Gathering of Tweakers

Quicksearch
Aut viam inveniam aut faciam

quote:
XoReP schreef op maandag 31 maart 2008 @ 11:26:
M810 is al tijdje uit, is ook niks bijzonders aan behalve in mijn inzien mooier uiterlijk maar met maar een QVGA schermpje!
Dat QVGA schermpje is inderdaad "jammer". Ik dacht eerst even dat de M810 een verbeterde M800 zou worden, maar ik begrijp niet waarom ze het alom geprezen VGA-scherm eraf halen...

Ik zit te wachten op mijn M800 NL van 2Call. Heeft iemand contact met ze over hoe lang het nog kan gaan duren? (Op de website stond tijdens mijn bestelling: 1-2 weken, nu staat er 3-6 weken. Niet leuk!)

pelleke wijzigde dit bericht 03-04-2008 10:41 (17%)

Algebeld waar ik mijn WWE heb besteld vertelde dat de importeur ook geen NL's meer had liggen.
Reg. datum: 15 oktober 2004

Waar kan je de officiële update vinden.
De glofiish website geeft mij geen enkele update

quote:
XoReP schreef op maandag 31 maart 2008 @ 11:26:
M810 is al tijdje uit, is ook niks bijzonders aan behalve in mijn inzien mooier uiterlijk maar met maar een QVGA schermpje!
Waar zie je die te koop staan dan? want overal waar ik kijk is hij nog niet binnen.

Dell Xps, T9300, 4GB, 200Gb, 256MB geforce 8600GT, 1680x1050

quote:
Stien schreef op donderdag 03 april 2008 @ 10:49:
Waar kan je de officiële update vinden.
De glofiish website geeft mij geen enkele update
WM6.1 is wel uit maar de fabrikanten moeten nu ze nog gereedmaken voor de telefoons zelf.

Oh ok,

Ik dacht dat degene boven mij, doelde op een officiele e-ten 6.1 update maar hij had het over de reguliere 6.1 van microsoft.

quote:
Ik heb hem alleen nog maar op "Binnenkort leverbaar" zien staan.

Ik zei ook alleen dat hij daar op leverbaar STOND ;)
Ik heb hem sinds zaterdag en hij bevalt me zeer goed alleen iritant is dat als ik bel die stomme keylock erop gaat en na een korte tijd idle, hoe is dit uit te zetten? Bij power al vinkje bij keylock weggehaald iig, maar mocht niet baten.

EDIT: Net schone install gedaan en dan heeft hij het ook. Dus ligt niet aan E-Ten software die er later opkomt.En later ook nog volledige instal gedaan maar mocht niet baten.

Ik heb trouwens ook net gezelezen @ E-Ten users dat iemand speciaal een ROM heb aangepast voor het lock'probleem'. Overigens niet voor het telefoongedeelte.

XoReP wijzigde dit bericht 08-04-2008 13:47 (43%)

Acties: [view][quote]

Door: DaannO Moderator WBM / TP
Vanaf nu mogen berichten als: Hij is er en waar kan ik hem krijgen of waar niet en hoe lang duurt het voor dat ik hem in huis heb, achterwegen gelaten worden :)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op o.a een Stereo Bluetooth headset!

Iemand al een nuttig auto houder gevonden.
Bij pdashop heb je een universele houder met van die rubbere ribben. Maar ik heb het gevoel dat deze heel de tijd de zijknoppen indrukken.

Nog steeds geen brodit houder

quote:
XoReP schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 10:49:
Ik heb hem sinds zaterdag en hij bevalt me zeer goed alleen iritant is dat als ik bel die stomme keylock erop gaat en na een korte tijd idle, hoe is dit uit te zetten? Bij power al vinkje bij keylock weggehaald iig, maar mocht niet baten.

EDIT: Net schone install gedaan en dan heeft hij het ook. Dus ligt niet aan E-Ten software die er later opkomt.
Dit is ook mijn grootste irritatie. Vooral aangezien de keylock gepaart gaat met een piep!

Dus als iemand hier een oplossing voor heeft ......

Modbreak:
WM 6.1 roms zijn not done op GoT. Deze software is nog niet officieel beschikbaar en er zal dan ook geen hulp voorlopig over worden verleend op GoT!

DaannO wijzigde dit bericht 08-04-2008 16:39 (72%)

:w

DaannO wijzigde dit bericht 09-04-2008 10:26 (96%)

Een vraag die ik nog niet eerder ben tegen gekomen en misschien heel obvious:
Is er een mogelijkheid om het toestel uit te schakelen, anders dan de batterij eruit te trekken?
Ik zie ook in de handleiding niet hoe je het toestel kan uitschakelen. Met de aan uit knop gaat alleen het scherm uit en de telefoon in een power save modus en verder kan je alleen de telefoon verbinding softwarematig uitschakelen.

Er zijn situaties waarin ik de batterij wil besparen en het toestel gewoon uit wil hebben.

Ik weet igg dat mijn Qtek S200 dat wel kon door powerknop ingedrukt te houden en dan op OK te drukken als er wat gevraagd wordt. Helaas werkt dit inderdaad niet maar kwam wel ergens een ROM tegen waar dit in aangepast was, alleen waar die stond... :+
Ik moet nu me M800 als helpdesk telefono gebruiken en word dus nu behoorlijk vaak gebeld op een dag, en gezien ik niet tegen een smerig scherm kan en de hele tijd spastisch met een microvezeldoekje zit te poetsen :') heb ik gezocht naar een oplossing om niet op te hoefen nemen d.m.v het touchscreen of om eerst de telefoon te unlocken. Ik heb gewono de record-hardkey gekoppelt aan de linker-softkey en voila, ik kan nu snel opnemen met me record toets :)

Oja en tijdje terug had ik problemen dat af en toe als ik wou bellen vooral ik niks hoorde e.d. bleek dus zeer slecht 3G bereik van T-Mobile hier te zijn... heb hem nu op GSM modus gezet en werkt als een trein.

XoReP wijzigde dit bericht 17-04-2008 09:17 (19%)

Reg. datum: 17 april 2008

Hallo XoRep, ik heb nu sinds een week eindelijk een M800 in bezit en was al een aantal dagen op zoek naar een manier, of zoals het in mijn vorige PDA (HTC Tytn) met een programma, om de software-toetsen toe te wijzen. Ik doel hiermee niet op de touch-sensitive buttons links en rechts van de joy-stick, maar bedoel de " toetsen" links en rechtsonderaan je scherm. Geef even aan of hetgeen wat je hierboven beschreven ook daarover gaat.....

Ik heb bij Buttons gewoon bij het record knopje <Left softkey> neergezet. Die softkeys zelf zijn bij mij gewoon standaard.
quote:
cabl schreef op donderdag 17 april 2008 @ 16:35:
Hallo XoRep, ik heb nu sinds een week eindelijk een M800 in bezit en was al een aantal dagen op zoek naar een manier, of zoals het in mijn vorige PDA (HTC Tytn) met een programma, om de software-toetsen toe te wijzen. Ik doel hiermee niet op de touch-sensitive buttons links en rechts van de joy-stick, maar bedoel de " toetsen" links en rechtsonderaan je scherm. Geef even aan of hetgeen wat je hierboven beschreven ook daarover gaat.....
AE Button Plus is je oplossing ;)

Oja en ik merkte laatst ook nog op dat me telefoon na een avond aan mijn GPS lader te hebben gelegen hij niks was opgeladen (cheapass 220V > USB met miniusb kabeltje van me Canon Powershot A550). Ik ben er achter gkeomen dat het ligt aan het type gebruikte USB kabeltje. Mini-USB kabeltjes hebben 5 pinnen en 1 heet de X-pin. Deze moet verbonden zijn met pin 2 en met een weerstand op pin 4. Sommige kabels hebben een andere weerstand erin zitten als die je M800 nodig heb of de X-pin is gewoon helemaal niet verbonden. Je moet dus een mini-USB kabeltje hebben die precies de goede weerstand heeft (of eentje die doorverbonden is van x naar 2 & 4 maar dan werkt alleen de data niet meer).

Handige informatie!
Volgende vraag is dan:
Waar vind ik die :-)

Reg. datum: 17 april 2008

Thanks! XoRep, kijk op de website van AE http://ae.inc.ru/index.php.

*knip* doe eens niet oproepen tot het downloaden van een gekraakte versie :)

pven wijzigde dit bericht 21-04-2008 08:52 (115%)

Ik heb weer ff lekker me M800 opgeschoond na wat gexperimenteerd te hebben alleen miste ik MMS en me theme. MEt CPS.exe of CPM.exe onder de windows directory heb ik mms weer terug gekregen maar kan nergens oem.tsk vinden... de standaard Glofiish theme. Weet iemand waar ik die kan vinden zonder hard-reset of misschien naar me mailen of uploaden?

Ook op alle bekende site's is niks te vinden van een theme van de M800.

XoReP wijzigde dit bericht 21-04-2008 08:36 (9%)

Weet iemand hoe je het geluidje wanneer je scherm naar dimstand overschakeld, uit kan zetten.
Ik vind het nogal irritant worden, elke keer als ik het scherm aanraak. dat ik dan vervolgens 30 seconden later weer "ploink" uit mijn broekzak hoor komen.

Ik kan nergens een instelling vinden. Zelfs niet bij sounds and notifications

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws