Reg. datum: 21 juli 2007
FrenzyFreak, kun jij aangeven wat de instellingen zijn van je GPS? Ik heb de M800 en MN|6, maar krijg de GPS-ontvanger niet aan de praat.quote:
GoT Index » Windows Based Mobiles & PDA's » E-ten M800 Topic
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]FrenzyFreak, kun jij aangeven wat de instellingen zijn van je GPS? Ik heb de M800 en MN|6, maar krijg de GPS-ontvanger niet aan de praat.quote:FrenzyFreak schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 20:19:
Navigon 6 is een zwaar navigatieprogramma, die meer dan 20MB geheugen nodig heeft om op te starten. Na normaal gebruik (1 ŕ 2 dagen) is dit niet meer vrij te maken door applicaties te stoppen. Voor ik met Navigon kan navigeren, moet ik dus even de M700 resetten om het geheugen vrij te maken... dit duurt 1 tot anderhalf minuutje.
Ook zin in een outdoor LAN? Kom naar Eth0 | Gebruik Firefox! | Macheist invite
Heb die update ook maar even geprobeerd, ook al is ie eigenlijk voor de X800. De snelheid heb ik niet getest omdat ik alleen GPRS verbinding heb hier in de regio. Update werkt in iedergeval wel, de geluidskwaliteit is trouwens volgens mij niet verbeterd.quote:Iruja schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 23:41:
Ik weet niet of de M800 dezelfde modem software gebruikt als de x800 (ga ervan uit vanwege de identieke hardware) maar hier is mogelijk een erg leuke update:
Iruja in "E-ten X800"
Check wel ff of jullie de ca patch hebben, zo ja dan is deze ook voor jullie.
En het mooie is je hoeft niet te backuppen ofzo, wordt er mooi overheen gezet
Of het de geluidskwailiteit verbetert geen idee, ontdek het nu pas, of het die piep weghaald ook geen idee want dat heb ik niet, maar ik heb wel baad bij deze update.
ScooBeh wijzigde dit bericht 23-02-2008 13:56 (10%)
I love the smell of burnin' silicon in the mornin'
Dax ownage! [Check me Dax !!] !!!! [SPECS MAIN PC] [ALL COMPS]
Jazeker.quote:edvanleeuwen schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 22:42:
[...]
FrenzyFreak, kun jij aangeven wat de instellingen zijn van je GPS? Ik heb de M800 en MN|6, maar krijg de GPS-ontvanger niet aan de praat.
Er komt overigens ook alweer een opvolger aan, de m810, waarbij ze de touchbuttons voor hardbuttons ingeruild hebben:quote:Stien schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 10:52:
De touch buttons kan je iig uitzetten. dmv 2x kort op de record button te drukken.
Je kan de telefoon ook software matig locken. (wss ook slide 2 unlock)
Je raakt overigens wel snel gewend aan die touch buttons hoor. Met namen in horizontale houding gebruik ik ze veel. Maar met name mensen die de telefoon voor het eerst in handen krijgen bellen binnen 2 seconden zonder dat ze het weten een contactpersoon. Omdat dit over het algemeen de plek ik waar je een telefoon vasthoudt. Ik vind dit gewoon wennen.
Ziet eruit dat dat een instap model wordt. Ze komen namelijk ook met de V900:quote:Hardcell schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 19:18:
[...]
Er komt overigens ook alweer een opvolger aan, de m810, waarbij ze de touchbuttons voor hardbuttons ingeruild hebben:
http://www.pdashop.nl/product/50227/e-ten-glofiish-m810-uk.html
Het lijkt er alleen ook op alsof ze het ook VGA scherm hebben ingeruild voor een QVGA scherm?!
ViperŽ - Amd XP2500+ Barton@190x11.0=2,09ghz 1024 Samsung DDR380, XFX 6800le @ 16x1.6vp @ 350/840
Call of Duty Call of Duty Call of Duty Call of Duty Call of Duty
WM6.1 is geeneens officieel gelanceerd (dacht ik) dus een link daarheen staan wij niet toequote:albert04 schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 16:27:
Hallo
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met de accu duur? Tevens over 64 MB. Hebben jullie al wat problemen gehad vanwege 64MB geheugen? Anders kun je het(applicaties) toch rustig op een SD kaartje zetten?
Ik lees in de TS dat de accu duur ongeveer 1.5 dag is. Is hier al een update voor, zodat de duur wat langer is, of zijn er tweaks?
Ginz wijzigde dit bericht 14-03-2008 12:51 (25%)
In de 6.1 ROM is het toestal veel zuiniger, ik haal hier nu ruim 3 dagen bij normaal gebruik!quote:albert04 schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 16:27:
Hallo
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met de accu duur? Tevens over 64 MB. Hebben jullie al wat problemen gehad vanwege 64MB geheugen? Anders kun je het(applicaties) toch rustig op een SD kaartje zetten?
Ik lees in de TS dat de accu duur ongeveer 1.5 dag is. Is hier al een update voor, zodat de duur wat langer is, of zijn er tweaks?
Call of Duty Call of Duty Call of Duty Call of Duty Call of Duty
Stien wijzigde dit bericht 17-03-2008 14:21 (6%)
XoReP wijzigde dit bericht 26-03-2008 10:44 (67%)
Die lak ziet bij die telefoon er nog super uit..quote:XoReP schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 07:36:
Lol check die lak: http://www.youtube.com/watch?v=V3sLDhDlB8s
Is hij in het echt ook echt zo snel BTW?
Bracht de PCB plotter naar GoT
XoReP wijzigde dit bericht 02-04-2008 22:39 (26%)
GoT Index » Windows Based Mobiles & PDA's » E-ten M800 Topic
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona