Reg. datum: 08 december 2007
de 26 inch varianten hebben een price drop van niet meer dan 50 Euro en dat is nogal schamel,
Iemand enig idee of Sony nog een grote pricedrop voor deze schermen doorvoert binnen aanzienlijke tijd ?
GoT Index » LCD, Plasma, Projectie & Recording » [LCD TV] Sony BRAVIA (alle series) topic deel 5
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 49 50 51 52 last
[Nieuw Topic]Ik denk het niet, of de concurrentie moet dat opeens gaan doen, dan moeten ze wel mee. De grote schermen zijn zoveel afgeprijsd omdat de acties zijn afgelopen (Gratis Playstation 3 pakket ter waarde van ¤ 599,-/¤ 499,- of ¤ 200,- retour).quote:Jeffrey88 schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 18:05:
Ik baal er van dat de grote schermen van Sony met honderden euro's worden afgeprijsd.
de 26 inch varianten hebben een price drop van niet meer dan 50 Euro en dat is nogal schamel,
Iemand enig idee of Sony nog een grote pricedrop voor deze schermen doorvoert binnen aanzienlijke tijd ?
Asus P5W DH Deluxe, Intel C2D E6600 @ 3,6 GHz, Arctic Cooling Freezer 7 Pro, Kingston KHX6400D2LLK2/2G 4096MB DDR2, Sparkle Nvidia GeForce 8800GTS 512 MB (G92) | PSN: Morris23
Die dozen zijn een stuk groter dan de TV zelf. De 40" inch gaat er met de achterbank plat goed in...de 46" denk ik ook wel maar er zal dan niet veel ruimte over zijn.quote:Pixal schreef op maandag 21 januari 2008 @ 09:13:
Ik heb al een muurbeugel besteld, durf nog steeds de tv niet te bestellen. Misschien moet ik t maar gewoon doen en totdat er antwoord komt naar analoge tv kijken ofzo.
Even een totaal andere vraag...
past zo'n sony 46 inch in doos nog een beetje in een stationwagen?
Neen mijn tv herkent het signaal ook nietquote:vussie schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 17:36:
Herkent uwe tv het signaal van de HDMI van de Indi Box ? Ik blijf maar de melding krijgen "geen HDMI apparaten gevonden " ????
[...]
Ook de update gedaan voor mijn KDL40x3500. Inderdaad ik heb nu geen last meer van de noisy fan!!!quote:Shiverzz schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 21:55:
Wellicht handig voor de X3500 bezitters die nog steeds “last” hebben van noisy fans; op avforums is zojuist de laatste firmware 2.14.581 incl. installatieguide verschenen. Schijnbaar worden er 2 verschillende panels toegepast welke elk hun eigen upgrade bestand hebben. Wel even goed opletten dus.
Momenteel hebben enkele 40X3500 gebruikers de update succesvol uitgevoerd, of het ook op andere beeldformaten werk is nu nog niet duidelijk.
Goed nieuws dus dat er niet perse een monteur langs dient te komen om verse firmware te laden. Biedt wellicht nog hoop voor een toekomstige DVB tuner update. Lijkt me in ieder geval een excuus minder voor Sony om hier geen werk van te maken.
Ik wacht zelf trouwens nog op mijn eigen X3500 welke sinds wk 51 vorig jaar in bestelling staat. Jammergenoeg staat er bij de levertijd nog steeds “langer dan 30 dagen”.
Nee, dit is niet mogelijk, daar de PS3 alleen HDMI out heeft.quote:mivacron schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 13:46:
Kan ik met de afstandbediening van mijn 40W3000 ook de PS3 bedienen.
Hallo,quote:dj-mikki schreef op zondag 13 januari 2008 @ 10:56:
Hallo,
Echt een concrete vraag aan de 40W3000 eigenaars :
Heeft dan niemand van jullie last met het beeld ? zowel op ps3, blu ray als HD / SD uitzendingen ?
