Vriend van me heeft vorige week de Sony KDL46T3500 bij de MediaMarkt gehaald. Aangezien hij nog geen digitale tv heeft, heb ik mijn decoder (Samsung DCB-9401R, @home) meegenomen en aangesloten op zijn tv. Nou het resultaat was ietwat schokkend: het beeld is niet om aan te zien. Het signaal leek wel super interlaced, zoveel strepen. Het analoge signaal gaf nog een beter beeld dat het digitale.
Nou heb ik al heel wat gegoogled en talloze forums doorgelezen, maar kan iemand mij misschien uitleggen hoe dit kan? Ik snap dat de SCART-aansluiting van de decoder niet echt een geweldig signaal doorgeeft, maar dit vond ik toch wel errug slecht. Een andere vriend van me heeft dezelfde decoder aangesloten op een 32" lcd tv en dat signaal ziet er toch een stuk beter uit. Geeft een grotere lcd tv het digitale signaal slechter weer dan een kleiner formaat tv?
Alvast bedankt voor de reacties!
Nou heb ik al heel wat gegoogled en talloze forums doorgelezen, maar kan iemand mij misschien uitleggen hoe dit kan? Ik snap dat de SCART-aansluiting van de decoder niet echt een geweldig signaal doorgeeft, maar dit vond ik toch wel errug slecht. Een andere vriend van me heeft dezelfde decoder aangesloten op een 32" lcd tv en dat signaal ziet er toch een stuk beter uit. Geeft een grotere lcd tv het digitale signaal slechter weer dan een kleiner formaat tv?
Alvast bedankt voor de reacties!
i7 2600k 4ghz/mugen 3/corsair ddr3-1600-16gb/asus p8p67 pro/crucial m4/sapphire hd5850 oc/iiyama e2473hds-b1/corsair 500R