Gathering of Tweakers

Quicksearch
Moest je dacht ik dat backup progje installeren wat ik dacht gelezen te hebben... logisch... nee :+
Zoals je zelf al zegt, daar is V&A voor en dus niet hier!

DaannO wijzigde dit bericht 22-04-2008 15:59 (79%)

Reg. datum: 17 april 2008

quote:
XoReP schreef op maandag 21 april 2008 @ 03:49:
Ik heb weer ff lekker me M800 opgeschoond na wat gexperimenteerd te hebben alleen miste ik MMS en me theme. MEt CPS.exe of CPM.exe onder de windows directory heb ik mms weer terug gekregen maar kan nergens oem.tsk vinden... de standaard Glofiish theme. Weet iemand waar ik die kan vinden zonder hard-reset of misschien naar me mailen of uploaden?

Ook op alle bekende site's is niks te vinden van een theme van de M800.
Geef je email adres maar, ik had em al opgeslagen voor een eventuele schone herinstallatie...

Een moderator wijzigde dit bericht 22-04-2008 15:59 (0%)
Reden: Discussie loopt via het forum, niet via mail etc.

quote:
Stien schreef op maandag 21 april 2008 @ 08:55:
Weet iemand hoe je het geluidje wanneer je scherm naar dimstand overschakeld, uit kan zetten.
Ik vind het nogal irritant worden, elke keer als ik het scherm aanraak. dat ik dan vervolgens 30 seconden later weer "ploink" uit mijn broekzak hoor komen.

Ik kan nergens een instelling vinden. Zelfs niet bij sounds and notifications
Het is idd PREI_BKupRsto.3.2.AllLan.CAB van de originale eten EXT ROM die geinstalleerd moet zijn om het geluidje en het knipperen van de oranje led oplost...

cabl wijzigde dit bericht 22-04-2008 16:18 (25%)

quote:
XoReP schreef op maandag 21 april 2008 @ 03:49:
Ik heb weer ff lekker me M800 opgeschoond na wat gexperimenteerd te hebben alleen miste ik MMS en me theme. MEt CPS.exe of CPM.exe onder de windows directory heb ik mms weer terug gekregen maar kan nergens oem.tsk vinden... de standaard Glofiish theme. Weet iemand waar ik die kan vinden zonder hard-reset of misschien naar me mailen of uploaden?

Ook op alle bekende site's is niks te vinden van een theme van de M800.
Hier te downloaden http://rapidshare.com/files/109525762/OEM.rar.html

Acties: [view][quote]

Door: DaannO Moderator WBM / TP
Volgende keer graag de edit knop gebruiken, hij zit er niet voor niets :)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op o.a een Stereo Bluetooth headset!

Thnx, ik had hem intussen al gevonden alleen me post is niet goed gepost met dati k hem had gevonden en linkje...
Naja ik heb hem iig, thnx ;)
!!! WAARSCHUWING !!!

Update niet de ROM onder Vista! Ook niet met de speciale Vista updater.
Ik eindigde bij een bootloader die op waiting for download stond en niet verder ging en RAPI errors.
Gellukig kon ik de accu eruit trekken en opniuew opstarten (let erop dat je wel het klepje erop terug doet ander gaat het lampje rood knipperen en kan je doen schijten in je broek :+).
Er is wel een manier om onder Vista te updaten maar die werkte bij mij niet. Heb uiteindelijk gewoon ff oud pctje gepakt met XP om me rom te upgraden naar 303.

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om met deze pda dit voor mij te doen: Het SPB Benchmark topic Ben nu met de M810 aan het spelen, maar ik wil even weten hoe die zich verhoud tot zijn voorganger :)

KZal het even doen :)

EDIT: Hijs hem nu aan het draaien ;)

XoReP wijzigde dit bericht 29-04-2008 11:55 (48%)

Dank!

Dat ben ik

Ik heb de mijne ook terug gestuurd. Ik had redelijk veel problemen. Hiervoor had ik de vario II. Ik vind het heel jammer dat ie terug moest, want het scherm vond ik echt super. Heb hem terug gestuurd, omdat:

de accu niet wilde laden op usb (ook niet in de auto lader) Dit deed mijn vario wel.
De accu was slecht.
De coating liet na dag 1 al los van de joystick en na verder inspectie ook bij de flitser.

Heb nu gevraagd of ik hem mag ruilen tegen een tytn II

Dat van het laden ligt aan je usb kabel. de standaard kabel wil activesync draaiende hebben en heb hier een ander kabeltje liggen en die laad wel op zonder software. Ligt aan wat voor weerstandje er in het kabeltje zit. Volgens mij had ik het een paar posts terug al gepost.

Dit bericht is gepost op een M800 via rdp btw :P

XoReP wijzigde dit bericht 30-04-2008 12:35 (9%)

Reg. datum: 15 oktober 2004

Ik zelf heb totaal geen problemen met laden.
Tijdens het werken koppel ik via usb mijn m800 aan mijn laptop, en hij is binnen no time weer fully charged.

Lak problemen heb ik ook gehad. Maar een mailtje naar de verkoper of -ten support en je krijgt een juiste die geenproblemen heeft.

Ik heb die van mij inmiddels 2 maanden zonder enig spoor van lak afbladderen

quote:
Ben nu met de M810 aan het spelen
Waar heb je deze vandaan? w8 al weken op dit toestel :)

** Ow ik zie dat de UK versie beschikbaar is :9 Kan je hier later een NL rom in flashen? **

ApOE wijzigde dit bericht 01-05-2008 12:57 (31%)

quote:
ApOE schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 12:46:
[...]

Waar heb je deze vandaan? w8 al weken op dit toestel :)

** Ow ik zie dat de UK versie beschikbaar is :9 Kan je hier later een NL rom in flashen? **
Ik zou nog even een weekje wachten met kopen, dan kan je er meer over vertellen ;)

Ik ben benieuwd d:)b

(Maar als het nog erg lang gaat duren, neem ik ook gewoon de Uk versie :Y )

quote:
ApOE schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 10:01:
Ik ben benieuwd d:)b

(Maar als het nog erg lang gaat duren, neem ik ook gewoon de Uk versie :Y )
Weet wel dat als je de UK verie neemt dat je garantie meteen komt te vervallen, Eten is daar heel streng mee.

Bracht de PCB plotter naar GoT

Hoe dat zo? Alleen de taal is anders toch?
Ik ga dit eens na vragen!

quote:
Op alles wat u bestelt in onze winkel, zowel online als fysiek, gelden dezelfde garantievoorwaarden, dus ook voor de engelse versie van de glofiish. Op iets wat u niet bij ons besteld kunt u ook geen ondersteuning van ons krijgen.
Ik ga hem nu bestellen :9

Heb hem net ontvangen >:)

Nog niet echt tijd gehad om er mee te spelen (Moet ook nog een beetje werken).
Maar ik vind het nu al een erg gaaf toestel!
Ik zal later uitgebreid mijn bevindingen posten!

quote:
ApOE schreef op zondag 04 mei 2008 @ 16:28:
Hoe dat zo? Alleen de taal is anders toch?
Ik ga dit eens na vragen!
Als je je toestel flasht naar de NL ROM vervalt je garantie. Omdat het een onofficiële ROM is voor dat toestel.

Standaard gaat die ROM erook niet op en moet je hem eerst hacken en daar zit het euvel ;)
Maakt verder ook niets uit eigenlijk, vind het de engelse taal wel prettig werken :)
Wat stop E-ten er een hoop software op zeg :X

Okee, ik heb nou net de M800 binnen, en wil eigenlijk die E-ten software eraf hebben. In de openings post staat dat dit mogelijk is door de cameraknop in te drukken tijdens het "aftellen". Maar welk aftellen gaat het hier om dan? Ik zie nergens tussen de harde reset en het installeren van de e-ten software in dat hij ergens aan het aftellen is. Ook als je doorgaat zie ik überhaupt nergens een aftelling?

Kan iemand mij aangeven waar ik nou EXACT die cameraknop in moet drukken? :P

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws