Dan een waarschuwing die een mod ook al gaf elders:
Als je een niet officiëel servicepack installeerd met een andere build dan de uiteindelijke build heb je 2 problemen te pakken en met Nlite 3.
1. De installatie van SP3 RTM zal niet lukken en als het lukt dan heb je een half/half DLL mess
2. Zodra je een niet officiëel servicepack installeerd defragdeer je Windows terug naar béta. Dit is geen gezwam overigens en dat weet je zelf ook als je nadenkt en verstand hebt van de Windows architectuur.
3. Nlite: Zover bekend is slipstreamen met Nlite de énigste optie. Volgens geruchten is het niet mogelijk om op een Nlited setup een SP3 uit te rollen (alhoewel dat bij SP2 wel degelijk ging)???
Ik heb zelf dus wel een Nlite XP draaien en ik heb geen behoefte aan SP3 om de volgende redenen. Ik heb hier een hartstikkel legale Vista HP NL liggen en in mei komt er nieuwe hardware in mijn systeem en ga ik wel over naar Vista. Dan is er inmiddels wel meer bekend over de servicepacks voor beide OS'en
Voor de komende 2 maanden voldoet mijn XP setup prima en hij staat er al 18 maanden op en is wat gammel omdat louter services.msc niet los meer werkt, in Computer Management kan ik wel bij de services lijst komen with no hazzle. Windows is verder prima stabiel. Een CLSID probleempje, fix ik wel als ik tijd heb.
edit: is al gefixed, missing CLSID ingevoegd in register
Rogresalor wijzigde dit bericht 13-03-2008 13:33 (14%)