• querex
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 09:31
icecreamfarmer schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 21:56:
[...]

IK heb nu8 een w880i (ook klein en dun) en mijn accu gaat nog steeds lang mee.
Wat je kunt doen is hem helemaal leeg trekken tot hij uitgaat en dan een paar keer blijven opladen zodat de telefoonw eer weet wanneer hij 100% is
Het was een vraag, niet een probleem dat ik heb...
Ik ben namdelijk van plan een W890i te kopen vandaar mijn vraag...

Maar blijkbaar ligt het niet aan het toestel of baterij.
De meeste W890i gebruikers zegge dat hun baterij maar max 4 dagen mee gaat ofzo.

Alle info over de W890i na update hoe ze dan zijn is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Informatie na de update heb ik niet, maar denk dat je hier misschien nog wel wat aan hebt.

Bij mij ging hij bijna een week mee zonder problemen (6 dagen). Wel had ik bluetooth zo ingesteld dat er geen meerdere apparaten tegelijkertijd verbinding kunnen maken met mijn mobiel (had ik nooit nodig - denk dat veel mensen dat niet nodig hebben) en 3G uitstaan (maakte geen gebruik van mobiel internet). Dat hielp aanzienlijk.

Mijn mobiel pairde automatisch met de auto en daarom had ik bluetooth altijd aan staan, maar als dat bij jou niet zo is of als je geen ander reden hebt om het constant te aan te hebben staan zou ik gewoon een snelkoppeling maken dat als je bijvoorbeeld de toets 'beneden' indrukt dat hij je bluetooth inschakelt/uitschakelt. Wel zo makkelijk en scheelt ook weer genoeg. (Dit kan je doen met de W890i, zelf je snelkoppelingen maken)

Ik kan het zelf niet bevestigen maar van wat ik heb gehoord van verschillende mensen ging de accu er zeker op vooruit na een bepaald firmware update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bahviaan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 18:31
Is er nog een opvolger voor de W890 verschenen, gaat die nog komen of is het hele type model vergeten. Heb nu m'n (kapotte) W890 vervangen door een W995, maar ik mis toch dat handige kleine formaat.

Omsk is een mooie stad, maar net iets te ver weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bahviaan schreef op woensdag 21 april 2010 @ 09:42:
Is er nog een opvolger voor de W890 verschenen, gaat die nog komen of is het hele type model vergeten. Heb nu m'n (kapotte) W890 vervangen door een W995, maar ik mis toch dat handige kleine formaat.
Ben je gek, sony ericsson maakt alleen nog maar plastic zak pc's van 3 kg die in een halve dag leeg zijn maar dat maakt niet uit want dan zijn ze toch al stuk. Metalen plat wondertje van 75 gram met alles er in wat je echt nodig hebt? Forget it
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste