Hoofdcategorieën
Topicacties

Het kleine Productreview beoordelingentopic *

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 last

Reageer Nieuw Topic
F@H, W@H & WP

uservotes ook goed? ik al naar 1 ster gestemd
Ik heb ook 1 ster gestemd.

Tweak City - Megaflix zoekt PS3 en X360 games, contact

productreview: Asus P5K SE/EPU review door leon1991
Paar regeltjes tekst met 4 sterren, geen foto's of zo. Hooguit 2 sterren.

F@H, W@H & WP

quote:
Megaflix schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 21:11:
Paar regeltjes tekst met 4 sterren, geen foto's of zo. Hooguit 2 sterren.
gewoon 2 sterren, maar als jij en ik al 2 hebben gestemd, en er itt 4 hebben gestemd, moeten dat dan niet 5 sterren stemmers zijn?
Ja volgens mij wel. Het werd 4 sterren na mijn stem. Dus even een vergelijking. 4 = (x + 2) / 2. Dat is dus 5. 5+2 / 2 = 3,5 > 4.

Nu 4 stemmen dus: (5+2+2+x)/4 is 3. (alles tussen 2,5 en 3,4 levert een 3 op). Dus krijg je 5+2+2+x = 12. 12-9 is 3. Er zijn dus 2 stemmen van 2, een van 3 en een van 5?

Reg. datum: 29 november 2004

Wat een onzin allemaal, dat valt rechtstreeks na te kijken voor de admins :P Hij is 2 ster nu in ieder geval.

Without order nothing can exist - without chaos nothing can evolve
Never forget that only dead fish swim with the stream

Blijf positief
Reg. datum: 02 februari 2006

quote:
DirkW schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 09:22:
Wat een onzin allemaal, dat valt rechtstreeks na te kijken voor de admins :P Hij is 2 ster nu in ieder geval.
Voor zover ik weet kunnen admins de steren stemmen ook niet zien. Hoe Megaflix het nu berekenend doe ik dan ook wel eens. :P Ook zijn er geen speciale review stemmers (zoals de Pro- en Powermods) die zwaarder wegen. :)

De review was voordat ik stemde toch even naar 3 sterren gekomen waarbij ik hem waar naar 2 ster heb gehaald met een 2 ster stem.
Mmmmike the TV
Reg. datum: 14 mei 2004

Grappig, ik had al gestemd voor 2 sterren en dit zag ik net ook staan. Maar toen ik nog een keer op de 2e ster klikte ging hij van 3->2. Misschien was er toevallig nog een andere persoon die stemde, maar als dat niet zo was dan is het toch vreemd :)

Direct Message is an easy way to come into contact with me :w

quote:
Regeneration schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 12:08:
[...]

Voor zover ik weet kunnen admins de steren stemmen ook niet zien. Hoe Megaflix het nu berekenend doe ik dan ook wel eens. :P Ook zijn er geen speciale review stemmers (zoals de Pro- en Powermods) die zwaarder wegen. :)
Ik mag hopen dat er admins zijn die eenvoudig kunnen nakijken wie wat gestemd heeft en eventuele structurele foutstemmers hem stemrecht kunnen ontnemen. Op zich valt het natuuurlijk makkelijk te compenseren, vooral omdat de stemperiode nooit afloopt, maar voorkomen is beter dan genezen.

Blijf positief

quote:
DirkW schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 13:52:
[...]

Ik mag hopen dat er admins zijn die eenvoudig kunnen nakijken wie wat gestemd heeft en eventuele structurele foutstemmers hem stemrecht kunnen ontnemen. Op zich valt het natuuurlijk makkelijk te compenseren, vooral omdat de stemperiode nooit afloopt, maar voorkomen is beter dan genezen.
Voor zover ik weet zijn die er niet. Wellicht dat hogere admins dat eventueel zouden kunnen nakijken. Ook is er voor zover ik weet ook niet iets dat in de planning staat. Het zou wellicht beter zijn, om wat admins zoiets als de Pro-mods en Powermods bij de reacties bij stemwaardering te benoemen, waarbij hun stem ook iets zwaarder weegt dan de "gewone userstem".
F@H, W@H & WP

quote:
Regeneration schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 22:40:
[...]

Voor zover ik weet zijn die er niet. Wellicht dat hogere admins dat eventueel zouden kunnen nakijken. Ook is er voor zover ik weet ook niet iets dat in de planning staat. Het zou wellicht beter zijn, om wat admins zoiets als de Pro-mods en Powermods bij de reacties bij stemwaardering te benoemen, waarbij hun stem ook iets zwaarder weegt dan de "gewone userstem".
hetzelfde systeem als bij de FP-reacties een idee? Maar dan apart voor de reviews, als je goed en eerlijk beoordeeld dat je dan een expert-mod wordt. Moet dan wel geschreven worden en met terugwerkende kracht ingevoerd worden volgens mij.

Just my 2 cents.
Misschien zo'n zelfde 'uitklap-menu' zoals bij reacties waarin je exact kan zien hoeveel stemmen van 1, 2, 3, 4 en 5 er zijn? Maar dan alleen bij ProMod en PowerMod of zo?

productreview: HP PhotoSmart 2575 review door zwolle.
Nog een 2-ster die 4 sterren heeft gekregen van iemand (nu 3 na mijn stem), kan nog wel een tikje gebruiken.

Die andere 2-ster die we naar 2 hadden teruggezet, die staat nu weer op 3.

Megaflix wijzigde dit bericht 24-07-2008 21:13 (50%)

quote:
Megaflix schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 21:03:
productreview: HP PhotoSmart 2575 review door zwolle.
Nog een 2-ster die 4 sterren heeft gekregen van iemand (nu 3 na mijn stem), kan nog wel een tikje gebruiken.
Hij heeft hem na jouw post zo te zien nog weer gewijzigd. Ik vind hem nu toch wel een 3 ster waard.

Blijf positief

offtopic:
Ok, ik zal kijken of ik iets kan voorleggen bij de crew. Als een soort "mod systeem" voor reviews :)
quote:
DirkW schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 09:20:
[...]

Hij heeft hem na jouw post zo te zien nog weer gewijzigd. Ik vind hem nu toch wel een 3 ster waard.
Weet niet zeker of hij nu uitgebreid is, de datum zegt namelijk wat anders. Maar goed, ik vind de reviews die zo zijn opgebouwen altijd moeilijk te beoordelen. Ze hebben redelijk wat tekst wat is goed, maar de opbouw van de review is niet best: geen kopjes en korte alinea's en soms (in dit geval niet maar dat maakt het juist nog iets moeilijker) na elke zin een enter.

Ook in de reviews: Tweakers.net FAQ staat wat over de opbouw van een review:
quote:
Naast de inhoud van de review is ook de vorm belangrijk. Een nette review heeft geen onnodige returns en moet vrij zijn van typefouten. De tekst moet in strakke alinea's worden vormgegeven.
Ik heb hem toch een 2 ster gegeven. Het is een review dat (net) geen 3 ster is waard is in mij ogen.
Ik vind hem een beetje rommelig overkomen zoals het er nu staat. Er staat ook wél een screenshot van de scannersoftware, maar geen foto van de printer of screenshot van de software van de printer. Ik heb hem 2 sterren gegeven omdat het lijkt alsof de review maar voor de helft is afgemaakt en de rest nog volgt.

F@H, W@H & WP

De "review" productreview: Asus M3A32-MVP Deluxe review door mcLovin
(review is een nogal groot woord voor dit 'ding')
en de reactie onder de "review" die keurig mijn punt ook uitlegt, maar ik post het hier.
darkjeric in 'productreview: Asus M3A32-MVP Deluxe review door mcLovin'

{samenvatting: het is een halve review/topicstart voor het probleem wat hij heeft met het mobo}
Blijf positief

quote:
Wiethoofd schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 01:18:
De "review" productreview: Asus M3A32-MVP Deluxe review door mcLovin
(review is een nogal groot woord voor dit 'ding')
en de reactie onder de "review" die keurig mijn punt ook uitlegt, maar ik post het hier.
darkjeric in 'productreview: Asus M3A32-MVP Deluxe review door mcLovin'

{samenvatting: het is een halve review/topicstart voor het probleem wat hij heeft met het mobo}
Klopt de reviewer heeft het alleen over de problemen maar wat de mogelijke oorzaken zijn en hoe het opgelost kan worden heeft hij/zij het niet over. Daarentegen is de lay out wel ok en heeft de reviewer ook een bijbehorende afbeelding (die je welliswaar gewoon van internet kan plukken, maar beter dan niets).

De review is momenteel beoordeeld met 3 ster met 9 stemmen (exc. van mij) wat had hij eerst en wat denk je volgens jou dat hij is? Een 2 ster vanwege de zeer matige onderbouwing? Niet dat ik het niet met je eens ben, maar even voor de duidelijkheid wat je nu hebt gestemd. :)
F@H, W@H & WP

Van mij heeft ie 3 sterren gekregen, ivm opmaak, zinsbouw, afb. etc . Maar het had met deze opbouw en een wat betere beschrijving van het eventuele probleem met oplossing een 4 sterren review kunnen zijn.

ik was het er idd vergeten bij te zetten (net 7 uur lang WoW gespeeld en een beetje duf op dat late uur)

{update}
nog even een review die absoluut geen 3 sterren waard is: productreview: NEC ND-3540 16x (Dual-layer, Zwart) review door KneppaH hoort gewoon een 1 ster te zijn.
Deze trouwens ook: productreview: Samsung Spinpoint F1 HD103UJ, 1TB review door b1mmercla3ssen

Deze: productreview: Sony Vaio VGN-AR71S review door johnnyv.nl is gewoon 2 sterren waard,
evenals productreview: Zyxel P-2304R-P1 review door dimov000

Wiethoofd wijzigde dit bericht 26-07-2008 11:56 (53%)

Blijf positief

quote:
Wiethoofd schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 11:48:
Van mij heeft ie 3 sterren gekregen, ivm opmaak, zinsbouw, afb. etc . Maar het had met deze opbouw en een wat betere beschrijving van het eventuele probleem met oplossing een 4 sterren review kunnen zijn.
Nu is het wel maximaal 3 ster. Ik twijvel met 2 ster, omdat er eigenlijk inhoud in de review staat. Ik heb toch voor (een krappe) 3 ster gestemd.
quote:
ik was het er idd vergeten bij te zetten (net 7 uur lang WoW gespeeld en een beetje duf op dat late uur)
:P
quote:
{update}
nog even een review die absoluut geen 3 sterren waard is: productreview: NEC ND-3540 16x (Dual-layer, Zwart) review door KneppaH hoort gewoon een 1 ster te zijn.
Deze trouwens ook: productreview: Samsung Spinpoint F1 HD103UJ, 1TB review door b1mmercla3ssen
Eens, zeker geen 3 ster. Het is of 1 of 2 ster, waarbij ik voor allebei voor 1 ster heb gestemd.
quote:
Weer een twijvelgeval. Het is 2 of drie ster. Zeg wel 2 keer "dat heb ik nog niet getest, maar komt wel" waarbij ik denk test dat dan eerst voordat je de review schrijft, maar goed. Ik denk dat 2 en 3 ster beide kunnen. Ik op 2 ster gestemd.
quote:
Deze leest wel duidelijk wat onrustig door steeds de "...." tussen de tekst. Heb ik een 2 ster gegeven.

Had nog wat reviews van Microkid gezien waarbij de beoordelen niet allemaal kloppen:
productreview: Intel Core 2 Duo E8400 review door Microkid Deze is hier eerder gepost, Microkid had de review later nog aangepast, nu is hij wel 3 ster. (Nu: 2 ster met 29 stemmen)

productreview: Enermax ELT400AWT Liberty 400W (ATX12V 2.2) review door Microkid (nu: 3 ster met 3 stemmen) Vind ik of een 1 of 2 ster.

productreview: Aspire X-Qpack NW (mATX, 420W, Zilver/Zwart) review door Microkid (nu 3 ster met 2 stemmen) Zelfde verhaal, 1 of 2 ster.
quote:
Regeneration schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 14:20:
Had nog wat reviews van Microkid gezien waarbij de beoordelen niet allemaal kloppen:
productreview: Intel Core 2 Duo E8400 review door Microkid Deze is hier eerder gepost, Microkid had de review later nog aangepast, nu is hij wel 3 ster. (Nu: 2 ster met 29 stemmen)
Ik heb hem nog eens doorgelezen en mijn stem neergezet voor 3 sterren, dat waren er 2.

Blijf positief

productreview: Zalman ZM-2HC1 review door Femme is imho geen 3 ster. 1 of 2 ster lijkt me beter waarbij ik 1 ster heb gestemd.

productreview: HP iPAQ hx4700 review door Femme is geen 5 ster waard imho, een ruime 3 ster of een krappe 4 ster, waarbij ik voor de ruime 3 ster heb gegaan.

productreview: Western Digital Raptor WD360GD, 36GB (10000rpm, SATA, 8MB) review door Femme 2 ster lijkt me iets beter passen bij deze review, staat nu op 3 ster.

productreview: Asus A8N-VM CSM, GeForce 6150 (mATX, PCI-e, Sound, G-LAN, SATA II RAID, 1394, VGA) review door Femme 4 ster lijkt me wat makkelijk gegeven 3 ster lijkt me beter.

productreview: Hitachi Travelstar 7K100 HTS721010G9SA00 review door Femme 2 ster volstaat volgens mij net iets beter dan 3 ster

productreview: Microsoft Remote Keyboard review door Femme zelfde geld voor deze: 2 ster lijkt me beter dan 3 ster

productreview: Western Digital Raptor WD740ADFD, 73GB (10000rpm, SATA, 16MB) review door Femme 4 ster is hier ook misschien wat snel gegeven 3 ster zal wellicht beter volstaan.

Wie goed heeft opgelet ziet dat ze allemaal van Femme zijn. Ik dacht die heeft toch wel karma genoeg. ;) :P
F@H, W@H & WP

quote:
Regeneration schreef op maandag 28 juli 2008 @ 23:07:
Wie goed heeft opgelet ziet dat ze allemaal van Femme zijn. Ik dacht die heeft toch wel karma genoeg. ;) :P
Ik heb goed opgelet, krijg ik nu bonuspunten ;)

Komen binnenkort jou reviews ook langs, of zal ik die even posten :+ (ik heb ze bijna allemaal al beoordeeld, maar ik kan ze nog even langslopen)
Blijf positief

productreview: Dragon Ball Z Burst Limit, PlayStation 3 review door mikeklaassen lijkt mij geen 2 ster waard: 1 ster lijkt me voldoende.
Mmmmike the TV
Reg. datum: 14 mei 2004

Ik vind twee sterren daar niet zo heel erg. Wel lekker verhaaltje, zo slordig is het niet.

Direct Message is an easy way to come into contact with me :w

Blijf positief

quote:
Kixtart schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 12:51:
Ik vind twee sterren daar niet zo heel erg. Wel lekker verhaaltje, zo slordig is het niet.
Het verhaal is aardig geschreven en hij heeft wat plaatjes erbij gezet, maar het is wel erg kort imho.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: