Niet eruit springen, ok. Maar wat dan wel?Verwijderd schreef op zondag 30 maart 2008 @ 20:07:
[...]
Niet eruit springen om beneden bij de dam binnen te dringen?

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Niet eruit springen, ok. Maar wat dan wel?Verwijderd schreef op zondag 30 maart 2008 @ 20:07:
[...]
Niet eruit springen om beneden bij de dam binnen te dringen?
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door SCIxX op 30-03-2008 22:07 ]
wat ik zo even zie is dat niet alles klopt. De huidige ps3's gebruiken geen 380watt in elk geval
Mixed Reality dev
Verwijderd
Het gaat er over dat de ps3 controller batterijen zou hebben die minder lang mee gaan, en omdat de batterij is ingebouwd is de controller waardeloos als de batterij de geest geeft..Seems like an odd thing to mention doesn't it? However as any serious GTA fan already knows a gamer can log countless hours playing these games. I have spent well over 100 hours playing GTA:SA. What does this mean in the long run? It will cost PS3 owners a lot more to play this game. Not only are they paying for the game, and possibly a new controller, but their power bills will also see a major spike. Let's take a look at what Gizmodo.com had to say about this subject.
Verwijderd
Verwijderd
Wat een zielig stukje tekst van een erg arrogante gefrustreerde blogger...
lol zoals ik het lees is de helft van het artikel uit de duim van de schrijver gezogen de rest is gebaseerd op geruchten.
Mmm hoeveel geld zou die blogger daarvoor hebben gekregen, misschien wel een gratis Xbox360. Bedrijfs kadootje!
There is no place like ::1
&
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2008 00:26 ]
Medkits? Mmm goede vraag en hoe zouden ze het gedaan hebben met de "pakketje zoektocht". Elke gta had wel een soort jacht op verborgen pakketjes, beeldjes enzovoort!Weltschmerz schreef op maandag 31 maart 2008 @ 00:14:
Laten we het weer over de game hebben. Weet iemand iets over de medkits? Ik hoor dat deze de zwevende hartjes in GTA III en dergelijke gaan vervangen, waar ik blij mee ben, maar liggen deze dan wel letterlijk op straat? Of zijn ze in gebouwen te vinden of gewoon cool tegen muren aan geplaatst?
[ Voor 8% gewijzigd door swampy op 31-03-2008 00:36 ]
vind het toch jammer dat er geen vliegtuigen in zitten.swampy schreef op maandag 31 maart 2008 @ 00:32:
[...]
Medkits? Mmm goede vraag en hoe zouden ze het gedaan hebben met de "pakketje zoektocht". Elke gta had wel een soort jacht op verborgen pakketjes, beeldjes enzovoort!
Nu ja we hadden tag zetten in GTA:SA maar denk niet dat Niko in Grafity is. Hoe dan ook er zoal zoiets in zitten, wel lachen dat je duiven mag afschieten en dat als je er 200 afschiet dat je ...iets...krijgt! Ze heten Flying Rats!
GTA is voor mijn gewoon echt zo'n heerlijke game die je echt zo nu en dan weer een speelt. GTA: VC ligt nog steeds bij mijn PS3. Mmm helicopters!
Daar had je nog niet veel aan, aangezien die uit 3 steden bestond en je er dus maar 1 kon spelen in de demo.swampy schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 12:16:
[...]
En toen werd daar een crack voor gemaakt! Lijkt me niet dat Rockstar zo dom is!
Ja, maar vreemd genoeg alleen op de PS2. (en waarschijnlijk Xbox) Ik ben daar op de PS2 zeker een uur mee bezig geweest (ook met die missie waar je ze moet neerschieten) en op de PC allemaal in 1 keer gehaald. Misschien is dat met het richten om de vliegtuigen neer te schieten niet zo moeilijk met de muis maar je zou toch verwachten dat een controller makkelijker zou zijn om die RC's mee te sturen dan muis en toetsenbord.Kimo schreef op zondag 30 maart 2008 @ 16:39:
[...]
Zolang het maar geen rc vliegtuigjes zijn die waren verschrikelijk in San Andreas
Daar kom jij pas na 8 GTA games achter?Kaasje123 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 17:04:
[...]
Warm coffee.... je kan veel van ze zeggen maar als dit klopt hebben ze wel ontiegelijk veel humor daar!
Bij San Andreas was het 8 maanden, maar aangezien dat februari is denk ik of de zomer van 2008 of komende November, waarbij november natuurlijk wat leuker is voor de inkomsten van Rockstar.nero355 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 18:37:
[...]
Kan ik me niet herinnerenSowieso was alleen dat paarse stuntvliegtuig irritant om te vliegen. De rest viel reuze mee als je alles goed instelt
Trouwens was de PC release nou 6 of 12 maanden na de console release ??
Als het die missie is waar je de stroom in Las Venturas moet uitschakelen dan moet je uit het vliegtuig springen en dan met je parachute onderaan de dam terecht komen. (staat gemarkeerd geloof ik)zeromussov schreef op zondag 30 maart 2008 @ 20:10:
[...]
Niet eruit springen, ok. Maar wat dan wel?
[ Voor 30% gewijzigd door W1ckeD op 31-03-2008 09:09 ]
Life is complicated
Verwijderd
Erg onduidelijke en totaal niets zeggende screen. Vraag me ook af in hoeverre de screen ook nog eens echt is. Want ja tegenwoordig wordt echt teveel "nep" rotzooi om het internet gedumpt mbt GTA IV.W1ckeD schreef op maandag 31 maart 2008 @ 09:08:
Woei!
Eerste gameplay screenshot.
http://img525.imageshack.us/img525/1697/zoo2yv4.jpg
Van het ZOO magazine.
Verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2008 13:15 ]
Verwijderd
Kan echt zijn we zullen snel genoeg zien hoe goed GTA IV is. En ben blij dat ze de PS3 versie even goed als de XBox360 versie willen maken. Voor mij gaat het om de game en dat hij lekker te spelen valt!Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 13:03:
Die screen ziet er wel echt uit naar mijn mening. Als je goed kijkt kan je wel zien dat Niko achter het stuur zit. Is dat niet bloed up de bumper van die auto?
Hier is er trouwens nog 1:
http://img525.imageshack.us/my.php?image=zoo3tg8.jpg
http://img149.imageshack.us/my.php?image=zoo9ff0.jpg
[ Voor 13% gewijzigd door swampy op 31-03-2008 15:24 ]
En die leek wel heel erg op die van GTA1shot1kill schreef op maandag 31 maart 2008 @ 10:56:
De minimap lijkt wel erg veel op de van The Godfather.
Verwijderd
want? weet jij iets wat wij niet weten?Grannd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 15:30:
En die leek wel heel erg op die van GTA![]()
Hoeveel wedden we trouwens dat morgen er op minstens 3 sites een bericht van het uitstel van de game komt
Verwijderd
1 april en zo..Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 15:37:
[...]
want? weet jij iets wat wij niet weten?
Het is niet te hopen dat de game wordt uitgesteld heb hem pas ge-preorderd en betaalt.
Verwijderd
owja
ja of morgen het spel echt uitbrengen.. niemand die je gelooft en het zal dan de geschiedenis in gaan als slechts verkochte gta game op de eerste dagGrannd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 15:30:
[...]
En die leek wel heel erg op die van GTA![]()
Hoeveel wedden we trouwens dat morgen er op minstens 3 sites een bericht van het uitstel van de game komt
Verwijderd
ik zal samen met je bidden.Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 18:45:
ik hoop stiekem dat ze um morgen uitbrengen, als 1 april grap
hehe gek onnie
Moet je hem wel op de 360 spelentooter schreef op maandag 31 maart 2008 @ 20:48:
haha leuke extra`s
Dus als de missie`s klaar zijn kunne we nog wel weer ff verder met de extra`s
Ik zie al helemaal voor me dat je dan eindelijk in een potje zit met een Rockstaremployee, zit je in hetzelfde teamLet Sleeping Rockstars Lie 10G
Schiet een ontwikkelaar van Rockstar dood in een ranked multiplayer potje
En toch is het waar, ZOO Magazine heeft de X360 versie previewed.Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 09:19:
[...]
Erg onduidelijke en totaal niets zeggende screen. Vraag me ook af in hoeverre de screen ook nog eens echt is. Want ja tegenwoordig wordt echt teveel "nep" rotzooi om het internet gedumpt mbt GTA IV.
[ Voor 6% gewijzigd door W1ckeD op 31-03-2008 21:13 ]
Life is complicated
Kuch NeSs in "[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - de..." kuchExorcist schreef op maandag 31 maart 2008 @ 20:05:
Waarschijnlijke Achievements GTA4 (insidegamer) :
Verwijderd
Dat het echt was kon ik wel geloven (was alleen niet duidelijk) echter vind ik het nogsteeds nutteloze screens, je kan er vrijwel niets over de game uit opmaken. Maargoed ik ben dan ook nietzo into the geruchten etc. Ik heb de game ge-preorderd en als die binnen is merk ik het vanzelfW1ckeD schreef op maandag 31 maart 2008 @ 21:13:
En toch is het waar, ZOO Magazine heeft de X360 versie previewed.
Klik 1
Klik 2
@ReVision, ik kan je nog wel wat meer nieuwtjes geven als je daar zin in hebt..
Ik weet dat er veel shit op het net staat over IV, maar dit is dus echt wel for real.
Verwijderd
Wel een mooie tv.W1ckeD schreef op maandag 31 maart 2008 @ 21:13:
[...]
En toch is het waar, ZOO Magazine heeft de X360 versie previewed.
Klik 1
Klik 2
@ReVision, ik kan je nog wel wat meer nieuwtjes geven als je daar zin in hebt..
Ik weet dat er veel shit op het net staat over IV, maar dit is dus echt wel for real.
Ja, want die liedjes hoor je ook op de radio in Liberty CityVerwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 18:39:
[...]
Even over de game zelf: Ik hoop dat de Soundtrack écht een meerwaarde geeft aan de sfeer in het spel, zoals bij VC, SA en VC Stories. Als ik al denk aan Oekraïnse Eurosong liedjes, Russische hip hop.... bleh
&
Er komt anders wel een Oostblok radiostationWeltschmerz schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 10:17:
[...]
Ja, want die liedjes hoor je ook op de radio in Liberty City...zelfde dat Turkse mensen hier op 3FM opeens allerlei Turkse muziek horen
n.a.
die vraag vroeg ik ook toen ik Gt5 kocht bij de FRS.spl3ndr schreef op woensdag 02 april 2008 @ 01:30:
de winkels krijgen het "meestal" enkele dagen vroeger binnen met de belofte dat ze het nog niet mogen verkopen voor de 29e. ( Waarop hoge boetes staan indien wel)
maar wie weet
Yup het duurt echt wel een paar dagen om van drukker naar verdeel centra naar lokale centra naar inderdaad de winkel te gaan. Daarom ook als je pre-ordert kun je hem op dezelfde dag ophalen/op de post ontvangen. Hij wordt gewoon een dag eerder verzonden!spl3ndr schreef op woensdag 02 april 2008 @ 01:30:
de winkels krijgen het "meestal" enkele dagen vroeger binnen met de belofte dat ze het nog niet mogen verkopen voor de 29e. ( Waarop hoge boetes staan indien wel)
maar wie weet
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
En dan pwnd iemand van UPS mijn pakketje en heeft hij hem een dag eerderswampy schreef op woensdag 02 april 2008 @ 01:52:
[...]
Yup het duurt echt wel een paar dagen om van drukker naar verdeel centra naar lokale centra naar inderdaad de winkel te gaan. Daarom ook als je pre-ordert kun je hem op dezelfde dag ophalen/op de post ontvangen. Hij wordt gewoon een dag eerder verzonden!
Altijd leuk die verhalen. Rockstar is niet justitie of de politie ofzoDeadsy schreef op woensdag 02 april 2008 @ 01:41:
[...]
En bij sommige games is de extra winst die je pakt door als eerste te zijn groter dan de eventuele boete
die volgt.
De media markt in Maastricht heeft ook bijna altijd de spellen een dag eerder in de schappen liggen (ws ook zo bij Call Of Duty 4, en God Of War: Chains of Olympus)Kecin schreef op woensdag 02 april 2008 @ 01:52:
Ik woon nogal achteraf, en hier is een Intertoys, met wat oudere vrouwen achter de balie. En deze doen over het algemeen totaal niet moeilijk over het eerder mee geven. Vooral omdat ze het hele game gedoe niet zo snappen.
Ze zijn wel erg vriendelijk, zo werd ik met liberty city stories ook 6 dagen eerder ofzo al gebeld dat ik hem kon halen ;)!!!
Ook even proberen met deze versie dus...
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Ze kunnen toch een contract opstellen met daarin opgenomen dat als de winkel de game eerder verkoopt dan de datum er een boete op staatMuthas schreef op woensdag 02 april 2008 @ 10:24:
[...]
Altijd leuk die verhalen. Rockstar is niet justitie of de politie ofzoZe kunnen helemaal geen boetes opleggen. Het enigste wat ze kunnen is die die winkel boycotten (geen games meer geven), maar dat doen ze niet want dan verkopen ze minder, dus in plaats daarvan krijgen die winkels games pas met de levering op of na launch, en niet ervoor zo dat ze hem zeker weten op de dag zelf hebben.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Nee ze zijn niet de politie maar ze kunnen echt wel een boete opleggen.Muthas schreef op woensdag 02 april 2008 @ 10:24:
[...]
Altijd leuk die verhalen. Rockstar is niet justitie of de politie ofzoZe kunnen helemaal geen boetes opleggen. Het enigste wat ze kunnen is die die winkel boycotten (geen games meer geven), maar dat doen ze niet want dan verkopen ze minder, dus in plaats daarvan krijgen die winkels games pas met de levering op of na launch, en niet ervoor zo dat ze hem zeker weten op de dag zelf hebben.
[ Voor 5% gewijzigd door Deadsy op 02-04-2008 11:44 ]
Verwijderd
Oud nieuws:Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 12:28:
Er is een nieuw filmpje uitgekomen die beter dan de vorige officiële trailers laat zien hoe de stad eruit ziet.
New Y... Liberty City ziet er echt geweldig uit.
http://www.youtube.com/watch?v=w0fVl0MDCoo
Verder zit ik lekker GTA:SA te spelen, om een beetje te wennen aan het ge-GTAWalkman schreef op woensdag 02 april 2008 @ 07:35:
Nog wat meer beelden van Liberty City
http://kotaku.com/374936/...creases-excitement-levels
[ Voor 6% gewijzigd door NTAuthority op 02-04-2008 12:59 ]
ik wil niet mierenneuken maar Take Two is eigenaar van Rockstar.Martinspire schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:55:
Jongens Rockstar doet helemaal niets, die maken alleen een toffe game, jullie bedoelen denk ik Take Two
Yup dat is hoe ik me rockstar kan herinneren! Ah de prachtige vrouwen, de vriendelijke mensen. De competente politie en de ambiance! Klein beetje hemel op aarde. Echt een plaats om een mooie vakantie te plannen!Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 12:28:
Er is een nieuw filmpje uitgekomen die beter dan de vorige officiële trailers laat zien hoe de stad eruit ziet.
New Y... Liberty City ziet er echt geweldig uit.
http://www.youtube.com/watch?v=w0fVl0MDCoo
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Krijgen we nou elke dag $days_left posts?Duuvel schreef op woensdag 02 april 2008 @ 14:33:
nog 27 dagen...aah man ik kan echt niet meer wachten!
Dat lijkt mij door het aanwezig zijn van de multiplayer nu helemaal niet meer nodig. Sowieso vind ik het meer een console game (ja, ik weet hoe het begonnen is).-Mike- schreef op woensdag 02 april 2008 @ 14:37:
Alhoewel ik een PS3 heb en daar GTA voor ga kopen hoop ik toch ook dat hij voor de PC uit komt. Als je kijkt wat de modding community's allemaal gemaakt hebben voor GTA III en SA, volgens mij kunnnen ze nu aardig wat leuks maken met de online opties.
[ Voor 120% gewijzigd door Muthas op 02-04-2008 14:39 ]
Op het moment van deze post is het slechts nog 2314200 seconden totdat de MM opent en je GTA4 kunt kopen.Muthas schreef op woensdag 02 april 2008 @ 14:37:
[...]
Krijgen we nou elke dag $days_left posts?
[...]
Dat lijkt mij door het aanwezig zijn van de multiplayer nu helemaal niet meer nodig. Sowieso vind ik het meer een console game (ja, ik weet hoe het begonnen is).
Hier kon uw advertentie staan
Dat het meer een console game is begrijp ik, maar het missen van online custom mods ga ik toch erg missen als de game niet voor de pc komt.Muthas schreef op woensdag 02 april 2008 @ 14:37:
[...]
[...]
Dat lijkt mij door het aanwezig zijn van de multiplayer nu helemaal niet meer nodig. Sowieso vind ik het meer een console game (ja, ik weet hoe het begonnen is).
Mja PC is dan alleen nog leuk voor nieuwe of andere auto's of van die mods die de gebouwen een realistisere skin geven (zoals mcdonalds of een postbank ofzo). Verder zie ik nu ook geen meerwaarde.Muthas schreef op woensdag 02 april 2008 @ 14:37:
[...]
[...]
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2008 15:21 ]
Grote kans dat Rockstar de rechten bezit aangezien ze wel gek zouden zijn om ze uit handen te geven.Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 15:20:
Het samenwerkingscontract tussen Rockstar en Take Two eindigt in 2009, wat dus niet hoeft te betekenen dat Rockstar eventueel ook overgenomen wordt door EA als ze uiteindelijk Take Two weten over te nemen (hopelijk niet).
De vraag is alleen wie bezit nou de rechten op de GTA serie, en zal Rockstar zich van Take Two afsplitsen in 2009 ook als EA Take Two niet overneemt, of zullen ze hun contract verlengen?
Iig kan EA het vergeten dat ze Take Two overnemen voordat GTA IV uit is.
nou en, dat is toch gtaTwyLight schreef op woensdag 02 april 2008 @ 15:27:
Lijkt me alleen maar irritant, je hebt er dan altijd wel weer mensen tussen zitten die er geen reet van bakken met racen en vervolgens gewoon gaan campen ergens om bommen neer te leggen ofzo.
over and over again.
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Bij GTA is het simpel eigenlijk, als de engine het toelaat kan je het doen! Een bende vijanden uitmoorden kun je vele manieren doen, helicopter, parachute springen en schieten met wapens, etc! Dus ook online natuurlijk, zou wel raar zijn als online Rockstar plotseling allemaal regels opstelt en dingen limiteert!FireFoz schreef op woensdag 02 april 2008 @ 16:22:
[...]
nou en, dat is toch gtaAls je alleen wilt racen moet je een racespel kopen
All part of the game imo.
GTA has no rules
Verwijderd
Wel het is jammer maar meeste shops zijn erdoorheen! Waar ik hem bestelt had (consoleshop maar wat maakt dat uit) kun je hem blijkbaar ook al niet meer bestellen!Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 21:18:
Iemand nog enig idee waar ik de Special Edition voor de PS3 kan preorderen ?:D
Nederlandse winkel graag. b.v. dynabyte. Alleen die heeft hem niet.
Tof filmpje.
Ojah!Duuvel schreef op woensdag 02 april 2008 @ 10:29:
[...]
De media markt in Maastricht heeft ook bijna altijd de spellen een dag eerder in de schappen liggen (ws ook zo bij Call Of Duty 4, en God Of War: Chains of Olympus)
Dus ik ga de 28e al eens een kijkje nemen daar
Life is complicated
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2008 21:14 ]
Vaak zijn de reviews die op zowel de ps3 als de xbox360 komen niet gescheiden omdat de games wel, hetzelfde zijn! Soms zie je wel een voetnootje met daarin dat de PS3 versie wat framerate problemen heeft of belangrijker juist niet.Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 21:05:
Valt me wel op dat al die huidige reviews van het spel, X360 reviews zijn. Ben tot nu toe nog geen PS3 reviews tegengekomen, ik heb op google gezocht maar tevergeefs. Zijn er uberhaupt wel PS3 reviews? Zo ja, kan er dan een link worden geplaatst?
Wat ik graag wil weten is of de politie jou achterna gaat zitten als je bijvoorbeeld door rood rijdt, of als je een voetganger slaat (weet niet of deze in de vorige GTA's wel was).
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2008 21:44 ]
Achteruit rijden lijkt me gewoon de brake inhouden. Altijd al geweest.Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 21:35:
Hmm ja dat wel, maar wat mij toch het meest bezig houdt zijn de controls. Ik kwam vandaag een review tegen waarbij ook een overzicht van de controls op een X360 versie werden toegelicht. Alle knoppen en hun functies in het spel werden uitgelegd. Zoiets zie ook graag voor de PS3 versie verschijnen, dan kan je alvast voorstellen hoe het zal zijn.
Maar met deze X360 review is het moeilijk te vergelijken.
EDIT: Ik zie ook dat achteruit rijden niet mogelijk is..?
Reviews hebben we helaas nog niet niet gehad.Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 21:05:
Valt me wel op dat al die huidige reviews van het spel, X360 reviews zijn. Ben tot nu toe nog geen PS3 reviews tegengekomen, ik heb op google gezocht maar tevergeefs. Zijn er uberhaupt wel PS3 reviews? Zo ja, kan er dan een link worden geplaatst?
Wat ik graag wil weten is of de politie jou achterna gaat zitten als je bijvoorbeeld door rood rijdt, of als je een voetganger slaat (weet niet of deze in de vorige GTA's wel was).
[ Voor 36% gewijzigd door Hayfork op 04-04-2008 13:19 ]
::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::
Dat is toch gewoon de 4e trailer?Hayfork schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 13:02:
Op play.com is nu een exclusive trailer in de GTA IV banner ... ziet er uiteraard erg gelikt uit....
Verwijderd
1337
PSN: MojoR1
Verwijderd
Dynabyte site geeft zelf aan:Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 21:18:
Bij Dynabite zal hij 57,99 gaan kosten. En hier staat ook dat het al op 15-04 beschikbaar wordt.. lijkt mij niet dat je het dan al kan kopen?
Wat die 'beschikbaarheid' betekend zou ik niet weten.Verwacht op: 29-04-2008
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Lijkt mij ook verstandig ja. Ff paar weekjes vrijhouden, en Xbox mee naar stage! Hahaha...FireFoz schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 00:59:
* FireFoz heeft z';n werk/school/vriendin/vrienden al per 20e opgezegd
Werken op Hemelvaartsdag (de dag na kon.dag)...dat is vervelend.Exorcist schreef op zondag 06 april 2008 @ 00:32:
Ik heb nu pas door dat 29 april op een dinsdag is (waarom dacht ik vrijdag?). Gelukkig is het de dag erna kon. dag, heb al tegen mn vriendin gezegd dat ik NIETS ga doen die dag op GTA na, tenzij het te warm is om binnen te zitten. Wel jammer dat ik de do en vr erna moet werken, ik verheug me er enorm op.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq