Ik bedoel:
- lage lonen
- 14 (!) of 15 inch IBM laptops
- zeer kritisch qua aannameprocedure
- leasebakken in de absolute onderklasse
Waarom zou je bij deze werkgever willen werken?
GoT Index » Werk en Inkomen » Ervaringen werken bij Capgemini (Deel 2)
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Het zou er droevig uitzien als men taalkundige moest zijn om zijn moedertaal zuiver te kunnen spreken en schrijven. Wat de lagere school leert is voldoende; de oorzaak der meeste fouten is niet onkunde maar onnadenkendheid. - Charivarius
quote:JAHRASTAFARI schreef op zondag 06 juli 2008 @ 10:52:
Ik hou deze thread al een tijd in de gaten, en wat me opvalt is dat Capgemini in mijn ogen toch een erg minimale werkgever is, of vergis ik mij daarin?
Ik bedoel:
- lage lonen
A little shop of development horrors
LuNaTiC is wederom crew bij FOK!
Flipm0de wijzigde dit bericht 06-07-2008 14:45 (5%)
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Wat een kortzichtige mening...quote:JAHRASTAFARI schreef op zondag 06 juli 2008 @ 10:52:
Ik hou deze thread al een tijd in de gaten, en wat me opvalt is dat Capgemini in mijn ogen toch een erg minimale werkgever is, of vergis ik mij daarin?
Ik bedoel:
- lage lonen
en wanneer begin je bij Capquote:JAHRASTAFARI schreef op maandag 07 juli 2008 @ 12:11:
Mooi om middels een provocerende post opeens veel meer info te krijgen...![]()
Ik wist niet dat er morgenavond informatieavond is.quote:technoaddict schreef op zondag 13 juli 2008 @ 10:17:
Nog meer mensen die morgen naar de informatie avond gaan op Papendorp?
Ik ga er heen. Ik begin per 1-8.quote:technoaddict schreef op zondag 13 juli 2008 @ 10:17:
Nog meer mensen die morgen naar de informatie avond gaan op Papendorp?
Ik zie wel wat ik er mee doe... Eerst maar eens zien.quote:technoaddict schreef op zondag 13 juli 2008 @ 13:26:
Het is van 18:30 tot 20:30.
Ik heb ook de meeste formulieren al ingevuld, maar dat wil niet zeggen dat je niet naar die informatie avond hoeft te gaan. Je kan meer met je flex dan je denk. Zelf denk ik er over een deel in mijn pensioen te stoppen iig.
Inderdaad leuke knuppelquote:JAHRASTAFARI schreef op zondag 06 juli 2008 @ 10:52:
Ik bedoel:
- lage lonen
http://www.werkenbijcapgemini.com
Iemand die dit toevallig weet?quote:Flipm0de schreef op zondag 06 juli 2008 @ 14:45:
Hoe kan je het beste je reiskosten laten vergoeden? Ik ga eerst met de bus naar adam, dan de trein naar utrecht en vandaaruit met de bus naar papendorp. Zou ik dan al die kaartjes moeten opsparen en inleveren? En dus telkens in de bus een los kaartje moeten kopen? Want met een strippenkaart werkt het niet (kan je de kosten niet zien zeg maar)
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
gewoon even overleggen met je p-manager, die kan je hierop antwoord geven.quote:
Zoek je leuk werk in de ICT? Mail me maar==> mail in profiel!
Bij mijn huidige werkgever overhandigde ik gewoon de volle strippenkaarten + bon. Dit lijkt me ook wel logisch bij Cap eigenlijk.quote:
Zoek even in je favorieten op je laptop onder Capgemini PRM... Daar zie je een linkje naar ons 'Onkostendeclaratie systeem'quote:
Goede vraag.... voor mij dik 10 jaar terugquote:minze schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 13:01:
Hoe ziet de onboarding er eigenlijk uit?
Ik weet dat die erg gewijzigd is vergeleken met vorig jaar, maar in basis komt het erop dat je in een weekje erg goed kennis maakt met Cap en de omgeving waarin je komt te werken. Daarnaast worden er ook praktische zaken geregeld zoals je laptop, toegangspas en evt een auto. Het is met name een erg leuke week waarin je goed kennis maakt met Cap en met je collega's.quote:minze schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 13:01:
Hoe ziet de onboarding er eigenlijk uit?
GoT Index » Werk en Inkomen » Ervaringen werken bij Capgemini (Deel 2)
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus