[LCD TV] Sony BRAVIA (alle series) topic deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 235.057 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195305

Zat net even te kijken naar de afstandsbediening die bij de W4000 zit, heeft Sony dat laten ontwerpen door een kleuter?...... wat een ongelofelijk lelijk ding is dat zeg. Als ik besluit om voor de 46W4000 te gaan moet er toch echt een Harmony afstandsbediening voor in de plaats komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-05 20:01
MAX3400 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 16:43:
[...]

Vaag... De X3500 is juist het topmodel van de 3000-serie. En waar de 3000-serie wel last heeft van ghosting, heeft de X3500 dat bijna niet onder andere door de Motionflow-technologie. Ook in verschillende Duitse bladen (nou toch niet eenkennig qua kwaliteit ongeacht prijs) komt de X3500 goed uit de bus.

En anders spaar je door tot de herfst; dan komt de X4500 waarschijnlijk op de markt... :9 :9

*edit*
Lees deze pagina maar eens waar de X3500 wordt vergeleken met onder andere een CRT en de Samsung F6-serie (ook geen middenklasser).
Thanx voor je reactie. Qua budget zit het wel snor, sparen voor een TV hoeft voorlopig niet ;)

Ik kon het weer niet laten en ben vandaag voor de 3e keer deze week in de MM geweest om TV's te bekijken.. en ben sinds kort pas op Sony aan het orienteren, maar vond de glazen rand (X design) juist tegenvallen in het echt. Eigelijk is dat wel goed nieuws want die reeks is toch duurder en tot nu toe slechter dan de 40W4000 :)

Ik zit nu nog te twijfellen tussen de 46D3500 en de 40W4000, omdat de 46" een stuk groter is, hij er in mijn ogen qua beeldbewerking ongeveer hetzefde als de 40" uit ziet en het design ook prima is. Voordeel van de 40" is echter dat er 2 zeer goede reviews zijn en je qua gaming niet bang hoeft te zijn voor responsetijden etc...

Weet iemand wat de nadelen van de 46D3500 zijn, en of hij via DVI > HDMI 1920x1080 (1080P) ondersteund? Geld die cashback actie ook op dit model?

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facundo
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-04 04:48
quelake schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 07:56:
Volgens mij doet Koopjeskampioen helemaal niet mee met die actie?

[...]
Een stukje terug in dit forum hebben een aantal mensen een mailtje gestuurd naar koopjeskampioen.nl met de vraag of zij meededen met de de actie. Als antwoord kregen zij dat ze zeer zeker wel aan de actie meedoen

[ Voor 17% gewijzigd door Facundo op 23-05-2008 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facundo
SPee schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 12:25:
[...]

Klopt ;)
Ik heb de voorloper (40W3000) en kijk ook via CaiWay (Schiedam).

Ik kan voor zover ik weet alle kanalen digitaal ontvangen. Sommige kanalen blijven zwart, maar daar heb geen abbo voor. Behalve voor enkele HD kanalen ;)
Tijdens de testperiode heb ik die ook goed kunnen ontvangen, dus ik zie geen problemen. :)

Echt een verschil in kwaliteit dan de analoge kanalen. Switch (per ongeluk) je terug, dan denk je echt dat het beeld slechter is geworden.

Dus het werkt in voordeel van de klant :)
Zo heb ik dus beeld bij enkele HD kanalen (zonder geluid) ook zonder abbo. Bij Film1HD heb ik zelfs geluid _/-\o_
Wat gebruik jij dan voor het ontvangen van die CaiWay stream, de alphacrypt of heb je gewoon het decoder kastje laten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Facundo schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 22:35:
Wat gebruik jij dan voor het ontvangen van die CaiWay stream, de alphacrypt of heb je gewoon het decoder kastje laten staan?
Bij Caiway is er sprake van een groot aantal kanalen dat zonder encryptie digitaal wordt doorgegeven. Voor die kanalen heb je geen smartcard nodig bij Caiway en dus ook geen AlphaCrypt Classic CAM. Met een Sony TV kan je die in principe bekijken mits het model beschikt over een DVB-C tuner en Caiway geen digitale kanalen uitzendt via de 396 MHz frequentie. Caiway is wat dat betreft dus een positieve uitzondering in Nederland onder de kabelbedrijven aangezien de meeste grote kabelbedrijven nagenoeg niets doorgeven zonder encryptie toe te passen.

Je kan dus eerst zo'n TV aanschaffen zonder AlphaCrypt Classic CAM en zonder smartcard en eens kijken hoe de ontvangst van digitale TV je bevalt. Wil je dan ook nog extra kanalen waar je wel voor moet betalen bij Caiway dan kan je altijd alsnog besluiten om een AlphaCrypt Classic CAM en een smartcard aan te schaffen al zul je je dan eerst nog wat moeten verdiepen in de risico's en problemen van het CAM gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facundo
ArChie schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 22:52:
[...]

Bij Caiway is er sprake van een groot aantal kanalen dat zonder encryptie digitaal wordt doorgegeven. Voor die kanalen heb je geen smartcard nodig bij Caiway en dus ook geen AlphaCrypt Classic CAM. Met een Sony TV kan je die in principe bekijken mits het model beschikt over een DVB-C tuner en Caiway geen digitale kanalen uitzendt via de 396 MHz frequentie. Caiway is wat dat betreft dus een positieve uitzondering in Nederland onder de kabelbedrijven aangezien de meeste grote kabelbedrijven nagenoeg niets doorgeven zonder encryptie toe te passen.

Je kan dus eerst zo'n TV aanschaffen zonder AlphaCrypt Classic CAM en zonder smartcard en eens kijken hoe de ontvangst van digitale TV je bevalt. Wil je dan ook nog extra kanalen waar je wel voor moet betalen bij Caiway dan kan je altijd alsnog besluiten om een AlphaCrypt Classic CAM en een smartcard aan te schaffen al zul je je dan eerst nog wat moeten verdiepen in de risico's en problemen van het CAM gebruik.
Bedankt voor je reactie, hier heb ik wat aan! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257580

Is de samsung le40A656 beter dan de 40W4000?
De prijs van de samsung is ietsje lager maar dat is niet belangrijk ook beschikt de samsung over 100hz en 4ms response en 50000 contrast ratio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denizg
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-03 11:37
Anoniem: 257580 schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 11:25:
Is de samsung le40A656 beter dan de 40W4000?
De prijs van de samsung is ietsje lager maar dat is niet belangrijk ook beschikt de samsung over 100hz en 4ms response en 50000 contrast ratio
Ik zit een beetje met hetzelfde!!!!!!!!!!!!

Ik kan geen keuze maken tussen de

a) Sony KDL-40W4000

b) Sony KDL-40V4000

c) Samsung LE40F86BD

Iemand nog wat aan te raden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackiE1982
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-05 22:41
Mensen,
die een AlphaCrypt Classic CAM gaan kopen.... WACHTEN!!!

Kom net van BCC om zo'n kaart te kopen en daar werd mij verteld dat Ziggo (Casema,
@home en Multikabel) in september de AlphaCrypt Classic CAM op zwart gaat :(
Om toch gebruik kunnen te maken, moet je een nieuwere CAM kopen.
Dat is lekker voor degene die al zo'n kaart heeft gekocht...
Vanwege het makkelijk gratis kijken van extra kanalen 8)

Misschien dat jullie het kunnen bevestigen...

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-05 19:05

Shuriken

Life is all about priorities

denizg schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 12:01:
[...]

a) Sony KDL-40W4000

b) Sony KDL-40V4000

c) Samsung LE40F86BD

Lees de reviews op hdtvtest.co.uk. Dan kom je toch al snel tot de W4000

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236367

BlackiE1982 schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 12:09:
Mensen,
die een AlphaCrypt Classic CAM gaan kopen.... WACHTEN!!!

Kom net van BCC om zo'n kaart te kopen en daar werd mij verteld dat Ziggo (Casema,
@home en Multikabel) in september de AlphaCrypt Classic CAM op zwart gaat :(
Om toch gebruik kunnen te maken, moet je een nieuwere CAM kopen.
Dat is lekker voor degene die al zo'n kaart heeft gekocht...

Misschien dat jullie het kunnen bevestigen...
Dit is een gerucht (zoals we er al meer gehoord hebben). Zie AlphaCrypt binnenkort op zwart?
Vanwege het makkelijk gratis kijken van extra kanalen 8)
Dat makkelijk kijken ben ik met je eens (één afstandsbediening), dat gratis kijken van extra kanalen slaat nergens op. Ook met de Alphacrypt kaart heb je gewoon een smartcard en indien gewenst abonnementen voor extra pakketten nodig. Vandaar dat het eventueel tegenwerken van de Alphacrypt kaart mij niet zo verstandig lijkt, ze zouden hiermee hun eigen klanten wegpesten...

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 236367 op 24-05-2008 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-02 15:21
Anoniem: 236367 schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 12:54:
[...]

Dit is een gerucht (zoals we er al meer gehoord hebben). Zie AlphaCrypt binnenkort op zwart?
Ben ik nu de enige die hier een taak voor de overheid ziet weggelegd?

It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

flowerp schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 12:56:
Ben ik nu de enige die hier een taak voor de overheid ziet weggelegd?
Tja, de OPTA heeft het te druk met op KPN letten, de kabelaars mogen hun gang gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

Ik heb net de 40W4000 besteld bij Koopjeskampioen, staat daar op de site voor 1349. Ik dus bellen om te bestellen blabla zegt de man bent u op de hoogte van de Sony actie? Ik zo ja daar weet ik van, ik dacht dus dat ie ging zeggen van daar doen wij niet aan mee, dat had ik namelijk verwacht gezien de de prijs van 1349 euro. Blijkt dat zij gewoon wél meedoen aan de actie, dus netto heb ik die tv voor 1149 :X . Voor die prijs kon ik hem natuurlijk niet laten staan :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236260

Zei hij ook wanneer hij leverbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mondjesmaat leverbaar, maar hij krijgt elke week wel wat binnen. Maar hij zou er alles aan doen om voor het EK uit te leveren. Ik heb niet echt veel haast eerlijk gezegd, maar het zou mooi zijn als ie vóór 9 juni hier staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255598

Heb m gisteren ook besteld bij Koopjeskampioen, hopelijk krijg ik snel duidelijkheid wanneer ik de tv binnen krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hou ons op de hoogte wat betreft Koopjeskampioen, ik zal ook posten wanneer ik bericht heb ontvangen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261545

Vandaag mn W4000 geïnstalleerd samen met Alphacrypt. Software versie 3.15.
Alles werkt perfect, mede dankzij eerdere tips van Archie _/-\o_ .
Alle kanalen komen door, dus ook HD.

Ik zit in het Ziggo/@home gebied in Groningen.

Als straks de kanalen op zwart gaan omdat de Alphacrypt niet meer ondersteunt wordt :( stuur ik zeker een berichtje naar de OPTA (hoewel dat toch wel niets zal helpen).

Anyway: ik ga tv kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
Anoniem: 261545 schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 15:12:
Alle kanalen komen door, dus ook HD.
Jammer dat de introductie van Eurosport HD voorlopig wordt uitgesteld omdat de Samsung DCB-H360R er niet mee overweg kan, anders had je nog een HDTV kanaal gehad voor je nieuwe TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121131

Zijn er dan zo veel die voor de 200 euro korting gaan? Die 20" lcd tv krijg je toch makkelijk verkocht voor minstens 270, heb je direkt 50 euro winst. Spijtig dat Sony die acties nooit in Belgie doet. Kheb wel 3 jaar extra garantie "gekregen" bij mijn W3000, had liever zo'n lcd erbij gekregen. Bij deze, als iemand liever meer dan 200 euro korting wil op z'n lcd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

be004837, voor 300 euro bestel ik voor jou de tv ipv 200 euro. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:47
Ik heb een decoder kastje gekocht als het fout mocht gaan. Deze zit echter nog in zijn doos :)
Je kunt de standaard kanalen kijken (basispakket) zonder de alphacrypt.
Wil je echter de extra pakketten, dan moet je wel de alphacrypt aansluiten en daar je kaart indoen (zoals ik nu heb).
Ik kan daarmee ook de kanalen zoals Humor TV en 13th Street bekijken.
Dat makkelijk kijken ben ik met je eens (één afstandsbediening), dat gratis kijken van extra kanalen slaat nergens op. Ook met de Alphacrypt kaart heb je gewoon een smartcard en indien gewenst abonnementen voor extra pakketten nodig. Vandaar dat het eventueel tegenwerken van de Alphacrypt kaart mij niet zo verstandig lijkt, ze zouden hiermee hun eigen klanten wegpesten...
Deels mee eens. Echter met mijn TV ontvang ik ook (bijna) alle HD kanalen. Ik heb daar geen abbo voor en zou die dus niet mogen zien. Als jij klanten hebt die wel HD kanalen ontvangt, maar daar niet voor betaald, verlies je geld. Dit wil de kabelaar dus voorkomen. :>

Neemt niet weg dat ik (wil ik er toch naar kijken) toch de abbo voor die zenders moet activeren. Het geluid is namelijk wél gecodeerd. :/
Met die apparaten moet je dus goed opletten of je het gecodeerd uitzendt en vereist meer testwerk voor de kabelaar dan nu het geval is. Met die kastjes zouden ze het toch niet kunnen ontvangen en letten ze er waarschijnlijk minder op.

Maar ik ben ermee eens dat dat niet moet uitmaken om de hele 'alphacrypt' buiten te sluiten (als dat al kan).

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255598 schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 16:34:
be004837, voor 300 euro bestel ik voor jou de tv ipv 200 euro. ;-)
Hangt af van waar je woont, in het hoge Noorden van Nederland kom ik hem niet halen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jammer dat de introductie van Eurosport HD voorlopig wordt uitgesteld omdat de Samsung DCB-H360R er niet mee overweg kan, anders had je nog een HDTV kanaal gehad voor je nieuwe TV.

@Archie
Hoe weet je dat het wordt uitgesteld. Ik las gisteren nog dit persbericht waarin het juist wordt aangekondigd. Heb me net verheugd op tennis en de tour in HD :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
SPee schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 16:35:
Deels mee eens. Echter met mijn TV ontvang ik ook (bijna) alle HD kanalen. Ik heb daar geen abbo voor en zou die dus niet mogen zien. Als jij klanten hebt die wel HD kanalen ontvangt, maar daar niet voor betaald, verlies je geld. Dit wil de kabelaar dus voorkomen. :>

Neemt niet weg dat ik (wil ik er toch naar kijken) toch de abbo voor die zenders moet activeren. Het geluid is namelijk wél gecodeerd. :/
Met die apparaten moet je dus goed opletten of je het gecodeerd uitzendt en vereist meer testwerk voor de kabelaar dan nu het geval is. Met die kastjes zouden ze het toch niet kunnen ontvangen en letten ze er waarschijnlijk minder op.
Het komt er gewoon op neer dat Caiway kennelijk hier en daar een steekje laat vallen. Dat is echter hun probleem want het hoort bij hun werkzaamheden om te controleren of het signaal op de juiste manier hun headend verlaat. Nog meer dan andere Irdeto kabelbedrijven zou Caiway zich er van bewust moeten zijn dat hun klanten alternatieve DVB-C apparatuur gebruiken omdat de drempel voor dat gebruik veel lager ligt. Immers het basispakket is ongecodeerd, dus daar is geen AlphaCrypt voor nodig. Voor veel klanten is het uitgebreide basispakket van Caiway meer dan voldoende waardoor de keuze veel sneller zal vallen op een TV met geïntegreerde DVB-C ontvanger vanwege de gebruiksvriendelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Breda @ be004837.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
Anoniem: 261545 schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 16:47:
Hoe weet je dat het wordt uitgesteld. Ik las gisteren nog dit persbericht waarin het juist wordt aangekondigd. Heb me net verheugd op tennis en de tour in HD :9
Werd vandaag gemeld door Anoniem via het Ziggo gebruikers forum. Helaas houdt Ziggo geen rekening met het groeiende aantal TV bezitters met ingebouwde DVB-C tuner die ook HDTV signalen direct weer kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bestel hem dan maar al, jij blij, ik blij :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ximinez
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-03 13:11

a) Sony KDL-40W4000

b) Sony KDL-40V4000

c) Samsung LE40F86BD

Bij RAF in A'dam Z-O is dit weekend een grote media show met alle merken. Hoewel alles per merk is opgesteld en je niet een vergelijking tussen merken onderling kan maken is het toch wel de moeite waard. Ik kwam zelf tot de verrassende conclusie dat de 40W4000 de juiste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ArChie schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 16:52:
[...]

Werd vandaag gemeld door Anoniem via het Ziggo gebruikers forum. Helaas houdt Ziggo geen rekening met het groeiende aantal TV bezitters met ingebouwde DVB-C tuner die ook HDTV signalen direct weer kunnen geven.
Wel een drama dat Ziggo. Eerst die lullige incassowijziging (vooruit betalen ipv achteraf), waardoor alle klanten hun contract per direct op kunnen zeggen (maar ja, wat is het alternatief :( ). Dan die idiote reclame en nu weer een persbericht dat een dag later al niet blijkt te kloppen.
Sukkels }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En ik maar denken dat wij het bij UPC zo slecht hebben :z .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ook ik heb hem besteld bij koopjeskampioen en ben toch ook erg benieuwd wanneer die kunnen gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Weet iemand of de W4000 ook ergens in een winkel te krijgen is op zeer korte termijn, liefst omgeving Utrecht die ook aan bezorging doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denizg
Ximinez schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 17:53:
[...]

Bij RAF in A'dam Z-O is dit weekend een grote media show met alle merken. Hoewel alles per merk is opgesteld en je niet een vergelijking tussen merken onderling kan maken is het toch wel de moeite waard. Ik kwam zelf tot de verrassende conclusie dat de 40W4000 de juiste is.
Dank voor de tip, maar ik neem aan dat ze zondag niet open zijn.. anders een beetje te laat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

denizg schreef op zondag 25 mei 2008 @ 01:37:
Dank voor de tip, maar ik neem aan dat ze zondag niet open zijn.. anders een beetje te laat :(
Tegenwoordig zijn winkels ook vaak op zondag open ;) Zie http://www.raf.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158253

Hoi iedereen,

Zo te lezen, is Sony 40W4000 beter dan 40D3500?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaroN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08-2023

AaroN

JayGTeam (213177)

Na lang wikken en wegen heb ik de 40w3000 besteld. Voornamelijk omdat die matte geborstelde stalen lijst me meer trekt dan het glimmende van vele andere tv's. De w3000 een aantal keer mogen aanschouden en vond het toch echt een sjieke bak. De bekende problemen zal ik niet ondervinden, woon in UPC gebied waar voorlopig nog de meeste kanalen FTA zijn. Wanneer dit verandert, zal ik gewoon een decoder nemen. Nu maar hopen dat ie snel komt en ik goed en makkelijk de juiste configuratie kan vinden.

JayGTeam (213177)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158253 schreef op zondag 25 mei 2008 @ 11:40:
Hoi iedereen,

Zo te lezen, is Sony 40W4000 beter dan 40D3500?
Jazeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slitch
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-03 13:33
Sluuut schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 21:51:
Weet iemand of de W4000 ook ergens in een winkel te krijgen is op zeer korte termijn, liefst omgeving Utrecht die ook aan bezorging doen?
Bij It's vertelden ze mij dat hun centrale magazijn tevens het magazijn is van Sony Nederland.
Die verkoper zei dat de kans groter was dat zij de TV binnen kregen dan andere fillialen maar of dit klopt durf ik niet te zeggen.
Wij hebben de TV donderdag gekregen en in eerste instantie dacht de verkoper dat hij niet meer op voorraad was. Hij zei dat het dan anderhalve week bij hun ging duren.
Owja, we hebben 70 euro korting gekregen en gratis verwijderingsbijdrage dus ik zou dit ook proberen te regelen.
succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-05 22:46
Of bij MM bestellen, maandag en dinsdag tot 20% korting :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 260174

Het magazijn van It's is niet het magazijn van Sony nederland !!!

Ze zitten wel beide in tilburg , maar zijn echt apparte magazijnen

Nog even een update geniet nog elke dag van mijn W4000 wat een top tv.
Gisteren voetbal gekeken en geen last van wat voor vertekeningen dan ook alles loopt perfect.
Dus op naar het EK in Hd :-) de dcb 360 staat er al en werkt hier ook goed.
Enig nadeel is dat je het geuid met je ab van de tv moet verzetten dit gaat niet via de ab van de decoder.

Zou makkelijkr zijn als je digitaal rechstreeks op tv kunt krijgen menu daarvoor ziet er perfect uit bij de sony.
Alleen ga dit pas doen als Ziggo dit ook gaat ondersteunen tot die tijd maar via de Decoder van samsung.

Dvd's ook echt top kwaliteit ige age 2 gekeken via dav 260 dts geluid echt top en beeld wordt upscal naar 1080i net als de hd uitzendingen ook 1080i wat een beeld :-)

Nu nog een keer een blu-ray speler kopen en dan is alles kompleet

oh ja al iemand de instelleingen gevonden die beste beeld geven (is nu al top maar mischien kan het nog wat beter )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
mrc16 schreef op zondag 25 mei 2008 @ 13:14:
Of bij MM bestellen, maandag en dinsdag tot 20% korting :9~
Hmm, die hebben hem vaak wel op voorraad he? Ik kan alleen nergens vinden dat ze 20% korting geven, de site is ook plat, lekker handig...

Volgens mij was hij 1799,- daar, dan zou het met 20% korting en cashback actie op zo'n 1250 uitkomen, zeker dat ik hem dan daar haal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Vergeet niet dat het tot 20% is wat op de mm site staat. De vorige keer koste de X3500 2350. Wat de W4000 gaat kosten is dan nog maar de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De 40X3500 kost hier 1999 euro en de 46W4000 ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmRuTToY
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Anoniem: 260174 schreef op zondag 25 mei 2008 @ 14:23:
oh ja al iemand de instelleingen gevonden die beste beeld geven (is nu al top maar mischien kan het nog wat beter )
Een beetje tweaken met deze instellingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Laatst online: 10:47
@marco013:
Wat maakt het uit om een keer te testen of je TV niet rechtstreeks het HD signaal kan decoderen.
Je koopt toch geen dure TV met DVB-C decoder, om die laatste niet te gebruiken :?

Je kan dan alsnog later teruggaan naar de decoder, mocht het niet werken. Zo heb ik ook een decoder gekocht, maar heb ik deze niet gebruikt omdat het op mijn TV prima werkt.

Ik neem aan dat het met de nieuwe versie weer beter zou moeten werken :)

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137689

Gisteren heb ik mijn 52W4000 opgehaald en opgehangen.
Ik heb lang getwijfeld tussen de pioneer 508XD plasma en deze tv.
Pioneer is geen Full HD, de sony wel.
Uiteindelijk toch besloten om de Sony te kiezen ivm de slechte service op de betaalbare pioneers die via de goedkope internethandel worden aangeboden. De pioneer kost op internet 2350 en in de vakhandel 4000 De Sony scheelde niet heel veel en ze hadden hem gewoon staan bij de zaak in Roermond waar ik hem heb gekocht + ik krijg natuurlijk gratis de 20" erbij

Nu hij hangt ben ik erg blij met deze beslissing!
Erg mooi met de PS3 en bijv. Ice Age2 op Blue Ray.
Was wel even rommelen met de digitale decoder en de alphacrypt. Hij herkende niet alle zenders.
Maar met wat zoekwerk op dit forum heb ik 99% kunnen vinden door de regio in te geven.
Waarvoor dank.
Ik mis echter een van de Belgische zenders, NL1_HD en L1 tv.
Probleem is dat ik niet weer alles opnieuw wil laten zoeken, dan moet je ook weer alles sorteren.
Ik kan nergens in het menu vinden hoe ik een zender handmatig moet toevoegen. Hij geeft dan aan dat dit alleen kan met de terrestrial tuner.
Wie kan mij verder helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
Anoniem: 137689 schreef op zondag 25 mei 2008 @ 16:50:
Ik mis echter een van de Belgische zenders, NL1_HD en L1 tv.
Misschien is het handig als je ook nog even aangeeft wie je kabelbedrijf is en in geval van Ziggo ook aangeeft wie je voormalige kabelbedrijf is.
Probleem is dat ik niet weer alles opnieuw wil laten zoeken, dan moet je ook weer alles sorteren.
Ik kan nergens in het menu vinden hoe ik een zender handmatig moet toevoegen. Hij geeft dan aan dat dit alleen kan met de terrestrial tuner.
Heeft Sony aan deze nieuwe serie dan nog geen optie toegevoegd waarmee je alleen naar nieuwe kanalen kan zoeken? Loewe biedt een dergelijke mogelijkheid waarbij de oude kanalen lijst in takt blijft en nieuw gevonden kanalen aan het eind van de oude kanalen lijst worden toegevoegd. Jammer als ze daar nog steeds geen verbeteringen in aan hebben gebracht want dit probleem zal zich ook voordoen bij wijzigingen in de kanaal indeling door het kabelbedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denizg
Ximinez schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 17:53:
[...]

Grappig, ik kom net van de Raf show in A'dam en mijn keuzen is toch de Samsung 6 serie geworden ipv de W4000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137689

denizg schreef op zondag 25 mei 2008 @ 18:11:
[...]

Grappig, ik kom net van de Raf show in A'dam en mijn keuzen is toch de Samsung 6 serie geworden ipv de W4000.
Ziggo, voormalig @home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111246

Kun je met de remote van de 40W3000 een UPC mediabox bedienen (alleen 't zappen zou al voldoende zijn) of omgekreed? Met een remote van de UPC mediabox een 40W3000 bedienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13284

denizg schreef op zondag 25 mei 2008 @ 18:11:
[...]

Zou je dit wellicht even kunnen toelichten? Ximinez ook s.v.p.

Ik denk dat er meer mensen met mij zitten te twijfelen tussen deze twee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Anoniem: 111246 schreef op zondag 25 mei 2008 @ 18:28:
Kun je met de remote van de 40W3000 een UPC mediabox bedienen (alleen 't zappen zou al voldoende zijn) of omgekreed? Met een remote van de UPC mediabox een 40W3000 bedienen?
Met de UPC afstandbediening kan je de TV bedienen. Druk op de UPC afstandbediening eerst op TV en houd daarna de rode + OK knoppen ingedrukt tot het rode lampje bij de TV knop twee keer oplicht en voor dan de code 1535 in. Zie ook handleiding van je UPC mediabox, daar staat dit als het goed is namelijk in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262995

Ik heb mijn oog laten vallen op de kdl-46x3500. Hij is erg prijzig (rond de 3000 euro), maar webwinkels hebben em voor rond de 2700 euro te koop staan. Door de actie van MediaMarkt a.s. maandag en dinsdag is het misschien toch wel een optie om hem in een 'normale' winkel te kopen. Mijn vraag is, weet iemand toevallig een prijs van dit toestel bij MM. Ik weet alleen dat MM Arena hem heeft voor 3195 euro.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaroN
  • Laatst online: 16-08-2023

AaroN

JayGTeam (213177)

Aangezien er duidelijk tot 20% staat zal het wel weer een lokkertje zijn. Webwinkels blijven goedkoper, alhoewel je bij MM natuurlijk wel gratis kunt laten bezorgen volgens mij of meteen meenemen natuurlijk :)

JayGTeam (213177)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 263005

Bij de MM in Den Haag kost de 40v3000 morgen 999 euro min 200 sony korting of met de gratis 51 cm LCD KDL20B4030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ximinez
Anoniem: 13284 schreef op zondag 25 mei 2008 @ 18:39:
[...]

Ik heb nog steeds een buis TV en een Silicon Graphics CRT op mijn PC omdat ik een LCD om een veelvoud aan redenen nog steeds niet goed vind. Wat ik niet goed vind is bijvoorbeeld het beperkte kleurenspectrum en het overstralen van heldere vlakken. Ik vind het veelal erg synthetisch en onnatuurlijk. Kortom ik ben niet gauw tevreden en daarom ben ik eens gaan kijken bij de media show van RAF. Bij veel modellen was al duidelijk te zien dat men contrast en scherpte behoorlijk opgeregeld had, bij navraag bij een aantal verkopers bleek dat ook het geval. Bij een aantal merken werd ik er gewoon misselijk van. Ik ben zelf amateur fotograaf en dan vallen bepaalde zaken gewoon direct op omdat je er anders naar kijkt. Digitale compressie artifacten zijn ook overduidelijk zichtbaar dat ik terug verlang naar het analoge tijdperk. Maar goed om op je vraag terug te komen.

Ik had vooraf geen bepaalde merk voorkeur en ik heb alle modellen wel 3 maal bekeken. Van sommige merken was men genegen de instellingen wat naar mijn smaak aan te passen. Er was echter 1 model wat er wat mij betreft uit sprong door een wat meer ingetogen en natuurlijiker kleuren reproductie, dat is de 40W4000. Wat blijkt deze W4000 heeft een WCG-CCFL en dat was dus te merken. Echter vertelde de meneer van Sony dat de 32W4000 een 8 bits paneel heeft en geen WCG-CCFL. Alleen de 40" of groter heeft een 10 bits paneel met WCG-CCFL, het is maar dat je het weet!.

Kortom de 40W4000 had in mijn ogen de beste kleurenreproductie. Ik heb nog lang naar de X3500 staan kijken maar deze vond ik absoluut niet beter, zeker niets wat het prijsverschil rechtvaardigd. De meneer van Sony moest zelfs bekennen dat de Bravia 2 engine zonder 100Hz zelfs beter presteert dan de Bravia Pro engine met 100Hz. Ik was het daar volledig mee eens. Dus dit is in het kort mijn motivatie voor de 40W4000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ximinez
Anoniem: 13284 schreef op zondag 25 mei 2008 @ 18:39:
[...]

Ik heb nog steeds een buis TV en een Silicon Graphics CRT op mijn PC omdat ik een LCD om een veelvoud aan redenen nog steeds niet goed vind. Wat ik niet goed vind is bijvoorbeeld het beperkte kleurenspectrum en het overstralen van heldere vlakken. Ik vind het veelal erg synthetisch en onnatuurlijk. Kortom ik ben niet gauw tevreden en daarom ben ik eens gaan kijken bij de media show van RAF. Bij veel modellen was al duidelijk te zien dat men contrast en scherpte behoorlijk opgeregeld had, bij navraag bij een aantal verkopers bleek dat ook het geval. Bij een aantal merken werd ik er gewoon misselijk van. Ik ben zelf amateur fotograaf en dan vallen bepaalde zaken gewoon direct op omdat je er anders naar kijkt. Digitale compressie artifacten zijn ook overduidelijk zichtbaar dat ik terug verlang naar het analoge tijdperk. Maar goed om op je vraag terug te komen.

Ik had vooraf geen bepaalde merk voorkeur en ik heb alle modellen wel 3 maal bekeken. Van sommige merken was men genegen de instellingen wat naar mijn smaak aan te passen. Er was echter 1 model wat er wat mij betreft uit sprong door een wat meer ingetogen en natuurlijiker kleuren reproductie, dat is de 40W4000. Wat blijkt deze W4000 heeft een WCG-CCFL en dat was dus te merken. Echter vertelde de meneer van Sony dat de 32W4000 een 8 bits paneel heeft en geen WCG-CCFL. Alleen de 40" of groter heeft een 10 bits paneel met WCG-CCFL, het is maar dat je het weet!.

Kortom de 40W4000 heeft in mijn ogen de beste kleurenreproductie. Ik heb nog lang naar de X3500 staan kijken maar deze vind ik absoluut niet beter, zeker niets wat het prijsverschil rechtvaardigd. De meneer van Sony moest zelfs bekennen dat de Bravia 2 engine zonder 100Hz zelfs beter presteert dan de Bravia Pro engine met 100Hz. Ik was het daar volledig mee eens. Dus dit is in het kort mijn motivatie voor de 40W4000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Na 1 keer snappen we het ook wel hoor ;)

Ik zat nog wat te twijfellen tussen de 40W4000 en de 46D3500 maar ga nu toch voor de 40W4000 ondanks dat hij 16CM kleiner is. Jammer dat de 46W4000 nog zo lang wachten is. Missccien later maar een upgrade doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Anoniem: 263005 schreef op zondag 25 mei 2008 @ 20:45:
Bij de MM in Den Haag kost de 40v3000 morgen 999 euro min 200 sony korting of met de gratis 51 cm LCD KDL20B4030
Is er ma/di ook nog nog een actie voor de W4000 bij MM Den Haag? Ik heb de W4000 daar ook zien staan maar de normale prijs is toch iets te hoog (1800,-)

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfine
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-11-2022
Sluuut schreef op zondag 25 mei 2008 @ 15:13:
[...]

Hmm, die hebben hem vaak wel op voorraad he? Ik kan alleen nergens vinden dat ze 20% korting geven, de site is ook plat, lekker handig...

Volgens mij was hij 1799,- daar, dan zou het met 20% korting en cashback actie op zo'n 1250 uitkomen, zeker dat ik hem dan daar haal :)
Net even gebeld met MM Arena en de 40W4000 is daar 1709 euro, dus niet eens 10% korting :'( (en niet eens op voorraad). Met de Sony actie maakt het 1509,- euro. Wel is de 40D3500 vrij ok qua prijs 1061 euro, die voorheen bij MM Arena 1146euro kostte. Laatstgenoemde is vrij scherp qua prijs voor een niet web-winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-05 09:17
Die 20% zal wel voor de minst aantrekkelijke modellen gelden.....

Banner van de actie voor Heerlen en Maastricht:

Afbeeldingslocatie: http://adtech.panthercustomer.com/images/44/Ad1795116St1Sz316Sq1620461V0Id5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToWi1989
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-05 22:55
Anoniem: 262995 schreef op zondag 25 mei 2008 @ 19:02:
Ik heb mijn oog laten vallen op de kdl-46x3500. Hij is erg prijzig (rond de 3000 euro), maar webwinkels hebben em voor rond de 2700 euro te koop staan. Door de actie van MediaMarkt a.s. maandag en dinsdag is het misschien toch wel een optie om hem in een 'normale' winkel te kopen. Mijn vraag is, weet iemand toevallig een prijs van dit toestel bij MM. Ik weet alleen dat MM Arena hem heeft voor 3195 euro.

Alvast bedankt.
Heb m ook in bestelling. Bij de MM zou ik m voor 2800 euro kunnen krijgen, maar heb m ergens anders voro dezelfde prijs in bestelling staan.

Ohwja...daar komt nog 8 euro verwijderingsbijdrage bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gameplayer
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik ben aan het uitkijken voor een nieuwe tv, mijn eerste LCD :)

Ik ga voor een 40" maar twijfel nog tussen 2 types Sony Bravia:

de Sony Bravia KDL-40W4000

of

de Sony Bravia KDL-40X3500

Er is toch een serieus prijsverschil tussen deze twee modellen, en ik vraag me af of de beeldkwaliteit
van de X3500 zoveel beter is? Scheelt die 100Hz echt zo veel (bij sport en zo) of is dat minimaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 10:38

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Een vraagje, mijn ouders kochten vorig jaar een 32" LCD van Sharp Aquos, toen 1299 euro. Helaas toen niet goed op het dagelijks gebruik van deze TV door mijn ouders gelet, want die gebruiken daadwerkelijk de speakers van de TV voor het geluid, en dat is in die Sharp tranentrekkend slecht. Ik heb zelf een Plasma met metalen behuizing voor de luidsprekers en dat klinkt bijzonder goed, dus het kan wél!

Nu willen ze sowieso eigenlijk een wat groter scherm. Nu krijgen de Sony's goede recensies maar nergens wordt aandacht besteed aan de geluidskwaliteit. Ze twijfelen nog tussen de 40V3000 of de duurdere 40X3500, vooral vanwege het design en de iets betere beeldkwaliteit. Maar hoe zijn jullie ervaringen met het geluid van deze TV's in de praktijk? Om mijn ouders nu te laten investeren in een (voor hun ingewikkelde) Dolby Digital-set voor het journaal, Eurovisie songfestival en wat sport is m.i. wat overdreven denk ik.

Ben benieuwd :)

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Ik heb de 40X3500 en vind het geluid erg goed, niet blikkerig en kan behoorlijk hard voordat het vervormd. Hier een stukje over het geluid:

http://www.hdtvtest.co.uk/Sony-KDL40X3500/Audio.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmRuTToY
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
BeQuietAndDrive schreef op maandag 26 mei 2008 @ 13:45:Maar hoe zijn jullie ervaringen met het geluid van deze TV's in de praktijk?
'It's hard to imagine any respectable sound emanating from the silver bar housing the speakers at the bottom of the LCD TV, but the Sony KDL40W4000's on-board audio took us by surprise. Although still no match for external home theatre systems, the Sony KDL40W4000 delivered a remarkable acoustic performance in terms of resolution, stereo separation, soundstage and dynamic range, making it the best HDTV (sound-wise) we've heard in 2008.'

Niet mijn eigen ervaring, maar van hdtvtest.co.uk.

Hoewel het de 40W4000 is, heb je er misschien wat aan. Zeker het vergelijken waard :)

[ Voor 4% gewijzigd door EmRuTToY op 26-05-2008 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-05 21:45
De Sony KDL-40W4000 is nu met de € 200 korting actie best gunstig geprijsd.
De pech is alleen dat de leverbaarheid erg slecht is, dat is op zich best vreemd omdat de actie nog 4 weken loopt.
De vraag is dus maar of je op tijd aan een dergelijke actie kunt mee doen.
Beetje slechte inschatting van Sony???? :?

Volgens de actievoorwaarden is de actie alleen geldig op een aantal modellen (dat is duidelijk) maar geldt deze bovendien alleen bij "Officiele Bravia Online Partners".
Welke dat dan wel zijn is mij geheel niet duidelijk.

Zijn webshops als Redcoon, Funprice, Komplett, Coolsound e..d. nu wel of geen "officiele partners"?
Ik kan toch moeilijk ieder webshop gaan emailen/bellen om te vragen of dat zo is.
Niet zo praktisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
@Hierboven, er staat hier ergens in het topic een lijstje van partners, maar bel ze wel na voor de zekerheid. Ik neem aan dat je de zoekfunctie wel kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-05 08:19
BeQuietAndDrive schreef op maandag 26 mei 2008 @ 13:45:
Maar hoe zijn jullie ervaringen met het geluid van deze TV's in de praktijk?
Heb hier een 40D3500 en de geluidskwaliteit is prima. Heb altijd al goede ervaring gehad met Sony tv's, en deze lcd is niet anders.
Heb mijn tv wel aangesloten op een versterker en geluid gaat dan ook meestal over de speakers. Maar als ik even snel tv kijk vind ik het geluid prima. (ben zelf beat-makert, dus ik weet wat goed geluid is (8> )

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Sluuut schreef op maandag 26 mei 2008 @ 14:23:
@Hierboven, er staat hier ergens in het topic een lijstje van partners, maar bel ze wel na voor de zekerheid. Ik neem aan dat je de zoekfunctie wel kan vinden?
Dat lijstje heb ik wel gevonden maar ik mag aannemen dat dit lijstje niet volledig is.
Ik zou nog wel meer "partners" van Sony op dit lijstje verwachten anders is het wel een erg magere actie.

Lijstje van 16 mei van BlackiE1982

De leverbaarheid is al niet zo goed, en meer leveranciers, vooral webshops, die aan de EK actie meedoen zijn dus wel welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackiE1982
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-05 22:41
HoppyF schreef op maandag 26 mei 2008 @ 15:25:
[...]

Dat lijstje heb ik wel gevonden maar ik mag aannemen dat dit lijstje niet volledig is.
Ik zou nog wel meer "partners" van Sony op dit lijstje verwachten anders is het wel een erg magere actie.

Lijstje van 16 mei van BlackiE1982

De leverbaarheid is al niet zo goed, en meer leveranciers, vooral webshops, die aan de EK actie meedoen zijn dus wel welkom.
Het lijstje is een verzameling van wat hier is achter gekomen, dus als je een webwinkel weet, geeft het door.
Het gaat voornamelijk om de webwinkels die meedoen. Deze zijn zeldzaam en altijd duurder als degene die niet mee doen.

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

plasmavisie doet NIET mee

L.s,

Alle prijzen zijn strikt netto en uitgesloten van akties

Plasmavisie

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /\/\|)
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-03 12:36
Is de 40W4000 al ergens in een winkel in Eindhoven te bewonderen? Het lijkt de enige LCD te kunnen zijn die me van plasma af kan houden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119833

Ben net bij MM Hengelo geweest en daar was de 40W4000 € 1799. De actie prijs was op dit moment € 1599 (11%)....moet er voor morgenavond 22 uur beslist zijn...en deze wordt zeker, gegarandeerd voor het EK geleverd....zegt de verkoper (?)

Die blauwe spikkels in de omkasting is wel apart....

doet redcoon ook mee aan de ek actie?

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 119833 op 26-05-2008 17:02 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262995

TomWinkelmolen schreef op maandag 26 mei 2008 @ 12:17:
[...]

Heb m ook in bestelling. Bij de MM zou ik m voor 2800 euro kunnen krijgen, maar heb m ergens anders voro dezelfde prijs in bestelling staan.

Ohwja...daar komt nog 8 euro verwijderingsbijdrage bij ;)
Maar gaat daar nog de korting vanaf die MediaMarkt vandaag en morgen geeft (tot 20 %)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenit
  • Laatst online: 12-05 18:52
Anoniem: 119833 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 16:55:
Ben net bij MM Hengelo geweest en daar was de 40W4000 € 1799. De actie prijs was op dit moment € 1599 (11%)....moet er voor morgenavond 22 uur beslist zijn...en deze wordt zeker, gegarandeerd voor het EK geleverd....zegt de verkoper (?)

Die blauwe spikkels in de omkasting is wel apart....

doet redcoon ook mee aan de ek actie?
Nee helaas, redcoon doet er niet aan mee. Heb net een reactie van ze binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

Ik nu net mijn w4000 voor een paar dagen.
En wow wat ben ik tevreden!
Wat een mooie kleuren, en zwart is goed zwart!!

Ik heb die van mij trouwens gewoon bij de scheer en foppen vandaan.
Voor de fijne prijs van 1470, inclusief een hdmi kabel.
200 euro eraf van de Sony actie. Maakt 1270 euries!

Voordat geld kon ik hem niet laten staan!

Stand Alone Agent (GITS SAC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Anoniem: 262995 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 17:06:
[...]

Maar gaat daar nog de korting vanaf die MediaMarkt vandaag en morgen geeft (tot 20 %)?
Nee, in zijn omschrijving heeft hij de korting er al af gehaald.. Normaal is hij volgens mij bij elke MM 1799,- in Utrecht is hij met korting 1709,- dacht ik, en zeer slecht leverbaar, ze hadden er 10 die gelijk voor 1799 zijn verkocht. Ik ben toch maar voor de 40D3500 gegaan, aangezien ik de kwalliteit in de winkel (ook bij snelle beelden) zeer goed vind en de hoop heb dat het bij mij thuis ook wel goed gaat komen. Wat ik wel vreemd vond, was dat de verkoper mij vertelde dat ze TV's niet binnen 2 weken terugnemen, alleen als hij nog in de verpakking zit. Dat word dus met stoom uitpakken :P

Eigelijk is het enige waar ik een beetje van zou balen lipsync issues, maar als die aanwezig zijn stel ik wel in VLC player in dat de audio wat achter moet lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
TLM schreef op maandag 26 mei 2008 @ 17:36:

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent.
De prijs die je ervoor hebt betaald is ook niet slecht. Zeker als je het vergelijkt met webshops die wellicht iets lager in prijs zitten maar niet aan de Sony EK actie meedoen.
Het voordeel bij een Scheer en Foppen winkel is ook dat je de TV direct kan meenemen of kun laten thuisbrengen. Niks geen verzenden dus, of erger nog: vooruit betalen en dan maar afwachten wanneer je iets geleverd krijgt.

Die zogenaamde kortingen van MediaMarkt stelt niets voor. Dat blijkt wel weer uit de reacties hier.
Heb ik al veel vaker meegemaakt bij MM. Gelukkig zijn er nog genoeg winkelketen die dan misschien wel wat kleiner zijn in omvang maar zeker niet slechter.

[ Voor 12% gewijzigd door HoppyF op 26-05-2008 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TLM schreef op maandag 26 mei 2008 @ 17:36:

Bij welke Scheer en Foppen was dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFY
  • Laatst online: 12-05 22:09

DFY

Sja...

Ik was net ook bij de MM in Deventer en de 40W4000 koste daar 1583 euro. Dat was dan inclusief "korting". Ik kon lullen als Brugman, maar er ging geen euro vanaf. Hij was ondertussen meer bezig met bellen en ouwehoeren met collega's dan te proberen mij een TV te verkopen. Ik was klaar nadat hij op mijn opmerking, dat ik hem voor minder dan1350 euro op internet kon kopen, als reactie kreeg: "koop hem dan lekker op internet".

Nu woon ik 100 meter van een Scheer en Foppen af en ik ben ook benieuwd bij welke vestiging je hem hebt gekocht TLM. Ga daar van de week ook maar is een kijkje nemen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij de BCC hebben ze de 40W4000 omgedoopt tot 40W4210 en zijn in overvloed te krijgen. toestel is helemaal hetzelfde alleen in een luxere uitvoering (wat dat inhoudt weet ik niet). Prijs € 1529 t/m morgen dan € 1699...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
Anoniem: 119833 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 20:25:
Bij de BCC hebben ze de 40W4000 omgedoopt tot 40W4210 en zijn in overvloed te krijgen. toestel is helemaal hetzelfde alleen in een luxere uitvoering (wat dat inhoudt weet ik niet). Prijs € 1529 t/m morgen dan € 1699...
Type 40W4210 lijkt een Spaans type ofzo te zijn. Mogelijk dat ze daar wat gemakkelijker aan kunnen komen dan aan de 40W4000?

[ Voor 7% gewijzigd door RoelJewel op 26-05-2008 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sannieboy
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-05 15:14
Wanneer komt er nou een opvolger voor de Sony KDLx3500? Ik vind de design van deze Sony wel mooi, dus hopen dat de opvolger niet teveel afwijkt van deze design... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaster
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-01 12:36
HoppyF schreef op maandag 26 mei 2008 @ 18:35:
[...]

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent.
De prijs die je ervoor hebt betaald is ook niet slecht. Zeker als je het vergelijkt met webshops die wellicht iets lager in prijs zitten maar niet aan de Sony EK actie meedoen.
Het voordeel bij een Scheer en Foppen winkel is ook dat je de TV direct kan meenemen of kun laten thuisbrengen. Niks geen verzenden dus, of erger nog: vooruit betalen en dan maar afwachten wanneer je iets geleverd krijgt.

Die zogenaamde kortingen van MediaMarkt stelt niets voor. Dat blijkt wel weer uit de reacties hier.
Heb ik al veel vaker meegemaakt bij MM. Gelukkig zijn er nog genoeg winkelketen die dan misschien wel wat kleiner zijn in omvang maar zeker niet slechter.
Is ook zo , heb hier bij de plaatselijke winkel in alle redelijkheid 200 euro korting gekregen en zat tegen de prijs aan van webwinkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhox1979
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-05 12:46
Kan er iemand de coupon voor de gratis extra LCD posten hier?
Ik heb de 40W4000 net geplaatst en ga toch eens proberen voor die extra LCD-actie.
Al is hij afkomstig van een niet-deelnemende internetwinkel (Aabatron) :(

Voorlopig vind ik nergens zo'n coupon om af te drukken en op te sturen ...
Kan iemand mij verder helpen aub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 260174

Hoi SPee

Maar goed al ik het wil testen ( wat me super lijkt als het werky)
Dan moet ik toch iets van z,n alpha sc kopen ?
En lees dat die rond de 100 euro zijn of weet jij een anderen manier om te testen ?

Hoor het graag van je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
Rhox1979 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 21:23:
Kan er iemand de coupon voor de gratis extra LCD posten hier?
Ik heb de 40W4000 net geplaatst en ga toch eens proberen voor die extra LCD-actie.
Al is hij afkomstig van een niet-deelnemende internetwinkel (Aabatron) :(

Voorlopig vind ik nergens zo'n coupon om af te drukken en op te sturen ...
Kan iemand mij verder helpen aub?
Je zult bij aanschaf van een 'actietoestel' in een deelnemende winkel een originele coupon ontvangen. Voorzover ik weet kun je die niet uitprinten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

Anoniem: 236260 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 18:37:
[...]

Bij welke Scheer en Foppen was dat?
Dat is de scheer en foppen in Lelystad.

Stand Alone Agent (GITS SAC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Wat is nu het verschil tussen de 40W30000 en 40W4000 eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 00:59:
Wat is nu het verschil tussen de 40W30000 en 40W4000 eigenlijk?
http://www.sony.be/produc...%2BTV&sectiontype=Product

Kijk en vergelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De 40W4000 is bij www.plasma-outlet.nl € 1380....ook hier geldt niet op voorraad...en geen ek actie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13284

Hoe zit het trouwens met de donkere waas bij gamen, daar hadden sommige sony's nogal last van. Iemand met een W4000 en console?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhox1979
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-05 12:46
RoelJewel schreef op maandag 26 mei 2008 @ 21:33:
[...]

Je zult bij aanschaf van een 'actietoestel' in een deelnemende winkel een originele coupon ontvangen. Voorzover ik weet kun je die niet uitprinten.
En niemand die deze kan/heeft ingescand zodat ik deze thuis kan afdrukken (en proberen)?
K'kan altijd als motivatie schrijven dat de 40W4000 op andere plekken niet meer in voorraad was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100386

Wordt het niet eens tijd dat er een nwe topic komt?

Kunnen de nieuwe gegevens weer eens in een mooi overzichtje enzo ...Ik ben niet de juiste persoon om dit te doen, maar het lijkt me voor de geinteresseerden best eens een goed idee om alle recente gegevens in een fipo te hebben.

en zakt dit topic eens een keer uit mijn posthistory ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Laatst online: 08:29

cjdijk

Hans favoriete radiostation

Rhox1979 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 11:29:
[...]

En niemand die deze kan/heeft ingescand zodat ik deze thuis kan afdrukken (en proberen)?
K'kan altijd als motivatie schrijven dat de 40W4000 op andere plekken niet meer in voorraad was!
Er staat op de coupon vermeld dat alleen orginele coupons geaccepteerd worden. Maar ik heb die van mij ingescand, dus zodra ik mijn gratis tv binnenheb (naar verwachting komende week), dan wil ik mijn scan wel mailen. Waarschijnlijk heb je er niks aan, maar niet geschoten is altijd mis. Stuur mij volgende week even een mailtje als reminder.

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Dat had ik al gezien, staat bij dat de 40W3000 geen vesa muurbeugel ondersteunt en de 4000 wel, en vervolgens staat er dezelfde muurbeugel onder als zijnde 'geschikt' voor beide modellen. Daarnaast zou de 4000 wel HDMI hebben en de 3000 niet. Lekker betrouwbaar, dus niet :(

Voor mijn ouders is de geluidskwaliteit dus belangrijk. Het is immers niet gezegd dat de 4000 dezelfde kwaliteit biedt op dat vlak als de 3000, dus gaan we de jacht op de 40W3000 maar eens openen dit weekend. Lijkt me geen probleem, ik heb het ding al zien staan hier en daar. Even wat afdingen (oud model) :P

Edit: al een review gevonden, waarin het geluid van de 40W4000 exceptional genoemd wordt. Prima keuze dus ook :) http://www.hdtvtest.co.uk/Sony-KDL40W4000/Conclusion

[ Voor 6% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 27-05-2008 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05 17:20

voodooless

Sound is no voodoo!

Volgens mij is het ondertussen hoog tijd voor een nieuw topic. Wie zich geroepen voelt kan zich melden bij een van de mods om een nieuwe TS te maken. Dit om te voorkomen dat er straks 3 nieuwe topics gemaakt worden.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is geen wat moet ik kopen topic! Keuzes tussen modellen moet je zelf maken. Dat kun je het beste in de winkel doen waar je ze naast elkaar kan bewonderen. Kom aub niet met vragen als: "welke zouden jullie nemen: X of Y?" of "ik heb xxx euro, welke TV kan ik daar het beste voor kopen?"