[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 84.244 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wh00pz
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 27-03 15:42
*tranen in mijn ogen
AdnanKananda schreef op maandag 03 maart 2008 @ 23:58:
Plotseling voel ik me 6,5 jaar jonger. Ongelofelijk zeg, dat ik nog maar 12 was.

Eindelijk kon ik ronddwalen in Rockstars virtuele wereldje, waar ik destijds ontzettend naar uitkeek. Het principe was niet eens veranderd: ik was, zoals ik gewend was van GTA, opnieuw vrij om te gaan en staan waar ik wilde, dingen te ondernemen die ik wilde ondernemen, en vooral ook dingen te doen die ik waarschijnlijk in werkelijkheid nooit zou doen. De 3d-weergave zorgde voor een meer menselijke vizie van de stad die me gek maakte, Liberty City.

GTA III is inmiddels wel een klassieker in mijn ogen. Ik herinner me nog dat de makers in een interview vertelden dat het spel tot voor ongeveer 3 maanden voor de release nog helemaal niet speelbaar was, en dat ook zij niet eens precies wisten hoe het er uiteindelijk uit zou komen te zien en of alles zou gaan werken. Toen ik de game uitspeelde, besefte ik me dat ik dit tijdens het spelen helemaal niet gemerkt had. Alles klopte.

Inmiddels zijn we dus al zo'n 6,5 jaar verder, en is Rockstar North 6,5 jaar ervaring rijker. Het is bekend dat het spel eigenlijk al een tijdje af is. Ook zijn we ontzettend veel screenshots, 3 trailers, andere video's en een grote hoop met informatie verder. Wat worden we verwend.

Ik laat mijn gedachten stoppen met afdwalen en ga verder met mijn leven, terwijl ik stiekem weer ontzettend verlang naar Rockstars volgende meesterwerk. Nog een paar dagen. Lange dagen.
toon volledige bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdnanKananda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-05-2023
Whehe, ik wilde eerst gaan vertellen hoe erg ik baalde dat ik mijn Xbox 360 vorig jaar verkocht heb, omdat de games op dat moment me niet echt aanspraken. Nu heb ik een PS3 en zal ik, zolang ik geen 360 heb, de downloadable content niet kunnen spelen.
Toen ik dat stukje intikte, bedacht ik me omdat het me toch beter leek om iets positiefs te schrijven, aangezien dit echt een vette game wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Anoniem: 119403 schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 09:34:
Kan niet wachten op deze game. Dit word weer marathon gamen uiteraard!!
Vertel mij wat, ik ben die hele week vrij.. :o

Blauwe vingers en vierkante ogen FTW :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wh00pz
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 27-03 15:42
heb net army of two gehaald, daar moetk maar ff mee doen (en binnenkort mn iphone), khoop dat die 2 "speeltjes" mij bezig kunnen houden terwijl ik met smart wacht op GTA IV..

Kheb wel hoge verwachtingen, hopelijk worden deze ook vervuld :)))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klomp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-05 08:15

klomp

Zooi...

ik vraag me 1 ding af en kan het niet echt terug vinden in het topic...

grand theft auto san andreas kon je op de xbox met 2players spelen.... uren en uren gedaan...

dat moet bij deze ook wel weer zo zijn toch, dat je met 2 man kan spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

klomp schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 22:23:
ik vraag me 1 ding af en kan het niet echt terug vinden in het topic...

grand theft auto san andreas kon je op de xbox met 2players spelen.... uren en uren gedaan...

dat moet bij deze ook wel weer zo zijn toch, dat je met 2 man kan spelen..
Volgens mij (ben niet 100% zeker) is daar nog niets officieels over bekend,
echter heeft Sam Houser (oprichter van R* games) het volgende medegedeeld:

"..if you enjoyed the San Andreas multiplayer you will love the new stuff."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 254518

heb wel gehoord dat er een multiolayer optie in het spel zou komen maar weet dit niet zeker:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:03

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Jullie moeten toch s meer lezen over het spel....:

Er komt een 16 player multiplayer!
Er zijn wel wat details, maar nog niet echt hele duidelijke....
Zo is bijvoorbeeld wel bekend dat je door heel de stad kan spelen, welke modes er zijn en nog meer van dat smeuïgs...

kom, ff wat meer previews lezen... er staan er genoeg in deze post.... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-05 18:06

ijskonijn

Now MOVE!

Jobbie schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 15:38:
Jullie moeten toch s meer lezen over het spel....:

Er komt een 16 player multiplayer!
Er zijn wel wat details, maar nog niet echt hele duidelijke....
Zo is bijvoorbeeld wel bekend dat je door heel de stad kan spelen, welke modes er zijn en nog meer van dat smeuïgs...

kom, ff wat meer previews lezen... er staan er genoeg in deze post.... :>
Denk dat het zoiets gaat worden als de multiplayer modes op de PSP-versies van Liberty en Vice City, oftewel: Dikke pret! :D

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04 19:35
Toch hoop ik dat de mod-community met GTA IV aan de slag gaat om een multiplayerversie te maken die meer dan 16 spelers ondersteund.

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-05 19:13

rCk

DPhoenix schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 16:04:
Toch hoop ik dat de mod-community met GTA IV aan de slag gaat om een multiplayerversie te maken die meer dan 16 spelers ondersteund.
Dat komt goed denk ik bij de PC versie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148415

OFFICIAL SITE UPDATE 3.7.08

Today's update to the official site brings with it the unveiling of the MUSIC section, and the revelation of two stations from Liberty City's radio dial.

* IF99; International funk music, hosted by Femi Kuti.
* Vladivostok FM; Post-communist community radio to rock the Eastern Bloc.

In addition, check out:
* All-new videos, featuring hard-living Irish-American Patrick "Packie" McReary and a message from the LCPD's recruitment division.
* Scenes from Burger Shot, one of LC's most ubiquitous fast-food chains.
* Celebrity news that matters from Our-Own-Reality.com
* Find out how much you know about Liberty City, with the History of Liberty quiz.
* Learn more about the BitterSweet mobile device. Be everywhere. And nowhere.

Plus, all-new exclusive screenshots in the SCREENS section.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
ik zal morgen even de startpost updaten voor de mensen die bang zijn dat het niet meer gebeurd. Heb het de laatste tijd druk gehad en kwam niet verder dan wat klikken en lezen op GoT :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153905

Waar ik heel erg nieuwsgierig naar uitzie is die euphoria engine .
Deze ontwikkeling maakt de hele freeroaming ook zo mooi omdat er zoveel verschillende bewegingen in kunnen voorkomen .
Nu vond ik Assassin's Creed de personage Altäir al heel erg goed in bewegingen en klimwerk en het lijkent mij wel sterk dat de euphoria engine nog mooier personages kan laten bewegen .
Ik zou het wel fantastisch vinden als de personage ( Niko Bellic ) veel verschillende moves zou hebben .
Zullen de personages in GTA IV nu beter zijn dan in Assassin's Creed en dan bedoel ik de bewegingen die de personages maken ?
Is die euphoria engine dan ook weer nieuwer als die van Assassin's Creed ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:51

Martinspire

Awesomeness

Ik denk niet dat je zulke bewegingen bij de hoofdpersoon of bijrollen hoeft te verwachten want daar zijn ze het type niet voor. Wel leuke techniek trouwens.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

Anoniem: 153905 schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 19:11:
Waar ik heel erg nieuwsgierig naar uitzie is die euphoria engine .
Deze ontwikkeling maakt de hele freeroaming ook zo mooi omdat er zoveel verschillende bewegingen in kunnen voorkomen .
Nu vond ik Assassin's Creed de personage Altäir al heel erg goed in bewegingen en klimwerk en het lijkent mij wel sterk dat de euphoria engine nog mooier personages kan laten bewegen .
Ik zou het wel fantastisch vinden als de personage ( Niko Bellic ) veel verschillende moves zou hebben .
Zullen de personages in GTA IV nu beter zijn dan in Assassin's Creed en dan bedoel ik de bewegingen die de personages maken ?
Is die euphoria engine dan ook weer nieuwer als die van Assassin's Creed ?
AC is mooi en ja de physics maar de gameplay is niet van het type dat je herspeelt!

GTA IV, wel misschien is de physics engine wel bijna even goed, wie weet! Graphics zijn realistisch met duidelijk wat effecten het blijft GTA! Herspeelbaarheid? GTA definieert herspeelbaarheid!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Twee nieuwe trailers en 21 nieuwe screenshots @ officiele GTA website.

Linkje naar de twee filmpjes en screenshots op GameKings

Dat tweede filmpje...... :9

hoop dat ze nog niet eerder zijn langsgekomen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-05 22:08
monnick schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 21:29:
Twee nieuwe trailers en 21 nieuwe screenshots @ officiele GTA website.

Linkje naar de twee filmpjes en screenshots op GameKings

Dat tweede filmpje...... :9

hoop dat ze nog niet eerder zijn langsgekomen....
hahaha inderdaad dat tweede filmpje is erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153905

Een feit is ook dat als je in bezit bent van een Playstation 3 dat deze op een gegeven moment geen dis meer kan lezen ( kapotte drive ) .
Wat ik hiermee wil zeggen is dat je straks tijdens het spelen van GTA IV dat probleem voor kan doen .
Dan kun je bijvoorbeeld 2 tot 3 weken geen GTA IV meer spelen .
Ik verheug mij zo op GTA IV en hoop dat er dan geen defecten komen aan mijn Playstaion 3 .
Mijn Playstaion 3 40 GB trouwens wel nu defect vanwege kapotte drive ( leest geen disc meer ) en staat nu bij Sony Service reparatie .
Laat alsjeblieft het percentage uitval van koptte drive,s zeer laag blijven zodat we straks lekker kunnen genieten van de langverwachte GTA IV .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Anoniem: 153905 schreef op zondag 09 maart 2008 @ 12:47:
Een feit is ook dat als je in bezit bent van een Playstation 3 dat deze op een gegeven moment geen dis meer kan lezen ( kapotte drive ) .
Wat ik hiermee wil zeggen is dat je straks tijdens het spelen van GTA IV dat probleem voor kan doen .
Ik verheug mij zo op GTA IV en hoop dat er dan geen defecten komen aan mijn Playstaion 3 .
Mijn Playstaion 3 40 GB trouwens wel nu defect vanwege kapotte drive ( leest geen disc meer ) en staat nu bij Sony Service reparatie .
Laat alsjeblieft het percentage uitval van koptte drive,s zeer laag blijven zodat we straks lekker kunnen genieten van de langverwachte GTA IV .
Erm, het percentage van de kapotte drives is heel erg laag, dus ik snap niet echt de toevoeging van deze post in het GTA IV topic.

Brian O'Toolle is inderdaad geniaal, echte Rockstar humor. Overigens zijn er al 2 radio zenders online te beluisteren namelijk hier http://www.rockstargames.com/IV/#?page=music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Anoniem: 153905 schreef op zondag 09 maart 2008 @ 12:47:
Met alle respect, maar laat aub dat doemdenken in Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 23 , ok?
Dit topic is daar niet voor, ook al noem je GTA IV nog 10 keer in je post.. Het raakt kant noch wal.

We are not your personal army.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98664

Ik ben bang dat gta erg tegen gaat vallen, de ingame pics lijken echt niet next gen, de cutscenes zijn natuurlijk wel "redelijk". (ook niet bijzonder eigenlijk)
Denk dat ik toch liever voor een andere game spaar.
Of iemand moet me maar een paar goede "ingame" filmpjes laten zien.
Ik wacht wel lekker af voordat ik preorder ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Anoniem: 98664 schreef op zondag 09 maart 2008 @ 21:44:
Ik ben bang dat gta erg tegen gaat vallen, de ingame pics lijken echt niet next gen, de cutscenes zijn natuurlijk wel "redelijk". (ook niet bijzonder eigenlijk)
GTA is geen Crysis, de graphics zijn zeker verbeterd in vergelijk met de oude engine! Heb je GTA:SA gezien? Geloof me dat wil je niet zien! Maar het gaat om de gameplay!

Keuze uit een supermooie game die 12 uur duurt om uit te spelen of een aardige grafische game waar ik 100den uren mijzelf mee bezig kan houden. Ik weet welke keuze ik maar.

