maar één tip mocht je airmiles hebben? Bij Dixons deze week in de folder GTA IV voor €44,99 + 2.000 airmiles...

Cheers
Als ik jullie nog op bovenstaand mag attenderen ;) ... in het kader van voordelig kopen? en dan gewoon daags voor de release de reservering doen, meestal geen probleem bij o.a. Dixons (zo kom je als overdag werkende-mens ook nog aan je nieuwe games ;)).

Cheers

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

Aan de andere kant Assasin! NPC"s in GTA IV zullen slimmer zijn kwa AI ..en soms bewapend. Lijkt me duidelijk dat Nicko het iets moeilijk zal gaan krijgen nu niet alleen gangs zich bewapenen! In de vorige delen kende je de vijand wel, maar in GTA IV zal dat wel anders zijn dat is duidelijk!

http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3167496 <- Een GTA adv gebant omdat blijkbaar een van de personen die daarover gaat het "slecht smaak" vindt. Slaat natuurlijk nergens op maar extra publiciteit!

[ Voor 25% gewijzigd door swampy op 22-04-2008 01:23 ]

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-05 16:49
King_Tech schreef op maandag 21 april 2008 @ 22:38:
Ik weet niet of het waar is, maar ik hoorde van een vriend van mij die bij Saturn in Rotterdam werkt, dat GTA misschien vrijdag al in de winkels ligt!
Ik weet het wel... Onzin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-05 02:00

ijskonijn

Now MOVE!

Angeloonie schreef op maandag 21 april 2008 @ 22:28:
GCShop is mijn vaste stek voor games. Heb er al 18x iets besteld, en in veel gevallen een pre-order. Heb bij de release van Halo 2 hetzelfde gehad, de LE was toen niet leverbaar omdat ze er veel minder kregen dan hun toegezegd was. Daar kunnen zij niets aan doen. Het ging toen per ordernummer, wie het eerste was, die kregen hem wel. Ik heb toen de normale editie gekregen. Verder doen ze het prima en heb ik telkens de spellen op tijd binnen.
Heb zelf ook al vaker op GCShop.nl besteld, heb er ook geen klachten over, qua prijzen liggen ze meestal onder het gemiddelde

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148415

Gisteren had IGN nog een aantal screenshots ontvangen, enjoy:

Afbeeldingslocatie: http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/868/868124/grand-theft-auto-iv-20080421100426403_640w.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/868/868124/grand-theft-auto-iv-20080421100428856_640w.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/868/868124/grand-theft-auto-iv-20080421100431215_640w.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/868/868124/grand-theft-auto-iv-20080421100433887_640w.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/868/868124/grand-theft-auto-iv-20080421100436137_640w.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/868/868124/grand-theft-auto-iv-20080421100438324_640w.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/868/868124/grand-theft-auto-iv-20080421100440465_640w.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/868/868124/grand-theft-auto-iv-20080421100442808_640w.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/868/868124/grand-theft-auto-iv-20080421100444918_640w.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/868/868124/grand-theft-auto-iv-20080421100447121_640w.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/868/868124/grand-theft-auto-iv-20080421100449261_640w.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/868/868124/grand-theft-auto-iv-20080421100451699_640w.jpg
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is voor anderen niet heel interessant om te weten of je nu voor de PS3 of X360 versie gaat, of dat je er een besteld hebt. Discussies over het spel zelf zijn een stuk boeiender.