[LCD TV] Sony BRAVIA (alle series) topic deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste
Acties:
  • 235.448 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fybz
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-01 16:14
Vriend van me heeft vorige week de Sony KDL46T3500 bij de MediaMarkt gehaald. Aangezien hij nog geen digitale tv heeft, heb ik mijn decoder (Samsung DCB-9401R, @home) meegenomen en aangesloten op zijn tv. Nou het resultaat was ietwat schokkend: het beeld is niet om aan te zien. Het signaal leek wel super interlaced, zoveel strepen. Het analoge signaal gaf nog een beter beeld dat het digitale.
Nou heb ik al heel wat gegoogled en talloze forums doorgelezen, maar kan iemand mij misschien uitleggen hoe dit kan? Ik snap dat de SCART-aansluiting van de decoder niet echt een geweldig signaal doorgeeft, maar dit vond ik toch wel errug slecht. Een andere vriend van me heeft dezelfde decoder aangesloten op een 32" lcd tv en dat signaal ziet er toch een stuk beter uit. Geeft een grotere lcd tv het digitale signaal slechter weer dan een kleiner formaat tv?

Alvast bedankt voor de reacties!

i7 2600k 4ghz/mugen 3/corsair ddr3-1600-16gb/asus p8p67 pro/crucial m4/sapphire hd5850 oc/iiyama e2473hds-b1/corsair 500R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 23:07
Fybz schreef op maandag 07 april 2008 @ 10:02:
Vriend van me heeft vorige week de Sony KDL46T3500 bij de MediaMarkt gehaald. Aangezien hij nog geen digitale tv heeft, heb ik mijn decoder (Samsung DCB-9401R, @home) meegenomen en aangesloten op zijn tv. Nou het resultaat was ietwat schokkend: het beeld is niet om aan te zien. Het signaal leek wel super interlaced, zoveel strepen. Het analoge signaal gaf nog een beter beeld dat het digitale.
Nou heb ik al heel wat gegoogled en talloze forums doorgelezen, maar kan iemand mij misschien uitleggen hoe dit kan? Ik snap dat de SCART-aansluiting van de decoder niet echt een geweldig signaal doorgeeft, maar dit vond ik toch wel errug slecht. Een andere vriend van me heeft dezelfde decoder aangesloten op een 32" lcd tv en dat signaal ziet er toch een stuk beter uit. Geeft een grotere lcd tv het digitale signaal slechter weer dan een kleiner formaat tv?

Alvast bedankt voor de reacties!
Ja, maar wie sluit er ook een DCB-9401R aan op een FULL-HD tv van 46inch. Dat is echt een ramp. Ik ben bang dat zelfs dvd's er heel slecht uitzien. Ik denk dat je met dat formaat wel vast zit aan een HDTV tuner, alleen worden er niet zoveel zenders in die kwaliteit uitgezonden. En ik hoop voor je vriend dat hij er toch wel 4,5 meter vanaf zit. Of een schotel met een HDTV ontvanger. Volgens casema,@home, multikabel, digitenne: Alleen nut bij een formaat van 32inch of kleiner.

[ Voor 3% gewijzigd door WidgetTWW op 07-04-2008 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gods Lonely Man
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-02-2024

Gods Lonely Man

A sidekick's sidekick

Kan iemand me vertellen waarom de Sony KDL-32W4000 nog niet in de winkel (MediaMarkt o.a.) te koop is en ze zelf nog geen prijs/datum weten, maar op internet is hij wel al te bestellen? Of worden die allemaal geimporteerd?

Ik twijfel overigens nog tussen de Sony KDL-32W4000 en de Sharp LC-32X20E. Het model van Sony lijkt iets betere specs te hebben, maar veel verschilt het volgens mij niet. Wat is volgens jullie een betere keuze?

It was that kind of a crazy afternoon, terrifically cold, and no sun out or anything, and you felt like you were disappearing every time you crossed a road.

If it weren't for Carbon-14, I wouldn't date at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-03 18:37
Gods Lonely Man schreef op maandag 07 april 2008 @ 11:40:
Kan iemand me vertellen waarom de Sony KDL-32W4000 nog niet in de winkel (MediaMarkt o.a.) te koop is en ze zelf nog geen prijs/datum weten, maar op internet is hij wel al te bestellen? Of worden die allemaal geimporteerd?

Ik twijfel overigens nog tussen de Sony KDL-32W4000 en de Sharp LC-32X20E. Het model van Sony lijkt iets betere specs te hebben, maar veel verschilt het volgens mij niet. Wat is volgens jullie een betere keuze?
Ik zou niet voor de 32w4000 gaan omdat dit wel een afgeslankt model is van de 40w4000. Dit scherm mist dingen zoals een 10 bit panel en nog een aantal andere kenmerken vergeleken met de 40w4000. Voor de prijs van een 32w4000 kan je beter een scherm halen met 10 bit en 100hertz maar dan heb je geen ingebouwde dvb-c tuner maar dan is het nog de vraag of de tuner wel gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gods Lonely Man
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-02-2024

Gods Lonely Man

A sidekick's sidekick

40inch is veel te groot, 32 gaat nog maar net passen. Bovendien zit ik er maar iets van twee meter vandaan.

Is het verschil tussen een 8-bit en een 10-bit paneel erg groot? Qua cijfertjes wel, maar is het ook echt goed zichtbaar?

[ Voor 18% gewijzigd door Gods Lonely Man op 07-04-2008 15:20 ]

It was that kind of a crazy afternoon, terrifically cold, and no sun out or anything, and you felt like you were disappearing every time you crossed a road.

If it weren't for Carbon-14, I wouldn't date at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Gods Lonely Man schreef op maandag 07 april 2008 @ 11:40:

Als je kijkt naar de voorraad van de nieuwe 4000 serie via Kieskeurig zie je overal dat geen enkele tv voorradig staat. (v.b.: De 40W4000: http://www.kieskeurig.nl/...77B40C125740F00468CA6.htm).
Dus ook via internet zijn ze nog nergens verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraag aan correct Rotterdam
Hallo
>>
>> Wanneer kan ik bij u de nieuwe Sony lcds bekijken de w4000 serie.
>> Evenals de a6 van samsung en de 9603 van Philips

Antw.
De door u gevraagde modellen hebben wij nog niet staan, de verwachting
is dat deze begin mei binnen komen.

Met vriendelijke groet,

Correct Direct
De heer A.G. van der Kaaij
010 - 4.618.600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland_EM25
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 10:21

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

Ik heb zojuist online de Sony 32d3000 besteld! :) Ik ben heel benieuwd wanneer hij geleverd wordt door Komplett.

Ik heb vanmiddag een uurtje met het toestel zitten spelen in de mediamarkt, waar ze trouwens 150 euro meer rekenen dan de prijs waar ik 'm nu voor heb aangeschaft, zodra hij geleverd is zal ik een review maken.

Nog een offtopic vraagje, heeft iemand enig idee of je over de aanschaf van zo'n tv BTW terug kan vragen? M'n moeder heeft namelijk sinds kort een eigen bedrijfje... :)

Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:26

Rival24

I'll Be Back

Roland_EM25 schreef op maandag 07 april 2008 @ 19:11:
Ik heb zojuist online de Sony 32d3000 besteld! :) Ik ben heel benieuwd wanneer hij geleverd wordt door Komplett.

Ik heb vanmiddag een uurtje met het toestel zitten spelen in de mediamarkt, waar ze trouwens 150 euro meer rekenen dan de prijs waar ik 'm nu voor heb aangeschaft, zodra hij geleverd is zal ik een review maken.

Nog een offtopic vraagje, heeft iemand enig idee of je over de aanschaf van zo'n tv BTW terug kan vragen? M'n moeder heeft namelijk sinds kort een eigen bedrijfje... :)
Als de tv ingezet gaat worden voor dat bedrijfje van je moeder, sure ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:56
Ik zit behoorlijk te twijfelen over mijn aanschaf dus misschien kunnen jullie mij helpen.

Ik was van plan de Panasonic TX32LX70 te halen. Maar nu zit ik dus te twijfelen of ik niet wat geld bij kan leggen straks de Sony 32W4000 te halen. Ik hoor namelijk verschillende verhalen over Full-HD op 32". De een zegt dat je het verschil nooit zult zien ten opzichte van HD-Ready en de ander zegt dat je het met Blu-Ray wel degelijk ziet.

Ik heb op dit moment maar 1 Blu-Ray, dus daar hoef ik het nog niet voor te doen, maar in gedachte houdend dat dit er wel meer zullen worden en games in de toekomst op 1080p zullen draaien, wil ik dus wel Full-HD als je dat verschil wel ziet.

Ik leg liever nu wat extra geld bij dan dat ik over 5 jaar weer een nieuwe TV moet halen Ik kan niet hoger gaan dan 32" want ik zit zo'n 2,5 - 3 meter van de tv af.

Advies?

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

Heel matige review W3000:
http://www.trustedreviews...DL-46W3000-46in-LCD-TV/p1
...
For during a play through of The Italian Job recorded in remarkably pristine HD from Sky's HD movie service, the amount of smearing and resolution loss with moving objects really is depressingly severe. Check out almost any part of the justly famed Mini Cooper escape sequence, for instance, and you'll find the trio of Minis regularly leaving an unwanted ‘trail' behind them as they cross the screen. Even the wrinkles and pores clearly evident on the actors' faces when they're stationary tend to disappear as soon as those faces move a little.

I really must stress that I'm not just being pedantic here, either. The Sony's motion problems aren't just slightly irritating; they're downright distracting. To an extent that we'd only really expect to find on a budget LCD TV these days, not a relatively premium one like the 46W3000. Hmm.

Making the motion issues even more annoying is the fact that they do their level best to distract from some real picture strengths in the 46W3000. For instance, colours are superbly rendered. The patriotically coloured Mini Coopers positively blast off the screen, yet the screen also ensures that you can make out superbly subtle blends and tonal differences in their bodywork. What's more, the skin tones of all the protagonists are as natural as the 1969 film stock allows.
...

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie het probleem niet van 3 meter afstand bij een 40". Ik vind de W3000 erg mooi maar jammer dat ik zoveel slechte reacties lees op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrc16 schreef op maandag 07 april 2008 @ 10:51:
[...]

Ja, maar wie sluit er ook een DCB-9401R aan op een FULL-HD tv van 46inch. Dat is echt een ramp. Ik ben bang dat zelfs dvd's er heel slecht uitzien. Ik denk dat je met dat formaat wel vast zit aan een HDTV tuner, alleen worden er niet zoveel zenders in die kwaliteit uitgezonden. En ik hoop voor je vriend dat hij er toch wel 4,5 meter vanaf zit. Of een schotel met een HDTV ontvanger. Volgens casema,@home, multikabel, digitenne: Alleen nut bij een formaat van 32inch of kleiner.
Ik ben dus de vriend van Fybz met de kdl46t3500. Vreemd vind ik dat ik analoog wel redelijk acceptabel beeld heb. In het geval dat de tv te groot is (kan dat ook nog >:) ) zou ik hetzelfde interlaced gevoel toch ook moeten hebben met analoog signaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:22

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik vind het niet echt een representabele mening. Het mag dan wel een HD film zijn geweest, maar hij is opgenomen van de televisie, een bron waarbij de bitrate nogal eens te wensen over laat, met als gevolg: artefacts en smearing. Niet zo heel vreemd dus, en ook heel slecht om daar je oordeel over een HD-bron op te baseren. Gebruik dan op z'n minst een fatsoenlijke Blu-ray of HD DVD.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe ver zitten de VESA gaten op de achterzijde van de KDL 32S3000 uit elkaar? Ik heb op het net gezocht, maar kan het niet vinden.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2008 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 14:36:
Ik zie het probleem niet van 3 meter afstand bij een 40". Ik vind de W3000 erg mooi maar jammer dat ik zoveel slechte reacties lees op internet.
Ik ervaar het tot nu toe ook als het zelfde. Maar die de negatieve berichten is de prijs wel sneller gaan dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deltananie schreef op maandag 07 april 2008 @ 13:06:
[...]

Ik zou niet voor de 32w4000 gaan omdat dit wel een afgeslankt model is van de 40w4000. Dit scherm mist dingen zoals een 10 bit panel en nog een aantal andere kenmerken vergeleken met de 40w4000. Voor de prijs van een 32w4000 kan je beter een scherm halen met 10 bit en 100hertz maar dan heb je geen ingebouwde dvb-c tuner maar dan is het nog de vraag of de tuner wel gaat werken.
Ik ben zelf ook op zoek naar een FULL HD tv maar vind 40" te groot. Ik dacht altijd dat het aantal Hertz van belang was bij CRT tv's. Is 100 Hertz echt een voordeel en wat is het voordeel van een 10 bit panel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 21:59:
[...]

Ik ben zelf ook op zoek naar een FULL HD tv maar vind 40" te groot. Ik dacht altijd dat het aantal Hertz van belang was bij CRT tv's. Is 100 Hertz echt een voordeel en wat is het voordeel van een 10 bit panel?
Het is ongelofelijk hoe snel je gewend raakt aan zo'n scherm. Mij valt het al niet meer op dat ik naar een 40" scherm kijk, dus wordt mijn volgende tv waarschijnlijk een 46". Maar die zal nog wel even op zich laten wachten, heb namelijk 5 jaar garantie op mijn huidige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-08 18:37
Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 20:10:
Geachte tweakers, kom erachter dat er over het 40X3500 type niet meer veel loos is.

MIJN-Eindconclusie na 4 maanden testen: WAT EEN TV!!!!!!!!!! ik vind hem nog steeds te gek!!!!

[..]
Het is inmiddels ruim een half jaar geleden dat ik mijn 40X3500 heb gekocht. Ik ben er nu ook nog steeds super tevreden over. Bijna alles is goed in te stellen (en per input), de featureset is heel compleet en het design gaat ook niet vervelen. Het beste is echter de beeldkwaliteit. Het is gewoon echt schitterend, beter kun je volgens mij bijna niet krijgen. Het is wel belangrijk om de TV goed af te stellen, de standaard instelling ("Levendig") is echt niks. "Bioscoop" komt al beter in de buurt, en als je handmatig nog wat gaat bij regelen wordt het nog beter. Als je hier zelf geen zin/tijd in hebt kun je de settings van HDTVTest.co.uk over nemen en je hebt een bijna perfect gecallibreerde TV. (Afgezien van kleine variaties in elk individueel paneel.) Onder andere de zwart weergave ben ik erg over te spreken. Dit was één van mijn grootste twijfels bij het aanschaffen van een LCD TV, maar deze doet het op dit gebied echt super.

Ik kan de TV echt aan iedereen aan raden die een stuk kwaliteit weet te waarderen, mits het binnen je budget past.

Het is imo wel alleen echt de moeite waard als je regelmatig materiaal bekijkt van minimaal DVD kwaliteit in een upscaling DVD speler. Voor analoge TV hoef je niet zoveel geld uit te geven. Ik kijk zelf bijna alles in HD kwaliteit via internet dus zit wat dat betreft helemaal goed.

Als laatste nog mijn ervaring met 1080P/Full HD. Ik ben tot de conclusie gekomen dat op 40 inch 1080P zeker meerwaarde bied t.o.v. 720P. Je moet uiteraard wel 1080P bronmateriaal hebben en het komt het best tot zijn recht bij het spelen van games die native op 1080P gerenderd (GT5 Prologue op de PS3 bijvoorbeeld) worden of als je een PC aan de TV hangt die op 1920x1080 resolutie staat ingesteld. Tijdens het kijken films is het verschil niet altijd zo duidelijk waarneembaar op mijn kijkafstand (3m van oog tot scherm). Het ligt er dan vooral aan dat het bronmateriaal zelf echt heel scherp moet zijn zonder blur effecten die soms in films worden gebruikt. Bij Planet Earth bijvoorbeeld is het verschil wel goed te zien. (Dat veel gequotte grafiekje over "Viewing vs Screen Size" is imo ook veel te conservatief. Vermoedelijk gemaakt (en vaak gepromoot) door jaloerse 720P eigenaars. ;))

Al met al is de ervaring bij het kijken van (Full) HD materiaal echt fantastisch. Beter als in een boel bioscopen. :D (Mits je de rest van je film ervaring (geluid/ positie/afstand tot beeld/etc) ook op orde hebt.)

Voor de volledigheid zal ik ook nog de minpunten melden die ik heb ontdekt:
  • De ingebouwde DVB-C tuner heb ik vooralsnog niet aan de praat gekregen met een Alphacrypt en @Home. Of dit aan de TV ligt of aan de Alphacrypt, of een combinatie van beiden ben ik niet van overtuigd. Het is in ieder geval niet alléén Sony aan te rekenen, toch vind ik dat ze hier echt steken laten liggen. (Meer info over deze problemen in het aparte topic.)
  • De "banner" met programma/kanaal info zit bovenaan het scherm in beeld na zappen in digitale TV mode en blokkeert dan voor enkele seconden een groot gedeelte van het beeld. Aangezien de Alphacrypt bij mij niet werkt heb ik er geen last van, toch is het klungelig gekozen en niet aan te passen. (Althans in ieder geval niet in de firmware versie die in mijn TV zit, geen idee of dat later is aangepast.)
P.S. Pics van mn setup heb ik trouwens al een tijd geleden hier gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joop schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 23:29:
De ingebouwde DVB-C tuner heb ik vooralsnog niet aan de praat gekregen met een Alphacrypt en @Home. Of dit aan de TV ligt of aan de Alphacrypt, of een combinatie van beiden ben ik niet van overtuigd. Het is in ieder geval niet alléén Sony aan te rekenen, toch vind ik dat ze hier echt steken laten liggen. (Meer info over deze problemen in het aparte topic.)
Waar baseer je je stelling op dat het "in ieder geval niet alléén Sony aan te rekenen" is?

(Wat mij betreft vervolgen we deze discussie in het aparte topic)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2008 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbcyber
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 10:52
Ik ben aan het denken om een 40W3000 aan te schaffen. Echter blijkt het toch nog steeds dat er problemen zijn met de DVB-C tuner (niet werken/gedeeltelijk werken).

Nu vroeg ik me af of het mogelijk is om de tv zo in te stellen dat je een gedeelte van de ingestelde kanalen via de DVB-C tuner laat lopen en de rest via de analoge tuner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom_aagten
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-09 12:52
Joop schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 23:29:
[...]

• De "banner" met programma/kanaal info zit bovenaan het scherm in beeld na zappen in digitale TV mode en blokkeert dan voor enkele seconden een groot gedeelte van het beeld. Aangezien de Alphacrypt bij mij niet werkt heb ik er geen last van, toch is het klungelig gekozen en niet aan te passen. (Althans in ieder geval niet in de firmware versie die in mijn TV zit, geen idee of dat later is aangepast.)[/list]

Ik geef je grotendeels gelijk op dit punt, ik heb het probleem redelijk kunnen reduceren tot een balkje zonder hele lappen tekst over het betreffende programma. Dus nu alleen het noodzakelijk, en eigenlijk vindt ik dat wel makkelijk.

gr ackten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand de 32t3000 in combinatie met digitenne en is dit een beetje goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jbcyber schreef op woensdag 09 april 2008 @ 08:45:
Ik ben aan het denken om een 40W3000 aan te schaffen. Echter blijkt het toch nog steeds dat er problemen zijn met de DVB-C tuner (niet werken/gedeeltelijk werken).

Nu vroeg ik me af of het mogelijk is om de tv zo in te stellen dat je een gedeelte van de ingestelde kanalen via de DVB-C tuner laat lopen en de rest via de analoge tuner.
Je kiest of analoog, of digitaal. Wij hebben de tv op digitaal staan, het beeld is perfect, en verloopt zonder upc-box gewoon via de ingebouwde DVB-C decoder. Hier geen klachten, wij zijn uitermate tevreden.

Super handig is ook de ingebouwde TV gids, waarmee je in één oogopslag alle programma;s kunt zien. Meest gebruikte functie hier moet ik wel zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToWi1989
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 20:01
met een externe digitaal kastje kun je gewoon schakelen tussen analoge tv en je digitale decoder. Zenders die je niet digitaal ontvangt kijk je dan gewoon via analoge tv... niet echt handig, maar als t niet anders gaat... Ik neem aan dat je met interne digitale decoder ook gewoon kunt schakelen tussen je ingebouwde decoder en je 'gewone' analoge signaal!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit gewoon een knop daarvoor op de afstandsbediening met de naam "analog/digital".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland_EM25
  • Laatst online: 12-09 10:21

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

En toen kwam er een pakketje:

Afbeeldingslocatie: http://stud.hro.nl/0771591/tv1.jpg

Ik heb de tv uitgepakt en heel even met een dvd-tje bekeken, en het is in één woord: geweldig!

Ik moet nu naar m'n werk, maar ik zal morgen een uitgebreide review posten!

in ieder geval nog bedankt voor de reacties die me over de streep hebben geholpen!

Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg vanmiddag de 32S3000 binnen. Neergezet, aangedaan en met de instellingen bezig gegaan. Ik zit in een hoek van minder dan 45 graden op de tv en het valt me op dat het beeld al een stuk fletser is dan wanneer ik recht voor de tv sta of zit. Lijkt me niet normaal.

Kan iemand hier meer over vertellen, want dit valt me toch tegen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2008 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klavertje3
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-07 21:58
Ik zie sinds een aantal dagen de 40W4000 te koop staan op internet voor ong. 1250euro. (0 voorraad nog) Maar er staat daar een "e" achter dus: 40W4000e.
Heeft iemand een idee wat die e betekend?
De LCD is namelijk nu zo'n 250 euro goedkoper dan op de andere sites en ik vraag me af of dat aan die toevoeging ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 19:14
e van Europa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 08:26

cjdijk

Hans favoriete radiostation

klavertje3 schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 12:34:
Ik zie sinds een aantal dagen de 40W4000 te koop staan op internet voor ong. 1250euro. (0 voorraad nog) Maar er staat daar een "e" achter dus: 40W4000e.
Heeft iemand een idee wat die e betekend?
De LCD is namelijk nu zo'n 250 euro goedkoper dan op de andere sites en ik vraag me af of dat aan die toevoeging ligt.
Dat model lijkt mij ook wel wat. Weet iemand wat "HDMI-signaalmogelijkheid voor de PC" precies betekent? Dat staat ook alleen maar vermeld bij de 40W4000. Ik was onlangs in een TV-zaak met mijn eigen computer onder mijn arm, om even te kijken hoe het beeld eruit zou zien op een Full-HD TV van Sony. Mijn PC heeft een DVI en een VGA uitgang, heb een DVI-HDMI kabel aangesloten. Ik kreeg geen beeld (zwart) zodra ik 1920 x 1080 instelde op mijn PC. Mijn PC ondersteunt deze resolutie gewoon, met 60, 75 en 100Hz. Dat was op een andere TV, vrij nieuw model Full-HD LCD TV 40" van Sony. Helaas weet ik niet precies welk model. Pas toen ik 1366 x 768 op mijn pc instelde, kreeg ik wel beeld, maar dat is niet optimaal. Het was alsof mijn computer de tv niet goed herkende. Want als ik thuis een normale monitor aansluit, kan ik alleen de ondersteunde resoluties voor die monitor kiezen. Toen ik die TV eraan had hangen, kon ik alleen handmatig alle resoluties kiezen. Ook die zowiso niet kunnen, zoals o.a. 2048 x 1536. Mijn PC (P4 op 3.2GHz, Asus Pundit) heeft een on-board Ati 9100AGP grafische kaart. Deze PC wil ik eigenlijk niet vervangen. Is een erg compact model met alleen een PCI-slot. Hopelijk betekent "HDMI-signaalmogelijkheid voor de PC" dat deze TV als Plug-en-Play monitor herkend wordt. Weet iemand hier meer over te vertellen? Of misschien nog andere tips om wel beeld met 1920 x 1080 resolutie te krijgen?

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik ben erg benieuwd naar de 40-W4000. Hopelijk werkt digitale tuner en al het gezeik daar omheen gewoon perfect, zou nu toch wel moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:53
Ik heb een 'probleempje' met mijn 32T3000. Het valt mij op dat als ik een DVD kijk, met veel donkere scene's, dat de backlight dan feller wordt zodra er ondertitels in beeld verschijnen. En dan het hele beeld dus. Dan knippert als het ware het hele scherm een tandje feller. Best storend, als je er op let.

Waarschijnlijk ligt dit aan de instellingen, maar ik heb het nog niet kunnen vinden. Iemand een idee? Ik kijk de films al op theatermodus trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cjdijk schreef op zondag 13 april 2008 @ 12:06:
[...]

Weet iemand wat "HDMI-signaalmogelijkheid voor de PC" precies betekent?
Dat betekent dat je met een HDMI converter naar DVI, een HDCP connectie krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madwurmz
  • Laatst online: 21-03-2023

madwurmz

from Planet Verbs

In dit topic nog niks heel weinig gevonden over de 4100 serie, die op de CES getoont werd, kan iemand vertellen of deze modellen ook naar europa komen? De modellen zoals 40z4100, 40x4100 en 40w4100 hebben alle 120Hz motion-flow techniek, is de 4000 dan misschien de Europeese variant? Als de e (als in 40w4000e) voor 'Europa' staat ben ik wel benieuwd hoe dit zit en waarom er op die geen 120Hz(100Hz) zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 08:52
[...]

Dat model lijkt mij ook wel wat. Weet iemand wat "HDMI-signaalmogelijkheid voor de PC" precies betekent? Dat staat ook alleen maar vermeld bij de 40W4000. Ik was onlangs in een TV-zaak met mijn eigen computer onder mijn arm, om even te kijken hoe het beeld eruit zou zien op een Full-HD TV van Sony. Mijn PC heeft een DVI en een VGA uitgang, heb een DVI-HDMI kabel aangesloten. Ik kreeg geen beeld (zwart) zodra ik 1920 x 1080 instelde op mijn PC. Mijn PC ondersteunt deze resolutie gewoon, met 60, 75 en 100Hz. Dat was op een andere TV, vrij nieuw model Full-HD LCD TV 40" van Sony. Helaas weet ik niet precies welk model. Pas toen ik 1366 x 768 op mijn pc instelde, kreeg ik wel beeld, maar dat is niet optimaal. Het was alsof mijn computer de tv niet goed herkende. Want als ik thuis een normale monitor aansluit, kan ik alleen de ondersteunde resoluties voor die monitor kiezen. Toen ik die TV eraan had hangen, kon ik alleen handmatig alle resoluties kiezen. Ook die zowiso niet kunnen, zoals o.a. 2048 x 1536. Mijn PC (P4 op 3.2GHz, Asus Pundit) heeft een on-board Ati 9100AGP grafische kaart. Deze PC wil ik eigenlijk niet vervangen. Is een erg compact model met alleen een PCI-slot. Hopelijk betekent "HDMI-signaalmogelijkheid voor de PC" dat deze TV als Plug-en-Play monitor herkend wordt. Weet iemand hier meer over te vertellen? Of misschien nog andere tips om wel beeld met 1920 x 1080 resolutie te krijgen?
Bij een 40W3000 werkt 1920x1080 over HDMI EN VGA perfect.

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
madwurmz schreef op maandag 14 april 2008 @ 01:04:
In dit topic nog niks heel weinig gevonden over de 4100 serie, die op de CES getoont werd, kan iemand vertellen of deze modellen ook naar europa komen? De modellen zoals 40z4100, 40x4100 en 40w4100 hebben alle 120Hz motion-flow techniek, is de 4000 dan misschien de Europeese variant? Als de e (als in 40w4000e) voor 'Europa' staat ben ik wel benieuwd hoe dit zit en waarom er op die geen 120Hz(100Hz) zit.
Nee die modellen komen niet in nederland. 120HZ is overigens alleen voor NTSC. 100HZ voor pal. dat heeft te maken met de techniek die erin zit. Jammer want amerika heeft echt super mooie modellen ertussen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrc16 schreef op maandag 14 april 2008 @ 09:33:
[...]

Nee die modellen komen niet in nederland. 120HZ is overigens alleen voor NTSC. 100HZ voor pal. dat heeft te maken met de techniek die erin zit. Jammer want amerika heeft echt super mooie modellen ertussen zitten.
Da's niet helemaal waar. In de High Def wereled wordt de 24 fps/Hz optie steeds belangrijker, en 120 is een mooie meervoed van 24, naast dat het idd een meervoud is van de NTSC-framesrates (wat jij zegt).

Overigens kan ik mij apparatuur allemaal op PAL-60 zetten om weer bij die rates aan te sluiten.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2008 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quelake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 09:18

quelake

PSN Quelake

Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 21:59:
[...]

Ik breng de vraag van Ruffneck82 nog maar even onder de aandacht, omdat hier geen antwoord op komt. Ik heb namelijk dezelfde vraag;

Is 100Hz echt een voordeel? Wat zijn jullie ervaringen?

Ik heb in de winkel staan kijken naar een Panasonic TV, die een interne demo modus heeft. Ik moet eerlijk bekennen dat ik bij het bekijken van een Formule1 wedstrijd nog weinig verschil kon ontdekken. Smerig detail; Panasonic heeft zelf in de demo een tickerband lopen, die op het 50Hz gedeelte zeer wazig wordt weergegeven en haarscherp wordt op het moment dat hij in de 100Hz helft van het scherm komt (grappig dat de uitzending zelf ook bovenin het scherm een tickerband liet zien, waar geen verschil optrad). De verkoper was redelijk flabbergasted toen ik dit onder zn aandacht bracht.

Ik zal weinig voetbalwedstrijden kijken, maar eventueel wordt er nog wel een PS3 dan wel Xbox aan gehangen. Vandaar de twijfel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Sony W4000 zn HDMi ingangen aan de zijkant werkt niet met pc.
Ik zou de achterkant es checken mocht je weer gaan testen... tevens.. , laatste videokaart drivers desnoods een beta...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik lees net in het krantje van de Saturn dat ze daar de 32u2530 in de aanbieding hebben voor 599. ik kan maar weinig informatie en reviews vinden? Met welk toestel kan ik deze vergelijken? De t of s serie? Of lager?

Lijkt me geen slechte aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Laatst online: 10:57

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 17:16:
ik lees net in het krantje van de Saturn dat ze daar de 32u2530 in de aanbieding hebben voor 599. ik kan maar weinig informatie en reviews vinden? Met welk toestel kan ik deze vergelijken? De t of s serie? Of lager?

Lijkt me geen slechte aanbieding?
U is de instap serie van Sony, staat dus een stap lager tenopzichte van de S en T serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nog steeds bezig met de 32S3000. Ik krijg de kleuren niet zoals ik wil. Het probleem zit 'm in het volgende:

Ik had de kleuren ingesteld terwijl ik recht voor de televisie zat. Toen ik echter op de bank ging zitten (in een minder dan 45 graden hoek ten opzichte van de tv) zagen de kleuren er te licht oftewel flets uit. Vervolgens de kleuren aangepast terwijl ik op de bank zat en daarna recht voor de televisie gaan zitten. De kleuren zijn nu diep en daardoor is het beeld nogal donker.

Ik heb alle opties met helderheid, contrast, verlichting en kleur zo ongeveer gehad, maar niets lijkt te helpen.

Heeft iemand een idee wat dit is? Is het normaal voor deze televisie of klopt er iets niet?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2008 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madwurmz

madwurmz

from Planet Verbs

mrc16 schreef op maandag 14 april 2008 @ 09:33:
[...]
Maar dat betekend dus dat de Bravias nog steeds maar 1 model aanbieden (de x serie) in Nederland met 120Hz (100Hz) Motion-flow techniek.. Is dat niet vreemd? Eerst dacht ik dat 120Hz (100Hz) een hype was maar wat ik erover lees en dat veel van de nieuwe 4100 serie er nu ook mee zijn uitgerust lijkt het een vereiste voor strak beeld.. Weet niet of ik kan wachten op de toekomstige modellen (40w4500 ofzo) die dit gegarandeerd wel krijgen + nieuwe menu + picture-frame mode.. dus willen we een goeie hdtv met weinig blurrig/ghosting e.d. dan kan je eigenlijk toch niet anders dan een x3500 ..?

Dan maar meteen de vraag, heeft iemand het idee dat de 40x3500 in prijs zal zakken tot onder de 2000,- rond juni , als er voetbal-aanbiedingen komen en de nieuwe serie in de winkels staat?
..dat is eigenlijk geen vraag maar een twijfel... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

madwurmz schreef op maandag 14 april 2008 @ 18:04:
[...]

Maar dat betekend dus dat de Bravias nog steeds maar 1 model aanbieden (de x serie) in Nederland met 120Hz (100Hz) Motion-flow techniek.. Is dat niet vreemd? Eerst dacht ik dat 120Hz (100Hz) een hype was maar wat ik erover lees en dat veel van de nieuwe 4100 serie er nu ook mee zijn uitgerust lijkt het een vereiste voor strak beeld.. Weet niet of ik kan wachten op de toekomstige modellen (40w4500 ofzo) die dit gegarandeerd wel krijgen + nieuwe menu + picture-frame mode.. dus willen we een goeie hdtv met weinig blurrig/ghosting e.d. dan kan je eigenlijk toch niet anders dan een x3500 ..?

Dan maar meteen de vraag, heeft iemand het idee dat de 40x3500 in prijs zal zakken tot onder de 2000,- rond juni , als er voetbal-aanbiedingen komen en de nieuwe serie in de winkels staat?
..dat is eigenlijk geen vraag maar een twijfel... :?
hmmm....nee....denk wel dat er op 17 april een voetbalactie wordt afgetrapt waardoor oa. dit model een stuk interessanter wordt!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2008 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
[...]

Wat ik begreep van de leveranciers is dat 100hz modellen erg geliefd zijn bij de consumenten, sony, samsung, jvc hebben daarom veel problemen met het leveren van die modellen. De fabriek kan de vraag niet aan. Kijk maar naar de 80 serie van JVC mooi toestel maar moeilijk te verkrijgen, hetzelfde geld voor de 40D3000 ook nergens meer te krijgen, dat apparaat was echt top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Nieuwe modelen.. of ze allemaal naar nederland komen... denk het niet

ROADMAP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
[...]
Weet niet of ik kan wachten op de toekomstige modellen (40w4500 ofzo) die dit gegarandeerd wel krijgen + nieuwe menu + picture-frame mode.. dus willen we een goeie hdtv met weinig blurrig/ghosting e.d. dan kan je eigenlijk toch niet anders dan een x3500 ..?
Zit met hetzelfde probleem, zit nu sterk te kijken naar de Sharp LC46XL2E. In de winkel geeft deze met snelle demo's ook een mooi strak beeld zonder ghosting/blurring op 1080P :) Heeft ook 100Hz dus en is op internet verkrijgbaar rond de 1850 euro (ff kieskeurig.nl checken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 20:32:
[...]

hmmm....nee....denk wel dat er op 17 april een voetbalactie wordt afgetrapt waardoor oa. dit model een stuk interessanter wordt!
Inside information ? kun je iets zeggen over deze actie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 11:07:
[...]

Inside information ? kun je iets zeggen over deze actie ?
Is volgens mij geen geheim dat Sony een voetbalactie gaat doen toch? Gratis KDL20B4030 twv 599,- of 200,- retour vanaf de 40V3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
markmg schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 08:10:
Nieuwe modelen.. of ze allemaal naar nederland komen... denk het niet

ROADMAP
Dat is inderdaad de USA Roadmap. De UK Roadmap (die waarschijnlijk grotendeels hetzelfde zal zijn als de rest van de EU) is ook gelekt:

Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.engadgethd.com/media/2008/04/bravia-roadmap-uk.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de ge-intereseerden(mocht hij nog niet bekend zijn ) :

Sony BRAVIA EK actie

http://www.sony.nl/view/S...7064695691&site=odw_nl_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 12:44:

Sony BRAVIA EK actie

Er staat in de voorwaarden dat webwinkels die Bravia Online Partner zijn ook mee doen met de actie !

Iemand enig idee welke webwinkels hiervoor kwalificeren ? Kan het zo snel niet vinden op Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Hmmm opzich wel nice die 200 euro retour dan... Jammer dat de 40D3500 niet in die actie zit :(
Die ben ik van plan deze maand aan te schaffen... Die komt tegenwoordig bij de webshops op rond de 1000 euro uit...

M'n budget is max 1200 euro... Is het dan zinvoller om voor de 40W4000 te gaan met 200 euro retour?

Oja ik ben ook wel benieuwd welke webwinkels Bravia Online Partner zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Quipers schreef op donderdag 17 april 2008 @ 13:21:
Hmmm opzich wel nice die 200 euro retour dan... Jammer dat de 40D3500 niet in die actie zit :(
Die ben ik van plan deze maand aan te schaffen... Die komt tegenwoordig bij de webshops op rond de 1000 euro uit...

M'n budget is max 1200 euro... Is het dan zinvoller om voor de 40W4000 te gaan met 200 euro retour?

Oja ik ben ook wel benieuwd welke webwinkels Bravia Online Partner zijn...
Ik denk dat je dan beter af bent met de gratis lcd erbij te nemen, dan die 200 euro retour. Je vindt namelijk altijd wel iemand die de lcd wilt overnemen voor 200+ euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik zou m'n kansen er niet op wagen als er straks 100 mensen op marktplaats aankomen met dezelfde LCD-TV, dan kies ik liever eieren voor m'n geld. :P
Ik hoop dat de W4000 snel ergens in de winkel te zien is zodat we weten wat die nieuwe Bravia Engine 2 voor werk verricht. Heb nu al zoveel TV's om tussen te twijfelen, ik wordt er een beetje gek van. Maarja dat krijg je als alle merken ineens met nieuwe modellen komen.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--MeAngry-- schreef op donderdag 17 april 2008 @ 16:46:
Ik zou m'n kansen er niet op wagen als er straks 100 mensen op marktplaats aankomen met dezelfde LCD-TV, dan kies ik liever eieren voor m'n geld. :P
Ik hoop dat de W4000 snel ergens in de winkel te zien is zodat we weten wat die nieuwe Bravia Engine 2 voor werk verricht. Heb nu al zoveel TV's om tussen te twijfelen, ik wordt er een beetje gek van. Maarja dat krijg je als alle merken ineens met nieuwe modellen komen.
Als je er niet alles uit wil halen, en je de lcd aanbiedt voor bvb 250 euro, ben je hem gegarandeerd kwijt. Moest de actie hier in Belgie ook gelden, ik zou weten wat gekozen. Maar ja, hier doen ze zoiets natuurlijk niet. Ik was van plan om mijn crt in de slaapkamer te vervangen door een lcdtje van Sony, maar niet voor 600 euro voor een 20".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is deze actie niet geldig in belgie?
Ik heb nu de 40W2000 en ik zou hem verkopen voor de W4000 is dat denken jullie slim?
Ik kan de 40W2000 wel verkopen voor een mooi prijsje want als extra heb ik serviplus garantie ( je kan de tv onmiddelijk inruilen voor een nieuwe en ik heb ook 5 jaar garantie)
of moet ik gewoon blijven bij mijn tv of voor een andere sony gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

--MeAngry-- schreef op donderdag 17 april 2008 @ 16:46:
Ik ga wel voor dat kleine TV'tje erbij ter waarde van 500 euro, want zoveel kost hij als je dat model via een internet winkel los gaat kopen. Beetje zonde om 300 euro te laten liggen. Best leuk tv'tje voor op de slaapkamer, of desnoods als computermonitor inzetbaar, zit standaard vga aansluiting op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 12:44:

Sony BRAVIA EK actie

Heb em ook ff in de TS gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madwurmz

madwurmz

from Planet Verbs

ja toffe actie! Toch vraag ik mij af of die 200 retour iets is wat je makkelijk kan besparen als je bij een web-shop die niet Sony Online Partner is, koopt. maw waarschijnlijk zullen Sony Online Partners altijd een hoge prijs zetten op de tv's, of niet?
Die nieuwe E40x0 serie vind ik ook echt geweldig, lijkt technisch bijna het zelfde als de w4000, maar de kleine verschillen zeggen mij niets: RCS AV-ingang op de E serie en Dolby digital plus op de W serie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th@_M@ster
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 16:51
De 32D3000 is toch ook gewoon via de computer aan te sluiten met een hdmi-dvi kabel? En werkt dit voor de rest prima met een kabel van 5m of is er zichtbaar kwaliteitsverlies? Of kan ik wel voor de 10m gaan!

Ka-tjing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

madwurmz schreef op donderdag 17 april 2008 @ 22:45:
ja toffe actie! Toch vraag ik mij af of die 200 retour iets is wat je makkelijk kan besparen als je bij een web-shop die niet Sony Online Partner is, koopt. maw waarschijnlijk zullen Sony Online Partners altijd een hoge prijs zetten op de tv's, of niet?
Die nieuwe E40x0 serie vind ik ook echt geweldig, lijkt technisch bijna het zelfde als de w4000, maar de kleine verschillen zeggen mij niets: RCS AV-ingang op de E serie en Dolby digital plus op de W serie..
Ik heb de internetshop.nl gemaild met de vraag of zij Sony Online Partner zijn, ik laat nog wel weten wat hun antwoord is. Er zit 250 euro prijsverschil tussen een gewone en een internetwinkel. Dan heb ik het over de 40W4000. Maar wellicht dat er bij een gewone winkel ook nog iets van de prijs afkan. Wordt vervolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsVN
  • Laatst online: 30-12-2022
Ik heb de EK-actie van Sony afgewacht en nu is het moment om een nieuwe TV te kopen. Ik koop hem op de zaak dus krijg ik de BTW terug. Het word een 40" scherm. Mijn oog is gevallen op de X3500 en de W4000. Nou is mijn vraag aan jullie: welke is de beste? Aangezien er nog geen reviews van de W4000 zijn kan je daar niets over zeggen. Maar wat verwachten jullie? Qua design vind ik de X3500 gewoon het mooiste, het beeld schijnt ook dik in orde te zijn. Maarja je zou dus verwachten met de nieuwe W-serie dat ze het huidige topmodel evenaren en dan de X4000(?) weer verder gaat.

Verder vind ik het ook raar dat de W4000 goedkoper is dan de V4000. Is het niet altijd zo geweest dat de W het een-na-topmodel is? De W4000 staat voor 1225 euro in kieskeurig terwijl de V4000 voor 1380 euro erop staat? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik denk dat de prijsverschillen komen door de verschillende releasedata. De V4000 komt een maand later en daarom zijn er minder (en duurdere) shops die hem nu al vermelden.

Verder denk ik dat de X3500 beter zal blijven dan de W4000 gezien de W4000 slechts een normale Bravia Engine heeft, en de X3500 de Pro-versie van de vorige generatie Bravia Engines heeft. Maar wederom, hier is niets nuttigs over te zeggen omdat niemand gezien heeft wat de BE2 nu echt doet en kan.
Ik vind eerlijk gezegd het XMB een leuke feature die de W4000 wel meerwaarde geeft, maar als je dat niet boeit zul je met de X3500 echt geen miskoop doen lijkt me. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madwurmz

madwurmz

from Planet Verbs

SjorsVN schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 09:21:
(...) Maarja je zou dus verwachten met de nieuwe W-serie dat ze het huidige topmodel evenaren en dan de X4000(?) weer verder gaat.
Zonder 100hz techniek op de w4000 kan dat toch niet echt evenaren, in Amerika is de w4100 wel met 120hz techniek, hadden ze hier ook moeten doen dan was het kiezen veel makkelijker..

Je keuze is hetzelfde als die van mij, en ik wil die x3500 of x3000 voor iets goedkoper, anders wordt het kiezen tussen de W of E serie (ligt eraan welke eerder in de winkels staan)

Ik kon in de winkel niet het verschil zien tussen met en zonder 100hz .. dus misschien is de 40w4000 wel gewoon geweldig en de X serie overdreven duur met een nutteloze 100hz techniek? Als 24p maar ondersteunt wordt, games op 50 en 60hz kunnen worden getoont, dan ben je toch happy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie op deze site modellen staan die in de lente moeten uitkomen. Maar ik snap iets niet. De kdl-40w4000 moet nog uitkomen en op bovenstaande site staat dat deze moet uitkomen kdl-40w4100. Ik neem aan dat de 4100 serie de opvolger is van de 4000 serie?

Weet iemand wanneer de XBR6 serie uitkomt?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2008 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 10:13:
Ik zie op deze site modellen staan die in de lente moeten uitkomen. Maar ik snap iets niet. De kdl-40w4000 moet nog uitkomen en op bovenstaande site staat dat deze moet uitkomen kdl-40w4100. Ik neem aan dat de 4100 serie de opvolger is van de 4000 serie?

Weet iemand wanneer de XBR6 serie uitkomt?
Wat in de US uitkomt komt niet uit in Europa. Het heeft daarom niet veel zin om je te gaan vergapen aan die US modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsVN
  • Laatst online: 30-12-2022
Ik had gelezen dat NTSC baat heeft bij 120Hz en dat 100Hz meer dan genoeg is voor PAL, vandaar dat die Amerikaanse modellen dus die 120Hz hebben en wij niet. Tsja qua scherm zal die W4000 wel hetzelfde zijn als de X3500...het zijn beide 10 bits schermen. Het is gewoon lastig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

SjorsVN schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 11:37:
Ik had gelezen dat NTSC baat heeft bij 120Hz en dat 100Hz meer dan genoeg is voor PAL, vandaar dat die Amerikaanse modellen dus die 120Hz hebben en wij niet. Tsja qua scherm zal die W4000 wel hetzelfde zijn als de X3500...het zijn beide 10 bits schermen. Het is gewoon lastig...
Misschien een vreemde reden, maar die 40W4000 is een stuk slanker kwa omlijsting. dus 98.6 i.p.v. 111.1 centimeter breed. Mijn tv-kast is 1 meter breed, dan staat die 40W4000 mooier vind ik. Verder is hij ook zuiniger met energie (zowel in bedrijf als in stand-by). Ook het contrast is hoger. Ook kost die 40W4000 een stuk minder Voor mij is de keuze makkelijk. Beste fijn dat je op de website van Sony simpel modellen kunt vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 10:14
Is er nergens een lijst van shops met een BRAVIA Online Partner logo beschikbaar, één van de voorwaarden om aan die EK-actie te kunnen meedoen? Ben er nog geen enkele tegengekomen die het daar vermelde logo op de website heeft staan. Lijkt me wel zo handig van Sony om duidelijk te zijn welke shops aan de actie meedoen.

[ Voor 11% gewijzigd door RoelJewel op 18-04-2008 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

Zojuist een antwoord ontvangen van info@internetshop.nl met als antwoord: "Helaas hebben wij geen toestemming hier voor gekregen om aan deze actie mee te doen." Dus helaas :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArChie schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 10:36:
[...]

Wat in de US uitkomt komt niet uit in Europa. Het heeft daarom niet veel zin om je te gaan vergapen aan die US modellen.
Dus de 4100 serie is alleen voor de US?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
RoelJewel schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 12:08:
Is er nergens een lijst van shops met een BRAVIA Online Partner logo beschikbaar, één van de voorwaarden om aan die EK-actie te kunnen meedoen? Ben er nog geen enkele tegengekomen die het daar vermelde logo op de website heeft staan. Lijkt me wel zo handig van Sony om duidelijk te zijn welke shops aan de actie meedoen.
Ik denk dat er zeer weinig winkels zijn die zo'n logo hebben. En diegene die dat wel hebben zullen de TV's waarschijnlijk niet voor minder verkopen dan in de normale winkel. Ik heb tijdens de PS3 actie mn TV bij FOKA gekocht, die kan ik iedereen aanraden. Er is in de winkel goed te onderhandelen over de prijs (soms tot op het niveau van veel webshops) en je komt toch in aanmerking voor de actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoelJewel schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 12:08:
Volgens mij is er (nog?) geen lijst, in ieder geval doen plasmadiscounter.nl en modern.nl mee aan de actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom_aagten
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-09 12:52
dat zijn ook niet de goedkoopsten dus vandaar dat die webshops wel mee doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToWi1989
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 20:01
Ik hoop dat ik ergens de 52x3500 voor onder de 3500 euro kan krijgen... anders maar de 46x3500. Die allernieuwst x-serie laat me te lang op zich wachten! Ik betwijfel ook of die w4000 beter zal zijn dan de x3500 (iig zeker geodkoper:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gisteren met de klantenservice van Sony tel. contact gehad over de betekenis ".....via de officiële Nederlandse internetwinkels zijn aangeschaft. Deze webwinkels zijn herkenbaar aan het officiële BRAVIA Online Partner logo." in relatie tot de EK-actie. De medewerkster kon hier geen afdoende antwoord op geven. Ik heb dan ook gevraagd op de site duidelijkheid te verschaffen en een overzicht van betreffende internetwinkels te plaatsen. Zij beaamde dit en zal dit intern opnemen.
Dus maar afwachten !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van FOKA kreeg ik op mijn vraag de volgende mail:

De 40W4000 moet nog voor het eerst uitgeleverd worden in Nederland. Dit gaat eind april, begin mei gebeuren.

Prijs bij ons wordt 1549,00 en u doet dan mee aan de Sony aktie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een hoge prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedoel je de W4000 of X3500?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madwurmz

madwurmz

from Planet Verbs

Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 00:47:
[...]

Bedoel je de W4000 of X3500?
Gaat natuurlijk over de 40W4000, prijs vind ik trouwens wel leuk, maar is dat dan (zoals mediamarkt amsterdam) meteen inclusief de 200 euro korting? zo niet, dan kost ie je dus uiteindelijk 1349,00 en dat vind ik helemaal netjes. Ik ga dit weekend eens langs raf en henkboom.nl om te vragen naar het hoeduur en wanneer betreft de 40w4000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Mensen

Vandaag hebben we hier een Sony bravia 46" FULL HD aangeschaft.
Ik ken zo meteen het nummer niet van buiten, helaas :/

maar ik had me vanmiddag een VGA-VGA kabel aangeschaft om m'n laptop netjes aan te sluiten op de TV en hem als 1080p externe monitor te gebruiken. (voor films, games, internet,...) daar ik geen hdmi noch dvi-aansluiting heb aan de laptop.

Maar het probleem is dat hij boven de 1280x768 of zoiets steeds zegt "geen signaal"
Ik las namelijk in deze topic verscheidene keren dat deze televisies zeker VGA-VGA tot 1080p ondersteunen, alleen niet "hoe".

Dus het moet aan mijn drivers(updated today naar 169.21!)/laptop(C2D 2.0, 2Gb,Geforce 7600Go 512 Mb)/instellingen(refresh-rates?) liggen...
Moet ik op iets letten? Wat doe ik verkeerd? juiste unieke resolutie+refreshrate misschien?

Verder een schi-tte-ren-de televisie!! geen seconde spijt vd aankoop!
Maar het zou geweldig zijn dit euvel nog even te corrigeren!

alvast bedankt

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2008 03:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 03:16:
Beste Mensen

Vandaag hebben we hier een Sony bravia 46" FULL HD aangeschaft.
Ik ken zo meteen het nummer niet van buiten, helaas :/

maar ik had me vanmiddag een VGA-VGA kabel aangeschaft om m'n laptop netjes aan te sluiten op de TV en hem als 1080p externe monitor te gebruiken. (voor films, games, internet,...) daar ik geen hdmi noch dvi-aansluiting heb aan de laptop.

Maar het probleem is dat hij boven de 1280x768 of zoiets steeds zegt "geen signaal"
Ik las namelijk in deze topic verscheidene keren dat deze televisies zeker VGA-VGA tot 1080p ondersteunen, alleen niet "hoe".

Dus het moet aan mijn drivers(updated today naar 169.21!)/laptop(C2D 2.0, 2Gb,Geforce 7600Go 512 Mb)/instellingen(refresh-rates?) liggen...
Moet ik op iets letten? Wat doe ik verkeerd? juiste unieke resolutie+refreshrate misschien?

Verder een schi-tte-ren-de televisie!! geen seconde spijt vd aankoop!
Maar het zou geweldig zijn dit euvel nog even te corrigeren!

alvast bedankt
Dat had ik dus ook met mijn computer (barebone/mini-pc). De HD-Ready resolutie 1366x768@60Hz werkt prima (75Hz en 100Hz niet getest), maar de Full-HD resolutie 1920x1080@60Hz niet, zwart beeld. (ook getest met 75 en 100Hz). Dit geldt voor zowel vga(pc) naar vga(tv) als dvi(pc) naar hdmi(tv). Uitgetest in een winkel met een Full-HD Sony KDL40V3000.

Gisteren toch maar de gok genomen, en een KDL-40W4000 besteld, want daar staat speciaal bij hdmi met pc-signaal mogelijkheid. Geen idee of dit iets uitmaakt. Indien ik daarmee hetzelfde "probleem" heb, vind ik dat hooguit een beetje jammer, want 1366x768@60Hz vind ik eigenlijk best mooi, hoewel dat natuurlijk niet optimaal is.

Overgens heb ik hem gewoon in diezelfde winkel gekocht, waar ik gewoon mocht langskomen met mijn eigen computer om het een en ander uit te proberen. _/-\o_ Nog wel even geduld, hij wordt pas 16 mei geleverd. De prijs die ik betaald heb (met onderhandelen), is inclusief BTW, verwijderingsbijdrage en bezorgen 1528 euro. Uiteraard doe ik ook mee met de WK aktie, met een gratis KDL-20B4030 (winkelprijs 600 euro).

Beetje dom als je voor die 200 euro kiest lijkt mij, zo'n kleine TV erbij komt altijd van pas. En je kunt hem desnoods als computermonitor gebruiken, gezien er ook gewoon een standaard vga aansluiting opzit. Wat ik wel jammer vind, is dat ie wit van kleur is, maar je kunt niet alles hebben. :P

Overgens zei die man in de winkel dat er wellicht een adapter bestaat voor je pc/laptop van usb naar hdmi. Dat lijkt mij best aannemelijk dat er zoiets bestaat. Jaren geleden heb ik wel eens een usb-vga adapter gezien, die kon je gebruiken om een extra monitor op je pc/laptop aan te sluiten. Feitelijk was dat gewoon een extra vga-kaart. http://www.sweex.nl/produ...em=49&artikel=460&detail= Nu nog eentje die dvi of hdmi aankan. Misschien dat dit teveel bandbreedte is voor usb. Een andere optie is PC-Card (opvolger van PCMCIA), die moet het zeker aankunnen. Dat zit ook op mijn mini-pc, maar ook op vrijwel alle laptops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Weet iemand of de Z-serie ook naar hier komt of is dat enkel voor Amerika?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 03:16:
Volgens mij staat er in je handleiding een tabelletje met alle resoluties die via de VGA aansluiting ondersteund worden. Voor de 40W2000 zag dat er bijvoorbeeld als volgt uit:
Afbeeldingslocatie: http://img490.imageshack.us/img490/7725/kdl40w2000vgaih0.jpg

Misschien is het handig als je eerst eens in de handleiding kijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botech schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 09:20:
Weet iemand of de Z-serie ook naar hier komt of is dat enkel voor Amerika?
De Z-serie zal niet in nederland komen. Puur USA model...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 12:20:
[...]

De Z-serie zal niet in nederland komen. Puur USA model...
Jammer. Is de W4000 dan het top model van de 2008 modellen of moet dat nog uitkomen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArChie schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 09:41:
[...]

Volgens mij staat er in je handleiding een tabelletje met alle resoluties die via de VGA aansluiting ondersteund worden. Voor de 40W2000 zag dat er bijvoorbeeld als volgt uit:
[afbeelding]

Misschien is het handig als je eerst eens in de handleiding kijkt?
Bedankt voor de info

Dus het is gewoon niet mogelijk? Damn... Dan had ik me beter, ipv een vga-vga cable een hdmi-oplossing gezoch.. :( toevallig iemand enig idee hoe ik het best dan toch FullHD beeld van m'n pc kan vormen op het scherm ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo
ik vroeg me af welke winkel je bedoelde cjdijk.
ik ben ook geinterresseerd in de bravia actie.
groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cjdijk schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 08:35:
[...]

Overgens heb ik hem gewoon in diezelfde winkel gekocht, waar ik gewoon mocht langskomen met mijn eigen computer om het een en ander uit te proberen. _/-\o_ Nog wel even geduld, hij wordt pas 16 mei geleverd. De prijs die ik betaald heb (met onderhandelen), is inclusief BTW, verwijderingsbijdrage en bezorgen 1528 euro. Uiteraard doe ik ook mee met de WK aktie, met een gratis KDL-20B4030 (winkelprijs 600 euro).
ik vroeg me af welke winkel je bedoelde want ik ben ook geinterresseerd in de bravia actie
groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 14:12:
hallo
ik vroeg me af welke winkel je bedoelde cjdijk.
ik ben ook geinterresseerd in de bravia actie.
groeten
Bij Scheer & Foppen in Veenendaal. http://www.scheerenfoppen.nl/vestigingen.asp Eigenlijk kost hij daar 1599 euro (KDL40W4000), maar ik had op internet gezien dat hij bij MegaPool (ook een winkel in Veenendaal) 1530 euro kost. http://www.megapool.nl/ Toen ik dat vertelde, maakte Scheer & Foppen daar 1520 euro van. Er komt wel 8 euro verwijderingsbijdrage bij voor de grote tv, en later 20 euro voor het verzenden van die kleine tv. Een meevaller was, dat ik de prijs van MegaPool zonder bezorgen noemde, en het bij Scheer & Foppen inclusief bezorgen en aansluiten is. Wel fijn om te weten dat alles werkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slitch
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-03 13:33
Mijn ouders zijn geintresseerd in de 40W4000 en we hebben daarom Mokio en TelevisieStore gemaild.
Helaas doet Mokio niet mee aan de actie.
Hopelijk zijn er nog wat internetshops die wel meedoen aan deze actie.
Als ik meer weet van televisiestore laat ik het hier weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madwurmz

madwurmz

from Planet Verbs

Raf doet ook mee aan de actie.
Nog maar even naar een 100hz vergelijking gekeken en denk nu dat het toch wel fijn is om te hebben, vooral bij 'vector' beelden zoals ondertitels en logo's. Ik ga veel gamen en computeren op m'n lcd dus 100hz is voor mij best belangrijk. In de verleiding gebracht om de 40x3500 toch maar te doen of naar andere merken te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ds08
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 15:50
Ik heb een sony kdl v3000 en ik heb er een xbo360 via een hdmi kabel van supra aangesloten. is een versie 1.3 kabel.

Mijn vraag is dat als ik mijn xbox aanzet dat de tv niet automatisch verspringt naar de hdmi kanaal. Is dit een bekend problemen? iemand ervaring? :)

voor de rest een super tv :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

ds08 schreef op zondag 20 april 2008 @ 00:32:
Ik heb een sony kdl v3000 en ik heb er een xbo360 via een hdmi kabel van supra aangesloten. is een versie 1.3 kabel.

Mijn vraag is dat als ik mijn xbox aanzet dat de tv niet automatisch verspringt naar de hdmi kanaal. Is dit een bekend problemen? iemand ervaring? :)

voor de rest een super tv :D
Volgens mij zit die mogelijkheid alleen in Scart. Extra signaaldraadje, geeft een spanning af bij aanzetten, zodat de tv die ingang kan selecteren. Die mogelijkheid zit niet in Hdmi. Je moet de tv dus zelf omschakelen naar de juiste ingang. Kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desmodus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-07-2023
Na een paar dagen zoeken op internet kom ik er toch niet helemaal uit.
Wat zijn precies de verschillen tussen de Sony KDL-32S3000 en de KDL-32P3000? Ik zie dat de KDL-32P3000 een contrast van 1800:1 heeft en de S juist een van 1600:1. Dit terwijl de S de duurdere variant is.
De S heeft ook een achtergrondverlichting WCG-CCFL en de P alleen CCFL. En de S heeft een HDMI extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Foka staat de 32T3000 voor 729 euro. Nu adverteren ze met tot 25% korting. Heeft iemand ervaring met deze winkel en enig idee wat er ongeveer af zal gaan. (neem aan op een tv van 729 geen 25%)

Het is namelijk een stukje rijden maar misschien wel de moeite waard als het een goede winkel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

cjdijk schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 08:35:
[...]

Dat had ik dus ook met mijn computer (barebone/mini-pc). De HD-Ready resolutie 1366x768@60Hz werkt prima (75Hz en 100Hz niet getest), maar de Full-HD resolutie 1920x1080@60Hz niet, zwart beeld. (ook getest met 75 en 100Hz). Dit geldt voor zowel vga(pc) naar vga(tv) als dvi(pc) naar hdmi(tv). Uitgetest in een winkel met een Full-HD Sony KDL40V3000.
Sorry dat ik mijzelf quote, maar ik heb waarschijnlijk zelf het antwoord op mijn vraag gevonden. Op de website van Sony zijn alle gebruiksaanwijzingen te downloaden. http://support.sony-europe.com/tv/tv.aspx?site=odw%5Fnl%5FNL Nu ik de gebruiksaanwijzing van de KDL-40V3000 bekijk, de tv die ik in de winkel aantrof, dan vind ik op pagina 175 (bij het hoofdstuk aanvullende informatie) dat deze Full-HD tv 1920x1080P met een PC signaal maximaal tot 1360x768@60Hz gaat. 8)7 Vandaar dus dat ik in de winkel wel beeld kreeg bij 1360x768@60Hz, maar geen beeld kreeg bij 1920x1080@60Hz. Datzelfde geldt ook voor de KDL-40W2000.

Het goede nieuws is, in de gebruiksaanwijzing van de KDL-40W3000 (ook bij de KDL-40X3500) staat die resolutie van 1920x1080@60Hz wel genoemd bij ondersteunde PC signalen. De door mij bestelde KDL-40W4000 staat nog niet op de website genoemd, maar lijkt me zeer waarschijnlijk dat deze tv het ook kan. Het is immers een hoger/nieuwer model dan de KDL-40W3000. Mijn conclusie is dat de W en de X serie vanaf model 3000 Full-HD ook via een PC (VGA,DVI,HDMI) aankunnen, en alles met een V of lager gaat tot maximaal 1360x768@60Hz. :)

KDL-40W2000 en KDL-40V3000
Afbeeldingslocatie: http://cjdijk.tweakdsl.nl/Sony/40w2000.jpg

KDL-40W3000 (en KDL-40W4000?) en KDL-40X3500
Afbeeldingslocatie: http://cjdijk.tweakdsl.nl/Sony/40w3000.jpg

Nog iets wat handig is om te weten. De KDL-40X3500 is dus 100Hz, maar ondersteunt dat niet voor computer signalen!

[ Voor 8% gewijzigd door cjdijk op 20-04-2008 13:25 . Reden: Plaatjes toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

madwurmz schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 02:33:
[...]

Gaat natuurlijk over de 40W4000, prijs vind ik trouwens wel leuk, maar is dat dan (zoals mediamarkt amsterdam) meteen inclusief de 200 euro korting? zo niet, dan kost ie je dus uiteindelijk 1349,00 en dat vind ik helemaal netjes. Ik ga dit weekend eens langs raf en henkboom.nl om te vragen naar het hoeduur en wanneer betreft de 40w4000
Ik vroeg mij af welke toiletopener duur vond. De W3000 of W4000 want beide zijn gezien de prijs die goodLUCk zegt (1549,00) wel redelijk. De W3000 ging tot 2 maanden geleden voor de zelfde prijs weg. En als de W4000 met die zelfde prijs begint is het zeker goed
Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is geen wat moet ik kopen topic! Keuzes tussen modellen moet je zelf maken. Dat kun je het beste in de winkel doen waar je ze naast elkaar kan bewonderen. Kom aub niet met vragen als: "welke zouden jullie nemen: X of Y?" of "ik heb xxx euro, welke TV kan ik daar het beste voor kopen?"