A mind once stretched by a new idea never regains its original dimensions.
Verwijderd
koekeeghan schreef op maandag 24 maart 2008 @ 23:45:
@AFCAMOKUM:
Er zit een Google maps functie op die waarmee je kan zien waar je bent. Het bijzondere is dat ie een driehoeksmeting doet op de GSM zendmasten en daarmee vrij nauwkeurig kan bepalen waar je bent en dat doorgeeft aan Google maps. Géén GPS, géén logge smartphone/PDA en wél weten waar je bent op een kaartje. In de binnenstad is het erg nauwkeurig.
Verwijderd
Wel is het ringtone geluid scheller en minder qua volume wanneer ik hem vergelijk met de E51.
Heeft iemand tips om dat geluid te verbeteren????
Ondanks dat ik eigenlijk nog nooit een ander merk dan Nokia heb gehad denk ik dat dit mijn volgende telefoon wordt.. Wat een geweldig mooie telefoon..
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Hoe kan dat dan? Ik heb het net gedownload op m'n W880i en als ik 'Mijn locatie' op wil vragen, dan kan hij het niet vinden. Er is hier perfect bereik, en meer dan 1 zendmast van T-Mobile is er ook, je ziet die krengen overal hangen en ik weet dat ze van T-Mobile zijn.koekeeghan schreef op maandag 24 maart 2008 @ 23:45:
@AFCAMOKUM:
Er zit een Google maps functie op die waarmee je kan zien waar je bent. Het bijzondere is dat ie een driehoeksmeting doet op de GSM zendmasten en daarmee vrij nauwkeurig kan bepalen waar je bent en dat doorgeeft aan Google maps. Géén GPS, géén logge smartphone/PDA en wél weten waar je bent op een kaartje. In de binnenstad is het erg nauwkeurig.
Dus weet je zeker dat het wel zo werkt?
Ik kan ook wel antwoorden: Ja dat werkt echt zoMensionXL schreef op maandag 31 maart 2008 @ 13:44:
[...]
Hoe kan dat dan? Ik heb het net gedownload op m'n W880i en als ik 'Mijn locatie' op wil vragen, dan kan hij het niet vinden. Er is hier perfect bereik, en meer dan 1 zendmast van T-Mobile is er ook, je ziet die krengen overal hangen en ik weet dat ze van T-Mobile zijn.
Heb net zelf ook een W890i, de triangulatie met googlemaps werkt relatief goed. Maar nu ik het in een voor mij bekende stad doe, weet ik waar ik in werkelijkheid ben. Met een vreemde stad is het misschien wat grof, maar gauw genoeg te herleiden waar echt bent aan de hand van straat namen enzo. Heb nu nog m'n telfort sim-only, dus internet er maar niet mee, straks m'n echte abbo met HSDPA,.. ik been benieuwd hoe snel m'n i-net dan is
Wanneer ik zelf mp4 filmpjes op m'n telefoon zet,.. loopt het geluid niet synchroon met het beeld. Het geluid is eerder afgelopen, maar laat ondertussen het filmpje stotterend spelen. Nadat het geluid al voorbij is,.. versneld het filmpje naar 1.5x de normale snelheid...
Nu lijkt het ook alof het ook gebeurt bij de al meegeleverde filmpjes (iig lopen ze niet zo vloeiend meer)
Ik vind eigenlijk dat hij sowieso de animaties wat 'stotterend' afspeeld,.. weet iemand of hier iets met een update mee helpt ?!
het werkt niet overal iddMensionXL schreef op maandag 31 maart 2008 @ 13:44:
[...]
Hoe kan dat dan? Ik heb het net gedownload op m'n W880i en als ik 'Mijn locatie' op wil vragen, dan kan hij het niet vinden. Er is hier perfect bereik, en meer dan 1 zendmast van T-Mobile is er ook, je ziet die krengen overal hangen en ik weet dat ze van T-Mobile zijn.
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Er staan een aantal Flash-Thema's op de mobiel. Weet iemand waar ik nog meer werkende Flash-Thema's kan vinden? Want de Flash-Thema's van mijn W880i zijn niet compatible met dit toestel zo blijkt.
Tevens de bugs en dingen die zijn verbeterd bij deze versie?
Ik heb nu zelf versie 1200-9164 R1EA030 080205
[ Voor 5% gewijzigd door Chili op 09-04-2008 21:19 ]
@ Chili; ik heb een T-mobile abo en alles lijkt te werken. Track ID heb ik alleen nooit geprobeerd.
[ Voor 21% gewijzigd door koekeeghan op 10-04-2008 14:29 ]
Je moet gewoon altijd een simlock-vrij en non-branded toestel kopen. Bij internetshops of winkels van providers krijg je vaak een toestel dat niet simlock-vrij is en branded (met provider software op het toestel). Bij gewone internetshops of winkels bieden ze altijd simlock-vrije en non-branded toestellen aan (Belcompany is vaak het voordeligst).Chili schreef op woensdag 09 april 2008 @ 21:18:
Zijn er al mensen die dit toestel met een T-mobile abonnement in gebruik hebben? Ik ben even benieuwd of alle functies wel beschikbaar zijn i.c.m. een abo. Mijn vorige toestel (k810i) dat ik bij mijn Orange abo kreeg had namelijk Orange-software, hierdoor was o.a. de functie TrackID niet beschikbaar...
uh, waar kun je de software versie achterhalen ? kan het zo 1-2-3 niet vinden....bosaap22 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 08:47:
Weet iemand de nieuwste softwareversie?
Tevens de bugs en dingen die zijn verbeterd bij deze versie?
Ik heb nu zelf versie 1200-9164 R1EA030 080205
[ Voor 4% gewijzigd door TranceDJ op 11-04-2008 19:40 ]
Instellingen --> updateservice --> softwareversieFrenzy_LS schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 15:03:
[...]
uh, waar kun je de software versie achterhalen ? kan het zo 1-2-3 niet vinden....
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Via T-mobile ??osmana schreef op zondag 13 april 2008 @ 13:04:
bij welke provider is de mocha versie te koop? meestal hebben ze alleen zilver of zwart. De mocha brown versie zie ik nergens:(
Ik dnek dat je toch met je ogen in de broekzak hebt zitten kijken hoor....osmana schreef op zondag 13 april 2008 @ 13:04:
bij welke provider is de mocha versie te koop? meestal hebben ze alleen zilver of zwart. De mocha brown versie zie ik nergens:(

Mocha brown is juist de meest standaard versie van deze W890i.
Bijna alle telecomwinkels bieden deze versie aan.
Kijk eens hier, hier en hier
Verwijderd
1: Kan er een eigen geluid (mp3) als berichtsignaal worden gebruikt?
2: Kun je op gemaakte foto's inzoomen, om ze later in detail te bekijken?
3: Klopt het dat je rss feeds als een 'ticker' op de standby-pagina kunt tonen? Zo ja, hoe werkt dat precies?
1. Ja.
2. Inzoomen is mogelijk.
3. Weet ik niet.
Nee maar als ik het geluid harder of zachter zet hoor ik wel een soort ruis tussen het geluid. Waarschijnlijk zal dit worden opgelost met een nieuwe firmware. Maar als ik aan de achterkant op de cover druk, bij het M2 logo.. kan ik de cover een beetje indrukken (veer-effect). Heb je dit ook bij jou toestel?Chili schreef op zondag 13 april 2008 @ 23:06:
Ik heb hem inmiddels een aantal dagen binnen, en ik vind het een heerlijk telefoontje. Het enige minpunt is dat als je muziek luistert via een headset met de equalizer op "mega bass", en je zet het geluid harder dan 6 van de 8 "bolletjes", de muziek ineens vanzelf harder en zachter gaat, alsof het versterkertje te weinig voeding krijgt? Meer mensen die hier last van hebben?
De cover is bij mij iig niet samendrukbaar,.. geen "veer effect" dus.TranceDJ schreef op maandag 14 april 2008 @ 21:35:
[...]
.................... Maar als ik aan de achterkant op de cover druk, bij het M2 logo.. kan ik de cover een beetje indrukken (veer-effect). Heb je dit ook bij jou toestel?
Vind het volume soms toch wel erg zacht van de ringtone (ook al op de hardste stand). In m'n broek/jas, kan ik het slecht horen. De tril stand is ook niet echt erg hard. Ik heb nu maar een ringtone met vage hoge bliepjes
Verwijderd
-Vinden jullie het vervelend dat deze telefoon geen3.5mm socket heeft?
-Hoe vinden jullie de bouwkwaliteit?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2008 20:41 . Reden: /domme ik ]
- SE heeft gekozen voor een standaard connector die in alle telefoons is ingebouwd en waarop alle accesoires zijn aan te sluiten, dit is juist makkelijk toch.Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 20:35:
Ik ben nu ook aan het overwegen om deze telefoon aan te schaffen, maar ik zit nog met een paar dingetjes:
-Vinden jullie het vervelend dat deze telefoon geen3.5mm socket heeft?
-Hoe vinden jullie de bouwkwaliteit?
- De bouwkwaliteit is prima. Het enige nadeel is de plastic achterkant-cover, dat is een beetje goedkoop.
Voor de accessoires wel, niet als je een fatsoenlijke koptelefoon aan wilt sluiten. Mij lijkt dat het een het ander niet uitsluit. Dus een standaard connector voor de accessoires van SE, én een 3,5" aansluiting.TranceDJ schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 00:01:
[...]
- SE heeft gekozen voor een standaard connector die in alle telefoons is ingebouwd en waarop alle accesoires zijn aan te sluiten, dit is juist makkelijk toch.
Als je er als niet eens een fatsoenlijke koptelefoon op aan kunt sluiten, komt het niet eens in de buurt van een telefoon met "echte" media-afspeelmogelijkheden, naar mijn mening.
[ Voor 15% gewijzigd door RoD op 18-04-2008 00:03 ]
De standaard W890i thema's heb ik inmiddels op internet gevonden. Kan iemand de demo tour voor mij van het toestel halen en uploaden via bijv. speedyshare?TranceDJ schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 19:05:
Ik heb bij m'n toestel een master reset uitgevoerd maar nu ben ik alle thema's en het demo tour filmpje kwijt. Deze bestanden stonden oorspronkelijk in het telefoongeheugen en zijn te benaderen via bijvoorbeeld de functie massaopslag of Sony Ericsson PC Suite. Kan iemand deze thema's en de demo tour er vanaf halen en uploaden voor mij? Volgens mij is er met de master reset verder niks verloren gegaan, behalve wat standaard ringtones.
Hier kun je in principe toch elke koptelefoon op aansluiten, mits 3.5".RoD schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 00:02:
[...]
Voor de accessoires wel, niet als je een fatsoenlijke koptelefoon aan wilt sluiten. Mij lijkt dat het een het ander niet uitsluit. Dus een standaard connector voor de accessoires van SE, én een 3,5" aansluiting.
Als je er als niet eens een fatsoenlijke koptelefoon op aan kunt sluiten, komt het niet eens in de buurt van een telefoon met "echte" media-afspeelmogelijkheden, naar mijn mening.
Ik moet zeggen dat ik deze "converter" niet zo'n probleem vind hoor. HIj zit niet in de weg en functioneert prima. Wellicht dat hij op de opvolger wel te bewonderen is.RoD schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 00:13:
Ja, converters zijn leuk, maar persoonlijk vind ik het onprettig om dat ook nog mee te moeten zeulen. Elke serieuze audiospeler behoort imo gewoon een 3,5" aansluiting te hebben. Maargoed, het zit er niet op, dus je moet het er maar mee doen
Verwijderd
Mijn klepje op de achterkant is toch echt van aluminium..TranceDJ schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 00:01:
[...]
- SE heeft gekozen voor een standaard connector die in alle telefoons is ingebouwd en waarop alle accesoires zijn aan te sluiten, dit is juist makkelijk toch.
- De bouwkwaliteit is prima. Het enige nadeel is de plastic achterkant-cover, dat is een beetje goedkoop.
Ik heb dit bij mijn oude toestel (K810i) ook gehad, was volgens de mensen bij Orange een fout in de software...FrenkieB schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 21:06:
Ik krijg internet op mn w890 nog steeds niet aan de praat! Ik heb (nog) telfort en heb via de site van telfort de juiste instellingen voor het toestel opgevraagd. Deze werken niet, de melding blijft verbindingsfout. Als ik via de site van sony ericsson de instellingen aanvraag zegt het toestel dat deze invalid zijn en installeert niet. Heeft iemand de gouden tip?
Verwijderd
Iemand enig idee waar deze voor dient? Zou namelijk geweldig zijn als deze zou knipperen wanneer je een gemiste oproep/sms hebt.
Verwijderd
Bij mij moet ik hem iedere 3 dagen opladen, mijn vorige (nokia) ging een week mee zonder problemen.
Als ik de specs lees zou hij veel langer mee moeten gaan op moet de accu eerst tot leven koemn en gaat hij vanzelf langer mee?
Ramon
Hier ook 3 dagen bij gem. 300 min bellen en 100 smsjes per maand.Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:04:
gaat bij jullie de batterij ook zo kort mee?
Bij mij moet ik hem iedere 3 dagen opladen, mijn vorige (nokia) ging een week mee zonder problemen.
Als ik de specs lees zou hij veel langer mee moeten gaan op moet de accu eerst tot leven koemn en gaat hij vanzelf langer mee?
Ramon
Wat wel scheelt is om 3G uit te schakelen en alleen gsmnetwerk te selecteren. (Mocht je toch niet willen internetten op je telefoon...)
Verwijderd
Al gevonden.
Ramon
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2008 10:29 ]
Of hieropTranceDJ schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 00:08:
[...]
Hier kun je in principe toch elke koptelefoon op aansluiten, mits 3.5".
Verwijderd
Verwijderd
is het mogelijk (en zo ja, hoe?) om de snelkoppelingen van Media en Internet (die links en rechts onder in beeld staan) te veranderen?
Mijn alternatief is de Nokia 6500, die is qua toetsen dan weer een stukje fijner, alleen Nokia staat me totaal niet aan
Wat vinden jullie trouwens van de snelheid? M'n K750i van 2 jaar oud is zelfs sneller.
Heb zelf ook een K750 gehad. Het browsen vind ik vaak nog wel ok gaan met de W890. Alleen vind ik m'n animaties en filmpjes wel wat stotteren.Cyclonist schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 19:51:
Wat vinden jullie trouwens van de snelheid? M'n K750i van 2 jaar oud is zelfs sneller.
Wat mij tegenvalt is de accu levensduur,.. 3a4 dagen en ik kan toch beter gaan opladen, en bel/sms/walkman toch echt niet veel. (en heb de G3 uit).
Heb nu de "brightness" aangepast,. dat helpt,.. alleen buiten zie ik weer geen reet op m'n scherm
Verwijderd
Met andere woorden het toestel gaat morgen weer retour, voor deze prijs wil ik wel een goed degelijk apparaat.
Hoe is bovenstaande voor de w890??????
Ik vond em in vergelijking met m'n K770i ook vrij traag. Irritant traag, maar er valt nog wel mee te werken.Cyclonist schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 19:51:
Heb wel grote handen, maar dat zou geen probleem mogen zijn, dit is eigenlijk 't eerste toestel waar ik moeite mee hebUiteraard zal het na wat wennen wel minder worden, maar toch iets om in de gaten te houden.
Verwijderd
Inmiddels heb ik hem online besteld (de zilveren) icm een tmobile abo met internet. Wat ik me afvroeg is of hier nog meer Mac gebruikers zijn die al een plugin hebben gevonden voor iSync. Ik heb al eens een site gevonden met een uitleg hoe je plugins van andere (wel ondersteunde) telefoons kan ombouwen, maar die kan ik niet meer terugvinden helaas. En ik vrees dat ik nog wel even zal moeten wachten voordat Apple zelf met ondersteuning komt.
Wordt de toetsenverlichting trouwens oranje in walkman mode?
[ Voor 4% gewijzigd door Pierz op 05-05-2008 22:43 ]
Ik heb ook de update gedaan met de updateservice, wel vreemd dat de updateservice niet werkte met de ingebouwde update service (via umts/gprs)TranceDJ schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 21:49:
De nieuwe firmware update ben ik inmiddels aan het downloaden en installeren via de SE Update Service software..
Vandaag (vóór de update) weer een vastloper gehad van de telefoon, ik werd gebeld maar kon vervolgens niets. De telefoon bleef maar bellen en geen 1 toets werkte, toen de batterij er maar uitgetrokken.
Iemand wel eens meer van dit soort vastlopers gehad met dit toestel ?
Verder vind ik het toestel veel fijner dan mijn W880 welke ik nog steeds heb als backup
#1: Wel is een 'vastloper' gehad, maar niet in de context jij had. Geloof een keer wanneer ik zat te klooien met nieuwe applicaties (spelletjesarjan571 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 00:38:
[...]
Iemand wel eens meer van dit soort vastlopers gehad met dit toestel ?
Verder vind ik het toestel veel fijner dan mijn W880 welke ik nog steeds heb als backup
#2: Kun je onderbouwen waarom dit toestel zoveel fijner is als de W880. Daar ben ik wel benieuwd naar. Wat ik eigenlijk niet zo erg had gevonden is dat de W890 ook zo'n rubber-achtige achterkant had gehad als de 880. Ik heb m'n W890 bijna een paar keer laten vallen omdat het alumunium niet erg veel grip biedt.
Verwijderd
Ik ben overgestapt van de k750i op de w890i
Klopt het dat het profiel niet automatisch naar handsfree gaat als je de headset inplugd? Bij mij blijft hij namelijk op normaal staan. Extra handelingen dus
Is de walkman niet uit te zetten met een druk op de knop net zoals bij de k750i? Je moet hem eerst van nummer blokkeren halen....vrij irritant en wederom extra handelingen
Misschien zie ik iets over het hoofd?
Japhy
Verwijderd
Mijn ervaring:Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 22:34:
Ik heb twee vraagjes.
Klopt het dat het profiel niet automatisch naar handsfree gaat als je de headset inplugd? Bij mij blijft hij namelijk op normaal staan. Extra handelingen dus
Is de walkman niet uit te zetten met een druk op de knop net zoals bij de k750i? Je moet hem eerst van nummer blokkeren halen....vrij irritant en wederom extra handelingen
Japhy
1e. Klopt, gaat niet gelijk naar handsfree.
2e. Klopt, eerst van nummer blokkering.
Verwijderd
Ik heb het zo ingesteld dat als mijn telefoon met de bluetooth carkit koppelt ie op het profiel auto springt. Het lijkt me dus dat dat ook wel met het inpluggen van de headset moet zijn in te stellen.Frenzy_LS schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 10:22:
[...]
Mijn ervaring:
1e. Klopt, gaat niet gelijk naar handsfree.
2e. Klopt, eerst van nummer blokkering.
Verwijderd
Dat hij automatisch op dat profiel springt kan je instellen:Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 22:34:
Ik heb twee vraagjes.
Japhy
Settings>profiles>options>view&edit>accesoires (wel even het juiste profiel aanklikken natuurlijk)
Dat van die toetsenblokkering is inderdaad irritant en heb ik geen oplossing voor gevonden. Als ik de walkman aan heb laat ik de toetsenblokkering uit. Automatische blokkering heb ik direct maar uitgezet omdat daarvan de tijd niet in te stellen is. Die springt echt achterlijk snel aan.
Overigens is de achterkant wel van aluminium. Alleen het randje er omheen is van plastic, waardoor sommigen misschien zullen denken dat hij volledig plastic is. Maar het geborstelde deel is dus wel degelijk aluminium.
Batterij is wel ok vind ik. Met veel gebruik van de radio (+/- 3 uur per dag) en bluetooth altijd aan gaat de mijne zo'n 3 dagen mee. Vergeet niet dat dit een mooi plat mobieltje is en dus ook een kleiner batterijtje zal hebben.
[ Voor 8% gewijzigd door Pierz op 22-05-2008 12:30 ]
Batterij levensduur is idd wat tegenvallend (zacht uitgedrukt). Scherm minder helder stellen en 3g uit helpt wel aanzienlijk verder.Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 22:59:
Wat is er trouwens aan de hand met de batterij? Mijn god dat ding gaat veeeel sneller leeg dan die in mijn K750i van drie jaar oud (bij hetzelfde gebruik), dat kan toch niet waar zijn. Denk dat ik SE eens een mailtje stuur
Verwijderd
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Heb alleen geen idee wat er nu is aangepast / verbeterd.
Iemand??
Ja is ook het enige dat mij tegenvalt... het is nog niet eens een smartphone met touchscreen ofzo, maar moet `m iedere 2 dagen echt opladen.Frenzy_LS schreef op maandag 28 april 2008 @ 18:20:
[...]
Wat mij tegenvalt is de accu levensduur,.. 3a4 dagen en ik kan toch beter gaan opladen, en bel/sms/walkman toch echt niet veel. (en heb de G3 uit).
Heb nu de "brightness" aangepast,. dat helpt,.. alleen buiten zie ik weer geen reet op m'n scherm![]()
ga ik ook proberen!TranceDJ schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 12:37:
Ik heb het idee dat de batterij langer mee gaat na de firmware update die ik heb uitgevoerd.
[ Voor 18% gewijzigd door Patriek op 25-05-2008 22:16 ]
Men vindt de bouwkwaliteit van de W890i over het algemeen erg goed. Hoe is deze bij de K850?
Voordelen W890i:
kleiner, lichter en mooier
Bouwkwaliteit
2 gb geheugen bijgeleverd
Nadelen W890i:
Geen flitser
Geen autofocus
Geen wifi
Voordelen K850i:
Betere camera + flitser/zaklamp
Meer funties
Nadelen K850i:
Maar 512mb meegeleverd
Groter/zwaarder en minder mooi design dan de W890i
Geen wifi
Is er een Nokia tegenhanger die deze nadelen kan verhelpen tegen een redelijke prijs? Laten we zeggen, rond de 300 euro?
tot nu toe ben ik er heel positief over.. ik vind het heel makkelijk werken, ook voor iemand die dus geen SE is gewend zoals moi, het oogt erg goed.. intern zit het ook wel goed.. echter ben ik tot nu toe 1 ding tegengekomen wat me een beetje tegenvalt..
heb een beetje door de topic heen geraasd maar het kan best zijn dat het al eerder is gevraagd..
ik heb het gevoel dat de tril wel erg 'zwak' is.. ik voel hem nauwelijks al zit ik stil. Ik heb het vergeleken met andere mobiele telefoons en ja die waren stukken beter te voelen.. Ik heb het ook aan anderen gevraagd en ze waren het wel met me eens...
Is dit nu ook echt zo of heb ik eentje met een fabrieksfout of iets dergelijks?
in men W810i waren het er maar 196 en das wat weinig.
Fractal Design Meshify S2|Intel Core i9-10900K|Asus ROG Strix Z490-E Gaming|32GB G.Skill Trident Z F4-3200 |Asus Rog Strix GeForce RTX 3080 OC|Samsung 970 Evo Plus 1TB|Samsung 850 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 1TB|Corsair HX1000i|Samsung LC27HG70
Verder heb ik geen merkbare verschillen kunnen ontdekken tussen beide firmwares.
Hmm, dat weet ik niet zeker, echter kan je ervoor kiezen om je SMS berichten op de geheugenkaart op te slaan van 2 GB die je er standaard bijkrijgt. Het lijkt me dat hier wel veel op past.The-dragon schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 15:37:
hoeveel smsjes kunnen er in de postvak in van de W890i ?
in men W810i waren het er maar 196 en das wat weinig.
Moet ik de instellingen, smsjes eerst backuppen voordat ik de update uitvoer (net als bij de M600i)? Of blijven die intact?bosaap22 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 16:26:
Na de nieuwe firmware-update te hebben uitgevoerd kan ik zeggen dat de batterij merkbaar langer meegaat!![]()
Verder heb ik geen merkbare verschillen kunnen ontdekken tussen beide firmwares.
Thanks
Lijkt me zowieso wel verstandig. Zelfs al zouden ze wel intact blijven.ck2000nl schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 16:18:
[...]
Moet ik de instellingen, smsjes eerst backuppen voordat ik de update uitvoer (net als bij de M600i)? Of blijven die intact?
Thanks
Vandaag heb ik weer een nieuwe firmware update binnen gehaald via SE Update ServiceTranceDJ schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 12:37:
Ik heb het idee dat de batterij langer mee gaat na de firmware update die ik heb uitgevoerd.
Ze blijven intact, heb namelijk nooit problemen gehad na een update bij zowel de W810i, W880i als de W890ick2000nl schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 16:18:
Moet ik de instellingen, smsjes eerst backuppen voordat ik de update uitvoer (net als bij de M600i)? Of blijven die intact?
[ Voor 15% gewijzigd door TranceDJ op 31-05-2008 17:52 ]
Verwijderd
Nee geen spijt van.Wel een vraag
Hij is lockvrij,maar is een T-mobile toestel,klopt het dat ik daarom in me menu zelf geen updateservice heb?Of zit dat er niet op.
Waar kan ik een backcover kopen zonder dat T-mobile erin,dus gewoon een zilverkleurige,liefst een van aliminium als die al bestaan,tips zijn welkom
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2008 22:39 ]
Ik heb er ook één van T-mobile, bij mij is het precies hetzelfde.. ik ga het binnenkort even via USB proberen.. zolang dat werkt vind ik het ook wel goed eigenlijk..Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 22:24:
Hij is lockvrij,maar is een T-mobile toestel,klopt het dat ik daarom in me menu zelf geen updateservice heb?Of zit dat er niet op.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Dat is een oude....P. Mekes schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 12:17:
Wat is jullie softwareversie? Die van mij is: 1200-9164 R1EA030 080205 en deze heb ik al sinds de aankoop. Toch zegt hij steeds dat ik al de nieuwste software heb als ik pobeer te updaten. Klopt dit?
Ik heb nu xxxx-xxxx R1EA033 080218
Deze versie heb ik twee weken geleden geinstalleerd via de updatemanager (pc).
En volgens mij las ik dat er alweer een nieuwere versie is!
Verwijderd
Verder heb ik een vraag: De kalender op de telefoon synced leuk met de PC Suite.. Maar zijn er mogelijkheden het ding te syncen met andere agenda-programma's (zoals Firebird?)
De gratis en zeer handige tool, MyPhoneExplorer heeft de mogelijkheid om met een uitgebreid aantal calendar apps te syncen.Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 16:40:
Heb het toestel nou een week of 3 met abbo.. Leuk ding alleen gaat de walkman i.c.m. érg, héél erg traag als ik muziek luister via de (Sony Ericsson) bluetooth set. Heel de telefoon word er trager van.. Maargoed, daar heb ik nog wel een mp3 speler voor
Verder heb ik een vraag: De kalender op de telefoon synced leuk met de PC Suite.. Maar zijn er mogelijkheden het ding te syncen met andere agenda-programma's (zoals Firebird?)
http://www.fjsoft.at/
Dit heb ik inderdaad ook,, hij geeft aan dat er geen nieuwe versie is en als ik mijn oude firmware overschrijf (als hij het vraagt) dan heb ik nog steeds alle gelockte bestanden van t-mobile er ook nog op. Ik hoopte er stiekem op dat ik dan een generieke firmware zou krijgen.P. Mekes schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 12:17:
Wat is jullie softwareversie? Die van mij is: 1200-9164 R1EA030 080205 en deze heb ik al sinds de aankoop. Toch zegt hij steeds dat ik al de nieuwste software heb als ik pobeer te updaten. Klopt dit?
Ik heb nu voor de 2e maal mijn telefoon opgeladen in de nacht en als ik dan 's morgens weer mijn telefoon van de lader af wil halen kom ik achter dat mijn telefoon nog steeds aan het laden is. In het statusscherm zie ik dan ook staan: "Bezig met laden: 98%". Dit was de 1e keer zo en ook de 2e keer. Het lijkt er dus op dat de batterij niet voller wil laden dan deze 98%. Is dit bij jullie ook zo en dus normaal of is dit een probleem in de software/batterij?
Alvast bedankt voor het delen van jullie ervaring.
na een paar minuten was het vol dus ik neem aan 100%, echter heb ik toen het statusscherm niet gecheckt.
Hoe zet je 3G uit? Kun je updates voor deze telefoon krijgen als het t-mobile software bevat?
Naar het hoofdmenu, instellingen, verbindingen, Mobiele netwerken, Gsm-/3g-netwerken
(heb nu een k800 bij de hand, maar de vrouw heeft een 890 waarmee dat ook gelukt is met min of meer dezelfde handelingen.)
T-mobile software: Geen idee
[ Voor 31% gewijzigd door mberns op 11-06-2008 23:29 ]
subteam: De Apen