[ Voor 6% gewijzigd door swampy op 09-03-2008 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Anoniem: 98664 schreef op zondag 09 maart 2008 @ 21:44:
Tegenvallen voor wie, voor jezelf? Dat doe je dan toch helemaal zelf. ;)

De meesten weten denk ik wel wat ze qua graphics, en ook qua gameplay kunnen verwachten bij een GTA.
En ja, als je twijfelt moet je gewoon lekker wachten op de reviews.

[ Voor 5% gewijzigd door Zamorano op 09-03-2008 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, die verwachtingen zijn hoog he?
De filmpjes zijn totaal niet van de gameplay, lijkt alsof iedereen daar niet naar kijkt ofzo.
Ik speel nog steeds san andreas multiplayer, 1280x1024 ziet er nog steeds erg goed uit hier op de pc! Erg goed zelfs, screenshots lijken beter dan de ingame shotjes die ik heb gezien van IV (zijn er maar 3:).
En dat noem ik geen next gen, dit moet er gelikter en beter uitzien dan een spel van zoveel jaar terug.
Anders ga ik wel liberty city stories spelen van de ps2 op mijn ps3, heb ik ook nog niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
Ik heb een paar week terug nog eens gta:sa opnieuw gespeeld maar zo heel erg storen die matige graphics helemaal niet. De gameplay/interactie en de weinige bugs en alles bij elkaar maakt dat je op een gegeven moment maar weinig meer aantrekt van het 'matige' grafische gedeelte. Het is grafisch genoeg om je doen geloven dat je deel uitmaakt van het spel zeg maar.

Tot nu toe zijn alle gta versies IMHO een soort en met kunst op games gebied, het 'zoldertjes kamertje' gevoel, het gevoel dat de ontwikkelaars echt iets met hun hart maken zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Anoniem: 98664 schreef op zondag 09 maart 2008 @ 22:10:
Ja, die verwachtingen zijn hoog he?
De filmpjes zijn totaal niet van de gameplay, lijkt alsof iedereen daar niet naar kijkt ofzo.
Ik denk dat bijna niemand twijfelt aan de gameplay, op dat gebied hoef je dus eigenlijk niemand te overtuigen. Bovendien heeft het wel iets als je lekker zelf mag gaan ontdekken hoe het werkt zodra je de disc in je console hebt gestopt.
Ik speel nog steeds san andreas multiplayer, 1280x1024 ziet er nog steeds erg goed uit hier op de pc! Erg goed zelfs, screenshots lijken beter dan de ingame shotjes die ik heb gezien van IV (zijn er maar 3:).
En dat noem ik geen next gen, dit moet er gelikter en beter uitzien dan een spel van zoveel jaar terug.
Ik speel ook GTA:SA op mn PC (en ja, met max details en hoge resolutie). Maar als je dat er beter uit vindt zien dan de screenshots van GTAIV, moet je denk ik toch iets beter kijken. Het detail in textures, gebouwen, etc. is vele malen hoger. Ook de variatie in auto's, en NPC's is een stuk groter.

Mooi filmpje om het te illustreren.

En wie bepaalt of iets next-gen is, waar ligt de norm? Gewoon een kwestie van teveel verwachten als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Leuk filmpje, maar dit zijn geen ingame beelden.
En weet weet niet welke sa ze als vergelijking hebben gedaan, maar bij mij ziet het er toch wel redelijk wat beter uit dan dat filmpje.
Ik wil ingame beelden!!!
En een demo! NU!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Anoniem: 98664 schreef op zondag 09 maart 2008 @ 22:41:
Leuk filmpje, maar dit zijn geen ingame beelden.
En weet weet niet welke sa ze als vergelijking hebben gedaan, maar bij mij ziet het er toch wel redelijk wat beter uit dan dat filmpje.
Ik wil ingame beelden!!!
En een demo! NU!
Alsof de cinematics verschillen van de ingame beelden. Zelfde models, zelfde textures, geen exotische effecten, dat is toch al sinds GTA3 zo?

De models van GTASA zien er echt zo uit, hooguit zijn de textures wat scherper. En de kwaliteit van het filmpje helpt ook niet, maar dat geld voor beide games.

Maargoed, als jij het teleurstellend wilt vinden moet je dat natuurlijk helemaal zelf weten.
Het grafische verschil tussen beide games vind ik behoorlijk groot, of het genoeg is daar zou je eventueel nog over kunnen discussiëren.

Persoonlijk vind ik een kleine verbetering op elk gebied al prima, ik weet gewoon dat ik er dan enorm veel plezier mee ga beleven, en daar gaat het om.

Als je (te) hoge verwachtingen aanmaakt, heb je uiteindelijk alleen jezelf ermee als het spel dan teleurstelt. Dan betaal je 60 euro voor een spel waar je minder lol aan beleeft dan als je verwachtingen lager waren. Lijkt me niet slim.

Oh, en een demo komt niet, heeft Rockstar al laten weten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Zamorano schreef op zondag 09 maart 2008 @ 22:50:
[...]

Alsof de cinematics verschillen van de ingame beelden. Zelfde models, zelfde textures, geen exotische effecten, dat is toch al sinds GTA3 zo?

De models van GTASA zien er echt zo uit, hooguit zijn de textures wat scherper. En de kwaliteit van het filmpje helpt ook niet, maar dat geld voor beide games.

Maargoed, als jij het teleurstellend wilt vinden moet je dat natuurlijk helemaal zelf weten.
Het grafische verschil tussen beide games vind ik behoorlijk groot, of het genoeg is daar zou je eventueel nog over kunnen discussiëren.

Persoonlijk vind ik een kleine verbetering op elk gebied al prima, ik weet gewoon dat ik er dan enorm veel plezier mee ga beleven, en daar gaat het om.

Als je (te) hoge verwachtingen aanmaakt, heb je uiteindelijk alleen jezelf ermee als het spel dan teleurstelt. Dan betaal je 60 euro voor een spel waar je minder lol aan beleeft dan als je verwachtingen lager waren. Lijkt me niet slim.

Oh, en een demo komt niet, heeft Rockstar al laten weten. ;)
toon volledige bericht
Geef je gelijk daar GTA is NOOIT een super mooie game geweest. Maar wel een met een diepe gameplay, een open wereld en humour! De GTA IV graphics zijn zeker voldoende voor een game van dit soort! Saints Row 2 zal echt niet er 2x mooier uitzien hoor!

De mooiste games zijn nog altijd de games met kleine afgezette gebieden. Oh ja je ziet de rest van de stad/berg/ravijn wel maar je kan er toch niet bij dus het detail daar is gelimiteerd.

Bij GTA kun je technisch gezien overal komen dus tja dan moet je ergens een middlegrond maken.

En damn die wielen van die auto's, okay geen GT5 kwaliteit maar voor GTA zien de auto's er zeer goed uit!

Hell in GTA:SA waren de wielen geeneens rond! Het waren Octagon's ofzo! Ook was het detail van het dashboard vaak gewoon grijs, grijs, grijs, grijs of grijs!

Maar daar gaat het niet om in GTA.

GTA:SA autos: http://www.koningonline.nl/pub/got/losse%20pics/sa6.jpg
GTA:IV autos: http://www.insidegamer.nl...autoiv/screenshots/116748
GT5 autos:http://www.ps3attitude.com/uploaded_images/gt5_prologue_ps3-743330.jpg

Vanuitgaand dat GT5 alleen autoracen is en dus zich niet bezig dient te houden met een hele stad en AI..vindt ik dat Rockstar dicht zit bij wat nu mogelijk is kwa Next Gen!

[ Voor 9% gewijzigd door swampy op 09-03-2008 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

Al dat graphics gemiep is idd vrij triest. In een ander topic liep iemand de graphics van GTA IV te vergelijken met die van GT5 8)7 |:(

GT5 moet geen complexe steden en animaties kunnen renderen. Een racegame met een vast aantal wagens op een vaste track in een vast patroon is vast wel gemakkelijker te renderen dan een sandbox game zoals gta. En ook bij gran turismo is het zo dat de ingame beelden er altijd lichtjes minder uitzien dan de replays (die weliswaar prachtig zijn)

GTA IV ging nooit over graphics, en als je daar te hard gaat over miereneuken dan kan je imo nooit van de game genieten. ("kijk daar, die bumpmapping is beter in oblivion, kijk, die textures zijn beter in game x..., blaat")

Ik speelde m'n vorige gta's op een ps2, via scart no less, dus alles is al gewoon beter. Ik heb dan ook weinig 'eisen'. Van zodra de draw distance niet meer storend is (pop up), de resolutie iets hoger (scherpte in de diepte), iets meer variatie in auto's en straatbeeld en textures iets beter, dan is het voor mij al voldoende.

Geef mij maar een GTA3++ (als jullie er toch zo lijken over te denken, ik deel die mening niet voor alle duidelijkheid, GTA IV is een gigantische stap verder tov GTA3) dan heb ik tenminste nog iets te spelen. Alsof we kieskeurig kunnen zijn wat betreft 'topgames' die tegenwoordig uitkomen... :s

Een nieuwe GTA, met nieuw verhaal, nieuwe content (om terug eens van setting te veranderen) en opgepoetste graphics... Bring it on.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:21
GTA SA screenshots er net zo/mooier uitzien als de GTA4 screenshots kan niet. GTA4 zet er beduidend veel beter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181923

Hou het nuttig. Met deze informatie kunnen we niet zoveel

[ Voor 76% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 11-03-2008 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nijntje82
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Duuvel schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:53:
[...]

http://www.gamehubs.com/i_product.php?category_id=799 :)

ik ga zelf liever langs de winkel, is wel duurder maar heb ik 'm meteen en ben ik niet afhangelijk van de post e.d.
Ik heb hem daar ook gepreordered, maar nu blijkt dat GTA IV niet region unlocked is? Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-05 11:41
Je kan die link toch volgen om te zien dat daar gewoon "Region Unlocked" bij het spel staat?
Of bedoel je dat je denkt dat de website zelf verkeerde informatie op hun site heeft staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:44

On_E

Housemusic

Nasty Nate schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:32:
Je kan die link toch volgen om te zien dat daar gewoon "Region Unlocked" bij het spel staat?
Of bedoel je dat je denkt dat de website zelf verkeerde informatie op hun site heeft staan?
Bij Bully bleek ook achteraf dat het weldegelijk region locked was, en die is ook van Rockstar.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-05 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Ik snap eigenlijk niet hoe die mensen aan die region unlocked spellen kunnen komen. Geeft Rockstar zelf deze games uit? Is er geen regio lock aan die kant van de wereld?

Niet dat ik klaag hoor :p Bijna al m'n games zijn regio vrij :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nijntje82
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb gamehubs er een mail over gestuurd, als ik antwoord krijg, zal ik het hier ook wel even posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:18
Anoniem: 181923 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 08:23:
Dit wordt zo'n brute game! Ik kan niet wachten tot 29 april. Ik ga overigens voor de Xbox360 versie.
Ik heb een PS3 en xbox 360, denk dat ik ook maar voor de 360 versie ga, gezien de extra downloadable content. Dan neem ik de extra herrie van m'n 360 maar voor lief.

En ik kan idd ook niet meer wachten! Heeft ook veel te lang geduurd, ik bedoel: de 360 is al sinds eind 2005 uit en nu pas komt de nextgen GTA uit.

Met inmiddels 18 miljoen 360's en 11 miljoen PS3's zullen er heel wat GTA IV's verkocht gaan worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Klein en snel Xbox 360 arcade vraagje; ben ik voor GTA IV ook de hardeschijf nodig? Of kan ik gewoon voor 199 euro een Xbox Arcade halen, en GTA, en hierna spelen? Of moet ik ook op de HD installeren?

Ik weet niet of hier al wat over bekend is, maar ik hoor het wel ;).

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Oooh oud maar zo goed!

http://www.youtube.com/watch?v=U67ZJWRsXAM <-- GTA 2 trailer, 8 minuten lang GTA!

http://xbox360.ign.com/objects/827/827005.html <-- ziet er niet naar uit dat een HDD vereist is voor xbox360 spelers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116063

Kecin schreef op maandag 10 maart 2008 @ 18:14:
Klein en snel Xbox 360 arcade vraagje; ben ik voor GTA IV ook de hardeschijf nodig? Of kan ik gewoon voor 199 euro een Xbox Arcade halen, en GTA, en hierna spelen? Of moet ik ook op de HD installeren?

Ik weet niet of hier al wat over bekend is, maar ik hoor het wel ;).
Ik weet niet of GTA een hardeschijf nodig heeft, denk van wel zeker als je de nieuwe episodes er straks bij wilt.

Maar als je een xbox koopt ga dan iig voor eentje met een harde schijf. Een xbox360 zonder HD is als de kerstman zonder baard. Het klopt gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Laatst online: 17:31

nFo

Afbeeldingslocatie: http://infomb.googlepages.com/dutch.jpg

:7

Uhhh, had dus een (dom) vraagje.
Ik heb die pre-order kit gekocht voor € 10,-
Maar hoe werkt dat dan ?

Moet je die creditcard inleveren ofzo ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensxeon
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-05 16:27
ik koop hem ook, lijkt me echt weer z'n spel met lange leeftijds duur. ik heb alle GTAs gespeeld en vond ze ook allemaal tof dus deze gaat ook cker weer mee. enige verandering is dat ik hem nu op een console ga spelen, de PS3 :P

heb ook nog een lading iris checks ligge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Anoniem: 116063 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 21:11:
[...]

Ik weet niet of GTA een hardeschijf nodig heeft, denk van wel zeker als je de nieuwe episodes er straks bij wilt.

Maar als je een xbox koopt ga dan iig voor eentje met een harde schijf. Een xbox360 zonder HD is als de kerstman zonder baard. Het klopt gewoon niet.
x2.

En ze worden binnenkort wat goedkoper, scheelt ook weer. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatschaaap
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 10:14

blaatschaaap

schaap

swampy schreef op maandag 10 maart 2008 @ 19:17:
Oooh oud maar zo goed!

http://www.youtube.com/watch?v=U67ZJWRsXAM <-- GTA 2 trailer, 8 minuten lang GTA!
Achtervolger met kettingzaag, prachtig! :D

blaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

nFo schreef op maandag 10 maart 2008 @ 21:19:
[afbeelding]

:7

Maar hoe werkt dat dan ?

geniale humor weer :D

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

blaatschaaap schreef op maandag 10 maart 2008 @ 22:59:
[...]

Achtervolger met kettingzaag, prachtig! :D
Oh en steel NOOIT een Zaibatsu Drugsvan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Laatst online: 03-05 20:01
Jazeker :D maar vergeet niet dat ny ooit echt van ons was he
werd verruild voor suriname :X

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203716

Menesis schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 13:13:
[...]

En tuurlijk was New Amsterdam ook net zo groot en invloedrijk geworden als NY hè? ;)

Maar een strategische plek was het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Menesis schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 13:13:
[...]

Er zat ook wel enige druk achter ;) Het was niet echt een vrijblijvende keuze.

Als er een gigantische vloot je stad binnenvaart, ben je iets sneller geneigd in te stemmen, dan als het per brief gaat ;)

[ Voor 17% gewijzigd door PWM op 11-03-2008 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
http://xbox360.ign.com/articles/855/855785p2.html

Vast al een keer gepost, maar gaat super op de details is, weer prachtig om te lezen.
Squeezing off a shotgun round at the driver caused blood to splatter across the inside of the windscreen (which was now riddled with tiny bullet holes) as the driver's body was knocked violently back in his seat before slumping forward with his head resting on the steering wheel, causing the car's horn to constantly blare away. The intensity and detail we witnessed in this split-second of gameplay left us utterly gob-smacked, and even a little guilty about whacking the poor guy - at least we put his car to good use. He would have wanted that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Laatst online: 03-05 20:01
PWM schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 14:13:
[...]

Er zat ook wel enige druk achter ;) Het was niet echt een vrijblijvende keuze.

Als er een gigantische vloot je stad binnenvaart, ben je iets sneller geneigd in te stemmen, dan als het per brief gaat ;)
ah ok, zó goed had ik dan weer niet opgelet bij gesch. ;)

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eerste multiplayer details zijn verschenen; 15 multiplayer modes:
The latest issue of PSM Spain has a new article on Grand Theft Auto IV, with 20 new screenshots and the first details on GTA IV's multiplayer system. Here is a list of the new information, which is being updated constantly:

* There are 15 multiplayer game modes in GTA IV. PSM had an opportunity to play 7 of them. The rules of each game are determined by the host.
* Multiplayer supports upto 16 players.
* Your online character is fully customizable. You can alter his race, sex, hair, clothing etc.
* The game modes featured are as follows:
1. Hangman's NOOSE
2. Car Jack City
3. Bomb da Base
4. Bomb da Base II
5. Mafia Work
6. Team Mafia Work
7. Deathmatch
8. Team Deathmatch
9. Turf War
10. Cops N Crooks
11. Race
12. GTA Race
13. Deal Breaker
14. Free Mode
15. Unknown

* In Race and GTA Race, the host gets to decide which vehicles are involved, and the number of laps to be played. You can shoot and throw molotovs from the window, and even steal your rivals' car.
* In Deathmatch and Team Deathmatch, the host gets to decide the number of pedestrians, the amount of traffic, the intervention of police (or not), and the type of weapons.
* In Cops N Crooks, one team play as cops and the other play as criminals. The cops must stop the criminals from escaping. They can monitor the locations of the criminals on their GPS systems, while the criminals don't know where the cops are.
* In Mafia Work and Team Mafia Work, you play as one of Kenny Petrovic's mafia henchmen. You must complete hits ordered by the boss (via the cellphone) before your rivals are able to do so.
* The map used in multiplayer is the same map that is used for single player.
* A single-player mission called "Hangman's NOOSE" features co-op. You and your friends will be able to escort a mobster, while being pursused by a SWAT team.
toon volledige bericht
Zie http://www.gta4.net/news/index.php voor meer nieuws en http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=317327 voor scans van het artikel met nieuwe screenshots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Ook al vind ik singleplayer het belangrijkst ziet de MP er toch wel leuk uit. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255271

SCIxX schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 18:54:
Ook al vind ik singleplayer het belangrijkst ziet de MP er toch wel leuk uit. :D
Tasty! :9

Cops N Crooks ziet er schitterend uit.

Het zal een constant dilemma zijn: offline SP of online MP? Een luxeprobleem zoals dat heet _/-\o_
Hopelijk geeft het uitspelen van de SP iets extra's online.

Dat het maar rap 29 april is. Misschien toch maar verlof aanvragen begin mei .

Zullen er trouwens ook expansies à la Vice City, San Andreas en andere Stories komen?
Vice City in een next-gen jasje zie ik wel zitten. Iets meer sfeer, kleur, ... dan in het grijze Liberty city.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255531

Heeft de 360 veel meerwaarde boven de PS3? Ik hoor enkel maar subjectieve berichten over dit, iemand die opheldering kan geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Anoniem: 255531 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 19:28:
Heeft de 360 veel meerwaarde boven de PS3? Ik hoor enkel maar subjectieve berichten over dit, iemand die opheldering kan geven?
Niet echt volgens mij. Wel meer extra content (dacht ik), maar ps3 krijgt ook extra content.

Maar goed, die extra content is meestal veel geld voor weinig content, dus vooral uitzuigerij imo.

[ Voor 13% gewijzigd door SCIxX op 14-03-2008 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

nou bij rockstar kan dat wel eens meevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Anoniem: 255531 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 19:28:
Schijnbaar wat exclusieve DLC, wordt ik niet echt warm van en "hoe" exclusief? Exclusief aka de PS2 exclusiviteit van GTA VC/SA (6 maanden na de PS2 versie pas de andere). Of Exclusief in de zin van dat die content nooit maar dan ook nooit op de PS3 en PC uitkomt. Lekker vaag hoor!

En ach de PS3 versie krijgt vast ook wat leuk grut!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

SCIxX schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 19:35:
[...]

Niet echt volgens mij. Wel meer extra content (dacht ik), maar ps3 krijgt ook extra content.

Maar goed, die extra content is meestal veel geld voor weinig content, dus vooral uitzuigerij imo.
Ach DLC, soms is het uitzuigerij en soms is het betaalbaar en bied het waard voor je geld. 5 dollar voor Oblivions "horse armour" is inderdaad, sigh! Maar 10 dollar voor een expansie van Warhawk? Niet slecht! Het is subjectief

Hoe dan ook terug naar GTA IV, meer en meer wordt duidelijk deze game wordt anders dan GTA was..behoorlijk anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

swampy schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 19:41:
[...]

Schijnbaar wat exclusieve DLC, wordt ik niet echt warm van en "hoe" exclusief? Exclusief aka de PS2 exclusiviteit van GTA VC/SA (6 maanden na de PS2 versie pas de andere). Of Exclusief in de zin van dat die content nooit maar dan ook nooit op de PS3 en PC uitkomt. Lekker vaag hoor!
Het is helemaal niet vaag, sterker nog, het is hartstikke duidelijk.

De 360 versie krijgt 2 extra episodes. Wat dat precies inhoud is niet bekend, maar het zijn in ieder geval nieuwe missies, verhalen en auto's. Deze content is exlusief voor de 360. Exclusief als in: Komt nooit op de PS3.

Verder komt er voor beide patformen kleinere DLC. Te denken valt aan een wapen extra, klediing, etc. etc.

DLC is inmiddels volwassen aan het worden. Belachelijke zaken als die Horse Armor komen eigenlijk niet voor. De meeste DLC heeft tegenwoordig echt waarde. Bij games als Crackdown, Halo 3 en Mass Effect krijg je 100% waar voor je geld.

Er zijn nog uitzonderingen, maar ze beginnen het te leren ;)

[ Voor 15% gewijzigd door PWM op 14-03-2008 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

nFo schreef op maandag 10 maart 2008 @ 21:19:
Maar hoe werkt dat dan ?

Inleveren of alleen laten zien bij het afhalen van GTA 4.
En dan is het gewoon €10 korting die van de nieuwprijs wordt afgehaald.
Als het net zo gaat als met de pre-order kits van Halo 3 en Assassin's Creed mag je alles gewoon houden (je hebt er tenslotte voor betaald).

Maar zit er alleen een creditcard bij die pre-oder kit? Want dat is wel karig.
Bij Halo 3 zat een T-Shirt en bij Assassin's Creed een mooie metal box met stripboek en bonus dvd.
PWM schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 19:51:
[...]De 360 versie krijgt 2 extra episodes. Wat dat precies inhoud is niet bekend, maar het zijn in ieder geval nieuwe missies, verhalen en auto's. Deze content is exlusief voor de 360. Exclusief als in: Komt nooit op de PS3.
Microsoft had toch 25 miljoen dollar per episode betaald?
Neem dan wel aan dat het niet een episode is met slechts een nieuwe missie, maar dat het toch wel weer heel wat uren aan gameplay toe voegt.

Verder inderdaad een erg mooie TS.
Je count-down-dingetje laat de browser van de PS3 wel finaal crashen btw :P

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255531

Gaat er trouwens nog wat gebeuren met de six-as functie in GTA IV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-05 22:29

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

SCIxX schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 19:35:
[...]

Rockstar heeft $50 miljoen gekregen voor die extra content, dus als het niets voorstelt, dan hebben ze echt iets niet goed gedaan. Daarnaast krijgt de PS3 volgens Rockstar geen DLC.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Dat hoge bedrag heeft er ook mee te maken dat microsft exclusiviteit wil. Maar goed, laten we gewoon hopen op goede content. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Laatste nieuws wat Rockstar heeft uitgebracht is dat, niet geheel verrassend, op 20 maart de officiele site ge-update gaat worden met "nieuwe radiostations, screenshots en downloads".

Veel belangrijker is dat op 27 maart trailer 4 gaat uitkomen met de titel "Good Lord, What Are You Doing?" aka "Everyone's a Rat".

http://www.gta4.net/news/...-updates-amp-new-trailer/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Er is nieuwe informatie wat betreft de online mode van GTA IV. Er komen 15 speltypes die maximaal met 16 personen te spelen zijn. Zie hier het nieuwbericht van Planet GTA:
Yesterday we told you about German magazine Games Aktuel previewing multiplayer modes for GTA IV, but you don’t have to wait until next week to get the first details from them! PSM in Spain has their own preview filled with plenty of screenshots, 20 of which are new. Here are the details:
# Altogether there are 15 multiplayer modes in the game. PSM played 7 of them.
# Up to 16 players in multiplayer is supported.
# The multiplayer modes are:

1. Hangman’s NOOSE
2. Car Jack City
3. Bomb da Base
4. Bomb da Base II
5. Mafia Work
6. Team Mafia Work
7. Deathmatch
8. Team Deathmatch
9. Turf War
10. Cops ‘n Crooks
11. Race
12. GTA Race
13. Deal Breaker
14. Free Mode
15. Unknown

# You can choose from a vast variety of online characters, all customizable by way of race, sex, hair, clothing etc.
# In the modes Race and GTA Race, the host decides which vehicles are involved, as well as the number of laps.
# The same applies for Deathmatch and Team Deathmatch, where the host decides over the amount of pedestrians, vehicle traffic, the intervention of police, and type of weapons to choose from.
# In the mode Cops ‘n Crooks, one team plays as cops, while the other criminals. As you’d expect, the cops must stop the criminals from escaping. The cops has an added advantage of monitoring the position of the criminals on their GPS’s, the criminals have no such option available.
# In Mafia Work and Team Mafia Work, you play as one of Kenny Petrovic’s mafia henchmen. Complete assassinations (given over phone) before other players in the game to score points.
# Hangman’s NOOSE involves you and other players escorting a mobster, while being pursued by SWAT.
toon volledige bericht
Ziet er goed uit! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-05 16:12

H3llSiNG

Meh.

Bedankt dat je ons up2date wilt houden maar ditzelfde artikel is nota bene nog op deze pagina gepost.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Niet online
Kunnen X360 en PS3 gamers online tegen elkaar spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Artcore schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 10:32:
Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Anoniem: 255271 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 19:21:
Zullen er trouwens ook expansies à la Vice City, San Andreas en andere Stories komen?
Vice City in een next-gen jasje zie ik wel zitten. Iets meer sfeer, kleur, ... dan in het grijze Liberty city.
Dat zou inderdaad wel heel gaaf zijn, maar ik zie het niet gebeuren. Vice City was vooral leuk omdat het zich in de jaren 80 afspeelde (de tijd van Miami Vice). Er zullen vast wel volgende delen komen op de nieuwe engin maar om nou alles weer precies hetzelfde te maken.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidov2008
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:09
Artcore schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 10:32:
De MP netwerken van MS (360) en Sony (PS3) concurreren en worden niet zomaar 'vriendschappelijk' met elkaar verbonden. En zelfs als ze ooit tot overeenstemming zouden komen betwijfel ik of het technisch te realiseren is vanwege de afwijkende opzet van het onlinesysteem en 't vereiste converten van datastreams 360 <--> PS3 programmacode. Waarschijnlijk kan dat wel opgelost worden, maar die oplossingen zijn zeker niet goedkoop. Om diezelfde reden zal de mp-host van de eventuele PC versie ook niet verbonden (kunnen) worden met de MS en Sony servers.

@ SCIxX; idd geweldige preview, kende 'm nog niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-05 14:01
davidov2008 schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 11:50:
[...]

Om diezelfde reden zal de mp-host van de eventuele PC versie ook niet verbonden (kunnen) worden met de MS en Sony servers.
met UT3 kan ik met mijn PS3 tegen me broertje op de PC spelen dus het is wel mogelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

rhodium schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 12:00:
[...]

met UT3 kan ik met mijn PS3 tegen me broertje op de PC spelen dus het is wel mogelijk :)
Als Rockstar via een "eigen" netwerk draait dan is het mogelijk. Als het dertegen XBL en PSN gebruikt dan kan het niet oh wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:01
komt die multiplayer er ook voor de pc versie?

[ Voor 8% gewijzigd door PainkillA op 15-03-2008 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

swampy schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 13:42:
[...]

Als Rockstar via een "eigen" netwerk draait dan is het mogelijk. Als het dertegen XBL en PSN gebruikt dan kan het niet oh wel!
Dan moet je eerst Sony en Microsoft zien te overtuigen van de noodzaak om je eigen netwerk te mogen gebruiken, waarbij je ook nog de kans hebt dat er als voorwaarde wordt opgelegd dat er geen multiplayer tussen de verschillende platforms mogelijk zal zijn. Mocht je Sony en Microsoft al zover krijgen zonder deze voorwaarde, dan mag je Take Two nog proberen over te halen om een dusdanige investering in infrastructuur te doen, dat je een stabiel netwerk kunt opzetten.
PainkillA schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 13:58:
komt die multiplayer er ook voor de pc versie?
De vraag is eerder of er überhaupt een PC versie komt. De PC versie is tot op heden nog niet aangekondigd, dus is er uiteraard nog helemaal niets bekend over eventuele multiplayer modes die in een eventuele PC versie zouden komen te zitten.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PC komt 100%, alleen niet officiee aangekondigd, maar als je naar het verleden kijkt kan je dit weten. Zelfde met die vragen over demo's, wanneer was de laatste 3D GTA demo? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Anoniem: 203716 schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 14:58:
PC komt 100%, alleen niet officiee aangekondigd, maar als je naar het verleden kijkt kan je dit weten. Zelfde met die vragen over demo's, wanneer was de laatste 3D GTA demo? ;)
Het is niet 100% zeker dat er een PC versie komt. Sinds San Andreas 3 jaar geleden heeft Rockstar zich niet meer met PC spellen bezig gehouden. Manhunt 2 is bijvoorbeeld ook niet meer op de PC uitgebracht, terwijl het eerste deel wel op de PC is uitgebracht.

Als je naar de vorige GTA spellen kijkt, dan is het aannemelijk dat er een PC versie komt, maar tot de dag dat Rockstar dat aankondigd is het niet zeker of er überhaupt een PC versie komt. Het is altijd nog mogelijk dat Rockstar besluit zich puur op de consoles te gaan richten en er geen PC versie zal komen.

[ Voor 7% gewijzigd door MetroidPrime op 15-03-2008 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255271

Marzman schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 11:49:
[...]

Dat zou inderdaad wel heel gaaf zijn, maar ik zie het niet gebeuren. Vice City was vooral leuk omdat het zich in de jaren 80 afspeelde (de tijd van Miami Vice). Er zullen vast wel volgende delen komen op de nieuwe engin maar om nou alles weer precies hetzelfde te maken.
Wel ik bedoel niet helemaal hetzelfde. Maar Liberty City kwam toch ook al eerder voor? (GTA3) En ik denk niet dat de game, waarop we nu wachten 'precies hetzelfde' zal zijn als die van toen ;)
Ik blijf toch hopen op een nieuwe Vice City, het hele sfeertje (80ies, fluo lights, pastel kostuum, zalige muziek..) mag zeker terugkomen van mijn part.
Alvast een MP mode: disco dance met 16 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Laatst online: 01-06-2023
Anoniem: 255271 schreef op zondag 16 maart 2008 @ 06:54:
[...]

Wel ik bedoel niet helemaal hetzelfde. Maar Liberty City kwam toch ook al eerder voor? (GTA3) En ik denk niet dat de game, waarop we nu wachten 'precies hetzelfde' zal zijn als die van toen ;)
Ik blijf toch hopen op een nieuwe Vice City, het hele sfeertje (80ies, fluo lights, pastel kostuum, zalige muziek..) mag zeker terugkomen van mijn part.
Lol >:)

net als het "admin_disco" command in Counter-Strike :P

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Laatst online: 09-05 12:22

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05 13:53

BioHazard

*\o/*

Is wel heel erg vroeg, dus ik ga voor Fake :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Anoniem: 255271 schreef op zondag 16 maart 2008 @ 06:54:
[...]

Ik zeg het ook niet helemaal goed, ik bedoel niet precies hetzelfde, maar dezelfde steden in dezelfde volgorde. Een Londen achtige omgeving zou ook wel weer eens leuk zijn, dat is ook lang geleden.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-05 18:06

ijskonijn

Now MOVE!

Denk dat iemand gewoon creatief bezig is geweest :+

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 17:51

Martinspire

Awesomeness

Is dat niet gewoon een pre-order doosje met een DVD inclusief sticker erop? Meestal zit er namelijk wel een tof boekje bij of is de hele doos anders dan normaal.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Duuvel schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 11:28:
[...]

Denk dat iemand gewoon creatief bezig is geweest :+
Te weinig om echt iets te zeggen, je ziet maar een kant van het boekje en inderdaad het kan gewoon een HQ kleuren print zijn. Als we nu meer van het boekje zouden zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217897

Het boekje is wel erg dun voor een gta spel imho.
Als ik kijk naar de 5 andere console gta's die ik heb zit er een behoorlijke papierhandel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Anoniem: 217897 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:06:
Het boekje is wel erg dun voor een gta spel imho.
Als ik kijk naar de 5 andere console gta's die ik heb zit er een behoorlijke papierhandel bij.
GTA:SA kwam zelfs met een Hardcover Boekje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

swampy schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 15:41:
[...]

GTA:SA kwam zelfs met een Hardcover Boekje!
Alleen voor de PC was dat toch? En dat boekje was zeker vet, mooi VVV gids, heerlijk om door te bladeren terwijl ie maar niet opschoot met installeren toen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Anoniem: 203716 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 16:29:
[...]

Alleen voor de PC was dat toch? En dat boekje was zeker vet, mooi VVV gids, heerlijk om door te bladeren terwijl ie maar niet opschoot met installeren toen :P
Dat is dat de PS2 versie had gewoon een dun floddertje. Maar inderdaad een mooie VVV gids met hulpzame tips (zoals met een Boxter aan komen rijden en een huis binnen gaan..ja ja!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weer een update op de officiële GTA IV site:

* Music section - K109 The Studio.
* Music section - WKTT Talk Radio.
* Screenshots section updated - 18 new screenshots.
* New wallpapers - Action series.
* Rockstar recommends: April NYC Music Events Series.

http://www.rockstargames.com/IV

Volgende week, nieuwe trailer!

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 148415 op 20-03-2008 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

Anoniem: 148415 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 22:41:
Weer een update op de officiële GTA IV site:

* Music section - K109 The Studio.
* Music section - WKTT Talk Radio.
* Screenshots section updated - 18 new screenshots.
* New wallpapers - Action series.
* Rockstar recommends: April NYC Music Events Series.

http://www.rockstargames.com/IV

Volgende week, nieuwe trailer!
ik heb een nieuwe wallpaper *O*

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05 13:53

BioHazard

*\o/*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

jammer dat het ingame er niet zo uit ziet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

Anoniem: 218213 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 23:17:
Waarom altijd zo sceptisch doen? Of is dat omdat je zo de l33te gamepro lijkt?

Niemand heeft nog met een build gespeeld waarin je effectief ziet hoe de game er ingame uitziet. Zullen we dan maar wachten met loze kreten en grote uitspraken?

Wat me vooral stoort is hoe je dit zegt met een air van zekerheid rond de uitspraak. Geen discussie mogelijk, gewoon poneren als een vaststaand feit.

We hebben tot nu toe alleen screenshots gezien. laten we maar wachten totals we het allemaal effectief kunnen spelen. Dan kunnen we met veel meer precisie zeggen in hoeverre screenshots en trailers ons op het verkeerde been brengen wat betreft grafische representatie.

Om inhoudelijk op die screenshot te reageren. Ik zie niet zo heel veel schokkends hoor? Of toch niet iets wat met de huidige consoles niet mogelijk zou kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Zo ziet het wel in-game uit, dat heeft Rockstar Games zelf confirmed, alles wat je ziet is real-time op de 360 ge-rendert. :D ^^

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Anoniem: 218213 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 23:17:
Excuse me? Als je dat al een render noemt, of onmogelijk haalbaar, dan moet je toch maar eens beter rondkijken in de gamewereld. Oftewel: ongenuanceerde uitspraak :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162418

Mwah, maakt mij niet zoveel uit hoe het er uit ziet. GTA stijl bevalt me altijd wel. En met alle voorgaande GTA;s waren de screens ook altijd ingame. Dus zal wel goed zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rockstar heeft nog nooit pre-rendered screenshots of filmpjes vrijgegeven... Altijd in-engine.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is voor anderen niet heel interessant om te weten of je nu voor de PS3 of X360 versie gaat, of dat je er een besteld hebt. Discussies over het spel zelf zijn een stuk boeiender.