When I say Prrtt, you say Prrrt. PRRRT PRRRT PRRRTTT PRRRRTTT!
Maarja je zal wel niet voor niets Hellbeast heten
Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)
Nee, dat maakt me niet veel uit eigenlijk. Ik heb hem toch altijd in mijn jaszak of hij zit in de houder in m'n auto. Wel klote dat ik die houder net heb gesloopt om die M800 te laten passen.
Iruja in "E-ten X800"quote:HellBeast schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 13:07:
Verder heeft de G900 128MB i.p.v. 64MB, wat ook een van de hoofredenen is om te switchen. Windows Mobile 6 functioneert matig met maar 64MB.
Dat heeft een heel andere reden
Vrij makkelijk op te lossen maar je hebt effectief een hard reset nodig.
Ik adviseer deze tool voor te backuppen:
http://handheld.softpedia...up/PIM-Backup-35107.shtml
En daarna de apps los opnieuw te installen.
En voila, een ppc die net zo snel en vlot reageert als een qvga.
I love the smell of burnin' silicon in the mornin'
Reg. datum: 30 januari 2008
Zijn er met deze telefoon ook geluidsproblemen net als met de X800?
Mijn x800 heeft er geen last van, mijn x500 ook niet maar had wel een vertraging.
Deze vertraging is niet op mijn x800 aanwezig.
Reg. datum: 08 augustus 2002
Ik krijg geen internetverbinding via vodafone aan de gang op de M800.. Ik heb bij "Select a modem" ook geen "Cellular Line (GPRS,3G)" zoals ik in sommige handleidingen heb gezien, maar wel "Cellular Line (GPRS)".
Wanneer ik wil verbinden met live.vodafone.com / live.vodafone.nl / web.vodafone.nl zie ik wel een 3G icon bovenin de balk, maar krijg daarna een foutmelding "Cannot connect for an unknown reason".
username en wachtwoord "vodafone", zonder domein.
Vodafone Live!
Cellular Line (GPRS)
live.vodafone.com
vodafone/vodafone
geen domain of proxy ingesteld
werkt als een tierelier
Reg. datum: 08 augustus 2002
Bij mij is de accu overigens leeg binnen een nacht zonder dat er iets met het toestel gedaan wordt, (wifi/bluetooth staat uit en geen programma's actief). Hebben jullie dat ook?
Maar binnen een dag leeg nou nee, met intensief gebruik haal ik 2-3 dagen.
Reg. datum: 27 januari 2008
Voor wat betreft het aanpassen van de poolsize, dit kan pas wanneer E-ten een nieuwe ROM update beschikbaar stelt voor de M800, die we dan pas kunnen aanpassen. Tenzij er een mogelijkheid is om de aanwezige ROM uit te lezen?
Reg. datum: 30 augustus 2001
Nee heb nog niets vernomen nee ..quote:HellBeast schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 09:01:
[...]
Het wordt nu wel kort dag he? Nog steeds niks gehoord van ze. Jij neem ik aan ook niet?
Ik had gelezen dat de G900 enorm veel software problemen hadquote:HellBeast schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 13:07:
Ik heb net de knoop doorgehakt en heb geregeld dat ik mijn E-ten M800 ga omruilen voor een Toshiba G900.
Alhoewel de E-ten M800 op veel vlakken bevalt, kan ik nog steeds niet wennen aan die softbuttons aan de voorkant. Ook valt het bereik me tegen, iemand met een Nokia N95 had vol UMTS bereik bij mij thuis binnen, terwijl de E-ten terugviel naar GPRS (kan ook aan de provider liggen natuurlijk, maar het viel me op). Verder heeft de G900 128MB i.p.v. 64MB, wat ook een van de hoofredenen is om te switchen. Windows Mobile 6 functioneert matig met maar 64MB.
Een ander voordeel is dat de G900 wat meer resolutie heeft, nadeel is echter weer dat er geen GPS op zit, maar daar had ik al een Bluetooth GPS muis voor.
bron: pocketinfo.nlquote:Door: Buino - Woensdag, 19 december 2007 om 09:10
Gezien de problems // instabieliteit met de G900 en de total lack of support van Toshiba zou ik zou ik even afwachten met kopen sterker nog gewoon links laten liggen en gaan voor een supplier die wel fatsoenlijke support levert en waar je zelf de ROM van kunt updaten want dat is bij de G900 dus niet mogelijk
Viper® wijzigde dit bericht 31-01-2008 14:35 (17%)
Viper® - Amd XP2500+ Barton@190x11.0=2,09ghz 1024 Samsung DDR380, XFX 6800le @ 16x1.6vp @ 350/840
Reg. datum: 30 januari 2008
Dan zitten ze wel lekker te liegen bij gsmweb.nl:
Geachte heer / mevrouw,
Wij hebben de M 800 UK versie niet de NL versie en weten niks van de coating.
Ik hoop hiermee u voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groeten,
Denk je dat je de telefoon nog makkelijk om kunt ruilen na zon lange tijd? Is er al ergens bekend wanneer de nieuwe batch komt? Zou het verstandig zijn om er nu een te bestellen...en als ie coatingproblemen heeft weer omruilen voor een uit de nieuwe serie...
Reg. datum: 27 januari 2008
Volgens mij is er zoiezo nergens nog een nederlandse versie van de M800 te krijgen, dus degene die GSMweb hebben zijn dezelfde als alle andere aanbieders. Misschien heeft nog niemand over de coating bij hun geklaagd? De telefoon werkt tenslotte wel gewoon naar behoren....
Het is niet normaal dat van een telefoon van 500+ euro de coating er al naar een week of maand afvalt dus ik ga ervan uit dat ik hem gewoon kan ruilen. De nieuwe batch komt trouwens als het goed is 22 februari.
ScooBeh wijzigde dit bericht 31-01-2008 22:25 (5%)
Dat klopt, er is alleen pas een nieuwe ROM uitgekomen die alle problemen aanpakt. Ik moet zeggen dat de G900 op alle vlakken sneller is dan de M800. Hij start sneller op, menu's gaan sneller, programma's zijn vlotter, 73MB RAM na opstarten vrij, heerlijk! Weer een iets groter scherm, ook fijn. Toetsenbord voelt veel beter aan, geen softbuttons meer. Normale aansluiting voor je koptelefoon ipv een afwijkende maat.quote:Viper® schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 14:31:
[...]
Ik had gelezen dat de G900 enorm veel software problemen had
[...]
bron: pocketinfo.nl
Maar een paar dingetjes, die voor mij overigens verwaarloosbaar zijn;
* Telefoon is iets groter dan een M800
* Geen GPS ontvanger (ik heb toch al een BT GPS Muis)
* Ontvangst is hetzelfde als de M800 (ik had gehoopt dat deze beter was)
* Batterij gaat iets minder lang mee, al kan ik hier nog niet zo heel veel van zeggen met 2 dagen gebruik
* Geen meegeleverde tas/beschermhoes
* Alleen Tomtom 6 versie 6.000 werkt erop ivm de ongewone resolutie
* Brightness moet ik flink omhoog zetten om hem ongeveer zo in te stellen als het scherm van de M800, maar daarna ziet het er hetzelfde uit.
* Resetknop zit onder het batterijklepje (da's wel achterlijk....)
Voor de rest 100% tevreden dat ik hem heb omgeruild. WM6 met 64MB is gewoon te krap!
HellBeast wijzigde dit bericht 01-02-2008 13:34 (13%)
Als je de wegen kent, of zelf kan aanpassen zijn er skins ervoor
Reg. datum: 04 januari 2008
quote: info@smartphonestunts.nlGeachte heer Testert,
Bedankt voor uw reactie.
De E-TEN M800 is vandaag vanuit E-TEN verzonden naar de nederlandse importeur.
Deze verwachten de toestellen vanaf medio volgende week te gaan ontvangen en leveren deze direct aan ons door.
Uw bestelling zal dan ook nog volgende week aan u worden verzonden.
Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Het team van Smartphonestunts.nl
Reg. datum: 30 augustus 2001
Ik had het ook wel prettig gevonden als ze mij dit bericht gestuurd hadden. Ik zit alweer 3 weken te wachten sinds ik de M800 had teruggestuurd. Heb ze even gemailed.quote:
Communicatie is niet Smartphonestunts' sterkste punt.quote:ChRoNiX schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 12:58:
[...]
Ik had het ook wel prettig gevonden als ze mij dit bericht gestuurd hadden. Ik zit alweer 3 weken te wachten sinds ik de M800 had teruggestuurd. Heb ze even gemailed.
Ik zou je ook aanraden om na te denken over die Toshiba G900, ze hebben hem op voorraad (NL versie)
Voor jullie kan ik niet wachten totdat er een firmwareupdate uit is zodat jullie de poolsize kunnen aanpassen.
Overigens die komt in midden februari en zal een 6.1 rom zijn, de x800 krijgt hem ook, en de een jaar oude x500 en x500+ krijgen geen update zover ik gehoord heb.
Reg. datum: 03 april 2006
Das bewust, Toshiba geeft daarmee aan dat je die nooit nodig hebtquote:HellBeast schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 11:01:
[...]
* Resetknop zit onder het batterijklepje (da's wel achterlijk....)
Nog meer resolutie is wel erg relaxed.
"I haven't lost my mind; I have a tape back-up somewhere."
Reg. datum: 05 februari 2008
Reg. datum: 05 februari 2008
Zouden de NL versies van de M800 het probleem niet meer hebben?
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last