Gathering of Tweakers

Quicksearch
Even een update van de afhandeling van mijn klacht omtrent de lak-problemen.
Ik had wat problemen met de service-afhandeling bij smartphoneshop.nl/pdashop.nl. Uiteindelijk ben ik doorverwezen naar de importeur (Mobile Point; 024-3880233)
Vervolgens hebben ze de volgende gegevens nodig:
- Je adres-gegevens
- Toesteltype
- Serienummer
- Aankoopadres
Vervolgens wordt er een RMA gemaakt en krijg je de gegevens door die je nodig hebt om je pakket te versturen met UPS.
Ik ga hem volgende week opsturen en dan zou ik binnen enkele dagen mn nieuwe toestel binnenkrijgen.

Reg. datum: 04 januari 2008

Zeur niet zo over die lak ;)

Wat ik kwalijker vind is de belabberde kwaliteit van telefonie. Ik sta regelmatig tegen dat ding te schreeuwen, omdat het anders onverstaanbaar is.

Edit: typo

Testert wijzigde dit bericht 13-07-2008 09:24 (4%)

quote:
Testert schreef op zondag 13 juli 2008 @ 09:24:
Zeur niet zo over die lak ;)

Wat ik kwalijker vind is de belabberde kwaliteit van telefonie. Ik sta regelmatig tegen dat ding te schreeuwen, omdat het anders onverstaanbaar is.

Edit: typo
O.o? heb ik geen last van?
lak zit er ook nog allemaal op :D

* SMSfreakie feels lucky :D

t staat vast ergens in dit topic.. maar heeft iemand er al een 8GB kaart ingedrukt?

SMSfreakie wijzigde dit bericht 14-07-2008 13:36 (9%)

Reg. datum: 18 september 2007

quote:
SMSfreakie schreef op maandag 14 juli 2008 @ 13:36:
[...]

t staat vast ergens in dit topic.. maar heeft iemand er al een 8GB kaart ingedrukt?
Ik heb een sandisk 8gb, heb nu ruimte zat. Kan ik iGO en Tomtom gebruiken en genoeg mp3

quote:
Lexie.nl schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 07:25:
[...]

Ik heb een sandisk 8gb, heb nu ruimte zat. Kan ik iGO en Tomtom gebruiken en genoeg mp3
ah :D

toch maar eens een 8GB kaartje kopen :-) 2GB is wel erg snel vol :D

igo is wel lekker klein trouwens ;-)

Sinds gisteren heb ik ook TomTom 7 er op staan, draait een stuk stabieler, maar met het bereken van de route loopt hij wel eens vast. Ligt denk ik ook aan het kleine geheugen.

Lexie.nl wijzigde dit bericht 17-07-2008 08:10 (14%)

Reg. datum: 15 oktober 2004

Hoe ervaren jullie het volume via een carkit of headset.
Ik heb het gevoel dat deze een stuk lager ligt dan wanneer ik de telefoon los aan mijn oor houd.

Ik had eerst het gevoel dat het aan mijn headset lag (jabra 5010) maar met mijn nieuwe carkit. Mrhandsfree smart. is het volume nog steeds erg laag. Zo laag dat ik als ik op snelweg zit, soms de ander zeer slecht kan horen.( overigens geen oude rammelbak die veel geluid maakt :'-) )

quote:
Lexie.nl schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 08:09:
Sinds gisteren heb ik ook TomTom 7 er op staan, draait een stuk stabieler, maar met het bereken van de route loopt hij wel eens vast. Ligt denk ik ook aan het kleine geheugen.
hm doe je goed, ik krijg TT7 er niet goed op :(

kan ook er aanliggen doordat die cab gemaakt is voor de HTC touch ofzo :)

quote:
SMSfreakie schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 22:45:
[...]

hm doe je goed, ik krijg TT7 er niet goed op :(

kan ook er aanliggen doordat die cab gemaakt is voor de HTC touch ofzo :)
Ja misschien wel, ik heb er ook bar weinig verstand van, maar bij mij draaid een gewone PDA versie

bah, heb ik weer hoor :') geen paint chips.. maar wel een barstje in mn cameraglaasje :(

zit alleen nog te twijvelen wat ik er mee ga doen... nieuw glaasje fixen zal wel weer onmogelijk zijn zonder toren hoge kosten :?

of t barstje dicht plamuren met lijm ofzo :P

SMSfreakie wijzigde dit bericht 25-08-2008 23:48 (9%)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws