Ik vond de W4000 voor 1549 euro duur omdat je hem kan krijgen voor 1264 euro.
Ik ben zelfs nu bezig met het verkopen van mijn W2000 om de W4000 te kopen
Ik ben zelfs nu bezig met het verkopen van mijn W2000 om de W4000 te kopen
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
dit vind ik raar, want een ps3 op hdmi verspringt wel naar de hdmi kanaalcjdijk schreef op zondag 20 april 2008 @ 06:10:
[...]
Volgens mij zit die mogelijkheid alleen in Scart. Extra signaaldraadje, geeft een spanning af bij aanzetten, zodat de tv die ingang kan selecteren. Die mogelijkheid zit niet in Hdmi. Je moet de tv dus zelf omschakelen naar de juiste ingang. Kan iemand dit bevestigen?
[ Voor 46% gewijzigd door nudie op 21-04-2008 00:09 ]
Nogmaals, ik heb op dit moment nog geen TV met hdmi, daarom schreef ik "Kan iemand dit bevestigen?" Nu ik dit weet, zou ik zeggen, dat automatisch omschakelen met hdmi niet werkt in combinatie met een computer (inclusief xbox), maar wel met o.a. een losse dvd-speler.ds08 schreef op zondag 20 april 2008 @ 21:25:
[...]
dit vind ik raar, want een ps3 op hdmi verspringt wel naar de hdmi kanaal
Het grote nadeel van die 40V3000 vind ik dat hij maximaal 1366x768 ondersteunt, als je er een computer op aansluit (vga, dvd of hdmi), zie cjdijk in "[LCD TV] Sony BRAVIA (alle series) topic...". Wellicht dat jouw PS3 dat dus ook heeft. Als je op je TV instelt dat ie moet zoomen, dan verdwijnen die zwarte balken. Dit heb ik zelf in een winkel ook uitgeprobeerd met een 40V3000. Maar ja, optimaal is het natuurlijk niet. Want je TV is zelf 1920x1080. Kijk maar eens in je gebruiksaanwijzing, daar staat het ook in.nudie schreef op zondag 20 april 2008 @ 22:11:
Zo!
Dus gisteren voor 1399 - 10% bij mn oude werk een Sony 40V3000 gehaald die nu staat te pronken boven als een parel.
Ik heb alleen een folder overigens gekregen bij de aankoop, kan ik ergens de waardecoupon (voor je persoonlijke gegevens etc) downloaden of-iets-dergelijks?
Overigens, heb ik natuurlijkj een PS3, maar ik vroeg me af hoe ik icm de PS3 een DVD in volledig scherm kan krijgen, dus zonder zwarte balken en dat hij maar wat cropped dus verstoorde verhoudingen, maar op z'n minst volledig beeld. Ik stoor me meer aan verloren beeld als aan gezichten die niet kloppen qua verhouding.
P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB
volgens mij is dit onzin ik heb mijn macbook aangesloten met een minidvi-dvi en dvi naar hdmi, en geeft superkwaliteit met de 1920x1080p fullhd. fullhd films kijken is een genotcjdijk schreef op maandag 21 april 2008 @ 11:09:
[...]
Nogmaals, ik heb op dit moment nog geen TV met hdmi, daarom schreef ik "Kan iemand dit bevestigen?" Nu ik dit weet, zou ik zeggen, dat automatisch omschakelen met hdmi niet werkt in combinatie met een computer (inclusief xbox), maar wel met o.a. een losse dvd-speler.
[...]
Het grote nadeel van die 40V3000 vind ik dat hij maximaal 1366x768 ondersteunt, als je er een computer op aansluit (vga, dvd of hdmi), zie cjdijk in "[LCD TV] Sony BRAVIA (alle series) topic...". Wellicht dat jouw PS3 dat dus ook heeft. Als je op je TV instelt dat ie moet zoomen, dan verdwijnen die zwarte balken. Dit heb ik zelf in een winkel ook uitgeprobeerd met een 40V3000. Maar ja, optimaal is het natuurlijk niet. Want je TV is zelf 1920x1080. Kijk maar eens in je gebruiksaanwijzing, daar staat het ook in.
Toen ik zelf mijn 40W4000 heb besteld, (die accepteert gelukkig wel 1920x1080 van een PC via vga, dvi of hdmi), kreeg ik direct die aktie coupon mee naar huis. Even terug naar de winkel dus, ze moeten daar een stapel van die dingen hebben. Dan krijg je er alsnog eentje mee. Je kunt ze in elk geval niet zelf printen of iets dergelijks.
Dit snap ik even niet. Mijn PS3 stuurt hem gewoon aan met 1080p en dat werkt perfect. Maar als ik er een PC aan hang is dat dus maximaal 1366x768? Klinkt nogal onlogisch. Boeit verder niet zo want ik zal denk ik weinig/geen fullHD materiaal via mn PC aansturen (die is middels DVI->HDMI aangesloten). Meer 720p filmpjes en dergelijke.cjdijk schreef op maandag 21 april 2008 @ 11:09:
[...]
Nogmaals, ik heb op dit moment nog geen TV met hdmi, daarom schreef ik "Kan iemand dit bevestigen?" Nu ik dit weet, zou ik zeggen, dat automatisch omschakelen met hdmi niet werkt in combinatie met een computer (inclusief xbox), maar wel met o.a. een losse dvd-speler.
[...]
Het grote nadeel van die 40V3000 vind ik dat hij maximaal 1366x768 ondersteunt, als je er een computer op aansluit (vga, dvd of hdmi), zie cjdijk in "[LCD TV] Sony BRAVIA (alle series) topic...". Wellicht dat jouw PS3 dat dus ook heeft. Als je op je TV instelt dat ie moet zoomen, dan verdwijnen die zwarte balken. Dit heb ik zelf in een winkel ook uitgeprobeerd met een 40V3000. Maar ja, optimaal is het natuurlijk niet. Want je TV is zelf 1920x1080. Kijk maar eens in je gebruiksaanwijzing, daar staat het ook in.
Toen ik zelf mijn 40W4000 heb besteld, (die accepteert gelukkig wel 1920x1080 van een PC via vga, dvi of hdmi), kreeg ik direct die aktie coupon mee naar huis. Even terug naar de winkel dus, ze moeten daar een stapel van die dingen hebben. Dan krijg je er alsnog eentje mee. Je kunt ze in elk geval niet zelf printen of iets dergelijks.
NL.1xMT5.12(V153)CT003(V117) 4000Wp . If you think you are smarter than the previous generation, 50 years ago the owners manual of a car showed you how to adjust the valves. Today it warns you not to drink the contents the battery…
Jij hebt dus een iets ander model, of er zouden 2 soorten 40V3000's moeten zijntom_aagten schreef op maandag 21 april 2008 @ 12:00:
[...]
volgens mij is dit onzin ik heb mijn macbook aangesloten met een minidvi-dvi en dvi naar hdmi, en geeft superkwaliteit met de 1920x1080p fullhd. fullhd films kijken is een genot
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door ChiLLeR op 21-04-2008 20:57 ]
>> Signature?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2008 12:21 ]
[ Voor 9% gewijzigd door RoelJewel op 22-04-2008 11:57 ]
'de markt verziekt'?Cartman! schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 12:54:
Laatst iets gezien bij Kassa/Radar oid over dit 'fenomeen'. Webwinkels nemen genoegen met veel minder winstmarge op de producten dan gewone winkels. De fabrikant kan zelf bepalen welke winkels wel en niet mee mogen doen aan acties ed. Ook gebeurt het dat fabrikanten niet leveren aan te goedkope winkels omdat ze vinden dat het de markt verziekt...
>> Signature?
Verwijderd
Nou Sony zegt gewoon, wil je aan onze acties meedoen? Dan moet je ook de geadviseerde prijzen hanteren, wil je dat niet prima blijf je gewoon officiele dealer maar dan zonder speciale deals.Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:59:
Van bobshop.nl kreeg ik onderstaand antwoord op mijn vraag of ze aan de Sony 'EK-actie' deelnemen:
"Helaas doen wij hier niet aan mee. Wel zijn wij officiële dealer. Dit omdat wij anders de prijs met 500 euro moeten verhogen.!!"
Dit wijst m.i. op het manipuleren van de 'vrije markt'.
Lang leve de concurrentie !
Bevestigt nogmaals de insteek van onze kritische forumdeelnemer Roeljewel.
>> Signature?
Verwijderd
Ik kan me zo voorstellen dat fysieke winkels die toestellen echt hebben staanRoelJewel schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 11:57:
Is ook bekend waarom Sony een onderscheid maakt? Betalen de winkels die wel mogen meedoen een hogere inkoopprijs ofzo? Het zou Sony toch geen zak moeten uitmaken waar men in Nederland haar producten (ver)koopt? Immers, verkoop = omzet en een gedeelte daarvan winst. Concurrentie wordt op deze manier iig niet bevorderd...
Verwijderd
Waar koop jij de 40X3500 voor € 1600 !!!!???? Dan ga ik hem nu ook meteen bestellen.....ChiLLeR schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 13:45:
Bekend probleem natuurlijk voor de detail handel, consumenten die de winkel instappen met een internet prijs. Voor die prijs kan de ondernemer met winkel en personeel natuurlijk nooit leveren en is tov. hun ook oneerlijke concurentie, prijs technisch gezien. Ik vind dan ook dat de winkel dat verschil in prijs waar moet maken in termen van service, dus thuis afleveren, aansluiten, uitleg geven, advies geven, op proef thuis kijken etc. Dan ben ik best bereid om een paar honderd euro meer te betalen.
In de winkel kost die 40X3500 nu ruim 2600euro, kan hem nu op internet kopen voor 1000euro minder! Ben dan toch dief van mijn eigen portomenee als ik dat liet liggen?
Het maakt mij als consument niet uit of de winkel waar ik die tv koop de tv heeft staan of niet. Alsof alle fysieke winkels élk model in de winkel hebben staan... Ik wil als consument voor de laagste prijs kunnen kiezen. Blijkbaar meent Sony het verschil te moeten maken met het wel of niet verstrekken van korting of een gratis tv...Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 17:29:
[...]
Ik kan me zo voorstellen dat fysieke winkels die toestellen echt hebben staan
(mensen willen het toch in het echt zien) worden bevoordeeld t.o.v. internetwinkels
(geen showroom) , lijkt me toch logisch ? Als er helemaal geen fysieke winkels zouden
zijn kan de cosnument die toestellen toch nergens in het echt zien.
Verwijderd
Ik begrijp dat het voor jou niet uitmaakt , maar voor Sony is het toch van wezenlijk belangRoelJewel schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 18:28:
[...]
Het maakt mij als consument niet uit of de winkel waar ik die tv koop de tv heeft staan of niet. Alsof alle fysieke winkels élk model in de winkel hebben staan... Ik wil als consument voor de laagste prijs kunnen kiezen. Blijkbaar meent Sony het verschil te moeten maken met het wel of niet verstrekken van korting of een gratis tv...
Ka-tjing
Ja geef me een paar dagen tot ik hem in huis heb wil geen loze beloftes makenVerwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 17:50:
[...]
Waar koop jij de 40X3500 voor € 1600 !!!!???? Dan ga ik hem nu ook meteen bestellen.....
>> Signature?
Verwijderd
Als je digitale kabel kijkt met je ingebouwde DVB-C tuner in combinatie met de Alphacrypt Classic CAM dan heb je een Coaxverbinding met het kabelnet nodig. Dit is dus hetzelfde als wanneer je analoog zou kijken.Th@_M@ster schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 18:34:
Heb sinds gister mijn Sony 32D3000 ontvangenvraagje over de AlphaCrypt, wat ik er uit begrijp is het grootste voordeel dus dat je niet zit te klote met een externe decoder? Moet je tv alsnog analoog aangesloten zijn al heb je de AlphaCrypt? Scheelt me namelijk een kabelgoot kopen
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2008 19:51 ]
Verwijderd
Ik wil ook graag weten waar de 40X3500 te koop is voor 1600 euro.ChiLLeR schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 19:24:
[...]
Ja geef me een paar dagen tot ik hem in huis heb wil geen loze beloftes maken
Verwijderd
Nu maak je ons wel heel nieuwsgierig ! Buitenland ???ChiLLeR schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 19:24:
[...]
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2008 21:54 ]
Verwijderd
Ik heb de 40X3500 eind vorig jaar al voor 2599 gekocht in een gewone winkel inclusief de gratis PS3.Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 17:50:
[...]
Waar koop jij de 40X3500 voor € 1600 !!!!???? Dan ga ik hem nu ook meteen bestellen.....
Verwijderd
NL.1xMT5.12(V153)CT003(V117) 4000Wp . If you think you are smarter than the previous generation, 50 years ago the owners manual of a car showed you how to adjust the valves. Today it warns you not to drink the contents the battery…
Wat ik nu merk als ik kieskeurig.nl in de gaten houd wat betreft de prijzen van de 40D3500 is dat deze in rap tempo dalen... In een maand tijd toch zon 200 euro.nudie schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:36:
Goed voorbeeld is rond de feestdagen vorig jaar, toen was de 40W2000 (toen al een erg oud scherm) al een hele tijd op de markt, was toen zelfs 1699 of 1599 geweest en die ging mooi terug naar 1999 tijdens de actie (in alle winkels die meededen met de PS3/Cash-Back actie). Dus iedereen snel erheen en denken een top deal te hebben (was alsnog een leuke deal) maar in werkelijkheid schieten ze er weinig mee op.
Als je voor de 200 euro korting gaat, kun je je dus beter een postzegel voor het opsturen van de actiefomulieren besparen-fantasy- schreef op woensdag 23 april 2008 @ 13:35:
Volgens Sony (even gebeld) zijn via de volgende webwinkels de gratis tv's te krijgen:
wehkamp, neckermann, modern, megapool, bcc, koopjeskampioen en plattetv.nl
Heb net plattetv.nl gebeld:
zij hebben de 40X3500 voor € 2.198 (excl. actie) en € 2.398 (incl actie)
Verwijderd
De 40W4000 is nog niet uit, dus hands-on ervaringen kan niemand je meedelen. En enkel op basis van technische specificaties is ook riskant, kijk maar naar de W3000. Die overtreft op veel vlakken de W2000 op papier , en toch vinden er veel personen de W2000 beter dan de W3000.eatme schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:55:
Kan iemand wat zeggen over de kwaliteit van de analoge tuner in met name de 40W4000. Is het kijken gelijkwaardig met mijn oude sony 32" CRT. Ik las op dit forum dat gewone kabel er niet uit ziet op somige sony modellen, maar is dat alleen in vergelijking met HD content (wat logisch is) of ook in vergelijking met mijn logge CRT?
Bedankt voor dit antwoord, dat had ik zelf kunnen bedenkenVerwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 13:59:
[...]
De 40W4000 is nog niet uit, dus hands-on ervaringen kan niemand je meedelen. En enkel op basis van technische specificaties is ook riskant, kijk maar naar de W3000. Die overtreft op veel vlakken de W2000 op papier , en toch vinden er veel personen de W2000 beter dan de W3000.
Ik heb een 40W4000 besteld. Hij is inderdaad nog zo nieuw dat hij nog nergens op voorraad is. De verwachtte leverdatum voor mij is 16 mei. Nog even geduld dus, wordt vervolgd.eatme schreef op woensdag 23 april 2008 @ 14:51:
[...]
Bedankt voor dit antwoord, dat had ik zelf kunnen bedenken![]()
![]()
Ik zal in ieder geval dit forum in de gaten houden en mogelijk de vraag later nog eens stellen.
Ik ben het niet helemaal eens met ChiLLeR. Ik heb mijn 40W4000 in een gewone winkel gekocht voor 1528 euro (dat is inclusief BTW, verwijderingsbijdrage en afleveren). Ik ontvang tevens die gratis 20B4030. Komt nog wel 20 euro verzendkosten bij, zoals in de aktievoorwaarden vermeld wordt. Totaal betaal ik dus voor die 2 tv's 1548 euro.ChiLLeR schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:30:
[...]
Nou Sony zegt gewoon, wil je aan onze acties meedoen? Dan moet je ook de geadviseerde prijzen hanteren, wil je dat niet prima blijf je gewoon officiele dealer maar dan zonder speciale deals.
