Hoofdcategorieën
Topicacties

E-ten M800 Topic

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 15 oktober 2004

quote:
Volgens mij mag ik me daar hier niet over uitwijden.
Maar google naar de trefwoorden, en je vind wat je zoekt

Reg. datum: 09 maart 2004

Woei eindelijk binnen :)

alleen ik heb hier via Hi alleen GPRS verbinding? :( geen HSDPA?

Reg. datum: 01 februari 2001

nouja, kreeg ik eindelijk bericht dat na 9 weken mijn m800 klaar zou zijn, hebben ze alleen de batterijklep vervangen.
De voorkant ziet er nog net zo sjoffel uit als toen ik 'm begin april afgaf. :(
Je moet toch blind zijn om dat niet te zien (en niet kunnen lezen, want het stond ook nog eens op de opdrachtbon!).
(zie mijn post hier, met link naar plaatjes)

Ik ben niet van plan om het toestel nog eens op te sturen, nog eens 9 weken wachten, pfft dan is de G3 iPhone allang uit ;)

Bracht de PCB plotter naar GoT

Reg. datum: 17 april 2008

Voor degenen die het nog niet wisten, de officiele E-Ten ROM update 303 is uit voor de nederlandse gebruikers......

http://eten-benelux.suppo...nl/showthread.php?t=91305

DivDaXV rijder
Reg. datum: 03 oktober 2002

Iemand al iets vernomen van de officiele WM6.1 voor de M800?
Reg. datum: 17 april 2008

Wat staat er in mijn vorige reactie dan?

ik heb mijn M800tje nu al weer bijna een maand :)

nog _GEEN_ paint chips er af.. ondanks ik er niet super mega uber zuinig mee om ga ;)

nu alleen iGo 8 nog aan de praat krijgen :(

IGO 8 heb ik ook verscheidene avond uren aan besteed. Maar uiteindelijk heb ik dit opgegeven.
Het lijkt wel alsof de volledige install procedure niet juist verloopt, waardoor gegevens verkeerd weggeschreven worden

quote:
Stien schreef op maandag 30 juni 2008 @ 08:46:
IGO 8 heb ik ook verscheidene avond uren aan besteed. Maar uiteindelijk heb ik dit opgegeven.
Het lijkt wel alsof de volledige install procedure niet juist verloopt, waardoor gegevens verkeerd weggeschreven worden
dat vermoeden had ik ook :/
want al pas ik die sys file aan.. dan maakt die in mn root nog een map SDMMC aan :')!

DivDaXV rijder

Ik heb iGo8 gewoon werkend gekregen, enigste punt was dat hij eruit klapte door te weinig geheugen. Beter gezegd iGo8 slurpte gewoon belachelijk teveel geheugen...

quote:
XoReP schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 00:38:
Ik heb iGo8 gewoon werkend gekregen, enigste punt was dat hij eruit klapte door te weinig geheugen. Beter gezegd iGo8 slurpte gewoon belachelijk teveel geheugen...
ben ik benieuwd hoe jij t voor elkaar gekregen hebt :') mij lukt t gewoon niet :(

Heeft iemand ervaring met het na verloop van tijd niet meer kunnen inloggen op internet.
Ik heb webnwalk van tmobile. Maar na een paar dagen gebruik ben ik verplicht om de m800 te resetten om zo mijn internet weer aan de praat te krijgen.

DivDaXV rijder

@Stien: T-Mobile is echt ruk op het moment met internet valt er vaak uit en ligt aan netwerk.
@SMSfreakie: Gebruik je een legale of illegale versie?

quote:
XoReP schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 09:53:
@Stien: T-Mobile is echt ruk op het moment met internet valt er vaak uit en ligt aan netwerk.
@SMSfreakie: Gebruik je een legale of illegale versie?
heb hier een officiele SD kaart liggen.. :-)

alleen met een verminderd legale versie ( andere versie nummers :+ ) werkt t ook niet :D

fout blijft identiek :' )

SMSfreakie wijzigde dit bericht 01-07-2008 13:42 (3%)

quote:
Stien schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 08:50:
Heeft iemand ervaring met het na verloop van tijd niet meer kunnen inloggen op internet.
Ik heb webnwalk van tmobile. Maar na een paar dagen gebruik ben ik verplicht om de m800 te resetten om zo mijn internet weer aan de praat te krijgen.
hmm dat heb ik een wel eens met kpn.. :S onbekende oorzaak :') oftewel je hebt er geen mieter aan

de Telefoon functie uitschakelen, en weer inschakelen werkt bij mij :)

quote:
SMSfreakie schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 13:41:
[...]

hmm dat heb ik een wel eens met kpn.. :S onbekende oorzaak :') oftewel je hebt er geen mieter aan

de Telefoon functie uitschakelen, en weer inschakelen werkt bij mij :)
Hmmmm telefoon functie uit en inschakelen is iig een stuk praktischer dan een softreset.

Thnx!

quote:
Stien schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 14:11:
[...]

Hmmmm telefoon functie uit en inschakelen is iig een stuk praktischer dan een softreset.

Thnx!
gelukkig werkt dat op de M800 best goed :P op mn vorige (HTC artemis) was t gewoon ondoenlijk om de telefoon uit en weer aan tezetten :D soft reset was sneller :D

Hehe.. eindelijk iGo8 aan de praat TMC werkt ook gewoon goed.. nu es kijken wat me beter gaat bevallen.. iGo8 of Tomtom 7

DivDaXV rijder

quote:
SMSfreakie schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 20:14:
Hehe.. eindelijk iGo8 aan de praat TMC werkt ook gewoon goed.. nu es kijken wat me beter gaat bevallen.. iGo8 of Tomtom 7
Blijft hij ook gewoon langer draaien als 5 minuten ? :+
Hoe zit het met je geheugen?
Reg. datum: 18 september 2007

Igo8 draaid ook op mijn M800, en krijg ook af en toe een waarschuwing over een tekort aan cachgeheugen. Ik heb eerst diverse E-TEN programma's er af gegooid die ik toch niet gebruikte maar dat maakt niets uit. Nu doe ik eerst een soft reset voordat ik Igo8 opstart en dan loopt het als een trein.

FF checken bij jullie als M800 gebruikers, als ik iemand bel dan gaat op een gegeven moment bij mij de overgaan toon nog terwijl de andere kant al contact heeft, ik mis dus regelmatig de eerste paar worden van een gesprek. Ik hoopte dat dit met de nieuwe rom over zou zijn maar geen verbetering helaas.

Heeft iemand nog een advies voor een goed progje om mijn Mp3 te luisteren, ik wordt een beetje ziek van dat windowsmediaplayer ding.

DivDaXV rijder

Maf... ik had een hardreset gedaan en egt niks geinstalleerd en zelfs toen kreeg ik kritieke geheugen meldingen...

quote:
XoReP schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 12:59:
[...]

Blijft hij ook gewoon langer draaien als 5 minuten ? :+
Hoe zit het met je geheugen?
draait goed! zelfs na een dag gewoon spelen met mn foon..

wel even alle applicaties en dingen die in de achtergrond draaien een kill verkopen.. gaat prima! :D

quote:
Lexie.nl schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 14:36:
Igo8 draaid ook op mijn M800, en krijg ook af en toe een waarschuwing over een tekort aan cachgeheugen. Ik heb eerst diverse E-TEN programma's er af gegooid die ik toch niet gebruikte maar dat maakt niets uit. Nu doe ik eerst een soft reset voordat ik Igo8 opstart en dan loopt het als een trein.

FF checken bij jullie als M800 gebruikers, als ik iemand bel dan gaat op een gegeven moment bij mij de overgaan toon nog terwijl de andere kant al contact heeft, ik mis dus regelmatig de eerste paar worden van een gesprek. Ik hoopte dat dit met de nieuwe rom over zou zijn maar geen verbetering helaas.

Heeft iemand nog een advies voor een goed progje om mijn Mp3 te luisteren, ik wordt een beetje ziek van dat windowsmediaplayer ding.
hm nee daar heb ik geen last van.. :?

wel dat af en toe bepaalde systeem geluiden _VEEL_ te laat nog eens langs komen :?

en ik ben erg tevreden over gsplayer dit ivm deze met plugin ook AAC aan kan.. iets wat WMPM nog niet kan :P

Reg. datum: 18 september 2007

@SMSfreakie die gsplayer is precies wat ik nodig had. bedankt

quote:
Lexie.nl schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 07:11:
@SMSfreakie die gsplayer is precies wat ik nodig had. bedankt
alternatief was TCPMP :/ maar dat wordt niet meer gedevt :p

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: