Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit een foutje in,want als je hem op alleen gsm zet blijf die G gewoon in beeld.
Heb zelf mijn T-mobile versie laten flashen in beverwijk.Nu gewone software erin,geen T-mobile meuk meer.

Je kan updates van T-mobile krijgen,maar die zijn lang niet zo snel met updates dan voor de gewone versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 15:31

icecreamfarmer

en het is

Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 00:35:
Zit een foutje in,want als je hem op alleen gsm zet blijf die G gewoon in beeld.
Heb zelf mijn T-mobile versie laten flashen in beverwijk.Nu gewone software erin,geen T-mobile meuk meer.

Je kan updates van T-mobile krijgen,maar die zijn lang niet zo snel met updates dan voor de gewone versie.
waar dan want ik heb een w880i maar ik heb idd ook geen update menu

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon via je datakabel en seus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

:?

Ja dat snap ik via de datakabel maar waar haal ik die updates vandaan want op tmobile zelf krijg ik ze niet gevonden en volgens mij vervalt de garantie wanneer ik de firmware verander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Devil

King of morons

icecreamfarmer schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 13:10:
[...]

Ja dat snap ik via de datakabel maar waar haal ik die updates vandaan want op tmobile zelf krijg ik ze niet gevonden en volgens mij vervalt de garantie wanneer ik de firmware verander
De US staat voor Update Service, de SE mag je zelf bedenken ;)

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Devil schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 13:46:
[...]

De US staat voor Update Service, de SE mag je zelf bedenken ;)
ja dat heb ik al geprobeerd maar dan vind hij niets.
En ik kan er ook met geen mogelijkheid achter komen welke versie mijn w880i draait.

[ Voor 15% gewijzigd door icecreamfarmer op 14-06-2008 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat snap ik ook niet helemaal (ben niet zo thuis in de telefonie), waarom zou je dat G3 uit willen zetten? Is toch alleen een beter netwerk ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mberns
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:56

mberns

Haribo-aap

3g is inderdaad gewoon een netwerk in Nederland. Net zoals het GSM netwerk dat ook is. Echter is de dekking van GSM beter dan die van 3G. Dus door 3G uit te zetten, gaat je telefoon ook geen energie steken in het zoeken naar een beschikbaar 3G netwerk waardoor de accu langer meegaat.

Echter is het 3G netwerk wel sneller waardoor het vooral wanneer je wilt internetten op je mobiel de voorkeur geniet.

Dus waarom uitzetten:
Mocht je alleen bellen sms-en met je toestel dan heeft gsm een betere dekking en door het uitzetten van de functie om 3G te gebruiken gaat je accu langer mee.

subteam: De Apen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de update naar firmware R1FA030 heeft mijn 890i last van spontane reboots. Er komt heel even Inactive Sim in de display, daarba volgt een reboot en het ingestelde thema wordt vervangen door het standaard thema. Heeft iemand een idee hoe dit is te verhelpen?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
mberns schreef op zondag 15 juni 2008 @ 12:56:
3g is inderdaad gewoon een netwerk in Nederland. Net zoals het GSM netwerk dat ook is. Echter is de dekking van GSM beter dan die van 3G. Dus door 3G uit te zetten, gaat je telefoon ook geen energie steken in het zoeken naar een beschikbaar 3G netwerk waardoor de accu langer meegaat.

Echter is het 3G netwerk wel sneller waardoor het vooral wanneer je wilt internetten op je mobiel de voorkeur geniet.

Dus waarom uitzetten:
Mocht je alleen bellen sms-en met je toestel dan heeft gsm een betere dekking en door het uitzetten van de functie om 3G te gebruiken gaat je accu langer mee.
3G is een standaard, geen netwerk. Er zijn wel netwerken die gebruikmaken van 3G-technieken, zoals een UMTS/HSDPA-netwerk (waarbij HSDPA dan weer gebaseerd is op UMTS).
Verwijderd schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 01:27:
Na de update naar firmware R1FA030 heeft mijn 890i last van spontane reboots. Er komt heel even Inactive Sim in de display, daarba volgt een reboot en het ingestelde thema wordt vervangen door het standaard thema. Heeft iemand een idee hoe dit is te verhelpen?!?
Wat heb je zelf al geprobeerd alvorens je hier aan kwam kloppen?

[ Voor 22% gewijzigd door RoD op 21-06-2008 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De firmware heb ik er opnieuw opgezet, zonder resultaat. Ook uitzetten, sim eruit, geheugenkaart eruit en daarna weer alles terug heeft geen effect, en in dit topic kwam ik niemand tegen met dit probleem. Een master reset heb ik bewust nog niet gedaan om te voorkomen dat ik bestanden op het toestel kwijt raak, maar als dat het probleem oplost dan doe ik het uiteraard gelijk. Ik hoop dat iemand het probleem herkent en ook weet hoe te verhelpen. Ikzelf kan en geen patroon in herkennen wanner de reboot gebeurt: soms zit er een dag tussen, soms slechts twee uur :'( Met de vorige versies van de firmware (de originele van de aankoop en eenmaal een update) speelde heb ik dit geen enkele keer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prachtig toestel zeg :), mooie SE afwerking, en de alu look bevalt me ook wel. De foto's zijn haarscherp (overdag dan, want 's avonds is het niet mogelijk ivm het ontbreken van een piepklein lampje :? ), en de wallpapers zien er ook retestrak uit 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Weet iemand toevallig waar ik displayfolie kan bestellen voor de W890i? Ik kan het nergens vinden.. Wel folie voor de W880i gevonden, weet iemand toevallig of die ook gewoon gaat passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Pierz schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 11:58:
48 uur is wel extreem kort inderdaad, tenzij je misschien de hele dag mp3 luistert en zit te surfen. Hoe lang heb je hem al? Batterij moet eerst altijd even aklimatiseren natuurlijk, maar na een keer of 5 opladen zit hij wel aan zijn max capaciteit.
Ik heb mijn scherm op 50% helderheid staan. 3G staat dan wel aan. Want ik wist niet dat ik deze uit kon zetten. Ik verstuur max 5 SMS berichten per dag. En ik bel nog minder. Mijn W890i gaat ook maar 48 uur mee. Echt heel vervelend. Mijn oude W810i ging 5~7 dagen mee. En als je dat twee jaar gewend bent, is dit een enorme stap achteruit.

Ik ga de firmware eens updaten. Wie weet werkt dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gimbooze schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 09:30:
Weet iemand toevallig waar ik displayfolie kan bestellen voor de W890i? Ik kan het nergens vinden.. Wel folie voor de W880i gevonden, weet iemand toevallig of die ook gewoon gaat passen?
speedyandre die ook vaak hier te vinden is heeft screenprotetors,daar heb ik de mijne ook vandaan.

mail hem even op:
dutchandre apenstaartje gmail punt com _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 11:10:
[...]

Ik heb mijn scherm op 50% helderheid staan. 3G staat dan wel aan. Want ik wist niet dat ik deze uit kon zetten. Ik verstuur max 5 SMS berichten per dag. En ik bel nog minder. Mijn W890i gaat ook maar 48 uur mee. Echt heel vervelend. Mijn oude W810i ging 5~7 dagen mee. En als je dat twee jaar gewend bent, is dit een enorme stap achteruit.

is idd heel kort met zulk gebruik zou hij zeker een dag of 5 mee moeten gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scherm staat op 90% 3G uit,sms veel bel regelmatig,heb hem s'nachts wel uit maar gaat 4 dagen mee hoor,heb echt geen problemen met korte standby ofzo.sw versie:R1EA020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu de update uitgevoerd. Alleen kan ik nu het versienummer niet meer uitlezen. Hij staat niet meer in het menuutje :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 20:01:
[...]

speedyandre die ook vaak hier te vinden is heeft screenprotetors,daar heb ik de mijne ook vandaan.

mail hem even op:
dutchandre apenstaartje gmail punt com _/-\o_
Bedankt! Ik ga meteen even mailen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-08 14:17

bosaap22

Doing things I'm good at.

[...]

Zoals ik al eerder aangaf zorgt (bij mij!!) de nieuwe firmware voor een langere standby tijd van ongeveer 25%. En dat onder dezelfde omstandigheden/instellingen als die ik voor de firmware-update had ingesteld.
Best netjes toch?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb de helderheid van mijn scherm op 100% staan 3G uit en SMS en bel regelmatig. Toch houd mijn telefoon het met gemak 4 dagen vol. Ik heb de telefoon op de dag van de release gekocht en nog nooit geupdate. Gezien de reacties hier kan ie dus nog langer mee als ik de telefoon update. Toch maar eens en keertje proberen.

Screen protector vind ik overigens niet nodig.. Volgens mij is het best wel een stevig schermpje, ik heb er in ieder geval nog geen krasje opzitten. Weet iemand toevallig of je ergens de klepjes van de achterkant los kunt kopen? ik heb mn telefoon een keertje later donderen en nu zit er een vieze deuk in het klepje..

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2008 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:49

Bob Popcorn

Plop!

Het geluid van de ringtone werkt niet meer bij mij? :? Heel vaag, telefoon staat niet op stil, beltoon staan aan, beltoon werkt ook als ik "afspeel" in het selectiemenu, speaker doet het tijdens MP3, beltoon selecteren etcetera, alleen niet bij bellen en smsen... :?

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mij dit toestel ook aangeschaft maar nu vroeg ik me wel af hoe krasgevoelig het ding is want het lijkt me dat het "metaal" nogal snel vol krassen komt te zitten etc...

Hoe ziet het toestel eruit bij sommige mensen die het al een tijd in normaal gebruik hebben, dan bedoel ik niet dat je't bij je sleutels stopt etc maar ook niet dat je het in een sok of dergelijke steekt ter bescherming.

Dus normaal gebruik en zonder bescherming in je broekzak.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ongelofelijk maar waar. De update werkt echt. Ik heb hem 24 uur geleden geupdate. Hij staat nu nog op 79%. Terwijl dat al ruim onder de 60% had moeten zitten! Nice :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:11

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik zie mijn naam hier voorbij komen, bedankt Talita :D

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 00:11:
Ik zie mijn naam hier voorbij komen, bedankt Talita :D
Geen dank hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ok, dat is wel heel vreemd. Zelfs ik heb daar geen last van. Als ik er nauwelijks wat mee doet gaat hij wel 10 a 14 dagen mee. Sms en bel ik iedere dag dan is het 7 dagen, bij mij staat 3G ook aan en qua helderheid van beeld weet ik nu even niet.

Verder werkt deze telefoon juist zeer goed, camera is goed alleen helaas geen flits. Doordat deze geen flits heeft is het soms erg moeilijk fotograferen bij schemer.

De toetsen werken ook goed, alleen wel klein waaraan je zou moeten wennen.
Ik wil in ieder geval geen andere meer ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem 25 juni opgeladen en hij doet het nog steeds. 34% van de accu is nog "vol". Heerlijk! Damn, dat een update zoveel kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
@Needler: welke versie van de firmware heb je nu dan?

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is het vreemde. Die kan ik niet meer via de geluid-zachter-toets bekijken :S Normaal stond daar altijd het firmwarenummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit weekend ook een W890i aangeschaft en moet zeggen: erg puik toestel! Ben overgestapt van m'n Nokia toestel en ik dacht dat ik ging inboeten aan de gebruiksvriendelijkheid maar niets is minder waar! Het volume van de mp3speler mocht van mij wel net iets luider, maar mss kan ik dat verhelpen met een luidsprekeroortjes ofzo 8) Kortom, op dit moment keihard trots op de phone _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22

bosaap22

Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 09:17:
Dat is het vreemde. Die kan ik niet meer via de geluid-zachter-toets bekijken :S Normaal stond daar altijd het firmwarenummer.
Menu ----> Instellingen ----> Algemeen ----> updateservice ----> softwareversie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bosaap22 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 10:50:
[...]

Menu ----> Instellingen ----> Algemeen ----> updateservice ----> softwareversie :)
1200-9164
R1FA030
080504

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de meeste recente softwareversie? Ik heb namelijk R1EA030 080205. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die heb ik ook en update is niet beschikbaar merkte ik net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Updaten moet je via je PC doen. Met SE Update Service (SEUS). Datakabel heb je als het goed is bij je W890i gekregen. Als je probeert te updaten via je telefoon zegt ie dat er geen nieuwe versie is gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had het via de pc gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
  • Laatst online: 09-09 14:30
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 09:48:
Updaten moet je via je PC doen. Met SE Update Service (SEUS). Datakabel heb je als het goed is bij je W890i gekregen. Als je probeert te updaten via je telefoon zegt ie dat er geen nieuwe versie is gevonden.
krijg bij het updaten via de PC ook een melding dat er geen nieuwere versie gevonden is..
ik heb een t-mobile versie van ca. 2 maanden oud... in het instellingen menu kan ik geen updateservice terug vinden.

is er een manier om toch het versie nummer te achterhalen en eventueel te up daten?
ik vind nl. ook dat de batterij erg kort meegaat, en lees dat een andere firmware dit misschien zou verhelpen.

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij algemeen van instellingen staat namelijk de updateservice. Dat moet er staan.

Ik had al geen problemen met de batterij voor de update en na de update ook nog niet. Heb hem zondag geüpdatet met volle batterij uiteraard en ik zit nu op 73% met 2x kort bellen (5min) en paar smsjes en heb nog een sims gespeeld (hooguit 5 min, het was even kort spelletje doen).

Een update kan uiteraard altijd verbetering opbrengen, maar het hoeft niet. En ja wat voor de één kort is, kan voor de ander lang zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bij mij scheelt het echt veel hoor. Want ik moest hem zeker 1x in de 48 uur aan de lader hangen. Nu gaat ie ongeveer 120 uur mee. Dat is een verschil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 19:40:
Bij algemeen van instellingen staat namelijk de updateservice. Dat moet er staan.

<KNIP>
Bij mij staat er toch echt geen 'update service' in het instellingen >> Algemeen (of welk ander tabblad)
Is dit bij T-Mobile uitgeschakeld misschien?

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22

bosaap22

ny-hardcore schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 12:25:
[...]

Bij mij staat er toch echt geen 'update service' in het instellingen >> Algemeen (of welk ander tabblad)
Branded foon?? Dat lijkt er in ieder geval wel op.
Ik kan bevestigen dat er wel een updateservice optie staat in: instellingen ---> algemeen ---> updateservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

ny-hardcore schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 12:25:
[...]

klopt ik heb het ook niet bij mijn tmobile w880i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
bosaap22 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 13:30:
[...]

Branded foon?? Dat lijkt er in ieder geval wel op.
Ik kan bevestigen dat er wel een updateservice optie staat in: instellingen ---> algemeen ---> updateservice
Is er wel een mogelijkheid om deze telefoon te updaten? Ik krijg van SEUS de melding dat de laatste nieuwe versie is geinstalleerd, maar ik geloof dit niet echt.... zie hier meldingen van mensen die al verschillende updates hebben uitgevoerd e.d.

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou dan als ik jou was T-mobile bellen of langs gaan als dat kan en ze het voorleggen.
Want dit is wel heel vreemd moet ik je zeggen, dit hoort niet uit te maken wat voor provider je hebt lijkt mij :s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@hierboven:
Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 00:35:

Flashen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22

bosaap22

ny-hardcore schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 15:02:
[...]

Is er wel een mogelijkheid om deze telefoon te updaten? Ik krijg van SEUS de melding dat de laatste nieuwe versie is geinstalleerd, maar ik geloof dit niet echt.... zie hier meldingen van mensen die al verschillende updates hebben uitgevoerd e.d.
Standaard worden de updates van de branded foon's pas later doorgevoerd dan de unbranded versie.
Dat is een nadeel als je een T-mobile of Vodafoon versie aanschaft.
Ik zou idd eens mailen of langs een servicepunt gaan om te vragen of er al een nieuwe versie voor jouw gsm beschikbaar is.
Je bent helaas was afhankelijker van je provider met zo'n foon. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de Update Service krijg ik de melding "Update niet beschikbaar". Ik begrijp dat meer mensen hier tegenaan lopen. Maar in het verleden heeft deze gewoon gewerkt. En eigenlijk wil ik gewoon dezelfde software herinstalleren. Is het mogelijk om de software toch geforceerd opnieuw te installeren?

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2008 03:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:39
Hier ook T-Mobile branded: geen update functie in foonmenu, tvens met seus geen nieuwe updates beschikbaar. Toch balen. Batt gaat maar kort mee. Maar komt vanzelf, mijn T-Mobile branded w810 had ook altijd gewoon updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:55
Iemand die weet of er een verschil in snelheid zit bij de menu's van de W880i en de W890i? En mensen die overgestapt zijn van de W880i naar de W890i merken die nog dat ze er op vooruit gegaan zijn? En hoe zit het met de gesprekskwaliteit? Ik vond mijn w880i niet altijd even helder en dat geld ook voor handsfree. Vaak ging het externe speakertje over zijn nek waardoor mensen niet meer te verstaan waren...

[ Voor 34% gewijzigd door hk12nl op 09-07-2008 13:21 ]

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
Ik heb het toestel nu bijna 3weken en hij bevalt uitstekend. De gesprekken zijn helder en kraken niet ik heb hem nog niet gebruikt als walkman omdat ik toch vaak mijn ipod mee heb. De batterij gaat ongeveer z'n 3 a 4 dagen mee in gebruik, ik sms vrij veel en heb het scherm helderheid op 70% staan.

Wat ik me afvroeg of men momenteel al wat leuke software heeft gevonden voor dit toestel, ik ben zelf aan het zoeken geweest maar kan eigenlijk niets leuks of intressants vinden voor het toestel.

[ Voor 25% gewijzigd door Salv op 09-07-2008 14:45 ]

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
voor branded telefoon mensen:
de volgende toetsencombinatie brengt je in het service menu:

> * < < * < *

(schakel misschien eerst de snelkoppeling functie uit)

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
Harem.nl schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 10:40:
Iemand die weet of er een verschil in snelheid zit bij de menu's van de W880i en de W890i? En mensen die overgestapt zijn van de W880i naar de W890i merken die nog dat ze er op vooruit gegaan zijn? En hoe zit het met de gesprekskwaliteit? Ik vond mijn w880i niet altijd even helder en dat geld ook voor handsfree. Vaak ging het externe speakertje over zijn nek waardoor mensen niet meer te verstaan waren...
Speakertje is niet best maar voldoet. Bediening is beter dan de w880 met nieuwe features oa. sms opmaak is veel handiger. Bij intoetsen nummer zoekt ie meteen door je adresboek op een match, etc. Er is nog wel meer verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
pennywiser schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 11:32:
[...]

Speakertje is niet best maar voldoet. Bediening is beter dan de w880 met nieuwe features oa. sms opmaak is veel handiger. Bij intoetsen nummer zoekt ie meteen door je adresboek op een match, etc. Er is nog wel meer verbeterd.
Bedankt voor de antwoorden. Hoe zit het met het interne speakertje? Is de belkwaliteit wel beter?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
Harem.nl schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 11:45:
[...]

Bedankt voor de antwoorden. Hoe zit het met het interne speakertje? Is de belkwaliteit wel beter?
Heb ik zelf geen klachten over. Mijn vrouw heeft de w880, en die heb ik daar ook niet over gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
  • Laatst online: 05-09 09:24
Mensen,

Ik heb sinds gisteren de W890 en heb een paar vragen waar ik niets over heb kunnen vinden in dit topic of op google.

Hoe zet ik hem van de automatische toetsenblokkering af? En kun je daar ook een tijd voor instellen. Vind hem er nu véél te snel opgaan.

Wat is de nieuwste software versie? Ik heb geen zin om de software te installeren dus probeer via de foon zelf te updaten. Ik heb een internetbundel en 3G dus dat is nog sneller dan mijn adsl verbinding. Heb gister met mijn K770 getest op speedtest.nl.

Softwareversie die ik nu heb is: 1202-7323 R1EA033 081218.

Hij zegt dat dit de nieuwste is, maar ik las eerder al dat dit vaker misgaat. Ik heb de foon gewoon los gekocht. Het is trouwens een zwarte. De camera is vele malen beter dan die van mijn K770! Wat een verademing. Voor mij was dat model trouwens een grote flop. Niks dan ellende mee gehad in de 8 maanden dat ik hem heb.
Hopelijk doet deze het beter.

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
Ik lees trouwens net op een site een review over de W890. In de beginfase was er een icoon voor mobiele tv zichtbaar in het menu van de foon:

Afbeeldingslocatie: http://gadgetzone.nl/images/w890_4.jpg

Vond dat wel interessant, alhoewel het hardwarematig wel niet ondersteund zal worden vrees ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

EvoII schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:26:
Ik lees trouwens net op een site een review over de W890. In de beginfase was er een icoon voor mobiele tv zichtbaar in het menu van de foon:

[afbeelding]

Vond dat wel interessant, alhoewel het hardwarematig wel niet ondersteund zal worden vrees ik...
vet theme trouwens bestaat er ook zoiets voor de w880i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
icecreamfarmer schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:59:
[...]

vet theme trouwens bestaat er ook zoiets voor de w880i
Volgens mij is dat de Walkmanplayer 3.0 en geen thema :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
Inderdaad is dat geen theme :p

Thema's kun je veel vinden op lasyk.net trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
Ik heb nog wat. Heb bij de standaard rss reader alle feeds verwijderd en wil nu nieuwe toevoegen. Dit lukt echter niet. Hij blijft op 'bezig met zoeken naar feed' staan.

Hoe los ik dit op?

edit:
Opgelost. Je kan voor verschillende zaken verschillende providers selecteren. Alles moet op dezelfde provider staan, anders werkt het dus niet.

[ Voor 29% gewijzigd door EvoII op 12-07-2008 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
EvoII schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:17:
Mensen,

Ik heb sinds gisteren de W890 en heb een paar vragen waar ik niets over heb kunnen vinden in dit topic of op google.

Hoe zet ik hem van de automatische toetsenblokkering af? En kun je daar ook een tijd voor instellen. Vind hem er nu véél te snel opgaan.

Wat is de nieuwste software versie? Ik heb geen zin om de software te installeren dus probeer via de foon zelf te updaten. Ik heb een internetbundel en 3G dus dat is nog sneller dan mijn adsl verbinding. Heb gister met mijn K770 getest op speedtest.nl.

Softwareversie die ik nu heb is: 1202-7323 R1EA033 081218.

Hij zegt dat dit de nieuwste is, maar ik las eerder al dat dit vaker misgaat. Ik heb de foon gewoon los gekocht. Het is trouwens een zwarte. De camera is vele malen beter dan die van mijn K770! Wat een verademing. Voor mij was dat model trouwens een grote flop. Niks dan ellende mee gehad in de 8 maanden dat ik hem heb.
Hopelijk doet deze het beter.
De nieuwste softwareversie kun je binnen halen via de pc suite van SE en dat is de 1200-9164 R1Fa030 080504 dat geeft de suite aan en ik heb hem vanmiddag nog gecontroleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
Ok bedankt. Dan ga ik morgen is kijken met seus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
Net geprobeerd mijn foon via seus te updaten en ik krijg de melding dat ik al de nieuwste software heb. Raar dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
Salv schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 20:05:
[...]

De nieuwste softwareversie kun je binnen halen via de pc suite van SE en dat is de 1200-9164 R1Fa030 080504 dat geeft de suite aan en ik heb hem vanmiddag nog gecontroleerd.
Wat ik raar vind is dat mijn softwareversie met een hoger nummer begint. 1202. DIe van jou begint met 1200. Ik zou zeggen dat die van mij dus nieuwer is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Ja maar dat was de melding die ik kreeg, ik zal hem vanavond er nog eens aan hangen en kijken wat voor melding ik dan krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brooks123
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-07 08:38
Als ik update (Tmobile) dan volg ik de stappen op het scherm:
telefoon uitzetten, batterij eruit halen, op de C toets drukken, batterij erin, (en dan zouden waarschijnlijk wat extra stappen komen).
Als ik op C druk en batterij erin komt de telefoon daarna in de usb massaoplsag modes en wordt gemeld dat de software geen toegang tot de telefoon heeft. Er gebeurt dus niks.
Iemand enig idee?, op het SE forum wordt hier weinig over gezegd.

signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
Ik heb een leuk progje gevonden :p Kun je via bluetooth een andere telefoon mee 'overnemen'. Heb het vannacht ff zitten proberen en is wel lol. Je kan er zelfs mee bellen via een andere foon etc. Zal de link is opzoeken.

http://gallery.mobile9.com/f/320146/

[ Voor 8% gewijzigd door EvoII op 13-07-2008 11:05 . Reden: link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
Zojuist gecheckt: er is nieuwe software voor T-Mobile branded w890i's! Check seus. Hopelijk gaat de bat. wat langer menu.

Edit: WAARSCHUWING; maak een backup. Al je games, sms en contacten ben je kwijt na de update. ;).. Fijn, was bij vorige SE's niet zo.

[ Voor 36% gewijzigd door pennywiser op 18-07-2008 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Bij de niet-branded W890i, wordt wel alles bewaard...waarom voor de branded nou weer anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
Ja ik werd ook maar 2 keer gewaarschuwd :+ . Batterij gaat zeker langer mee nu. Dat is een groot pluspunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 17:46

Atmoz

Techno!!

Mag ik in dit topic ook vragen wat een nieuwe, zwarte W890i waard is?
Hoeveel zou ik er maximaal voor mogen vragen, of wat mag hij maximaal kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Nieuw is de mocha brown 330.- of zo toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik aan een groep een ringtone toekennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22

bosaap22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
Ik had de mijne op marktplaats voor 200 euro. Een zwarte. Splinternieuw en simlockvrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22

bosaap22

EvoII schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 15:51:
Ik had de mijne op marktplaats voor 200 euro. Een zwarte. Splinternieuw en simlockvrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brooks123
Iemand enig idee hoe de telefoon te updaten (tmobile?)
Ik volg de procedure, kabel los, telefoon uit, batterij eruit, erin en op C drukken.

Vervolgens connect de telefoon in usb massa opslag modes en zijn de telefoonfuncties niet beschikbaar, er gebeurt vervolgens niks. Wat moet er na het C indrukken verschijnen?
Help, al tig keer geprobeerd.

signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je mis de flashdriver volgens mij.Je toestel moet helemaal niet aangaan

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2008 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brooks123
flashdriver??? war zit die dan bij. SE pc suite is geinstalleerd, ook het losse update service pakket.

signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brooks123 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 19:22:
flashdriver??? war zit die dan bij. SE pc suite is geinstalleerd, ook het losse update service pakket.
Dit probleempje had ik ook. Je moet tijdens de installatie van pc-suite je w890i aansluiten aan je pc, dan installeert ie meteen ook de drivers. Daarna kan je gebruik maken van de update-service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22

bosaap22

Verwijderd schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 22:57:
[...]

Dit probleempje had ik ook. Je moet tijdens de installatie van pc-suite je w890i aansluiten aan je pc, dan installeert ie meteen ook de drivers. Daarna kan je gebruik maken van de update-service.
Denk eraan bij het installeren van pc-suite dat je nog niet je telefoon via usb op je pc hebt aangesloten. Dat moet je pas doen op het moment dat het installatieprogramma daar om vraagt. Anders krijg je problemen met het installeren van je drivers.

Update werkt heel simpel. Volg de stappen van het updateprogramma exact op. Dan kan het niet misgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brooks123
uhm, Mojo666 zegt w890i wel aansluiten tijdens installatie, bosaap22 zegt juist niet aansluiten.

Hieruit zou je voorzichtig kunnen concluderen dat het op beide manieren werkt. Maar ik ga het zeker op beide manieren uitproberen, ik wordt er nu goed ziek van, na het indrukken van de "c" gebeurt er niets meer. Ik laat het weten.

signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brooks123 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 16:58:
uhm, Mojo666 zegt w890i wel aansluiten tijdens installatie, bosaap22 zegt juist niet aansluiten.

Hieruit zou je voorzichtig kunnen concluderen dat het op beide manieren werkt. Maar ik ga het zeker op beide manieren uitproberen, ik wordt er nu goed ziek van, na het indrukken van de "c" gebeurt er niets meer. Ik laat het weten.
Hehe ik kan begrijpen dat je hiervan ook niet meer weet wat wel en niet werkt..Maar ik had precies hetzelfde probleem als jouw, ik drukte op c en er gebeurde niets, dus ik weer opnieuw de pc suite installeren en daarbij de update service gedwonload van SE_site en geinstalleerd en daarbij had ik de mobiel aangsloten via usb en toen herkende ie meeteen en de update ging vlekkeloos.

Ik kan alleen uit mijn eigen ervaring praten...Laat me weten of het gelukt..mmaybe heb jij weer een hele andere aanpak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brooks123
eindelijk, hij wordt geupdate-ed. Alle software verwijderen, opnieuw installeren met telefoon verbinden (met spybot gedeactiveerd) en het werkt. Thanks Mojo666

signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brooks123 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 20:51:
eindelijk, hij wordt geupdate-ed. Alle software verwijderen, opnieuw installeren met telefoon verbinden (met spybot gedeactiveerd) en het werkt. Thanks Mojo666
Ok dan~! Geen dank...En nu maar genieten van je mobiel en de beste mp3speler functie :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wienen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-08 09:01
Ik heb SEUS geinstalleerd en geupdate en zodra ik m'n tel eraan hang en wil gaan updaten staat de W890i niet eens tussen de te kiezen telefoons :S

Dit is toch wel heel erg vreemd! Meer mensen hier last van?

Groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brooks123
klopt, alleen de W890 staat er tussen

signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mini1986
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-01-2022
Iemand al meer informatie over de Vodafone branded versie updaten!? Ben niet zo heel blij met de vodafone icoontjes overal in mijn menu. Het enige wat ik mis aan dit toestel is een rekenmachine (heb hem nog niet kunnen vinden). Verder een mooi compact en handig toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-07 15:39

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Unbranden gaat niet met de standaard updater, deze zal gewoon de Vodafone versie van de firmware downloaden en eventueel installeren.

Hiervoor zou je even moeten Googlen op W890i + unbrand kom je verschillende sites tegen die het over the air kunnen (uiteraard wel tegen betaling). Maar let op, je verliest natuurlijk wel je garantie!

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wienen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-08 09:01
brooks123 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:32:
klopt, alleen de W890 staat er tussen
Nee hoor want anders had ik deze vraag echt niet gesteld! En mocht ik anders echt zo'n NOOB zijn had ik nog altijd de plaatjes kunnen vergelijken met m'n tel is het niet?

Maar goed bij mij staat hij er dus helemaal niet tussen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mini1986
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-01-2022
*weg*

Vragen naar een site waar je je toestel kan laten unlocken willen we hier niet zien.

[ Voor 80% gewijzigd door pven op 14-08-2008 20:26 ]

• pennywiser
mini1986 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:22:
Iemand al meer informatie over de Vodafone branded versie updaten!? Ben niet zo heel blij met de vodafone icoontjes overal in mijn menu. Het enige wat ik mis aan dit toestel is een rekenmachine (heb hem nog niet kunnen vinden). Verder een mooi compact en handig toestel.
De rekenmachine staat onder: Agenda :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb 'm net gisteren opgehaald bij de HI winkel en het ding bevalt prima... ze hadden alleen wel de opmerking dat ik 'm eerst leeg moest gebruiken alvorens hem op te laden maar ik krijg het ding niet leeg :P Hij ligt nu al minstens een uur video met geluid af te spelen maar batterij is nog maar luttele procenten gezakt... /me wordt langzaam stukje enthousiastischer...

Heb 'm vervangen voor een nokia n73, de grootste @#%@#%#$^#$% telefoon die ik ooit gehad heb (3 maanden, toen was ik er klaar mee)
mini1986 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:22:
Hoofdmenu > agenda > tweede optie van onderen ;)

edit; spuit 11 :P

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2008 17:25 ]

Verwijderd

Heeft iemand de w890i op de één of andere manier al succesvol dienst laten doen als bluetooth afstandsbediening voor winamp. In het K800 topic staat wel zo'n uitleg maar het progje wat ze gebruiken (iets van SE zelf) heeft nog geen ondersteuning voor de w890i.. plus dat ik het ook een wat vaag geval vind :P. Desktop werkt hier al wel maar wil dus mediaplayer laten werken op winamp en niet op windows media player... mediamonkey mag trouwens ook

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2008 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ik heb gesearch in dit topic en kwam te weten dat de accuduur niet al te denderend is. Eerst was het 3/4 dagen bij "gemiddeld" gebruik en na een firmware update een paar dagen extra. Veel meer dan 7 dagen zal dat dan wel niet zijn. Ik vroeg me af of dit ook het geval is als je weinig de telefoon gebruik. Kan je zeg maar zo ongeveer de 14/15 dagen halen als je weinig de telefoon gebruikt of zelfs de telefoon gewoon in standby laat?

Ik heb wat reviews afgezocht en die zeggen het volgende:
quote: Cnet UK
The battery life is good, lasting for over two days with moderate to high use before needing recharge.
quote: Cnet AU
With some music playing handsets battery life is often the sacrifice for the convenience of convergence. Not so with the W890. During our tests we saw an average of four days between charging with basic phone use and music playback.
quote: techtree
The phone will easily last you two days. I used it for that amount of time, including calls for around 5 to 6 hours, some GPRS usage, and around 2 hours of Walkman usage. This isn't exceptional -- it's something we all demand these days, but the W890i doesn't fail to deliver at this point as well -- perfect!
quote: Trustedreviews
Battery life was reasonable but not as good as I've seen from some Sony Ericsson handsets. Playing music from the internal memory off a full battery charge gave me seven and a half hours of listening time, which should be enough to see all but the most die-hard music fan through a day.
quote: Techradar
The Sony Ericsson W890i’s best-scenario figures pan out in real life as delivering two to three days on standby with average use, without heavy use of the Walkman player – which would increase charging frequency.
Hier spreekt men (ook) over 1-4 dagen gebruik. De reviewers zijn er over het algemeen tevreden tot zeer tevreden over. Persoonlijk vind ik het wel aan de korte kant. Iemand die kan zeggen hoe lang ze deze telefoon kunnen gebruiken met weinig gebruik tot stanby gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Als je geen UMTS/3G gebruikt zet die dan uit, en schakel terug naar GSM only. Dat levert ook een positieve bijdrage aan de standby tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 'm nu een paar weken en moet zeggen dat ik tevreden ben hoewel ik geen antwoord kan geven op je vraag hoe het zit als je hem niet tot weinig gebruikt. Ik bel zo'n 15 keer zo'n 5 minuten per keer per dag en stuur ong. hetzelfde aantal smsjes. Af en toe luister ik muziek. Het ding houdt het nu ong. 3 dagen uit voor dat hij op de helft van de accuduur is, dan stop ik 'm automatisch aan de oplader omdat ik het te irritant vind als het ding uitvalt als ik niet bij een lader in de buurt ben.

Pro's:

1. Klein
2. Design is prima
3. Batterij voor mijn gebruik prima
4. Geluidskwaliteit heel goed
5. Snel! (Enorm pluspunt tegenover mijn oude N73)
6. Synchroniseren gaat zonder gedoe, bluetooth werkte in één keer zonder fiddling en aanpassen e.d.
7. Prima overige functies, alles snel gevonden, zit logisch in elkaar.

Con's:

1. Bij het uitzetten van de walkman terwijl hij over de speaker van de telefoon speelt hoor je wat gekraak, zal wel met de software te maken hebben die de stroom abrupt afkapt o.i.d.
2. Walkman aansluiting is lomp maar dit is is een veelgehoorde klacht van alle SE gebruikers merk ik. Wel zorgt het aan de andere kant voor een stabiele sterke aansluiting zonder geruis en kabelbreuk op korte termijn.

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-07-2024
Grotendeels eens met Entail, maar ik mis nog één punt: goede toetsenbordverlichting... :-( Lang leve m'n oude SE810i wat dat betreft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weekend warrior
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:56
EvoII schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 09:49:
[...]

Wat ik raar vind is dat mijn softwareversie met een hoger nummer begint. 1202. DIe van jou begint met 1200. Ik zou zeggen dat die van mij dus nieuwer is...
na de opdate heb ik ook versie 1200 enz. ik ben benieuwd wat de accua na 2 tot 3 keer laden gaat doen. heb hem donderdag avond gekregen en de accu zit nu op 10%.

gezien het formaat van de accu kan er ook nooit veel stroom in ;-)
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste