Reg. datum: 07 maart 2005
Het LG KU990 Viewty topic - Deel 3
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 47 48 49 50 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 07 maart 2005
Heb je de tutorial gevolgd? daar staat precies uitgelegd wat je moet doen, het gaat niet alleen om de theme_bg2.swf maar ook om de andere bestanden.quote:ds83 schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 12:00:
Kun je mischien iets meer vertellen over hoe je dit precies doet
Ik heb het bestand theme_bg2.swf vervangen maar er veranderd niet veel.
De groente en tot sinas
Reg. datum: 22 juni 2001
Ik heb m geprobeerd, maar vind het niets.. ziet er fancy uit, maar heb geen zin om 4 keer te moeten klikken om in mijn adresboek te komenquote:SuperKneus schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 11:23:
[...]
Ik heb aan het eind van het vorige deel een tutorial voor de iphone theme gemaakt. Als je die volgt moet het lukken. Maar goed lees mijn post hierboven, ik zou voor de winviewty theme gaan!
Don't mess with the Fes
De groente en tot sinas
Reg. datum: 13 november 2007
hahaha ben ik gelukkig niet de enige die dit vindquote:PatrickG schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 09:28:
[...]
Haha ik heb er zo'n spijt van dat ik hem heb gekocht. Wat een onding is het, geef mij maar snel weer gewone toetsen en een navigatie pad.
Ik had de K850i moeten kopen. Maar ja, ik zit er nog een jaar mee!!!
Hij zit gewoon vol met kleine stinkfouten
Maar je kan hem toch gewoon verkopen, leg wat geld misschien bij, en je koopt de K850i?
Ik zou dan eigenlijk de W960i kopen waaaayyy better!!
Ik heb er idd echt enorm spijt van, en koop werkelijk NOOOOOOOIIIIIITTTT meer LG.
Ik heb precies hetzelfde, ik gebruik hem ook niet meer. Heb mijn W950i weer in gebruik en kan gelukkig in augustus mijn abo weer verlengen. SE levert veel betere telefoons.quote:Mother_Goozz schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 20:32:
[...]
hahaha ben ik gelukkig niet de enige die dit vind![]()
Maar je kan hem toch gewoon verkopen, leg wat geld misschien bij, en je koopt de K850i?
Ik heb er idd echt enorm spijt van, en koop werkelijk NOOOOOOOIIIIIITTTT meer LG.
Belkwaliteit is ook beroerd als ik mijn SE vergelijk met de LG.
Dus in augustus/september hopelijk de P5i/P3i
Asus P5W DH Deluxe | Intel E6700 | Asus Geforce 8800GTX | 4GB PC6400 CL4 OCZ | 2x WD Raptor 74GB (Raid 0) | Scythe Infinite | Enermax Chakra | Antec Truepower Trio 650Watt | (MSDNAA - Anytime upgrade) Windows Vista Ultimate x64
Dacht dat deze wel goed zou zijn, is die op zich ook wel, alleen echt niet goed uitgedacht vind ik.
Vind dat LG nog te veel in de kinderschoenen staat, blijkt uit het feit dat het toestel op zich is er (mag nog wel redelijk wat aan gedaan worden) maar ook bijvoorbeeld het menu en de instellingen die je kan doen zijn echt waardeloos!!
Reg. datum: 12 november 2007
zo denk er ook over.. heb de telefoon nu dik 2 maanden en het is het gewoon net niet.. alleen het filmen blijft super dik.. maar de fotos zijn echt bagger.. wat dat betref zou ik nog liever mn k800 terugwillen maar die is al verkochtquote:Mother_Goozz schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 20:32:
[...]
hahaha ben ik gelukkig niet de enige die dit vind![]()
Ik heb precies het zelfde, want ik zit ook al een tijd te twijfelen!!quote:Mother_Goozz schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 22:08:
Ik twijfel nog want ik zou echt niet weten wat voor andere telefoon ik ervoor moet kopen. Ik wil eigenlijk idd weer terug naar SE, menu goed, smsen goed (beter dan nokia vind ik) en veel stabieler. Oke ik zeg er niet bij dat mijn w800i met 1 jaar helemaal kapot was lol, maar echt super fijne toestellen.
Dacht dat deze wel goed zou zijn, is die op zich ook wel, alleen echt niet goed uitgedacht vind ik.
Vind dat LG nog te veel in de kinderschoenen staat, blijkt uit het feit dat het toestel op zich is er (mag nog wel redelijk wat aan gedaan worden) maar ook bijvoorbeeld het menu en de instellingen die je kan doen zijn echt waardeloos!!
Het was de LG, Muize M8 of de iphone....ik denk toch meer aan de Muize m8 op dit moment als ie snel uitkomt...
Wat zijn jou minpunten precies?quote:Xof schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 20:48:
[...]
Ik heb precies hetzelfde, ik gebruik hem ook niet meer. Heb mijn W950i weer in gebruik en kan gelukkig in augustus mijn abo weer verlengen. SE levert veel betere telefoons.
Belkwaliteit is ook beroerd als ik mijn SE vergelijk met de LG.
Dus in augustus/september hopelijk de P5i/P3i
En als de P5i werkelijk als het plaatje hieronder eruit komt te zien, dan wordt ie qua looks wel interessant

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm
Maar hebben anderen dan ook niet zulke gare dingen, of zijn wij de enige hiermee?
Reg. datum: 14 september 2002
XrAiDeN wijzigde dit bericht 25-01-2008 15:37 (11%)
Canon EOS 400D + BG-E3 grip + kitlens, EF-S 55-250mm IS, Lowepro Fastpack 200
Ach geniet er nog van! Zolang niks ermee aan de hand is hoef je toch geen zorgen te maken?quote:XrAiDeN schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 15:37:
Krijg inmiddels spijt dat ik hem gekocht heb, alhoewel ik geen problemen heb en hem pas 1 dag heb en hem erg fijn in gebruik vind, baren de reacties me hier veel zorgenHad ik dan toch maar voor de F700 moeten gaan?
GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm
[T-Mobile MDA Vario 2] [LG KU990 Viewty]
De bugs die erin zitten bevallen mij bijvoorbeeld niet. Ik heb er vrij vaak last van en een firmware update is er tot nu toe nog niet uitgekomen. Word echt helemaal gestoord van de sms bug die ik heb, ben je een sms aan het tikken krijg je de melding "sms opgeslagen als concept" en mag je dus het concept bericht weer openen om verder te kunnen gaan.quote:XTREEMRaGE schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 14:16:Wat zijn jou minpunten precies?
Daarbij is het duidelijk geen smartphone. De kalender is hem nou net niet, erg basic allemaal (alles is basic uitgewerkt). En ook omdat je maar een max aantal items in je kalender mag hebben schiet dat natuurlijk totaal niet op. Weinig instellingsmogelijkheden in vergelijking met een smartphone. Aan alles merk ik weer dat deze telefoon niet af is.
Er wordt bij niks opgeslagen. maak ik favorieten aan in Opera blijven deze er een week instaan ofzo en daarna zijn ze er weer uit. Zelfde geldt voor mijn gmail inloggegevens, deze verdwijnen vanzelf een keer en mag ik het weer opnieuw gaan intikken. Gewone mail via IMAP kan ik niet gebruiken want dan crashed mijn telefoon.
Het had zoveel beter gekund.
Wat ik dan wel weer mis nu ik terug ben gegaan naar de W950i is het snelle sms tikken (als ik tenminste geen last heb van de bug
Het ligt maar net aan je eisen. Ik verwacht vrij veel van een telefoon en deze voldeed daar helaas niet aan. Ik kwam dan ook van een smartphone en dan is dit meer een achteruitgang. Als dit voor jou een vooruitgang is dan kan dit een heel mooi toestel zijn (behalve de bugs natuurlijk, maar als je er geen last van hebt maakt dat niet uit). Ik denk dat de F700 niet veel anders zou zijn voor mij.quote:XrAiDeN schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 15:37:
Krijg inmiddels spijt dat ik hem gekocht heb, alhoewel ik geen problemen heb en hem pas 1 dag heb en hem erg fijn in gebruik vind, baren de reacties me hier veel zorgenHad ik dan toch maar voor de F700 moeten gaan?
Asus P5W DH Deluxe | Intel E6700 | Asus Geforce 8800GTX | 4GB PC6400 CL4 OCZ | 2x WD Raptor 74GB (Raid 0) | Scythe Infinite | Enermax Chakra | Antec Truepower Trio 650Watt | (MSDNAA - Anytime upgrade) Windows Vista Ultimate x64
Reg. datum: 12 januari 2008
Eerlijkheid gebied mij om te zeggen dat ik voor de PDA functies mijn Palm Zire weer uit de kast heb getrokken. Heb het nog niet voor elkaar gekregen om op de Zire te internetten met de Viewty als modem.
Ik heb overigens veel aan http://www.ku990.co.uk/ Die jongens (en meisjes ?) doen goed werk. Er wordt nu gewerkt aan een goede thema installer. Zou eigenlijk LG moeten doen, maar helaas.
