Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paul Hulsebosch schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 11:56:
Grotendeels eens met Entail, maar ik mis nog één punt: goede toetsenbordverlichting... :-( Lang leve m'n oude SE810i wat dat betreft...
Ik heb verder weinig problemen met de toetsenbord verlichting en daarnaast weet ik alle knopjes op de tast wel te vinden dus heb er sowieso weinig last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-08 19:51
Weet iemand hoe je de rechtsonderin "Internet" Snelkoppeling kan weghalen of vervangen voor een andere? :( Dit gaat mij de telefoon verpesten omdat ik geen mobiel internet gebruik..

:o En druk der soms per ongeluk op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:55
b00ster schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 20:56:
Weet iemand hoe je de rechtsonderin "Internet" Snelkoppeling kan weghalen of vervangen voor een andere?
Via Menu -> Instellingen (tab algemeen) -> Snelkoppelingen :)

Of bedoel je een andere rechtsonderin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
Rechts onder in beeld, links = media rechts = internet.
(zijn de knopjes die naar boven drukt...)
Alvast bedankt voor de hulp! :)

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:55
Hmm.. links is hier Media, rechts is Contact. ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit aangepast heb, en het gaat ook inderdaad niet via de snelkoppelingen. Ergens moet het dus instelbaar zijn, aangezien het bij mij anders is dan bij jou. Maar hoe? Ik zou het helaas niet weten.

• b00ster
-

[ Voor 100% gewijzigd door b00ster op 10-09-2008 14:05 ]

• b00ster
Ik heb mijn telefoon afgesloten met een 1 jr's HI abbonoment, lees hier al een tijdje mee. (vooral over de updates). Kan ik mijn telefoon wel gewoon updaten? Lees namelijk dat T-mobile en Vodaphone dit niet kunnen? Wil het namelijk wel graag omdat ik goede dingen lees over de updates!!! :D

Heb op dit moment: 1200-9164 R1EA033 080218 :P

Sorry dat ik dit vraag, maar heb niet echt gek veel verstand van telefoon updates!

Alvast bedankt! :) b00ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:11

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Met Kpn/Hi heb je geen last van 'feest' firmwares.
Bij mijn SE gsm's kon ik altijd wel een algemene update vinden.
Let wel ff op dat je een backup maakt van contacten, muziek e.d., juist als je het niet verwacht ben je na een update opeens alles kwijt :z

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-08 14:17

bosaap22

Doing things I'm good at.

b00ster schreef op woensdag 10 september 2008 @ 14:08:
Ik heb mijn telefoon afgesloten met een 1 jr's HI abbonoment,
Het gaat erom of je een gesimlockte gsm hebt met eigen firmware.(branded) Als dit niet het geval is, dan kun je gewoon via de reguliere weg (SEUS) je updates binnenhalen en installeren.
Heb je een branded telefoon, dan ben je afhankelijk van je provider en volgen firmware updates meestal later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hier hoe het staat met de voorraad van deze telefoon bij Hi? Ik wacht er nu al 2 weken op en 't begint nu wel aardig te kriebelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
b00ster schreef op woensdag 10 september 2008 @ 14:08:
Ik heb mijn telefoon afgesloten met een 1 jr's HI abbonoment, lees hier al een tijdje mee. (vooral over de updates). Kan ik mijn telefoon wel gewoon updaten? Lees namelijk dat T-mobile en Vodaphone dit niet kunnen? Wil het namelijk wel graag omdat ik goede dingen lees over de updates!!! :D

Heb op dit moment: 1200-9164 R1EA033 080218 :P

Sorry dat ik dit vraag, maar heb niet echt gek veel verstand van telefoon updates!

Alvast bedankt! :) b00ster!
Beschik nu over de laatste update! :) ben benieuwd of de accu dan langer mee gaat... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superlex
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-07 16:58
heb de telefoon nu een paar weken en ben er best tevreden mee. walkman functie is prima en voldoet erg goed voor mij.
de batterij gaat in vergelijking met mijn K810i wel korter mee maar misschien wordt dat nog beter (t-mobile en hun laatste firmware staat erop).

Het enige 'probleem' wat ik heb is dat in de slaapstand mijn scherme gewoon zwart is. dus geen klokje waar de je de tijd op kan zien. Dat vind ik al vervelend maar vervelender vind ik dat ik dan dus ook niet kan zien of ik een gesprek/sms gemist heb.
Heb even de w880 van een collega bekeken en die heeft het wel gewoon, staat ook gewoon in een menu om in of uit te schakelen maar op de w890i kan ik het nergens vinden.

Kijk ik gewoon ergens over heen en zit de functie er wel gewoon in?

Dit kan voor mij een reden zijn om weer terug naar mijn k810 te gaan, heel irritant dat ik nu elke keer een knopje in moet drukken om te kijken of er berichten zijn e.d.

Lex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hoeft ook maar één knopje in te drukken. Energiebesparing dus... Als je hem toch al uit je zak haalt om te kijken dan kun je terwijl je dat doet toch wel 1 of 5 knopjes tegelijk indrukken :)
Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 23:00:
Weet iemand hier hoe het staat met de voorraad van deze telefoon bij Hi? Ik wacht er nu al 2 weken op en 't begint nu wel aardig te kriebelen.
Ik ben de Hi winkel zelf binnen gelopen, kon 'm gelijk meenemen. Internet kan met telefoons altijd wat langer op zich laten wachten...

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2008 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weekend warrior
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:56
b00ster schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 18:56:
[...]

Beschik nu over de laatste update! :) ben benieuwd of de accu dan langer mee gaat... O-)
en welke versie is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 18:03:
Je hoeft ook maar één knopje in te drukken. Energiebesparing dus... Als je hem toch al uit je zak haalt om te kijken dan kun je terwijl je dat doet toch wel 1 of 5 knopjes tegelijk indrukken :)

[...]

Ik ben de Hi winkel zelf binnen gelopen, kon 'm gelijk meenemen. Internet kan met telefoons altijd wat langer op zich laten wachten...
hmm, dan ben je natuurlijk wel de online korting kwijt en sowieso is het raar dat het nu bijna drie weken moet duren. :\

Magoed, even ontopic vraagje.. hoe is het synchen van de agenda? kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22

bosaap22

Ik probeer al enige tijd om de MMS functie voor deze foon i.c.m. Telfort aan de praat te krijgen. Helaas zonder resultaat.
Via de site van telfort kun je niet automatisch je instellingen d.m.v. een smsje configureren voor deze gsm. De handmatige instellingen geven na voltooiing configuratie bij het versturen of ontvangen van een MMS een foutmelding.
Daarnaast ben ik even naar een Telfort winkel gegaan, maar daar kregen ze het ook niet voor elkaar.
Mijn vriendin heeft dezelfde foon en abo en heeft hetzelfde probleem.

Iemand die dit heeft op kunnen lossen of tips heeft?

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Ik kan i.c.m. Telfort wel MMS versturen, maar niet correct ontvangen. Met correct bedoel ik: ik moet naar de Telfort site om m'n ontvangen MMSje te kunnen zien d.m.v. link in het berichtje.

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

• bosaap22

bosaap22

ck2000nl schreef op woensdag 24 september 2008 @ 08:06:
Ik kan i.c.m. Telfort wel MMS versturen, maar niet correct ontvangen. Met correct bedoel ik: ik moet naar de Telfort site om m'n ontvangen MMSje te kunnen zien d.m.v. link in het berichtje.
Dan zijn jouw instellingen blijkbaar ook nog niet goed ingesteld.....

Internet doet het overigens wel goed.... Het is echt dat MMS gebeuren dat gewoon niet wil werken. :|

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 21:34:
[...]

hmm, dan ben je natuurlijk wel de online korting kwijt en sowieso is het raar dat het nu bijna drie weken moet duren. :\

Magoed, even ontopic vraagje.. hoe is het synchen van de agenda? kan dat?
Ik heb het heel mooi geregeld. Progje van google synct mijn google agenda die gedeeld staat met m'n commissie, vriendin en huisgenoten naar outlook die het via de pc suite elke keer dat ik via bluetooth vebinding maak automatisch synct. Hoef je niets voor te doen en werkt perfect. Gaat ook knettersnel...

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 11:36:
[...]

Ik heb het heel mooi geregeld. Progje van google synct mijn google agenda die gedeeld staat met m'n commissie, vriendin en huisgenoten naar outlook die het via de pc suite elke keer dat ik via bluetooth vebinding maak automatisch synct. Hoef je niets voor te doen en werkt perfect. Gaat ook knettersnel...
Mkay, dat klinkt heel goed. Ik gebruik ook de agenda van google. Welk progje bedoel je, heb je een link oid? Klinkt namelijk wel heel mooi dit. :D

Ik heb mn telefoon nog steeds niet in bezit namelijk. 3 weken nu al wachten. :( heheh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-05-2021
In week 41 komt een nieuwe lading. Dan zullen ze pas contact opnemen voor de levering. :( Dat betekend wachten tot 6 oktober minimal. :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 22:19:
[...]

Mkay, dat klinkt heel goed. Ik gebruik ook de agenda van google. Welk progje bedoel je, heb je een link oid? Klinkt namelijk wel heel mooi dit. :D

Ik heb mn telefoon nog steeds niet in bezit namelijk. 3 weken nu al wachten. :( heheh
Ik bedoel dit progje en het is zeker mooi :D

http://www.google.com/sup...in/answer.py?answer=89955

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
Oei, nice programma. Even wachten tot na 6 oktober wanneer ik mijn mobiel krijgt. Daarna even mij bevindingen even posten. :) Synchen met Outlook gaat iig al goed, verder gebruik ik Outlook nooit (:r) dus zal het voorderest nergens voro gebruiken. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie van het progje is dat je outlook ook nooit hoeft te openen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-09 15:07
Wat een vreselijk toetsenbord heeft ding, het doen pijn aan mijn vingers :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Laatst online: 09-09 20:00
Ik heb deze W890i nou een paar dagen, maar er zit een ontzettende ruis op de lijn. Ik heb al wat liggen te google'en en gekeken in de instellingen; maar ik vind niet echt een oplossing.

Ik heb m'n vodafone simkaart overgenomen van de vorige telefoon in deze, mag normaliter geen probleem zijn.
Het bereik is overigs gewoon goed ten alle tijden.

Heeft iemand een idee?

[ Voor 9% gewijzigd door Silent Thunder op 01-10-2008 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Silent Thunder schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 21:16:
Ik heb deze W890i nou een paar dagen, maar er zit een ontzettende ruis op de lijn. Ik heb al wat liggen te google'en en gekeken in de instellingen; maar ik vind niet echt een oplossing.

Ik heb m'n vodafone simkaart overgenomen van de vorige telefoon in deze, mag normaliter geen probleem zijn.
Het bereik is overigs gewoon goed ten alle tijden.

Heeft iemand een idee?
Geen wind (nee, geen scheet :P) in de microfoon?

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
MensionXL schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 21:29:
[...]

Geen wind (nee, geen scheet :P) in de microfoon?
Nee, ik heb het bij verschillende mensen gehad waarbij we beide gewoon met vol bereik zonder externe 'belemmeringen' aan het bellen waren. Ik heb nog geen enkele keer ruisvrij kunnen bellen, zit structureel iets niet goed...

[ Voor 12% gewijzigd door Silent Thunder op 01-10-2008 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Maar goed, dan breng ik 'em terug naar de winkel voor omruil komend weekend; ik weet het anders ook niet... elk gesprek dat ik voer zit een zodanige ruis in dat het niet prettig spreekt.

Als de optie mogelijk is switch ik naar een Nokia ofzo, dit is al mijn 3e Ericsson (bij de andere twee brak na een dik jaar het materiaal gedeeltelijk af). Zal vast dikke pech zijn en niet zozeer SE related, maar dan wil ik het eens met iets anders proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22

bosaap22

Silent Thunder schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 14:50:
Maar goed, dan breng ik 'em terug naar de winkel voor omruil komend weekend; ik weet het anders ook niet... elk gesprek dat ik voer zit een zodanige ruis in dat het niet prettig spreekt.

Als de optie mogelijk is switch ik naar een Nokia ofzo, dit is al mijn 3e Ericsson (bij de andere twee brak na een dik jaar het materiaal gedeeltelijk af). Zal vast dikke pech zijn en niet zozeer SE related, maar dan wil ik het eens met iets anders proberen :)
Idd gewoon terug naar de winkel. Ik had een soortgelijk probleem met mijn vorige telefoon.
Dit was gewoon een fabrieksfout. Geen zorgen. Voor dit soort dingen heb je nu juist die garantie... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
Even een vraagje.

Weet iemand toevallig of het mogelijk is om je inbox te beveiligen? Zoals bij de nieuwe samsungs mogelijk is om als je in je inbox wilt komen een pincode neer te zetten, is dat ook mogelijk met deze telefoon. Ik heb gezocht en gevraagd maar ik heb momenteel nog niks kunnen vinden.

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
volgens mij is dat niet mogelijk en is het puur een optie die samsung heeft ingebouwd. maar als ik hem heb zal ik ff kijken voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22

bosaap22

Salv schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 01:31:
Even een vraagje.

Weet iemand toevallig of het mogelijk is om je inbox te beveiligen? Zoals bij de nieuwe samsungs mogelijk is om als je in je inbox wilt komen een pincode neer te zetten, is dat ook mogelijk met deze telefoon. Ik heb gezocht en gevraagd maar ik heb momenteel nog niks kunnen vinden.
Ik kan nergens een optie vinden om deze te beveiligen.
Lijkt me ook een Samsung feature.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bosaap22 schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 21:15:
[...]

Ik kan nergens een optie vinden om deze te beveiligen.
Lijkt me ook een Samsung feature.....
Is ook meer bedoeld voor de breezah's onder ons :P maar zonder gekheid, die functie zit er niet op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn idee was dat sony walkman mobieltjes toch wel de beste geluidskwaliteit zouden geven wat betreft mp3's beluisteren... Dus niet. (meer). Nokia heeft betere toestellen op dit moment wat dit specifieke punt betreft.

van mobile review:

..."Hardware-wise, the W890i sports no dedicated chips for sound enhancement"....
"While it made sense when the line-up had no real competition, with the development of Ultra Music from Samsung and Nokia’s XpressMusic, Walkman starts getting a run for its money. When we compared the sound quality delivered by the W890i with the Nokia 5310 and the Samsung i450, it was clearly behind both of them. Its bass level is less decent than that found on other solutions, the same goes for its top volume settings, and the equalizers found on the Nokia’s phone have greater impact on what you actually hear. It turns out that the Sony Ericsson’s product trumps them only with its software, whereas it comes short on the hardware front. Furthermore, those looking for superior sonic experience will have to look elsewhere – this flagship is definitely not for them."

Verderop wordt gesteld dat het apparaat best goed geluid geeft, alleen het is niet meer het Beste geluid
in de markt. Dat is weggelegd voor , bijvoorbeeld de Nokia 5310, eveneens 10 mm dik.

Zelf twijfel ik (toch) nog tussen het design van de Sony Ericssson W890i en de hoge geluidskwaliteit van de Nokia 5310 ExpressMusic..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb beide gehoord en alleen een audiofiel merkt het verschil. Dit soort reviews worden door net zoveel of meer reviews teniet gedaan en is natuurlijk maar de mening van één reviewer...

Ik denk dat je weinig vergelijkbare reviews terugvind op internet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 12:15:
Ik heb beide gehoord en alleen een audiofiel merkt het verschil. Dit soort reviews worden door net zoveel of meer reviews teniet gedaan en is natuurlijk maar de mening van één reviewer...

Ik denk dat je weinig vergelijkbare reviews terugvind op internet..
90 % van de reviews zijn van sites die nogal ehm meer op een verkoopsite lijken dan een neutrale reviewsite; dus om daar nou veel waarde aan te hechten.

Sony ericsson is met de walkman phones begonnen toen er nog geen concurrentie was op mp3 gebied in telefoons; het waren meteen de beste mp3 spelende telefoons, voornamelijk door de software.
Simpelweg een nieuwe markt geopend. Nu is de situatie aan het veranderen en als SOny Ericsson niet snel dedicated audio chips gaat toepassen en betere interne audio versterkers dan zullen ze nog meer marktaandeel verliezen aan Nokia en ook aan Samsung.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2008 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22

bosaap22

Ik ontdekte gisteren pas dat de TrackID ook werkt als je je telefoon bij een box van bijv. je stereo of mp3speler houdt. Ik dacht dat dit alleen maar functioneerde bij het afspelen van je (interne) radio.

Weet iemand hoe dit precies werkt? Ik vind het toch wonderlijk dat dit programma zo snel `weet` wat de naam en titel van een nummer is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-09 22:52

ykz

Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon, omdat mn vorige het heeft begeven.
Nou zit ik te twyfelen tussen een paar, onder andere deze W890i en W910i.
Maar is de W910i een opvolger oid van de W890i? Want als ik naar de specs kijk, lijkt me de W890i toch wel iets beter, dus dat klopt alvast niet... Of zijn het gewoon verschillende versies zegmaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ykz schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 03:24:
Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon, omdat mn vorige het heeft begeven.
Nou zit ik te twyfelen tussen een paar, onder andere deze W890i en W910i.
Maar is de W910i een opvolger oid van de W890i? Want als ik naar de specs kijk, lijkt me de W890i toch wel iets beter, dus dat klopt alvast niet... Of zijn het gewoon verschillende versies zegmaar?
Het is geen familie van elkaar en zeker geen opvolger. Verschillende versies dus.
bosaap22 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 10:37:
Ik ontdekte gisteren pas dat de TrackID ook werkt als je je telefoon bij een box van bijv. je stereo of mp3speler houdt. Ik dacht dat dit alleen maar functioneerde bij het afspelen van je (interne) radio.

Weet iemand hoe dit precies werkt? Ik vind het toch wonderlijk dat dit programma zo snel `weet` wat de naam en titel van een nummer is. :)
SE gebruikt hiervoor Gracenote en die doen het zo;
Let your mobile device work for you.

Gracenote® offers wireless carriers and service providers a customized mobile solution that enables users to identify and discover new songs. Consumers simply hold up their phone anywhere the music is playing -- in a bar, at a party, or on the radio. Then a short clip of the music, from any section of the song, is matched to Gracenote's global database of audio fingerprints and music information. Once identified, Gracenote connects the user to related content for hearing, viewing, and purchase. Music fans get fast access to ringtones, full tracks, videos, and all the content that makes mobile music fun.

Waveform Fingerprint Technology
Gracenote Mobile MusicID™ uses a patent-pending waveform fingerprinting and search technology combined with the Gracenote Global Media Database®, the world's largest database of music information, to provide a robust, scalable solution. Carriers and service providers can secure dedicated capacity or can access a hosted service operated by Gracenote to share capacity among multiple carriers.

The Partner is in Control
The partner service provider uses Gracenote Mobile MusicID as the core of a revenue-generating service that they design to meet their needs:

* The partner uses Gracenote to associate their own unique content and commerce opportunities to identified songs.
* Partner content can include tracks for download, ringtones, wallpaper, videos, phone skins, and other merchandise.
* To make the service even more compelling, the partner can also license additional content such as artist biographies, album art, and music news.
* Additionally, Gracenote Discover™ generates recommendations for music, videos, and other music-related merchandise that fans can browse and buy.

How it Works

1. When music fans hear a song they want to identify, they tap a command on the phone keypad to start the audio recognition process, and then hold the phone up to the music source.
2. The phone captures a few seconds of the audio and extracts a waveform fingerprint of the snippet. The snippet can be from any section of the song, even the last few seconds.
3. The fingerprint is sent to the Mobile MusicID recognition service from the service provider that may be located anywhere in the world.
4. The Mobile MusicID recognition server compares the fingerprint to its database of reference fingerprints and responds with the exact match.
5. The artist, song title and related information, as well as content like album art and download links are relayed to the fan.

Mobile MusicID can complete the entire recognition and content linking process in as little as 10 seconds.

A Global Waveform Database

* The Gracenote Media Database currently has waveform fingerprints for over 8 million music tracks and is growing by over 25,000 a week.
* The waveform fingerprint database includes music from countries around the world, providing the greatest diversity in music recognition for a global population.
* Data is delivered in UTF-8 encoded character sets, providing Unicode support for all languages.

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2008 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22

bosaap22

Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:15:
[...]

SE gebruikt hiervoor Gracenote en die doen het zo;

*Uitleg
Ow.. thanxx! Erg interessant. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

Ik heb deze telefoon nu van T-Mobile en ben er best tevreden mee. Er is alleen 1 ding waar ik mij echt mateloos aan stoor en dat is het versturen van meedere smsjes. Als het er meer dan 2 worden maakt mijn telefoon er automatisch een mms van. Ik heb er zelf geen controlle over schijnbaar en als dit niet gefix word gaat de telefoon vandaag nog terug.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22

bosaap22

Deem schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 11:14:
Ik heb deze telefoon nu van T-Mobile en ben er best tevreden mee. Er is alleen 1 ding waar ik mij echt mateloos aan stoor en dat is het versturen van meedere smsjes. Als het er meer dan 2 worden maakt mijn telefoon er automatisch een mms van. Ik heb er zelf geen controlle over schijnbaar en als dit niet gefix word gaat de telefoon vandaag nog terug.
Ikheb dit net even gecheckt, maar heb dat probleem niet geconstateerd. Wel kun je via opties je het smsje converteren naar een MMS. Automatisch gaat dat niet.
Probeer je firmware eens te updaten. Anders zou ik ´m idd terugbrengen, want dit is duidelijk niet zoals het hoort. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Ik heb eerst even contact gezocht met de mensen van SE en die zeggen dat het aan de brading ligt en dat het de schuld is van de software en mms handeling van t-mobile. Daarna heb ik de support van T-mobile gebelt en ze het verhaal uitgelegt. Ze hebben het aan hun kant ook getest bij een medewerker met dezelfde w890i telefoon maar daar ontstaat dus hetzelfde probleem. Nu willen ze de telefoon ruilen tegen een ander merk en model maar eigelijk wil ik dat helemaal niet omdat ik heel tevreden ben met deze telefoon. Toen is er een technische call aangemaakt en word er onderzocht naar een oplossing. Ik vind het maar matig dat ik zelf niet de controlle heb over het formaat van mijn berichten. Iedereen dus gewaarschuuwt die veel lange smsjes typt en deze telefoon wilt. Neem hem dan niet bij T-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf ook T-Mobile en heb dit probleem niet, ik kan zonder problemen een langere sms maken. Overigens heb ik geen t-mobile branded toestel (gisteren abo verlengt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 12:52:
Ik heb zelf ook T-Mobile en heb dit probleem niet, ik kan zonder problemen een langere sms maken. Overigens heb ik geen t-mobile branded toestel (gisteren abo verlengt)
^

maarre, ik ben nog steeds heel tevreden...

had trouwens een gesprek opgenomen... kom ik er tijden later pas achter dat die dus niet tussen de memo's staat zoals bij de meeste telefoons maar gewoon met de naam van de beller wordt opgenomen in je muziekcollectie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 08:25:
[...]

^

maarre, ik ben nog steeds heel tevreden...

had trouwens een gesprek opgenomen... kom ik er tijden later pas achter dat die dus niet tussen de memo's staat zoals bij de meeste telefoons maar gewoon met de naam van de beller wordt opgenomen in je muziekcollectie...
das strafbaar toch, een gesprek opnemen :+

heb em gister trouwens binnengekregen. Valt me op hoe snel hij door de menu's gaat. Zelfs nu ik hem volstop met muziek werkt het browsen van je muziek, artiesten etc, gewoon snel. Nog geen mayor failures tegengekomen. Al met al nog zeer tevreden dus.

TrackID werkt echt boven verwachting. en wat is hij klein he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey gasten heb nog geen week mn W890i binnen =D maar vroeg me af wat voor videobestanden hij kan afspelen. Iemand die het weet??

Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mp4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke kan teminste video bestanden afspelen alvast bedankt voor dat :P Het loopt alleen niet Sync... is dit goed te krijgen op een of andere (duistere) manier xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik ook problemen mee. Mijn indruk is dat dit afhangt van de geluidskwaliteit. Als je de converter die je gebruikt instelt op een lagere bitrate voor het geluid krijg je waarschijnlijk wat minder problemen (althans, bij mij)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
een goede converter downloaden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Homerius schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 21:35:
[...]

Via Menu -> Instellingen (tab algemeen) -> Snelkoppelingen :)

Of bedoel je een andere rechtsonderin?
Het is mij nog niet gelukt deze 2 knopjes te wijzigen.. Maar dat moet kunnen !!..
Eerst eens een software update uitvoeren zowiezo..
DUs als iemand het heeft gevonden graag even vermelden hoe je dus die 2 knopjes instelt (uiterst rechts- en links onder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b00ster schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 20:56:
Weet iemand hoe je de rechtsonderin "Internet" Snelkoppeling kan weghalen of vervangen voor een andere? :( Dit gaat mij de telefoon verpesten omdat ik geen mobiel internet gebruik..

:o En druk der soms per ongeluk op!
vraag van 9 september..
Heb hier hetzelfde euvel, dus als iemand het weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het gaat om per ongeluk internet indrukken kun je heel eenvoudig bij je internet instellingen een nieuw profiel zonder verbindingsinformatie aanmaken waardoor je een foutmelding krijgt als je per ongeluk op internet drukt zonder dat je dit wil. Je betaalt niets en kunt hier ook weer eenvoudig uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 12:52:
Ik heb een t-mobile branded.. en bij mij komt het ook niet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-- edit --

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2008 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

serhat schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 11:48:
[...]

Ik heb een t-mobile branded.. en bij mij komt het ook niet voor.
Dat maakt het wel interressant. Kan jij op een of andere manier zijn welke software jij erop hebt zitten? Dan kan ik kijken of ik bij een SE servicepunt die software erop kan laten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
Hmm, had v/d week iets vaags.
Had mn telefoon aan laten staan snachts, dus ik kijk smorgens.. staat er 'opeens' het 3G icoontje. Naja, opzich maakt dat niet zoveel uit, maar ik kon dus geen smsjes meer ontvangen, bellen ging wel, op internet kon ook niet. Wilde ik opnieuw mn netwerk selecteren, kon hij geen netwerken vinden eerst. :\

Dus toen mobiel nog maar ff uit/aanzetten en opnieuw netwerk zoeken. Nog geen succes... nog een keer proberen en hij vond het KPN netwerk weer. Ontving toen ook opeens weer 4 smsjes in ene.

heel vaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan zijn dat je 'm op 3G only had staan en dat je op een plek was waar geen 3G te ontvangen was (altijd of op dat moment). Als je hem dan laat zoeken naar 3G komt er niets terug, als hij dan op de 1 of andere vage manier weer terugspringt naar 3G en GSM netwerken dan knalt hij in 1 keer natuurlijk al die smsjes naar je telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:39
Mijn w890 laat zijn ringtone niet meer horen bij het overgaan. Profielen gecheckt etc. en hij staat niet op 'stil'. Heb ook al andere ringtones en profielen geprobeerd maar hij blijft selchts trillen en geen geluid. Iemand hier ook reeds last van gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Is je speaker misschien stuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:39
Nee, op verzoek speelt ie de tones wel bijhet selecteren.. Evenals mp3's.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
Wanneer mijn vriendin een groeps-sms verstuurt, dan ontvangen de geadresseerden een mms. De smsjes worden ook als mmsjes berekend. Zwaar knudde dus!!!

Waar kan dit aan liggen? Als zij de telefoon door t-mobile laat inspecteren is zij de telefoon voor 3 weken kwijt!!! |:(

[ Voor 3% gewijzigd door Amboe op 12-11-2008 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amboe schreef op woensdag 12 november 2008 @ 00:17:
Wanneer mijn vriendin een groeps-sms verstuurt, dan ontvangen de geadresseerden een mms. De smsjes worden ook als mmsjes berekend. Zwaar knudde dus!!!

Waar kan dit aan liggen? Als zij de telefoon door t-mobile laat inspecteren is zij de telefoon voor 3 weken kwijt!!! |:(
Dit is volgens mij een stukje terug ook al behandeld. Het ligt aan de T-mobile branded software. Zorg dus dat je een update download van SE zelf of laat hem in de winkel van T-mobile even flashen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
Ik heb geen T-mobile toestel. Gewoon via Hi. Het is overigens maar 1 keer voorgekomen. Never nooit last gehad van 'bugs' verder.

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 09:41:
[...]

Dit is volgens mij een stukje terug ook al behandeld. Het ligt aan de T-mobile branded software. Zorg dus dat je een update download van SE zelf of laat hem in de winkel van T-mobile even flashen...
Sorry, niet goed gekeken...mijn vraag is idd al eerder behandeld |:(

• ny-hardcore
  • Laatst online: 09-09 14:30
krijg de laatste paar weken heel van een 'inactieve sim' melding en spontane reboots...
iemand hier ook last van, zit op de laatste t-mob. firmware.. ben nr. ff kwijt...

cd /pub && more beer

Verwijderd

ny-hardcore schreef op donderdag 13 november 2008 @ 18:49:
krijg de laatste paar weken heel van een 'inactieve sim' melding en spontane reboots...
iemand hier ook last van, zit op de laatste t-mob. firmware.. ben nr. ff kwijt...
nope, hier geen problemen..

Verwijderd

Hey,

Ik heb nu al tijdje mn w890i maar sinds vandaag heb ik ineens geen geluid meer bij mn ringtoon of smstoon. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen??

En nee hij staat niet op stil ofso...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
heb je al geprobeerd je ringtone opnieuw in te stellen? je mobieel aan/uit? even van profiel wisselen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
@VVietze: heb je de geluiden op je M2-kaartje staan? Haal het kaartje even uit het slot, en dan erweer in. Anders even accu eruit en er weer in. :)

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bob Popcorn schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 19:30:
Het geluid van de ringtone werkt niet meer bij mij? :? Heel vaag, telefoon staat niet op stil, beltoon staan aan, beltoon werkt ook als ik "afspeel" in het selectiemenu, speaker doet het tijdens MP3, beltoon selecteren etcetera, alleen niet bij bellen en smsen... :?
Ik weet niet of hier inmiddels al op is gereageerd, ik kon het in ieder geval niet vinden. Maar ik heb ook last van dit probleem. Heel vervelend! Speaker is niet stuk, want ik kan muziek wel gewoon afspelen.

Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Zou een software update helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
check een paar post, 1 a 2 boven de jouwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al ander profiel ingesteld, accu en geheugenkaart eruit gehaald, maar dat helpt allemaal niet. En als ik mijn telefoon uitzet en dan weer aan doet ie het ook niet.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
andere ringtone ingesteld, ringtone mss op je telefoongeheugen gezet en dan ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een software update gedaan, ik heb ook de ringtone naar het telefoongeheugen gekopieert en daarna ingesteld als ringtone. Maar niets helpt! Ik ben een beetje radeloos, want het is echt vervelend als je ringtone het niet doet.

De wekker functie doet het trouwens ook niet. Maar muziek kan ik wel afspelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22

bosaap22

Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 21:12:
Ik heb een software update gedaan, ik heb ook de ringtone naar het telefoongeheugen gekopieert en daarna ingesteld als ringtone. Maar niets helpt! Ik ben een beetje radeloos, want het is echt vervelend als je ringtone het niet doet.

Tijd om gebruik te maken van je garantie denk ik....
Ga er eens mee naar de winkel of mail/bel met Sony Ericsson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Deem schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 12:10:
[...]

Dat maakt het wel interressant. Kan jij op een of andere manier zijn welke software jij erop hebt zitten? Dan kan ik kijken of ik bij een SE servicepunt die software erop kan laten zetten.
Sorry voor mijn hele late reactie.. Ik kan zo de versie die ik heb niet zien. T-mobile wilt dat blokkeren en weet zo de speciale nummercombinatie niet uit mijn hoofd. maar...
Als ik naar wat meer mensen stuur wordt het bij mij ook een MMS, maar niet bij 2 mensen.. weet de grens zo niet.. als ik naar minder dan 10 stuur zegt het dat hij het niet kan MMSen (profiel stukgemaakt) en of ik het via SMS wil sturen.. als er echter 10 of meer ontvangers zijn dan wilt hij het alleen maar als MMS sturen..

Ik moest volgens T-mobile ook naar een SE servicepunt voor een nieuwere firmware al is dat weer een eind weg voor mij.. zoveel heb je er niet in Nederland schijnt..

• moeskoetie
  • Laatst online: 02-09 13:05
bij mijn w890 brand een rood lampje op de zijkant rechtsonder.
wat betekent dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dit toestel nu een half jaar, en het lijkt alsof de trilfunctie steeds zachter wordt :'( . Mis ongeveer 90% van de gesprekken, en als ik al wat voel lijkt het meer op een kriebeltje.

Is er een trucje oid om dit te veranderen, want dit is zo echt erg irritant ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Allemaal,

Even een vraagje, ik ben toe aan een nieuwe telefoon en ik twijfel nogal tussen de Samsung G600 en de SE W890i, ik ben opzich een SE fan, maar de G600 ziet er ook erg mooi uit en heeft veel mogelijkheden.

Wat raden jullie me aan ?

Thanx alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 20:12:
Hallo Allemaal,

Even een vraagje, ik ben toe aan een nieuwe telefoon en ik twijfel nogal tussen de Samsung G600 en de SE W890i, ik ben opzich een SE fan, maar de G600 ziet er ook erg mooi uit en heeft veel mogelijkheden.

Wat raden jullie me aan ?

Thanx alvast!
Qua uiterlijk twee totaal verschillende telefoons. Qua prestaties: geef je veel om foto's maken neem dan de Samsung (5.0 MP camera met autofocus en de W890i heeft een 3.2MP camera zonder autofocus). De W890i heeft wel sneller internet aan boord (HDSPA), geef je daarom neem dan de W890i. Verder is de Samsung wat kwetsbaarder doordat het een slidemodel is en de W890i een candybar model. Wil je zowel snel internet als mooi kunnen fotograferen dan is de SE C902 wellicht iets voor je, wel een stukje duurder. Als alternatief voor de W890i is er nog de T700 van Sony Ericsson. Van binnen gelijk aan de SE W890i maar een ander uiterlijk en beschikbaar in meerdere kleuren dan de W890i.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2009 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Ik zit eraan te denken om een W890i te halen, maar vraag me nog steeds een paar dingen af.

1. Als de telefoon een tijdje niet gebruikt wordt, dan gaat de schermverlichting uit. Is het dan mogelijk om een klok te zien op het scherm?

2. In filmpjes vind ik het menu traag aanvoelen. Is dit in het echt ook zo?

Ik heb momenteel een W880i welke ik kan verkopen. Een radio, groter scherm, HDSPA en betere knopjes vind ik het echt waard. Touchscreen is helemaal niks voor mij.

Kan iemand hier wat over zeggen? :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MensionXL schreef op zondag 25 januari 2009 @ 12:44:
Ik zit eraan te denken om een W890i te halen, maar vraag me nog steeds een paar dingen af.

1. Als de telefoon een tijdje niet gebruikt wordt, dan gaat de schermverlichting uit. Is het dan mogelijk om een klok te zien op het scherm?

2. In filmpjes vind ik het menu traag aanvoelen. Is dit in het echt ook zo?

Ik heb momenteel een W880i welke ik kan verkopen. Een radio, groter scherm, HDSPA en betere knopjes vind ik het echt waard. Touchscreen is helemaal niks voor mij.

Kan iemand hier wat over zeggen? :)
De klok kun je in ieder geval altijd activeren via de volumeknopjes. Permanent de tijd in beeld hangt kennelijk af van het gekozen thema.
Inwendig is de W890i trouwens gelijk aan de T700. De T700 heeft een duidelijk ander uiterlijk en is er in andere kleuren. Zie Sony Ericsson T700 topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Weet iemand of ze bij Primafoon m'n telefoon's phone-lock code kunnen resetten? Of moet die telefoon dan opgestuurd worden?

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 11:59:
[...]

Ik weet niet of hier inmiddels al op is gereageerd, ik kon het in ieder geval niet vinden. Maar ik heb ook last van dit probleem. Heel vervelend! Speaker is niet stuk, want ik kan muziek wel gewoon afspelen.

Ik heb sinds een paar dagen hetzelfde probleem. Telefoon gaat niet af, alleen tril, terwijl hij niet op tril staat. Bij overgaan en bij sms. Muziek kan wel afgespeeld worden. Heb inmiddels de tips al gebruikt. Sim eruit, accu eruit, M2 kaartje eruit, profiel veranderen. Helpt niets. Is het bij jullie inmiddels al opgelost? En zo ja, hoe?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Mijn W890i doet momenteel niks meer (Gaat niet aan). Kan ik deze nog hard resetten? Of is de telefoon gewoon dood? :(

[ Voor 6% gewijzigd door tHe_BiNk op 22-02-2009 12:32 ]

APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dat is zo natuurlijk niet te zeggen. Als ie niks doet, dan kun je niks meer, lijkt mij. Wat heb je al geprobeerd om het apparaat weer aan de praat te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Na lang kloten kwam er opeens weer een beetje leven in de telefoon. Heb opnieuw de firmware moeten installeren, waarna de telefoon weer 'geheel' tot leven kwam. Deze telefoon komt echt heel buggie over. Nu blijft mijn accu indicator weer altijd op 100% staan. :(

APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 11:59:
[...]

Dat probleem had ik ook. Gisteren de software-update gedaan, heeft niet geholpen. Sterker nog, heel m'n simkaart is overschreven (alle contacten), zit midden in een verbouwing en had al een tijdje geen back-up gemaakt... Shitshit!

Vandaag heb ik het toestel terug naar de BC gebracht, heb m nu bijna een jaar en was tot het probleem zich voordeed erg tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had mijn telefoon weggebracht voor een reparatie en had mijn geheugenkaart eruit gehaald.Nu is de telefoon terug en heb ik de kaart er weer in gedaan.Hij laad de muziek wel maar ik kan het niet normaal afspelen.Ik kan de bestanden wel vinden bij bestandsbeheer.Als ik in de medisplayer de muziek wil "hervatten "pakt hij alleen het telefoongeheugen,terwijl hij dus wel alles normaal "laad". Ook kopieren vanuit bestandsbeheer lukt niet. Iemand enig idee ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Probeer je telefoon een te resetten en alle data van je geheugenkaart naar je PC te zetten, kaart formateren en daarna terug plaatsen.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En vandaag... heb ik afscheid genomen van mijn W890i... Heb nu een C905

En ik kan je zeggen, ik mis hem niet eens meer!

Nog 2 maanden en dan mag de simlock (HI) en ga ik hem, waarschijnlijk, verkopen.

Ik vond hem te plat in mijn handen, als ik wat langer tikte, bijv op MSN via e-buddy, kreeg ik echt kramp in mijn hand, omdat hij te plat was.

Ook heb ik eczeem gekregen van het metaal... dus had ik er een crystal case omheen, waarna het probleem minder werd en uiteindelijk weg ging (wel via dermatoloog en zware hormoonzalven)

Maar verder is en blijft het een handig ding voor in je broekzak, want de C905 die ik nu heb, is heel wat dikker... even wennen!

Ik wens iedereen veel plezier toe met zijn/haar W890i!

Lusajoda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-09 07:10
Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 21:12:

Ik heb hetzelfde, van alles al geprobeerd profielen gereset etc. :(
Ik heb wel geluid in de walkman functie maar als ik ringtones wil afspelen hoor ik ze niet, zie aan de knipperende lampjes dat hij de ringtoon wel afspeelt.
Wekkerfunctie ook geen geluid alleen trillen
Telefoon staat niet op stil.

Heb je dit wel kunnen oplossen? Of iemand anders dé oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-09 07:10
master reset gedaan en nog niet verholpen....
gewoon géén ringtone, alleen trillen, soms een sms toon maar ook niet altijd.
Blijkbaar heeft niemand anders dit probleem (meer) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik ben een beetje met mijn internet instellingen (T-mobile branded W890i), en mogelijkheden aan het spelen, alleen een functie werkt nog niet, en ik weet niet waarom:

Ik wil de RSS feeds als ticker op mijn stand-by scherm, maar dat is bij mij telkens "grayed-out".
Ik kan nergens op internet (of hier) een verwijzing vinden waarom dat zou zijn.

Heeft iemand die RSS ticker werkend? En daar nog iets speciaals voor moeten doen?
(Ik heb zelf al een hoop instellingen omgezet die ermee zouden kunnen samenhangen, maar geen succes tot nu toe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• querex
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 09:31
...

[ Voor 99% gewijzigd door querex op 02-10-2012 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bahviaan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 18:31
Het klepje is extreem gammel bij mij en m'n telefoon wordt bijeengehouden door een elastiekje (maar dat heeft ook zo z'n charme) en na 1,5 jaar gaat ie nog hooguit 3 dagen mee, maar verder vind ik het nog steeds een prettige kleine telefoon. Nu hij goedkoop is, is ie z'n geld wel waard denk ik maar het blijft natuurlijke een persoonlijke afweging.

Binnenkort loopt m'n abonnement af en mag ik weer een nieuwe kiezen, is er al een 'opvolgtelefoon' bekend of moet ik toch richting de sliders?

Omsk is een mooie stad, maar net iets te ver weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 15:31

icecreamfarmer

en het is

querex schreef op maandag 09 november 2009 @ 22:56:
Een tijdje percies stil geweest in dit topic...

Ik ben van plan om een W890i nieuw aan te schaffen (staat momenteel +/- 130€ geprijst).
Ik heb dit topic eens doorgelezen en had even volgende vraagjes voor de eigenaars van de W890i

1) Er is sprake van dat de batterij maar slechts 2 tot 3 dagen mee gaat bij sommige gebruikers, bij enkele is dit iets verder (later) in dit topic verbeterd naar 4 dagen door een software update te doen. (dan spreek ik over schermhelderheid op 100% en 3G mogelijkheid ingeschakeld)
Is dit probleem nu een jaar later al opgelost? Of halen de toestellen nog steeds maar 4 dagen?
(Ik ben zelf momenteel in bezig van een W810i, is een goede 2 jaar oud en haalt momenteel nog 9 dagen met schermhelderheid op 100%)

2) In de laatste posts in dit topic is er sprake van vele W890i toestellen die raar beginnen te doen, spontaan uitvallen, luidsprekertje die kraakt wat zelfs niet opgelost graakt met master reset of firmware update.
Zijn er veel problemen met spontane uitvallen of krakende luidsprekers met toestellen die +/- 1 jaar oud zijn.

3) Enkele mensen in dit topic klaagde over de trilfunctie. Deze zou zeer zacht zijn. Zijn er hier nog mensen die dit ook merken?

Raden jullie me aan om deze W890i NU NOG aan te schaffen? Of welk soortgelijk (en +/- zelfde prijs) toestel kan ik misschien beter aanschaffen?

Alvast bedankt!

Mvg,
Jan Raeymaekers
IK heb nu8 een w880i (ook klein en dun) en mijn accu gaat nog steeds lang mee.
Wat je kunt doen is hem helemaal leeg trekken tot hij uitgaat en dan een paar keer blijven opladen zodat de telefoonw eer weet wanneer hij 100% is

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste