Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.ivalice.nl/dump/w890i/header.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.ivalice.nl/dump/w890i/100-woorden.jpg
Dunne elegance, complete Walkman®
Zo dun als een cd-doosje maar met een geweldige presentatie En dit is een schoonheid met hersenen - de W890i bevat een Walkman® player, turbo UMTS en een 3,2 megapixel camera.

Muziekintelligentie
Zet de W890i FM-radio op je favoriete zender. Hoor je iets moois wat je niet herkent? Met TrackID™ weet je de artiest in no time.

Stijlvol en snel
Zachte ronde randen, metaal finish - de slanke W890i loopt over van elegance. Gebruik deze stijlvolle telefoon om online te gaan. Met turbo UMTS heb je een snelle internetverbinding.

Afbeeldingslocatie: http://www.ivalice.nl/dump/w890i/specs.jpg

Status

• Aangekondigd: 6 november 2007
• Verkrijgbaar: Q1/Q2 2008
Netwerk• UMTS 2100, HSDPA, GSM 900/850/GSM 1900/1800, EDGE
Formaat

• Gewicht: 78 gram
• Afmetingen: 104 x 47 x 10 mm
Scherm

• Resolutie: 240 x 320 (QVGA)
• Type: TFT, 2" met 262.144 kleuren
Imaging

• 3.15 MP (2048x1536 pixels)
• Videorecorder (QVGA @ 15fps)
• Geen autofocus
Messaging

• E-mailclient met bijlagen (Java-versie)
• SMS, EMS, MMS, Email, Instant Messaging
Geheugenfuncties

• Tot 26 MB intern gebruikersgeheugen
• Uitbreidbaar geheugen: Memory Stick Micro (M2), 2GB zit er bij.
Toepassingen• Java™ MIDP 2.0-games en -toepassingen
Connectivity & Data Transfer

• GPRS: Class 10 (4+1/3+2 slots), 32 - 48 kbps
• HSCSD: Ja
• EDGE: Class 10, 236.8 kbps
• 3G: HSDPA
• WLAN: Nee
• Bluetooth: Ja, v2.0 met A2DP
• Infrared port: Nee
• USB: Ja, v2.0
Persoonlijk informatiebeheer (PIM)

• Organizer met agenda, takenlijst en notities
• Contacten (maximum 1000 x 20 velden)
• Gesprekken (30 ontvangen, uitgaande en gemiste oproepen)
• Alarmklok en countdown timer (normaal en intervaltimer)
Energiebeheer

• Standaard batterij, Li-Ion
• Stand-by tijd: 360 uur (15 dagen)
• Gesprekstijd: 9:30 uur
Overige functies

• Java MIDP 2.0
• Walkman Player 3.0
• TrackID muziek herkenning
• T9
• FM radio met RDS
• Image viewer
• Picture editor
• Ingebouwde handsfree
• Voice memo

Afbeeldingslocatie: http://www.ivalice.nl/dump/w890i/afbeeldingen.jpg

Sony Ericsson W890i Sparkling Silver (klik op afbeelding om uit te vergroten)
Afbeeldingslocatie: http://www.ivalice.nl/dump/w890i/silver-small.jpg
Sony Ericsson W890i Mocha Brown (klik op afbeelding om uit te vergroten)
Afbeeldingslocatie: http://www.ivalice.nl/dump/w890i/mocha-small.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.ivalice.nl/dump/w890i/videos.jpg
CellulareMagazine.it SonyEricsson W890i & W390i Eng: Bekijk de YouTube video
Sony Ericsson W890i demo video: Bekijk de YouTube video
Sony Ericsson W890i, W380i, K660i hands on: Bekijk de YouTube video
Sony Ericsson W890 Preview: Bekijk de YouTube video

Afbeeldingslocatie: http://www.ivalice.nl/dump/w890i/faq.jpg
• Nog geen items

Afbeeldingslocatie: http://www.ivalice.nl/dump/w890i/recensies.jpg
• GSMArena.com - Klik hier

Afbeeldingslocatie: http://www.ivalice.nl/dump/w890i/links.jpg
• Officiële Sony Ericsson website (NL) - Klik hier
• Officiële Sony Ericsson website (EN) - Klik hier
• Het officiële persbericht - Klik hier

Afbeeldingslocatie: http://www.ivalice.nl/dump/w890i/overig.jpg
• Nog geen items

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2008 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prachtig toestel weer :) Zit te twijfelen om deze mijn w810i te laten opvolgen. Snap alleen niet waarom er geen licht op zit... Die gebruik ik toch wel vaak als het laat geworden is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er leuk uit! Wanneer is ie leverbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 18:33
Jammer van de brakke camera, ik heb dit toestel nog overwogen maar na ruim een jaar w850i (prima toestel verder overigens) wil ik nu weer eens behoorlijke fotos kunnen maken. Heb dus voor de k850i gekozen.

Verder wel erg mooi toestelletje :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenkieB
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-08 23:38
Eindelijk een topic over deze telefoon :D Ik ben zeker van plan om hem aan te schaffen. Een dun toestel met redelijke mogelijkheden. Op dit moment in het bezit van een w950i, fijn toestel, maar echt te groot. De mp3speler gebruik ik overigens wel elke dag. Ik vraag me dan ook af wat de maximale grootte van het geheugen is. Is dit gelimiteerd tot bijv. 2gb of wordt elke grootte ondersteund? (of deze nu al wel of nog niet beschikbaar is?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maximaal 4gb wordt ondersteund...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenkieB
Dat is jammer. Ik had stiekem gehoopt op 8 of 16. Wat zijn eigenlijk vergelijkbare toestellen? Ik zie eigenlijk weinig dunne toestellen, niet-Samsung en geheugen uitbreidbaar of veel geheugen. Of zie ik nu wat over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baldbelow
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:48
Dit is een mooie opvolger voor mijn W880i, ben ik eindelijk van die priegelige knopjes af! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik baal ervan dat ook hier weer geen autofocus aanwezig is. Waarom in de ene telefoon wel en in de andere niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-08 12:02
Walkman phones hebben dat over het algemeen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe ben je zo zeker hierover. Nu zijn er ook Memory sticks micro van 8 GB .
Ik vermoed en denk dat die er zeker in zullen gaan, anders zouden die ook niet gemaakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 20:01:
Ik baal ervan dat ook hier weer geen autofocus aanwezig is. Waarom in de ene telefoon wel en in de andere niet?
Volgens newmobile.nl heeft dit toestel wel autofocus, maar helemaal zeker weet ik het niet. Maar dit staat wel bij technische specifiaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben in bezit van W810i en nadat ik afgeknapt ben op de grootte van W960i, ga ik zeker voor de zilveren W890i. De oude W880i heeft geen radio en kleine knopjes, maar dit model wel grote knopjes en radio en ool nog highspeed internet HSDPA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 21:24
WAUW!!!!!!!!

En wederom ziet dit toestel er echt geweldig uit! Heb nu zelf een W810i maar in Juni mag hij vervangen worden! Hopelijk heeft KPN of iemand anders een mooie aanbieding voor mij!

De belangrijkste dingen die ik nu met mijn W810i niet heb, en die wel in dit toestel zitten:

- UMTS
- A2DP

zitten erin, en meer heb ik ook niet nodig. De zilveren kleur staat mij ook enorm aan!

[ Voor 34% gewijzigd door Jassy op 10-01-2008 22:40 ]

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qua design de opvolger van me W810i maar die specs vallen gewoon vies tegen. Hoezo niet gewoon K850ispecs erin op de cmera na? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 13:33
ik mis dan weer een groter scherm. er had makkelijk een 2.2" of zelfs groter ingepast.
en met het oog op mobile internet mag het allemaal wel iets groter vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Die ziet er wel vetjes uit :D

wanneer verwachten ze hem ongeveer? pas in mei/juni geloof ik? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Vooral de mocca uitvoering is gewoon om van te smullen :D

Alleen jammer van de camera ja. Geen led lampje, geen autofocus. Maarja, daar moet je ook niet bij een W toestel voor zijn. Maar verder een leuk toestel voor degene die een dunne GSM zoeken met aardige specs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:47
Mijn w800 heeft wel een led-lampje dus voor walkmantelefoons moet het mogelijk zijn ;) Gebruik dat best vaak, jammer dat dit toestel die functie mist.
Denk dat deze mijn trouwe w800 mag gaan aflossen :9~

Benieuwd wat hij los gaat kosten ... (abbo loopt nog een half jaar :()

[ Voor 13% gewijzigd door Speedy op 14-01-2008 14:11 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik gebruik dat lampje ook heel vaak en zou een reden kunnen zijn om hem niet te nemen. Mar wie weet, heb nog een aantal maanden om te beslissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Geil telefoontje zeg, maar waarom vind ik 'm nou niet echt 'da bomb' ten opzichte van m'n W880i...
Camera is iets beter qua specs... maar dat is toch nog steeds brak :X en Radio.. tsjaa als dat 't is!
En hij is wel 11,11% dikker dan de W880i :X :9

EDIT: In de W880i gebruiken al veel mensen een 8GB kaartje lees ik regelmatig dus 4GB is onzin!

[ Voor 29% gewijzigd door CLB op 14-01-2008 19:07 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit wordt DE opvolger van mn huidige W950.

Ik heb laatst een mailtje gestuurd naar SE wanneer deze beschikbaar zou zijn.. Ergens in het 2e kwartaal als het goed is.

Ik kan iig niet wachten aangezien mn W950 een beetje kuren aan het vertonen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op maandag 14 januari 2008 @ 19:01:
Geil telefoontje zeg, maar waarom vind ik 'm nou niet echt 'da bomb' ten opzichte van m'n W880i...
Camera is iets beter qua specs... maar dat is toch nog steeds brak :X en Radio.. tsjaa als dat 't is!
En hij is wel 11,11% dikker dan de W880i :X :9

EDIT: In de W880i gebruiken al veel mensen een 8GB kaartje lees ik regelmatig dus 4GB is onzin!
Officieel ondersteund SE 4GB, dat wil niet zeggen dat 8GB er niet in kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
Zeker een toestel om in de gaten te houden :)

Ik zit nu nog met m'n K750 waar ik erg tevreden over ben eigenlijk, m'n bedoeling was een W880i te nemen wanneer m'n abbo in Februari afloopt,... maar nu ik weet dat de W890i eraankomt (met normale toetsjes), kan ik natuurlijk niet meer voor de 880 kiezen :D

Ik baal er alleen een beetje van dat het zo vaag is wanneer de W890 op de markt komt,.. eerdere berichten ware Q1 2008,.. maar ik zie zie her en der al Q1/Q2 staan :( ,... "me not like that"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dat vind ik een onzinreden! Weet niet of je weleens een W880i bedient hebt..? Die toetjes zijn goed :Y

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:47
Frenzy_LS schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 10:54:
Ik zit nu nog met m'n K750 waar ik erg tevreden over ben eigenlijk, m'n bedoeling was een W880i te nemen wanneer m'n abbo in Februari afloopt,... maar nu ik weet dat de W890i eraankomt (met normale toetsjes), kan ik natuurlijk niet meer voor de 880 kiezen :D
Zit met een w800i, maar wordt gek van m'n joystick (die reageert vaak niet of erg slecht), met je k750 geen last van? Dat is mijn voornaamste reden dat ik graag een andere wil, SE bevalt me goed en al die overbodige spullen als camera en radio gebruik ik toch niet (alleen dat lichtje ;)) vandaar dat ik ook naar de w880 zat te kijken, evt 2e hands voor weinig ... maar deze is wel erg mooi :9

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
CLB schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 10:59:
[...]

Dat vind ik een onzinreden! Weet niet of je weleens een W880i bedient hebt..? Die toetjes zijn goed :Y
Daar zijn de meningen over verdeeld :P

2 Speedy:
Het joystickje was gelijk een "concern" voor me als zwak punt ( als "Mechanical Engineer" zijnde).
Ik heb m'n K750i sinds de zomer van 2006, maar het stickje werkt nogsteeds redelijk. Afentoe werkt 1 richting niet zo goed,.. maar na wat blazen en harder drukken,... werk het weer gewoon naar behoren :)

Wat ik wel beetje irritant vind aan de K750 is dat er stof tussen je TFT schermpje en de buitenste hardplastic (polycarbonaat ?) beschermlaag kan komen.

Zoals eerder geoppert vind ik het missen van een LED lampje ook erg jammer. Moet zeggen dat ik het best vaak gebruik.

[ Voor 53% gewijzigd door Frenzy_LS op 15-01-2008 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Oeh.. Mooie update! Ik heb zelf de W880i, en ben er best blij mee, lekker dun, lekker snel.
Goede luidspreker, ook voor bellen dus.

Misschien maar deze nemen als ie uit is.. Nieuw is altijd leuk.

• GPRS: Class 10 (4+1/3+2 slots), 32 - 48 kbps
• HSCSD: Ja
• EDGE: Class 10, 236.8 kbps
• 3G: HSDPA

Is bovenstaande nou beter (als in, meer mogelijk, sneller.) dan bij de W880i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scidd0w schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 23:16:
ik mis dan weer een groter scherm. er had makkelijk een 2.2" of zelfs groter ingepast.
en met het oog op mobile internet mag het allemaal wel iets groter vind ik.
Volgens de review van gsmarena.com is het ook een 2.2" scherm ipv een 2.0".
Maar op hun specs pagina staat er weer 2.0 inch. Dus ik ben benieuwd wat het wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenkieB
Ik ben vooral benieuwd wanneer die uitgebracht wordt! Ik bedoel week 5 zou mooi zijn, maar ik hoor ook andere voorspellingen zoals eind van het eerste kwartaal. Ik hoop dat hij ook direct in beide kleuren beschikbaar komt. Al denk ik dat ik de zilveren wil bestellen, misschien is de moccakleur in het echt ook wel erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrenkieB schreef op maandag 21 januari 2008 @ 10:14:
Ik ben vooral benieuwd wanneer die uitgebracht wordt! Ik bedoel week 5 zou mooi zijn, maar ik hoor ook andere voorspellingen zoals eind van het eerste kwartaal. Ik hoop dat hij ook direct in beide kleuren beschikbaar komt. Al denk ik dat ik de zilveren wil bestellen, misschien is de moccakleur in het echt ook wel erg mooi.
Ik heb laatst gemaild om te vragen wanneer ie uit zou komen., heb bericht terug gekregen dat het het 2e kwartaal zou zijn.
Ik kan iig niet wachten. Het design is super en hij is véél kleiner dan mn huidige telefoon (W950i) en aangezien de speaker van mn telefoon steeds slechter wordt ben ik eigenlijk wel toe aan een nieuwe.

Afbeeldingslocatie: http://www.areamobile.de/images/handies/sonyericsson/W890i/200711070816W890i_vier_seiten_372.jpg
Als ie ook in het zwart komt ben ik verkocht O+.
Het staat niet op de site van SE maar dat boeit niet :P.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2008 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenkieB
Ik heb nu ook een w950 en ga niet over op een w960 vanwege het formaat. het apparaat is mooi, maar veel te groot. Zo'n klein telefoontje als deze lijkt me wel wat! Maar tweede kwartaal dat duurt nog wel erg lang zeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:30
Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 13:19:
[...]

Ik heb laatst gemaild om te vragen wanneer ie uit zou komen., heb bericht terug gekregen dat het het 2e kwartaal zou zijn.
Ik kan iig niet wachten. Het design is super en hij is véél kleiner dan mn huidige telefoon (W950i) en aangezien de speaker van mn telefoon steeds slechter wordt ben ik eigenlijk wel toe aan een nieuwe.

[afbeelding]
Hij stond wel op de SE-site, dus ik ben bang dat de zwarte versie gecanceld is. Wel jammer dat niet gewoon de AF-camera van de T650i gebruikt wordt, dan zou deze telefoon echt van mij zijn geweest 8-). Ik zing het nu wel een jaartje uit met de K810i :P .

[ Voor 10% gewijzigd door MarcoC op 21-01-2008 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambr0
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-08 14:25
Zeker een mooi en leuk toestel, maar of dit nou echt vooruitgang is t.o.v. mijn super-oude w800i is... Hij is kleiner en heeft meer megapixels, maar geen lampje en autofocus... Dus foto's zijn heus niet beter. Mobiel internetten of video bellen doe ik niet, dus ook dat heb ik niet nodig. Walkman gebruik ik wel heel veel, maar ook mijn w800 met walkman 1.0 doet gewoon zijn werk..

Wanneer komt er nou eindelijk weer eens een echt interessant toestel van SE uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenkieB
w800 heb ik ook gehad, nu de w950 en wacht op de w890. Het toestel heeft alle functies die nodig zijn voor mij zoals een mp3speler en kunnen bellen. Af en toe een foto is ook leuk, maar ik mis het nu niet. Wat ik wel belangrijk vind is dat het toestel klein en dun is en daar voldoet ie perfect aan! Ik vraag me af wanneer jij een toestel dan interessanter vind? Betere camera? Neem de k850..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Groter scherm, betere resolutie... Deze specs heeft m'n W880i nagenoeg ook allemaal.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrenkieB schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 14:56:
w800 heb ik ook gehad, nu de w950 en wacht op de w890. Het toestel heeft alle functies die nodig zijn voor mij zoals een mp3speler en kunnen bellen. Af en toe een foto is ook leuk, maar ik mis het nu niet. Wat ik wel belangrijk vind is dat het toestel klein en dun is en daar voldoet ie perfect aan! Ik vraag me af wanneer jij een toestel dan interessanter vind? Betere camera? Neem de k850..
Ik wil deze telefoon om dezelfde reden. Ik heb alleen geen mp3 speler nodig aangezien ik de iPod touch heb. Camera heb ik nog niet echt gemist eigenlijk. Ik wou eigenlijk de w880 halen maar aangezien ik die toetsen toch echt niet fijn vindt is dit denk ik wel een zeer mooie optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenkieB
Is er al meer bekend over wanneer deze telefoon uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrenkieB schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 10:03:
Is er al meer bekend over wanneer deze telefoon uitkomt?
Aanvankelijk was de bedoeling dat de release zou plaatsvinden in het 1e kwartaal 2008. Maar kan ook begin 2e kwartaal worden. Het toestel wordt kennelijk al wel volop geproduceerd. SE medewerkers schijnen het toestel al te kunnen gebruiken.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2008 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 13:19:
[...]

[afbeelding]
Hij is aanvankelijk aangekondigd in drie kleuren Espresso Black, Mocha Brown en Sparking Silver , zie http://www.sonyericsson.c...0inl-20071106?cc=nl&lc=nl

De zwarte komt voorlopig wereldwijd nog even niet. Onduidelijk is waarom de kleur zwart voorlopig is geschrapt. De andere twee kleuren komen vrijwel overal uit (ook in Nederland) maar sommige landen krijgen zelfs alleen maar de zilverkleurige.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2008 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik ook aardig vind aan dit toestel is dat de achterkant ook van metaal is. De w880i heeft zo'n softplastic achterkant.
Alternatief bij Nokia is de 6500 classic maar die heeft maar een 2.0 MP camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 11:33:
Wat ik ook aardig vind aan dit toestel is dat de achterkant ook van metaal is. De w880i heeft zo'n softplastic achterkant.
Alternatief bij Nokia is de 6500 classic maar die heeft maar een 2.0 MP camera.
Dit is niet het geval hoor. Ik heb in een review op gsm arena gelezen dat het gewoon een plastic kapje is met "metal finished" verf is.

Dat viel me eerlijk gezegd wel tegen maar ik haal em er wel gewoon om.
The back panel is made of plastic with a metallic paint finish.
Staat hier op de pagina
klik.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2008 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 14:02:
[...]

Dit is niet het geval hoor. Ik heb in een review op gsm arena gelezen dat het gewoon een plastic kapje is met "metal finished" verf is.

Dat viel me eerlijk gezegd wel tegen maar ik haal em er wel gewoon om.

[...]

Staat hier op de pagina
klik.
@Poehej: Thx. Dat is dan wel weer jammer maar toch nog wel beter dan dat softplastic van de W880i. Daar hou ik niet zo van. Volgens mij is de Nokia6500 classic wel helemaal van metaal. Die weegt ook ietsje meer trouwens. Overigens vind ik het beeldscherm van de Sony telefoons over het algemeen wat helderder en duidelijker overkomen dan van de Nokia toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had vorig jaar de N73 voor een maandje, die verkocht de zwarte W880i gehaald. Vond het toch niet super qua kleur. Na 2 maanden heb ik de zilveren erbij gekocht en de zwarte verkocht. Inmiddels kon ik mijn contract al 2 maanden verlengen, en wegens ongeduld heb ik mijn contract verlengd met een W960i 1 jaar; tmobile relax 200 en toestelprijs was 30 euro. Eenmalige superdeal.

Tot de W890i uitkomt ga ik met de W960i kloten, daarna verkoop ik hem en koop de W890i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Verwijderd schreef op zondag 10 februari 2008 @ 12:00:
Ik had vorig jaar de N73 voor een maandje, die verkocht de zwarte W880i gehaald. Vond het toch niet super qua kleur. Na 2 maanden heb ik de zilveren erbij gekocht en de zwarte verkocht. Inmiddels kon ik mijn contract al 2 maanden verlengen, en wegens ongeduld heb ik mijn contract verlengd met een W960i 1 jaar; tmobile relax 200 en toestelprijs was 30 euro. Eenmalige superdeal.

Tot de W890i uitkomt ga ik met de W960i kloten, daarna verkoop ik hem en koop de W890i.
Waarom denk je niet gewoon goed na alvorens tot een aankoop over te gaan :')

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 februari 2008 @ 12:00:

Dat is wel heel veel verschillende toestellen in korte tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 15:31

icecreamfarmer

en het is

CLB schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 10:59:
[...]

idd heb die nu een maand of 4, na een paar keer gebruiken weet jke dat je je nagels niet meer moet gebruiken maar gewoon de volle duim er op.

Al is dit wel weer een fijn toestelletje ja

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

nee die knopjes waren echt geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Mee eensch, gewoon je duim gebruiken ipv nagels, ik zie het probleem niet zo.

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zay
  • Laatst online: 14-04 21:26

Zay

n00b

Ik vraag me wel af, ik kan nergens echt een harde release datum vinden.

Waar bol.com vindt dat ie november 2007 is uitgekomen, zegt de volgende Q2 2008...

Heeft iemand ergens een officiele release datum gezien? w890i staat hoog op mijn verlanglijstje... ;)

"If you think education is expensive, try ignorance." --Derek Curtis Bok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zay schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 20:10:

Waar bol.com vindt dat ie november 2007 is uitgekomen, zegt de volgende Q2 2008...

Heeft iemand ergens een officiele release datum gezien? w890i staat hoog op mijn verlanglijstje... ;)
Zojuist de nieuwe releasedatum doorgekregen: Vanaf week 10 is de W890 te koop bij o.a. de BelCompany. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens heeft SE afgelopen weekend een flink aantal nieuwe toestellen aangekondigd. Ze staan al op de SE site bij 'producten'. In Vanaf ongeveer de prijsklasse van de W890 gaat het om o.a. de G700, G900, W980i, C702, C902 en de X1. De G700 en G900 zijn toestellen met touchscreen en de C702 is een all weather toestel. Zie voor meer info http://www.sonyericsson.c.../pressrelease?cc=nl&lc=nl Een aantal van deze toestellen zullen duurder uitvallen dan de w890. Zeker de X1 maar ook de G900 en C902 zullen een stuk duurder zijn.

Tijd voor een flink aantal nieuwe topics ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2008 09:14 ]

• Frenzy_LS
Zay schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 20:10:

Helaas geen antwoord op je vraag, ben zelf ook reuze benieuwd. In November werd hij volgens mij oficieel aangekondigd,.. misschien wat vroeg omdat er kort daarvoor 1 of andere Pool was die een prototype wist te bemachtigen.

Nu ik weet dat de 890 komt kan ik gewoon niet een 880 kopen :D. 1e indicatie's waren Q1 2008, maar nu is dat Q2 geworden. Maar nogsteeds geen harde "date". Ik heb mezelf opgegeven op de sonyericson site in een mailing list,.. hoop snel wat te horen :)

Edit: o,.. wacht ff, zag de andere posts niet ! :D,. week 10 dus ! ,.. hmmm nizeeee

[ Voor 4% gewijzigd door Frenzy_LS op 14-02-2008 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de W890 al wilt aanraken dan kan dat bij een aantal winkels die inmiddels een dummy hebben. O.a. de BelCompany heeft dummies van de W890.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ik die nieuwe toestellen van SE zie laat ik deze denk ik toch links liggen. Zal denk ook niet snel meer voorkomen dat ik een mobiel na 2 jaar nog mooi vind. ( w810i O+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 22:19:
In de prijsklasse van de W890 gaat het om o.a.[...] X1
Denk niet dat die in dezelfde prijsklasse zit als deze W890! Die XPERIA X1 is DE ubertelefoon :Y
Tijd voor een flink aantal nieuwe topics ;)
Het Sony Ericsson XPERIA X1 topic

Als je die specs zo ziet en die van de W890, liggen die nooooit in dezelfde prijsklasse :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De IT-winkel en de Hardwarewinkel.com bieden de 890i aan, hoe kan dat? Deze is toch nog niet uit? Voor rond de 400 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@CLB: Je hebt helemaal gelijk. Een aantal van die nieuwe toestellen zullen zeker duurder zijn dan de W890. Zeker de X1 maar ook de G900 zal flink duurder zijn. Ik zal de post aanpassen.

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2008 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 02:26:
De IT-winkel en de Hardwarewinkel.com bieden de 890i aan, hoe kan dat? Deze is toch nog niet uit? Voor rond de 400 euro.
Is inderdaad nog niet uit. Bij it-winkel zie je na aanklikken van het toestelfotootje ook staan dat dit toestel nog niet beschikbaar is. Bij een aantal winkels kun je al wel een pre-order of reservering plaatsen.Levering is dan echter pas vanaf week 10.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2008 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zay

Zay

n00b

Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 02:26:
Ik zag het ook op bestelmaar.nl. Ik heb die knakkers toen gemailed en blijkt dat ze gewoon al bestellingen proberen binnen te halen.

Ze wisten nog niet eens wanneer ie binnen ging komen, maar je kon al wel je geld bij ze deponeren. ;)
Ik weet nog niet of ik em bij een webshop of in de winkel koop. Ik wil em zoieso eerst eens vast houden. :)

[ Voor 0% gewijzigd door Zay op 19-02-2008 14:44 . Reden: typo fix ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tienes
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-10-2024
Hij heeft nu geen sterretje meer erbij op de SE site.... Dus volgens mij komt ie er aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik morgen ff langs de winkel loop om em te preorderen..

Mn huidige telefoon begint steeds meer kuren te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zay

Zay

n00b

Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 22:26:
Als je de W890 al wilt aanraken dan kan dat bij een aantal winkels die inmiddels een dummy hebben. O.a. de BelCompany heeft dummies van de W890.
Ik ben vooralsnog nergens een dummy tegen gekomen... Zeker alleen bij de grootste filialen?

• FrenkieB
Zal de w890 vanaf maandag direct bij elke (web)shop te krijgen zijn? Ik vraag me ook af of de prijs nog gaat veranderen ten opzichte van de preorder prijs. Wat zou een goede indicatie zijn? De huidige prijs van de w910?

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-08 14:17

bosaap22

Doing things I'm good at.

Ik vind de losse toestelprijs (nog) behoorlijk fors, of gaat het hier enkel nog maar om een adviesprijs?

Verwijderd

bosaap22 schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:13:
Ik vind de losse toestelprijs (nog) behoorlijk fors, of gaat het hier enkel nog maar om een adviesprijs?
Ik heb ff op kieskeurig gekeken en daar was de goedkoopste 333€.. ik vind dat eerlijk gezegd nog wel meevallen vergeleken met wat ik voor de w950 heb neergelegd.

Ik moet nog ff kijken wat ik ga doen..
Een los toestel met een sim-only abbo of Telefoon icm met een nieuw abbo.

Wat zouden jullie doen? :P

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2008 15:32 . Reden: typo ]

• Zay

Zay

n00b

Ik koop los toestel + simonly

Met het abbonement wat ik wil scheelt het 40 euro op het toestel. (nog minder als die €333 klopt) Per maand scheelt het een tientje tussen normaal abbo en simonly abbo.

Dus ong. na een kwartaal ben ik al goedkoper uit. Maar als je een hoger abbonement neemt, zal dat misschien iets goedkoper zijn.

Gewoon even bij elkaar optellen en je weet zo wat goedkoper is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenkieB
Bij bestelmaar.nl kun je hem al selecteren, bij algebeld.nl ook maar daar staat niet bij direct leverbaar. Ik vraag me af of ie nu morgenochtend bij alle shops binnen komt.
Bestellen jullie hem trouwens met internet abo erbij? Het lijkt me wel cool om ook goed die google maps te gebruiken en wat te emailen en te internetten maar vraag me af of het scherm niet te klein is en de interface wel goed werkt hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de release lijst van toestellen staat bij de W890i dat deze 25 februari gereleased had moeten zijn (denk ik)

Handig linkje maar of het allemaal klopt is maar de vraag. (Ik heb de link van de frontpage.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Vriend van me heeft 'm besteld via gsmweb.nl, gewoon op voorraad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zay

Zay

n00b

Hij is in ieder geval bij geen van de wat grotere telefoonwinkels te koop. Ben vandaag even langs Belcompany, T for Telecom, T mobile shop, Hi Shop en Primafoon geweest in Delft. Niemand wist daar uberhaupt een datum... Ook nergens een dummy helaas...

Dan maar een goeie webshop vinden. Iemand suggesties welke goed is, voorraad heeft en niet alleen met rembours werkt? (ik heb een hekel aan veel contant op zak te hebben :P) Jammer dat er nog geen pricewatch voor is... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
GSM Web.nl is een betrouwbare webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tienes
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-10-2024
Helaas hebben ze bij GSM Web alleen mokka-bruin (stuk of 15) en niet zilver.... Iemand een idee of deze er elders wel al is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
Ik ben net ff bij de Belcompany geweest in m'n pauze.

Daar hadden ze net 1 binnen gekregen,.. ik mocht er wat mee gaan vogelen. 1e indruk,... een "improved" W880. De toetsjes zijn een verbetering,.. verder is er uiterlijk&feel mijn inziens niet echt veel veranderd. (Maar ik ben nu dan ook geen eigenaar van een W880). Als je nu een W880 al in je bezit hebt is er maar een zeer beperkte meerwaarde (gewoon niet de moeite waard dus).

Alleen jammer dat ze'm alleen in het zilver hadden,.. die kleur beviel me niet echt,.. t'zal dus een mocca moeten worden,. hopelijk binnenkort te in m'n bezit :)

Nu ff alle abbo's uitzoeken,.. zal wel een 2 jaar iets worden :P

edit: 2 Tienes,.. bij belcompany hadden ze alleen nog zilvere exemplaren ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Frenzy_LS op 04-03-2008 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Net ook bij de BC geweest in de Boogaard en ik mocht even een echt exemplaar 'testen'.
Zag er mooi en chique'jes uit, afgeronde hoeken leken 'm wat kleiner te maken dan m'n W880i.
Toetsen werken gewoon goed en erg relaxed! Vind m'n W880i knopjes eigenlijk lekkerder typen! Achterkant is ook zelfde kleur als de voorkant: Toppertje!

Niet heel erg interessante update dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb em gelijk meegenomen, hij was nog niet eens ingeboekt :P

In de review van GSM Arena staat dat de achterkant van plastic is, dit is dus niet het geval, de achterkant is gewoon van aluminium :)

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2008 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenkieB
Is het scherm nu groter dan dat van de w880i? Kun je misschien een kleine (mini) review geven van het toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal ff wat over het toestel schrijven vanmiddag.. zit nu op school en heb er niet echt veel tijd voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
Net bij t-mobile wisten ze me vetellen dat ze pas de Mocca in week 15 verwachten :X

Da's dus gewoon super schraal,.. misschien bij belcompany eerder,.. dat ga ik morgen in m'n pauze checken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zay

Zay

n00b

Ik heb em van de week besteld bij algebeld.nl. Ik heb em vanochtend binnen gekregen. :)

Eerste induk: lekker klein, lekker licht, heel erg wennen aan de menu's (ben Nokia's, Motorola's en windows mobile gewend) Ook een goed helder scherm. (wel wat kleiner als mijn vorige telefoon, de HP HW6915 :P) Erg positief in ieder geval.

Ik zal ook binnenkort nog wel wat meer schrijven, als ik wat meer ermee gespeeld heb ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Zay op 07-03-2008 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zay schreef op maandag 03 maart 2008 @ 18:05:
Hij is in ieder geval bij geen van de wat grotere telefoonwinkels te koop. Ben vandaag even langs Belcompany, T for Telecom, T mobile shop, Hi Shop en Primafoon geweest in Delft. Niemand wist daar uberhaupt een datum... Ook nergens een dummy helaas...

Dan maar een goeie webshop vinden. Iemand suggesties welke goed is, voorraad heeft en niet alleen met rembours werkt? (ik heb een hekel aan veel contant op zak te hebben :P) Jammer dat er nog geen pricewatch voor is... :(
Hij moet nu echt hier en daar in de winkels liggen. Zeker bij de Belcompany. Overigens ga ik hem zelf niet kopen. Wacht op de SE G900 of Nokia N78. Beide nog redelijk klein (wel dikker dan de W880/W890) en toch veel opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zay

Zay

n00b

Tja, ik heb bij elk van die zaken gevraagd of ze een ETA wisten. Geen van allen wisten iets... Maar dat is dus bijna een week geleden.

Overigens zei de verkoper van de primafoon dat KPN altijd achterloopt op releases, omdat ze eerst willen controleren hoe stabiel een telefoon is voor te besluiten of ze em gaan verkopen. zodat ze de helpdesk niet zo belasten.

Heel nobel van ze... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij hebben em al (Phonehouse) Ik heb em net ff getest, je kunt er wel een 8 GB kaartje in stoppen. Scherm is ongeveer zelfde, alleen die van W890i is stukken scherper
Ik heb em beide kleuren en vind zelf de Mocca kleur veel leuker

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2008 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
In m'n W880i past ook een 8GB kaartje :) (en hij werkt ook nog is)
Scherper... Ben benieuwd! De W890i voor 'n vriend komt eraan, zal 't even vergelijken met de mijne!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen,
Ik ben op dit moment in het bezit van een SE P1i en een tevreden gebruiker. Maar, toen ik dit toestel zag(internet) ,oei, dan gaat ´t weer kriebelen.

Wat ik VRESELIJK irritant vind op dit moment is dat ik de equalizer NIET handmatig kan aanpassen (wat bij m´n oude nokia wel kon!). Ik kan alleen maar kiezen uit een voorgedefinieerde tonen " lijst " . De MEGA BASS optie komt het dichts in de buurt van een mooi geluid, alleen heb ik dan na1 uur luisteren al pijn aan m´n oren. En de hoge tonen zijn k%& in deze stand.

De rest van de voorgedefineerde `tonen` opties komt niet in de buurt van een acceptabel geluid ( en ik gebruik toch niet echt een kinderachtige SENNHEISER koptelefoon ).

Kan iemand uitzoeken of je de equalizer, bij de W890i, WEL handmatig kan instellen ?

Zoja , dan ga ik ´m maandag halen. :9

thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 14:19:
Mensen,
Ik ben op dit moment in het bezit van een SE P1i en een tevreden gebruiker. Maar, toen ik dit toestel zag(internet) ,oei, dan gaat ´t weer kriebelen.

Wat ik VRESELIJK irritant vind op dit moment is dat ik de equalizer NIET handmatig kan aanpassen (wat bij m´n oude nokia wel kon!). Ik kan alleen maar kiezen uit een voorgedefinieerde tonen " lijst " . De MEGA BASS optie komt het dichts in de buurt van een mooi geluid, alleen heb ik dan na1 uur luisteren al pijn aan m´n oren. En de hoge tonen zijn k%& in deze stand.

De rest van de voorgedefineerde `tonen` opties komt niet in de buurt van een acceptabel geluid ( en ik gebruik toch niet echt een kinderachtige SENNHEISER koptelefoon ).

Kan iemand uitzoeken of je de equalizer, bij de W890i, WEL handmatig kan instellen ?

Zoja , dan ga ik ´m maandag halen. :9

thx!
Je kunt deze wel handmatig instellen., Ik heb het alleen nog niet gedaan omdat ik de telefoon toch niet als mp3 speler gebruik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
Topic is wel een beetje dood alweer :(

Zit wat rond te neuzen,.. en moet zeggen dat GSMweb wel de beste deal heeft. T-mobile relax 1 jaar 150, geen extra meerkosten voor de telefoon !
Bij normale winkels is dit toch al snel 120 euro.

Heeft iemand ervaring met GSMweb ?

Ik zag trouwens dat Vodafone op hun site de "black" editie aanbieden,.. die ziet er ook niet verkeerd uit moet ik zeggen,..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij betreft hadden ze de w880i gewoon van binnen opgewaardeerd met FM radio en betere camera. Het uiterlijk van de w880i vind ik veel strakker dan de w890i, zeker de kleurstellingen van de w890i vind ik persoonlijk niet zo mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 10:53:
Wat mij betreft hadden ze de w880i gewoon van binnen opgewaardeerd met FM radio en betere camera. Het uiterlijk van de w880i vind ik veel strakker dan de w890i, zeker de kleurstellingen van de w890i vind ik persoonlijk niet zo mooi.
wat ik vooral gek vind is dat ze tegenwoordig horentjes gebruiken ipv de generiek knoppen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk vind ik de goudkleurige details niet mooi. Ziet er toch ergens een beetje kitscherig uit en bovendien nergens voor nodig. Wat wel positief is tov de W880i is dat de achterkant nu ook van metaal is. Dat ziet er een stuk beter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-08-2024
Frenzy_LS schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 10:20:
Topic is wel een beetje dood alweer :(

Zit wat rond te neuzen,.. en moet zeggen dat GSMweb wel de beste deal heeft. T-mobile relax 1 jaar 150, geen extra meerkosten voor de telefoon !
Bij normale winkels is dit toch al snel 120 euro.

Heeft iemand ervaring met GSMweb ?
Ik heb in december mijn W960i bij GSMweb gehaald. Binnen 4 dagen na de bestelling had ik mijn telefoon in huis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Vriend van mij ook binnen 3 daagjes z'n W890i in huis!
Alle papieren rompslomp is ook netjes door GSMweb.nl afgehandeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4 dagen in bezit , tijd voor een review (typhone, los gekocht, binnen 24 uur in huis)

Hou je van muziek? Luister je veel mp3? Hou je van design en stijlvol? Vind je klein en licht belangrijk? Dan zit je goed met de 890i, wat een TOPPER.
- prachtig design
- zeer stijlvol
- mooi materiaal, zeer licht toestel maar door het licht gebrushde metaal voelt ‘ie heel degelijk
- zeer helder display, echt een vooruitgang met eerdere W modellen
- equalizer ook handmatig aan te passen
- headset bestaat uit 2 delen zodat je een standaard koptelefoon van 3.5 inch jackplug kunt aansluiten
- prachtig geluid (met m’n sennheiser koptelefoon)
- tot 4gb ondersteuning, goed voor 800 mp3 tjes!
- ook radio aan boord, helemaal goed
- prima foto’s, beter dan m’n P1i
-

Minpunten? Zijn er eigenlijk niet. Je moet ‘m niet aanschaffen als je van veel smsén houdt (te kleine knoppen) of als je uitgebreid wilt fotograferen (geen flitser etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 09:37:
4 dagen in bezit , tijd voor een review (typhone, los gekocht, binnen 24 uur in huis)
Hoe kom je erbij om hem eigenlijk los te kopen? Met een kleine abbo heb je dat er zo uit ?!

Of je P1i abbo loopt nog lang niet af, wat betekend dat je te veel geld over hebt :P
Ben benieuwd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een abbo van de zaak, koop dus m'n toestellen "los". Ben erachter gekomen dat ik verslaafd ben aan mobieltjes, Binnen anderhalf jaar de sy 810i, N95 , n6300 en nu de 890i gekocht ( en weer verkocht met dik verlies ) . Mijn vrouw verklaart me voor gek, ik ga nu afkikken (!), even geen nieuwe mobieltjes meer in 2008. 8)7
Frenzy_LS schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 16:33:
[...]

Hoe kom je erbij om hem eigenlijk los te kopen? Met een kleine abbo heb je dat er zo uit ?!