HD is niks beter dan SD erg onscherp / mistig (alsof er een rookmachine aanstaat)
Ps3 Idem (krijg de witte mist niet weg)
Blu ray niet bijzonder scherp en matte kleuren
Zwart is soms goed, maar meestal vol ruis en donkere kleren zien er totaal niet uit.
Ik heb alle settings geprobeerd, nu staan er op diverse forums al dezelfde klachten, en dan vooral over het slechte zwarte beeld. Ik erger me er ook aan en ook over het wazige onscherpe beeld, zelfs mn vriendin zegt dat GTST er niet meer uitziet (onze vorige tv was de 40W2000 en niks dan lof)
Het mag toch niet zo zijn, dat de 3000 serie minder is dan de 2000 ? Terwijl de 3000 de ex engine heeft en 10 bits ipv 8 bits.
Nu lees ik op kieskeurig dat iemand monster cables heeft aangesloten en daarna het probleem verholpen was. Ik had op de w2000 met mijn huidige vergulde kables nergens last van. Ik moet dan voor 400 euro aan Monster cables gaan halen en daar heb ik geen zin aan.
Deze week komt sony langs met een 40w2000 om de boel te vergelijken.
Verder valt het geluid Zwaar tegen ik heb het ook op de X3500 gehoord en hetzelfde. Ik vergelijking met de 2000 serie een ernstige stap terug.
Niet te hopen dat de W / X 3000 serie zo is en gewoon minder is. Is er iemand met dezelfde ervaringen ?
Tot nu toe nog steeds spijt van mn aankoop.
Punt blijft gewoon dat een professionele video monitor van 2000 euro beter beeld geeft dan een lcd tv van 2000 euro.quote:rbrence schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 11:00:
Overigens geldt wel dat het scherm wennen is. Na 39 jaar naar CRT's te hebben gekeken, zie je nu dingen die je nooit anders zag. Tevens zit je zo gefocused op je mooie nieuwe tv te kijken, dat echt elke glitch opvalt. Geef het even tijd.
Ruud
Pixal wijzigde dit bericht 23-01-2008 11:44 (15%)
Een IR ontvanger op de USB poort aansluitenquote:Kan ik met de afstandbediening van mijn 40W3000 ook de PS3 bedienen
let the past be the past.
Zwart is nooit totaal zwart met LCD techniek. Maar dit toestel heeft absoluut de beste zwart waardes (mits goed ingesteld dus geen backlight op 10 zonder light sensor of power savingquote:rbrence schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 11:00:
[...]
Hallo,
Ik heb mijn 40w3000 nu bijna twee maanden, en ik ben zeer tevreden. Zelfs met de standaard instellingen was het beeld goed, maar je moet even gaan zitten om deze perfect af te stellen.
Zwart is bij mij echt zwart. Spiderman 3 gekeken op Bluray, viel van mijn stoel af van het perfecte beeld.
Overigens geldt wel dat het scherm wennen is. Na 39 jaar naar CRT's te hebben gekeken, zie je nu dingen die je nooit anders zag. Tevens zit je zo gefocused op je mooie nieuwe tv te kijken, dat echt elke glitch opvalt. Geef het even tijd.
Ruud
http://www.esoteric-warriors.com
Bedenk je wel even dat het eigenhandig vervangen van de firmware gevolgen kan hebben voor de garantie.quote:King Dingeling schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 09:53:
Ook de update gedaan voor mijn KDL40x3500. Inderdaad ik heb nu geen last meer van de noisy fan!!!
Een DVDtje kijken geeft nu veel meer plezier. Nu hoor ik alleen nog mijn PS3 blazen.
Oeps...ach ja...volgens mij weten ze toch niet welke firmware in mijn tv zat. Risico??? Ja wel een beetje. Maarja...je bent een tweaker of je bent het niet.quote:G038 schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 15:03:
[...]
Bedenk je wel even dat het eigenhandig vervangen van de firmware gevolgen kan hebben voor de garantie.
Volgens mij werkt de optisch out alleen voor de Tuner met DD, DTS. Als je die optische kabel gewoon van je PS3 naar je versterker laat gaan werkt het wel prima.quote:strammer_max schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 12:00:
ik wil graag 5.1 geluid (dolby surround & dts) op mijn reciever krijgen, maar dat lukt me niet :-(
Ik heb mijn ps3 met een hdmikabel met de x3500 verbonden.
en met een digitale optische kabel de x3500 verbonden met mijn reciever.
Dit werkt perfect met stereo geluid,
Maar als ik 5.1 geluid wel doorsluizen naar me reciever dan hoor ik niks of maar 2 kanalen van het 5.1 geluid, mijn reciever herkend geen dts of dolby digital geluid.
komt dat door mijn TV of ligt dat aan de reciever ?
wie kan mij tips geven.
http://www.esoteric-warriors.com
Ja, zou eg fijn zijn :-)quote:Aquila84 schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 08:19:
rbrence : kan je jouw instellingen eens vermelden?
"I'm tormented by dreams of our death, And grief at what is to come. For in dreams, I have see the heavens falter, And the stars drop from the sky. In my dreams creation ceases without a sound. I have seen the destruction of the way."
In je ps3 3 menu bij audiosettings kun je alle types uitvoer aanklikken, daarna regelt de ps3 het juiste uitgangsignaal bij je game / filmquote:strammer_max schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 12:00:
ik wil graag 5.1 geluid (dolby surround & dts) op mijn reciever krijgen, maar dat lukt me niet :-(
Ik heb mijn ps3 met een hdmikabel met de x3500 verbonden.
en met een digitale optische kabel de x3500 verbonden met mijn reciever.
Dit werkt perfect met stereo geluid,
Maar als ik 5.1 geluid wel doorsluizen naar me reciever dan hoor ik niks of maar 2 kanalen van het 5.1 geluid, mijn reciever herkend geen dts of dolby digital geluid.
komt dat door mijn TV of ligt dat aan de reciever ?
wie kan mij tips geven.
Yep, heb hier de Sony KDL40-W3000 en die is via Redcoon besteld. Verliep allemaal 100% OK. Tevens is het zo dat wanneer de prijs binnen 7 dagen na aflevering nog in jouw voordeel veranderd, dan maakt Redcoon het verschil weer terug over op je rekening. Ook worden de tv's geleverd door Marketplace en deze leveren alles netjes af en dragen de tv tot 3 etages omhoog. Mocht je dus in een flatje wonen wat hoger is dan drie hoog dan wordt het flink schouwen want het zijn geen lichte dingen.quote:Jeffrey88 schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 20:26:
Misschien een beetje offtopic.
Redcoon.nl bied zeer mooie prijzen aan voor de Sony tv,s
Maar heeft iemand ervaring met deze website ? Ik overweeg aanschaf van mijn t.v via deze website maar koop niet graag een kat in de zak
noplayer wijzigde dit bericht 26-01-2008 14:12 (5%)
De Alphacrypt Classic CAM is dus de enige die werkt. Deze CAM is nog duurder dan een losse decoder...quote:noplayer schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 14:08:
de 40D3000 heeft een ingebouwde dvb-c tuner dus ik ga geen losse dure decoder kopen
de smartcard kan niet in de tv zonder een CAM kaart.. deze kan ik kopen bij een sat winkel
Het lijkt me toch stug dat ze Europa zouden overslaan?quote:Fitti schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 21:33:
Volgens een forum in Frankrijk zouden de W5000 reeks (vorig jaar verschenen in Japan) niet naar Europa komen.
Heeft er echter iemand weet of de recentelijk op CES 2008 gepresenteerde nieuwe Bravia's (oa. W4100- en Z4100-reeks) naar Europa zouden komen? In Amerika zouden ze reeds in de lente dit jaar op de markt verschijnen.

Ruim baan voor de geemancipeerde vrouw!
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » LCD, Plasma, Projectie & Recording » [LCD TV] Sony BRAVIA (alle series) topic deel 5
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 49 50 51 52 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona