Reg. datum: 08 juli 2006
[Orange] ADSL Family+Telefonie ervaringen (Deel XVIII)
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 08 juli 2006
Reg. datum: 25 februari 2008
Nu wil ik mijn abbo aanpassen (downgraden) op het "trage" adres
Nu mijn vraag. Gaan er nog veranderingen plaats vinden bij orange om de snelheid op te schroeven of is dit niet te verhelpen?
Alvast bedankt
Reg. datum: 16 februari 2006
Al opgelost. Range veranderd in de Icidu config
El_Bandito wijzigde dit bericht 21-03-2008 13:38 (88%)
Is MrSuzuki in FIA GTR2
Reg. datum: 27 mei 2005
Die klote livebox knalde er net weer zo maar ff een uur uit, geen inet en geen telefoon. Meerdere malen gereset, stekkers erin, eruit, stroom eraf, hard reset, niks mocht baten.
Nu weer inet, maar natuurlijk: traint in op 1920kb/s en 768kb/s en dat terwijl hij eerst op 6500kb/s intrainde. Ik wordt mesjogge van Orange. Internet pagina's die langzaam laden, http downloads die niet vooruit te branden zijn (verschilt per dag) (ligt niet aan de server), maar wel volle snelheid met usenet.
Helaas kan ik dinsdag pas bellen om de boel eens flink uit te schelden daar!
www.respawning-ranters.net
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| DSL Status: Up
DSL Modulation Mode: GDMT
DSL Path Mode: FAST
Downstream Rate: 3424 Kbps
Upstream Rate: 256 Kbps
Downstream Margin: 6 db
Upstream Margin: 7 db
Downstream Line Attenuation: 26
Upstream Line Attenuation: 14
Downstream Transmit Power: 0
Upstream Transmit Power: 0 |
Tja..
Reg. datum: 14 augustus 2004
Edit: ik word trouwens over 10 dagen overgezet naar Telfort. Ik hoop niet dat het een Orange-vergeldingsactie is om me nu alvast af te sluiten van internet aangezien mijn buurman wel gewoon alles werkend heeft
objectief2 wijzigde dit bericht 21-03-2008 16:20 (19%)
ManiacsHouse wijzigde dit bericht 23-03-2008 19:09 (41%)
En je denkt dat ze dat zullen waarderen?quote:Rye schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 14:49:
Ik wordt word er nu stront ziek van![]()
Helaas kan ik dinsdag pas bellen om de boel eens flink uit te schelden daar!
Kan je toch zelf uitrekenen?quote:Mr_gadget schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 14:55:
Welke snelheid zou ik met deze waarden kunnen halen? Hij traint constant te laag in...
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11DSL Status: Up DSL Modulation Mode: GDMT DSL Path Mode: FAST Downstream Rate: 3424 Kbps Upstream Rate: 256 Kbps Downstream Margin: 6 db Upstream Margin: 7 db Downstream Line Attenuation: 26 Upstream Line Attenuation: 14 Downstream Transmit Power: 0 Upstream Transmit Power: 0
Edit: gebeld, mijn postcode blijkt te vallen in een gebied met een 'algemene storing'. Zou vanavond opgelost kunnen zijn volgens de beste man van de helpdeskquote:maniacshouse schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 16:23:
Zou zomaar kunnen... Helpdesk bellen die kunnen meteen zien wanneer je overgaat. Kan best dat er in het orange-systeem staat dat je vandaag een disconnectie krijgt.
objectief2 wijzigde dit bericht 21-03-2008 17:07 (32%)
Reg. datum: 21 januari 2007
Als je hier had gekeken dan had je dat kunnen zien, namelijk:quote:objectief2 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 16:32:
[...]
Edit: gebeld, mijn postcode blijkt te vallen in een gebied met een 'algemene storing'. Zou vanavond opgelost kunnen zijn volgens de beste man van de helpdeskVooruit maar dan.
quote:2008-03-21 17:24:32 - Technische problemen ADSL en ADSL Extra
Klanten met Orange ADSL of ADSL Extra in heel Nederland kunnen op dit moment problemen ondervinden met hun ADSL verbinding en Orange vaste Telefonie.
Wij werken eraan om de problemen zo snel mogelijk op te lossen.
Onze excuses voor het ongemak.
Reg. datum: 21 januari 2007
Is oké hoorquote:objectief2 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 18:12:
No offence, maar ik had daar gekeken en om 16.32 stond er nog niks heOm 17.24 wel dus.
Overigens wordt het wel tijd dat die upgrade komt. Al is de trage verbinding 's avonds en in t weekend misschien nog wel erger...
Net getest en alles werkt weer zoals het hoort.
Als dat laatste:quote:
overneemt ben ik weg bij Orange.quote:Tweede kandidaat is Belgacom, dat met de overname van Scarlet de Nederlandse markt op wil. In Nederland in Scarlet vooralsnog een zeer bescheiden speler met 60.000 abonnees.
Hier in Rotterdam heb ik nooit storingen. Laatste was een jaar geleden en dat duurde maar 30 minuten.
rolex wijzigde dit bericht 21-03-2008 23:21 (5%)
Sneller en ook nog minder betalen.
Dat heeft hij gedaan en op 3 maart was zijn verbinding weg (KPN er uit) en tot op heden heeft hij nog steeds geen signaal op de lijn.
Orange bellen heeft geen zin want ze blijven maar volhouden dat ze enige vertragingen hebben met de orders.
Dit kan toch niet!!!! Ben blij dat ik zoiets niet heb, want dik een maand zonder internet is natuurlijk geen doen!
Iemand een idee of we op kunnen zeggen en alsnog een xs4all lijn kunnen pakken?
http://www.dutch-esports.nl | Gaming Community |
ManiacsHouse wijzigde dit bericht 23-03-2008 19:11 (29%)
Dit is gewoon onzin, volgens de orange website (lekker overzichtelijk, kuch, kuch) zijn er geen storingen, vreemd waarom heb ik hier dan wel last van? Ik kon eerst 6.5Mbit halen, maar toen zat er een delay in, nu na de problemen en ik haal veel minder, maar geen delay met laden van pagina's.
Lekker Orange, net in het paasweekend.
Reg. datum: 04 juli 1999
benieuwd waar het straks terecht komt...quote:Onderwerp: Stoot T-Mobile Orange Breedband af?
door Redactie op 20 maart 2008, 15:52
Uit jaarcijfers van Deutsche Telekom blijkt dat de Nederlandse internet tak van T-Mobile dit jaar nog zal worden afgestoten. T-Mobile zelf spreekt de verwachting uit dat Orange Breedband binnenkort wordt verkocht.
Uit de jaarcijfers (pdf) die Deutsche Telekom heeft geopenbaard worden de activiteiten van Orange Breedband aangeduid als IFRS 5, wat staat voor wordt binnenkort af te stoten. T-Mobile zelf spreekt in het jaarverslag over de "verwachting dat Orange Breedband binnenkort wordt verkocht".
Een woordvoerder van Orange Nederland ontkent dat laatste niet, zelfs niet dat Orange in de etalage staat. "Maar we hebben voor onszelf nog niet besloten wat er gaat gebeuren, binnen een half jaar moet daar meer duidelijkheid over komen."
Deutsche Telekom nam Orange Nederland over van France Télécom in oktober 2007 voor 1,2 miljard euro. Daarmee kreeg het bedrijf er in een klap 2,2 miljoen mobiele bellers bij. Toen al liet T-Mobile Nederland doorschemeren dat men vooral in de mobiele klanten was geïnteresseerd.
Orange Breedband BV, het vroegere Wanadoo, hangt nu als een aparte vennootschap onder de T-Mobile Netherlands Holding BV. De waarde van het bedrijf met een half miljoen internetklanten wordt door T-Mobile geschat op 113 miljoen euro.
Orange is in Nederland actief als ADSL aanbieder, maar levert ook diensten aan de Zesko Holding via Casema.
Opvallend is dat rivaal Vodafone nu juist in de markt voor vast internet is gestapt, ongetwijfeld met het oog op toekomstige ontwikkelingen als femtocellen, waarbij mobiel spraakverkeer via DSL kan worden omgeleid.
Meest voor de hand liggende koper van Orange is KPN, dat de laatste tijd veel kleinere internetpartijen heeft opgekocht. Tweede kandidaat is Belgacom, dat met de overname van Scarlet de Nederlandse markt op wil. In Nederland in Scarlet vooralsnog een zeer bescheiden speler met 60.000 abonnees. Ook Telecom Italia, in Nederland bekend van internet prijzenstunter Alice, heeft wellicht interesse in overname van Orange.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| Status ADSL-lijn Verbonden ADSL standaard G992_3_A Upstream 568 Kb DownStream 2896 Kb Afname Dichtbij : 52.7 (dB) Ver weg : 33.9 (dB) SNR-marge Dichtbij : 8 (dB) Ver weg : 5 (dB) HEC-teller 88849 Firmware 0xe15080a ES-teller van 15 min 0 CRC-fouten 6498 ES-teller van 1 dag 0 |
Reg. datum: 10 maart 2008
Ik ben overgestapt naar een andere provider en nu wil ik mijn Orange account in outlook express verwijderen.
Maar dit lukt niet, telkens als ik 'm verwijderd heb dan komt hij gewoon weer terug...outlook opnieuw installeren heb ik nog niet geprobeerd.
Op en ander forum heb ik gelezen dat Orange een scirpt inbouwd en dat het daarom telkens weer terug komt.
Iemand een idee om dit probleem te verhelpen?
Reg. datum: 25 september 2004
Het lijkt mij sterk dat orange een of ander script heeft die je instellingen terug zet. Als dat al zo is, dan kan dat alleen als je ooit die orange cd hebt gebruikt en dan kan je eens proberen om deze een uninstall te geven. Maar de kans dat dit het is gok ik op ca. 0,001% (stel dat ze iets aan hun instellingen zouden wijzigen, dan wijzigen de mensen dit en dan wordt het door dat scripje weer verkeerd gezet).quote:Shadowfax85 schreef op zondag 23 maart 2008 @ 14:41:
Een vraagje:
Ik ben overgestapt naar een andere provider en nu wil ik mijn Orange account in outlook express verwijderen.
Maar dit lukt niet, telkens als ik 'm verwijderd heb dan komt hij gewoon weer terug...outlook opnieuw installeren heb ik nog niet geprobeerd.
Op en ander forum heb ik gelezen dat Orange een scirpt inbouwd en dat het daarom telkens weer terug komt.
Iemand een idee om dit probleem te verhelpen?
Het verwijderen in Outlook Express doe je gewoon door naar Extra, accounts, tabblad e-mail te gaan. En daar je orange adres te verwijderen?
Reg. datum: 10 maart 2008
Dit laatste doe ik ook, maar telkens komt de account gewoon weer terug...en aangezien daar een enorme hoeveelheid spam op binnekomt.quote:--Niels-- schreef op zondag 23 maart 2008 @ 14:56:
[...]
Het lijkt mij sterk dat orange een of ander script heeft die je instellingen terug zet. Als dat al zo is, dan kan dat alleen als je ooit die orange cd hebt gebruikt en dan kan je eens proberen om deze een uninstall te geven. Maar de kans dat dit het is gok ik op ca. 0,001% (stel dat ze iets aan hun instellingen zouden wijzigen, dan wijzigen de mensen dit en dan wordt het door dat scripje weer verkeerd gezet).
Het verwijderen in Outlook Express doe je gewoon door naar Extra, accounts, tabblad e-mail te gaan. En daar je orange adres te verwijderen?
Een Orange cd heb ik nooit gehad.
Reg. datum: 04 mei 2005
Maand geleden de helpdesk gebeld dat op het nieuwe adres ISDN aanwezig zal zijn en de livebox omgeruild moet worden voor een modem die daar voor geschikt is.
Afgelopen week maar eens gebeld met Orange, waarom ik nog steeds geen modem heb ontvangen, samen met een retourbox voor de oude livebox. Nu blijkt dat ADSL Extra op het nieuwe adres door Orange geleverd gaat worden op een analoge lijn
Lekkere zooi daar. Dat de vierde helpdeskmedewerker er pas achter komt dat de aangevraagde verhuizing niet zal gaan lukken, terwijl ik echt doorgegeven heb dat op het nieuwe adres een ISDN lijn aanwezig zal zijn en niet een analoge.
Asus P5B Deluxe--- Intel C2D E6600 @ 2.88GHz --- Sapphire HD2900PRO @ XT 512MB GDDR3 --- Corsair 4x 512MB DDR800 --- 2x WD 250GB SATAII RAID0 --- Zalman 600W
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.