Oh ja, Opera Mini tipje: als je opera met de rode hardware toets afsluit raak je instellingen kwijt, dus altijd softwarematig afsluiten (dus in het menu van Opera zelf)
coenox wijzigde dit bericht 25-01-2008 18:01 (8%)
Reg. datum: 29 juni 2007
Reg. datum: 14 maart 2007
Ik zie het verband niet tussen technisch en een telefoon? Zelfs de meest uitgebreide smartphone moet door een kleuter te bedienen zijn. Da's nou juist de truuk. De term smartphone zegt niets over de moeilijkheidsgraad qua bediening. Of moet je HBO hebben om een viewty aan te sturen?quote:TictaCNL schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 18:32:
Wat een zeikerds zijn jullie. Als je NIET technisch bent is deze mobiel niets voor jou. Voor de rest is deze phone gewoon super.
Oh, ik weet btw dat het geen smartphone is heur.
Glitterb0y wijzigde dit bericht 25-01-2008 20:58 (18%)
Reg. datum: 14 september 2002
Waar ik me wel een klein beetje aan stoor is dat animaties niet altijd even vloeiend verlopen. Ook vind ik het storend dat het qwerty toetsenbord niet overal beschikbaar is (3rd party apps etc.). Dat de camera niet zo geweldig was had ik al van te voren gelezen maar voor mij is hij goed genoeg. Ook heb ik nog geen ringtones kunnen bespeuren, handleiding heb ik al doorzocht maar zie het nergens staan of is er maar 1 ringtone aanwezig op deze telefoon?
Verder ben ik geschrokken van de ondersteuning van LG die er eigenlijk helemaal niet is, had op zijn minst firmware-updates verwacht maar hier doet LG blijkbaar niet aan.
Canon EOS 400D + BG-E3 grip + kitlens, EF-S 55-250mm IS, Lowepro Fastpack 200
Ik heb de telefoon nu 2 maanden (bevalt erg goed), maar ik begin nu pas met internet op me mobiel, maar het wil niet echt lukken. Ik heb de instellingen van de vodafone site al geprobeerd maar hij wil nog steeds geen verbinding maken...
| E2160 @ 3708mhz 106% oc Aircooled | Abit IP35 Pro | 2GB GEIL DDR2-800 Ram | Zotac 8800GT 512MB | Samsung 320GB HD + 750GB HD | Samsung SyncMaster 226BW
Reg. datum: 07 maart 2005
Maar als ik nu de volgende keer de auto instap moet ik handmatig verbinding maken. Kan het niet zo dat dit automatsch gebeurd? Voorheen bij mijn HTC P3600 deed ie dat...
Reg. datum: 27 november 2007
Reg. datum: 14 maart 2007
Bel Orangequote:Sanctify schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 14:50:
Van de week een USIM kaart (orange)er in gedaan en waar bij me gewone sim kaart het internetten via opera prima ging is t nu 10x niks,iemand enig idee waar dat mee te maken kan hebben?Reageer alsjeblieft want hier word ik helemaal gek van!
Mijn Viewty connect niet goed met mn laptop. Ik heb 4 mp3's er op kunnen zetten en verder zegt ie steeds dat de verbinding verbroken is. Hij maakt heel even contact maar zodra ik wil synchroniseren of iets anders is het meteen weer over.
Ik heb het programma al een keer opnieuw geinstalleerd incl de USB drivers.
Ik kan dus geen filmps/foto's e.d. overzetten vanaf mn telefoon en baal daarvan
Wie kan me helpen ?
Groetjes Inge
Mail, internet doet het allemaal prima.
Ik heb ook t idee dat sms'en later aankomen.
batterij zeer snel leeg. Niet als opgegeven in de specs.
Wat mag de reden zijn voor deze opmerking op een technische forum?quote:TictaCNL schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 18:32:
Wat een zeikerds zijn jullie. Als je NIET technisch bent is deze mobiel niets voor jou. Voor de rest is deze phone gewoon super.
Dat wist ik natuurlijk van te voren, maar op papier heeft deze telefoon alle functies die ik nodig heb. Dus vandaar dat ik de keuze gemaakt hadquote:coenox schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 18:00:
Ik vind het een fijn toestel. Nee, het is geen smartphone, maar als je je wat inleest weet je dat voor aankoop.
Thanks voor de tipquote:Oh ja, Opera Mini tipje: als je opera met de rode hardware toets afsluit raak je instellingen kwijt, dus altijd softwarematig afsluiten (dus in het menu van Opera zelf)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 47 48 49 50 last