Of je P1i abbo loopt nog lang niet af, wat betekend dat je te veel geld over hebt :P
Ben benieuwd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nog wel een ander klein probleempje, de internetinstellingen krijg ik niet goed, krijg continu de melding " verbindingsfout bla bla ".
..... Via de vodafone site de instellingen opgevraagd, maar die "stappen" kloppen van geen meter. Had net die lui aan de lijn en ze gaven toe dat hun info niet correct is. Ik moet maar langs een vodafone winkel gaan.

Wie kan mij helpen? Het enige waar ik rekening mee moet houden is dat het APN adres office.vodafone.nl moet zijn, omdat ik een zakelijke abbo heb.

Ik ga naar instellingen - verbindingen - internetinstellingen
vraag 1. Wat betekent "Lokale verb. toest" ? Ik kan aan of uit kiezen, ik kies UIT.

Dan maak ik een Data- account aan met de bekende instellingen APN;office.vodafone.nl , gebruikersnaam; vodafone , wachtwoord ; vodafone , aanmeldingsverzoek ; uit, IPadres ; 192.168.251.150 , DNS : laat ik leeg , Verificatie ; PAP , Data en Headercompressie ; beiden UIT.

Nu komt 't . In ditzelfde rijtje staat ook Proxy instellingen (?) Als ik deze selecteer , zie ik ;
- Proxy : kies AAN (?)
vraag 2 - Dan krijg ik een optie "Zelfde vr. alle servers " --> Wat betekent dit in gods sake , ik kies maar iets , UIT (?)
- dan de optie "Proxy -servers ", met opties HTTP , Beveiligd en Streaming. Ik kies "beveiligd (?) en geef wederom gebruikersnaam / wachtwoord / Proxy adres in , en geef poortnr 8799

Als ik nu terugkeer zie ik bij "Proxy servers "Meerdere"staan (?), en nog een veld terug Proxy instellingen "Aan, Meerdere" , enfin

..zet nu m'n telefoon uit en weer aan

Niets .... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bahviaan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 18:31
Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 09:37:

Hou je van muziek? Luister je veel mp3? Hou je van design en stijlvol? Vind je klein en licht belangrijk? Dan zit je goed met de 890i, wat een TOPPER.
- prachtig design
- zeer stijlvol
- mooi materiaal, zeer licht toestel maar door het licht gebrushde metaal voelt ‘ie heel degelijk
- zeer helder display, echt een vooruitgang met eerdere W modellen
- equalizer ook handmatig aan te passen
- headset bestaat uit 2 delen zodat je een standaard koptelefoon van 3.5 inch jackplug kunt aansluiten
- prachtig geluid (met m’n sennheiser koptelefoon)
- tot 4gb ondersteuning, goed voor 800 mp3 tjes!
- ook radio aan boord, helemaal goed
- prima foto’s, beter dan m’n P1i
-

Minpunten? Zijn er eigenlijk niet. Je moet ‘m niet aanschaffen als je van veel smsén houdt (te kleine knoppen) of als je uitgebreid wilt fotograferen (geen flitser etc).
Ja, die kleine knopjes moet ik nog even aan wennen. Ik heb geen worstvingers, maar het is wel een beetje prutsen... Maar verder vind ik het een erg mooi toestel met een heel mooi beeld.

Enige overige nadeel... doordat ie zo dun is voel ik hem nauwelijks zitten en ben ik iedere keer bang dat ik kwijtraak (oplossing: de hele tijd naar je walkman luisteren).

Omsk is een mooie stad, maar net iets te ver weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekeeghan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
Heb hem ook besteld. Fijn toestel. Had hiervoor een W850i en dit is met veel dingen hetzelfde alleen dan beter, kleiner en sneller. Enige serieuze nadeel vindt ik de toetsen die vrij klein zijn en vooral de toetscombis links en rechts van de navigatietoets zijn klein en lastig. En het geluid van de speaker is niet zo heel goed op hoge volumes t.o.v. mijn oude W850. De laatste paar geluidsniveaus gaat het eigenlijk amper harder van maar wel zwaar vervormen.
Ik las ergens dat de batterijcover wél van aluminium is, NEE dus! Gewoon alu-look plastic, maar het ziet er vrij overtuigend uit. Vindt de Googlemaps integratie leuk. Werkt erg goed en goed alternatief voor GPS.

A mind once stretched by a new idea never regains its original dimensions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

... Jawel, heb een "kapot" toestel ontvangen van Typhone. Na uren overleg met VODAFONE zijn we erachter gekomen dat de software "corrupt"is, moet dus NU AL een service point gaan opzoeken :(

".. Googlemaps integratie .." ?? Dat klinkt interessant , leg uit !(?)
koekeeghan schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 11:54:
Heb hem ook besteld. Fijn toestel. Had hiervoor een W850i en dit is met veel dingen hetzelfde alleen dan beter, kleiner en sneller. Enige serieuze nadeel vindt ik de toetsen die vrij klein zijn en vooral de toetscombis links en rechts van de navigatietoets zijn klein en lastig. En het geluid van de speaker is niet zo heel goed op hoge volumes t.o.v. mijn oude W850. De laatste paar geluidsniveaus gaat het eigenlijk amper harder van maar wel zwaar vervormen.
Ik las ergens dat de batterijcover wél van aluminium is, NEE dus! Gewoon alu-look plastic, maar het ziet er vrij overtuigend uit. Vindt de Googlemaps integratie leuk. Werkt erg goed en goed alternatief voor GPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 12:40:
... Jawel, heb een "kapot" toestel ontvangen van Typhone. Na uren overleg met VODAFONE zijn we erachter gekomen dat de software "corrupt"is, moet dus NU AL een service point gaan opzoeken :(

".. Googlemaps integratie .." ?? Dat klinkt interessant , leg uit !(?)

[...]
dat kan bijna elke telefoon met java draaien het probleem alleen is is dat je inet open moet hebben staan

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste