Reg. datum: 09 september 2003
Nogmaals, als je even je instellingen hier zet dan kunnen wij helpen anders kun je wel 1000 posts hieraan kwijt maar het lijkt me niet echt constructief.quote:
http://www.esoteric-warriors.com
GoT Index » LCD, Plasma, Projectie & Recording » [LCD TV] Sony BRAVIA (alle series) topic deel 5
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 49 50 51 52 last
[Nieuw Topic]Nogmaals, als je even je instellingen hier zet dan kunnen wij helpen anders kun je wel 1000 posts hieraan kwijt maar het lijkt me niet echt constructief.quote:dj-mikki schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 17:54:
Nu breekt me de klomp,
Vandaag de service monteur gehad en geen defect te melden, hij gaf wel toe dat de 40w3000 wat matter was dan de 40w2000. Ga ik vanmiddag naar de MM in zwolle valt mn oog onmiddelijk op een tv met wel stark beeld, ik denk dat is de mooie 40w2000 weer wat blijkt is het de 40w3000!!! echt hd zoals het hoort waar de kleuren vanaf spatten. hoe ik ook stel aan mijn tv dit lukt niet bij mijn uitvoering. en ja ik heb blu ray en HD TV. Zal het dan toch een mankement in mn tv zijn ? Ik heb nu met eigen ogen gezien hoe mooi de 40w3000 kan zijn.
BTW ik gebruik goede kabels en kan me niet voorstellen dat de MM de duurste kabels gebruikt.
http://www.esoteric-warriors.com
Dit topic is niet voor de PS3quote:gimi schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 00:01:
Hallo,
Ik heb ook een sony w3000 gekocht, vandaag heb ik de playstation 3 binnen gekregen
het is de 40gb versie,normaal moet het 60gb versie zijn.
Heeft iemand dit ook zo gekregen?
Mag Sony dit zomaar doen?
Het groen is wat er telkens beter / wat het model extra heeft tov het model in de vorige versie. Na eenmaal groen te zijn geweest wordt het vakje daarna weer geel totdat hij weer eens verbeterd word in een nieuwe model.quote:Jeffrey88 schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 20:23:
@Slomy.
Op pagina 1 heb je een tabel geplaatst. Ik vroeg mij af, hebben die groene vakjes soms een bijzondere betekenis ?
vussie wijzigde dit bericht 19-01-2008 09:02 (20%)
Binnenkort callibratie op mijn d3500, zal de settings eens posten.quote:dj-mikki schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 19:37:
Oke ong. mijn settings :
Verlichting tussen 3-5
Contrast tussen 80-85
Helderheid 44 hoger en ik krijg enorme spikkels bij zwart
Kleur tussen 45 en 50
kleurtint warm 1 of neutraal vindt w2 toch te geel
beeld scherpte tussen 10 en 20
ruisonderd uit
mpeg ruis onderd uit
zwart correc uit
adv contrast uit
gamma laag
helder wit laag of uit
kleurbereik uitgebreid
live color laag
beeldmodus gebruiker
beeldbereik normaal, bij hoge resolutie is het sd beeld te klein
film mode, auto 1 of uit
spel mode : uit
xv color auto
foto kleur sycc
kleur matrix auto
dyn bereik auto
power saving off
licht sensor aan
dit is wat ik nu ong heb. gister na het zien van de heldere 40 w3000 bij MM zwolle nog even getest met een blu ray op 1080/24p beeld modus levendig en die wat afgezwakt, wat mij toch wel een meer hd beeld gaf dan het matte.
jorg
quote:stefanny schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 10:15:
1>e moet in de menu- modus je aangesloten apparaat vermelden.
dat doe je in settings AV.
dan word je aangesloten apperatuur herkend in de lijst
2>je geluid uitval testen met andere kabel en anders de ingang een ander apparaat aansluiten.
valt het geluid dan nog weg is het de input van je TV (hdnmi)
3> valt op dat we zowat in de zelfde beeldinstellingen zitten.
Moet zeggen dat het nu met mijn nieuwe topfield 5050CI met de 3 kleuren aansluiting toppie is.
het zou dus moeten lukken.
succes
stefanny.
Correctie voor de vorige post, mijn scherpte staat op 22, het gaat maar tot 30quote:dj-mikki schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 18:15:
@brancop :
Ik heb de kleuren nu wel goed met mijn settings (blijft persoonlijk)
waarom heb je de scherpte zo hoog ?
Mijn probleem is bij donkere scenes, soms is het mooi zwart maar soms is het zwart spikkelig en waaierig en nogal blauw groenachtig. Nu lees ik dit meer bij bezitters van dit toestel en bij anderen totaal niet. Een serie fout, of zien de anderen dit niet ?
scherpte gaat tot 100. ik zie geen verschil tussne 0 en 100. Ik heb digitale tv (sd) en 6 HD kanalen, toch ook bij de HD kanalen bij zwart veel ruis in het zwart. Ook bij donkere uitzending heel erg strepen langs handen en gezicht ook al bewegen de mensen langzaam (muzikant op hd NL)quote:brancop schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 18:50:
[...]
Correctie voor de vorige post, mijn scherpte staat op 22, het gaat maar tot 30![]()
Ik ben bij de maatschappij INDI, dat is in Belgie, zij zenden uit aan mach 5, mach 5 is de hoogste kwaliteit in digitale uitzendingen, allez zeggen ze tochBelgacom en telenet hebben mach 2.. ik weet niet hoe het met de Nederlandse maatschapijen gesteld is?
In HD kan ik met de scherpte zelfs tot 100% gaan, werkelijk een plaatje..
Ik heb geen probleem met het zwart, geen bleeding of clouding of vlekken of blauw groenachtig of spikkelig en waaierig, wel zien dat je contrast optimal en gamma op off staan..
Mischien dat daar het probleem ligt, aan het binnenkomend signaal?
Oei.. Ik dacht dat het over de 40D3000 ging, ik heb namelijk zo ééntje, dan gaan de instellingen wellicht niet op voor jou toestel? alhoewel het ook een 10 bits scherm is.quote:dj-mikki schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 19:19:
[...]
scherpte gaat tot 100. ik zie geen verschil tussne 0 en 100. Ik heb digitale tv (sd) en 6 HD kanalen, toch ook bij de HD kanalen bij zwart veel ruis in het zwart. Ook bij donkere uitzending heel erg strepen langs handen en gezicht ook al bewegen de mensen langzaam (muzikant op hd NL)
Ben bang dat mijn toestel dus niet goed is, al is er een service man van sony geweest, die me vertelde dat het aan de kwaliteit van de uitzending ligt. maar waarom had ik dit dan niet met de 40w2000, aangesloten op dezelfde apparatuur. volgens sony komt dit doordat dit scherm 10 bits is en de 40w2000 8 bits en dus in feite de tv te modern is voor hedendaagse uitzendingen ?!?
U moet mijn beeld voorstellen als een foto bij weinig licht in een donkere ruimte met lage resolutie, zo ziet mijn zwart / donkerblauw eruit.
Nog een vraag over uw 40w3000 : Is uw TV warm aan de achterkant ? Mijn TV blijft aardig koel t.o.v. mijn 40w2000. terwijl deze meer stroom verbruikt. Mischien een defect aan mijn video processor ? Ik heb bij de mediamarkt deze tv ook zien spelen en daar was het dus een plaatje.
Grappig om te lezen dat de HD Ready D3000 zijn Full HD broertjes W3000 en W2000 verslaat bij deze 'test'. Je geeft dus ook aan dat bij een 40 inch scherm op 2 tot 3 meter afstand het verschil tussen HD Ready en Full HD niet te zien is.quote:brancop schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 20:49:
Ik heb ze allemaal zien spelen tegelijkertijd, de 40D3000, de 40W2000, de 40W3000, de 40S3000 stonden mooi in een vierkant bij elkaar op het zelfde HD signaal, ik heb toen de D3000 gekozen omwille van de 100hz, er was geen verschil te zien in het beeld tussen de 4 schermen op een afstand van een 2-3 tal meter, enkel bij de snelle aftiteling van het programma zag ik duidelijk het vershil in de text, bij alle behalve de D serie zag je dat de aftiteling niet kon volgen en gaf een soort smeer effect, daarom heb ik voor de D serie gekozen.. is bijna niet meer te krijgen, is ook niet normaal vind ik.
Zijn de prijzen sinds begin November niet aardig wat gedaald? Krijg je wel de actuele laagste prijs?quote:geronimo1 schreef op zondag 20 januari 2008 @ 11:52:
Begin november 2007 heb ik bij een internet winkel de KDL46X3500 bestelt. Tot op heden is deze nog steeds niet geleverd. Op kieskeurig.nl zie ik dat geen enkele internetshop deze op voorraad heeft. (Voor de 40X3500 geldt een iets minder tekort). Weet iemand waarom Sony deze toestellen niet kan leveren aan internetshops ? Werkt Sony misschien aan de tekortkomingen / updates ?
Wii friend code: 6460 7247 0127 7819
Het is schandalig hoe de prijzen gedaald zijn, soms wel 600 euri (BCC met 40W3000)quote:Blindfold schreef op zondag 20 januari 2008 @ 13:48:
[...]
Zijn de prijzen sinds begin November niet aardig wat gedaald? Krijg je wel de actuele laagste prijs?
Dat was te verwachten na de ps3 actie. Veel sony tv's waren ook erg overpriced in vergelijking met de concurrentie.quote:Superschumi schreef op zondag 20 januari 2008 @ 14:33:
[...]
Het is schandalig hoe de prijzen gedaald zijn, soms wel 600 euri (BCC met 40W3000)
Worden weer leuke spelletjes gespeeld ppffff
De 'gewone' winkels moeten de concurrentie aangaan met de online shops. Wat het verhaal op de frontpage ook zegt over online aankopen duurder zijn.quote:Superschumi schreef op zondag 20 januari 2008 @ 14:33:
[...]
Het is schandalig hoe de prijzen gedaald zijn, soms wel 600 euri (BCC met 40W3000)
Worden weer leuke spelletjes gespeeld ppffff
1 plus 1 is 3 toch? || My games collection | Xbox Live | PSN: Ves
Pixal wijzigde dit bericht 21-01-2008 09:26 (23%)
quote:brancop schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 18:50:
[...]
Correctie voor de vorige post, mijn scherpte staat op 22, het gaat maar tot 30![]()
Ik ben bij de maatschappij INDI, dat is in Belgie, zij zenden uit aan mach 5, mach 5 is de hoogste kwaliteit in digitale uitzendingen, allez zeggen ze tochBelgacom en telenet hebben mach 2.. ik weet niet hoe het met de Nederlandse maatschapijen gesteld is?
In HD kan ik met de scherpte zelfs tot 100% gaan, werkelijk een plaatje..
Ik heb geen probleem met het zwart, geen bleeding of clouding of vlekken of blauw groenachtig of spikkelig en waaierig, wel zien dat je contrast optimal en gamma op off staan..
Mischien dat daar het probleem ligt, aan het binnenkomend signaal?
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » LCD, Plasma, Projectie & Recording » [LCD TV] Sony BRAVIA (alle series) topic deel 5
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 49 50 51 52 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos