[LCD TV] Sony BRAVIA (alle series) topic deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste
Acties:
  • 235.449 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Jorn1986 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 18:37:
Weet iemand een adviesprijs van wat de 32W4000 in mei/juni moet gaan kosten?
Die is al gewoon te koop? :+
http://kieskeurig.nl/kope...560FAC125740F0046872C.htm

De S4000, W4000, V4000, V4500 (shelter model?) en E4000 range zijn nu te koop in de winkels. Zie kieskeurig voor info.

Ze zijn overigens pas vanaf 30 maart of 8 april leverbaar.
Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:33:

Wat is de overweging om niet voor de T3500 te gaan?
De T3500 is intern een W2000 (panel + moederbord) en extern een V2500 (behuizing). De W2000 is een leuk paneel, maar heeft geen 24p ondersteuning, wat de D3500 wel heeft.
En daar komt nogeens bovenop dat de T3500 End-of-life is, naast het feit dat hij op dit moment duurder is. Redenen genoeg dus, hoewel de 24p ondersteuning i.c.m. de prijs voor mij al de doorslag geeft.

Voor de luie mensen onder ons hier 2 vergelijktabelletjes tussen de oude en de nieuwe modellen:
http://img87.imageshack.us/img87/2479/braviavseriestj0.jpg
http://img137.imageshack.us/img137/8087/braviawserieszq7.jpg

[ Voor 57% gewijzigd door Roet op 18-03-2008 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToWi1989
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 20:01
Alfisti schreef op maandag 17 maart 2008 @ 20:22:
[...]

Komt inderdaad niet uit in Nederland voorlopig.
Bah! was me er net zo op het verheugen...was is dan het ultieme 46 inch model voor +- 3000 euro? Of moet ik dan toch maar voor een full hd projector gaan? Dilemma's :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Nu online
TomWinkelmolen schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 20:31:
[...]

Bah! was me er net zo op het verheugen...was is dan het ultieme 46 inch model voor +- 3000 euro? Of moet ik dan toch maar voor een full hd projector gaan? Dilemma's :?
De Z serie komt waarschijnlijk pas rond september uit. Wat is je bezwaar tegen de 46X3500, Samsung LE52F96B, of Toshiba 52zf355d als ik vragen mag?
Dat zijn namelijk 3 toptoestellen als je het mij vraagt. De 52F96 heeft misschien geen 100Hz maar heeft wel LED backlighting en maakt hem daarom in mijn ogen het beste wat je op dit moment kunt krijgen op LCD gebied. Daarnaast compenseert de LED backlighting tegen de mogelijke ghosting die hij zou kunnen hebben in vergelijking met 100Hz panelen. Ghosting is in ieder geval minder dan sommige 100Hz modellen. De X3500 is vooral een leuk model als je nog analoge of semi digitale troep kijkt zoals hier in nederland wordt uitgezonden, gezien de Bravia engine op de X3500 erg goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scratcher
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03-2024

The_Scratcher

Commodore 64 wanker

Wil me zelf graag de 46D3500 aanschaffen maar vraag me af hoever jullie nou van zo`n 46 inch toestel af zitten? Ik zal er zelf dan zo`n 3,50 mtr vanaf zitten, is dat niet te kort? Of zeggen jullie ver af genoeg? Ik vraag me dit of ik dan niet de hele tijd heen en weer zit te kijken ivm het te kort er op zitten. Of kan ik bij mijn kijkafstand dan niet beter voor 40D3500 gaan? Ik weet dat er allerlei tabelltjes voor zijn om dit te bepalen maar wil eens graag weten hoe deze gegevens in de praktijk werken....

Intel Core i7-7700K @stock | MSI Z270 Gaming M7 | MSI GTX1080 Gaming X 8G | Corsair DDR4 Vengeance LED 2x8GB 3200 Blue | Samsung 850 Evo 250GB SSD | Crucial MX300 525GB SSD | Corsair RMx Series RM750x | Cooler Master MasterLiquid Pro 280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Scratcher schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 00:46:
Wil me zelf graag de 46D3500 aanschaffen maar vraag me af hoever jullie nou van zo`n 46 inch toestel af zitten? Ik zal er zelf dan zo`n 3,50 mtr vanaf zitten, is dat niet te kort? Of zeggen jullie ver af genoeg? Ik vraag me dit of ik dan niet de hele tijd heen en weer zit te kijken ivm het te kort er op zitten. Of kan ik bij mijn kijkafstand dan niet beter voor 40D3500 gaan? Ik weet dat er allerlei tabelltjes voor zijn om dit te bepalen maar wil eens graag weten hoe deze gegevens in de praktijk werken....
Dit is zo persoonlijk... Het hangt o.a. af van wat je met je TV doet (films kijken, gamen, of het meer traditionele TV kijken (praatprogramma's bijvoorbeeld), en verder ook of je al veel naar HD kwaliteit gaat kijken). En dan is het nog de vraag hoe storend je een groot formaat TV vindt als-ie niet aanstaat...

Denk ook eens na over de mogelijkheden van een verstelbare muurbeugel. Als je in jouw geval een 40 inch TV neemt, dan heb je vervolgens nog de optie om als je er "echt voor gaat zitten" om de TV zo'n 60 cm naar je toe te halen, waardoor de kijkafstand nog geen 3 meter wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is ghosting een issue bij de D3500? Wil er graag formule 1 mee kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scratcher
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03-2024

The_Scratcher

Commodore 64 wanker

Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 07:51:
[...]

Dit is zo persoonlijk... Het hangt o.a. af van wat je met je TV doet (films kijken, gamen, of het meer traditionele TV kijken (praatprogramma's bijvoorbeeld), en verder ook of je al veel naar HD kwaliteit gaat kijken).
In principe kijk ik gewoon alles. Meeste zal toch dvd/blu-ray en ps3 zijn maar ook gewoon tv zij het in mindere mate.
En dan is het nog de vraag hoe storend je een groot formaat TV vindt als-ie niet aanstaat...
Stoort me totaal niet....

Intel Core i7-7700K @stock | MSI Z270 Gaming M7 | MSI GTX1080 Gaming X 8G | Corsair DDR4 Vengeance LED 2x8GB 3200 Blue | Samsung 850 Evo 250GB SSD | Crucial MX300 525GB SSD | Corsair RMx Series RM750x | Cooler Master MasterLiquid Pro 280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

The_Scratcher schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 00:46:
Ik zit er 4.5 meter vanaf, voor fullhd op een 46" vind ik dat te ver, ik moet goed turen wil ik het verschil tussen full en hd ready zien. Voor televisie is het groot zat, voor films zet ik toch liever de projector aan. Het projectiescherm is 100" en dat is op 4.5 meter prima te doen, niet om tv op te kijken maar wel voor als je er echt voor gaat zitten. Alles tot die maat lijkt me dus prima gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:48
Owjah ik zie het. Maar ik vind 1100 euro een beetje teveel, voor dat geld kan je al snel een 37 inch full HD krijgen (dan wel een oud model)... ik wacht nog wel even tot ze iets verder in prijs zijn gezakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToWi1989
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 20:01
Roet schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 21:02:
[...]

De Z serie komt waarschijnlijk pas rond september uit. Wat is je bezwaar tegen de 46X3500, Samsung LE52F96B, of Toshiba 52zf355d als ik vragen mag?
Dat zijn namelijk 3 toptoestellen als je het mij vraagt. De 52F96 heeft misschien geen 100Hz maar heeft wel LED backlighting en maakt hem daarom in mijn ogen het beste wat je op dit moment kunt krijgen op LCD gebied. Daarnaast compenseert de LED backlighting tegen de mogelijke ghosting die hij zou kunnen hebben in vergelijking met 100Hz panelen. Ghosting is in ieder geval minder dan sommige 100Hz modellen. De X3500 is vooral een leuk model als je nog analoge of semi digitale troep kijkt zoals hier in nederland wordt uitgezonden, gezien de Bravia engine op de X3500 erg goed werkt.
Ik denk dat ik nog maar gewoon een tijdje wacht... Kan ik voor een deel van het geld wat wat eigenlijk bedoeld was voor een tv lekker op vakantie. Die z-serie lijkt me de ultieme tv qua features, en kom niet graag tot een compromis. Ik hoor van sony goede dingen, maar er zijn ook veel problemen, en hoop dat er veel problemen in de z-serie zijn opgelost (denk aan niet werkende dvb-c tuners). Iedere tv heeft zo zijn voor en nadelen, en voordat een technologie volledig uitontwikkeld is en alle problemen verholpen zijn komt men met een nieuwe technologie en alles begint weer van voor af aan. Ik zal eens wat winkels langsgaan en kijken naar de kwaliteit van verschillende toestellen, in plaats van het gebruikelijke via internet bestellen en maar hopen 'dat het wat is'.

Verder vraag ik me ook wel af of het echt het geld waar is om een XXx3500 te kopen ipv. een XXw3000. Heb er overigens wel over na zitten denken om een 46x3500 te kopen, mar deze heb ik alleen kunnen vinden bij de MM. Daar krijg je niet echt een goed beeld van hoe het toestel het bij je thuis zal doen (brakke afstellingen/ felle tl verlichting, noem maar op)

[ Voor 6% gewijzigd door ToWi1989 op 20-03-2008 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieman die formule 1 kijkt met de Bravia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom_aagten
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-09 12:52
Beste tweakers,

Ik ben vanaf vandaag in het bezit van een KDL-V3000 met dvb-c tuner, ook ik wil graag net als alle anderen digitale tv ontvangen en kijken doormiddel van de die ingebouwde tuner. Dit in combinatie met digitale televisie van @home, gaat het werken met de alphacrypt classic of gaat dit niet werken. Ik heb hele topics doorgelezen en afgestruind maar kom er nog niet echt uit. Misschien dat jullie tweakers die meer verstand hebben op dit gebied mij kunnen helpen. Ps na een belletje met @home, kwam ik er wel achter dat hun geen eens weten waar ik het over had, of ze willen gewoon een externe decoder aansmeren.

Bedankt gr tom

ps https://www.satshop.nl/ca..._info.php?products_id=251 is dit de kaart die je nodig hebt?

[ Voor 8% gewijzigd door tom_aagten op 21-03-2008 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 15:21:
Waarom ga je niet langs de mediamarkt met een Formule 1 DVDtje? Daarnaast zijn meningen van gebruikers zo subjectief als de neten, daar zou ik mijn keuze niet op baseren in ieder geval. De ghosting is vergelijkbaar met een M8 van Samsung, dat vind ik dan. Hij is misschien iets sneller dan een R8 van Samsung (die heb ik zelf 2 jaar gehad), maar dat zou ik niet durven zeggen. Ik heb er alleen rugby op kunnen kijken.

[ Voor 5% gewijzigd door Roet op 22-03-2008 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tom_aagten schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 15:53:
Beste tweakers,

Ik ben vanaf vandaag in het bezit van een KDL-V3000 met dvb-c tuner, ook ik wil graag net als alle anderen digitale tv ontvangen en kijken doormiddel van de die ingebouwde tuner. Dit in combinatie met digitale televisie van @home, gaat het werken met de alphacrypt classic of gaat dit niet werken. Ik heb hele topics doorgelezen en afgestruind maar kom er nog niet echt uit. Misschien dat jullie tweakers die meer verstand hebben op dit gebied mij kunnen helpen.
Ja, dit gaat werken. Houd er wel rekening mee dat je te maken zult krijgen met het zogenaamde "396 MHz" probleem. Hierdoor zal je als je in de @home regio's Zuid of Brabant/Limburg woont een aantal zenders niet digitaal kunnen ontvangen. Aangezien je schrijft dat je al hele topics hebt doorgelezen, neem ik aan dat je weet waar ik het over heb.
ps https://www.satshop.nl/ca..._info.php?products_id=251 is dit de kaart die je nodig hebt?
Ja, dat is hem. Je gebruikt deze in combinatie met een @home smartcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Tweakers

Ik zit met een probleem met mijn d3000 waar ik niet uit kom en ik hoop één van jullie wel.

Op een één of andere manier krijg ik het niet voor elkaar als ik digitaal kijk (upc) dat hij een aantal zenders zonder zwarte balken laat zien. (deze zwarte balken zijn er niet als ik analoog kijk of op een ander breedbeeldtoestel. Het zijn echt breedbeeld uitzendingen) Ik heb mijn instellingen als volgt:

Doel ingangen: Alleen Kijken
Schermmodus: Smart (volgens mij moet hij dan automatisch aanpassen? Zoom ziet er niet uit)
Autoformaat: Aan
4:3 standaars Uit
Beeldbereik: Normaal.

Heeft iemand een idee wat ik fout doe en wat ik in moet stellen?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brancop
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-12-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 09:24:
Beste Tweakers

Ik zit met een probleem met mijn d3000 waar ik niet uit kom en ik hoop één van jullie wel.

Op een één of andere manier krijg ik het niet voor elkaar als ik digitaal kijk (upc) dat hij een aantal zenders zonder zwarte balken laat zien. (deze zwarte balken zijn er niet als ik analoog kijk of op een ander breedbeeldtoestel. Het zijn echt breedbeeld uitzendingen) Ik heb mijn instellingen als volgt:

Doel ingangen: Alleen Kijken
Schermmodus: Smart (volgens mij moet hij dan automatisch aanpassen? Zoom ziet er niet uit)
Autoformaat: Aan
4:3 standaars Uit
Beeldbereik: Normaal.

Heeft iemand een idee wat ik fout doe en wat ik in moet stellen?

Alvast bedankt.
Bij mij staat schermmodus op "wide" bij wide word toch het signaal getoond hoe het binnenkomt.. Ik kijk wel via een indi digitale box, ik heb de gigitale ontvanger van de tv ook geprobeerd, en daar is wide ook het originele beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom_aagten
Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 19:40:
[...]

Ja, dit gaat werken. Houd er wel rekening mee dat je te maken zult krijgen met het zogenaamde "396 MHz" probleem. Hierdoor zal je als je in de @home regio's Zuid of Brabant/Limburg woont een aantal zenders niet digitaal kunnen ontvangen. Aangezien je schrijft dat je al hele topics hebt doorgelezen, neem ik aan dat je weet waar ik het over heb.

[...]

Ja, dat is hem. Je gebruikt deze in combinatie met een @home smartcard.
bedankt voor je reactie, ja klopt had het gelezen maar woon in enschede dus dat zal dan wel goedkomen. Ps is 109 de goedkoopste om zo'n cam aan te schaffen of zijn ze elders nog goedkoper. En kun je trouwens een smartcard los krijgen van @home, zonder dat je er een decoder bij krijgt e.d.

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al recensies online van de nieuwe bravia's? Ik zat er eerst aan te denken om de 40-W3000 te halen maar misschien ga ik nu wel voor de 40-W4000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2007
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06:18
tom_aagten schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 14:03:
[...]

bedankt voor je reactie, ja klopt had het gelezen maar woon in enschede dus dat zal dan wel goedkomen. Ps is 109 de goedkoopste om zo'n cam aan te schaffen of zijn ze elders nog goedkoper. En kun je trouwens een smartcard los krijgen van @home, zonder dat je er een decoder bij krijgt e.d.

bedankt
Voor minder dan die € 109 zul je de Alphacrypt CAM niet kunnen vinden en ja, de smartcard kun je los kopen, voor zo'n € 15,-. Op diezelfde site van Satshop staan ze vermeld, als 'startpakket @home'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 19:31
Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 15:21:
Nee, ik kijk geen tv op mijn 46d3500. Ik doe wel veel videogames (ook racen - Forza 2 _/-\o_ ) en kijk films erop. Nooit last gehad van naijlen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:48
Ik heb een vraag over de KDL32w4000:

Op een aziatische site kwam ik de volgende spec sheet tegen van een KLV32-W400A:
.doc file
En hier 1 specsheet van de KDL32-W4000:
PDF-file

Nou zie ik bij de Aziatische versie (de KLV-W400A) bij ''input formaat''/''video signal'' 1080P er bij staan, en bij de andere (de KDL-W4000) niet (wel 1080i). Hoe zit dit? Kan de KDL-W4000 geen 1080P aan op de HDMI poorten? Anders valt ie voor mij meteen al af (ik wil hem 1920x1080 aan kunnen sturen d.m.v. een DVI -> HDMI kabel aan de PC).

Is de KLV32-W400A niet leverbaar in Europa? Of is dat de Aziatische versie en heeft Sony de KDL32-W4000 voor Europa?

EDIT: typos

[ Voor 10% gewijzigd door Jorn1986 op 23-03-2008 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Nu online
Jorn1986 schreef op zondag 23 maart 2008 @ 13:18:
Ik heb een vraag over de KDL32w4000:

Op een aziatische site kwam ik de volgende spec sheet tegen van een KLV32-W400A:
.doc file
En hier 1 specsheet van de KDL32-W4000:
PDF-file

Nou zie ik bij de Aziatische versie (de KLV-W400A) bij ''input formaat''/''video signal'' 1080P er bij staan, en bij de andere (de KDL-W4000) niet (wel 1080i). Hoe zit dit? Kan de KDL-W4000 geen 1080P aan op de HDMI poorten? Anders valt ie voor mij meteen al af (ik wil hem 1920x1080 aan kunnen sturen d.m.v. een DVI -> HDMI kabel aan de PC).

Is de KLV32-W400A niet leverbaar in Europa? Of is dat de Aziatische versie en heeft Sony de KDL32-W4000 voor Europa?

EDIT: typos
Ik weet vrijwel zeker dat die waarde aanduidt welke video signalen de ingebouwde tuner kan verwerken, en niet welke het TV zelf kan verwerken. Je kan er dus van uit gaan dat de W4000 1080p ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Er komt een actie dat je bij aanschaf van een 40" full hd ( alle modellen uitgezonderd de D35xx serie ) een 20" LCD cadeau krijgt, geen PS3 actie dus.
Al bekend wanneer deze actie start?

[ Voor 26% gewijzigd door Edman op 23-03-2008 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 18:20
Edman schreef op zondag 23 maart 2008 @ 18:14:
[...]
Wat zou de gemiddelde consument eigenlijk moeten met een 20" erbij? De PS3 actie was super logisch; je koopt een HD scherm maar de meeste mensen benutten dat niet omdat ze alleen voor 'plat' gaan en HD ze niets zegt. Bundel er dus een Blu-ray speler + BR discs bij en je hebt meteen een HD consument erbij.

Maar 20"? Dat is ongeveer de gemiddelde computer monitor. Vraag me wel af welke resolutie die 20" dan heeft. Als 't 1376x720 is ofzo dan zou het nog inderdaad wel handig kunnen zijn als computer scherm ;)

It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand nog een adres in Amsterdam en omstreken waar de 40D3000 nog te krijgen is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien ik de D3000 een zeer goed toestel vind (paps heeft hem) denk ik eraan om deze te kopen. Nu wil ik de tv gebruiken voor ps3 en upc digitaal. Ben ik dan veel beter af met een w3000 of D3000? Ik ben naar de 40 inch aan het kijken. Het lastige is dat de tv nergens naast elkaar te zien is. De hamvraag is dan ook, is full hd zo belangrijk of de 100hz van de D3000

Vind dit een lastige beslissing en misschien heeft iemand anders ook getwijfeld en kan mij vertellen wat voor hem/haar de doorslag heeft gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:34:
Ben ik dan veel beter af met een w3000 of D3000?
Misschien is de D3500 wat meer voor je. Deze is Full HD t.o.v. de D3000 en is weer een stuk goedkoper dan de W3000 (maar je "mist" dan wel weer wat extra functies van de W3000) .
Ik heb de D3500 eergister besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland_EM25
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 10:21

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

Na lang zoeken ben ik eindelijk tot 2 potentiële LCD tv's gekomen die mijn huidige 66cm philips CRT kan vervangen.

De keuze is nu beperkt tot:

http://www.sony.nl/produc...6T3000&models=KDL-26S3000

Ik wil de tv gaan gebruiken voor het kijken van DVD, digitale TV en af en toe een spelletje op de playstation 3.

Ik kan niet echt duidelijke verschillen tussen beide tv's vinden. Kan iemand mij adviseren?

Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:53
Voor zover ik weet zijn de verschillen tussen de S en de T-serie eigenlijk alleen de behuizing van het scherm en de voet. De behuizing van de T is iets deftiger naar mijn mening. Daarnaast heeft de T-serie een draaibare voet. Ik ben zelf in het bezit van een 32T3000, heb destijds ook de S3000 overwogen maar vond de draaibare voet een meerwaarde. Daarnaast was het prijsverschil erg klein.

Volgens mij zijn er dus geen verschillen in de specificaties van het scherm (al blijkt anders uit de gegevens van Sony :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland_EM25

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

Oké, bedankt voor het verduidelijken. Op de sony site werd dit allemaal niet echt duidelijker idd. Er staat bij de vreemdste dingen "NVT" bijvoorbeeld: "Gewicht: n.v.t." 8)7

Ben je verder wel tevreden over die tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edman schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 15:52:
[...]

Misschien is de D3500 wat meer voor je. Deze is Full HD t.o.v. de D3000 en is weer een stuk goedkoper dan de W3000 (maar je "mist" dan wel weer wat extra functies van de W3000) .
Ik heb de D3500 eergister besteld.
[quote]Edman schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 15:52:
[...]

Ja, is een goede optie. Maar dan blijft voor mij nog de vraag, is full hd zo'n werkelijk verschil voor de ps3 en digitaal van upc. Of is het verschil bijna niet waarneembaar waardoor je beter 100hz en motionflow kunt hebben als de d3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-06-2024
Allemaal heel leuk, voor een zeer net bedrag (1500 euro) een Sony Bravia 46t3500 gekocht. Nu, twee weken later, kapot.
Het rode lampje knippert 9, dan ff niet, dan weer 9x...stekker eruit, er weer in....krijg dan na een tijdje beeld, kan ook in het menu, maar dat valt weer weg

Kent iemand dit probleem?
Heeft Sony niet een omruil garantie? De winkel heeft een bring-in garantie, dus moet ik de tv (zucht hij is zo zwaar) daarnaar toe brengen. Waarschijnlijk ben ik hem dan ook weken kwijt...echt zo irritant staat er pas twee weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolJuul
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 16:12
Ik zat zo te kijken. Wellicht dat de aanschaf van een HDTV in de nabije toekomst er voor me aan zit te komen. Nu spreken Sony TV's mij sowieso wel aan. Heb momenteel een Sony staan en vind ze qua uiterlijk gewoon het mooiste. Het exterieur vind ik net zo belangrijk als de performance. Met een budget van 1500 houd je zo'n beetje de volgende modellen over met een 40" diagonaal:

- 40W2000
- 40X2000
- 40V3000
- 40W3000

De 40W2000 is een zekerheidje en samen met de V3000 de goedkoopste van de vier. Qua uiterlijk echter ook de minste. De 40V3000 is een goede kandidaat.

Echter ik kwam ook de 40X2000 tegen die nu rond de 1600 zit (goedkoopste webshop). Ziet er zeer chique uit, maar ik krijg zo'n idee dat kwa specs je nu net zo goed een V3000 of W3000 kunt kopen. Of is de X2000 toch nog superieur? En over de W3000 hoor ik nogal wat problemen. De 4000 serie komt er ook alweer aan zie ik, maar het uiterlijk vind ik persoonlijk niks (uitgaande van wat product foto's).

Dus de V3000 een verstandige keus uit de vier? Of toch voor meer gaan en dus de W-serie (W3000)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KS1987
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-05-2019

KS1987

no frills

Wat vinden jullie van de KDL-32U3000, via de zoekfunctie vond ik niet al teveel resultaat en op google werd ik ook al niet wijzer. Het lijkt me een net toestel voor een scherpe prijs, maar persoonlijke ervaringen zijn altijd welkom. Bij voorbaat dank ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Roland_EM25 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 17:07:
Oké, bedankt voor het verduidelijken. Op de sony site werd dit allemaal niet echt duidelijker idd. Er staat bij de vreemdste dingen "NVT" bijvoorbeeld: "Gewicht: n.v.t." 8)7

Ben je verder wel tevreden over die tv?
Ja, heel tevreden. Toestel is erg gebruiksvriendelijk, mooie behuizing, goede analoge weergave (ik kijk nog niet digitaal, maar overweeg een alphacrypt zodat de ingebouwde digitale tuner gebruikt kan worden). Veel aansluitmogelijkheden en een degelijke afstandsbediening. Beeld via HDMI (computer/dvd) en component (xbox360) is fantastisch.

Ik zou als ik jou was nog wel overwegen eventueel een iets grotere te nemen. 32 inch went sneller dan je denkt. Het zou jammer zijn als je over een tijdje de 26 inch te klein vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
KS1987 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:55:
Wat vinden jullie van de KDL-32U3000, via de zoekfunctie vond ik niet al teveel resultaat en op google werd ik ook al niet wijzer. Het lijkt me een net toestel voor een scherpe prijs, maar persoonlijke ervaringen zijn altijd welkom. Bij voorbaat dank ;)
Het is inderdaad een beetje een vaag toestel. Het scherm is iets minder dan van de P/S/T serie geloof ik, daarnaast heeft 'ie geen mogelijkheid om een CAM module te plaatsen (voor DVB-C).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is full hd of 100hz en motionflow beter voor een 46 Inch scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Edman schreef op zondag 23 maart 2008 @ 18:14:
[...]

17 April t/m 19 juni, 20"LCD cadeau of 200 euro retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom_aagten
welke LCD krijg je cadeau? want ik wou net de v3000 voor mijn ouders bestellen via www.progress.nl waar die 1174 euro kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Nu online

Alfisti

So macht Reisen Spaß

tom_aagten schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 16:56:
welke LCD krijg je cadeau? want ik wou net de v3000 voor mijn ouders bestellen via www.progress.nl waar die 1174 euro kost.
De KDL20B4030 in de kleur zilver, als ik het goed onthouden heb zijn internetwinkels alleen net als bij de PS3 actie uitgesloten van deelname.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Hmmm die 20 inch vind ik toch een tikkie te klein voor de slaapkamer... en voor die 200 euro retour hoef je het dan ook niet te doen, want bij de gemiddelde webshop zijn ze sowieso al haast 200 euro goedkoper dan bij een Mediamarkt of BCC.

Jammer dat er geen hernieuwde actie met de PS3 is gekomen. Dan die maar gewoon los kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• headliner
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-07-2023
uit de Sony techinfo pdf van aankomend seizoen (Spring 2008):
Op dit moment bieden zowel Sony alsmede de kabelmaatschappijen nog geen support op de benodigde
CAM modules en de DVB-C functionaliteit aan voor de BRAVIA modellen. Sony gaat alleen proactief
DVB-C promoten na goedkeuring en een uitgebreide testprocedure met de diverse kabelmaatschappijen.
Sony verwacht dat de DVB-C functionaliteit vanaf najaar 2008 commercieel kan worden ingezet.
Zouden we dan EINDELIJK voor het eind van het jaar goed kunnen kijken???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Ik zou me niet teveel laten leiden door een gratis 20" scherm, ik heb een 22" als computer monitor en dat is leuk, 24" op het werk leek eerst overdreven maar dat went ontzettend snel. Ik denk dat 20" echt te klein is, tenzij je een max afstand van 1 a 1.5 meter er vanaf zit.

Dan liever de prijzen uit webshops en dergelijke. De actie met ps3 was strakker maar ik heb uiteindelijk alsnog via een webshop gekocht.

[ Voor 20% gewijzigd door Pixal op 27-03-2008 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Laatst online: 11-09 08:52
headliner schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 01:13:
uit de Sony techinfo pdf van aankomend seizoen (Spring 2008):

[...]

Zouden we dan EINDELIJK voor het eind van het jaar goed kunnen kijken???
Nee, dan zijn de nieuwe modellen uit en deze zullen dan met een nieuw type DVB-C tuner komen met een nieuwe PCMCIA slot. Dus alle voorgaande modellen zullen nog niet werken. Dit staat allemaal in het topic over DVB-C problemen met Sony.

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren een Sony 40W3000 gekocht.
Als ik mijn PC (met HDMI uitgang) aansluit op de TV krijg ik geen signaal.
De verbinding van PC naar TV via de bijgeleverde VGA kabel werkt echter wel.

Indien je de PC via HDMI aansluit moet je dan PC kiezen bij externe uitgangen of HDMI?
Ik heb alle uitgangen geprobeerd maar geen enkele vangt het signaal van de PC op.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Furfoot schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 08:41:
Nee, dan zijn de nieuwe modellen uit en deze zullen dan met een nieuw type DVB-C tuner komen met een nieuwe PCMCIA slot.
Lijkt me sterk dat er dan al het nieuwe versie Common Interface slot in de Sony TV's zal zitten want de specificaties voor Common Interface versie 2 zijn nog niet definitief. Verder zal Sony zelf ook aan de slag moeten met het oplossen van problemen met de DVB-C ondersteuning, want met alleen het "hopen" dat de volgende generatie CAM's zullen werken komen ze er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 09:57:

Indien je de PC via HDMI aansluit moet je dan PC kiezen bij externe uitgangen of HDMI?
Ik heb alle uitgangen geprobeerd maar geen enkele vangt het signaal van de PC op.

Alvast bedankt voor jullie hulp.
Je moet even in je boekje kijken op welke AV aansluiting je de computer hebt gehangen. Ze zijn genummerd met AV1 tot en met AV9 geloof ik. Dan zet je je televisie op het juiste kanaal. Daarna start je je computer opnieuw op en met een beetje geluk herkent de computer dan dat een tv is aangesloten.

Je moet voor de zekerheid wel even de vga kabel tussen de tv en pc verwijderen. Soms als ik eerst de pc opstart en daarna pas de tv aandoe heb ik geen beeld totdat ik de pc herstart. Hij scant blijkbaar even alle videouitgangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pixal schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 10:20:
[...]

Je moet even in je boekje kijken op welke AV aansluiting je de computer hebt gehangen. Ze zijn genummerd met AV1 tot en met AV9 geloof ik. Dan zet je je televisie op het juiste kanaal. Daarna start je je computer opnieuw op en met een beetje geluk herkent de computer dan dat een tv is aangesloten.

Je moet voor de zekerheid wel even de vga kabel tussen de tv en pc verwijderen. Soms als ik eerst de pc opstart en daarna pas de tv aandoe heb ik geen beeld totdat ik de pc herstart. Hij scant blijkbaar even alle videouitgangen.
Ik had TV en PC al aanstaan toen ik de HDMI kabel aansloot.
Misschien dat het daarom niet werkte, vanvavond eens proberen om eerst kabel aan te sluiten, TV aandoen en daarna PC opstarten.

Hopelijk werkt het dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KS1987
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-05-2019

KS1987

no frills

buddow schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:35:
[...]

Het is inderdaad een beetje een vaag toestel. Het scherm is iets minder dan van de P/S/T serie geloof ik, daarnaast heeft 'ie geen mogelijkheid om een CAM module te plaatsen (voor DVB-C).
Ik heb dan nog de KDL-32S3000 gezien, het lijkt met haast identiek. Maar de static contrast ligt 200 lager dan die van de KDL32U3000E. Weegt dit op tegen een verhoging van het dynamische contrast met 1000?

[ Voor 10% gewijzigd door KS1987 op 28-03-2008 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jap85 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 14:20:
Ik heb een vraag over de optische uitgang van de D3000 icm met een home cinema setje (welke ik nog ga aanschaffen) en een ps3.

Ik heb nu mn ps3 via hdmi aan de bravia aangesloten, wanneer ik nu de home cinema set aan ga sluiten (via optische verbinding uiteraard), kan ik dan gewoon het geluid van de ps3 via de tv laten lopen (dus via de optische uitgang tv naar de optische ingang van de home cinema).

Of zou ik zowel de ps3 als de tv apart moeten aansluiten op de home cinema om optimaal surround geluid van de ps3 te krijgen?

thnx alvast!
Hetzelfde geldt voor mij, ik heb nog geen optische kabel ( gisteren besteld via internet, winkels vragen voor optische kabels ook schandalig veel geld zoals ze met alle kabels eigenlijk doen ).
Ik heb echter maar 1 optische ingang op mijn surround. Laat ik dan het geluid van de ps3 via hdmi naar de tv gaan en van daar optisch naar de versterker, of beter ineens optisch van de ps3 naar de versterker? Dan moet ik nog altijd via rca van de tv naar de versterker als ik gewoon tv wil kijken. Situatie nu: hdmi van ps3 naar tv en rca van tv naar versterker. ook rca van ps3 naar versterker op andere ingang van versterker, dus elke keer ook bron verzetten op versterker als ik van ps3 naar tv omschakel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaster
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-01 12:36
Weet iemand de instelcode vd sony bravia kdl D 3000 voor de upc mediabox afstandsbediening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Verwijderd schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 19:36:
[...]

Hetzelfde geldt voor mij, ik heb nog geen optische kabel ( gisteren besteld via internet, winkels vragen voor optische kabels ook schandalig veel geld zoals ze met alle kabels eigenlijk doen ).
Ik heb echter maar 1 optische ingang op mijn surround. Laat ik dan het geluid van de ps3 via hdmi naar de tv gaan en van daar optisch naar de versterker, of beter ineens optisch van de ps3 naar de versterker? Dan moet ik nog altijd via rca van de tv naar de versterker als ik gewoon tv wil kijken. Situatie nu: hdmi van ps3 naar tv en rca van tv naar versterker. ook rca van ps3 naar versterker op andere ingang van versterker, dus elke keer ook bron verzetten op versterker als ik van ps3 naar tv omschakel.
Ik heb het idee dat de optische uitgang op de bravia tv's het geluid niet blind doorgooit. Ik ben benieuwd of iemand dat kan testen met bijvoorbeeld DTS geluid via hdmi en dan optisch naar receiver.

Als dat zo is kan je beterhet geluid direct van de ps3 naar de versterker laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gratje
  • Niet online
Na veel reviews gelezen te hebben weet ik nog steeds niet wat het verschil tussen de KDL-32S3000 en de KDL-32T3000 is. behalve de prijs, en de behuizing.
wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Gratje schreef op maandag 31 maart 2008 @ 13:40:
Na veel reviews gelezen te hebben weet ik nog steeds niet wat het verschil tussen de KDL-32S3000 en de KDL-32T3000 is. behalve de prijs, en de behuizing.
wie kan mij helpen?
De verschillen op een rijtje: http://www.sony.nl/produc...2T3000&models=KDL-32S3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gratje
  • Niet online
dat had ik ook al gezien ArChie, maar daaruit haal ik dat de S3000 beter is dan de T3000, maar de S3000 is wel een stuk goedkoper.....lijkt me zo onlogisch. Mij maakt de DVB tuners in ieder geval niets uit, want komt toch een schotel op te hangen.
Ik vind de stap naar een D3000 net iets te groot qua prijs. Dus zit en blijf twijfelen tussen de S3000, T3000 of eventueel andere 32 inches van de simpele reeks.

[ Voor 44% gewijzigd door Gratje op 31-03-2008 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In principe zijn de S3000 en T3000 gelijk aan elkaar. Alleen heeft de T3000 het design van de oude V2000/V2500 serie met de zilveren strip aan de voorzijde. Voor de rest (DVB-C/T tuner & WCG-paneel etc.) zijn ze gelijk muv. het contrast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gratje
  • Niet online
Dan zou ik dus voor de S3000 gaan, omdat hij goedkoper is.

maar hoe zit het met ghosting op deze schermen?

Of beter 200 meer uitgeven voor een D3000?

[ Voor 65% gewijzigd door Gratje op 31-03-2008 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 19:31
Voor wie het wil weten: bij Mediamarkt is een 46T3500 nu voor maar 1299 euro. :9~

Damn, heb eind december nog 2200 betaald voor een 46D3500. Weliswaar met "gratis" PS3, maar toch. Voor dat bedrag koop je nu al 52 inch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand de officiele releasedatum van de nieuwe bravia's?

Sony introduceert nieuwe reeks Bravia-tv's
Door Robin Vreuls, maandag 31 maart 2008 16:36, views: 7.352

Sony heeft zijn Bravia-lijn wederom uitgebreid met vier nieuwe lcd-televisies. De tv's behoren tot de W4000-serie en bieden onder meer ondersteuning aan 1080p en xvYCC. Het instapmodel heeft een adviesprijs van 1299 euro gekregen.

De nieuwe lcd-tv's worden onder de modelnaam W4000 geschaard en zijn verkrijgbaar met een beelddiagonaal van 32, 40, 46 en 52 inch. Het gebruikte 10bit lcd-paneel heeft een kijkhoek van 178 graden. Naast ondersteuning voor 1080p-beeld en xvYYC, is het ook mogelijk om foto's via het ingebouwde Picture Frame te bekijken. Daarnaast zijn de W4000-televisies met Live Colour Creation, Bravia Engine 2 en 24p True Cinema uitgerust, waarmee respectievelijk een betere kleurverzadiging zou worden behaald, het beeld 'diepte en verrijking' meekrijgt en 'de originele filmbeelden van professionele filmcamera's' wordt weergegeven, zo claimt Sony. Verder hebben de nieuwe Bravia's drie hdmi- en twee scart-ingangen aan boord.

Sony heeft de W4000-lijn ook van energiebesparende functies voorzien. Zo wordt in Picture Frame-mode de helderheid van het lcd-paneel teruggeschakeld, waardoor de lcd-tv's 35 procent minder energie zouden verbruiken dan tijdens het kijken naar een film. In stand-by zou het energieverbruik dalen naar 0,1 watt.

Het 32"-model van de nieuwe Bravia W4000-lijn heeft een adviesprijs van 1299 euro meegekregen. Dit instapmodel moet het echter zonder 10bit-paneel en 'Live Colour Creation' doen. Voor het 40"-apparaat moet 1799 euro neergelegd worden, terwijl de 46"-tv 2499 euro kost. Het topmodel met een beelddiagonaal van 52" heeft een prijs van 2799 euro. De nieuwe Bravia's zijn vanaf mei verkrijgbaar en vullen de in februari aangekondigde Bravia-modellen aan.

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2008 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In stand-by zou het energieverbruik dalen naar 0,1 watt.
Haha, zou het deze keer wél echt waar zijn? Of ook gewoon 9 Watt zoals bij de 32D3000...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Voor zover ik weet zijn de S3000 en T3000 technisch gelijk

De T3000 heeft een iets ander uiterlijk, zoals hierboven al geschreven. Daarnaast is de voet draaibaar. Het scherm is echter gelijk. Volgens mij kloppen de gegevens op de Sony site niet.

(ik heb een 32T3000 en destijds uitgebreid vergeleken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gratje
  • Niet online
buddow schreef op maandag 31 maart 2008 @ 21:26:
Voor zover ik weet zijn de S3000 en T3000 technisch gelijk

De T3000 heeft een iets ander uiterlijk, zoals hierboven al geschreven. Daarnaast is de voet draaibaar. Het scherm is echter gelijk. Volgens mij kloppen de gegevens op de Sony site niet.

(ik heb een 32T3000 en destijds uitgebreid vergeleken)
en wat is het uiteindelijk geworden? en hoe zit het met de ghosting, van digitale tv, xbox 360, playstation 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Misschien formuleerde ik het nogal onduidelijk, maar het is de T3000 geworden. Dit had meer met het kleine prijsverschil te maken dan de toegevoegde waarde.

Wat betreft ghosting: ik heb een xbox 360 en ik zie geen ghosting verschijnselen. Ik ben meestal redelijk kritisch, maar het is mij dus niet opgevallen. Digitale tv heb ik (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TailwindNL
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-09 14:00
Ik gebruik de interne HD Decoder van de W3000 i.c.m. Alphacrypt en Casema Smartcard. Deze is via de optische uitgang op de W3000 verbonden met mijn reciever.

Verder heb ik via HDMI een XBOX 360 aangesloten en deze ingesteld op Dolby Digital. Het enige geluid wat ik via de optische tv uitgang krijg is eveneens stereo (ik wil deze liever niet rechtstreeks vanaf de xbox naar de reciever aansluiten, hoewel ik weet dat dat werkt maar dan moet ik die scart kabel slopen om de hdmi en scart kabel gelijktijdig aan te sluiten).

In de TV instellingen heb ik voor AUTO gekozen voor het geluid (de andere keuze is PCM). Verder heb ik het geluid ingesteld zodat het geluid alleen aan staat voor de externe poort (toshlink)

Ik heb Sony gebeld met dit verhaal en hun vertellen dat het allemaal moet werken en dat het aan mijn reciever ligt 8)7 (voor de duidelijkheid --> zodra mijn reciever een digitaal formaat ziet springt hij automatisch over)

Vraag 1: Ondersteund de TV geen dolby o.i.d. of ligt het aan een instelling in de TV?

Vraag 2: Heeft iemand Dolby Digital/DTS werkend via de optische uitgang van de xxW3000 en zo ja hoe?

[ Voor 11% gewijzigd door TailwindNL op 01-04-2008 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gegevens nieuwe sony 46W4000
Technische
specificaties
De eigenschappen/specificaties kunnen per land verschillen.

Alles samenvouwen

Videosignaal

576i
JA

480p
JA

576p
JA

1080i
JA

720p
JA

1080p
JA (HDMI™/Component)

24 p-ingang
JA (HDMI™/Component)

Timer

Klok
JA

Sleep-timer
JA

Aan-/uittimer (met klokinstelling)
JA

Accessoires

Netsnoer
JA

Gebruiksaanwijzing
JA

VESA-gaten voor bevestiging
JA

VESA Hole Spacing
30 x 30 cm

VESA Screw Dimensions (type/lengte)
M6/16 mm

Tafelstandaard
Meegeleverd

Afstandsbediening
RM-ED011

Muurbeugel
SU-WL500

Audio

Digitale versterker
JA

Uitgangsvermogen (W)
10 W + 10 W (totaal 20 W)

Geluidsmodus
Dynamisch/Standaard/BBE ViVA/Virtual Dolby

Stabiel geluid
JA

Dolby® Digital Plus
JA

Virtual Dolby®
JA

Automatische volumeregeling
JA

BBE ViVA
JA

Luidspreker Uit
JA

Kleur-systeem

NTSC 3,58/4,43 (Video In)
JA

PAL
JA

Secam
JA

Aansluitingen

Digitale audio-uitgang (optisch)
JA

HDMI™ 1
JA

HDMI™ 2
JA

HDMI™ 3
JA

HDMI™-signaalmogelijkheid voor de PC
JA

PC-ingang (15-pins D-Sub) en audio-ingang
JA

Component 1
JA

Samengestelde video-ingang
JA

USB 2.0-ingang
JA

Ministekkeraansluiting (mm)
3,5

PCMCIA-kaartsleuf
JA

RCA-audio-uitgang
JA

RF
JA

Scart 1
JA (RGB)

Scart 2
JA (RGB)

BRAVIA Sync
JA

Afmetingen

Inclusief tafelstandaard (b x h x d)
112,0 x 78,2 x 30,7 cm

Inclusief tafelstandaard (b x h x d)
112,0 x 74,2 x 11,5 cm

Afmetingen doos

(b x h x d)
138,3 x 85,2 x 25,1 cm

Algemene gegevens

Kleur
Donkerblauw en zilver

Stroomverbruik (standby) (W)
0,19 W

Stroomverbruik (W)
225

Gewicht incl. standaard (kg)
29

Gewicht zonder standaard (kg)
25

Kantelbaar
JA

Kantelbereik
20° links/rechts

Verlichting van het logo
JA

Menu

Xross Media Bar (XMB)
JA

Automatische Standby
JA

Inschakeltimer
JA

OSD-menu
JA

Kinderbeveiliging
JA

Programme Index Table
JA

Sleep-timer
JA

Menutalen

Bulgaars menu
JA

Catalaans menu
JA

Tsjechisch menu
JA

Deens menu
JA

Nederlands menu
JA

Engels menu
JA

Fins menu
JA

Frans menu
JA

Duits menu
JA

Grieks menu
JA

Hongaars menu
JA

Italiaans menu
JA

Noors menu
JA

Pools menu
JA

Portugees menu
JA

Roemeens menu
JA

Russisch menu
JA

Slowaaks menu
JA

Spaans menu
JA

Zweeds menu
JA

Turks menu
JA

Beeld

Dynamisch contrast
33.000:1

Reactietijd
8 msec

Beeldhoek
178°

Achtergrondverlichting
WCG-CCFL

BRAVIA ENGINE 2
JA

Advanced Contrast Enhancer (ACE)
JA

Invoer overslaan
JA

Lichtsensor
JA

Live Colour Creation
JA

x.v.Colour
JA

Picture Mode
Vivid/Standard/Cinema/Photo

CineMotion/Film Mode/Cinema Drive
JA

24p True Cinema
JA

PhotoTV HD
JA

Modus Picture Frame
JA

Weergavemodus Radio
JA

Energiebesparing en beeld uit
JA

Energiebesparingsmodus
Hoog/laag/uit

14:9-stand
JA

4:3-modus
JA

Smart-modus
JA

Wide-modus
JA

Zoommodus
JA

AFD (Auto Format Detect)
JA

Automatische ruisonderdrukking
JA

Digital Comb Filter
JA

Schermresolutie (pixels)
1920 x 1080 (6,2 megapixels)

Beeldtechniek
LCD

10-bitspaneel
JA

Picture in Picture
JA

Picture & Picture
JA

Beeldverhouding
16 : 9

Screensaver
JA

Beeldformaat (cm)
117

Beeldformaat (inch)
46

Geluidssysteem

B/G
JA

D/K
JA

Ik
JA

L
JA

NICAM
JA

Teletext

Digitale tekst
JA

EPG (NextView/Digital EPG)
JA

Paginageheugen
1000

Afstemming

Analoge Terrestrial Tuner
JA

Digital Terrestrial Tuner (MPEG 2)
JA

Digitale TV-kabeltuner (met ondersteunde operators)
JA

High Definition TV-tuner (MPEG 4) - H.264 (met ondersteunde operators)
JA

Favoriete kanalen
JA

Auto Labelling
JA

Auto Start-Up/Tuning
JA

Kanaalbereik CATV
S1-S20

Kanaalbereik HYPER
S21-S41

Kanaalbereik UHF
E21-E69

Kanaalbereik VHF
E2-E12

Kanaal overslaan
JA

Aantal tuners
1

Stationsnamen
JA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Laatst online: 12-09 18:50
@falco150:

Kun je je post wat verkorten?
Er zijn teveel overbodige lege regels.
Het is makkelijker te lezen als de waarde achter het veld komt en niet eronder.

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die eigenschappen staan gewoon op de sony site, waarom hier dan posten ?

p.s. die nieuwe W serie is blauw :S ziet er niet uit, sony verkr8 zn W serie nu helemaal.

Na de slechte W3000 serie, nu ? ..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geachte tweakers,

kom erachter dat er over het 40X3500 type niet meer veel loos is.

MIJN-Eindconclusie na 4 maanden testen:

WAT EEN TV!!!!!!!!!! ik vind hem nog steeds te gek!!!!
Natuurlijk is het spelen met dat ding, maar de mogelijkheden en kwaliteit zijn GREAT!!

Ik stop met de visies over dit toestel, maar het is gewoonweg genieten, instellen naar smaak,
voor de één te scherp voor de ander te licht (kan echt zwart!), maar voor mij is het dé TV.

conclusie: Goede LCD, mar iets aan de dure kant. (is het wel! waard)

succes verder, en ga allen zo door, is veel info voor ons allen!!

stefanny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het echt blauw? http://www.sony-europe.co...file/72/1206545454272.jpg

Ik ben benieuwd naar de eerste 'normale' foto en review, zit er aan te denken om een 40-W4000 te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://sp.sony-europe.com/media/52/25934

nu ipv spikkels in het beeld maar op het frame :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow het ziet er echt niet uit. :/
Afbeeldingslocatie: http://sp.sony-europe.com/media/52/25936
Afbeeldingslocatie: http://sp.sony-europe.com/media/52/25934
Afbeeldingslocatie: http://sp.sony-europe.com/media/52/25932

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Is er ook iets bekend over een nieuwe X-serie tv? Ik hoop dat de 40X3500 een stukje in prijs zal dalen want dat lijkt me momenteel de mooiste tv om aan de muur te hangen. Heb vergeleken met een W3000 maar vond die 100Hz toch echt wel een stuk rustiger overkomen.

Overigens vind ik dat spikkelige best wel mooi :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,
Wij hebben een probleem. Misschien weet één van jullie raad?
Wij hebben een Sony Bravia KDL26T3000, gebruiken een alphacrypt cam (versie 3.12) met een casema kaartje.
Vanaf half januari tot 20 maart werkte het prima, vanaf die laatste datum zijn ned. 1, 2 en 3 niet meer digitaal zichtbaar (melding "..........niet afgestemd "). Casema ondersteunt geen cams, maar zei wel dat er waarschijnlijk een update is geweest, en dat als we de cam resetten het weer in orde zou zijn. Geen reset kunnen vinden, maar andere opties werken ook niet. Op advies van andere forumleden (eerder in verkeerd topic gepost) hebben wij 'quick' laten scannen met netwerk id 5555, netwerkfreq. 372 en symb.snelheid op 6875. Dit, evenals diverse keren opnieuw scannen, zowel quick als uitgebreid, zonder en met cam erin, niets lijkt tot nu toe te helpen.
Hebben jullie nog ideeën?
Bedankt!

Anita (regio Culemborg)

Edit Anita:

Het is opgelost door de tv op frequentie 388 te laten zoeken, nu hebben wij 56 werkende zenders, incl. ned. 1, 2 en 3 :*)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2008 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe bevalt de 26t300?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, wat een lelijke remote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angelus1753
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-08 08:20
Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 14:50:
Gegevens nieuwe sony 46W4000
...
Kan iemand dit weg modden? Wat is er mis met het posten van een link???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Waarom een handvat aan de onderkant van je paneel? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De tv bevalt uitstekend, Sony heeft voor zover ik dat heb kunnen zien een vrij fel rood in het scherm, maar uiteraard kun je prima je persoonlijke voorkeur instellen.
En als je het geluk hebt dat de ingebouwde tuner met gekochte alphacrypt cam goed werkt in jouw regio is dat super.
Het is onze eerste digitale tv ervaring en bevalt uitstekend.

Anita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Wow, inderdaad niet meer normaal. Ze denken het mooier te maken door hier en daar er wat uit te snijden, en wat diepere kleuren toe te passen. Ben toch blij dat we niet te lang hebben gewacht, en gewoon de W2000 hebben gekocht (met PS3-actie trouwens). Blijft een heerlijke tv. Zelfs de W3000 kon er voor mij niet tegenop. Alleen de X3000, maar die is veel duurder, te duur voor een tv voor mij.

EDIT: En die remote, belachelijk. Die van de W2000 vind ik trouwens ook te el-cheapo. Die van de X2000 vind ik wel erg mooi. Ik ga eens kijken hoeveel zoiets kost, want het zou zonder problemen op de W2000 moeten werken, toch?

[ Voor 13% gewijzigd door S_Chief op 04-04-2008 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

wie kan mij vertellen of de 40D3500 nu 8 of 10 bits is ? Volgens de sony produkt info dus 8 bit.

Toch lees ik hier verschillende dingen over. Ik zoek een vervanger voor mijn 40W3000. Ik heb er 3 op het oog :

- 40W2000 zeker goed, maar geen 24p
-40D3500 volgens mij 8 bits, maar weet ik niet zeker wel 24p

-46T3500 die van de MM, maar die heeft lager contrast, is dit een goed toestel. in de winkel kun je het niet vergelijken, pas thuis zie je of de tv je bevalt.

Ik heb voor mijn 40w3000 een 40w2000 gehad en die is perfect, alleen jammer van die 24p

graag advies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zoek je een vervanger voor je W3000?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens dit bericht http://www.ad.nl/binnenla..._Tvs_moeten_veiliger.html scoren de nieuwe Sony flatscreens (ik neem dan aan alle Bravia's) goed kwa brandveiligheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Laatst online: 11-09 08:52
Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 23:09:
Hallo,

wie kan mij vertellen of de 40D3500 nu 8 of 10 bits is ? Volgens de sony produkt info dus 8 bit.

Toch lees ik hier verschillende dingen over. Ik zoek een vervanger voor mijn 40W3000. Ik heb er 3 op het oog :

- 40W2000 zeker goed, maar geen 24p
-40D3500 volgens mij 8 bits, maar weet ik niet zeker wel 24p

-46T3500 die van de MM, maar die heeft lager contrast, is dit een goed toestel. in de winkel kun je het niet vergelijken, pas thuis zie je of de tv je bevalt.

Ik heb voor mijn 40w3000 een 40w2000 gehad en die is perfect, alleen jammer van die 24p

graag advies
24p is niet echt een must have. Ik heb zelf een W3000 en kijk al mijn .vob HD films af via de PS3, op deze manier gebruik je ook geen 24p maar het verchil is echt amper te zien en totaal niet storend.

Wat ik zelf wel belangrijk vindt en dat hebben de W en de X serie zeker en dat is:

- Betere zwartweergave
- Kleuren voldoen nagenoeg perfect aan de HD Rec 709 standaard
- Auto dimming kun je uit zetten (dmv game mode)
- Witbalans controls
- 10 bit paneel

Is de X3500 geen optie, of de nieuwe panasonic plasma serie?

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja de x3500 is in mijn ogen hetzelfde als de w3000. ik zie vlekken spikkel bij donker zwart etc.

vond persoonlijk de 40w2000 veel scherper helderder en mooiere kleuren. in de winkels zie je dit niet, maar 's avonds thuis zie je het zo goed. Ik twijfel tussen de 40w2000 en 40D3500. ik vind de 40w3000 helaas zwaar tegenvallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom wacht je niet op de W4000?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'k Heb vandaag een Sony Bravia 40D3500 gekocht.
Er was even paniek toen ik terug thuis kwam, want op die éne sticker op de zijkant van het scherm stond er "HD Ready 1080p" ( :S ) en er plakte ook geen gouden sticker van Full HD op, maar na de doos volledig gecontroleerd te hebben, en ook de andere stickers, blijkt het toch gewoon een Full HD TV te zijn. Maar toch, dat vond ik wel raar...
Zijn er nog mensen die dit hebben meegemaakt?

In ieder geval, ik kijk momenteel analoog. Als de theatermodus aan staat, is dit best nog te doen. 'k Zit op een afstand van 2 tot 3,5 meter; en 'k ben heel tevreden. Hoe dan ook, woensdag komt de digibox, en 'k heb al bij m'n schoonouders gezien dat dit nog eens een enorm verschil levert in beeld- en geluidskwaliteit.
Verder denk ik er ook aan om een PS3 te kopen, maar dat is niet zo belangrijk in dit topic.

Het voornaamste is: Mensen die twijfelen om dit toestel te kopen, gewoon doen! Ik ben een eeuwige twijfelaar, en 'k ben heel tevreden! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Hobbit
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-11-2020
Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 18:54:Er was even paniek toen ik terug thuis kwam, want op die éne sticker op de zijkant van het scherm stond er "HD Ready 1080p" ( :S ) en er plakte ook geen gouden sticker van Full HD op, maar na de doos volledig gecontroleerd te hebben, en ook de andere stickers, blijkt het toch gewoon een Full HD TV te zijn. Maar toch, dat vond ik wel raar...
Zijn er nog mensen die dit hebben meegemaakt?
Dit is niet raar, dit klopt gewoon. Waarom denk je dat er 1080p onder het hd ready staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evil Hobbit schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 18:59:
[...]
Dit is niet raar, dit klopt gewoon. Waarom denk je dat er 1080p onder het hd ready staat ;)
Daar ben ik nu ook achter, maar het is dus toch Full HD, niet?

't Was gewoon even schrikken. Bij m'n schoonouders stond de gouden Full HD sticker er wel op, en zij hadden ook een andere verpakking. Nu heb ik wel gezien dat hun TV gemaakt is in december 2007, en mijn TV in februari 2008. Ondanks dat de TV's beiden deze week in dezelfde winkel gekocht zijn, was er dit verschil. Als de toestellen niet direct van dezelfde band kwamen gerold, is het best aannemelijk dat er een verschil is in verpakking en bestickering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Hobbit
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-11-2020
Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 19:15:
[...]

Daar ben ik nu ook achter, maar het is dus toch Full HD, niet?

't Was gewoon even schrikken. Bij m'n schoonouders stond de gouden Full HD sticker er wel op, en zij hadden ook een andere verpakking. Nu heb ik wel gezien dat hun TV gemaakt is in december 2007, en mijn TV in februari 2008. Ondanks dat de TV's beiden deze week in dezelfde winkel gekocht zijn, was er dit verschil. Als de toestellen niet direct van dezelfde band kwamen gerold, is het best aannemelijk dat er een verschil is in verpakking en bestickering.
Ja, het is ook heel verwarrend. Full HD is namelijk nooit een officieel 'keurmerk' geweest, puur een vakterm eigenlijk. HD-Ready was om aan te geven dat het scherm minstens 720 beeldlijnen kon weergeven en met hdmi. Nu Full HD steeds meer opkomt heeft men besloten om ook voor deze standaard een aantal regels op te zetten. Het kwam nogal voor dat fabrikanten een tv FULL HD noemden als deze het signaal accepteerde maar niet echt kon weergeven. Dan werd hij intern omgezet naar 1080i of 720p. Om dit te voorkomen is nu een keurmerk ingesteld voor FULL HD tv's. De tv moet zo bijvoorbeeld minimaal 1080p kunnen weergeven. Als men aan deze regels voldoet dan komt het door de keuring en kan men het daarvoor geschikte logo toepassen, namelijk HD-Ready 1080p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoolJuul schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 22:41:
Ik zat zo te kijken. Wellicht dat de aanschaf van een HDTV in de nabije toekomst er voor me aan zit te komen. Nu spreken Sony TV's mij sowieso wel aan. Heb momenteel een Sony staan en vind ze qua uiterlijk gewoon het mooiste. Het exterieur vind ik net zo belangrijk als de performance. Met een budget van 1500 houd je zo'n beetje de volgende modellen over met een 40" diagonaal:

- 40W2000
- 40X2000
- 40V3000
- 40W3000

De 40W2000 is een zekerheidje en samen met de V3000 de goedkoopste van de vier. Qua uiterlijk echter ook de minste. De 40V3000 is een goede kandidaat.

Echter ik kwam ook de 40X2000 tegen die nu rond de 1600 zit (goedkoopste webshop). Ziet er zeer chique uit, maar ik krijg zo'n idee dat kwa specs je nu net zo goed een V3000 of W3000 kunt kopen. Of is de X2000 toch nog superieur? En over de W3000 hoor ik nogal wat problemen. De 4000 serie komt er ook alweer aan zie ik, maar het uiterlijk vind ik persoonlijk niks (uitgaande van wat product foto's).

Dus de V3000 een verstandige keus uit de vier? Of toch voor meer gaan en dus de W-serie (W3000)?
Ik zit met precies hetzelfde. Twijfel tussen de W2000, W3000, de aankomende W4000 of misschien toch de X2000. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evil Hobbit schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 23:11:
[...]
Ja, het is ook heel verwarrend. Full HD is namelijk nooit een officieel 'keurmerk' geweest, puur een vakterm eigenlijk. HD-Ready was om aan te geven dat het scherm minstens 720 beeldlijnen kon weergeven en met hdmi. Nu Full HD steeds meer opkomt heeft men besloten om ook voor deze standaard een aantal regels op te zetten. Het kwam nogal voor dat fabrikanten een tv FULL HD noemden als deze het signaal accepteerde maar niet echt kon weergeven. Dan werd hij intern omgezet naar 1080i of 720p. Om dit te voorkomen is nu een keurmerk ingesteld voor FULL HD tv's. De tv moet zo bijvoorbeeld minimaal 1080p kunnen weergeven. Als men aan deze regels voldoet dan komt het door de keuring en kan men het daarvoor geschikte logo toepassen, namelijk HD-Ready 1080p.
Bedankt voor de uitleg.
Nu begrijp ik het. :)

't Is ook een hele geruststelling... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 12:52:
tja de x3500 is in mijn ogen hetzelfde als de w3000. ik zie vlekken spikkel bij donker zwart etc.

vond persoonlijk de 40w2000 veel scherper helderder en mooiere kleuren. in de winkels zie je dit niet, maar 's avonds thuis zie je het zo goed. Ik twijfel tussen de 40w2000 en 40D3500. ik vind de 40w3000 helaas zwaar tegenvallen
Ik zie geen vlekken/spikkels bij de X3500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ook niet (w3000)

Wel gebeurt het af en toe dat mijn favorietenlijsten 2 tm 4 wegvallen, iemand anders dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In afwachting tot de x3500 een beetje in prijs zakt ben ik aan het kijken naar een leuke 26 inch voor op mijn slaapkamer. Nu wil ik deze met een dvb-t tuner. Nu zie ik hier nog weinig reviews over een 26 inch, maar is mijn oog gevallen op een s3000 of t3000. Zijn er mensen met deze tv die kunnen vertellen waarom ze voor die gekozen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland_EM25

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

Ik ben aan het kijken naar de volgende TV's:

- 32d3000
- 32s3000
- 32t3000

http://www.sony.nl/produc...2T3000&models=KDL-32S3000

De 32s3000 heeft een digitale decoder, maar dit heeft voor mij niet echt veel meerwaarde. Ik heb namelijk al een kastje van UPC weggewerkt...

Dus de 32d3000 en de 32s3000 blijven over. Het grootste verschil is in mijn ogen de 100hz techniek en full hd functionaliteit op de 32d3000. Nou vraag ik me het volgende af, het verschil in prijs is 2000 euro maar is dat het waard? Ik wil de tv gaan gebruiken voor een PS3 en digitale TV, 100hz kan dan wel van pas komen, maar is full hd wel mogelijk op dit 32inch scherm? De website geeft aan dat 1080p mogelijk is, dus ik ben een beetje in de war...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom_aagten
Nog even een bericht van mijn kant. De sony kdl40v3000 werkt perfect in combinatie met de alphacrypt 3.12 classic en met @home. Tevens ik woon in enschede. Dus zeker een aanrader, heerlijk 1 afstandsbediening! gr ackten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 april 2008 @ 17:15:
[...]

Ik zie geen vlekken/spikkels bij de X3500.
mijn buurman heeft de de 40x3500 en ook bij hem zie ik hetzelfde als bij mij. Bij scenes met donkere achtergrond of nachtscenes is het zwart blokkerig spikkelig. Het lijkt dan net of het of het scherm zit (een soort folie) je ziet het ook heel duidelijk bij film1 HD als die geen film uitzend dan zie je zo een zoeklamp bij die brug. HEt hele rechterboven scherm zit dan vol spikkels / blokkerig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roland_EM25 schreef op zondag 06 april 2008 @ 21:27:
Dus de 32d3000 en de 32s3000 blijven over. Het grootste verschil is in mijn ogen de 100hz techniek en full hd functionaliteit op de 32d3000. Nou vraag ik me het volgende af, het verschil in prijs is 2000 euro maar is dat het waard? Ik wil de tv gaan gebruiken voor een PS3 en digitale TV, 100hz kan dan wel van pas komen, maar is full hd wel mogelijk op dit 32inch scherm? De website geeft aan dat 1080p mogelijk is, dus ik ben een beetje in de war...
Ik merk het ja ;)

Ik neem aan dat je bedoelt een prijsverschil van 200 ipv 2000 Euro...

Zowel de 32D3000 als de 32S3000 zijn HD Ready, niet full HD. Voor een 32 inch scherm is HD Ready prima. De extra pixeltjes zie je toch niet op zo'n relatief klein scherm. Op een HD Ready toestel kan je prima HD TV kijken, alleen wordt 1080p dan gedownscaled naar 720p. Uit de openingpost begrijp ik wel dat de D3000 1080p input wel accepteert en de S3000 niet. De D3500 is trouwens weer wel full HD.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2008 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds vanmiddag de gelukkige eigenaar van een 32D3000 _/-\o_

Gelijk aangesloten op de kabel, het signaal viel mee afgezien van alle ruis.
Maar toen... ging ik digitaal scannen op kanalen (via de UPC kabel) en kwam tot de ontdekking dat er aardig wat kanalen beschikbaar waren en wat zijn ze móói :9~ vooral Top Gear op BCC2 was geweldig om te zien.

Blijkbaar zijn er dus nog Free To Air kanalen op de UPC kabel. Beneden hebben wij overigens wel gewoon een UPC mediabox staan, hier boven doet de DVB-C tuner het werk >:) .

De volgende stap wordt een PS3 en een HDMI verbinding tussen PC en TV voor ultiem kijkplezier :9~

Ik hoop dat mijn ervaring de bovenstaande twijfelaar over de streep trekt om ook voor een D3000 te gaan. 100Hz vond ik de meerprijs wel waard.

De TV is mij niet aangesmeerd door een verkoper, aangezien ik dat zelf ben :+

Edit:
DVB-C FTA zenders (basispakket):
NED 123
RTL 4578
SBS6 (NET5 niet!!)
MTV, TMF, één, Canvas, BBC1/BBC2, eurosport, Discovery,

Dit lijkt mij wel genoeg :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2008 22:55 . Reden: Zenders toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland_EM25

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

Verwijderd schreef op zondag 06 april 2008 @ 22:28:
[...]

Ik merk het ja ;)

Ik neem aan dat je bedoelt een prijsverschil van 200 ipv 2000 Euro...

Zowel de 32D3000 als de 32S3000 zijn HD Ready, niet full HD. Voor een 32 inch scherm is HD Ready prima. De extra pixeltjes zie je toch niet op zo'n relatief klein scherm. Op een HD Ready toestel kan je prima HD TV kijken, alleen wordt 1080p dan gedownscaled naar 720p. Uit de openingpost begrijp ik wel dat de D3000 1080p input wel accepteert en de S3000 niet. De D3500 is trouwens weer wel full HD.
Bedankt voor de reactie, ik bedoel idd 200 euro :)

Ik neig nu meer naar de d3000, zeker met het oog op de post van gamerking. Met een TV die 1080p signalen in iedergeval accepteerd, kan ik weer een poos vooruit.

Vraagje aan hierboven, heb je misschien pics van de tv in actie, ben wel benieuwd hoe die staat! :P

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is geen wat moet ik kopen topic! Keuzes tussen modellen moet je zelf maken. Dat kun je het beste in de winkel doen waar je ze naast elkaar kan bewonderen. Kom aub niet met vragen als: "welke zouden jullie nemen: X of Y?" of "ik heb xxx euro, welke TV kan ik daar het beste voor kopen?"