Dus die EK actie is leuk maar kan je net zo goed dat scherm meteen erbij kopen, zit je ook op +500euro
Volgens mij staat ie bij Mediamarkt nog voor iets van 2799,-. Vorige week nog zien staan. Slechts 2 maanden terug ofzo verkocht de Mediamarkt hem voor 2999,-.Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 21:59:
Ik heb de 40X3500 eind vorig jaar al voor 2599 gekocht in een gewone winkel inclusief de gratis PS3.
Ik zie 'm nu het goedkoopst voor 2119 op Internet staan bij Kieskeurig. Ik kan me niet voorstellen dat je in de winkel nog steeds 2600 moet betalen.
It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.
via internet kun je de 46x3500 krijgen voor +- 2600 euro (zonder actie) en voor 2700 met actie!flowerp schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:29:
[...]
Volgens mij staat ie bij Mediamarkt nog voor iets van 2799,-. Vorige week nog zien staan. Slechts 2 maanden terug ofzo verkocht de Mediamarkt hem voor 2999,-.
Dit is niet altijd het geval. Bij sommige winkels komen ze netjes elke keer je tv (zonder extra kosten) halen en weer terugbrengen.cjdijk schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:18:
[...]
Ik heb een 40W4000 besteld. Hij is inderdaad nog zo nieuw dat hij nog nergens op voorraad is. De verwachtte leverdatum voor mij is 16 mei. Nog even geduld dus, wordt vervolgd.![]()
[...]
Zelf persoonlijk vind ik het ook nog eens prettiger om bij een gewone winkel te kopen. Tevens wordt hij keurig aangesloten, ingesteld en getest. Bij een internet winkel draai je zelf op voor de verzendkosten als ie ooit stukgaat (of direct defect blijkt te zijn bij afleveren).
Verwijderd
Kan het mis hebben , maar volgens mij zag ik hem voor 2599 - 200 bij MediaMarkt staan .TomWinkelmolen schreef op woensdag 23 april 2008 @ 16:59:
[...]
via internet kun je de 46x3500 krijgen voor +- 2600 euro (zonder actie) en voor 2700 met actie!
Verwijderd
Welke winkels dan?Blindfold schreef op woensdag 23 april 2008 @ 17:00:
[...]
Dit is niet altijd het geval. Bij sommige winkels komen ze netjes elke keer je tv (zonder extra kosten) halen en weer terugbrengen.
Vind ik persoonlijk zelfs nog beter dan zelf met die tv naar de winkel te moeten slepen.
Helaas, ik dacht een mooi koopje te hebben op ebay. http://cgi.ebay.com/ws/eB...iewItem&item=130215226024 staat nu op 1777, komt nog 99euro verzend kosten bij. Maar geef liever 200euro meer uit en dan heb ik hem in NL. Dus dat ga ik maar even doen dan, sorry jongensChiLLeR schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 19:24:
[...]
>> Signature?
Beetje kul, dit zal waarschijnlijk werkelijke verzendkosten zijn met DHL en verzekering.ChiLLeR schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:14:
[...]
If it sounds to good to be true, it probably is.
[ Voor 21% gewijzigd door vectrex op 23-04-2008 19:33 ]
Nee, maar dat is wat ze rekenen als verzendkosten dus ik vond 99euro best fair, kan je idd niet voor naar Munchen rijdenvectrex schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:32:
[...]
Beetje kul, dit zal waarschijnlijk werkelijke verzendkosten zijn met DHL en verzekering.
Wou je voor 99 euro naar duitsland rijden?
[ Voor 5% gewijzigd door ChiLLeR op 23-04-2008 19:39 ]
>> Signature?
Welke Mediamarkt was dat? Waar ik hem voor (dacht) 2799,- zag was in Arnhem.Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 17:03:
[...]
Kan het mis hebben , maar volgens mij zag ik hem voor 2599 - 200 bij MediaMarkt staan .
It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.
Mokio bijvoorbeeld.
