>Acer Aspire 6920G<> Acer Aspire 5610<> Acer travelmate 4150<>WD500 Extern<>WD300 Extern<
quote:markiedeweert schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 15:51:
Ik had de mijne op marktplaats voor 200 euro. Een zwarte. Splinternieuw en simlockvrij.
Reg. datum: 04 januari 2001
Ik volg de procedure, kabel los, telefoon uit, batterij eruit, erin en op C drukken.
Vervolgens connect de telefoon in usb massa opslag modes en zijn de telefoonfuncties niet beschikbaar, er gebeurt vervolgens niks. Wat moet er na het C indrukken verschijnen?
Help, al tig keer geprobeerd.
NikonD70 + Kitlens + Sigma 70-300mm APO + NikonF75 + Fujica ST801
talita wijzigde dit bericht 06-08-2008 22:46 (35%)
Reg. datum: 16 juli 2008
Dit probleempje had ik ook. Je moet tijdens de installatie van pc-suite je w890i aansluiten aan je pc, dan installeert ie meteen ook de drivers. Daarna kan je gebruik maken van de update-service.quote:brooks123 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 19:22:
flashdriver??? war zit die dan bij. SE pc suite is geinstalleerd, ook het losse update service pakket.
Denk eraan bij het installeren van pc-suite dat je nog niet je telefoon via usb op je pc hebt aangesloten. Dat moet je pas doen op het moment dat het installatieprogramma daar om vraagt. Anders krijg je problemen met het installeren van je drivers.quote:Mojo666 schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 22:57:
[...]
Dit probleempje had ik ook. Je moet tijdens de installatie van pc-suite je w890i aansluiten aan je pc, dan installeert ie meteen ook de drivers. Daarna kan je gebruik maken van de update-service.
Update werkt heel simpel. Volg de stappen van het updateprogramma exact op. Dan kan het niet misgaan.
Hieruit zou je voorzichtig kunnen concluderen dat het op beide manieren werkt. Maar ik ga het zeker op beide manieren uitproberen, ik wordt er nu goed ziek van, na het indrukken van de "c" gebeurt er niets meer. Ik laat het weten.
Hehe ik kan begrijpen dat je hiervan ook niet meer weet wat wel en niet werkt..Maar ik had precies hetzelfde probleem als jouw, ik drukte op c en er gebeurde niets, dus ik weer opnieuw de pc suite installeren en daarbij de update service gedwonload van SE_site en geinstalleerd en daarbij had ik de mobiel aangsloten via usb en toen herkende ie meeteen en de update ging vlekkeloos.quote:brooks123 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 16:58:
uhm, Mojo666 zegt w890i wel aansluiten tijdens installatie, bosaap22 zegt juist niet aansluiten.
Hieruit zou je voorzichtig kunnen concluderen dat het op beide manieren werkt. Maar ik ga het zeker op beide manieren uitproberen, ik wordt er nu goed ziek van, na het indrukken van de "c" gebeurt er niets meer. Ik laat het weten.
Ik kan alleen uit mijn eigen ervaring praten...Laat me weten of het gelukt..mmaybe heb jij weer een hele andere aanpak
Ok dan~! Geen dank...En nu maar genieten van je mobiel en de beste mp3speler functiequote:brooks123 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 20:51:
eindelijk, hij wordt geupdate-ed. Alle software verwijderen, opnieuw installeren met telefoon verbinden (met spybot gedeactiveerd) en het werkt. Thanks Mojo666
Reg. datum: 15 februari 2005
Dit is toch wel heel erg vreemd! Meer mensen hier last van?
Groet,
Reg. datum: 01 november 2006
Hiervoor zou je even moeten Googlen op W890i + unbrand kom je verschillende sites tegen die het over the air kunnen (uiteraard wel tegen betaling). Maar let op, je verliest natuurlijk wel je garantie!
NES/SNES/GC/DS/GG/MD/SATURN/DC/PS2/PSP/XBOX/XBOX360/NGAGE/JAGUAR/LYNX/NGCD
Reg. datum: 15 februari 2005
Nee hoor want anders had ik deze vraag echt niet gesteld! En mocht ik anders echt zo'n NOOB zijn had ik nog altijd de plaatjes kunnen vergelijken met m'n tel is het niet?quote:brooks123 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:32:
klopt, alleen de W890 staat er tussen
Maar goed bij mij staat hij er dus helemaal niet tussen
De rekenmachine staat onder: Agendaquote:mini1986 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:22:
Iemand al meer informatie over de Vodafone branded versie updaten!? Ben niet zo heel blij met de vodafone icoontjes overal in mijn menu. Het enige wat ik mis aan dit toestel is een rekenmachine (heb hem nog niet kunnen vinden). Verder een mooi compact en handig toestel.
Heb 'm vervangen voor een nokia n73, de grootste @#%@#%#$^#$% telefoon die ik ooit gehad heb (3 maanden, toen was ik er klaar mee)
Hoofdmenu > agenda > tweede optie van onderenquote:mini1986 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:22:
Iemand al meer informatie over de Vodafone branded versie updaten!? Ben niet zo heel blij met de vodafone icoontjes overal in mijn menu. Het enige wat ik mis aan dit toestel is een rekenmachine (heb hem nog niet kunnen vinden). Verder een mooi compact en handig toestel.
edit; spuit 11
entail wijzigde dit bericht 15-08-2008 17:25 (30%)
entail wijzigde dit bericht 21-08-2008 11:26 (18%)
Ik heb wat reviews afgezocht en die zeggen het volgende:
quote:quote: Cnet UK
The battery life is good, lasting for over two days with moderate to high use before needing recharge.
quote:quote: Cnet AU
With some music playing handsets battery life is often the sacrifice for the convenience of convergence. Not so with the W890. During our tests we saw an average of four days between charging with basic phone use and music playback.
quote:quote: techtree
The phone will easily last you two days. I used it for that amount of time, including calls for around 5 to 6 hours, some GPRS usage, and around 2 hours of Walkman usage. This isn't exceptional -- it's something we all demand these days, but the W890i doesn't fail to deliver at this point as well -- perfect!
quote:quote: Trustedreviews
Battery life was reasonable but not as good as I've seen from some Sony Ericsson handsets. Playing music from the internal memory off a full battery charge gave me seven and a half hours of listening time, which should be enough to see all but the most die-hard music fan through a day.
Hier spreekt men (ook) over 1-4 dagen gebruik. De reviewers zijn er over het algemeen tevreden tot zeer tevreden over. Persoonlijk vind ik het wel aan de korte kant. Iemand die kan zeggen hoe lang ze deze telefoon kunnen gebruiken met weinig gebruik tot stanby gebruik?quote:quote: Techradar
The Sony Ericsson W890i’s best-scenario figures pan out in real life as delivering two to three days on standby with average use, without heavy use of the Walkman player – which would increase charging frequency.
Tweaker gallery (T.net) - Gebruikersprofiel (GoT) - Timeline crew & ex-crew
|AMD 64 3000+|MSI K8N Neo-Platinum|2048 MB 400 Mhz Transcend|Club3D 7800GS AGP|Creative Xi-Fi XtremeMusic|Samsung SH-S162L|Logitech Z-5500D/diNovo Media Desktop|Telfort Internet|SonyEricsson W890i|Ceramic White Sony PSP|MSI S270 MT-37 100 GB|
Pro's:
1. Klein
2. Design is prima
3. Batterij voor mijn gebruik prima
4. Geluidskwaliteit heel goed
5. Snel! (Enorm pluspunt tegenover mijn oude N73)
6. Synchroniseren gaat zonder gedoe, bluetooth werkte in één keer zonder fiddling en aanpassen e.d.
7. Prima overige functies, alles snel gevonden, zit logisch in elkaar.
Con's:
1. Bij het uitzetten van de walkman terwijl hij over de speaker van de telefoon speelt hoor je wat gekraak, zal wel met de software te maken hebben die de stroom abrupt afkapt o.i.d.
2. Walkman aansluiting is lomp maar dit is is een veelgehoorde klacht van alle SE gebruikers merk ik. Wel zorgt het aan de andere kant voor een stabiele sterke aansluiting zonder geruis en kabelbreuk op korte termijn.