[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 84.508 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
nog zolang wachten |:(

zoals iemand boven me zei : het word een luxe keuze tussen de offline en het online gedeelte _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 23:17:
jammer dat het ingame er niet zo uit ziet ;)
Damn, hoevaak heb ik die opmerking nou al gelezen :X

Als die screens nou Crysis^10 zouden zijn maar dat is het nou ook niet...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

De plaatjes zijn zeker geen 10x opgepoetste CGI. Dept of Field, Kwaliteit van de textures...ja dat is zeker mogelijk op de consoles van vandaag de dag! Het ziet er goed genoeg uit dat is zeker! The Darkness bijvoorbeeld liet al een stad in actie zien, kleine gedeeltjes ja! Weinig artificieel leven maar laat toch maar zien hoge kwaliteit graphics zijn zeker mogelijk!

GTA IV heeft een jaar meer gehad, lijkt me duidelijk dat het wel goed zit

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 23:34:
Rockstar heeft nog nooit pre-rendered screenshots of filmpjes vrijgegeven... Altijd in-engine.
Precies, dat is Rockstar Style. :D

Ik heb in 1 keer ook een nieuwe wallpaper. ^^

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:49

Grannd

da Granndest

Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 23:34:
Rockstar heeft nog nooit pre-rendered screenshots of filmpjes vrijgegeven... Altijd in-engine.
Maar ze hebben wel eerder opgepoetste screens, als zijnde ingame vrijgegeven. Vooral de psp gta`s hadden daar last van (meer AA etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

Grannd schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 09:19:
[...]

Maar ze hebben wel eerder opgepoetste screens, als zijnde ingame vrijgegeven. Vooral de psp gta`s hadden daar last van (meer AA etc)
Persoonlijk vind ik screenshot altijd zo weinig zeggend. Met beweging zie je kartel-randen (als die al zichtbaar zijn) veel en veel minder dan met 1 stilstaand frame. Ik vind de graphics eerlijk gezegd echt fantastisch dus als ze dit in een levende stad weten te pompen dan vind ik dat echt _O_

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe hoe ik heb de gta fans weer op de tenen getrapt nou nou, allemaal meteen schreewen als hun leven er van af hangt :O

ik moet het nog zien , trailers zien er toch wel een beetje anders uit hoor , ik weet niet of je het is opgevallen, ziet er zeker mooi uit , maar niet zo

edit: dat is mijn mening , maar we zien wel :+

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2008 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Altijd fan geweest van de GTA series, zit hevig te wachten op IV. Ik kan echt uren bezig zijn met missies om vervolgens gewoon nog uren te gaann free roamen. Wat me helemaal trekt is dat er nu eindelijk online gespeeld kan worden (op uitzondering van buggy pc online patches)

Hoop dat ze wel binnekort nog een keer gameplay trailers gaan laten zien, wil toch wel eens een beetje zien wat de game allemaal bied :) Overigens is de game al preorderd natuurlijk :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heeft niets te maken met op de tenen getrapt zijn. Jij schreeuwt alsof je de waarheid verkondigd terwijl er van voorgaande gta versies nog nooit pre rendered screens of video's verschenen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Dubbelpost is nu wel op zijn plaats ;)

Iemand nog een limited edition 360 kopen?

Afbeeldingslocatie: http://games.fok.nl/phpThumb.php?src=1206085102.7672.jpg&w=400
Afbeeldingslocatie: http://games.fok.nl/phpThumb.php?src=1206085102.7866.jpg&w=400
Afbeeldingslocatie: http://games.fok.nl/phpThumb.php?src=1206085102.5187.jpg&w=400

De voorkant is gegrafeerd, de zijkant gespoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

Bruutheid inderdaad :)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 10:55:
Altijd fan geweest van de GTA series, zit hevig te wachten op IV. Ik kan echt uren bezig zijn met missies om vervolgens gewoon nog uren te gaann free roamen. Wat me helemaal trekt is dat er nu eindelijk online gespeeld kan worden (op uitzondering van buggy pc online patches)

Hoop dat ze wel binnekort nog een keer gameplay trailers gaan laten zien, wil toch wel eens een beetje zien wat de game allemaal bied :) Overigens is de game al preorderd natuurlijk :9~
Er zijn nog nooit echte gameplay trailers van GTA geweest ;)

Desalniettemin hoop ik dat een e6750 en 8800GT het straks vlot gaat trekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 11:05:
[...]

Jawel toch?

Ik hoop trouwens echt dat hij voor de PC komt op dezelfde datum!

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:04
PWM schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 10:59:
Dubbelpost is nu wel op zijn plaats ;)

Iemand nog een limited edition 360 kopen?

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

De voorkant is gegrafeerd, de zijkant gespoten.
Ziet er wel vet uit zeg!

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Laatst online: 12:47
Vince22 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 11:17:
[...]

Ziet er wel vet uit zeg!
Gameplay niet nee, alle filmpjes zijn echter wel ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Die GTA IV Xbox is vet 8)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:04
SCIxX schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 11:18:
[...]

Gameplay niet nee, alle filmpjes zijn echter wel ingame.
Ik bedoelde de gta IV xbox |:( ;)

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 11:05:

NLuna schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 11:09:
Jawel toch?

Ik hoop trouwens echt dat hij voor de PC komt op dezelfde datum!
Dat GTA IV op de pc gaat komen is nog niet bekend maar natuurlijk wel goed mogelijk.
Maar dat hij op dezelfde datum ook voor de pc komt kun je vergeten, in dat geval waren er allang aankondigingen of nieuwsberichten overgeweest. Mocht GTA IV ook voor de pc verschijnen denk ik dat het niet eerder wordt dan Q4 2008 of Q1 2009.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie

Paxlie

chaos en inslag

Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 12:15:
[...]

[...]

Dat GTA IV op de pc gaat komen is nog niet bekend maar natuurlijk wel goed mogelijk.
Maar dat hij op dezelfde datum ook voor de pc komt kun je vergeten, in dat geval waren er allang aankondigingen of nieuwsberichten overgeweest. Mocht GTA IV ook voor de pc verschijnen denk ik dat het niet eerder wordt dan Q4 2008 of Q1 2009.
Als hij al uitkomt voor de PC. Een hoop ontwikkelaars brengen gewoon niks meer uit voor de pc omdat vrijwel alles gekopieerd word. Het dekt de kosten gewoon niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als hij niet op de PC uit komt is dat jammer. Mooi spel. Maar ik ga er geen console voor aanschaffen. Als ik game, dan ben ik alleen en speel ik het liefst op de PC. Ik speel vooral shooters en strategie spellen en daarvoor vind ik de PC beter dan de console. De console is vooral leuk als je met vrienden speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 11:58
Ligt het aan mij of klinkt Dj Karl meer als een Duitser dan een Fransman??
Ik spreek geen Frans maar ik kan beter een Frans accent nadoen.
Zelfs de naam is Duits :)..

Had van mij wel wat meer Allo Allo gemogen.
"Dies ies disko radjo!!"

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 16:39:
Als hij niet op de PC uit komt is dat jammer. Mooi spel. Maar ik ga er geen console voor aanschaffen. Als ik game, dan ben ik alleen en speel ik het liefst op de PC. Ik speel vooral shooters en strategie spellen en daarvoor vind ik de PC beter dan de console. De console is vooral leuk als je met vrienden speelt.
Waarom? Als ik een console koop komt die gewoon naast m'n pc aan het computerscherm te hangen. (kan je nog altijd net zo alleen en asociaal gamen als je wil)

Vanwaar die vreemde redenering dat consoles alleen voor 'same room' multiplay zijn en party games. Verre van, zeker niet met ps3 en xbox. mulitplayer wordt daar ook gewoon online gedaan, wie wil er nu z'n scherm delen met een tweede player.

Onzin dus. Als ik die console naast m'n pc zet, heb ik als het ware voor 200 euro een upgrade gedaan waarmee ik wél zonder gesukkel, getweak en instellingen tunen, Alan Wake, GTA IV, bioshock, assasins creed, enz... kan spelen. Dat is de prijs van een mid end grafische kaart for cryibng out loud.... Dan weet ik het wel hoor. Tel daarbij op dat voor de games die ik speel (én GTA!!) een controller gewoon veel beter werkt...

Als jij de game niet wil of kan spelen door één of ander onnodig principiële houding (pc rules en al de rest is 3v1L) dan moet jij dat weten, anderen zullen eind april alvast GTA aan het spelen zijn. Het is wel erg bekrompen om alternatieven op die manier af te schieten en krampachtig te blijven vasthangen aan die pc. In principe dient een pc enkel nog voo shooters en rts, daar ben ik het mee eens, maar als je een evenwichtig game-aanbod speelt, dan kan je gewoon niet zonder console imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Ah the Dj's, herinner me nog die rare DJ uit GTA: LCS, maar ja elke DJ heeft wel iets. Amy bijvoorbeeld is aardig gegroeid in haar Vice City Periode, Uiteindelijk met GTA:VCS horen we alles over Lazlow! Deze gta heeft misschien dat wat bruggen verbrandt met het verleden. Toch denk ik dat we misschien alweer wat referenties krijgen naar de goede oude dj's! "I'm amy and when I am 30 I will do something so Important"

Heb mijn PS2 gekocht toen GTA: SA uitkwam heerlijk gewoon! Okay GTA:SA Is iets minder als de andere GTA's..maar toch! Dat en helicopter vliegen gaat beter met analoge stick, stomme pijltjes toetsen soms!

Oooh WKTT! We krijgen vast ook genoeg WEASEL news!

[ Voor 4% gewijzigd door swampy op 22-03-2008 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paxlie schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 13:25:
[...]

Als hij al uitkomt voor de PC. Een hoop ontwikkelaars brengen gewoon niks meer uit voor de pc omdat vrijwel alles gekopieerd word. Het dekt de kosten gewoon niet meer.
Ach kom op zeg, als er 1 spel waarvan de modcommunity leeft is het GTA wel. Ze moeten anders maar wat gaan doen met serials, want die waren er ook nooit geloof ik.
Maar hij komt gewoon rond november uit, pakken ze de holiday sales er ook nog even bij en hebben ze weer kleine miljoen sales. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Even tussen het pc/console gezeik door hoor
Now the hands on descriptions of 3 of the multiplayer modes:

Gametype: Team Deathmatch
Players: 8 (in two teams)

The game options have been set so that everyone starts with RPGs. This is going to be...explosive.

I spawn in a graveyard and quickly hunt down some armour - might be a good idea. I pick up the armour and... what do we have here? I stumble into an old granny pedestrian - she screams and runs off saying, "I'm gonna get myself a gun!" Too late, grandma, I think, as I unload the RPG at her feet. She flies off high into the air as I get back to thinking about the game. Right next to me is a fire ecape that should give me access to a roof and a vantage point where I can rain down hell onto my opponents.

I quickly run up the steps, reach the roof and look down onto the streets below. Carnage. All I can see is a crisscross of smoke trails from RPG fire. And lots and lots of massive explosions. I take aim and join in the melee.

Eventually someone twigs to my tactics and ends my fun with a rocket to the face. Maybe that's karma for poor old granny. Anyway, I'm back in the game now and on street level trying to take cover from the urban warzone that we've created. Firing blind from behind a car, I take out two but then realise that a car isn't the best place to hide. especially when it has a tank full of petrol. Boom, and so on.

I restart again and decide that I should keep moving to avoid the swarms of incoming ordinance. Seems like everyone else has the same idea and chaos ensues as smoke and explosions make it near impossible to tell friend from foe. I rack up a few more kills and a few more deaths and then the game comes to a close - I don't even recall who won. I'm just kind of relieved that I can blink again...

Gametype: Cops N Crooks
Players: 8 (in two teams)

As luck would have it, the game randomly selects me as the boss. There's something kind of comforting to know that the guys on your team are there to protect you. But anyway, we head off together to find some wheels and get to the escape point some distance away. This happens to be a speedboat tied up at Broker's docks - just to get to the speedboat and the match will be won.

We're still on foot when we first hear the sound of a police siren wailing some way off in the distance. Actual fear grips me - this isn't any AI-controlled arm of the LCPD; it's the other team... and they're hunting me! With no wheels of any description close by, and the siren getting louder by the second, I make the decision to head up the grassy verge and take cover. Just in time, as my bodyguards open up with their Uzis on the top car. They kill two and we retreat up the verge. Bingo! There's a car park at the top and we finally manage to find some transport. Three of us get in what looks like a family saloon while one guy stays behind to buy us some time. Respect for that.

Now we're tearing through the streets of Liberty City, looking over our shoulders for any sign of flashing lights. In spite of my nervousness, the journey passes without any other incident. Until we get to the escape point. The driver has made a mistake and instead of us taking the road down to the waterfront, we find ourselves halfway across the Broker Bridge, the speedboat some 100 feet below us. And the cops turn up and block the only route to the speedboat, at the end of the bridge! My bodygaurds head for them guns blazing and I only have one option - jump off the bridge and hope the fall doesn't kill me. Luckily I land in the water right next to the boat, jump in and cruise off into the sunset, the sounds of gunfire fading into the distance behind me. Victory!

Gametype: Hangman's NOOSE
Players: 4 (on one team)

A short cutscene introduces the mission - mafiya boss Petrovic(he's computer controleed in this game) lands at Francis International Airport on his private jet. Suddenly an army of NOOSE troops turn up in armoured trucks and helicopters and they're here to get Petrovic. The objective is simple: protect Petrovic and get him to a safe point on the map, in this case a baseball field.

Quickly we take cover behind baggage crates and start taking out NOOSE. This is no easy feat as they can do everything that we can do and are just as adept at using GTA IV's cover system as we are. I decide to change my tactics. I quickly make a break through the NOOSE lines, steal an armoured truck and use it to mow them down. This is more like it! More NOOSE show up and I've become something of a bullet magnet, but the armoured vehicle is tough enough that the bullets have litte effect.

Suddenly Petrovic calls for transport and I oblige. I pick him up leaving my team-mates to occupy NOOSE, and start driving towards the safe point, dodging baggage crates, planes, and NOOSE bullets as I try to make my escape. As I race towards my goal a massive jumbo jet tries to take off from the airport, not 20 yards from my truck. Now this is intense.

I reach the end of the airport and spy a fleet of army helicopters. Well, why not, I think. Petrovic follows me as I climb aboard the Black Hawk-like chopper and the rotors spin into life. I want to take off but now I have a dilemma. Not only do I feel bad about leaving my guys behind, it's also a part of the mission objective that you must all make it to the safe point to win. But the longer I remain on the ground, the closer the pursuing NOOSE are getting to me and Petrovi. I decide on a compromise - take off, go back to the fight and pick up my buddies.

The battle is still in full flow and I can see a blaze of gunfire, and piles of dead bodies. And then, as I'm circling the melee below, I see the funniest thing I've ever seen in a videogame. One of our team is tearing round the runway on a baggage trolley, mowing down NOOSE members. Yes! Now, this is what GTA multiplayer should be about!

It's too hot to land and so I opt to leave, hoping that my team can make they're own way to the safe point. I head towards the baseball field at maximum speed as NOOSE helicopters pursue me. They're not too wuick and seam to be preoccupied with the battle with my other team members - whether through luck or judgement, it looks like my tactics worked and I make it to the baseball field with no more sightings of NOOSE. Twenty seconds later the rest of the team turns up in helicopters and we've won!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Depress
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-08 14:07
Heb je een bron en eventuele plaatjes, want dit klinkt erg leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Het is een artikel van play magazine, geen plaatjes nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
One of our team is tearing round the runway on a baggage trolley, mowing down NOOSE members. Yes! Now, this is what GTA multiplayer should be about!
En zo is het d:)b

Ik kan niet wachten op deze game, heb bij Bart Smit gepreorderd en ga mij zeker de eerste week vermaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SCIxX schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 21:03:
Even tussen het pc/console gezeik door hoor

[...]
Die toon mag je ook wel achterwege laten. Het is niet aan jou om de inhoudelijke lijn van de discussies in dit topic te dicteren. Als het je niet bevalt dan start je maar op een normale manier een ander discussiepunt.

Feit is dat mensen ten onrechte een ongefundeerde afkeer hebben van consoles, terwijl deze game net op consoles hoort gespeeld te worden. Veel mensen achten zich daarnaast nog eens zwaar superieur want pc zijn immers heilig en al de rest is voor gamen00bs.

Een discussie over welk platform deze game het meeste tot z'n recht laat komen is ook ontopic en heeft alles te maken met de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 11:52

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 22:30:
[...]
Die toon mag je ook wel achterwege laten. Het is niet aan jou om de inhoudelijke lijn van de discussies in dit topic te dicteren. Als het je niet bevalt dan start je maar op een normale manier een ander discussiepunt.

Feit is dat mensen ten onrechte een ongefundeerde afkeer hebben van consoles, terwijl deze game net op consoles hoort gespeeld te worden. Veel mensen achten zich daarnaast nog eens zwaar superieur want pc zijn immers heilig en al de rest is voor gamen00bs.

Een discussie over welk platform deze game het meeste tot z'n recht laat komen is ook ontopic en heeft alles te maken met de game.
Sorry hoor, dit heeft echt totaal niets met deze game te maken. Dit zie je veel minder in andere topics over multiplatform games en daarin wordt gewoon gepraat over de inhoud van de game en wat er bekend is.

Aangezien er nog geen officiele mededeling is gedaan over de pc versie zou ik de mods willen verzoeken om deze discussie gewoon ergens anders voort te laten lopen en het hier gewoon te hebben over de graphics, gameplay, opties, nieuwberichten en vergelijkingen met andere GTA of free roaming games.
Dat jij het niet mee eens bent dat hij zo reageert is misschien wel zo, maar ik begin het ook wel een beetje zat te worden om telkens dit gezever er tussendoor te moeten lezen, want ik ben meer benieuwd naar de nieuwe screens die rockstar laat zien en eventuele andere nieuwtjes!

@ gameplay modussen
Ziet er inderdaad erg cool uit. Ben benieuwd of er nog problemen zullen zijn met Lag zoals in Saints Row of dat het eindelijk net als bv Rainbow Six een beetje relaxed te doen is online.

Voordeel van Saints Row is dan weer dat je daarmee COOP kunt doen, maar aangezien er een hoop multiplayer modussen zijn, verwacht ik dat ik die de komende paar weken/maanden niet ga missen!

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op zondag 23 maart 2008 @ 00:17:
[...]
Sorry hoor, dit heeft echt totaal niets met deze game te maken. Dit zie je veel minder in andere topics over multiplatform games en daarin wordt gewoon gepraat over de inhoud van de game en wat er bekend is.

Aangezien er nog geen officiele mededeling is gedaan over de pc versie zou ik de mods willen verzoeken om deze discussie gewoon ergens anders voort te laten lopen en het hier gewoon te hebben over de graphics, gameplay, opties, nieuwberichten en vergelijkingen met andere GTA of free roaming games.
Dat jij het niet mee eens bent dat hij zo reageert is misschien wel zo, maar ik begin het ook wel een beetje zat te worden om telkens dit gezever er tussendoor te moeten lezen, want ik ben meer benieuwd naar de nieuwe screens die rockstar laat zien en eventuele andere nieuwtjes!
Ik begin nooit over pc versies. Dat komt allemaal van gefrustreerde tweakers die wel quadcores en 9800gtx kunnen kopen, maar liever gta downloaden voor pc en dan ook geen budget hebben voor een goedkope xbox van 200 euro of zo.

Het zal me worst wezen of deze game op pc verschijnt of niet, want het is geen pc game. GTA komt het beste tot z'n recht op een console. Dat iedereen hier maar blijft speculeren over een pc versie, die nog niet eens is aangekondigd, daar kan ik niets aan doen. Het zou zomaar kunnen dat die er zelfs nooit komt. Dat er gereageerd wordt op mensen die echter onterecht lopen te zeuren dat de game niet of nog niet op pc komtis onvermijdelijk. Het is nog altijd aan rockstar om te beslissen wat ze daarmee doen, maar als een bedrijf zich niet honderd percent plooit naar de wensen van tweakers, dan is het meteen 3v1l en commercieel en weet ik wat nog allemaal.

De discussie of een game als gta beter tot z'n recht komt op een console-platform of een pc-platform kan mijns inziens wel. Dat is rechtstreeks gerelateerd aan gameplay-implementatie, en er is vergelijkingsmateriaal uit het verleden (VC, en SA). Voorlopig valt er trouwens toch niets of weinig te discussiëren. De game is nog niet uit en er is slechts beperkt nieuws of screens beschikbaar, dus wat mij betreft kan het daar wel over gaan. Dan nog is het niemands recht (tenzij die van mods) om bepaalde discussies zomaar belachelijk te maken of te torpederen omdat meneer in kwestie liever iets anders wil lezen. Het is nu eenmaal een forum met een verscheidenheid aan stellingen en opinies.

Concreet: mods en adaptaties zullen het gros van de gamers echt niet overhalen om voorkeur te geven aan een pc. De doorsnee gamer weet niet eens wat een mod is. En een paar uitzonderingen niet te na gesproken zijn de meeste mods die ik al gespeeld heb, van erg bedenkelijke baggerkwaliteit. Laat een professionele studio met professionele mensen m'n gamecontent maar bedenken. En niet een paar pubers met wat l33t 3dmax skills die mij wel eens zullen zeggen hoe de game er wel had moeten uitzien. Instabiele patches, fucked up content, nee dank je.
(uitzonderingen zijn mods op games met goede engines zoals IDsoftware games)

Ook de online mod van SA is iets wat met haken en ogen aan elkaar hangt en waar redelijk wat getweak bij komt kijken. Daar krijg je niemand warm voor. Geen support, dwaze gameplay, zolderkamerprogrammeerwerk, noema maar op. Laat Rockstar maar een uitdagende gebalanceerde multiplayer-ervaring maken, dat interesseert me veel meer.

Eén van de meest belachelijke opmerkingen die ook steeds terugkomen is dat GTA een shooter zou zijn, en daarom alleen op de pc goed kan gespeeld worden. GTA is geen shooter!! net zomin als oblivion tekken is. Schieten is nodig voor de beleving van het soort spel, maar niet waarond GTA gebouwd is. Net zomin als GTA een race-sim zou zijn. Of ik nu zelf de controle heb om te richten, of gewoon met autolock relax een paar gangsters kan neerschieten, geef mij dan maar het tweede. Het gaat om de actie: schieten=>dood, niet om de skills van het schieten. Dan koop je maar CoD of unreal. GTA op een toetsenbord is veel stroever en minder gemakkelijk dan met een controller. Als mensen het zichzelf graag oncomfortabel en moeilijk maken moeten ze dat zelf weten.

Specualtie over pc versies is idd ongewenst. Gameplay gerelateerde inhoud waar de pc ter sprake komt kan dan weer wel imo. Verder is er nog altijd de TR om daarover te klagen en de mods op de hoogte te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 23 maart 2008 @ 00:57:
[...]

GTA komt het beste tot z'n recht op een console.
Vind jij. Mensen kunnen best zelf een mening vormen hoor, daar hebben we jou niet voor nodig.
Dank U. :)

Ik ben het met je eens dat de PC versus console discussie hier vaak niet veel bijdraagt aan de algehele game discussie, maar ga alsjeblieft niet jouw mening als de enige waarheid verkopen, daar heeft ook niemand wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Woei, nog 38 nachtjes slapen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We kunnen idd ook de nachtjes tellen ;)

Feit is dat het vet wordt en dat het hopelijk een nieuwe standaard wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Laatst online: 09-09 08:48
Verwijderd schreef op zondag 23 maart 2008 @ 11:19:
We kunnen idd ook de nachtjes tellen ;)

Feit is dat het vet wordt en dat het hopelijk een nieuwe standaard wordt :)
In de nieuwste Power unlimited heben ze een preview van Saints Row 2 en zeggen daarin dat hij nu al minder goed gaat worden dan GTA4 en dat terwijl het wel een tof spel wordt met een hoop verbeteringen ten opzichte van het eerste deel... Met zulke opmerkingen kan ik dus bijna echt niet meer wachten *O*

Ik denk dan ook dat je er redelijk goed van uit mag gaan dat het inderdaad een neiuwe standaard wordt. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Kaasje123 op 23-03-2008 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-08 17:55
Ik vind GTA 100x beter op de pc, denk eens aan multiplayer, mods en GEEN auto-aim waar ik me zo aan erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:29
Natuurlijk komt GTA IV op de pc uit. anders zou het de eerste zijn die niet op de pc uit kwam, zo gek is rockstar niet. en GTA is toch imo bij uitstek een spel om op de pc te spelen :)

Maar idd, het spel ziet er wel uber vet uit!

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Zamoraak schreef op zondag 23 maart 2008 @ 11:47:
Ik vind GTA 100x beter op de pc, denk eens aan multiplayer, mods en GEEN auto-aim waar ik me zo aan erger.
GTA 4 op de consoles heeft geen auto-aim weer, maar wel multiplayer. Mods zijn IMHO een leuk extratje, maar niet veel meer dan dat. Ik heb tot nu toe nog geen enkele GTA mod gezien waarvan ik dacht dat ik iets zou missen als ik die niet installeerde(op de multiplayer mod na, maar die is nu overbodig).

Ik vind het besturen van de auto's op de PC zonder controller niet te doen. Je kunt alleen vol gas geven of geen gas, er zit niets tussen in. Het nadeel van de consoleversies is weer dat het richten wat lastiger gaat, maar de verbeterde besturing tijdens het auto rijden maakt dat IMHO meer dan goed. Het richten schijnt op de consoles nu veel meer in de stijl van RE4 te zijn, wat wel slechter is dan een muis, maar een enorme verbetering ten opzichte van vroeger.
Visgek24 schreef op zondag 23 maart 2008 @ 11:50:
Natuurlijk komt GTA IV op de pc uit. anders zou het de eerste zijn die niet op de pc uit kwam, zo gek is rockstar niet. en GTA is toch imo bij uitstek een spel om op de pc te spelen :)
Het is al weer bijna 3 jaar geleden dat Rockstar voor het laatst een PC spel heeft uitgebracht. Zelfs andere series die wel op de PC uitkwamen, zoals bijvoorbeeld Manhunt, komen nu niet meer op de PC. De PC gamesmarkt schijnt het door het vele downloaden vrij slecht te doen momenteel, het kan zijn dat het voor Rockstar niet rendabel meer is om een PC poort te maken omdat teveel mensen het spel zouden downloaden.

[ Voor 26% gewijzigd door MetroidPrime op 23-03-2008 12:00 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Kaasje123 schreef op zondag 23 maart 2008 @ 11:25:
[...]

In de nieuwste Power unlimited heben ze een preview van Saints Row 2 en zeggen daarin dat hij nu al minder goed gaat worden dan GTA4 en dat terwijl het wel een tof spel wordt met een hoop verbeteringen ten opzichte van het eerste deel... Met zulke opmerkingen kan ik dus bijna echt niet meer wachten *O*

Ik denk dan ook dat je er redelijk goed van uit mag gaan dat het inderdaad een neiuwe standaard wordt. :)
Saints Row 2? Die komt pas rond de herfst uit dus het is geen concurrent. De developers zijn meer volgers van GTA. Geen slecht idee hoor! Misschien koop ik SR2 wel maar eerst natuurlijk GTA IV. En met maanden verschil in wanneer her uitkomt!

Hoe dan ook maar nog maar een paar weekjes wachten! Dit wat dat betreft is net zoiets als MSG4 kwa release! De spanning, de stukjes nieuwe content hier en daar, de hype (maar het zal vast de hype waard zijn) en vooral dat voor weken al iedereen er naar uitkijkt.

Het is een hype die een shooter niet zal krijgen, waarom? Er zijn al ZAT shooters en al is je shooter top dan zit wel nogsteeds naast 4 andere shooters. GTA heeft weinig te duchten, SR2? Die komt later!

En tja GTA, GTA IV zal natuurlijk wel wat dingetjes hebben die sommige spelers niet leuk vinden. Elke GTA heeft rotmissies gehad bijvoorbeeld. Toch zal het zeker de koning blijven waar concurrenten blij mogen zijn met de kruimels. GTA leid het pak! Er zijn genoeg games die hebben geprobeerd om GTA de loef af te steken maar vele slaagde niet om in de buurt te komen. Ophemeling? Verre van voor een serie waarbij je de vinger op de fouten kan leggen blijft het verslavend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Laatst online: 09:11
Visgek24 schreef op zondag 23 maart 2008 @ 11:50:

Maar idd, het spel ziet er wel uber vet uit!
De "stories" versie van GTA3 zijn ook niet op de PC uitgekomen. Aangezien dat de laatste GTA's waren zou het weleens niet zo vanzelfsprekend hoeven te zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door peeth op 23-03-2008 13:39 ]

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Ik heb van iemand gehoord die de multiP heeft gespeeld (game recensent) dat de multiplayer echt super gaaf is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
SCIxX schreef op zondag 23 maart 2008 @ 14:29:
Ik heb van iemand gehoord die de multiP heeft gespeeld (game recensent) dat de multiplayer echt super gaaf is.
Lees anders even de post van SCixX op op de vorige pagina ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel17
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 13:45
Jullie zeggen wel dat de pc versies gebrand worden maar de PS3 games en xbox 360 games worden ook gebrand hoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surgue
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
roel17 schreef op zondag 23 maart 2008 @ 18:34:
Jullie zeggen wel dat de pc versies gebrand worden maar de PS3 games en xbox 360 games worden ook gebrand hoor?
Maar niet zo massaal natuurlijk als bij de pc, dat kon je zelf ook wel bedenken.

Ik snap trouwens niet waarom R* geen info geeft over een pc versie, waarom moeten ze ons zo lang in spanning houden. Scheelt ook heel wat pc vs console gezeur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:10
Dit spel gaat echt zo ontzettend gaaf worden, ik ga er zelfs een xbox 360 voor kopen. Ik heb zo'n gevoel dat hij of heel laat en brak (zoals vice city/ san andreas) voor de pc komt of helemaal niet. En het lijkt me gewoon gaaf het op een 40" full hd tv te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Adlermann schreef op zondag 23 maart 2008 @ 18:51:
Dit spel gaat echt zo ontzettend gaaf worden, ik ga er zelfs een xbox 360 voor kopen. Ik heb zo'n gevoel dat hij of heel laat en brak (zoals vice city/ san andreas) voor de pc komt of helemaal niet. En het lijkt me gewoon gaaf het op een 40" full hd tv te spelen :P
Controller in de hand, biertje/koffie erbij en lekker voor de televisie gaming. En dat natuurlijk op minstens 720p!

Als GTA IV hier is dan ben ik de eerste dag zeker 5 uur kwijt al wordt het een late nacht! Geloof me dat ik picky ben en dat ik niet een gamer ben die snel iets leuk vindt. GTA is gewoon een zwakte van mij en zelf de mindere GTA's zijn nog steeds beter in mijn ogen dan behoorlijk wat van de games op de markt! GTA is een som van factoron en als je een of twee dingen niet leuk vindt, dan kun je daar overheen kijken en de rest wel leuk vinden.

Meer realisme? Ja zie dat wel komen! Zal wel werken! Hell een GTA waar voor het eerst de mensen in de buurt ook gewoon wapens hebben! Auto's? Ga zeker snel op jacht naar de leukere auto's! Radio uit en luisteren naar het geluid van de motor. Weet je dat GTA beter motor geluiden heeft dan bepaalde budget racegames? Klein detail groot effect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulmp
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-09 09:50
mijn ps3 staat geduldig naast mn tv'tje te wachten tot hij eindelijk GTA IV kan gaan lezen :)
damn wat heb ik hier belachelijk veel zin in :) release datum is precies na mijn tentamen periode :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
take it easy on the :) smilie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Surgue schreef op zondag 23 maart 2008 @ 18:40:
[...]

Maar niet zo massaal natuurlijk als bij de pc, dat kon je zelf ook wel bedenken.

Ik snap trouwens niet waarom R* geen info geeft over een pc versie, waarom moeten ze ons zo lang in spanning houden. Scheelt ook heel wat pc vs console gezeur..
Wat denk je van een Deal met MS en/of Sony. Als ze al gaan aankondigen dat er een PC versie komt, lopen die een hoop gamers mis die dan alsnog wachten. Nu er niets over bekend is, gaat men toch maar een console halen.

Trouwens, ik vind dat er in een hoop reacties veel teveel speculaties staan. Hou je es wat meer aan de feiten en minder aan de dingen die helemaal niet bevestigd zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sommigen zeggen dat GTA geen PC spel is.. het spel begon op de PC! De aller eerste GTA spel kwam in 1997 uit voor op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op zondag 23 maart 2008 @ 21:08:
Sommigen zeggen dat GTA geen PC spel is.. het spel begon op de PC! De aller eerste GTA spel kwam in 1997 uit voor op de PC.
Er zijn een hoop spellen die van PC naar Console zijn gegaan. Ook een hoop die eerst op de consoles waren, vervolgens op de PC en daarna op de Consoles (en PC's).

Dus wat is je punt? Dat het daarom op de PC moet uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Laatst online: 30-08 19:00
Verwijderd schreef op zondag 23 maart 2008 @ 21:08:
Net zoals dat Metal Gear oorspronkelijk voor de MSX en NES kwam dus móet Metal Gear maar op de Wii uitkomen, terwijl iedereen het nu standaard in één adem met Playstation noemt...

Ik ben persoonlijk niet van mening dat GTA een console óf pc game is. Persoonlijk is het mijn voorkeur om de game te gaan spelen op mijn Xbox360 om verschillende redenen. Ik heb een 40" hdtv, mijn pc zal GTA IV niet kunnen draaien, ik zit liever comfortabel relaxt op mijn bed of bank en vind het gewoon ontzettend makkelijk om met mijn draadloze controller voor de tv te hangen.
Om precies dezelfde redenen zou een vriend van mij de game liever op de PC spelen. Hij heeft een goede pc met een helder beeldscherm, geen HDTV, geen console, hij zit liever in een actieve houding achter zijn bureau en vind het veel fijner om met een muis en toetsenbord te gamen.

Het zal dus echt gewoon puur voorkeur zijn, en niet zozeer wat beter of slechter is.

Verder moet ik bekennen dat ik na het eerste GTA deel afgezwakt ben. GTA2 heb ik ook nog ontzettend veel gespeeld maar vond ik de sfeer niet zo geweldig. Bij GTA3 liep mijn pc al te ver achter, en toen ie veel later op de consoles uit kwam had ik er zelf niet zoveel trek meer in, en persoonlijk vond ik de game gewoon niet zo lekker werken op de consoles. Ditzelfde goldt voor Vice City en San Andreas, die ik toch behoorlijk wat uren bij vrienden heb gespeeld.
Ik denk dat in GTA4 de besturing en algehele gameplay veel soepeler op de consoles terecht komt dan de voorgaande games, en ook de iets serieuzer ogende wereld is een fenomeen wat me erg aanspreekt.

Gelukkig heb ik nog even om wat geld opzij te zetten en mijn schoolzaken zodanig te plannen dat ik rond de releasedate genoeg tijd heb om het te spelen!

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
ik zelf ga GTA4 halen voor mijn PS3.

maar een vriend van me wil nu voor 199 een xbox360 kopen extra voor GTA4.
maar nu betwijfel ik dat die versie van de xbox360 genoeg zal zijn voor GTA4.
Dit omdat ik vanwege de grote van de wereld in GTA4 er van uit ga dat de xbox versie van GTA4 een HD nodig zal hebben.

Klopt dat? en mits ja weet iemand al hoeveel hardeschijf ruimte het spel ongeveer nodig zal hebben? Dit zodat ik mijn maat kan zeggen of een 20GB versie genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe brand jij de PS3 games dan ?
Ik geef jou € 500 Als je een gebrande PS3 spel kan spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Deadsy schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 10:04:
ik zelf ga GTA4 halen voor mijn PS3.

maar een vriend van me wil nu voor 199 een xbox360 kopen extra voor GTA4.
maar nu betwijfel ik dat die versie van de xbox360 genoeg zal zijn voor GTA4.
Dit omdat ik vanwege de grote van de wereld in GTA4 er van uit ga dat de xbox versie van GTA4 een HD nodig zal hebben.

Klopt dat? en mits ja weet iemand al hoeveel hardeschijf ruimte het spel ongeveer nodig zal hebben? Dit zodat ik mijn maat kan zeggen of een 20GB versie genoeg is.
Een eis van microsoft is dat alle spelen speelbaar moeten zijn zonder HD.
GTA 4 zal dus op de 199euro versie van de Xbox gewoon te spelen zijn. Er zit een 256mb Memorycard bij die kan worden gebruikt om savegames op te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Ja, en dan kun je niet meer op live, niet zo'n goede optie, daarom is het minder toegankelijk als PC downloads.

Maar wat boeit het ook, het gaat hier om de console versie van GTA4, dat pc gaming minder word is een feit, over een jaar of wat mogen jullie allemaal gezellig mee kletsen over GTA4, maar nu even niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Duuvel schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 10:16:
[...]

GTA 4 zal dus op de 199euro versie van de Xbox gewoon te spelen zijn. Er zit een 256mb Memorycard bij die kan worden gebruikt om savegames op te slaan.
Klopt, echter voor de extra content zal wel een HD nodig zijn. Bovendien wordt zo'n HD ook gebruikt om extra data te slipstreamen zodat die niet telkens geladen hoeft te worden dus misschien loopt ie dan ook nog iets soepeler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Martinspire schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 10:20:
[...]

Klopt, echter voor de extra content zal wel een HD nodig zijn. Bovendien wordt zo'n HD ook gebruikt om extra data te slipstreamen zodat die niet telkens geladen hoeft te worden dus misschien loopt ie dan ook nog iets soepeler?
Nee, daar zal je geen verschil in merken. Het is natuurlijk wel zo dat na de zomer de eerste extra episode komt voor de 360, en dan is een HD wel een vereiste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

[...]

Een xbox 360 zonder HD is gewoon zonde! Uiteindelijk heb je er toch een nodig! Wat? Denk je dat een 512Mbyte geheugenkaart genoeg is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

swampy schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 12:02:
[...]

Een xbox 360 zonder HD is gewoon zonde! Uiteindelijk heb je er toch een nodig! Wat? Denk je dat een 512Mbyte geheugenkaart genoeg is?
Ligt er maar helemaal aan waarvoor je de Xbox gebruikt;
Als je geen arcade games, demo's of extra content gaat downloaden heb je aan zo'n geheugenkaart genoeg. Maar ik denk dat je het uiteindelijk toch wel gaat doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Duuvel schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 12:22:
[...]

Ligt er maar helemaal aan waarvoor je de Xbox gebruikt;
Als je geen arcade games, demo's of extra content gaat downloaden heb je aan zo'n geheugenkaart genoeg. Maar ik denk dat je het uiteindelijk toch wel gaat doen ;)
Tuurlijk, ik bedoel maar je koopt een console altijd kaal! Zelf hou ik altijd rekening met dat als ik zoiets koop dat ik ook controllers, bekabeling, etc er misschien bij koop hoor. Een PS3 met maar een controller? Zo gaat dat niet in deze wereld!

De Xbox 360 Arcade zal net genoeg zijn voor supercasual gamers, als je meer wilt zoals in bepaalde games online gaan dat heb je een HD nodig!

Hoe dan ook nog iets van 5 weken totdat GTA IV uit is!

[ Voor 3% gewijzigd door swampy op 25-03-2008 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
[...]

Dat was geloof ik een regel bij de Launch van de xbox360.
Maar deze regel hebben ze geloof ik reeds laten vallen want er zijn reeds games die een HD nodig hebben en derhalve bestaat ook het HD symbooltje (games die een HD nodig hebben hebben dit symbool op de doos staan).

Dus mijn vraag blijft staan, is een HD nodig voor het spelen van GTA4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
En wie koopt de extra content voor GTA IV nou niet? Iedereen toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Laatst online: 30-08 19:00
Deadsy schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 13:52:
[...]

Dat was geloof ik een regel bij de Launch van de xbox360.
Maar deze regel hebben ze geloof ik reeds laten vallen want er zijn reeds games die een HD nodig hebben en derhalve bestaat ook het HD symbooltje (games die een HD nodig hebben hebben dit symbool op de doos staan).

Dus mijn vraag blijft staan, is een HD nodig voor het spelen van GTA4.
Officieel antwoord = niet bekend.
Mening van ongeveer iedereen hier = nee een HD wordt geen vereiste.

Ik zou die maat van je even de kat uit de boom laten kijken en wachten tot er een pack uit komt van een Xbox360 Premium met GTA IV erin ofzo...

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Het is slimmer om nu gewoon Xbox + HD te kopen dan hem er later bij te kopen, een HD is toch best handig, al dan niet onmisbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xboxworld.nl heeft de eerste multiplayer screenshots weten te bemachtigen!

http://www.xboxworld.nl/n...er-screenshots-uit-gta-4/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 22:01:
Xboxworld.nl heeft de eerste multiplayer screenshots weten te bemachtigen!

http://www.xboxworld.nl/n...er-screenshots-uit-gta-4/
Images removed on request of Rockstar
Helaasch.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, ik wilde net zeggen, ze zijn weer verwijderd... ;( Zo te zien is Xboxworld iets te vroeg geweest met het vrijgeven van deze shots :P Misschien dat ze voor a.s. donderdag waren bedoeld samen met de nieuwe trailer...

Ik heb ze al wel gezien, hopelijk verschijnen ze nog op een andere plek... Zal haast wel.

Edit: hier dus: http://www.gta4.net/screenshots/ (hoe lang zullen ze daar blijven staan? :P )

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2008 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 22:25:
Mja, ik wilde net zeggen, ze zijn weer verwijderd... ;( Zo te zien is Xboxworld iets te vroeg geweest met het vrijgeven van deze shots :P Misschien dat ze voor a.s. donderdag waren bedoeld samen met de nieuwe trailer...

Ik heb ze al wel gezien, hopelijk verschijnen ze nog op een andere plek... Zal haast wel.

Edit: hier dus: http://www.gta4.net/screenshots/ (hoe lang zullen ze daar blijven staan? :P )
Ligt het nou aan mij of zijn sommige screenshots echt zo lelijk? Zijn we allemaal weer in de hype getrapt? :/ (Ik dan teminste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Kaasje123 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 00:08:
[...]

Ligt het nou aan mij of zijn sommige screenshots echt zo lelijk? Zijn we allemaal weer in de hype getrapt? :/ (Ik dan teminste)
ligt denk ik aan jouw.

Deze screenshots voldoen volledig aan mijn verwachtingen.
Vergelijk deze screenshots maar eens met ingame beelden van Vice City of San Andreas en je ziet direct dat dit een gigantische stap naar voren is.

Dat dingen die heel ver weg niet al te mooi zijn was ook te verwachten dit ook vanwege het beperkte geheugen op beide consoles.

Ik denk dat teveel mensen gewoon Metal Gear achtige textures verwachten en dit is gewoon een total ander spel waarbij zulke grafix gewoon niet mogelijk zijn.

@Twylight
Dat sowieso, achteraf een HD erbij kopen is gewoon niet grappig aangezien de prijzen die MS ervoor wil vangen.
maar mijn maat wil voor een dubbeltje op de voorste rang zitten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
De nieuwe screenshots waren trouwens multiplayer screenshots.

De multiplayer graphics zijn minder goed dan de singeplayer rechtstreeks, maar doet niks af aan het plezier.( van horen zeggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Afbeeldingslocatie: http://i26.tinypic.com/6p3v4k.jpg

vet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Deadsy schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 01:29:
[...]
@Twylight
Dat sowieso, achteraf een HD erbij kopen is gewoon niet grappig aangezien de prijzen die MS ervoor wil vangen.
maar mijn maat wil voor een dubbeltje op de voorste rang zitten :/
Als hij voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten: hij kan op marktplaats of ebay zoeken naar een 20gig HD, denk dat er wel wat mensen zijn die geupgrade hebben naar 120gig en de 20gig wegdoen voor een mooi prijsje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
de multiplayer kun je toch gewoon via internet spelen via xboxlive met elkaar? Of is dat allemaal nog onbekend?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireFoz schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 09:46:
de multiplayer kun je toch gewoon via internet spelen via xboxlive met elkaar? Of is dat allemaal nog onbekend?
Ja dat is mogelijk, er zijn ook al een aantal spelmogelijkheden bekend zie aantal pagina's terug.
Klikje

Wat ik mij afvraag of het ook mogelijk is om splitscreen multiplayer te doen.
Oftewel 2spelers op mijn xbox360 samen via xboxlive multiplayer gamen tegen andere, weten mensen of dat mogelijk is? Kan er niet iets duidelijks over vinden

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2008 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij was er 1 missie die je in co-op kon doen via internet, maar zoiets niet, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:47
wat me wel opvalt aan alle screenshots is dat er een soort vervaging zit op plekken waar minder contrast zit. Bijv een bakstenen meer van wat verder wordt een vaag vlak met vlekjes, bijna een picasso :P

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Splitscreen multiplayer lijkt me sterk. Burnout paradise (laatste game met een grote stad) had dat ook niet, bovendien is splitscreen zoiezo niet iets voor GTA lijkt me. Aangezien je dan een veel te klein scherm krijgt en je om de haverklap wordt aangereden ofzo.

Die screenshots worden trouwens altijd gecomprimeerd om niet al te groot uit te vallen. Ik moet zoiezo nog screenshots tegenkomen die groter zijn dan 1200x800 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 11:22:
Splitscreen multiplayer lijkt me sterk. Burnout paradise (laatste game met een grote stad) had dat ook niet, bovendien is splitscreen zoiezo niet iets voor GTA lijkt me. Aangezien je dan een veel te klein scherm krijgt en je om de haverklap wordt aangereden ofzo.

Die screenshots worden trouwens altijd gecomprimeerd om niet al te groot uit te vallen. Ik moet zoiezo nog screenshots tegenkomen die groter zijn dan 1200x800 ofzo.
Je had op de eerste xbox ook splitscreen met san andreas. Deze had dan wel geen multiplayer over live maar splitscreen was er wel. Eigelijk was het niet zozeer splitscreen, het was gewoon multiplayer op één volledig scherm. Hierdoor kon je ook maar beperkt van elkaar weglopen.

Ondanks deze beperking was het altijd wel grappig, één speler auto rijden de andere driveby knallen etc. Hoop dat iets dergelijks ook met GTA IV komt, maar dan ook over xboxlive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie

Paxlie

chaos en inslag

Martinspire schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 11:22:

Voor zover ik weet is GTA IV in 720p dus ik zie niet in waarom de screenshots groter zouden moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 13:26

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Eerste GTA IV Multiplayer screens?

Click

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jobbie schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:08:
Click
Jup de eerste, echter niet voor de eerste keer gepost/gemeld. :+

Blijf het trouwens toch jammer vinden dat er nooit ingame gameplay filmpjes worden getoont voor de release. Komt er eigenlijk een GTA IV demo? heb ik ook niets over gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Paxlie schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 11:37:
[...]
Voor zover ik weet is GTA IV in 720p dus ik zie niet in waarom de screenshots groter zouden moeten zijn.
Ow tuurlijk, my bad. Maar volgens mij hebben we zoiezo geen screens gezien inclusief GUI, dus ik denk dat je er zoiezo nog wel wat meer van kunt verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:13:
[...]

Jup de eerste, echter niet voor de eerste keer gepost/gemeld. :+

Blijf het trouwens toch jammer vinden dat er nooit ingame gameplay filmpjes worden getoont voor de release. Komt er eigenlijk een GTA IV demo? heb ik ook niets over gehoord.
Het is nog nooit eerder gebeurt, denk niet dat er een demo komt.
Jobbie schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:08:

Click
Ligt het aan mij, of ben ik de enige die het super lelijk vind. Kijk die filmpjes en kijk het werkelijke beeld :D

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2008 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
[b][message=29817169,noline]inanc schreef op woensdag 26 maart 2008 @

Ligt het aan mij, of ben ik de enige die het super lelijk vind. Kijk die filmpjes en kijk het werkelijke beeld :D
Lees mijn comment anders even op de vorige pagina? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, het ziet er naar uit dat de complete Liberty City kaart is uitgelekt, dit betreft de kaart die bij de PS3 versie van de game zit. Zou kunnen dat het een goede fake is, maar het ziet er vrij 'echt' uit...

http://kotaku.com/372415/gta-iv-street-map-leaked

De foto's zijn echter wat klein, tenminste, je kan de straatnamen niet lezen, hopelijk zijn er ergens nog grotere.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2008 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Rockstar zet weer een nieuw snelheidsrecord: ik had binnen 80 minuten na publicatie een officieel verzoek om de foto's offline te halen, zo nee legal action en weigeren openstaande ad campaigns te betalen :X

Gewoonlijk doen juridische afdelingen van publishers toch wel een dag of 2 over dit soort dingen oppikken 8)7

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

curry684 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 17:52:
Rockstar zet weer een nieuw snelheidsrecord: ik had binnen 80 minuten na publicatie een officieel verzoek om de foto's offline te halen, zo nee legal action en weigeren openstaande ad campaigns te betalen :X

Gewoonlijk doen juridische afdelingen van publishers toch wel een dag of 2 over dit soort dingen oppikken 8)7
Rockstar weet de hype te behouden, en ze zijn goed in dit soort dingen! De map ziet er aardig uit een beetje "cheap" maar ach je kan niet altijd een VVV guide boekje krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb ze neergezet op t.net account, iets makkelijker en sneller te bekijken.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/XCdKrvnBenCuUa444G7DlBXP/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/pZUwfTcCYKSNe8or60AgF3gF/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/h312brCPnSQyANLGSVoXSgq9/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ncKLwzg8icGjklIOq8ZvCiBp/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/VSp6XLbNacSCSn5wk2gbXNMU/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/aOTz0Ic74dOeShe9DpsGhqhj/thumb.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2008 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm dus aan 1 kant de kaart van Liberty City en aan de andere kant een overzicht van de subway, controls en nog wat info.

Ik hoop dat er nog zo'n grappig boekje bij zit met al die maffe teksten en advertenties. Zal haast wel, ze moeten ook nog ergens de muziek en developer credits nog ergens kwijt. Bovendien heeft elk GTA deel wel zo'n boekje gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 17:37:
De foto's zijn echter wat klein, tenminste, je kan de straatnamen niet lezen, hopelijk zijn er ergens nog grotere.
Ze zijn echt en ik heb de 4 megapixel originals op 2272x1704 (die ik dus niet meer mag linken :+ ), en ook daarop kun je geen straatnamen lezen door de relatief lage kwaliteit.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:14

BioHazard

*\o/*

Meer meer! Ik kan alweer niet wachten he. Ik ben nu 19, maar ik voel me weer zon klein menneke die niet kan wachten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 17:56:
Heb ze neergezet op t.net account, iets makkelijker en sneller te bekijken.

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding]
Statue of happiness :D en de Rotterdam Tower allebei te lezen in het 5de plaatje :)

[ Voor 4% gewijzigd door Kaasje123 op 26-03-2008 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:04
Dit is zo`n vette screenshot love it!!

clickable
Afbeeldingslocatie: http://i25.tinypic.com/24btdsh.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i29.tinypic.com/rw30xg.jpg

[ Voor 63% gewijzigd door Kimo op 27-03-2008 00:13 . Reden: thumbnails gemaakt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:14

BioHazard

*\o/*

Hmm, het heeft wel nog een beetje GTA:SA achtige kleuren die screenshot. Maar ik neem aan dat het om schemer gaat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

curry684 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 18:10:
[...]

Ze zijn echt en ik heb de 4 megapixel originals op 2272x1704 (die ik dus niet meer mag linken :+ ), en ook daarop kun je geen straatnamen lezen door de relatief lage kwaliteit.
Met wat voor camera is het gemaakt ?:D

Damn het word steeds leuker, gaan er nou fans inbreken overal ofzo :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Kimo schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 00:01:
Dit is zo`n vette screenshot love it!!

clickable
[afbeelding]

[afbeelding]
De eerste, de details van de auto's zijn duidelijk verbetert! Vraag me af hoe het schade model is. Oh well nog maar een paar weekjes. En de helicopter, mmm kijk eens hoever je nog steeds redelijke texture kwaliteit hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 13:26

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

En dan te bedenken dat we nog een maand moeten wachten..... }:O

Man, ik kijk nog meer uit naar GTA IV dan naar het moment dat ik m'n X360 ging kopen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die screens van de map en landmarks zijn wel vet, ziet er kwa indeling goed uit.

Nu nog maar afwachten tot de game uit gaat komen. Volgens mij gaat echt vrijwel iedereen in het bezit van een xbox360 of PS3, GTA IV gelijk halen/bestellen/Preorderen of anders misschien paar weekjes later. :+

Ik dank dat er gewoon bijna niemand is die op een bepaald moment na de launch de game niet heeft.
Of je moet echt totaal niet van GTA houden :X :?
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is voor anderen niet heel interessant om te weten of je nu voor de PS3 of X360 versie gaat, of dat je er een besteld hebt. Discussies over het spel zelf zijn een stuk boeiender.