Verwijderd
Hey bedankt man, nu kan ik mijn vader overhalen om toch een hdtv online te kopen;
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2008 17:54 ]
Verwijderd
Tja, de extra service moet natuurlijk ergens van betaald worden. Ze zitten in de regel wel dik onder de echte winkels zoals BCC, IT's etc., maar inderdaad iets boven de Internetwinkels die alleen als doorgeefluik fungeren tussen fabrikant en consument.Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 17:45:
Hey bedankt man, nu kan ik mijn vader overhalen om toch een hdtv online te kopen;
Werkelijk bedankt!
wel een beetje duur die winkel.
Verwijderd
Deventer , 2599-200flowerp schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:54:
[...]
Welke Mediamarkt was dat? Waar ik hem voor (dacht) 2799,- zag was in Arnhem.
Ka-tjing
Je moet 'm ook niet op PC zetten, maar op de AV aansluiting die je gebruikt voor je HDMI > DVI kabel. Dat is als het goed is AV4 of AV5Th@_M@ster schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 18:07:
heb eindelijk me kabel om me computer om me Sony 32D3000 aan te sluiten, nou heb ik hem aangesloten op een hdmi-dvi kabel op mijn geforce 8800GT, nu ziet ik de tv wel bij mijn nvidia control panel, maar als ik de tv aanzet en zet hem op PC geeft hij aan geen signaal.
Wat moet ik nog veranderen of doen, want via mijn tv kan ik ook niet komen bij me instellingen voor de pc??
[ Voor 21% gewijzigd door Reb87 op 25-04-2008 22:21 ]
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door MRoyal op 26-04-2008 12:12 ]
Verwijderd
MRoyal schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 15:12:
Ok bedankt!
Dit (32D3000) is mijn eerste LCD en breedbeeld TV, maar ik vind het beeld overigens maar tegenvallen!
Alle kleuren lijken bijvoorbeeld erg vaal (minder intens/fel), ik kijk nu wel nog analoog dus misschien dat het daar iets mee te maken heeft. Heb inmiddels verschillende instellingen geprobeerd, gevonden via het web, maar het ziet allemaal even vaal uit.
Ik heb ook de indruk dat ik toch iets verkeerd heb ingesteld want alles lijkt zo uitgerekt (rondjes die meer ovaal lijken). Dit is overigens met schermmodus SMART. Zenden alle Nederlandse zenders nu niet in breedbeeld uit, of zeg ik nu iets doms?Bij beeldinstellingen stond de standaard Verticale Grootte op MAX, maar dan valt een deel van het beeld buiten de tv zegmaar - logo's van zenders worden bijvoorbeeld bij de top afgeknipt omdat ze buiten het beeld vallen. Met die setting op MIN lijkt het beter te passen, maar ik heb nog steeds het idee dat kleine gedeeltes worden afgeknipt.
Nu is dit overigens wel mijn eerste breedbeeld televisie, zijn er wat instellingen die jullie aanraden of moet ik hier maar gewoon aan wennen
Verreweg de meeste LCDs hebben geven inderdaad analoog SD materiaal veel minder mooi weer dan een CRT dat doet. Alleen de allerduurste en allernieuwste LCDs komen iets in de buurt van wat een middelmatige CRT kon doen.MRoyal schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 15:12:
Dit (32D3000) is mijn eerste LCD en breedbeeld TV, maar ik vind het beeld overigens maar tegenvallen!
Extra kastje subtiel wegwerken, en een harmony of andere universele AB kopen. Macro's ftw!MRoyal schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 17:16:
Bedankt voor de antwoorden, heb inmiddels de digitale Nederland 1 gevonden (die is niet gecodeerd) en het is inderdaad een WERELD van verschil - kleuren zijn in ieder geval super, terwijl ik op mijn oude tv niet echt veel verschil merkte tussen analoog en digitaal!
Snel maar even een AlphaCrypt kaart kopen! Al ontvang ik daar een paar zenders niet mee doordat die ingebouwde DVB-C tuner gebugged isAan de andere kant is een externe tuner ook niet echt mijn ding; een tweede afstandsbediening en extra kastje...
Dilemma
Verwijderd
Waar heb je dat gelezen dan? Ik ken dit topic vrij aardig maar heb dit nog niet zo specifiek gelezen.nudie schreef op zondag 27 april 2008 @ 22:29:
alleen las ik hier een topic dat Alphacrypt binnenkort op "zwart" gaat, dat ze hem dus gaan blokken. Is hier een artikel over of iets dergelijks? Moet ik me zorgen maken?
Dit kan je inderdaad beter in het Ziggo gebruikers forum plaatsen ipv in een Sony Bravia forum. Zie http://ziggo-gebruikers.nl/forum/forumdisplay.php?f=66Sorry voor de specifieke multikabel vragen maar het komt volgens mij vaak genoeg ter sprake.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2008 08:35 ]
Dat is wel een felicitatie waard.Dr. Quipers schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:43:
Ik had het hier al een aantal keer geroepen, maar ik heb hem dan eindelijk besteld... de 40D3500
Tesamen met een Playstation 3 + GT5 Prologue Pack en 2 draadloze controllersHopelijk vrijdag alles binnen!
Heb m'n UPC Royaal met DVR pakket al binnen dus dan kunnen we gelijk genieten van alle mooie beelden!
[ Voor 16% gewijzigd door MAX3400 op 28-04-2008 14:38 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Verwijderd
MAX3400 schreef op maandag 28 april 2008 @ 14:36:
Misschien is het al een keertje langsgekomen maar ongeacht waar je in de EU een Sony-TV koopt; je kan na invoer in NL gewoon contact opnemen met Sony, bonnetje en serie-nummer bij de hand houden en telefonisch extra garantie kopen. Naar ik meen gaat dat voor een 40W4000 iets van 150 Euro kosten voor 3 jaar garantie bovenop het eerste jaar fabrieksgarantie.
Oftewel; kan je dus een TV goedkoop ergens anders halen, neem even contact op met Sony om de exacte voorwaarden na te vragen maar in principe kan je elke EU-TV extra laten verzekeren bij Sony (next business-day aan huis).
*edit*
Is er al uberhaupt meer zicht op wanneer die W4000-serie geleverd gaat worden; heb geen zin om van de week in een opwelling een 40X3500 te kopen en over een maand erachter komen dat de 40W4000 bijna een rug goedkoper is.
Mijn 40w4000 wordt vrijdag 16 mei geleverd. Tenminste, dat is zo afgesproken met de winkel waar ik hem besteld heb.MAX3400 schreef op maandag 28 april 2008 @ 14:36:
Is er al uberhaupt meer zicht op wanneer die W4000-serie geleverd gaat worden; heb geen zin om van de week in een opwelling een 40X3500 te kopen en over een maand erachter komen dat de 40W4000 bijna een rug goedkoper is.
[ Voor 18% gewijzigd door BlackiE1982 op 29-04-2008 08:40 ]
Leeg
Verwijderd
Verwijderd
Nee hoor,de X3500 is gewoon op voorraad bij de distibuteurs. Wel eerst ff de feiten checkenVerwijderd schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:57:
De W4000 vanuit SOny is leverbaar vanaf Mei 2008. De X3500 vanaf 19 mei weer te bestellen voor winkeliers...
Verwijderd
Huh? bron?BlackiE1982 schreef op maandag 28 april 2008 @ 21:06:
Het gaat natuurlijk om degene die wel meedoen, maar deze hebben hun prijzen wel hoger liggen (moet van Sony) als de webwinkels die niet meedoen. Dus moet je maar kijken bij welke het goedkoopst is.
EDIT: nieuwe toegevoegd
Stand Alone Agent (GITS SAC)
Verwijderd
Volgens mij heb je enige tijd terug dezelfde vraag gesteld. De W4100 is toch een model voor de USA markt?Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 18:26:
De W4000 komt in mei uit, maar dit jaar komt toch ook de W4100 uit. Dat is toch de opvolger hiervan of niet?
Ik had een mailtje gestuurd naar db-electronics.nl, met de vraag of zij Bravia Partner waren en watvoor levertijd de 40/46W4000 had.
Verder heeft iemand anders in dit topic ook hetzelfde antwoord gehad van een andere webwinkelBeste klant,
Bedankt voor uw interesse.
Wij zijn geen officiele online partner van SONY en wensen dit ook niet te
zijn. Dan moeten we juist belachelijke prijzen voor deze modellen aanhouden.
Deze modellen worden in de loop der mei geleverd. Een exact datum hebben we
niet. Indien nu besteld moet u toch aanhouden medio mei denken we.
De 46W4000 hebben we ook in ons assortiment. De link hiervan is
http://www.db-electronics...ow=product&ProductId=6332
Leeg
Verwijderd
Kan, maar ik weet niet of de W4100 US model is. Kan ik nergens vinden.ArChie schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 18:51:
[...]
Volgens mij heb je enige tijd terug dezelfde vraag gesteld. De W4100 is toch een model voor de USA markt?
De huidige W4000 heeft IMO een niet zo'n mooie donkerblauwe rand er omheen zitten, de W4100 heeft een (mooiere) zwarte rand er omheen zitten, maar is inderdaad US only (daar hebben ze een 120 hz. motion flow nodig, hier in Europa 100 hz. ).Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2008 @ 10:03:
[...]
Kan, maar ik weet niet of de W4100 US model is. Kan ik nergens vinden.
De link die je de vorige keer gebruikte voor dit model is de link van de US website van Sony. De modellen die Sony uitbrengt in de US zijn niet hetzelfde als de modellen die Sony uitbrengt in Europa en dan is het ook nog een keer afwachten of Sony Nederland besluit om een bepaald model wel of niet op de markt te brengen in Nederland. Om maar een voorbeeld te noemen: Sony Duitsland heeft van de huidige modellen wel de X3000 uitgebracht terwijl Sony Nederland de X3000 niet heeft uitgebracht. En dan hebben we het wel over Europese modellen.Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2008 @ 10:03:
Kan, maar ik weet niet of de W4100 US model is. Kan ik nergens vinden.
Verwijderd
De X3000 is toch op diverse nederlandse sites te koop?ArChie schreef op woensdag 30 april 2008 @ 10:30:
De link die je de vorige keer gebruikte voor dit model is de link van de US website van Sony. De modellen die Sony uitbrengt in de US zijn niet hetzelfde als de modellen die Sony uitbrengt in Europa en dan is het ook nog een keer afwachten of Sony Nederland besluit om een bepaald model wel of niet op de markt te brengen in Nederland. Om maar een voorbeeld te noemen: Sony Duitsland heeft van de huidige modellen wel de X3000 uitgebracht terwijl Sony Nederland de X3000 niet heeft uitgebracht. En dan hebben we het wel over Europese modellen.
Grijze import. Op de officiele Nederlandse Sony website (www.sony.nl) komt hij niet voor.Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2008 @ 10:55:
De X3000 is toch op diverse nederlandse sites te koop?
http://www.kieskeurig.nl/...F564AC1257340004520D2.htm
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
De 40W2000 heeft alléén een DVB-T digitale tuner ingebouwd. Deze is geschikt voor Digitenne, voor digitale kabel heb je DVB-C nodig. Het gaat dus niet werken zo.Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 15:12:
wie wil me helpen?
ik heb een sony 40w2000 met een @home digitaal abo.
sinds gister heb ik hier een alphacrypt kaart bij .
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2008 19:58 ]
Verwijderd
bedankt voor je reactie.Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 19:53:
[...]
De 40W2000 heeft alléén een DVB-T digitale tuner ingebouwd. Deze is geschikt voor Digitenne, voor digitale kabel heb je DVB-C nodig. Het gaat dus niet werken zo.
Als je toch digitale kabel wilt dan zal je een externe decoder moeten aanschaffen. Wellicht kun je de Alphacrypt CAM (Conditional Access Module) nog terugbrengen.
Als je als alternatief Digitenne wilt nemen, dan kan je de Alphacrypt kaart eventueel hiervoor gebruiken aangezien deze ook over een Conax licentie beschikt.
Voor diegenen die wél een Sony Bravia met ingebouwde digitale kabeltuner hebben, de Alphacrypt Classic CAMs met firmware boven 3.05 werken. Er is voor zover ik weet geen voordeel om de Alphacrypt firmware te updaten van 3.12 naar 3.14.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq